belépés belépés | segítség segítség | hírlevél hírlevél | előfizetés előfizetés | RSS RSS | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | Jobmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2010. március
14. vasárnap
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS

Surányi nem tekinthető jelöltnek

Surányi György lapunknak kijelentette, szerdai nyilatkozatából egyértelműen következik: nem tekinthető kormányfő-jelöltnek. Az MSZP és az SZDSZ tovább egyeztet, az ígéretek szerint pénteken új jelölttel állnak elő. A Fidesz szerint az egész nem más, mint szánalmas színjáték.

Munkatársunktól| NOL| 2009. március 26. |123 komment

nyomtat email plusz mínusz kedvencek / megosztás

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

medve1942 | 2010. január 30. | 14:08:10

"A történelmi léptékű leszakadás, illetve az ország szociális szétesésének megállítása" - ez volna a feladat (a cikk utolsó mondatából). Az bizony. Azt nem állítom, hogy értek mindent a cikkből, a nagyon hasznos kisszótár ellenére. A grafikonokból viszont azt látom, hogy akkor mentek rendben a dolgok, amikor Surányi volt a jegybankelnök. (És ezt a benyomást anélkül éri el, hogy egy rossz szót mondana Járaira.)
Mindenek ellenére nem vagyok biztos benne, hogy Surányi jegybankelnöknek "jelentkezik". Az már volt, kétszer is. Ne felejtsük el, hogy a Sándor-palotát a második Orbán-kormány részére hozatták rendbe, és nem biztos, hogy a második Sólyom-elnökségre fogják használni. Ha viszont nem, akkor… a Sólyom helyett elképzelhető köztársasági elnök valaha meglehetősen jóban volt Surányival, aki nem olyan régen még potenciális szakértői kormányfő volt . Ahogy a hozzászólásokat nézem, Surányi ma már nem "büdös bilderbergista", legalábbis, ha Bajnait bírálja. Vagyis…

nemistudom | 2009. március 28. | 10:58:47

"Sajnos az MSZP és csicskása, az SZDSZ mérhetetlen balfácánsága miatt hozzá kell szoknunk az Orbáncsászárság gondolatához." Brávő, öregem, brávó. Ki itt a csicska?

marcotardelli | 2009. március 27. | 09:58:27

szegfuszeg | 2009. március 27. | 00:05:18

Sorold már el légy szíves te jóindulatú írástudó, hogy te ugyan mibe kapaszkodsz még?
Mi volt az a meggyőző teljesítmény, ami miatt még ragaszkodsz ehhez a levitézlett bandához?
És ne azzal gyere, hiogy a nemlétező Fidesz még rosszabb lesz, mert nem ez a kérdés.

műstoppoló | 2009. március 27. | 07:08:02

Sajnos az MSZP és csicskása, az SZDSZ mérhetetlen balfácánsága miatt hozzá kell szoknunk az Orbáncsászárság gondolatához. Az a valóban szánalmas tötyörgés, idióta szerencsétlenkedés amit hetek óta csinálnak egy látszatkormány létrehozása érdekében naponta növeli a kétharmados Fidesz győzelem esélyét. Ezt csak úgy lehetne elkerülni, ha a Fideszt beterelték volna a saját csapdájába az előrehozott választásokkal. Ha ezek a szánalmas amatőrök még egy évet eltutyimutyiskodnak, abból nem kétharmados, hanem háromnegyedes Fidesz győzelem lesz.

sterneschii | 2009. március 27. | 00:23:56

Orbàn ès bandàja hogy a fidesz ès hordàja àltal szalonkèpessè tett magyar nyelvhasznàlattal èljek, màst sem tett hèt èv alatt mint azon mukàlkodott hogy hogy tegye lehetetlennè az orszàg haladàsàt. A nagy hazafi Orbàn az elvakult demokràcia elleni harcàban lètrehozott egy magyar tàrsadalmi normàt, amit tènyleg csak ocsmànynak lehet nevezni.
Mit èrdekli Orbànt a magyar ember sorsa, a nagy hazafi showknak csak egyetlen cèlja volt, hogy felhecceljen mindenkit minden àron akit lehet, a sajàt felemelkedèse èrdekèben.. A nàci Hitlert is èljenezte a nèp nagy rèsze, az hogy Orbàn a hazafi showkkal megetette a nèpet annak nagyon nagy àra volt ès lesz amire minden lehet csak büszke nem, de mit èrdekli ez Orbànt!
Ès ha mègsem, ès hogyha a nagy vezèr tènylegesen harcba szàll a hazàèrt ès nem csak üres locsogàs volt az egèsz?!
Ha Orbàn megmutatja mi a magyarok istene, ès a magyar gàrda èlèn bemenetel szlovàkiàba, megmutatni hogy mikèppen kellett volna Gyurcsànynak a magyarsàg jogait kiharcolni akkor joggal hordozhatja majd a koronàt az orszàgban....a fejèn is.

pepe11 | 2009. március 26. | 23:38:34

úgyhogy legyetek szívesek az előrehozott választásokon a munkáspárt mellé
voksolni, az képviseli áhított eszméiteket nem a neoliberális vadkapitalista
korrupt kizsákmányoló mszp.

a világ szégyene ez az ország 7 év alatt ide jutott a térség vezető
országából! és ti még itt papoltok, hogy direkt dobta be az álnok média
a neveket..

pepe11 | 2009. március 26. | 23:32:27

magyarul hiába találnak egy okos közgazdászt akiket a deviáns törpepárt is
elfogad, csak egy szerencsétlen báb lesz egy damilon,
és nem a rendteremtés lesz a cél hanem a PR javítás a 2010-es kampányokig.


gratulálok! lendületben, mi?

pepe11 | 2009. március 26. | 23:30:26

a bűnöző veres meg mindennek a legalja!!!

"Veres: Ki beszélt szakértői kormányról?

Soha egyetlen párttestület sem beszélt arról, hogy szakértői kormányra van szükség - mondta az Inforádiónak Veres János pénzügyminiszter. Szerinte a jelenleginél szélesebb támogatást maga mögött tudó, de az MSZP-hez kötődő kormányt kell alakítani.

Nem tudok olyan helyzetet elképzelni, amelyben valakik naiv vagy álnaiv módon azt képzelik, hogy majd jönnek az okos szakértők, a 188 szocialista meg majd nyomja a gombot. Aki ezt képzeli, az degradálja az MSZP-frakcióban ülő emberek képességeit, készségeit, politikai értékét - mondta a pénzügyminiszter."

pepe11 | 2009. március 26. | 23:24:44

Speaker! éppen ezért határolódik el az ellenzék az egész szartól évek óta.
szűkszavúak, nem ígérnek semmit, visszafogottak

ORBÁN!!! (VUHUHUHÚÚÚ!!!) volt a legnagyobb, amikor Ferkó lemondott
és megrohanták Orbánt az újságírók, az meg röhögve iszkol el:
"Nem én voltam, nem csináltam semmit, ártatlan vagyok!" :Ddd

viszont a fidesz meg fogja tenni amitől az mszp fosik és mocsárban tartja
a gazdaságot:
adócsökkentés
szociális háló nyirbálás
nyugdíjnyirbálás

úgyhogy reszkessetek nyugdíjasok, na nem azok, akiknek épphogy telik
gázszámlára gyógyszerekre és a maradék(?..) viszkasz, hanem azok,
akiknek 100e ft a nyugdíja, vagy kamuleszázalékolt vagy rendőr..
és reszkessetek ingyenélők, segélyért könyörgő munkaképes hitványok,
adócsaló vállalkozók, sikkasztók, ingatlanátjátszók, autópályabetyárok,
négyes metró huszárok..

Speaker | 2009. március 26. | 22:44:58

Hakos! Az apámtól kaptam egy bölcs tanácsot. Okos ember nem kezd bírkózni a disznóval a pocsolyában, mert tudja, hogy mind a ketten mocskosak lesznek, a disznó meg még élvezni is fogja.

Kőmíves Kelemen | 2009. március 26. | 21:52:46

Komédia helyett, előre hozott választást ! Ha ugyanis ilyen megalázó körülmények között a sikerül valakire rásózni, hogy üljön a kirakatba, miközben a boltos marad, akkor csak az ország vergődése folytatódik. Mindenkinek jól felfogott érdeke, hogy az adott helyzetben a kormány erős legitimációval rendelkezzék. A neheze ugyanis még hátra van ...

hakos | 2009. március 26. | 21:47:03

Speaker, jön a ZORBÁÁÁN! Bu,bu,bu!!!! Berezeltél mi? Szánalmasok vagytok...

hakos | 2009. március 26. | 21:41:18

Mégis jó fej ez a Gyurcsány, ha már a kenyér elfogyott, legalább a cirkuszról gondoskodik:)

Speaker | 2009. március 26. | 21:40:32

Emberek! Nem kell felülni O.V. és Bayer Zsolt provokációinak! Bedobták például Jaksityot, Pongrácot, Patait, csak azért, hogy gyorsan kiderüljön, hogy Patai Biszku veje, aztán a Szijártó meg lesajnálhasson bennünket, hogy micsoda szánalmas kutyakomédia. Csak egy probléma van, kiderült, hogy egyiket sem kérdezte meg senki, hogy akar-e jelölt lenni.

pinkyboy | 2009. március 26. | 21:33:11

Lehet, hogy Gyurcsánék valamit takarnak megint?

Talán megint bűzlik valami és el akarják terelni a figyelmet?

Gyurcsi csak megúnta vagy valójában maradni akar, be akarja bizonyítani, hogy senki sem vállalná?

Gyurcsi lemond taktikásan, mert elő akar bújni a nagy orrával majd miután Surányi/Bokros/Glatz, bárki is lenne az aki most az ő helyében bukdácsol és kompromitálja magát?

Vagy Gyurcsi megúnta?

Biztosan, bárki jön, az kompromitálhatja magát, stressznek, konfliktusnak teszi ki magát és nem dicsőségért, sem nagy fizetésért, hanem csak jóindulatból és profizmusból dolgozhat... megoldani valamit amit senki nem tud!
Ezért mond fut mindenki!

immortal | 2009. március 26. | 21:28:49

----------------------EDDIGI JELÖLTEK----------------------
Patai - X (elfutott a kopogó patkóival...)
Surányi - X (elsurrant a hír hallatán...)
----------------------POTENCIÁLIS JELÖLTEK----------------------
Glatz - ?
Bokros - ?
-----------------------MÁSODIK FELVONÁS--------------------------
Fletó - megint?!
Orbi - megint?!
Vona - elvonná a becsületünket...
Fodor Gabi - ravasz, ő nem vállal ilyen reszkírt...
-----------------------HARMADIK FELVONÁS--------------------------
Ciccolina
Berényi Miklós a Barátok köztből
Pumukli
Mátyás király

mérce | 2009. március 26. | 21:25:47

Egyébként felmerült bennem a gondolat, hogy Gyurcsányiék azért húzzák az időt (azonkívül, hogy szimplán összeomlasszák az országot), mert pont most fog elévülni valami hatalmas sikkasztásos ügyük és nem szeretnék, hogy idő előtt bíróságra kerüljön.

mérce | 2009. március 26. | 21:22:38

Beteges hatalommániás tolvajok olcsó hazug színjátéka. Húzzák már le a függönyt végre, azt' lépjenek olajra!

ávéhá | 2009. március 26. | 21:17:20

Azért ennyire nem lehet ragaszkodni a hatalomhoz! Még hogy orbán Viktor a hatalommániás!? Az ország nagy többsége előrehozott választást akar, a maszop meg még mindig foggal -körömmel ragaszkodik a hatalomhoz. Az SZDSZ meg egyszerűen szánalmas: néhány napja még azt mondták, hogy ha csütörtökig nincs megegyezés jöhet a választás.

Szánalmas, hogy mennyire meg akarják tartani a pozicióikat!

pinkyboy | 2009. március 26. | 21:16:41

----------------------EDDIGI JELÖLTEK----------------------
Patai - X (elfutott a kopogó patkóival...)
Surányi - X (elsurrant a hír hallatán...)
----------------------POTENCIÁLIS JELÖLTEK----------------------
Glatz - ?
Bokros - ?
-----------------------MÁSODIK FELVONÁS--------------------------
Fletó - megint?!
Orbi - megint?!
Vona - elvonná a becsületünket...
Fodor Gabi - ravasz, ő nem vállal ilyen reszkírt...
-----------------------HARMADIK FELVONÁS--------------------------
Gombóc Artúr
Batman
Grabovszky
Ludas Matyi
Győzike... ő majd legyőzi a recessziót!
a szegényember legkisebb fia

Toleranciaterror | 2009. március 26. | 21:08:51

Itt csak az előrehozott választás segíthet. Egy olyan kormány amely bírja a választók többségének bizalmát.
A legnagyobb marhaság az, hogy jelen helyzetben nem engedhető meg, hogy az előre hozott választások miatt fél évig ne legyen kormányzás. Egyrészt nem fél év lenne az a félév, hanem maximum negyed év.
Másrészt ha nincs kormányzás a szocikkal az élen az csak jó az embereknek. Minél kevesebb kormányzás annál kevesebb megszorítás. :) Nem is olyan hülyeség ez, ha visszagondolunk az elmult 7 (szűk) esztendőre. Ha ez a kormány egyetlen törvényt sem hozott volna a 7 éve alatt, már akkor sokkal jobb lenne az ország és az emberek helyzete.

Mszp=csőd | 2009. március 26. | 21:06:08

Sírva vigad a magyar!!!:) Hát amit az MSZP-SZDSZ gyenge haknitársulat előad az már mindent visz:))) Nem is kell hozzá kommentár, a röhej és a szánalmas nem elegendő annak a kifejezésére ami itt zajlik...hol van már Torgyi doktor a mi nagy Ripacs Fletónkhoz képest, de Fodor Gabika sem több már mint egy politikai hebrencs:))

Sör, chips, cola! Emberek, ha már ezek tönkreteszik/tték az országot legalább egy kis műsort is kapunk érte, vagyis most szól csak igazán a finálé!:) Ami itt zajlik az elmúlt 3-4 napban az zajlott az elmúlt 7 évebn is csak most sűrítve kapjuk:)

pinkyboy | 2009. március 26. | 20:43:46

Az SZDSZ-nek nagy szerencséje van, hogy az MSZP a hátára veszi rendszeresen.
Mindig határidőket szabnak, ostoroznak és gáncsoskodnak. Tényleg komédia.

De külföldnek is komédia az amihez az egész ország hozzájárul:

- Fletó ellen harcol a Fidesz, az egész politikáját erre koncentrálja... de mi lesz ha program kell?
- Fletó hazudott reggel, éjjel meg este, de a nép megválasztotta, pofátlanul mostanáig fent maradt...
- SZDSZ szakít, de mégsem az MSZP-vel... kicsit összevesznek, fenyegetőznek, de a Fidesztől majd megfutamodnak, így mégis ott maradnak a polcon...
- "bübörög a gazdaság" és a Pannon Puma lemarad a román Juh, a szlovák kecske és az Észt sprót mögött...
- NEM a kettős állampolgárságra...
- Sólyom Lászlót megalázzák Basescuék, majd Göncz Kinga megvédi a román félt jó kedvesen
- fasiszták menetelnek Budapest utcáin miközben a szabadság jelképeit ünnepeljük: '56, '54...
- romlik a gazdaság, errefel emelik az adókat, errefel még jobban romlik...
- a Turul madarat gyalázzák és fasisztázzák az SZDSZ-esek, viszont vademberek késelgetnek, a gárda menetel, Malina Hedvig és egyéb, igazi problémák... mintha nem is léteznének, nem akarják meglátni
- végül új miniszterelnök kerestetik...
- máshol ütnék le egymást az emberek a saját ötleteikkel, programukkal vagy legalább a hatalomért

... de a "kisország" népe nem talál egy derék embert aki a trónra ülhessen...

Futnak a lovagok a sárkánytól!

Orbán Quijote hátulról hol a ló hátán, hol a ló alatt fűti a hangulatot.

A nép tépi a haját, a világ pedig röhög a "kismagyarokon" és a "nagymagyarokon" is egyaránt.

Hosszú haj, rövid ész!

pepe11 | 2009. március 26. | 20:38:30

ha nem lesz ilyen szerencsétlenkedés után előrehozott választás,

gyakorlatilag borítékolható egy óriási tüntetéssorozat, ami
sokkal komolyabb lehet mint a tévészékház ostroma és társai..

pepe11 | 2009. március 26. | 20:35:19

Pinkyboy,

Bush-felejtsd el. Egyedül az mdf (6 ember) támogatja, senki más!!!

Szép nap volt a mai, Surányi,Jaksity,Balázs,Felcsuti,Pongárcz,Patai..

holnap is ez lesz, állítólag 3 jelölt van és egy ami nagyon közös
mszp-szdsz ügyben, persze az még nem derül ki egyből Mr.President elvállalja-e, akar-e egy komoly pályát véghezvitt bankár bűnbaknak és bábnak
alárendelni magát egy vergődő kormányban..

arrakis | 2009. március 26. | 20:30:12

Na ez nevetséges. Az SZDSZ megint mondott egy végső határidőt (csütörtök), s mikor az elmúlt, akkor úgy tesznek, mintha nem történt volna semmi.

De hála istenek az SZDSZ és az MSZP szerint ez a vásári komédia az ország érdeke. Az, hogy néhány SZDSZ-es és MSZP-s képviselő az Országgyűlésben legyen még egy évig az minden áldozatot megér. Még ezt is.

betyaar | 2009. március 26. | 20:29:37

Kekecz apuka!
Szerinted miért vállalná el Orbán Viktor az MSZP által esetleg felkínált kisebbségi kormányzást a mostani Parlamenttel, ha a választások után stabil 70-75% többséget mondhat majd magáénak, kilőve a köpönyegforgató SZDSZ-t és a megbízhatatlan MDF-t?

pinkyboy | 2009. március 26. | 20:22:15

Mondtam, hogy én vállalkozom a miniszterelnöki posztra :P

DJ Urcsány zenéjen máshol, mi már nem vagyunk hajlandóak az ő muzsikájára táncolni. Ugye?

Na, dehát amint lennebb irtam, a PROGRAMOM-ban (jóval lennebb olvasd), leparrittyáznak mindenkit, majd Bokroshoz, a bajszos nyúlhoz jutnak.
Ott megtorpan Fletó és Orbi is.
Majd elfogadja az egész parlament. Talán az SZDSZ cselgáncsol, de attól még felkerülhet.
Majd bokrosodhat a magyar gazdaság.

Eddig 2-0 a jelöltek részére.

Kekecz apuka | 2009. március 26. | 20:20:39

Mindenkivel egyetértek. De ha én lennék a maszop és a szadesz fő stratégája, akkor egy merész húzással Orbán Viktort jelölném, s kíváncsi lennék, mit reagálna erre a fityesz. Legalább megúsznánk a választási hercehurcát, a jelölő pártok, az ellenzék és az ország nagy része is elégedett lehetne. :D

Ikatalina | 2009. március 26. | 20:12:45

Itt a szomszédban a Máté azt mondja, ő vállalná. Jó is lenne, mert ma is 3 pirospontot kapott.

Donoter | 2009. március 26. | 20:09:12

Megszeretném könnyíteni az MSZP és SZDSZ koalíció dolgát. Szorítkozzanak továbbra is csak az anyaországban keresni miniszterelnök jelöltet mert a határontúli magyar politikusok, bankemberek, közgazdászok körében nem találna olyant ki ebben a kutyakomédiának részt vállalna. JAJ most kapcsolok, milyen előrelátók voltak december 5-én, ezért nem támogatták a kettős állampolgárságot, ne legyen olyan nagy a választék. Így legalább az egész Kárpátmedence rajtuk röhög, mármint e politikai ruhába öltöztetett szembekötősdin.

betyaar | 2009. március 26. | 19:16:32

Én! Én!!! Én!!!!

hakos | 2009. március 26. | 19:12:04

Kezdek kiváncsi lenni, hogy ki lesz az a balfék, aki elvállalja a stróman szerepét? Élvezetes, ahogy Gyurcsány trükkmester az SZDSZ szavahihetőségének utolsó foszlányait is bedarálja. A „csütörtökig”, „csak Surányi” után már a „nincs határidő”-nél és „bárki jöhet”-nél tartanak. Komolyan azt gondolják, hogy egy év múlva jobb eredményt érhetnek el a választásokon, mint most, vagy csak ennyire beleragadt az ülepük a parlamenti bársonyszékbe?

Kekecz apuka | 2009. március 26. | 19:04:47

Mindenki kilőve lassan, csak Dobrev Klára jöhet szóba ezek után Ferenc utódjaként. :DDD

Bill Kapu | 2009. március 26. | 18:40:54

Teljesen egyettértek Medgyessyvel:

"hvg.hu: Ön szerint érdemes kísérletezni egy új miniszterelnökkel, vagy inkább előrehozott országgyűlési választásokat kellene tartani?

M. P.: Meggyőződésem, hogy az előrehozott választás most már mindenkinek jobb lenne. Hasznos lenne a baloldalnak, a szocialistáknak is, ahogy ezt már két évvel ezelőtt elmondtam, 2006 végén, az őszödi beszéd és a 2007-es költségvetés jóváhagyása után. Mostanra végképp elveszett a bizalom, és most már a parlamenti többség sincs meg. Az ország számára jobb lenne, ha egy bizalmat élvező, szilárd többséggel rendelkező kormány hajtaná végre a szükséges reformokat. Ezt a megoldást akkor sem lehet elkerülni, ha tudni lehet, hogy a baloldal elveszíti a következő választást. Szerintem a baloldal számára is jobb gyorsan lenyelni a békát, és utána, emberileg, eszmeileg megújulva készülni a 2014-es választásokra.

hvg.hu: Az MSZP-ben nem igazán nyerő ez a megoldás.

M. P.: Ha sokáig húzzák az időt, fokozódni fog a már most is érezhető erózió a baloldalon. Nemrég egy jelentős gazdasági pozíciót betöltő emberrel beszélgettem, aki szerint az előrehozott választással az a baj, hogy az országot hónapokra, akár egy fél évre is leállítja. Erre azt feleltem neki: miért, a következő tizenkét hónapban nem áll le akkor is az ország, ha nem tudunk kiállítani erős parlamenti támogatottsággal rendelkező, bizalmat élvező kormányt? Az agónia az első esetben három-hat hónap, a másik esetben tizenkettő. Tudom, nem népszerű a baloldal és a liberálisok körében az, amit mondok, de az a véleményem, hogy mindkét tábornak nagyvonalúbbnak kellene lennie, túl kellene lépnie a saját, személyes és rövid távú érdekeken."

http://hvg.hu/velemeny/20090324_medgyessy_peter_gyurcsany_ferenc_bokros/page2.aspx

peterb | 2009. március 26. | 18:27:56

Szapáry Györgyöt ME-nek vagy választásokat!!!

nincs jobb ötletem.

zoli28 | 2009. március 26. | 18:08:25

ErgoGnóm,

Igen, de Fodor most úgy magyarázta meg, hogy ők igenis találtak jelöltet csütörtökig, arról pedig nem tehetnek, hogy Surányi nem vállalta el. LOL

zoli28 | 2009. március 26. | 18:07:10

Ha Orbánt jelölnék, akkor közjogilag lehetőség lenne rá, hogy a Fidesz megszavazza az indítványt, majd Orbán lemond, amivel Sólyom kezébe kerülne a döntés, ő pedig nyilván kiírná az új választásokat.

Ennél valószínűbb, hogy OV azt mondaná: nem vállalja el, mert a Fidesz csak választások útján hajlandó hatalomra kerülni. Slussz.

ErgoGnóm | 2009. március 26. | 18:03:03

"Fodor Gábor új határidőt nem szabott a megegyezés időpontjára, és jelezte, várják a szocialistáktól a javaslatokat" (ez mai, csütörtöki állapot). Mintha 2 napja még azt mondta volna, hogy, ha csütörtökig nem találnak közös jelöltet, akkor előrehozott választásokat kezdeményez az SZDSZ. Ha netán van még aki az SZDSZ-t és a gerincességet tévedésből egy napon emlegeti...

marcotardelli | 2009. március 26. | 17:56:20

Én is arra gondolta, hogy nyilvános castingot kellen tartani. Jó bevétel lenne a kormánynak, sokan néznék.
Afféle Győzike-show.

kefas | 2009. március 26. | 17:53:28

Gabikám csütörtököt mondtatok!

kefas | 2009. március 26. | 17:51:11

Fiúk én gondolkodtam és van egy jó hírem.
Én elvállalnám. Tudjátok a hazáért.
Címem és telefonom leadtam az országgyűlés portáján.

Elorehozott_valasztasokat | 2009. március 26. | 17:49:51

Állítólag a Legyen Ön is milliomos! műsorban fognak miniszterelnököt rekrutálni. Vagy a Megasztárban, még az is lehet. Csak az SZDSZ támogatása kell hozzá.

kefas | 2009. március 26. | 17:47:52

Magyar történelem percről percre

2009. március 26.

14:42 A szocialisták új jelöltje Pongrácz Antal,
15:43 Békesi László szerinte az sem elképzelhetetlen, hogy Gyurcsány marad.
16:14 Patai Mihály lehet az új jelölt
16:28 A kormányfőként szóba került Felcsuti Péter, a Magyar Bankszövetség elnöke
17:31 Az MSZP nem ismeri, de jó jelöltnek tartja Patait

Szánalmas kutyakomédia a magukat egyedüli demokratáknak nevező hatalomgörcsölőktől.

Ez fogja meghozni a magyar felemelkedést?

Mit mond ilyenkor DJ Debreczeni?

benburns | 2009. március 26. | 17:38:52

Mert még ma is több százezer behülyített van, aki ha meghallja azt a nevet, hogy orbán, akkor neki semmi nem számít, nincs logika, nincs ráció, birka mód viselkedik. Ez az erdeménye a hosszú évek óta zseniálisan felépített mocsok-kampánynak...
Látszik az országon...

Elorehozott_valasztasokat | 2009. március 26. | 17:35:42

Újabb és újabb nevek merülnek fel kb óránként, a jelöltek sorra visszautasítanak; a NOL miért nem tudósít minderről? Kicsit kabarészerű már ez az egész.

Akarsz kormányfő lenni? Ide kell küldeni a fényképes önéletrajzot: ferenc.gyurcsany@meh.hu

hapcimano | 2009. március 26. | 17:31:19

Sajnos, vagy hál' Isten, vagy....
A lényeg: ez már a végjáték.

Franz Ferdinand | 2009. március 26. | 17:24:03

Megint bebizonyította az szdsz, hogy semmit nem ér a szavuk. Újra és újra meg fogják hosszabítgatni a határidőt, amíg meg nem állapodnak, bár ezektől az is kitellik, hogy 2010-ig sem.
A Fidesznek igaza van: ez egy szánalmas színjáték, melynek címe: 'Mindent a hatalomért!'

mérce | 2009. március 26. | 17:03:54

Az SZDSZ ugyanolyan hazug, mint az MSZP Gyurcsánnyal az élen. Ha tartanák a szavukat, most az előrehozott választásokat támogatnák új bandavezér keresése helyett. Azt ígérték, hogy ha nem lesz Surányi, akkor előrehozott választásokat fognak javasolni. Nem lett Surányi, ezek pedig megszegik a szavukat, újra és újra ezt kell látnunk.
Le a hazug bandával, tűnjenek el a hatalomból örökre! Bebizonyították, hogy teljességgel alkalmatlanok a kormányzásra és képtelenek hazugságok áradata nélkül létezni.

Előrehozott választásokat akar a nép, ez látszik minden egyes felmérésből is, toronymagasan előrehozott választásokat akarnak az emberek, úgyhogy húzzanak el innen, mert az ország és a saját helyzetüket is súlyosbítják!

pepe11 | 2009. március 26. | 16:41:53

jaaaahj de nagy ilyenkor a hallgatás, lapultok mint szar a fűben.
tessék visszaolvasni.

pinkyboy | 2009. március 26. | 16:30:52

Én vállalom! De most komolyan!

ITT A PROGRAMOM (nekem bizony van!):

Megigérem, hogy kedvesebb, rendesebb leszek, mint "Monsieur Fléteau", nem fogok hazudni, nem fogok csúnyán beszélni, tisztelni fogom nemzeti szimbólumainkat és ünnepeinket, kisvállalkozói adót csökkentenék, mindenféle büntetést megemelek, stimuálom a turizmust és minden nem különösen fontos beruházást (mint pl. autópályák, stb.) leállítok, ezenkívül ami még hirtelen eszembejut.

Gondolva, hogy a SimCountry 2009 játékomat sikeresen be tudom fejezni.

Mit gondoltok?

Figyeljetek, lehet, hogy nem vagyok olyan képzett, mint BokrosGyuszi, SurigGyuri, de...

Fletónák jobb lennék ugye?

Máris nagyobb lenne a népszerűségem, mint "Fléteau"-nak (10 %+).

Elorehozott_valasztasokat | 2009. március 26. | 16:18:07

Ezt a színjátékot már senki nem veszi komolyan, ezért utasítja el a felkérést minden tekintélyes szakember. Vértes András típusú bohócot biztos lehetne találni, de ezt nem fogják tudni lenyomni az emberek torkán.

"Megyünk tovább, tárgyalunk, amíg egy cseppnyi esély van egy cselekvőképes kormány felállítására" - mondja Fodor mindezek ellenére. Vajon miben bízik?

Ennek már nagyon olyan kinézete van, mintha a kihátrálás kommunikációs előkészítése zajlana.

pepe11 | 2009. március 26. | 16:07:44

"Komoly ember nem vállalja el az ország vezetését, mert egy év alatt nem lehet az ország problémáit kezelni. Ezt Békesi László nyilatkozta a 168 órában. Szerinte az sem elképzelhetetlen, hogy Gyurcsány marad."

pepe11 | 2009. március 26. | 16:04:11

amúgy meg addig keresgélnek, amíg előbb-utóbb valamelyik nagytudású
elvállalja..ha mégsem találnak ilyet maradna Ferenc, de ez eszement gáz lenne

hát sajnos ez mindenképpen vérciki!

pepe11 | 2009. március 26. | 16:01:32

Bokros az mdf élén indulna az előrehozott választásokon,
emberek nem csak ezt a portált kéne olvasni
a fidesz és az szdsz amúgy sem támogatja őt


az új jelölt egy BÁB,
bankár/közgazdász, jelenleg épp Patai Mihály.
ha elvállalja zavargások lesznek :(

zsemle | 2009. március 26. | 15:58:42

Lehet hogy mégiscsak a Bokros lesz a miniszterelnök? Ha nem akkor előre hozott választás lesz? Mivel az SZDSZ nem tartotta a szavát mostmár egy balekot keresnek a bábkormányhoz? Az attól való félelem hogy a FIDESZ nagy többséggel nyer még összehozhatja az MDF, SZDSZ, MSZP miniszterelnök-jelölő szövetséget. A Bokros elvállalná (mivel már be jelentkezett előre a miniszterelnökségre) a jelölést akkor is ha a FIDESZ nem támogatja? Bokroson kívül egyelőre nincs más.

pinkyboy | 2009. március 26. | 15:50:48

... vagy előbb minden jelöltet sorba vesznek Bokrosrozmárt kihagyva, hogy bemutassák, hogy Surányi nem akar, Glatz nem akar vagy nem jó, Orbán nem kell vagy nem lehet, stb....

Aztán a konklúzió, hogy Bokros Gyuszi maradt. A bajszosnyusziról majd mind meg leszünk győződve a végén, hogy megfelelő, mert a többiek, mint dominókockák, már lepörögtek.

Talán jó is lenne, mert végül lenne 1 miniszer, akiben mindenki hinne.

pepe11 | 2009. március 26. | 15:50:26

a fidesz asszem holnap ismertet programot. azt hitték, mára meglesz az előrehozott választás, mert fodorgabika betartja a szavát, hogy csütörtök. de nem. hát így lehet nem ismertet.

pinkyboy | 2009. március 26. | 15:47:46

Ezzel a pofával Surányi ha megjelenik valahol külföldön, azt mondják, hogy depressziós ország minisztere!

Jól megválasztották a fényképet.
Biztosan akkor mondta neki Fletó: "Surigyuri, leszel-é miniszterelnök helyettem"
Mire Surigyuri ezt a képet vágta...

Hát jól álunk! Fletó hamis mosolya legalább azt a látszatot kelti, hogy milyen jól állnak a dolgok és "dübörög a gazdaság".

De aki őszinte, az belebetegedne, ha most miniszter kéne legyen.

Orbiviki elég ravasz szerintem, hogy ő se vállalja. Amúgy sajnos a Fidesz politikája csak Gyurcsi kitépésére van specializálva, de most konkrét program kell.

Az nincs senkinek.

Ha nem Surigyuri, akkor ki? Bokrosrozmár?

Miért nem Bokrossal kezdik?

pepe11 | 2009. március 26. | 15:47:18

naa csajok, most miért hallgattok?

Mszp=csőd | 2009. március 26. | 15:46:56

Nem tudom Ti/Önök, hogy vagytok/vannak vele, de számomra a szánalmas szó új jelentést nyert az elmúlt napokban:) Annyira kilóg az mszp-s lóláb, hogy ennél jobban már nem is láthatnánk:)

s.high.hopes | 2009. március 26. | 15:42:24

Patai a Biszku Béla veje... no comment.

pepe11 | 2009. március 26. | 15:39:41

kedves polly, dzsuditto, SicaHiWapin, evianna,
kíváncsi lennék mit reagáltok írásaimra.

szentpeter | 2009. március 26. | 15:37:12

Mint a homokozóban... Luzer ország vagyunk, a bukott párt miniszterelnököt válogat...

pepe11 | 2009. március 26. | 15:36:20

vicces lesz ha Patai elvállalja, előre félek már majd utcára menni

Mszp=csőd | 2009. március 26. | 15:34:02

nemistudom | 2009. március 26. | 15:25:09

Ön elfelejti, hogy 2007-ben és 08 első feléig még dübörgött a világ és kö-eu-i térség, és pl. 2006-ban 9 % körüli költségvetési hiány produkált az mszp-s slepp??? Hol voltunk mi tavaly vagy 2007-ben?? Ugyan már "nemistudom", tudja Ön, hogy miről beszélek és én is tudom hogy Ön milyen ügyesen próbálja összemosni a világválság és az mszp-s csődtömeg okozta dolgokat...ejj-ejj azért van aki még emlékszik 3-4 évre visszamenőleg is:)

pepe11 | 2009. március 26. | 15:32:57

Pongrácz sem vállalja, nem baj, újabb bankár: Patai Mihály a jelölt


szép múltja van!

pepe11 | 2009. március 26. | 15:30:58

amúgy meg nagyon egyszerű, minden párt tudja mit kellene tenni,
csak az mszp nem merte megtenni ezeket az intézkedéseket, mert oda a szavazóbázis. kell egy bűnbak egy évre, egy könyörtelen bankár,
aki megteszi a sürgős intézkedéseket, és őt utálhatják az emberek

pepe11 | 2009. március 26. | 15:27:54

válasz "nemistudom"-nak


ez a 60-70% a népszabadság online szavazása volt..azért írtam, hogy
akkor globálisan simán 80-90% lehet

pepe11 | 2009. március 26. | 15:26:51

ilyen otromba hülyeségeket meg felejtsetek már el hogy Orbán jelölnek, sőt,
még azt is, hogy parlamenti képviselőt, mert elég ovis felfogás.

bankárt akarnak, az szdsz meg már el fogja fogadni mert tudja, ha
jön a választás nekik annyi és soha többé nem kerülnek vissza

nemistudom | 2009. március 26. | 15:26:31

pepe11 | 2009. március 26. | 15:24:09

Maga igazán visszafogott számokat ad közre. Mások az mondják: a nép akarja, meg mindenki. Ehhez képet szinte megnyugtató a 60-70 %.

nemistudom | 2009. március 26. | 15:25:09

SicaHiWapin | 2009. március 26. | 15:13:47
Kérése egészen biztosan meghallgatásra talál. Mint minden olyan kérés, amit a Fidesz előterjesztett.

csőd: 2002-ben éppen hegymenetben volt a világgazdaság is, ma pedig - bár ezt éppen magának nem kell tudni, ahogyan azt sem, hogy országunk nem a világ közepe és nem vezető gazdasági nagyhatalom, amely egyedül és önmagában is képes szembeszállni a gondokkal, mint az USA - lejtmenetben van.

Pl. Japán, amely azért nem rossz gazdasági szempontból, az export febuárban megfeleződött.

Amúgy csőd, maga igen fiatal ember lehet. Vagy nagyon túloz.

s.high.hopes | 2009. március 26. | 15:24:46

dzsuditto | 2009. március 26. | 15:18:46

Csakazértis mert nem hülye. Nem lenne parlamenti többsége, ellentétben a két ősellenségével.

pepe11 | 2009. március 26. | 15:24:09

amúgy már itt is 60-70%-a a szavazóknak (már leszedték mert ugye Surányi nem vállalta) is előrehozott választást szeretne, mi lehet az országban..

SicaHiWapin | 2009. március 26. | 15:23:32

igazad van, de a későbbiekben arra is lehetne építeni, hogy Orbán nem fogadja el a miniszterelnökséget, csak azért mert rosszul megy a szekér...
na mindegy, pedig szerintem ezzel nagyot húzhatnának a "Fideszt kevésbé kedvelők".
mindenesetre várjuk a fejleményeket

pepe11 | 2009. március 26. | 15:21:12

jaaahj csajok..
inkább dolgozzatok:P


amúgy szerintem ha nem lesz előrehozott választás, itt irdatlan
zavargások lesznek

dzsuditto | 2009. március 26. | 15:18:46

ugyan, SicaHiWapin, ha az mszp-szdsz orbánt jelölné, orbán arra is nemet mondana, mert csakazértis.

pepe11 | 2009. március 26. | 15:17:32

LMP, Hajós, Bakács stb. gyakorlatilag "Centrum" párt 2.0
nyugodtan szavazzatok rájuk :P
nyilván szakértelemből is sok van

dzsuditto | 2009. március 26. | 15:15:08

hmm... viszont ez a surányi ez egyre szimpatikusabb ember!

(egyébként polly minden szava szent:) LMP!:))

SicaHiWapin | 2009. március 26. | 15:13:47

megoldás: Orbánt konstruktív bizalmatlansági inditványal miniszterelnöknek az MDF és az MSZP külső támogatásával! legalább nem megy el idő a kampányra, egyből lehet cselekedni, egy év alatt a jobbikos haverjai kicsinálják, és a 2010-es választásokon újra az MSZP-SZDSZ koalíció nyerne, ráadásul úgy, hogy Orbán tekintélye jelentősen (=béka segge alá) csorbul
ezért kérem a tisztelt MSZP-SZDSZ delegációt, hogy jelölje meg Orbánt miniszterelnöknek!

Mszp=csőd | 2009. március 26. | 15:13:36

Tények: 2002 májusa: fejlődő gazdaság, csökkenő hiányok, csökkenő munkanélküliség,

2009 március: az ország a csőd szélén vergődik

Nincs miről beszélni! Az mszp-s uszítóknak egyetlen jól bevált kártyája maradt: orbánoztatni, rasszistázni, riogatni, gyűlölet és okádék-kampányt folytatni, hogy miért?

Mert még ma is több százezer behülyített van, aki ha meghallja azt a nevet, hogy orbán, akkor neki semmi nem számít, nincs logika, nincs ráció, birka mód viselkedik. Ez az erdeménye a hosszú évek óta zseniálisan felépített mocsok-kampánynak...

Nagyon jó ez a taktika, mert mindegy, hogy az mszp romba dönötte az országot és elzálogosította a jövőt, de ha kimondja azt a bizonyos nevet, akkor megindul a bégetés szánalmas komédiája.

pepe11 | 2009. március 26. | 15:12:08

elő fognak kerülni az új választások után azok az eltűnt milliárdok,
az adócsaló vállalkozók meg lesznek szopatva ahogy a segélyen élősködőknek
is dolgozni kell majd menni, mindjárt beindul az ország..

Surányit nem lehetett megvesztegetni mert milliárdos, és nem egy gerinctelen ember, meglátjuk Pongrácz Antal milyen

kissé szánalmas ez a vergődés nem?

marcotardelli | 2009. március 26. | 15:08:16

polly | 2009. március 26. | 15:04:00

:D:D:D

polly | 2009. március 26. | 15:04:00

boszi, én mélyen sajnálom, de maximálisan egyetértek veled, és sajnos azt gondolom hogy erre sor is fog kerülni. innen már nincs kiut, szarabb lesz mint valaha, ök nem értenek semmihez, nem érthetnek, hiszen ellogták a parlamenti üléseket éveken keresztül (büféztek bojkott cimszó alatt, amit senki nem engedhet meg magának sem a munkahelyen, sem az iskolában, de még az egyetemen sem, ezek szerint ha eléggé izzitják a magyar birkát akkor ök megtehetik, és aztán azt hazudhatják hogy van programjuk, no mind1... what can I do?) szóval gyerekek higyétek el, a fidesz az a nemzeti katasztrófa csimboraszója, majd sajnos meglátjátok. Embertelen szegénység, mégdurvább mint most, cenzura - no limit, lekenyerezett biroság, és hamarosan polgárháboru.
Ezt amit most irtam, elrakom, boritékolom, és 2 év mulva ujra elöveszem, szinte biztos vagyok benne hogy igy lesz. :(

marcotardelli | 2009. március 26. | 15:01:23

Te mitől félsz, boszi70?
Hogy gumilövedékkel lőnek az emberek közé?
Hogy kordonokkal zárják el közintézményeinket?
Hogy koncepciós pereket indítanak nyilvánvalóan ártatlan emberek ellen, és az ezt leleplező újságírókat is meghurcolják?
Ja, hogy ezek már mind megtörténtek?
Tényleg! Akkor nincs is mitől félned.
Rosszabb már nem lesz.

boszi70 | 2009. március 26. | 14:54:39

Az isten irgalmazzon, hogy csak ne a fidesz legyen kormányon mert akkor nekünk lőttek.Bárki más csak ne ORSOS ORBÁN!

boszi70 | 2009. március 26. | 14:49:58

Válság van és lesz, jobb lesz nekünk a közeljövőben? Nem. Amit felsoroltál az mind megfog duplázodni.Rosszabb lesz mint valaha.

Mszp=csőd | 2009. március 26. | 14:49:47

Emberek, meddig tűrjük még az mszp-szdsz slepp arcpirító játékát??? Ilyen görcsösen hatalomániás, gerinctelen bandát még életemben nem láttam...7 év, 7 hosszú év állt a rendelkezésükre, nem 3.5 nem 4, 7 azaz 7!! Most komolyan van aki még bízik bennük? A képlet egyszerű: az országot csődközelbe juttató mszp-vel nem szabad alkudozni, nekik menniük kell!

polly | 2009. március 26. | 14:47:14

én csak magamarol tudok beszélni, én az LMP-re szeretnék szavazni, mindenki kitalálhatja magának hogy miért. Ha MOST elörehozott választás lesz, akkor csak a szokásos kartellekre szavahatok majd, ami nekem, személy szerint, nem tetszik. akkor nem megyek el szavazni, és nincs más választásom mint várni hogy az uj magyar "NSDAP" alias fidesz átvegye a már szóban forgó HATLMAT.
Én, személy szerint, nem szeretnék elörehozott választást.
köszi hogy elmondhattam...
polly

clownfish | 2009. március 26. | 14:45:14

hakos szavaiban van igazság, de baromi alpári. amúgy ha ilyen okos, mondjon egy kormányt a világon, aki ebben a pillanatban jobb állapotban adná át az államkasszát, mint ahogy átvette...

boszi70 | 2009. március 26. | 14:45:06

Kedves katmandu te oly hiszékeny vagy szerinted ha a fidesz lesz hatalmon nekünk jobb lesz ? A nagy szart, a drasztikus lépések tovább fog folyni csak más képen mint eddig.

katmandu | 2009. március 26. | 14:44:44

Moderálási alapelvek- moderált komment -

Nm z n gndltm, d kzz tszm.

Nylt lvl Mgyrrszg lnd mnsztrlnknk
Tsztlt Vlsg Mnsztrlnk!

Tdn kll, hgy mgyr np krt llnr krlt mnsztrlnk szkb, gyns vlsztplgrk tbbsg lrhztt vlsztst kr! Önt kt lyn prt tmgtj, mly "tl vn krrpcs gykkl" s tbbszr vlszts csls gynjb kvrdtt. z SZDSZ lln jlnlg s "gn lss" ljrs flyk rndrsgn s z gyszsgn vlszts trvny mgsrts mtt. z Önt jnl kt trpprt gn lcsny - 17+1 % - trsdlm tmgtttsg mlltt kptlnsg nmzt gysgt trmtn. H Ön vlbn trsdlm bkt s gzdsg flmlkdst kr, kkr z lbbkt kll mgtnn:

1. Hvtl skttl tn nyltkzn kll, hgy tmgtt- kdr dkttr ttks rndrsgt, vgy llt- vlh klfld ttksszlgltk zsldjbn? Vlt- kz bcs szkhly CWG-nl lkvttt szbdrblskhz, nv szrpl- brmly bnk pnzgy lnykt nyjt VP-lstjn?

2. trsdlm bk mgtrmts rdkbn nylvnssgr kll hzn BM hrms csprtfnksghz trtz szmlyk dtt, bszrvz s trttsztk nvsrt, mgyr np lgzsbn szrpt vlll "trsdlm kpcslttrtk" nvt, z SZT-tsztk, vlmnt mgyr np mgnymrtsr mgszrztt nfrmck flhsznlnk nvsrt. Kzdmnyzn kll zn szmlyk s csldtgjk vgynsds vzsgltt, lltv bnttjg fllssgr vnst.

3. Gzdsg flmlkdsnk rdkbn nmztkz pnzgy vzsgltt kll lrndln, hgy prlmnt prtk s gzdsg hlddvrk ltl klfldr klptt pnzk vsszkrljnk z llmksszb. l kll szmlttn prtkt, jgtlnl mgszrztt ng s ngtln vgynkkl, vlmnt vlszts cslsr sznt kts frrs mllrdjkkl, mgvzsglv zk rdtt! jgtlnl mgszrztt vgynt s pnzt l kll kbzn, bnsk lln bnttljrst kll kzdmnyzn.

4. Mg kll trn trvnytlnl mkd ngydk htlm g tlslyt, z rtt s lktrnks sjt hzg, grnctln brtllnkvl szmbn sjttk vzsgltt kll lflyttn, jgsrt jsgrkt l kll tltn "hvtsk gykrlstl".

5. mrls vlsgb krlt kzntzmnyk, kztstltk tkntlyt vssz kll szrzn, z lklmtln s rklcstln szmlykt k kll tltn zn ntzmnykbl.

6. znnl htllyl gynlsgt kll trmtn mltncnls s mgyr cgk kztt, klfld cgknk bztsttt jgtln lnykt fl kll szmln, z gy kztt krt mg kll trtttn vlk.

7. Trmtsn jgllmsgt, bztsts jggynlsgt s jgbztnsgt, s bztsts dmkrtks jgllm mkds flttlt.

zk mnmls flttlk Mgyrrszg jjszltshz. mnnybn Ön zt nm tdj vllln vgy mgvlstn, zt tncslm, hgy hzdz mbrk tmgtsvl n vllljn mnsztrlnksgt.

boszi70 | 2009. március 26. | 14:39:59

Te ezt honnan veszed, hogy az orbánék jobbak lesznek?

fjordos | 2009. március 26. | 14:38:24

Most van bajban az MSZP.Egyedül nem megy,Gyurcsány úr nem csinálja tovább,
az SZDSZ "király csinálása" nem jött be.De lehet,hogy az ország még nagyobb bajba kerül./Ha utcai randalirozás kezdődne pl./

katmandu | 2009. március 26. | 14:37:31

Gyurcsány a tegnapi blogjában a következőket írja szó szerint.
" A hatalmat minden körülmények között meg kell őrizni "
A HATALMAT a többi nem számít hatalom.
Nem számít az ország és a nép nyomorog!
Nem számít, hogy hazán teljes mértékben eladósodott, ezt az unokáink is fizetni fogják!
Nem számít, hogy a magyar nép l5 %-a szó szerint éhezik!
HATALOM!
Nem számít a magyar nép haldoklik, egészség ügy és gyógyító intézmények hiányába!
Nem számít a fiatal értelmiség elhagyja az országot!
Idegen hatalmak diktálnak, idegen érdekek vásárolják fel az országot!
Nem számít csökken a lakosság száma!
HATALOM! Mindent a cél érdekében, gátlástalanul erkölcsi tartás nélkül, hazugság árán!
Csatlakozom az előző felszólalóhoz " nem lesz ez így jó fiúk!"

s.high.hopes | 2009. március 26. | 14:36:55

Mszp=csőd | 2009. március 26. | 14:31:33

"nyílt őszinte kampányt"

Na abban ne tessék reménykedni. A Fidesz majd virágnyelven, összekacsintós stílusban fog kampányolni, amiből a bázisuk érteni fogja mi helyzet és nem hagynak támadási felületet (azon a féligazságon kívül, hogy nincs programjuk) az ellenfélnek.

Mszp=csőd | 2009. március 26. | 14:31:33

Kedves Mszp-s, Szdsz-s, Mdf-s hatalom bitorlására létrejött kongolmerátum!

Meddig erőltetitek még azt, ami 7 éve nem megy??? Tiszta átlátható viszonyokat, nyílt őszinte kampányt, valódi változást, valódi választást akarunk!

Jó lenne már befejezni a rombolást, agonizálást! Milyen mélyre akarjátok még nyomni az országot önző, görcsös hatalmi kényszerben?

s.high.hopes | 2009. március 26. | 14:28:29

Az, hogy az ellenzék "mindenre nemet mond" az egy következetes, erős kormánynak is kellemetlen, de egyáltalán nem leküzdhetetlen akadály, amennyiben élvezi a szakma és a társadalom többségének bizalmát, valamint stabil többsége van a törvényhozásban.

katmandu | 2009. március 26. | 14:28:05

Egy kicsit vulgáris.
Egyre jobban szaroztok, annál szarosabbak lesztek!

polly | 2009. március 26. | 14:11:29

gratulalok az ostobaságotokhoz! Ezt a forgatokönyvet a FIDESZ találta ki. amikor ellenzékbe kerültek megdumálták hogy MINDENDRE, hangsulyozom - MINDENRE NEMET MONDJANAK, és minden kezdeményezést megbuktassanak, ezt sikerrel végighuzták. Csak közben megalkult a gárda, molotovkoktélokat dobálnak, szétszedik Budapestet minden nemzeti ünnepen, megjegyzem - én nem megyek ki az utcára olykor, meg a barátaim sem - szóval, igy, tök mind1 ki jön, jó nem lesz.
ok! mostmár ott tartok, akkor legyen az orbán, akit utálok, aki tisztességtelen modszerekkel játszik, aki bort iszik és vizet prédikál, egy igazi magyar! egye meg amit megfözött, mmm fincsi, hám...
én olyan biztos vagyok benne, hogy a gödör amit megásott az ellenfélnek, amibe minden törekvés belevész, abba fog ö és pártja is beleveszni.
én akkor már nem leszek itt.
ostoba emberek...

lajtorja | 2009. március 26. | 13:38:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mérce | 2009. március 26. | 13:37:01

hakos | 2009. március 26. | 13:04:56

Egyetértek.
Lépjen le ez a nyomorult kormány és adja át a helyét olyanoknak, akik értenek is hozzá. A jelenlegiek teljesítményét nem lesz nehéz felülmúlni, ezeknél bárki képes jobbra, úgyhogy nem kell a riogatásos szöveg.
Vissza kell venni a gazemberektől a törvénytelen módon, korrupcióval szerzett hatalmas vagyonaikat, amiket az országtól és a néptől loptak el. Ki kell vizsgálni a gyanús beruházásaikat és a kenőpénzeket mind egy szálig visszavenni. Fel kell még számolni a bűnszövetkezeteket is, óriási pénzek jönnének vissza az államkasszába és nem lenne szükség megszorítani a népet. Ez a szocliberális árulóknak természetesen nem tetszik, de tehetnek egy szivességet. Minél tovább húzzák a dolgot, annál nagyobbat buknak. A büntetést pedig nem fogják tudni elkerülni sem így, sem úgy.

pinkyboy | 2009. március 26. | 13:31:17

Ez a vélemény irkálás jól megy, de valami okból eltűnt a pofázmányom.

Vagy valamiért cenzúráznak?

szentpeter | 2009. március 26. | 13:30:01

Marad a szarkupac...

eljenekagazemberek | 2009. március 26. | 13:27:06

Arra a riporteri kérdésre, hogy mi lesz akkor, ha surányi nem vállalja a felkérést, gusztos azt válaszolta, hogy akkor helyzet van.
Szemét egy banda ez! Nem gondolják, hogy túlfeszítik a húrt?!
Ennek rossz vége lesz fiúk!

pinkyboy | 2009. március 26. | 13:15:15

Nahát, ez elsurrant!

Gondolom ilyenkor nem nagyon tolakodnak a miniszterelnök jelöltek!

csiki21 | 2009. március 26. | 13:08:42

Mire bejelentkeztem,hakos minden mondanivalómat bepötyögte.

hakos | 2009. március 26. | 13:04:56

Ha az MSZP és az SZDSZ számára valóban az ország érdeke az első (bár Horn Gábor freudi elszólása után kicsit bizonytalanok vagyunk ebben) akkor most Orbán Viktort kellene miniszterelnöknek jelölniük. Az előrehozott választásokkal nem telne az idő és rögvest felállhatna a nemzeti "egységkormány". A szocialisták és a szabaddemokraták megszavazzák az új Orbán kormány minden népnyúzó intézkedését (19 ezer forint újbóli elvétele a nyugdíjasoktól, stb.), hangsúlyozva, hogy erre az ő korábbi felelőtlen kormányozgatásuk miatt van szükség, és büntetésből az elmúlt hét év siralmas kormányzásáért a Szent Koronát kísérve gyalogosan és testületileg elzarándokolnak Esztergomba, ahol hamut szórnak a fejükre és eléneklik a Boldogasszony anyánk himnikus éneket. Természetesen, minthogy őnekik csak az ország érdeke számít (sajnálatos, hogy erre csak hét évnyi kormányzati szerepjátszás után jöttek rá), a rendes időben tartandó választásokon már nem is indulnak és teljes magánvagyonukat felajánlják az általuk oly szépen felduzzasztott államadóság törlesztésére. Ja és külön bocsánatot kérnek a választások után megalakuló harmadik Orbán kormánytól, mert nem tudják olyan jó állapotban átadni az országot, ahogyan azt nyolc évvel korábban átvették. Beismerik, minthogy ők ugye az igazmondás és őszinteség nagymesterei, hogy teljesen alkalmatlanok valódi kormányzásra egy reális világban, csupán az ügyeskedésben, magánvagyonuk állami forrásból történő növelésében, valamint a nacionalizmus elleni ideológiai harcban tudnak eredményt elérni. Természetesen azt is megígérik, hogy az ilyen harcot, tekintettel arra a felismerésre, hogy az országra a veszélyt nem a nemzeti öntudat, hanem saját maguk jelentik - ezennel befejezettnek tekintik és felszámolják azt az akadályt, ami az ország sikeressége útjában áll, vagyis saját magukat. Az egész baloldal és „értelmiségi” tábora életcéljának ezentúl csak az emvéjes smaragd szint elérését tekinti, valamint kiköltözik vidékre és kétkezi munkával szerzett keresetét (vagyonuk már elment az államadóságra) a mélyszegénységben élő nehezen kezelhető gyerekek integrált családi nevelésére fordítja.

Buksik | 2009. március 26. | 12:46:41

Bölcs ember, hogy nem vállalja! Kicsinálná őt is a sokféle kicsinyes párt(tag)politikai érdek.
Végre egy ember, akit nem az illúziók vezérelnek!

evianna | 2009. március 26. | 12:41:05

mérce: az előrehozott választás még csak a rémálom kezdete.
3 hónapig nem lesz cselekvőképes kormány + 3 hónap, amire a fidesz elkészíti a zsákbamacska-programját...
tényleg, ha az nem tetszik, akkor hova lehet menni tüntetni?

mérce | 2009. március 26. | 12:34:39

ELŐREHOZOTT VÁLASZTÁSOK AZ EGYETLEN ÚT!
Legyen végre vége ennek a rémálomnak!

benburns | 2009. március 26. | 12:19:45

Orbánt jelölöm!

Elorehozott_valasztasokat | 2009. március 26. | 11:54:26

Úgy tűnik, egyre kevésbé lehet az embereket megvezetni, kezd akadozni a gyurcsányi propaganda-gépezet, fel van adva a lecke a Gréczy-féle hazugság gyárnak...

Persze ne legyenek kétségeink, ha jön a választás, újra beindulnak ezerrel, csak győzzük kapkodni a fejünket...

szentpeter | 2009. március 26. | 11:51:37

Akkor kell egy másik miniszterelnök jelölt... csak le kell fizetni, és mindjárt megfelelő lesz..

s.high.hopes | 2009. március 26. | 11:51:03

Azért jó tudni, hogy talán van még egy pici becsület a világon.

értelmetlenségi | 2009. március 26. | 11:47:31

"Menjenek a parlament elé kiabálni."

Még arra is sor kerülhet, de félő, hogy ott már nem csak kiabálás lesz.
Ennek a kormánynak nem szabadna tovább szítani az indulatokat.A huszonnegyedik órában vannak, és ha ezt nem látják be, abból kataszzrófa lesz. A parlament előtt is, és máshol is.

nemistudom | 2009. március 26. | 11:40:44

Kedves hozzászólók: nyugalom. Menjenek a parlament elé kiabálni.

értelmetlenségi | 2009. március 26. | 11:40:15

hmhmhm: igy igaz. Ha kell, akár a pártszékház gondnokát is elfogadják jelöltnek, csak hogy kihúzhassák még egy évig.

hmhmhm | 2009. március 26. | 11:18:57

"Oszolj!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Dehogy! A vasgerincű SZDSZ-nek már nem is annyira fontos a csütörtöki határidő. van egy év arra, hogy miniszterelnököt találjanak.

gonda1979 | 2009. március 26. | 11:11:25

Oszolj!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gyurcsány Ferenc és Gúr ...
Gyurcsány Ferenc és Gúr Nándor, az MSZP Borsod-Abaúj-Zemplén megyei elnöke. A miniszterelnök zárt ajtók mögött tájékoztatta a párt megyei vezetőit, képviselőit. De mit tudott mondani?
MTI - Vajda János

Surányi György lapunknak kijelentette, szerdai nyilatkozatából egyértelműen következik: nem tekinthető kormányfő-jelöltnek.

Az Intesa Sanpaolo regionális igazgatója, a CIB elnöke, volt jegybankelnök Brüsszelben csütörtök reggel lapunknak ismét kifejtette: végtelenül megtisztelőnek és - a felelősséggel tisztában lévén - egyben súlyosan nyomasztónak tartja, hogy a neve egyáltalán szóba került miniszterelnök-jelöltként.

Új választás nélkül, új keretek között a pártokhoz nem szorosan kötődő, noha tőlük nem szükségképpen egyenlő távolságra lévő válságkezelő kormány akkor lehet működőképes, ha bírja a parlamenti pártok eltérő hőfokú, de világos támogatását.

HIRDETÉS


Surányi György szerint már a válság tavaly őszi kezdetekor alaposan át kellett volna gondolni
Népszabadság - Kovács Bence
Ez a támogatás nyilvánvalóan nem alakult ki, ezért – mondta Surányi György – ő nem is tekinthető jelöltnek.

Bejelentésével erősen kérdésessé vált a miniszterelnök-jelölés. Az MSZP három jelöltje, Glatz Ferenc, Surányi György és Vértes András közül az SZDSZ ugyanis egyedül a - különböző közvélemény-kutatások és felmérések szerint is legtámogatottabb - Surányit tudja elfogadni. Ennek ellenére az MSZP nekivághat egyedül is a kormányfőcserének. Információink szerint az elnökség nem tartja kizártnak, hogy a szocialisták egymagukban, a függetlenek támogatásával is képesek biztosítani a többséget.

MSZP-SZDSZ: villámegyeztetés

Fél órát sem tartott az MSZP és az SZDSZ közötti újabb, harmadik hivatalos egyeztetés a Parlamentben. Az egyeztetésre tartó Horn Gábor az újságírók azon kérdésére, hogy mit szól ahhoz, hogy Surányi azt mondta: nem vállalja a  miniszterelnök-jelöltséget, azt válaszolta: "meg kell nézni, hogy vannak-e más, ilyen kaliberű megoldások". Bármibe természetesen nem tudunk belemenni, de amíg lehet, folytatjuk az egyeztetést - tette hozzá.

Kifele jövet már egyik politikus sem nyiltakozott semmit.

Az SZDSZ ügyvivői testülete csütörtök délután ülésezik, az MSZP elnöksége pedig pénteken. Szocialista forrásaink szerint a pénteken "kipótolják névsort" - magyarán Surányi helyett új nevet dobnak be, amelyről várakozásaik szerint "szinte bizonyosan" meg fognak tudni állapodni a szabad demokratákkal.


Horn Gábor az egyeztetés előtt. Nem volt miről beszélni
Népszabadság - Teknős Miklós
Az MTI szocialista forrásból úgy értesült: már csütörtökön tárgyalhat a két párt egy új, eddig meg nem nevezett miniszterelnök-jelöltről.

Holnapra tisztul?

Megyünk tovább, tárgyalunk, amíg egy cseppnyi esély van egy cselekvőképes kormány felállítására - mondta Fodor Gábor, az SZDSZ elnöke a párt ügyvivői testületének ülését követő sajtótájékoztatóján. Korábbi értesülésünket megerősítve, Fodor jelezte: a szocialistákkal abban maradtak, hogy pénteken három fősre egészítik ki a - Surányi kiesésével a liberálisok számára két vállalhatatlan jelöltre, Glatz Ferencre és Vértes Andrásra szűkült - jelöltlistát.

Kérdésre válaszolva Fodor azt is közölte: nincs újabb határidő, reméli, holnapra tisztul a kép.

Szánalmas színjáték

Ami napról napra zajlik, az nyilvánvalóan egy egyre szánalmasabb színjáték, rendkívüli felelőtlenség az országgal és a magyar emberekkel szemben - értékelte a helyzetet Szijjártó Péter, a Fidesz szóvivője. Szerinte ennek az az oka, hogy az MSZP és Gyurcsány Ferenc is görcsösen ragaszkodik a hatalomhoz, az SZDSZ pedig felelőtlenül asszisztál mindehhez.

A Fidesznek mindenesetre már 2006 óta van miniszterelnök-jelöltje: Orbán Viktor.

Egyre több jelölt

Közben egyre újabb és újabb nevek bukkantak fel a médiában. A jelölt-jelöltnek kikiálltottak szinte azonnal cáfoltak, volt, aki csak az érdeklődő újságírótól értesült arról, hogy neve felmerült miniszterelnök-jelöltként.

 
nyomtat email plusz mínusz kedvencek / megosztás
HIRDETÉS

HIRDETÉS
.