Nasztanovics | 2009. december 3. | 14:02:51
Drágáim! Ezt érdemeltük. Nincs olyan jelöltje az MSZP-nek, aki nem járt volma valamelyik magyar bíróságon.
Nem hiszem, hogy a szőrzet a legfontosabb. Kis D' Artagnan
kocsobur | 2009. december 3. | 13:50:02
Re#Tru09 ("Ugyebár nem gondolja komolyan, hogy az Index egy hiteles forrás?")
Mondhatnám cinikusan: magánál bizonyosan hitelesebb.
De ennél bonyolultabb képlet: a maga (szándékos) hazudozásánál, miszerint
1. "Két éve folyik a per ebben a "grandiózus" ügyben"( a valóságbabn tavaly októbere óta) meg hogy
2. "Ugyebár a per arról szól, hogy a számviteli törvényt megszegték. "( a valóságban:Zuschlag Jánost különösen nagy kárt okozó, folytatólagosan, üzletszerűen, bűnszervezetben elkövetett csalás bűntettével, mint felbujtót vádolják. Hét vádlott ellen jelentős kárt okozó, folytatólagosan, üzletszerűen, bűnszervezetben elkövetett csalás a vád. További nyolc fő csalásért és bűnpártolásért áll a bíróság előtt.)
szóval ezekről a tényekről nem az Index tehet.
De ha gondolja, BÁRMELY FORRÁSBÓL tájékozódhat, beleértve a kecskeméti városi bíróság szóvivőjét.
Tru09 | 2009. december 3. | 13:17:58
kocsobur | 2009. december 3. | 10:40:50
Ugyebár nem gondolja komolyan, hogy az Index egy hiteles forrás?
Ami meg a konkrét ügyet illeti csak arra próbáltam meg felhívni a figyelmet, hogy milyen igazságszolgáltatás az, ahol egy ilyen ügyben ennyi időbe telik egyről a kettőre jutni.
Az, hogy valaki pályázaton elnyert pénzt nem arra használja amire kapta az egy dolog. Hogy mit viszgálnak két éve azon, hogy ki és miért adta egy másik dolog. Olyan ez mint amikor ellopják a kabátomat és engem kezdenek vegzálni miért hagytam ellopni. A hazudozás meg az Ön területe ezért idegen pályára nem tévednék. Azt meg végképp megnézem kivel tegeződöm.
Tru09 | 2009. december 3. | 13:10:03
anonymus | 2009. december 3. | 11:37:01
Ha valaki nem tud érdemben hozzászólni akkor mínősít. És Ön nem unja még?
bakonyi gyuri | 2009. december 3. | 11:54:47
Meddig lehet még húzni ezt a 20 millió forintos ügyet?
Ezt a hülye pro-fideszes bírót ki kellene rúgni onnan, ill. az időhúzásból és a felesleges kvázi információ gyűjtéséről származó többletköltségeket le kell vonni a fizetéséből.
anonymus | 2009. december 3. | 11:37:01
Tru09 | 2009. december 3. | 08:19:50
Nem unod még? Évek óta ezeket az álligazságoknak is szánalmas érveket hajtogatod. Néha azért használhatnád gondolkodásra is a fejedet! Feje nem azért van –elsősorban- az embernek, hogy a sapkát legyen mire tennie. (Már bocsánatot kérek ezért a hangvételért, -nem szokásom-, de ez dilettantizmus már tényleg fárasztó.)
kocsobur | 2009. december 3. | 10:43:56
" * A per 2008. október 8-án kezdődött Kecskeméten.
* A vádirat 120 oldalas, az ügy iratai több mint tízezer oldalra rúgnak.
* A pernek összesen 16 vádlottja van (részletesen lásd a keretes írást).
* Zuschlag Jánost különösen nagy kárt okozó, folytatólagosan, üzletszerűen, bűnszervezetben elkövetett csalás bűntettével, mint felbujtót vádolják. Hét vádlott ellen jelentős kárt okozó, folytatólagosan, üzletszerűen, bűnszervezetben elkövetett csalás a vád. További nyolc fő csalásért és bűnpártolásért áll a bíróság előtt.
* Ha a Zuschlag János elleni vádak igazolódnak, büntetése legalább öt, de akár húsz év is lehet. Az ügyészség szerint az elsőrendű vádlottnak 6-10 év szabadságvesztés "néz ki" az ügyben."
Ja és a vádlottak, ahogyan a tanúk listája is igencsak beszédes...
kocsobur | 2009. december 3. | 10:40:50
Re#Tru09 ("Na kérem szépen.Ez az ügy tipikus példája annak, hogyan kell félrevezetni a közvéleményt. Ugyebár a per arról szól, hogy a számviteli törvényt megszegték. ")
Még mielött nagyon belemelegednél a hazudozásba és az elméletekbe, itt egy kis összefoglaló:
http://index.hu/belfold/2009/09/15/finisehez_ert_a_zuschlag-per/
acsodálatoskunta | 2009. december 3. | 10:28:11
Több fényt! | 2009. december 2. | 16:13:46
Nincs érv amellett, hogy Orkbán politikai szektája hatalomba kerüljön"
Ha a nevedben lévő kívánság teljesül, akkor neked is lesznek érveid Orbán mellett.
Tru09 | 2009. december 3. | 08:19:50
laci_54 | 2009. december 2. | 15:57:10
De akkor minden tolvajnak ( adóelkerülőnek, ÁFA és TB csalónak, számlát nem nem adónak) lekell vágni a kezét. Kiváncsi lennék hányan maradnának meg két kézzel ebben az országban. Szép amikor a mások bűnét látjuk, de a sajátunknál behunyjuk a szemünket. Tiszta erkölcs!
Tru09 | 2009. december 3. | 08:13:34
Na kérem szépen.Ez az ügy tipikus példája annak, hogyan kell félrevezetni a közvéleményt. Ugyebár a per arról szól, hogy a számviteli törvényt megszegték. Azzaz a pályázaton elnyert pénzeket nem arra használták amire elnyerték! Ezt viszonylag egyszerű bizonyítani. Ehhez képest mindent vizsgálnak, ami az ügyben egyébként semmi relevanciával nem bír. A kár mértéke "egyedülálló" eléri a 25 mFt-ot. Két éve folyik a per ebben a "grandiózus" ügyben. A kérdésem a következő:
Miért tart ez ennyi ideig? (Feltehetően a választásokig elhúzzák.)
Ez lenne a legnagyobb ügy a magyar politikában? ( A kampányok során elköltött milliárdok eredete valahogy nem érdekli az Ügyészséget. Lehet, hogy megmondják nekik mivel kell foglalkozniuk és mivel nem?)
Mibe kerül az adfizetőknek ez a pernek álcázott politikai kampány?
kocsobur | 2009. december 3. | 03:23:46
Ráadásul Topolánszky még igazat is beszél:
http://nol.hu/belfold/pert_vesztett__maganhivatalnokok_
ejnye | 2009. december 2. | 21:18:04
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Liaison | 2009. december 2. | 20:26:42
Jager László: Így van, Orbán maga a patás ördög, és hozzá képest bárkit mérünk is, az ártatlan angyalka. Nem is érdemes mást perbefogni széles e hazában, csakis Orbánt. Szerencsétlen hülye.
nina13 | 2009. december 2. | 19:20:41
Ez a cikk értelmetlen, és egyébként is egy hülyeség. Ha valaki nem érti, miről van szó egy tárgyaláson, vagy nem tudja összefoglalni, ne írjon róla. Sajnos ez ma a magyar újságírói színvonal.
jágerlászló | 2009. december 2. | 18:55:54
CSAK NEM!?
Tényleg Orbán Viktor lesz az új igazsádügyi és rendészeti miniszter!?
Ezt csiripelik a verebek!
Minél hamarabb rendet és igazságot szeretne tenni!!
Hát jó!!
TEGYEN ! Előbb a háztájiban,majd a szövetkezetben!!
Meglátjuk igaz -e hír!
Média mit jelent!!??
GONDOLOM SEMMIT!!
J.L.
Mindenki hazudik | 2009. december 2. | 18:54:22
kocsobur | 2009. december 2. | 16:04:54
Sajnos a bíróság csak eljár a jogszabályok és a törvényeink szerint, nem igazságot szolgáltat.
Abban, hogy ez ma Magyarországon megtehető, a törvényeink, a jogalkotóink, a politikusaink és mi magunk is hibásak vagyunk.
vidok | 2009. december 2. | 18:32:04
Moderálási alapelvek- komment törölve -
józsefbé | 2009. december 2. | 18:12:17
laci_54
a legjobb komment!Ennél tömörebben nem lehet a mai "elit"-röl írni!
Jager László | 2009. december 2. | 17:24:17
Zuschlag-Orbán!
Kinek van nagyobb vagyona!?
Zuschlagnak!?
Kinek volt nagyobb befolyása!?
Zuschlagnak!?
Na és ki ücsörög letartóztatásban!?
Zusclag!!!!
KI CSALT NAGYOBBAT!?
..........
EZÉRT BIZTOSAN DICSÉRET JÁRVAGY MINISZTERELNOKSÉG!!!
NAKINEK!???
........
J.L.
bbicus | 2009. december 2. | 16:55:05
marcotardelli | 2009. december 2. | 16:44:08
De bizony gondolom.A Népszabadság már hónapok óta helyezkedik.
Vezetői már mindent és mindenkit kiszolgáltak a hosszú évtizedek alatt, mióta onnan kapják egzisztánciájuk alapját, a pénzt - nem is keveset...
Miért változtak volna meg? Már sminkelnek az új műsorhoz...
kocsobur | 2009. december 2. | 16:46:12
"felnőhetne már az MSzP! Mikor jön már arra rá, ami az orra előtt van, hogy Szili a legnépszerűbb politikusa, "
Nézd meg mire volt elég Pécsett egy polgármesteri választáson...
És annál országosan csak rosszabb lehet.
marcotardelli | 2009. december 2. | 16:44:08
bbicus | 2009. december 2. | 16:20:39
Normális embernek tartom magam én is. :)
Így természetesen egyetértek veled abban, hogy mindenki, aki lop, csal, megveszteget, stb., az pártállástól függetlenül kapja meg méltó büntetését. Ezért szurkoltam 2002-ben is Kelleréknek.
De attól, hogy fideszeseket eddig kevésbé buktattak le, attól még Cusslágék bűne ugyanolyan elítélendő.
Azt meg nem hiszem, hogy komolyan gondolnád, hogy a Népszabadság a fideszes fiúk irányába lenne elfogult.
Kappel Viktor | 2009. december 2. | 16:35:55
Kicsit sajnálom a Mesterházyt! Épp, amikor bevállalta a szakálla, s a bajúsza levágását! Szomorú történet lett belőle.
Szerintem csak felnőhetne már az MSzP! Mikor jön már arra rá, ami az orra előtt van, hogy Szili a legnépszerűbb politikusa, akivel némi esélye maradhat a legnagyobb zakótól való megmeneküléstől.
Kappel Viktor, másképp gondolkodó
bandyta | 2009. december 2. | 16:31:32
bbicus | 2009. december 2. | 16:20:39
igazad van!!!!
csak tartsd szem előtt, hogy a jobb oldalon gondolkodók sajnos mindent kettős mércével mérnek..... ha ő tesz "rosszat" vét a törvény ellen az csak apró gyerekcsíny, de ha a bal oldal, akkor az rohadt tolvaj kommunista.....
bár ezt a folyamatos kommunistázást nem értem, hiszen a szocializmust is csak építettük, hogy egyszer majd a távoli jövőben kommunizmus legyen...
bandyta | 2009. december 2. | 16:24:45
bábolna | 2009. december 2. | 15:15:53
"Lehet nézni, elvtársak, új miniszterelnök-jelölt után. Hogy is mondta Csöpi bohóc? Van másik. Muhaha..."
ja hát persze... de ha a simicska meg a polt petya és a pintér(maffia)sándor nem takarította volna a nyomokat oly bőszen akkor a mai jobbos vezérkar is a cellák hűvösében vakargatná a pici buksiját, hogy hol rontottuk is el??? MUHAHA MUHAHA MUHAHA
bbicus | 2009. december 2. | 16:20:39
marcotardelli | 2009. december 2. | 16:12:39
Nem. Egyáltalán nem így gondolom.
Azt azonban gondolom, hogy a vádlottak padján kellene ülnie mindegyiknek.
Akkor nem lógna ki a lóláb, ha a jobboldali pártokhoz tartozó - amúgy ismert ügyekben, személyükben ismert - elkövetők ellen is legalább ekkora vehemenciával folynának az eljárások.
Ha a média pártatlanul ugyanolyan hévvel tudósítana mindegyiknek a tárgyalásáról.
Csak hát nem így van.
Minden normális emberben lakozik egészséges igazságérzet.
Az igazságérzet pedig természeténél fogva már csak olyan, hogy nem viseli el a kettős mércét.
Ennyi. S nem több.
Több fényt! | 2009. december 2. | 16:13:46
Nincs érv amellett, hogy Orkbán politikai szektája hatalomba kerüljön. Sajnos. Vagy ahogy nagyanyáink idejében mondták: A rosszal rossz, a rossz nélkül még rosszabb.
marcotardelli | 2009. december 2. | 16:12:39
bbicus | 2009. december 2. | 15:29:22
Úgy gondolod, hogy csak azért, mert lopnak itt többet is a politikusok annál, akkor azt a 75 millkát már hagyják is fenébe? Az már smafu?
Vagy egyszerűen csak azért hagyják, mert ez ciki az MSZP-nek, ciki Mesterházynak, hogy jön ez ki itt a kampány előtt?
Különben is hogy jön a Nészabaó ahhoz, hogy az MSZP miniszeterelnök-jelöltjéről írjon kellemetlen címeket? Hol itt az elvtársi betyárbecsület?
Így gondolod, kedves bbicus?
bbicus | 2009. december 2. | 16:12:12
Miura | 2009. december 2. | 15:43:17
Szeretné a fene.
Azt azonban gondolom, te semvonod kétségbe, hogy a 70 millió nagyságrendileg meg sem közelíti a milliárdot, sőt több milliárdot, amit annak idején az Országimázs Központ, a Millenáris Perk meg a többi nyúlt le az államkasszából - amire persze szintén nem volt bizonyíték, csupán tanúvallomások, nyomdai és egyéb számlák voltak, amelyek azonban a Polt-féle ügyészség szerint nem hatottak bizonyító erővel.
Nos, ennyi és nem több. Ne magyarázz bele a mondandómba, kérlek, olyasmit, ami nincs benne.
kocsobur | 2009. december 2. | 16:04:54
Két történet.
Az első a kilencvenes évek közepe.
Bizonyos Tocsik Márta fel lett kéve/meg lett jelölve hogy "közvetítsen"
az MSZP vezette minisztérium és az önkormányzatok között.
Sikerdíjért. Ez éppen 804 millióra rúgott.
Mit ad Isten, Tocsik Márta felvette a sikerdíjat, rögtön azután egy budai cukrászdában összefutott két derék emberrel, bizonyos Boldvai Lászlóval( akkori MSZP pártpánztárnok, mostani parlamenti képviselő) és Budai Györggyel, akit a sajtó csak " SZDSZ-közeli üzletembernek" aposztrofált.
A találkozás leirhatatlan hatást gyakorolt Tocsik Mártára.
Annyira megtetszett neki a két úriember, hogy kinyomozta a számlaszámaikat, és rögvest átutalt nekik néhány száz milliót.Merő szimpátiából
Legalábbis ezt állitották a tárgyalásokon.
És volt bíróság, amelyik ezt el is fogadta(!):)
Hogy korrupció? Ugyan, hova tetszik gondolni?
A mostani eset.
Bizonyos Zuschlág lebukik, pimf 80 milliós csalással.Ebből 50 milliót a börtönben ülve visszafizet, jelzem a kutyát nem érdekli( az APEH vagyonosodásit pláné nem) :hogy miből?
És most a bíróságon bizonyos Gyurcsány, aki a miniszter volt mikor Zuschlag ezeket elkövette.
És Mesterházy aki meg az államtitkár.
Most megpróbálják elhitetni a bírósággal és az országgal, hogy ők ketten aztán semmiről nem tudtak, fogalmuk sem volt hogy mi zajlik a minisztériumukban, Zuschlag a magányos tettes, aki úgy hajtotta végre évekig a pályázati pénzek kisíbolását, hogy ők csak most értesülnek róla hogy milyen csúnya fiú...
Hát mit mondjak: ez a történet is van annyira jó mint a Tocsiké.
realista | 2009. december 2. | 16:03:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
laci_54 | 2009. december 2. | 15:57:10
Ha betartanák a régi törvényt és a tolvaj egyik majd másik kezét levágnák, nem volna aki tudna gombot nyomni a parlamentben! :(
gabuska | 2009. december 2. | 15:57:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
gabuska | 2009. december 2. | 15:56:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bábolna | 2009. december 2. | 15:50:26
Óvodában kellene körülnézni új jelölt után a szociknak, egyébként nincs esély rá, hogy ne legyen a füle mögött egy kis lopás...
Miura | 2009. december 2. | 15:43:17
bbicus | 2009. december 2. | 15:25:40
Megértelek én téged, hogy szeretnéd bebizonyítani azt, hogy az egész csak aljas koncepciós eljárás. Azt azért ne felejtsük el, hogy a bíróságon tett vallomás büntetőjogi felelősséget von maga után. Több bizonyíték kellene, persze. Csak ha rendelkezésre állna, akkor nem lennének ilyen bátrak ez elkövetők és módjukban sem lenne elkövetni lebukás nélkül. Addig viszont megmarad a tanúk vallomása.
Ha az orrod előtt elgázolnak valkit és te leszel a tanú az ügyben, mivel fogod bizonyítani mit láttál. A rendőrség is legfeljebb jegyzőkönyvbe veszi a vallomásodat.
bbicus | 2009. december 2. | 15:29:22
És az mikor lesz érthető, hogy kevésbé az a fontos mekkora az összeg, mint az, hogy meg merték tenni, hogy rávetemdnek arra az aljasságra, hogy elkövették a dolgot. Azért mert ők nem a Fidesz, hanem az MSZP, azért még nincs megengedve nekik sem az ilyesmi vagy bármi más törvénytelenség.
Igen ez is szánalmas, de inkább undorító.
bbicus | 2009. december 2. | 15:29:22
A volt szocialista honatyát és hét társát különösen nagy értékre, bűnszervezetben elkövetett csalással vádolják további nyolc fő csalásért és bűnpártolásért áll a bíróság előtt. A kárérték - amelynek nagy részét a vádlottak megtérítették - mintegy hetvenötmillió forint.
Mikor jönnek már rá arra, amit minden normális ember tud kezdettől fogva, hogy az a sz@ros 70-75 millió messzebb áll a nagy értéktől, mint az a bizonyos Makó vitéz Jeruzsálemtől?
Nevetséges. Meg szánalmas is.
bbicus | 2009. december 2. | 15:26:57
A Népszabadság ez esetben is dicséretesen teljesítette a megbízást - ott van a címben.
Fuj.
bbicus | 2009. december 2. | 15:25:40
"Egy esetben Mesterházy a szobájában személyesen kérte tőle számon, hogy miért nem került be bizonyos szervezet a támogatandóak közé, majd döntésének megváltoztatására utasította. Az ügyészségi vallomásból az is kiderült: Ocsovai elmesélte neki, hogy Zuschlag rendszeresen kereste őt bizonyos egyesületek támogatása érdekében"
Ez az izzadtságszagú erőlködés már tényleg szánalmas. Ennek a bírónak semmi önbecsülése sincs?
Egy huszonötödik ajtónálló előadja - sem fül- sem szemtanú -, hogy egy szobában kivel miről beszélt. Aztán azt is előadja, hogy valakitől hallott valamit - amire megint nincs sem fül- sem szemtanú.
Erről mindig egy régi vicc jut eszembe:
- Nézd csak, Taszilókám, az az ember néma.
- Honnan tudod?
- Hát ő maga mondta.
Na, ennyi a bizonyító ereje ennek a "vallomásnak" is.
bábolna | 2009. december 2. | 15:15:53
Lehet nézni, elvtársak, új miniszterelnök-jelölt után. Hogy is mondta Csöpi bohóc? Van másik. Muhaha...
mszpsek ez van | 2009. december 2. | 15:13:53
Alakul ez is!!
XDDDDDDDD
forgomorgo | 2009. december 2. | 15:02:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|