Ahogy ígérte, a Fidesz a kampány utolsó napjaira saját eszközeivel még rátesz egy lapáttal a kormányzat 4 milliárdos reklámhadjáratára.
Seszták Miklós szűkebb pátriájában szerdán vetették be az új csodafegyvert, a kvótanépszavazási hűtőmágnest. A postaládákba dobott narancssárga alapszínű szóróajándék célja az lehet, hogy a nyírségi konyhákban térülő-forduló háziasszonyok vasárnapig is memorizálhassák, nemet kell mondani a népszavazáson.
Az utolsó napok kedvéért egy mozgósításra használható levélsablont is legyártottak, amit szintén Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében próbálnak ki. A megyei pártvezetés arra kérte a települések vezetőit, hogy a levelet egészítsék ki saját városuk vagy falujuk nevével, és az október 2-ig hátralévő napokban juttassák el a lakosokhoz.