Telefonáljon, ha nem tudja, hol kell szavazni!
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEK KH) által működtetett kormányzati telefonos ügyfélszolgálatnál egy időben általában hatvan-hetven, de csúcsidőben akár százharminc munkatárs fogadja a telefonos hívásokat vagy válaszol az elektronikus levelekben, sms-ben, chaten vagy internetes fórumon feltett kérdésekre.
A KEK KH munkatársai tájékoztatást nyújtanak a közigazgatási szervek elérhetőségeiről, feladat- és hatásköréről, az állampolgár folyamatban lévő okmányügyeiről, segítenek az űrlapok kitöltésében, az ügyfélkapu-regisztrációban, továbbá a későbbiekben egyes ügytípusokat telefonon is el lehet majd intézni.
A 1818-as számon választási kérdésekben is lehet tájékoztatást kérni, például akkor, ha valaki nem tudja, hogy melyik szavazókörbe kell mennie az október 12-ei önkormányzati és nemzetiségi választáson.