cselcsabi | 2010. április 14. | 11:01:54
y Lépj vissza, LMP!
www.egy-ketto.hu/wordpress/?p=4068
lankai | 2010. április 14. | 10:45:14
Ugyan mi haszna lenne az LMP-nek, ha visszalépne az önmagát teljesen leamortizált szocik javára? Hogy máris elkezdje önmagát is amortizálni, ahelyett, hogy építse? Ennyire nem lehetnek hülyék még akkor se, ha zöldre festett baloldaliak, dávolról sem mszp-sek - akik egyáltalán nem baloldaliak. Ha ezt megteszik, nekik annyi.
trotta | 2010. április 14. | 10:08:32
Szokjál hozzá Kövér fizimiskájához, mert hosszú ideig fogod látni!
rablovaltas | 2010. április 13. | 23:00:55
trotta
akkor talan kovernek feltetlenul a parlamenten kivulrol kene politizalnia!
baracskai | 2010. április 13. | 22:18:41
Az M1-en, Az Esté-ben Schiffer András lényegében "beintett" Lendvai Ildikónak, az MSZP-nek, nem kér az MSZP mocsári mélységbe süllyesztő halálos öleléséből. Ma már nem sikk a szocialistákhoz dörgölőzni.
QWERT01 | 2010. április 13. | 22:18:19
"Máris megtalálták az 'elveszett szavazatokat"
Ne is mondd! Az elveszett pénzeket is évek óta rendre megtalálták. Kiderült, hogy az én zsebemben volt.
krix | 2010. április 13. | 21:42:04
Ja! Érdekes, hogy itt azt is állítják az LMP-fúrók, hogy lefekszenek a Fidesznek, meg azt is, hogy a szociknak. Akit ugyanúgy szeretnek vagy utálnak mindkét oldalról, az valószínűleg egyenlő távolságra tartja magát minden korrupt, begyepesedett politikai iránytól. Álljon az a kádárizmushoz, vagy a horthyzmushoz kötődő ideológiai alapokon.
krix | 2010. április 13. | 21:36:50
Annyira nevetséges, hogy egy bevett (a fityisz által is gyakran alkalmazott) választási módszerből koménista ármányt csináltok! Visszalépni a (vélt vagy valós) politikai károk enyhítése érdekében: természetes. Szemétség az lenne, ha ezt minden áron tennék, mondjuk a rosszabbik javára lépnének vissza. Nagyobb kár akkor sem keletkezne, de szemétség lenne, az biztos.
Az meg még nevetségesebb, aki az LMP-t SZDSZ-nek titulálja. Hogy alapvetően liberális, az valószínű. Már csak ezért sem lehet semmi köze a szadeszhez, mert az csak annak vallja magát, de messze áll tőle, hogy liberális legyen. Tehát: a szocik csak lépjenek vissza, az ő szavazóik nagy része hajlandó átszavazni az LMP-re, de az LMP ne lépjen vissza, mert a szavazói úgysem szavaznak a szocikra.
Bikavér | 2010. április 13. | 21:15:57
A cenzorka meg van ijedve, mert félti azokat a párttársait, akik tönkrették az országot, nehogy kikérje őket az ügyészség. Ez a hiszti az MSZP részéről CSAK a mentelmi jog miatt van, ez motiválja, ezért vannak beijedve a Fidesz kétharmadától. Ha az LMP visszalép, az elmúlt nyolc évet védi, ez pedig gyors hitelvesztéshez vezetne.
teniszke | 2010. április 13. | 21:11:32
Sch. András abszolúte nem kezdő a politikában, így nem is hülye a területen. Pontosan tudja, hogy EZZEL az MSZP-vel kicsit is összeállni, több a veszteség a vámon, mint nyereség a réven. Egyrészt így sem vernék meg a fideszest, másrészt a hitelük oda. Így nyugodtan égetheti Sopánkát, aki egyébként meg is érdemli, a sleppel együtt...
Az MSZP megint nem tagadta meg önmagát. Sumákolnak és keresik a mutyit. Sumákolnak, mert a visszaléptetett jelöltjeiknek szemernyi esélyük sem volt és mutyizni akarnak, mert számukra a szavazók csak egy áru, akit/amit adni-venni lehet. Sumákolnak, mert nincs az a naiv ember, aki elhiszi, hogy őket a 2/3 izgatja, egy fenét : kéne még "bármire készen érte" (copyright Lendvai I.) pár szék az OGY-ben. Egy-egy mandátumért az anyjukat is eladnák...
Mogyoró | 2010. április 13. | 21:04:48
Ekkora szivatást! Hú!
Lendvai ajánlata felér egy becsületsértéssel. Ugyanakkor mit lehet erre válaszolni? Ne lépjetek vissza?
Az MSZP az LMP-t kezdte bedarálni, a Fidesznek mi jut? A Jobbik?:))
Ez a 2 hét nagyon vicces lesz.Hol a pörimogyim?
mserussi | 2010. április 13. | 20:38:40
nem baloldalinak, inkább schiffernek lenni rossz. ez a schiffer leginkább normális palinak látszik. ergo a mai magyar politikában nem látom igazán a helyét. például focinyelven ő úgy látom a kiegyensúlyozott játékos mérkőzések híve, miközben egy tipikus és elszánt magyar drukker rohadtul örül, ha az ellenfelél csapatából kiállítanak három vagy több játékost. akkor is veri a mellét, ha mondjuk az ellenfél két buta öngóljával nyer a csapata, lőtt gól nélkül, pocsék játékkal...és a brazília-málta meccsen természetesen brazíliának drukkol...
schiffer vszleg nem tud focizni. röplabdázó, sárga labdákkal. egy elszánt és nem kimagasló vidéki focista is nevetségessé teheti pár csellel...ha focit játszanak.... márpedig az nálunk az első számú nemzeti sport...
trotta | 2010. április 13. | 20:31:02
Más dolog kocsit beengedni az utcán, s megint más komcsit beengedni a parlamentbe...
anonym124 | 2010. április 13. | 20:27:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Nemfontos | 2010. április 13. | 20:26:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
trotta | 2010. április 13. | 20:02:49
Tudom, tudom, néhány hónap múlva sírni fogok, meg rinyálni, hogy viktor becsapott, vissza a szocikat...
trotta | 2010. április 13. | 20:01:51
Schiffer alázza Lendvait: jó a műsor! Szívesen elnézegetem még néhány évig.
Most egy ideig rossz lesz baloldalinak lenni. Nem kicsit, nagyon.
vidok | 2010. április 13. | 19:48:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2010. április 13. | 19:46:05
tengerimalac | 2010. április 13. | 18:08:30
ami pedig viktor jövöjét illeti: semmi esélye hogy gyözelemre vigye pártját. semmi. akkora a gazdasági teher hogy nem lesz számottevö növekedés. és akkor? kire szavaz majd szerinted a nacionalista magyar kispolgár rasszista beütésekkel? de az más téma...meggyözödésem hogy kompromisszumok nélkül nincs demokrácia. és ha nem KELL (pl egy koalícióban) komprmosszumukat kötni akkor nagyon hamar bedöglik a demokrácia.
libertyMUC | 2010. április 13. | 19:45:14
tengerimalac | 2010. április 13. | 18:08:30
"A kisebb Parlamentet?"
nem értem a célját. kisebb parlament = több hatalom egy kézben = kevesebb vélemény. nem kell. (és ne gyere nekem a költségekkel, az egy vicc az elönyökkel szemben: széleskörü vita nélkül nincs demokrácia. a szükkörü döntések diktatórikusak.)
"A választási körzetek újraszabását,"
ez is tök mellékes.nem általános probléma.
"Esetleg az országgyülevészség vitáit hiányolnád"
igenis kellenek a viták a demokráciában.
"a kétfordulós-átszavazós papíralapú kopogtatócédula hamisítós adásvevős választásért"
na azért nem. de hidd el.. nem is olyan rossz ez a magyar választási rendszer. már igazságosságára nézve. máshol rosszabb. és ezek a témák is rendezhetöek.
"Esetleg a külhoniak állampolgárságától félsz? "
a külhoni magyaroknak is már majdnem mindenhol európai állampolgárságuk van. ha meg nincs, akkor lesz. nem tudom ebben az ügyben miért kell provokálni. vihart csinálni a biliben.
"Bánt, ha hozzányúlnak a nyugdíjrendszerhez?"
attól függ hogy hogyan,
"Félsz, hogy mi történik, ha továbbra sem privatizálják az egészségügyet?"
nagy hibának tartanám.
"Komolyan kérdem, hogy mi az a 2/3-os törvény,"
2/3-dal mindent lehet. hivatalos nyelvvé teheted pl a sumért, viktorkánt megkoronáztathatod...
ami pedig viktor jövöjét illeti: semmi esélye hogy gyözelemre vigye pártját. semmi. akkora a gazdasági teher hogy nem lesz számottevö növekedés. és akkor? kire szavaz majd szerinted a nacionalista
figyeltem | 2010. április 13. | 19:44:10
Tisztelt Mandos kutyája!
Nem tudom mennyire van otthon a különböző ideológiák területén, de valószínű nem ez az a terület melyben DR-i értekezést irhatna! Nem szabad zsigeri gyülöletét gondolkodás nélkül világgá kürtölni, mert kiderülhet, nem arra válaszolt amit én felvetettem!Engedje meg nekem, hogy kitartsak a leirt véleménym mellett még akkor is ha ÖN ezt másként látja!
malaj | 2010. április 13. | 19:29:37
Az MSzP végre felelős politikai erőként cselekedett. Nade, tetszettek volna felelősen kormányozni (értsd: nem elbarmolni korrupcióval az egyébként előremutató kormányzati lépéseket)!
Mindenesetre, mivel az első fordulóban az LMP-re adott szavazatom hozzásegítette őket, hogy bekerüljenek a parlamentbe, most az MSzP-s jelöltre fogom adni a szavazatom az állva maradt LMP-s jelölttel szemben.
És bocs, LMP, de az MDF fölött sem kellett volna gyerekes módon gúnyolódni.
libertyMUC | 2010. április 13. | 19:23:17
Mandos kutyája | 2010. április 13. | 19:15:23
" MSZP és ideológia? "
aszem ideológiájuk az van...csak a morál a háttérben az hiányzik. és az is igaz, hogy nem ez az egyetlen morálisan leszerepelt hazug és sunyi magyar párt.
és az is igaz hogy olyanok a pártok, mint a polgárok... ha úgy körülnézek mindenütt ezt látom.
Mandos kutyája | 2010. április 13. | 19:15:23
Tisztelt figyeltem! MSZP és ideológia? Milyen ideológia? A lopásé? Pont hogy az milliárdosok vezette szocialistáknak nincs ideológiája, akik tegnapelőtt még negligálták az LMP-t, tegnap vissza akarták léptetni, ma meg már egyezkednének. Abban a négy körzetben meg vigye el helyettük az LMP a bukás ódiumát, ugye?
Bocsi, de még a Jobbiknak is sokkal több ideológiája van, mint a mszp-nek..
figyeltem | 2010. április 13. | 19:02:49
Olvasgatva a különböző hozzászólásokat, azon gondolkodtam, vajon miért gondolja bárki ismétlem bárki azt, hogy ekkora többség nem elég a fidesznek bármire? Ahhoz hogy minősített többséget igénylő döntéseket hozzanak elég lesz tiz-tizenöt "ellenzéki"képviselőt megnyerni! Gondolja valaki, hogy az MSZP-n kívül lesz VALÓS ellenzéke a parlamentben? Naivitás arra gondolni, hogy azok a képviselők, akik nem ideológiailag tartoznak az ellenzékhez, nem lennének megnyerhetők!
tota | 2010. április 13. | 18:33:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mserussi | 2010. április 13. | 18:28:23
lesznek véleménynyilvánító népszavazások...no nem a parlamentről....
az EU-t, IMF-et és társait egyébként sem érdekli, hány képviselő ül a parlamentben, vagy az önkormányzatokban. nem százmilliárdokról van szó. a kérdés, ki mennyit költ...és miből akarja, ha kell neki költeni...
daviditzak | 2010. április 13. | 18:13:04
libertyMUC-
1.nem látod a lényeget, te továbbra is a feszültséget részesited előnybe a megbékélés helyett, nagyszerű feladat ha egy kormány van felhatalmazása, minél nagyobb annál jobb.
2. a szélsőséget a gyurcsányi-deszkij páros grundolta össze, a lendvai-eörsi csapatával karöltve. Amikor bevetették a komandosókat, azt a nép ellen tették csak a nemzetközi felháborodás késztette viszakozásra az antidemokratikus kormányzatot. Azokat akik ránkhozták a szélsőségeseket nem a nép választotta, mert tudjuk 8 éve hogy csaltak. Akkor csaltak most félnek. Féljenek is ! Ficó is remeg ! Megérdemli a nácija !
tengerimalac | 2010. április 13. | 18:08:30
Drága Liberty? Melyik 2/3-os törvényt félted a leporolástól? A kisebb Parlamentet? A választási körzetek újraszabását, hogy egy veszprémi kör nem egészen tizenvalahány ezer szavazója (Navracsicsé név szerint!) pont annyi képviselőt küldhet, mint máshol 60 000 ember? Esetleg az országgyülevészség vitáit hiányolnád nap-mint nap a semmiről, olyan OVB-s módra? Vagy a kétfordulós-átszavazós papíralapú kopogtatócédula hamisítós adásvevős választásért dobban meg a szíved? Esetleg a külhoniak állampolgárságától félsz? Bánt, ha hozzányúlnak a nyugdíjrendszerhez? Félsz, hogy mi történik, ha továbbra sem privatizálják az egészségügyet? Komolyan kérdem, hogy mi az a 2/3-os törvény, amit, ha a Fidesz saját elképzelése szerint alakít át az a választópolgárra káros! Ha meg az lesz, akkor biztos lehetsz abban, hogy Viktor ismét mehet ideggyógyászati kezelésekre, mert a szavazók nem fogják megérteni őt és elzavarják a búsba! Nem 8 évre, de örökre! A kétharmad nem csak lehetőség! A 2/3-ad felelősség is! Nem lehet a szart szétkenni, mint a tehetetlen liberálszocik, hogy a gaz ellenzék miatt nem tudtak semmit csinálni!
kiraly70 | 2010. április 13. | 18:02:42
Majd az LMP úgyis megszavazza a 2/3-os törvényeket a Fidesznek.
libertyMUC | 2010. április 13. | 17:44:28
daviditzak | 2010. április 13. | 16:46:40
"nem érdekes hogy hány harmaddal nyer a győztes"
Ó. Pedig ez nagyon fontos a kormányalapításban. Az abszolút többség már ciki és veszélyes. (egypárti kormány). A 2/3-os alkotmányozó többség pedig tragédia: egy párt (méghozzá egy fide-SS féle nacionalista sunyi banda) megváltoztathatja az alkotmányt kényére kedvére. Hát elég hülye az, aki ennek a lehetöségnek tapsolgat. Volt már ilyen nekünk majdnem 60 évig.
"a lényeg hogy akik 8 évig rombolták a magyar demokráciát és ennek rendesen ellenállt az ellenzék és a civilek, még ahhor is amikor bevetették a komandós alakulatokat a nép ellen, hanem a demokrácia a lényeg, aminek egyedüli letéteményese a nép avagy a nemzet. "
Na most ne kavarjuk a dolgokat. A híd és tv-foglalós höbörgökböl ne csináljunk népet és ne csináljunk hösöket sem. Az eddigi kormány sem csinált csak rosszat. A büneiért pedig megkapta a választók büntetését. Ès azt se felejtsük el, hogy szabad választásokon a nép válaszotta azt a parlementet, amelyik a kormányt intronizálta. A demokrácia nem arról szól hogy mindenki akinek nem tetszik valami kimehet az utcára és szétverheti azt, ami a kezébe kerül. Az állam kötelessége az önvédelem is. Ennek eszközei a fegyveres alakulatok a törvény keretein belül. Ezek mindenkire vonatkoznak.
"Nagyon helyes ha nem lép vissza az LMP a szélsőséges egykori kúrmánypárt javára."
Az hog yaz LMP nem lép vissza a szocikak az szerintem is jó. De az MSZP igazán visszléphetne az LMP j
immortal | 2010. április 13. | 17:42:54
No majd akkor lesz nagy pofáraesés a narancsosoknak mikor Vitya koalícióra lép az LMP-vel és adni fog nekik 1-2 minisztériumot. Majd néznek mereven előre kisírt szemekkel. Habár, nem. Ezek még ekkor is tapsolnának.
drBuubo | 2010. április 13. | 17:28:41
közgazdászhallgató | 2010. április 13. | 17:17:54
de mitől féltek? milyen kárt okozna Orbán a 2/3-al? Családbarát politikát ígérnek,
*****************
Hehe. Pontosan ettől félnek.
drBuubo | 2010. április 13. | 17:27:48
Orbán a 2/3-os többséggel végzetes hibákat fog elkövetni.
******************************************
Pl. visszaadja Magyarországot a magyaroknak.
Sz*r ügy, megértem.
tengerimalac | 2010. április 13. | 17:26:29
Luci Franciska! Ha a „történelmet” nézzük, akkor jól látszik, hogy a Fidesz 8 évig volt szívóágon, mert azt képzelte a hatalomban mindent lehet! Gyurcsányék sem fogták vissza magukat túlságosan az elmúlt 8 évben a lehetőségeik „kiaknázásában”! A legrosszabb, hogy egyetlen pozitív döntést hoztak a nagy ellátórendszerek „reformjában”, a harácsolás közben! Azt, hogy aki nem fizeti az egészségügyi járulékot, annak coki a dokinál, vagy térítés az ellátásért! Sőt ezt nem is Gyurcsány és bandája hozta össze, hanem a megpuccsolt elődje! Szóval a táncolós-gyerektalálós-futkosó média sztárunk ötletrohamain, amik mind elporladtak, a programok programjának programjai után, amiket a demokrácia jegyében a parlamenti viták parttalan és végtelen sorai heréltek ki, most megszületett az igény a 2/3-ra! Négy éve, illetve 3 lesz a Fidesznek a teljhatalomban! Ha nem tud élni, csak visszaélni vele, nagyobb zakót kap, mint a szocialisták! Ez tuti! Azt viszont keresztülvinni, hogy ne 4 éves legyen a ciklus ilyen ellenzékkel, mint a jobbik és a begőzölt, bosszúért és revansért lihegő szocialisták, reménytelen!!!!!!
silenthill1 | 2010. április 13. | 17:25:38
cren | 2010. április 13. | 17:19:19
Közben meg így akarnak visszaléptetést elérni. Janus arcú, undorító bagázs.
közgazdászhallgató | 2010. április 13. | 17:21:47
LMP meg Jobbik is ott lesz amúgy a 2/3-hoz sokszor segítene a Fidesznek, a Jobbik értékrendje közel áll a Fideszéhez,
közgazdászhallgató | 2010. április 13. | 17:20:07
ha meg a nyugdíjasokról beszélünk, Vonának teljesen igaza van abban, hogy akik gyereket neveltek azok kapjanak prémiumot a nyugdíjukhoz, a gyermekük nyugdíjjárulékából, meg azzal is egyetértek, hogy egykori káderek 2-3-400 ezer forintos nyugdíját vegyük már lejjebb
cren | 2010. április 13. | 17:19:19
Az internetet megszállták az LMP lejáratására parancsot kapott bérkommentelők, akik mindenhová szinte szóról-szóra ugyanazokat a rágalmakat teszik fel. Gyermeteg, aki két-három portált megnéz, máris átláthat a szitán.
közgazdászhallgató | 2010. április 13. | 17:17:54
de mitől féltek? milyen kárt okozna Orbán a 2/3-al? Családbarát politikát ígérnek, nem fognak elvenni a rászorulóktól semmit, ha meg olyanoktól vonnak meg, akiktől van mit, akkor miért essek kétségbe? A középosztály megszűnt ebben az országban, újra kell építeni, nem lesz itt semmi olyan intézkedés, ami a többség kárára lenni
ordító egér | 2010. április 13. | 17:14:24
közgazdászhallgató | 2010. április 13. | 17:00:37
'94 és '98 között a Horn kormány nem élt vissza az erejével.
Az első Orbántorgyánpolgárkormányt meg a Bokros csomag tette naggyá.
walsz | 2010. április 13. | 17:09:22
Lehet, hogy a Fidesz 2/3-os többséget fog szerezni, mely nem igazán tesz majd jót az országnak. Amikor a szocik 1994-ben kétharmadot szereztek igencsak elegánsak voltak. Nem kezdeményeztek semmi olyan törvényt melyhez 2/3-os többség kellett volna. Az ellenzéknek - Fidesznek is - reprezentálusukat jocskán meghaladó bizottsági helyeket kaptak mert valóban akkor ugy gondolták csak az ország érdeke.
Orbán Viktor szemrebbenés nélkül könyörtelenül fogja a többségét kihasználni, egyrészt anyagilag is éhes a fidesznyik siserehad, másrészt feltett szándéka hogy a baloldali érzelmüeket föleg a baloldali értelmiséget tökéletesen padlóra küldje. Ehhez minden eszközt megragad.
Orbán a 2/3-os többséggel végzetes hibákat fog elkövetni.
Így megy ez!
tengerimalac | 2010. április 13. | 17:08:08
Az LMP visszalépéséről az MSZP javára egy képzavarral élve: az LMP-től (az érzelmeket kihagyva!) nagy botorság lenne a FIDESZ előre robogó páncélosára rálőni olyan kispuskával, amit az MSZP tart a kezében, tölt meg, valamint céloz vele és csak az elsütő billentyűt és a visszalövés fogadásához a célfelületet adhatja az LMP! Ez nem bátor tett volna, hanem felelőtlenség! A 2/3-nál rosszabb az LMP-nek a hitelvesztés a második napon!
közgazdászhallgató | 2010. április 13. | 17:00:37
94 és 98 között is 2/3 volt, de most nem lesz pufajkás gyula és bokros lajos, hogy ezzel visszaéljen, én nem félek a mostani 2/3-tól
bela65 | 2010. április 13. | 16:58:12
A nagy "demokrácia számolgatásban" valakiben még komolyan él a hit, hogy az első fordulót magassan megnyert pártot érdekli egy kicsit is, hogy a 2. menetben meglesz-e a 2/3 -ad????
Én azt gondolom, hogy nyugodtan ül mindenki és csak azt várja, hogy megalakuljon az új Ogy. Arra már az átigazolásokkal meglesz a 2/3 is!
Csak remélni merem, hogy nem az LMP-ből ülnek át
Luci Franciska | 2010. április 13. | 16:57:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
gope | 2010. április 13. | 16:56:58
Várjuk meg 25 ét.
Nem hosszú már a centi.
silenthill1 | 2010. április 13. | 16:56:54
Jávor Benedek:"Ebből a fajta kommunikációból nem kérünk” – mondta a szóvivő, majd azt is hozzátette, hogy szerinte az MSZP úgy akarja a rá későbbiekben veszélyt jelentő LMP-t megfojtani, hogy egy „halálos öleléssel lerántja magához a mélybe.”
Na ebben van valami.
daviditzak | 2010. április 13. | 16:51:06
Luci Franciska - sajnos azt sem érzékeled hogy mi a demokrácia. A demokráciát az elmúlt 20 évben a legjobban a gyurcsányi rendőrterror veszélyeztette.
tengerimalac | 2010. április 13. | 16:46:50
Luci Franciska! Ha nem látod a 4 évig terjedő 2/3-os kvázi-egypártrendszer és a 40 évig tartó a „párt kritikája maga a párt” rendszer közötti különbséget, akkor ne riogass vele! Nem szerencsés, hogy egy párt valamit kedve és saját szája íze szerint megtehet, de az a tötymörgő kapkodó, OVB-s vitához hasonló, időrabló lázas semmittevés sem túl szimpatikus! Mellesleg mint írtam már, mindezt a mostani helyzetet nem a FIDESZ, hanem az MSZP hozta össze! Ki tud valami olyat mondani, ami pártprogram a Fidesztől és nem olyan duma, amit 1 óra alatt bárki összerak? Az LMP pedig, ha beáll a mutyiba, meghalt, pedig alig született meg! Ráadásul az eredménye is igen kétséges ennek az összeborulásnak!
daviditzak | 2010. április 13. | 16:46:40
libertyMUC- nem érdekes hogy hány harmaddal nyer a győztes, a lényeg hogy akik 8 évig rombolták a magyar demokráciát és ennek rendesen ellenállt az ellenzék és a civilek, még ahhor is amikor bevetették a komandós alakulatokat a nép ellen, hanem a demokrácia a lényeg, aminek egyedüli letéteményese a nép avagy a nemzet. Nagyon helyes ha nem lép vissza az LMP a szélsőséges egykori kúrmánypárt javára.
Luci Franciska | 2010. április 13. | 16:44:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ordító egér | 2010. április 13. | 16:44:51
alex2000 | 2010. április 13. | 16:37:50
-Mit szól ahhoz, hogy az LMP-t sokan egy új SZDSZ-nek tartják? Hogy az egész nem más, mint megtévesztés?
Mutassanak egyetlen olyan politikust közöttünk, aki az elmúlt 10-15 évben vezető szerepet töltött be bármelyik pártban! Nincs ilyen, és nem is lesz! Ezt az elvünket elég világosan megfogalmaztuk, és egyben üzentünk is a felénk kacsingató politikusoknak: „Ne gyertek ide. Ne fogalmazzatok levelet arról, hogy ti is szeretitek a természetet, hogy mindig is rokonszenvesek voltunk a számotokra, hogy ti hiába próbáltátok belülről megreformálni az SZDSZ-t / MSZP-t, ne retusáljátok át az életrajzotokat, ne fedezzétek fel magatokban az ökopolitikai gyökereket, ne lássatok bennünk semmilyen lehetőséget, ne akarjatok „szakértelmetekkel” segíteni, egyáltalán, ne szeressetek minket! Ne gondoljátok, hogy itt majd újraélhetitek fiatal, idealista hónapjaitokat!
Egy dicsérő szóra sem tartunk igényt tőletek.
Ez nem a ti helyetek, nem a ti közegetek, nem is értenétek, ami itt folyik.
Az LMP nem volt, és nem is lesz befogadója az ancien regime hajótöröttjeinek. Ússzatok ki a partra, ácsoljatok kunyhót, és műveljétek meg a földeket.”
Luci Franciska | 2010. április 13. | 16:40:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
alex2000 | 2010. április 13. | 16:37:50
Emberek! Az LMP nem más, mint a más néven visszalopakodó SZDSZ, új arcokkal. Vajon az amerikai nagykövet-asszony miért látogatta meg őket a választás napján és a többieket miért nem? Így már érthető, hogy Lendvai Ildikó birtokba akarja venni az újarcú SZDSZ - a megújult kistestvér -írányítását.
emj195 | 2010. április 13. | 16:36:07
Az OVB rendkívüli ülése - Szigeti Péter (még) nem mondott le --> http://eroszakmentes.hu/ovb.htm
Magyar miniszterelnökök (akasztófa) - http://eroszakmentes.hu/akasztofa/miniszterelnokok.php
ordító egér | 2010. április 13. | 16:35:13
Nagyobb baj van itt te Fülig Jimmy. A Piszkos Fred dícsért téged.
gezapet | 2010. április 13. | 16:33:33
Minden gyengeelméjűnek - nem érdemlik meg, hogy leírjam a nevüket - ajánlom szíves figyelmébe a tényt:ez idő szerint a választók jóval több, mint a felét fasisztázzák le a ..SS-el.
Természetesen a demokrácia nevében/jegyében/érdekében. Nem kis tahóság.
Luci Franciska | 2010. április 13. | 16:33:21
Moderálási alapelvek- komment törölve -
silenthill1 | 2010. április 13. | 16:31:21
peter9 | 2010. április 13. | 15:43:03
Mivel jobb az MSZP által odavetett csont?
molgeza | 2010. április 13. | 16:31:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
silenthill1 | 2010. április 13. | 16:29:34
vitriol | 2010. április 13. | 15:27:37
fordítva
gope | 2010. április 13. | 16:29:00
Ez a páni félelem az MSZP ben már tragikomikus.
Azt fogják elérni, hogy a választók juszt sem rájuk fognak szavazni.
Kormányozni, nem trükközni és jól kommunikálni kellett volna.
A kövületek nagyon megmerevedtek.
pentagram | 2010. április 13. | 16:23:55
""Schiffer András. Az LMP listavezetője viccesnek nevezte, hogy az MSZP az egyik héten még rágalmazásokat terjszt róluk, aztán hirtelen felefedezik bennük a szövetségest a demokrácia védelmében. "Úgy látszik, nagyon kezdők vagyunk a politikában, ezt a színeváltozást ugyanis nem tudjuk hová tenni".""
Azért ez ismét enged következtetni, arra, amit eddig is lehetett tudni, az mszp az aljadékok aljadéka!!!
Remélhetőleg nem azonosulnak ezekkel!
Straszi1 | 2010. április 13. | 16:20:10
Liberty, nyugi, ne hergeld magad. Az elkövetkezendő évtizedekben leginkább az IMF fogja kilopni a szemedet, amíg vissza nem fizetjük az MSZP alatt megháromszorozódott államadósságot.
harger | 2010. április 13. | 16:16:04
Most komolyan! Ma, kedden Magyarországon demokrácia van? A jelenleg hatályos választói törvény demokratikus? Ha az előző két kérdésre igen a válasz (márpedig annak kell lennie, ha a demokrácia-féltés egy valós fogalom), akkor a 2/3 is demokratikus lesz, mert a választók így döntenek. Állati egyszerű a képlet. Lehet sírni, de az annyira álságos, hogy már fáj...
statez | 2010. április 13. | 16:15:22
Kíváncsi vagyok, ebben a pánikgenerálta légkörben még hány öntökön szúró ötlete lesz a szociknak. Egyre tragikomikusabb, amit csinálnak, már megint úgy néz ki, a Fidesznek, ahogy eddig sem, ezután sem kell kampányolnia...
egyik_hozzaszolo | 2010. április 13. | 16:13:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kékestető | 2010. április 13. | 16:12:35
Hori | 2010. április 13. | 15:51:18
"Én nagyon nem értek a politikához..De , ha a magyar választópolgár úgy dönt , hogy valakinek 2/3-ot ad ,akkor azt egy demokrata tudomásul veszi."
Bocsi, de még semilyen tömegtüntetés nem volt, se pedig emberek állítólagos csalásba történő belelovagoltatása, mint 2002-ben, pedig éppenséggel, Kubatov öszödi beszédével meg lenne az apropó!
chazoooo | 2010. április 13. | 16:05:42
Jó lenne, ha tényleg lehetne más politika.
De élek a gyanúval (a rengeteg pálfordulást látva):
Ezért (de ne legyen igazam!)
LMP=SZDSZ
SZDSZ=MSZP
MDF=MSZP
MSZP= MSZMP
libertyMUC | 2010. április 13. | 16:03:30
Hori | 2010. április 13. | 15:51:18
"ha a magyar választópolgár úgy dönt , hogy valakinek 2/3-ot ad ,akkor azt egy demokrata tudomásul veszi."
Ebben igazad van. A népet nem lehet leváltani. (mondotta már churchil is) De ez nem jelenti azt hogy a nép okos is lenne. Egy 2/3-os (alkotmányozó) többség egy parlamentben gyakorlatilag egypártrendszer. A fide-ss megváltoztathatja az alkotmányt minden konszenzus, minden kompromisszum nélkül. Radikálisan, kontroll nélkül. Minden törvényt átverhet a parlamenten, amit csak akar.
A fide-SS uralma a Rákosi féle egypártrendszerrre, vagy inkább az NDK-s ál-többpártrendszerre fog hasonlítani: egybenyírják majd a médiát, letarolják a másképp gondolkodókat, kontroll nélkül fogják kilopni a szemünket.
És akkor ugyan mi lesz 4 év múlva? Ha a fide-SS-ben is csalódik az ország, akkor kire fog szavazni? Csak a náci takony marad.
Ez pedig nem lehet senkinek az érdeke. Gondolkodó embernek semmiképpen.
kékestető | 2010. április 13. | 16:02:46
Ühüm, az mszp-s húzás igazából teljes koppintása OVi 2006-os, mdf-et presszió alá helyezendő udvarlásának az mdf iránt. OVi-t akkor alapvetően már az vezette, hogy megtalálja a későbbi bűnbakot arra, hogy megint elvesztette a választást. S azt akkor nem a Fidesz és OVi szúrta el, hanem a "gaz" mdf miatt nem jött össze, aki nem borult össze velük, miután előtte legalább ezerszer megforgatták bennük a fideszes tört. Csakhogy amint, akkor se volt reális esély a kölcsönös visszaléptetésekkel Gyurcsány győzelmének magakadályozására, most még annyi esély se mutatkozik a fidesz 2/3-ad megakadályozására.
Azaz Schiffer teljesen jól reagált, mindamellett, hogy én is tartok, hogy OVi és a fidesz a köv. 2 hónapban teljesen hazavágja a demokráciát, azaz oly módon módosítják a parlament összetételéről és képv.-ők választásáról, ill. az önk.-i rendszert - hogy csak az egyéni vk-ek meghagyva -, más szinte nem kerülhet be ezekbe a testületekbe, CSAK A FIDESZ!
És akkor a kampányjelszó igazi tartalmat nyer!
vitriol | 2010. április 13. | 16:00:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
vitriol | 2010. április 13. | 15:59:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
punto | 2010. április 13. | 15:57:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2010. április 13. | 15:56:45
a mindenféle LMP-t mocskoló kommentek között elveszik a lényeg:
"meg lehet akadályozni a Fidesz kétharmadát."
ez az LMP célja. és ez kellene hogy legyen minden demokrata céljának is. a 2/3-os többség gyakorlatilag egypártrendszer, a demokrácia teljes megszüntetése. erös ellenzék nélkül pedig nincs demokrácia.
talán ez kellene hogy feltünjön, ha az LMP-röl nyafogtok, nem a dédnagypapa, meg az állítílagos és nem létezö szdsz-es, mszp-s kapcsolatok.
mocskolódó hadjárat indult az lmp ellen. a fide-SS-nek nem tetszik mert nem nacionalista, a jobbiknak sem tetszik, mert nekik senki nem tetszik, az mszp-nek sem tetszik mert hogy európai gondolkodású és nem komprimittálódott: tehát komoly ellenfél.
az LMP-t az idö termelte ki. az eddígi politikai erök teljes lebögése, a múlt politikai eröinek (fide-ss nacionalizmusa, a jobbik fasizmusa, a szocik diktatórikus múltja) teljes befuccsolása hozta öket létre. születésénél az európai gondolat, a nyugat és a demokratikus ellenzék bábáskodott. remélem a vajúdásból nem féleszü gyerek mászik elö.
Hori | 2010. április 13. | 15:51:18
Én nagyon nem értek a politikához..De , ha a magyar választópolgár úgy dönt , hogy valakinek 2/3-ot ad ,akkor azt egy demokrata tudomásul veszi.
Joannesz | 2010. április 13. | 15:49:21
vitriol | 2010. április 13. | 15:27:37
Az a "zseni" épp attól retteg, hogy a legnagyobb politikai ellenfelének 2/3-os többsége lesz a Parlamentben.
volvo340 | 2010. április 13. | 15:48:25
Fuldokló ember a szalmaszálat is, "megmentőnek" véli!
Az MSZP, nem most vesztette el a választást, hanem akkor, amikor nem csapott rá, az első saját lenyúlós emberének a kezére!
marcotardelli | 2010. április 13. | 15:44:45
Ja. Lendvai a zseni, aki a kommunista rendszer cenzorából vedlett át pillantok alatt az utódpárt vezetőjévé, és ma a demokrácia szilaj védelmezőjeként akarja eladni magát. Már aki beveszi neki.
Schiffer pedig amatőr, aki a semmiből alakít egy pártot, amelyből gyakorlatilag 2 év alatt biztos parlamenti párt lesz.
Nem ülsz Te fordítva a lovon, vitriol?
Epikurosz | 2010. április 13. | 15:43:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
peter9 | 2010. április 13. | 15:43:03
Schiffer már a FIDESZ által odavetendő csontokra számít...A Szakasits dédapu is így gondolta, de a komcsiktól börtönt kapott jutalmul. Elgondolkodtató...
vitriol | 2010. április 13. | 15:40:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Fel,vidék! | 2010. április 13. | 15:40:15
Csak remélni merem, hogy nem fog kiderülni hamarosan, hogy: Lehet Más az SZDSZ!?!
Spartan | 2010. április 13. | 15:36:55
...lehet, hogy felhergelik a fidesz szavazókat és esélyük sem lesz...
Straszi1 | 2010. április 13. | 15:36:23
Hát elhiszem, hogy köpni, nyelni nem tudnak a hirtelen meglepetéstől. Tuti, hogy az mszp saját ötlete volt. Én ha szavazójuk lennék, ezért nem bűntetném a pártot.
Sisko86 | 2010. április 13. | 15:33:19
vitriol | 2010. április 13. | 15:27:37
Lendvai zsenialitását az elért 19%-ra alapozod?
Ez egy kényszerű lépés, én is azt írtam tegnap, hogy ez az egyetlen lehetősége maradt az MSZP-nek. Ehhez nem szükséges lángésznek lenni.
vitriol | 2010. április 13. | 15:27:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|