belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Vesszen Trianon! - kiabálták francia vendégeiknek a jobbikosok

Több ezer ember vett részt a Jobbik Erzsébet téri nagygyűlésén. Onnan sokan a Kossuth térre egy újabb gyűlésre mentek, ahol Morvai mellett ifj. Hegedűs Lóránt is beszélt.

NOL| 2009. október 24. |254 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

papalacos | 2010. január 25. | 07:20:30

Ez az őrült liba úgy hadonászik mint anno Hitler az emelvényen.
A képen tisztára úgy néz ki mint Szent Johanna!
Gyújtson már alá valaki!!!!

Pasinszki | 2009. november 15. | 20:04:06

Vesszen Trianon!
Mintha lenne valami schengeni egyezmény - nicht war?

kikerics | 2009. október 26. | 10:08:44

Na ne...! Nem kéne "mosdatni", a vekkeres pajti "tevékenységét", a "vona-ügyben"....! Szerencsétlen, most kezdi belátni, hogy mit is tett...! Elég későn! sajna,úg látszik, a töri nem volt "ERŐSSÉGE", a suliban!!!!

dtk22 | 2009. október 25. | 22:57:37

kovacsmama | 2009. október 25. | 07:16:43

"Mind tudjuk hogy a szoci pénzeken fejlödött Vona"

Kik tudják? Az Agitpropon mondták? Érdekes ez a mániád, szinte mindenütt olvasom ezt
Tőled. Nyilván akkor a fideszes titokminiszter küldte ki Vecsésre az 5 börtöntölteléket,
hogy félholtra verjék az egyik gárdás vezetőt. A családja szeme láttára. Vagy mégis
szilvási volt? Nyilván meg akarta erősíteni a szövetséget a Jobbikkal? De a követei rosszul
értelmezték az utasítást. - Nekünk aszonták, hogy üdvözletét küldi... Űk nem így szokták,
ahogy a keresztapába vót? Nem tuggyuk mi a gond, még meg se öltük...

kovacsmama! Azt is Te szoktad írni, hogy 500 milla volt a Jobbik eu kampánya?

dtk22 | 2009. október 25. | 22:29:43

wolf | 2009. október 25. | 17:22:47

Nagyjából igazad van! De ne legyünk elvakultak, sajnos olvastam radikális kommentet is
alpári stílusban. Azt most ne elemezzük, hogy mikor ki kezdte a másik vitatkozó
felmenőit szidalmazni...

dtk22 | 2009. október 25. | 22:22:15

CsíP | 2009. október 24. | 22:49:04

És ennyi a hitvallásod? Egyébként, ha szigorúan vesszük, nem él. Soha sem volt...
Kezdesz halkulni, fogynak a kommentjeid. Ideje nicket váltani...

wolf | 2009. október 25. | 17:22:47

Nem zudom megfigyeltétek-e MINDÍG a ballibsi kommentesek írnak ORDANÁRÉ stilusban,de ez velejárója annak ,hogy ezeknek NINCS önálló véleményük , mert ezek /radak,spartacus spicy ,stb./ csak azt szajkózzák amit a tyukeszükkel a ballibsi médiából ugy-ahogy megértenek.Érvük nincs,ekkor csapnak át fasisztázásba, gyülölködésbe.Vajon a moderátor miért hagyja ennyiben?A válasz: EZ kell a média által hergelt sorstalanoknak.

bukik a rezsim | 2009. október 25. | 09:53:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kovacsmama | 2009. október 25. | 07:16:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

irriga | 2009. október 25. | 06:16:46

kovacsmama | 2009. október 24. | 23:39:57

Igen, egy újabb fordulat Viktornál?

Vona a szocialista Orbán polgári körében kezdte politikai pályafutását.

Gesztenye7 | 2009. október 25. | 00:05:40

A Varsói Szerződés és Trianon nem egy kategótia. A kettőt ne keverjük össze. A Varsói Szerződés a volt Szovjetunió által létrehozott katonai szervezet volt.

Gege | 2009. október 24. | 23:51:57

Igazad van, bocs, csak már ha hallok erről az idióta Vonáról elborul az agyam....

kovacsmama | 2009. október 24. | 23:39:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kovacsmama | 2009. október 24. | 23:38:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gege | 2009. október 24. | 23:34:59

Vonát meg elmegyógyintézetbe, már kezd ön és közveszélyes lenni. Nem tudom mit képzel ez a rohadék? Milyen jogon akar ez a senki bárkit is megregulázni ebben az országban????? Ki ez???? Zsebfasiszta kis pöcs. Ennyi.

Gege | 2009. október 24. | 23:31:14

Már csak a cikk címe is sokatmondó: primitív csürhe.

Gege | 2009. október 24. | 23:28:33

Na ezek az állatok megint ugattak kicsit... VAÚÚÚÚÚÚ náci ebek!

CsíP | 2009. október 24. | 22:49:04

dtk22 | 2009. október 24. | 22:25:37

Remélem a tiéd már nem. :-)

dtk22 | 2009. október 24. | 22:25:37

De a tiéd még él?

Gesztenye7 | 2009. október 24. | 22:22:29

Ha ismernénk a törtenelmet akkor tudhatnánk, hogy a a komcsik 1948-ban kerültek hatalomra. Horty Miklós valóban megnövelte Magyarország területét, de ehhez Németország segítsége kellett. A szovjetekről: a katonai kitüntetéseket nem Budapest felszabadításáért, hanem bevételéért adták.(Ez azt jelentette, hogy Magyarország a szovjet megszállási övezetbe került.)

CsíP | 2009. október 24. | 22:05:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

dtk22 | 2009. október 24. | 21:54:15

CsíP | 2009. október 24. | 21:44:24

Őszintén érdekelne, hogy milyen elhivatottság vezérel...

dtk22 | 2009. október 24. | 21:49:54

Franciául kiabálták? Ha igen, még akkor is feltételezek annyit a vendégekről, hogy értsék:
Trianon ez esetben nem egy helyet jelöl, hanem egy szerződést. Egyébként ennyit a cikkíróról
is feltételezek, de kellett egy ütős cím...

CsíP | 2009. október 24. | 21:44:24

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Pasinszki | 2009. október 24. | 21:36:55

Vesszen Trianon! - veszett. Európai Unió schengeni határokkal.

BÁTOR | 2009. október 24. | 21:07:58

NemoKapitany | 2009. október 24. | 19:44:29

Végül is a saját vendégeiknek kiabáltak ezzel minősítve magukat :) Ennyit a jobbik kommunikációról

NemoKapitany | 2009. október 24. | 19:44:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kovacsmama | 2009. október 24. | 19:28:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CsíP | 2009. október 24. | 19:20:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

irriga | 2009. október 24. | 19:03:57

Mindenesetre megállapíthajuk a tényt.

Az mszp-szdsz időszak alatt jóval több közhasznú létesítmény épült, min annak előtte bármikor a rendszerváltás óta.

CsíP | 2009. október 24. | 18:51:19

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CsíP | 2009. október 24. | 18:48:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CsíP | 2009. október 24. | 18:47:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

irriga | 2009. október 24. | 18:31:33

Szóval a moderátor a K.h.o.n bácsira allergiás.

irriga | 2009. október 24. | 18:30:47

Moderálási alapelvek- moderált komment -

rr mndn Khn bcs:
Ügys

tarpataky | 2009. október 24. | 18:30:35

Áruló ormányos-vona a kormányos? Csíp a mocsok. Megint náci megszállás van a NOL-on,ezek beássák magukat mint a rák.Ne.

irriga | 2009. október 24. | 18:29:13

CsíP | 2009. október 24. | 18:23:38

Há, az így manapság nem megy két okból sem.
A jobb oldal nem vezetne be egy gulág rendszert, ez a gondolat tőle nagyon messze áll, már a feltételezés is sértés.
Más oldalról ma gépekkel lehet jól aszfaltozni.

irriga | 2009. október 24. | 18:26:18

irriga | 2009. október 24. | 18:21:50

Na, mi nem tetszett a moderátornak?

K h o n bácsi Felkiáltása:
Ügyes!

Mármint Horhy ügyesen keverte a sz.art, mert még a trianoni szerződést is képes volt ledugni a magyarok torkán.

irriga | 2009. október 24. | 18:24:19

abigél | 2009. október 24. | 12:27:02

Örülök a hozzászóládsodnak.

CsíP | 2009. október 24. | 18:23:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

irriga | 2009. október 24. | 18:21:50

Moderálási alapelvek- moderált komment -

gbsn70 | 2009. ktbr 24. | 12:13:52

H z nm tljsn gy vlt.
Mggyztt klnbz fgyvrs csprtkkl (bnttlnsgt dtt nkk gylkssgk fll s mgs ktn bsztsb hlyzt kt) s lfgdttt mgt z ntnttl.

És ldgt mgyrk trkn trnn szrzdst.

rr mndn Khn bcs:
Ügys!

irriga | 2009. október 24. | 18:18:40

portius cato | 2009. október 24. | 11:20:19

Azért hagyjuk meg az mszp-t.
Hátha megépíti az M3-t Barabásig.

CsíP | 2009. október 24. | 17:11:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

dongo2009 | 2009. október 24. | 16:57:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gibson70 | 2009. október 24. | 15:55:28

Moderálási alapelvek- moderált komment -

fdsz$$ | 2009. ktbr 24. | 13:32:29

Jbbk = fdsz = fdsz = jbbk........."

Jbbk zsdsznk hvj Fdszt. Fdsz =Jbbk, tht Jbbk....... kkr m gnd vlk?

CsíP | 2009. október 24. | 14:31:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

cyberenemy | 2009. október 24. | 14:19:41

A magyar szabadságharc tisztességét és a demokráciát őrző
www.magyarorszag.ma
hírportálon olvasható a "ZSIDÓ HONFITÁRSAINK ÉS AZ 56-OS FORRADALOM" című jegyzet.
Így is lehet magyarként ünnepelni...

CsíP | 2009. október 24. | 13:36:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

fideszss | 2009. október 24. | 13:32:29

Jobbik = fidesz = fidesz = jobbik.........

BÁTOR | 2009. október 24. | 12:32:33

mobil11 | 2009. október 24. | 12:27:08

Valaki lefordítaná ezt kérem?

mobil11 | 2009. október 24. | 12:27:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

abigél | 2009. október 24. | 12:27:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gibson70 | 2009. október 24. | 12:15:17

Több lesz ebből mint 10%ék.

gibson70 | 2009. október 24. | 12:13:52

irriga | 2009. október 24. | 09:05:49
Horthy Miklós kommunista-ellenes tiszti különítményekből hadsereget toborzott, majd csapataival az antant engedélyének birtokában a Dunántúlra vonult, főhadiszállását pedig Siófokon rendezte be. George Russel Clerk brit diplomata végül vele állapodott meg arról, hogy a román kivonulás után az általa vezetett Nemzeti Hadsereg vegye át az ellenőrzést Budapesten."

Egyébként ha valaki a mai politikusok között méltó arra ,hogy Horthy utódjának tekintsük az pont Orbán,ebben önnek igaza van.Hogy ezt ki-ki minek szeretné látni, hatalomvágynak -é vagy hazafiságnak az szigorúan az ember Magyarország és a benne helyet foglaló nemzet(rész)nek szeretetétől függ.

Gesztenye7 | 2009. október 24. | 12:11:26

Ha végig gondoljuk Magyarországnak minden szomszéd országával szemben területi követelése lehet. Ezt a szomszédok nem nézik jószemmel.A világban sok minden megtehető egy nagyhatalomnak, de nem Magyarországnak.

sharapova2008 | 2009. október 24. | 11:48:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

abigél | 2009. október 24. | 11:28:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

portius cato | 2009. október 24. | 11:20:19

Csak a rend kedvéért. Meg azért mert a jövő szempontjából nagyon fontosnak tartom. Az MSZ(M)P-t be kell tiltani. Politikus soha többé Magyarországon még csak meg se próbálhassa, és fel sem merüljön az eszében, hogy elkövesse mindazt amit ez a "kurzus" elkövetett. Ezért: MSZ(M)P VÉGLEGES ÉS VISSZAVONHATATLAN POLITIAI MEGSEMMISÍTÉS.
Ami meg a cikk tartalmához tartozik. Azért mégis lehetne valami értelmes tudósítót küldeni egy nem messzi rendezvényre. Sanyi (Révész Sándor úrnak) valaha, nálatok számított a korrekt újságírás. Most már ezt nehéz látni. Mi történt?

sawal | 2009. október 24. | 11:17:06

Ha a Jobbik megvaltoztatna a hatarokat, senkit nem fog erdekelni az EU-ban.
Csak a masik felet.

Ilyen vilag jott el. Barmi megteheto. Ez van.

BÁTOR | 2009. október 24. | 11:02:01

szegény elnyomott hisztina meg torockai a több 10 milliós plgári luxuslakásaikban , na meg budahází is a 100 milliós villájában, nagyon sajnálom ám őket! hisztina meg mit akar Európától? ő az Irániak védőangyala akik sorra kivégzik a másként gondolkodókat! szégyen gárda szégyen jobbik

BÁTOR | 2009. október 24. | 10:58:39

Plüskacsa | 2009. október 24. | 09:22:09

Hát itt a példaképük gondolom követnék az ő terveit!

http://www.stop.hu/gallery/gallery.php?&database_name=articles&database_id=558499&median_code=11667055804511&category=rovat&subcategory=belfold&relations=4&images=6&videos=0&title=T%FCntet%E9sek%20a%20belv%E1rosban%20-%20Budah%E1zy%20nemzeti%20h%F5s%20lesz?&id=211138&ext=jpg

Gesztenye7 | 2009. október 24. | 10:52:05

Azért a trianoni határok megváltoztatása nem olyan egyszerü. Szlovákia is NATO tagország. Az EU-nak és a NATO-nak nem biztos, hogy érdeke Trianon felülvizsgálata.

Plüskacsa | 2009. október 24. | 09:22:09

kovacsmama:
"Itthon ha a Jobbik jut hatalomra akkor megoldódik Trianon is, egyszerüen nem kell elfogadni. Horthynak történelmi érdeme hogy megváltoztatta a Trianon-i határokat."
Hát abba bizony igencsak beleszólnának a szomszédos országok, az EU, meg a NATO is!
Csak kis mellékes kérdés...aztán ti jobbikosok mint csinálnátok azzal a 2-300 000 Romával ,akik ezen a területeken élnek???


Plüskacsa | 2009. október 24. | 09:17:56

Ezt a buta gágogó morvai-libát már ideje lenne a diliházba dugni egy idöre...lassan már beképzeli azt hogy ö a szent Johanna!

anglia51 | 2009. október 24. | 09:12:53

Lehet, hogy lemaradtam valamiről? Mióta "Európa hangja" ez a liba? Az én hangom ne legyen, pedig Európában élek! A jobbik (így, kisbetűvel) alatt kezd elszaladni a ló! Mi isszuk meg a levét, ha így megy tovább!

irriga | 2009. október 24. | 09:07:47

Víz ügyben több hozzászólás?

Ma az a helyzet, hogy a külföldi karvalytőke próbálja megtisztítani azt a vizet, amit a magyar polgárok összeszaroznak.

Ez nem tűnt még fel senkinek?

irriga | 2009. október 24. | 09:05:49

kovacsmama | 2009. október 24. | 08:40:20


Hülye vagy?
Horthy írta alá a trianoni szerződést!

Ő és Orbán egy pár: országomat a hatalomért!

jágerlászló | 2009. október 24. | 09:03:59

Sólyom szárnyán!
buda end házy, hegedűs biztosan "egy "filharmonikus zenekarban muzsikálnak!!!
SAJNOS ELÉG FÜLSIKETÍTŐ MÓDON!!!
Remélem az operaházban nem lépnek fel!!!???
J.L.

kovacsmama | 2009. október 24. | 08:40:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Freeman44 | 2009. október 24. | 08:07:16

Irriga!
Ezzel nem vitatkozom, mert nem lehet. Ez így igaz! Az ilyen kémkedés menthetetlen a szememben is!

irriga | 2009. október 24. | 08:01:38

Freeman44 | 2009. október 24. | 07:54:57

Azért ha te katonai kém vagy, és olyan infókat juttatsz ki melyek sok-sok magyar halálát okozzák, akkor én semmilyen társadalmi berendezkedés esetén nem tudom védeni a kémet.

Mert lehet, hogy az én halálomat is okozza.

Egyszerű önvédelem.

Freeman44 | 2009. október 24. | 07:54:57

Irriga!
Ez mindig attól függ, milyen csoport van hatalmon. 56-ban a Szovjetek is segítségnyújtónak számítottak, ma hódítóknak. Az illető amerikai akkor kém volt, most a köztársaságért küzdő hírszerző. A hazaárulást szerintem mindig annak a fényében kell tekinteni, milyen cél érdekében szövetkezik valaki idegen hatalommal. Hidd el nekem, minden viszonylagos, de mindig adott kor adott törvényei szerint ítélkeznek adott pillanatban!

irriga | 2009. október 24. | 07:50:17

Azért kíváncsi lennék a vizkincsünkre vigyázók véleményére a Bős-Nagymarosi és a Csongrádi víztározó építésével kapcsolatban is.

Ugyanis ezekkel tudnánk még több vizet határainkon belül tartani.

Aki vizkincset őríz, az tározót épít!

Másrészt az ivóvízkincset nem a külföldi karvalytőke, hanem mi magyarok veszélyeztetjük. A szennyvíz tisztítás nélküli talajba szivárogtatásával, a szabálytalanul megépített illegális kutak fúrásával.
Ezek az igazi veszélyek az ívóvizünkre.

irriga | 2009. október 24. | 07:36:29

Freeman44 | 2009. október 24. | 06:54:10

Tegnap volt egy amcsi kémről egy riport. Megpróbálták hősként beállítani, aki folytatta az 56-os felszabadító harcot.

Szerintem a kémkedés, bármilyen rendszerváltás legyen is, egyértelműen büntetendő.
Nem lehet kémből nemzeti hőst csinálni, abban az országban ahol az adatokat szerezte.

irriga | 2009. október 24. | 07:20:04

perge | 2009. október 24. | 05:31:30

Hazánkban nincs és nem is lesz vízhiány.
Bőven lehetne öntözéses célkra is használni vizet, de gazdaságilag nem éri meg.
Az éghajlat felmelegedésével talán ki tudjuk majd használni ez a vízben bő potenciált.
Addig marad a gyors megszabadulás tőle.

irriga | 2009. október 24. | 07:16:38

perge | 2009. október 24. | 05:31:30


És minek őrzöd a vízkincsünket?
Ma a készletek kb. 0,3 %-át hasznosítjuk ivóvízként, és kb. 5 %-át hasznosítjuk valamilyen célra. Ebbe beleértendő a paksi erőmű hűtővíz használata is.

Hadd follyoon az minél hamarabb ki.
Külünösen árvíz idején!

Freeman44 | 2009. október 24. | 06:54:10

Erlauer védelmében írom, hogy a hazaárulás a Btk.(a Büntető Törvénykönyvről szóló 1978. évi IV. törvény) 144.§-ban található. Bastian ezt nem hitte el, pedig megtekinthető a magyarország.hu oldalon!

kisnövér | 2009. október 24. | 06:45:08

Spartakus/ ejnye csak nem egy ember vagy?
Jól van megnyugodtam, már azt hittem, hogy ötnél többen vagytok még a fun club-ba.:)
Gondolom minden reggel eléneklitek a milliomosok internacionáléját,és megvizsgáljátok a nol blogon hogy bejön -e még a neonácifasisztaantiszemitacsőcselék duma!:)

jágerlászló | 2009. október 24. | 06:11:47

morva-i-vona-lnak.
"Szép volt" a megemlékezés,de ezt Prágában és Párizsban kellett vóna kriszti án tisztán elmondani!!!!
J.L.

perge | 2009. október 24. | 05:31:30

Bolondok vagytok ti gyermekeim, ti már mindenkit lefasiztáztok, aki nem ért egyett ezzel a söpredék kormánnyal.
Nem gondoltatok még arra,ogy nem fasizták, csak kiábrándultak?
Vízügyileg abban egyett értek, hogy a vízkincsünkre nagyon kell vigyáznunk, harcolnunk érte,meg kell védenünk. És az úgy nembiztos hogy menni fog, ha fel sem ismerjük milyen értékes!

sydney | 2009. október 24. | 02:44:28

Már megint ez a fasiszta pap....Addig jár a korsó a kútra.......

JFK2008 | 2009. október 24. | 01:44:53

Hm. Muris dolog európa magyarhangjának nevezni egy rabiátusan antiszemita neo-náci satrafát. Mert ez sem nem az az Európa sem nem az a Magyarország.

radak | 2009. október 24. | 01:36:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

spartacus | 2009. október 24. | 00:11:12

kisnövér | 2009. október 23. | 23:09:14

Kisnover!

Szerintem szolj a nagynovernek, mert ilyenkor mar a bolondokhazaban is takarodo van, nem jarja, hogy a gep elott uldogelsz. masreszt, amig ti meg nem jelentek, addig nincs kitol megvedeni az embereket. De ne felj, mi megvedjuk magunkat a hozzad hasono elmebetegektol.

szentandi | 2009. október 23. | 23:51:00

Kedves NOL,

az MSZP talán egyetért Trianonnal?????

ejnye | 2009. október 23. | 23:12:21

kisnövér | 2009. október 23. | 23:09:14

Kisnover!

Szerintem szolj a nagynovernek, mert ilyenkor mar a bolondokhazaban is takarodo van, nem jarja, hogy a gep elott uldogelsz. masreszt, amig ti meg nem jelentek, addig nincs kitol megvedeni az embereket. De ne felj, mi megvedjuk magunkat a hozzad hasono elmebetegektol.

CsíP | 2009. október 23. | 23:10:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kisnövér | 2009. október 23. | 23:09:14

Ohh.Zsoszta!
Amit ide leírtál, az teljes egészében egy óriási tévedés!
De tudod a te a szecskába 20-év mulva már csak akkar mehetsz "ünnepelni", ha a radikális jobboldal megvédi neked a jogodat hozzá. :)De te zsoszta ne félj!
Mi megígérjük neked, hogy lesz még fürcsi!

ejnye | 2009. október 23. | 23:06:23

Petri György
Apokrif

Zakatol a szentcsalád
Isten tömi Máriát,
József nem tud elaludni,
keres valami piát.
Nem lel, felkel. Pizsamára
húz fel inget és gatyát,
lemegy a Háromkirályba,
hogy egy fröccsöt legalább---
---"Megint Isten?"
---"Az hát, megint."
Sóhajt, nagyot húz és legyint:
---"Különben,
múltkor kivertem a huppot.
Ha az orrom elött dugtok!
---de így megmondtam a Marinak,
legalább tartsad a pofád,
úgyis szól, mint a földrengés
mindig az a rohadt ágy,
közben - de komolyan! - ne halljak
több ha-ha-ha-halleluját!"

zsoszta | 2009. október 23. | 22:57:07

"elhúnyt Kossuth díjas P.GY."
Kijjakisfaxom ez a P.Gy.?
Díjakat csak egymásnak ad a hazaáruló elit ebben az országban.
Olyanoknak adják, olyanoknak, aki a népellenes maffia tagja.

zsoszta | 2009. október 23. | 22:54:06

CsíP | 2009. október 23. | 22:44:08
Nem hiába mondják erre az országra, hogy a házmesterek, besúgók, feljelentgetők országa....
Valamikor szabad volt a net, aztán betelepedtek ide is a patkányszellemű, takonygerincű ügyvédek.

kisnövér | 2009. október 23. | 22:45:27

zsoszta,
És a hibbant néró "dicsősége" hogy múlik el?

CsíP | 2009. október 23. | 22:44:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

zsoszta | 2009. október 23. | 22:40:18

kisnövér | 2009. október 23. | 22:28:35
Rajtad kívűl már a kutyát se érdekli, mucika! :D))))
Neked ki van téve az ágyad fölé a képe?
Hm?
17-20 éves korára a legtöbb ember kinövi a celebimádatot, bár kétségkívűl egyre több a szellemileg visszamaradt ember...

ejnye | 2009. október 23. | 22:33:05

javit:
Meg azt, hogy az elmult HUSZ evben a demagogok miatt sikerult talan 5 ev munkajat elvegezni

ejnye | 2009. október 23. | 22:31:34

szundaram | 2009. október 23. | 21:44:30
ejnye | 2009. október 23. | 21:06:33
S ne felejtsük el azt sem, hogy a történelmet mindig a győztesek írják, és sajnos jöhet még kutyára kamion. :(

Minden orszagnak olyan kormanya, amilyet megerdemel. (Vagy valasmi ilyesmi, Heine-ben nem vagyok otthon.) De mit tehetnenek? En kulfoldon elek, egy mukodo demokraciaban, csak azokat a barataimat sajnalom, akiknek keresztul kell menni a 2010-14-es idoszakon. Meg azt, hogy az elmult evben a demagogok miatt sikerult talan 5 ev munkajat elvegezni, es most negy evre megint meg og allni az orszag. (es remeljuk, allni, es nem visszafele indulni, amire szinten van esely.)
Orban es a haverjai azt hazudjak az eletkeptelen komcsi-nosztalgias tomegeknek, hogy lehet nyugati eletszinvonalon elni a regi szocii lustasaggal, munkamentalitassal, kezdemenyezokeptelenseggel, azok meg orulnek, hogy milyen jo lesz nekik, ha Viktatort megkoronazzak. Hat, rajta, csak tegyek.

kisnövér | 2009. október 23. | 22:28:35

zsoszta,
És a hibbant néró "dicsősége" hogy múlik el?

zsoszta | 2009. október 23. | 22:27:07

kisnövér | 2009. október 23. | 22:03:51
Vazze, mi meg családilag elmentünk megebédelni a Széchenyi kertbe, aztán elmentünk uszikálni és szaunázni a Széchenyi fürdőbe!
Szerintem nekem telt tartalmasabban a napom :D))))
Soha nem bírtam megérteni, hogy mit élveznek egyesek azon, hogy ökörkörbe, nyájba tömörülnek és közösen csápolnak, vonyítanak a belőlük jól megélő vezéreik karmesteri intéseire...

Csórikáim, a Morvai, a Hegedűs milliókat zsebel be havonta, míg ti rabszolgaként robotoltok!

zsoszta | 2009. október 23. | 22:17:50

Broaff, a Jobbikos "elvtársak" is internacionalisták és külföldi bohócokat hívnak meg a magyarság nemzeti ünnepére...

Más.

Pár éve még Orbán Ceausescunak csápoltak az keményvonalas ortodox "elvtársak", mára már Balóné Mónikának és a Hegedűs Győzike spiclifinek.
Így múlik el a világ dicsősége...

CsíP | 2009. október 23. | 22:16:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kisnövér | 2009. október 23. | 22:03:51

Na ..Szóval..drága szélsőbalos rablóbanda-fun club-os Nemcsőcselék értliségiek!
Ott voltam! És ott voltunk sok-sok ezren!
Szép volt, ünnepi hangulatú volt, nem volt gyűlölködő....
Maga volt a Nép hanga..:)
Innen üzenjük nektek hibbant Néró rajongók! Nem lett volna szabad elfelejtni:
"Habár felül a gálya,s alul a víznek árja,azért a VÍZ az úr!"

sanszo | 2009. október 23. | 21:52:27

CsíP

Hol a kuntakinte spartacus? Csak most jöttem, de itt nincs. Elmenekült a görény?

CsíP | 2009. október 23. | 21:48:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szundaram | 2009. október 23. | 21:44:30

ejnye | 2009. október 23. | 21:06:33

S ne felejtsük el azt sem, hogy a történelmet mindig a győztesek írják, és sajnos jöhet még kutyára kamion. :(

CsíP | 2009. október 23. | 21:35:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

radak | 2009. október 23. | 21:30:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

sanszo | 2009. október 23. | 21:30:03

Na mizujs?
Nem volt ma balhé, akkor mi a probléma emberek?

ferenct24 | 2009. október 23. | 21:24:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CsíP | 2009. október 23. | 21:24:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Szkeptikus | 2009. október 23. | 21:23:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CsíP | 2009. október 23. | 21:21:51

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ejnye | 2009. október 23. | 21:20:19

kovacsmama | 2009. október 23. | 21:16:29


Tars ki, kovcsamama-torquato, mennek az apolok.

CsíP | 2009. október 23. | 21:19:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

leszbicica | 2009. október 23. | 21:19:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

radak | 2009. október 23. | 21:18:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kovacsmama | 2009. október 23. | 21:16:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

radak | 2009. október 23. | 21:13:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CsíP | 2009. október 23. | 21:13:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CsíP | 2009. október 23. | 21:11:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

radak | 2009. október 23. | 21:10:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

HIRDETÉS


A Jobbik rendezvénye az Erzsébet téren
Népszabadság - Kovács Bence
Morvai Krisztina, "Európa magyar hangja" közölte, hogy a magyar nemzet küldetése a világban az, hogy példát mutasson bátorságból, erőből és a szabadság melletti harcos kiállásból. Azt mondta, hogy "száműzni kell a szemkilövetőket a magyar politikából", és "lejárt az elnyomó világuralmi elit ideje". Megint közölte: "a jövő a magunkfajtáké." Morvai együttérzéséről biztosította a terrorizmus gyanújával letartóztatott Budaházy Györgyöt és tizenöt társát, akik szerinte politikai foglyok.

Morvai arról is beszélt, hogy "a diktatórikus MSZP-nek el kell tűnnie a történelem süllyesztőjében".

Vona Gábor pártelnök beszédében kijelentette, hogy a Jobbik hamarosan Magyarország legerősebb pártja lesz. - Ahogy az EP-választásokon eltakarítottuk az SZDSZ-t - mondta -, úgy bánunk el az MSZP-vel is. Azt is mondta, hogy Draskovicsot kalodába zárná, hogy hazafelé mindenki leköphesse. Az Influenzásokat még előre is engednék - tett hozzá.

HIRDETÉS


Morvai Krisztina beszél
Népszabadság - Kovács Bence
Előttük Murányi Levente és Balczó Zoltán meg a svéd, az olasz és a francia "testvérpárt" képviselője szólalt fel. (Az utóbbit groteszk módon "Vesszen Trianon!" kiáltásokkal fogadta a tömeg.

Bejelentették, hogy öt párt holnap aláírja az Európai Nemzeti Mozgalmak nevű szervezet alapító okiratát. (Nem tudni, melyik öt párt alapítja, szóba jön még a jelen levő belga, brit, illetve a távolmaradt osztrák párt.)

A rendezvényen sokan a betiltott Magyar Gárda egyenruháját viselik, többen „Magyar Gárda Csendőrség" feliratú karszalaggal.

Szépen összegyűltek a Kossuth térnél

A gyűlés résztvevői a Parlament felé vonulnak át, az Alkotmány utcánál Morvai és ifjú Hegedűs Lóránt készül beszédet mondani.

Információink szerint a metró már nem áll meg a Kossuth téren.

A Kossuth térre igyekvő jobbikosok és gárdisták a Magyar Nemzeti Bizottság 2006 nevű szervezet által összehívott gyűlésére mennek, amit az Alkotmány utca és a Kossuth tér sarkára hirdettek meg hat órára. A Kossuth teret mindenesetre teljesen körbekordonozták.

A helyszínen körülbelül 1000 ember gyűlt össze, többen gárda-egyenruhában.

Morvai Krisztina itt is beszélt Budaházyról és tizenöt társáról, a "pollitikai foglyokról". A tömeg hangosan követelte szabadon engedésüket.

Ifj. Hegedűs felszólalásában törvénytelennek nevezte a regnáló hatalmat, ezzel szemben az őt hallgatókat tartja a törvényes hatalom képviselőinek.

A rendezvény hét körül véget ért, a résztvevők nagyobb része szétszéledt. Rendbontás nem volt.

Címkék: október 23, Jobbik
 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    254 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS