figaro | 2009. február 26. | 03:07:57
zityi;Mi a fasznak van koze ehhez a cikknek a tyuklopashoz,te videki parazita.Mi van mar teged is elvertek a ciganyok,vagy mar az agyadat szetmostak-te kocsog.
Norbi | 2009. február 26. | 00:03:00
BIZTOS VAGYOK BENNE HOGY LESSZ EGY CIGÁNY ELKÖVETŐ MÁSHOGY NEM KERÜLHETI EL A MAGYAR A VILÁG MEGVETÉSÉT AMIN MÁR RÉG TÚL VAGYUNK NEM AKAROK SENKIT MEG BÁNTANI
Norbi | 2009. február 25. | 21:23:34
meg gyilkoltatok egy öt éves gyereket a butaságotokkal egyszer majd valaki számon fogja kérni rajtatok
Domo | 2009. február 25. | 16:31:13
zityi. kérdezz meg egy németet vagy egy osztrákot nem-e ez a véleménye a magyaról ti sem vagytok külömbek!!!!!!
marcotardelli | 2009. február 25. | 14:25:27
Frigyes!
Engem is besoroltál minden további nélkül az általad Árpádsáv Agitrponak nevezett agymenésbe.
Számomra ebből látszik, hogy nagyon benézted a dolgokat, én ugyanis vagyok olyan távol a szélsőjobbtól mint Te.
De Te fárdatságot, időt nem kímélve kersed, kutatod a nyomokat azokon a portálokon, amelyekről sokan itt még nem is hallottunk, ebben biztos vagyok.
Aki ennyit foglalkozik a témával, mint Te, nekem az tünik valamilyen felbérelt, vagy hivatásos agitproposnak.
Ez a jobbik eset a Te szempontodból mert ha nem akkor tuti orvosi eset vagy. Már bocsi.
Ezt a gaztettet pedig aki elkövette, annak akasztófán a helye.
noblogger | 2009. február 25. | 14:20:39
zlatibor32
Tökéletesen egyetértek veled.
zityi
Ha az "Endlösung"-ot szó szerint érted, ahogyan azt értették Himmlerék, akkor bizony náci vagy. Legyen bátorságod bevallani és elvállalni, hogy egyetértesz a náci eszmékkel! És azok minden következményével.
zlatibor32 | 2009. február 25. | 14:05:17
A”náci”jelző ,sajnos, nagyon is illik ehhez a történethez. A német megszálló (náci=SS)hadigépezetnek a gyakorlata volt, hogy ártatlan embereken torolta meg a rajta esett sérelmet.
1941-ben Belgrádban szemtanúja voltam, amikor egy négyemeletes átjáró ház ( két párhuzamos utcára volt a kijárata), a ház előtti merényletre, a ház összes (nemre, korra való tekintett nélkül) lakóját kiterelték, a tiltakozókat a helyszínen kivégezték, a többieket igen brutális körülmények között hajtották el. De tudunk erre példát mondani Franciaországból is: Oradour-sur-Glane község 1944.jun.10-i történtek , vagy a megszállt országokban a vétlen lakosság elleni eljárások.
Felvetődik a kérdés, lehet-e bárkinek olyan anyagi ( vagy bármilyen ) sérelme, amelyet két emberélettel lehet kiegyenlíteni. Ebből a szempontból nem számít, hogy milyen nemzetiségű, bőrszínű, egyéni vagy csoportos az elkövetői kör. Nincs és nem is lehet ilyen indok. Ezt a brutális gyilkosságot ilyen szinten és ilyen állásponttal kell értékelni és véleményt mondani .
Aki egy kicsit is jártas a fakitermelési munkákban, az tudja, hogy a 680000 Ft-os kárérték egyszerűen hazugság. Ilyen értékű fakitermeléshez jelentős gépparkkal kell rendelkezni, számos munkaerőt kell mozgatni és irányítani, megfelelő piacot kell biztosítani.
69t69 | 2009. február 25. | 13:26:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
noblogger | 2009. február 25. | 13:08:20
Hm... Valószínűleg most fognak innen kiutálni. Nem lehetne a hozzászólások terjedelmét korlátozni?
Frigyes
Jó kis (bocs, hosszú) reklámot csináltál az általad elítélt médiáknak. :-)
Frigyes | 2009. február 25. | 13:01:12
Moderálási alapelvek- moderált komment -
Árpdsv gtprp
Én csk „Árpdsv gtprp” nvn mlgtm zt jlnsgt, hgy vn gy bznys csprt, mly szrntm „kzpntlg” rgtj zkt szlsjbbs hzzszlskt klnbz hrprtlk kmmntjbn, frmkn, s ntrnts hrprtlk hzzszlsbn. Pldl mgy nln, vgy ngybb hrprtlk ldlkn bngy hrk tn mndg mgjlntk „cgzs” hzzszlsk, sznt gykptfr… skszr gynzn vgy ngyn hsnl ncknvk ltt… nh tbb mgy nln ldln hzzszlsbn gyntt s gynz hlysrs hb vlt bnn. rrl szl dlg, hgy Jbbk MNDNÁRN „hrmdk rnk” krj ltttn mgt… s nnk rsz z kmmnkcs hdvsls z ntrnt vlgbn. Pldl Jbbk mghrdtt „cgnybnzs” hv-szvl s fglm lpl ltt fjgyllt pltkjt; mjd hhz krlnk lyn ltsztt, mnth pltkjknk lnn npszrsg (hszn tt vnnk frmkn bjgyztt kmmntk – gymnd); ztn rr krlt npszrsgr lpzv lltj mgrl „npszrsg dtkt”. zt s rdms mgfgyln, hgy sk stbn z dtt ckk mgjlns tn nm skkl jlnnk mg zk bznys „hzzszlsk” – m rr tl, hgy vlhl „Árpdsv gtprp” krtbn mkdk gy ntrnt sjtfgyl szlglt, hnnn rgtn mgtrtnnk „prtttkr nmzttstvr” ltl jvhgytt „hzzszlsk”. Gbbls mdszr tvbbfjlsztv s dptlv XX. szzd dttsghz. És n fldd, hgy Jbbk hlddvrknt szms hnlp mkdk – vgy gytct vn bllk… mkt gynbbl z „Árpdsv gtprp” kzpntbl mkdttnk, szrksztnk s pnzlnk. ztn prsz tt vn Árpdsv gtprp „hrgyrts”, m gy mkdk, hgy:
1.: brmlyk hrprtln mgjlnk gy bngy hr
2.: Áprdsv gtprp vlmly hnlpj tvsz, d mdstv – mgyrl blmgyrzz cgny bnzt (mg kkr s, h nm rm z lkvt) -, s mgjll frrst
3.: tn Árpdsv gtprp msk hnlpj tvsz z lz rpdsvs hnlptl hrt, mr KNKRÉTMKÉNT rv rm lkvtt.
4.: zkrl „cgny lkvtsr” tszrkszttt hrk kvntbl lst kszl, mt Árpdsv gtprp kmmntz hdsztly „nymt zrrl” mndn frmr s hrprtl kmmntj kz.
z sm vlt pldl mnrrd vst szrncstlnsgnl, ksknlchz s ngycscs gylkssgnl s. tbbnl ngyn sznlmsk vltk, mrt mkr ls prblkzsknt brm rn krmnlzln krtk rm ldztkt, mjd shgy sm lhtt bdmln z zsrt gylkssg mtvmknt, kkr „Árpdsv gtprp” hnlpj zt kzltk, hgy Ngycscsn nm s rmkt ltk mg – zrt z gylkssg s cgnybnzs. És kkr nm s bszltm z ltlk lkzlt gymnd lvs lvlkrl, mlyk „kmly, mgbzht frrsbl szrmz NÉVTLN lvs mlk”. D hsnl „tchnlgvl” gyngy mkdk FDSZ-rnykllm kmmnkcs hdtstnk szmt Hr tv, Mgyr Nmzt, Lnchd rd, s hsnl jbbs mdk.
lltv vn mr Árpdsv gtprpnk „prtkllj” rr z str, hgy h rmk srlmr trtnk bncslkmny, nm rmk ltl.
. fzs: rm srtttk/ldztk krmnlzls s gylzs, mndnrn lvlg fgnk vl lttts… vgy csk lmndjk kt mndnfl sgjn lskd ngynlknk.
. fzs: rmk srlmr lkvttt bncslkmnykb z . fzssl prhzmsn mndnrn blmgyrzn cgny zsrst, vgy cgnymfft. Lthttk Ngycscs stbn, s lthtjk Ttrszntgyrgy stn s. Prsz mndzt „kmly, mgbzht frrsbl szrmz NÉVTLN lvs lvlk”, vgy nvtln frrskr hvtkzv. Mnt Ngycscs stbn frrs z vlt, z zsr „bznytsr”, hgy „gy flbl (s mllslg cgnygyll) ds hlgy gy hlltt, mrt flbn zt bszlk…” – mnt Ttrszntgyrgy stbn „nvtln frrsk” mlgtk z rkny cgny mfft, s hgy tlk lptt z ldzt. Vgy mnt Ksknlchz stn, mkr klnbz hrprtlkn „jlrtslt” kmmntzk nvn nvztk ht cgt, mnt tttst – gz, z rttlnsgkt gzlt DNS vzsglt.
. fzs: mnk z lnyg, hgy z . s . fzssl prhzmsn mgjlnnk z „zt bfzd fl” vgy „pkm zt lvsd vgg” lltv hsnlkpp kzdd kmmntk, lyn lnkk kzrdsvl, hl cgnybnzsrl vn sz. lltv mgjlnnk hnhr.h s krc.nf ltl gndsn szrkszttt lstk cgnybnzs strl… prsz mgfszrzv „kmly, mgbzht frrsbl szrmz, mr z llts kn bznytkknt kzlnd, mglpztt NÉVTLN lvs lvlk” klnbz trtntkkl – mkt jrszt Árpdsv gtprp szrksztsgbn gyrtnk l, s prtttkr nmzttstvr hgyj jv kzlskt.
És prsz zzl gy dbn jnnk zk kmmntk, mlyk gy kzddnk, hgy „mst kptm mln, rdks…”, ztn flytts krc.nf gyk ckk, mlybn zt hzdzzk ssz, hgy gy htgyrks cg csld hgyn kszl 680 zr Ft sglyt ssz. z gsz ckk gy szmnszdtt hzgsg.
V. fzs: mkr mr kmly pltk sszskvst mlgtnk, trmsztsn zsdz sszfggsbn.
V. fzs: dg Ngycscs stn jtttnk l, mkr Árpdsv gtprp kjlnttt, hgy z ldztk nm s rmk vltk, s mvl nm rmk vltk z ldztk; gy z s cgnybnzs, mrt CSK cgny thtt…
És m vsznyk kztt nm nhz sszhzn gy lyn "kmly", rszgs gtprp hlztt mkdttn. H gy hlyrl (pltbl) mkdk, kkr kll hzz hrm szrvrgp, kb. 20-30 mnkllms. D mnt tdjk, Árpdsv gtprp mkdtt hnlpkt „dcntrlzlt mdn”, gy zn hnlpk szrksztsgbl mndn tvbb nlkl mg lht jtn z Árpdsv gtprp ltl, kzpntlg szrvztt kmmntzskt.
Z S JBBK ÉS MGYR GÁRD VLÓD RC!
- - - - - - - - -
Árpdsv gtprp s Ttrszntgyrgy…
http://brkd.h/nd/24636
„z gz krds znbn nm z, hgy mlyn szrmzsk vltk z ldztk, hnm z, hgy mlyn szrmzsk vltk z lkvtk.” – vgys: Jbbk szrnt cgnyt ln nm bncslkmny; vsznt MNDN rm bnz, CSK zrt mrt rmnk szlttt. lltv csk z lkvtnk vn brszn – m MÁRPDG brn -, d z ldztnk nncs.
Szrksztsgnkhz lyn nfrmck jtttk l, mly szrnt z ldzt csldj lyn dlgb kvrdtt, mlyb nm klltt vln. Nv lhllgtst kr nfrmtrnk szrnt lyn hlyrl lptk, mllyl mgsrtttk gy krnykbl bnz csprt rdkt. Ttrszntgyrgytl mndssz 7 klmtrr lv Örkny cgny mffjtl z gsz krnyk rttg. Lht, hgy k llnk z llts gyrmkgylkssg mgtt?
- Jnnk kmly, mgbzht frrsbl szrmz, mr z llts kn s bznytkknt kzlnd NÉVTLN lvs lvlk, mlyk gyrszt krmnlzljk z ldztkt CSK szrmzs kn, msrszt mndnrn bl krjk mgyrzn cgny lkvtt z gyb. Ngycscs t cgnyzsrs kss „mgkptt”, mst jn cgnymff (m Vszprm s nyng t „flftbn vn”) s drggyk mlgts.
http://www.hnhr.h/ndx.php?pd=hrk∓d=17072
Árpdsv gtrpp msk sznnycstrnj s bndlt. Prsz fltsz krdskt, mk frcsv tszk z gyt – d tsz gy, hgy pltk llnflkt mcsklj. ztn prsz kzztsz flhbrdst, hgy mlyn jgn mrtk cgk gylkssgt mlgtn – mkr Árpdsv szrnt cgnyt ln nm ms, mnt mglz nvdlm – hszn Jbbk szrnt MNDN rm bnz, csk zrt mrt rmnk szlttt; s gy h nm kvttt l bncslkmnyt, kkr mjd bztsn fg… s z Árpdsv gtprp szrnt gz z 5 vs gyrkr s.
Prsz z ckk mgn vsl Árpdsv gtprp lyn stkr kdlgztt „prtklljnk” ls hrm fzst, mszrnt:
.: krmnlzlj s gylzz z ldztkt, csk rm szrmzsk kn,
.: mndnrn bl krj mgyrzn cgnybnz mtvmt gylkssg kknt. H cgnyzsrs nm mgy, kkr „kmly, mgbzht frrsbl szrmz, mr z llts kn s bznytkknt kzlnd NÉVTLN lvs lvlk” lpjn lht mgnvzn kknt vlmly kzl vrs cgnymffjt, vgy krmt;
.: jnnk „cgnybnzs tp-100 hrlstjnk” flmlgts, zzl s rklcs flmntst dv gylksknk;
D tt, tt vn V. fzs s: ngypltk sszskvs gymnd mglt z gybn – hgy zt z gyt bllb „nmzt rk” ljrtsr krjk flhsznln.
És prsz kmmnt, hgy „mg nm bznysdk b, hgy rsszst ndtkbl ltk, ddg snk n mrjn rsszstzn”… gyttl tt vn z mchnzms „cgnybnzs tp-100 hrlstjnk” flmlgtskr, hgy „mg nm krl l ttts, ddg MÁRPDG cgny vlt z lkvt”.
St! „Kmly kmmnt” kzl, hgy rmknk mgyr lktmny lpjn nncs s jgk Mgyrrszgn lnk!
http://www.hnhr.h/ndx.php?pd=hrk∓d=17052
Árpdsv gtprp rtsr dj nmztnk, hgy szrnt bnttnd z, h vlk rmk lln lkvttt gylkssgt bncslkmnynk mr nvzn.
http://www.jbbk.h/nd/5830
Vn Gbr ttrszntgyrgy gylkssg kpcsn s csk hllbntts vsszlltst kps kvtln.
http://www.krc.nf/r/35/35872/
jbbks Nvk ld szrkszttt sznnylp mrs mgmndt „frnkt”, mszrnt cgnybnzk ltk Ttrszntgyrgyn: „Épp llnkzlg, bstls, tlrs kgytlnkds, gyrkgylk sttszttklg gy zrszr jllmzbb z lskd, htnt l, npnt rbl-lp-btr rszkskd cgnynpsgr.”
- Vgys: h gylkl, kkr BZTS rm, h rm, kkr BZTS hgy bnz, CSK zrt mrt rmnk szlttt.
„ mgyr hzfk nm kt vdtln lzrmkkn fgnk lgttlt vnn sznsbr trrrzms mtt, mr csk zrt sm, mrt gy lyn kc vsszfl sln l.„
- kkr kn vnnnk lgttlt „mgyr hzfk”? zk szrnt Árpdsv Hllsztg kszn llnk rmk TLJS krtsr? Így mr mskpp nz k Grd „gygglmb-lvszt” s.
„Prsz lhtsgs, hgy rt nggr gylksk sm krlnk l - hszn z nm ll rzsm rdkbn - , d vnnk mr nfrmck rrl, hgy fddhttlnnk hzdtt cgny nm vlt z (hgy fjtrs 99%- sm) s gntrs ntztk l, prdjvl gytt.”
- vgys: Jbbk gyk hnlpj NYÍLTN kmndj, hgy MNDN rm bnz, CSK zrt mrt rmnk szlttt! nnl gyrtlmbb fglmzs nm s kll.
http://www.krc.nf/r/35/35870/
Árpdsv gtprp „prtklljnk” . fzs.
http://www.krc.nf/r/35/35838/
Árpdsv gtprp „prtklljnk” . . s . fzs.
http://www.krc.nf/r/2/35858/
Árpdsv gtprp „prtklljnk” . fzs.
Jllmz qrttynf-r, hgy csk 2009/02/23-n 17:09-kr szmlt b lszr z str, s mgfglmzs s jllmz.
Nm lnnk mglpv, h gy kmmntlnk z stt „gysk”, hgy:
„ Mgyr Grd pp jszk gygglmb-lvsztt trttt Ttrszntgyrgy htrbn, mkr sjnlts blst trtnt. mt „szkrtk” mltv-kltlnk nztk, z tljdnkpp gy mggyjttt gygglmb vlt – hgy sttbn hs grdstk lthssk z gygglmbt. D klv-brndzs mghbsds mtt „vlgt gygglmb” nm mgfll rnyb rplt, d grdstk gykrltnk mgflln mgprbltk rptbn ltlln kvlgttt gygglmbt. rrl mr nm thtnk, hgy 27 s 5 vs ldzt „blszldt” lvnlb – klnbn s, flhbrtnk trtj zszllj-prncsnk hgy „brzl bcklk rtnggr mkk cgk” grzd tttkkl mgzvrtk Grd lgykrltt, m mgtt ljs szc prvkct vl sjtn. St, Grd lltks kmmnkcs mnktrs rttlnsgt fjzt k nnk kpcsn, hgy hgyn krlt cgnysr ltrr.”
N Z JBBK ÉS MGYR GÁRD VLÓD RC!
stn rglmzzn z ldztknk – mrt gylksk nm rglmztk!
noblogger | 2009. február 25. | 13:01:11
Vasgereben. Elkezdtem írni a választ, egyszerre csak újratöltötte magát az oldal és eltűnt. Hm. Remélem nem fog kétszer megjelenni.
A lényegben úgy látom egyetértünk: gyilkosság történt és a tetteseket minél gyorsabban el kéne kapni, nem mindenféle elméletet gyártani?
zokni67 | 2009. február 25. | 12:55:04
Szerintetek hogyan lehet tüzet oltani? A tűzoltók nem hiszem,hogy tudnak repűlni!? Találta egy csikket is ott ahol a közelben nincs kerités,ez nem sok nyom!
sicc2 | 2009. február 25. | 12:45:25
Azért azt illene tudni, hogy a rendőrség csak akkor nyilatkozhat a halál okáról, ha megkapja a boncolási eredményeket. Addig meg hiába is faggatják nem fog nyilatkozni. Ez minden esetben így van, nem csak itt.
noblogger | 2009. február 25. | 12:20:48
Vasgereben. Talán nem vetted észre a ":-)" jelet?
Szerintem egyáltalán nem mindegy, hogy ki mondja, amit mond. Van akinek lehet hinni, van, akinek nem. Azért, hogy mindent összetapostak, szerintem éppen a rendőrséget terheli a felelősség. Többek között ezt is értettem szakszerűtlenségen. Igazad van meg kell vizsgálni miért olyan a rendőrség amilyen. De ez nem mentség egy adott ügyben elkövetett hibákra, hanyagságra, felelőtlenségre. Kolompárék nyilatkozatainak ehhez semmi köze. Attól, hogy a Kolompárék miket hordanak össze a rendőrség működhetne magasabb szakmai színvonalon is. A kettőnek szerintem nincsen egymáshoz semmi köze. Tűzoltókról, mentősökről én egy szót sem írtam.Ha félnek én azt megértem, magam biztosan nem lennék bátrabb. De úgy gondolom a rendőr más, más a felelőssége és mások a lehetőségei és az eszközei is.
És most megpróbálok kinézni a fejemből.
nimzo | 2009. február 25. | 12:12:02
erlauer! Le vagy maradva jó pár évvel. A nácikkal már leszámoltak a világháború után. Akivel meg nem, az is meghalt azóta. Ha diktatúra működtetőivel akarsz leszámolni, akkor itt vannak az elvbarátaid. Nekik is kellene egy nürnbergi per.Ők még nagyobb gazemberek, a nácik csak kisinasok voltak hozzájuk képest.
KisBorju | 2009. február 25. | 11:50:07
Ez egy meszarlas volt.
Meg nem tartunk ott, hogy csak azert megprobaljanak lemeszarolni egy csaladot, gyerekekkel egyutt, mert ciganyok voltak. Ahhoz meg tovabb kellene szitani a hangulatot.
Ennek a dolognak a hattereben szimplan penz van ... berhogyan is "remenykednek" egyesek, hogy ez valami naci dolog akar lenni ...
KisBorju | 2009. február 25. | 11:45:36
Joe Fagan, az altalan emlegetett nacik messze vanna gyloletben toled!
noblogger | 2009. február 25. | 11:44:52
Vasgereben. Némi ellentmondás van kommentjeidben: egyszer az újságrói etikát hiányolod, aztán a Borsra hivatkozol. Bors és etika? :-)
Én még egyetlen bizonyítékot sem olvastam arról, hogy rasszista támadás lett volna. Azt gondolom, akik bizonyítékok nélkül állítják, hogy rasszista támadás volt, öngólt rúgnak, éppen az ellenkező hatást érik el.
Nem kéne ezt sem rasszista, sem másmilyen politikai indíttatású támadásként kezelni. Kegyetlen gyilkosságként kell kezelni és a tetteseket minél gyorsabban elfogni, elítélni. Aki egy gyereket megöl, akár menekült a gyerek, akár nem, megérdemli a legsúlyosabb büntetést.Erre semmiféle mentséget és indokot nem lehet találni.
Egyébként engem az is érdekelne, hogy a rendőrség hogyan mossa ki magát ebből az elképesztően szakszerűtlen eljárásból. Állítólag a bűnözés terjedésének legjobb ellenszere, ha a bűnelkövetőket elfogják, leleplezik. Ilyen rendőrséggel? Akik 18 sörét által ütött sebről azt hiszik, hogy a tetőről lehulló deszkák okozták. Paradox, de azt kell mondanom, hogy szerintem rosszabb a helyzet, mintha a rendőrök szándékosan "tévedtek" volna. Akkor legalább hihetném, hogy más ügyekben gondosabban és szakszerűbben járnak el. De szerintem nem szándékosan akarták eltussolni. Én a rendőri eljárásban sem látok semmiféle rasszista indítékot. Nekem úgy tűnik ilyen a munkamorál és a hozzáértés.
erlauer | 2009. február 25. | 10:40:32
A nácikkal kellene már leszámolni.
Joe Fagan | 2009. február 25. | 10:36:44
az 1etlen dolog ami eszedbe jutott a cikkel kapcsolatban, hogy a nácikat védd, kispatkány?
KisBorju | 2009. február 25. | 09:58:09
Jol irja a cikk, ez leszamolas lehetett. Ezert teljesen folosleges belekeverni szelsojobbos szalakat.
|