Komoly verseny: csak két Simicska-céget hívtak meg a közmédiás pályázatra

Négyszázezer forinttal tett kedvezőbb ajánlatot a nyertes Publimont, mint a Mahir Cityposter a közmédia reklámtenderén.

"Öldöklő piaci versenyről számolt be a mai Közbeszerzési Értesítő" - írja a K-blog korrupció-figyelő oldal. A K-Monitor netes naplójában megjelent írás szerint a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA), a közszolgálati médiumok közös tulajdonosi alapja hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárásban keresett közterületi kampányok tervezésére, kivitelezésére és lebonyolítására partnert magának. A Böröcz István vezette állami médiabirodalom meghívásos tenderén két, a közterületi piacon nem teljesen ismeretlen cég tett ajánlatot: a Mahir Cityposter és a Publimont.

A közbeszerzési eljárást végül szoros küzdelemben a Publimont nyerte 2.916.600 forint plusz áfás ajánlatával, míg második helyezett a Mahir lett 3.298.800 forint plusz áfás ajánlattal. A szerződés végleges összértéke 20 millió forint plusz áfa. Az Értesítő szerint "a szerződés végleges összértéke tekintetében a megkötött szerződés teljes (keret)összege, míg a figyelembe vett legalacsonyabb és legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat értéke tekintetében az ajánlattételi felhívás szerint meghatározott teljesítés (mintatermékek) ellenértéke került megjelölésre". Tehát a nyertest egy mintaajánlat-tétel alapján választották ki.

A Publimont a szoros kormányzati kapcsolatokkal rendelkező üzletember, Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozik, míg a Mahir közvetve szintén Simicska Lajosé.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.