nevezo | 2010. július 1. | 14:55:49
Nem Celeb kérdés,hogy ki,melyik pártnál nyal !
nevezo | 2010. július 1. | 14:53:54
Volt neki kitöl tanulni !
giorgiofoglio | 2010. április 17. | 23:00:24
mármint Pálfy
giorgiofoglio | 2010. április 17. | 22:59:39
jobb ha utibeszámolokat ir
giorgiofoglio | 2010. április 17. | 22:57:22
statez azért Fábryt aranyozni nagy tulzás----ő bádog
joan | 2010. április 17. | 14:25:06
Pálffy a püffedt arcu, alkoholista vallási fanatikus? Kétmilliót tolt ki talicskán az adófizetők pénzéből havonta a TV1-nél.Ő a megbizható arc.
Hmmmm | 2010. március 5. | 10:24:13
hm.
szóval pálffy írása nagymagyarországról szól.
ha nem is a régi történelmi határokkal, de mindenképp határainkon átnyúlóan.
más lapra tartozik, mit szólnak ehhez az érintett országok?
tusa | 2010. március 5. | 09:29:11
Ha valóban eltávozik az MTV1-től, akkor az minimum évi 50 milliós megtakarítást jelent a TV-nek. Ebben az egészben ez az igazi jó hír...
statez | 2010. március 5. | 07:12:40
Savanyú a szőlő. Ha egy ismert személyiség a jobboldal mellett teszi le a voksát, azt nem igen tolerálja a baloldal. "Celebjei" ugyanis csakis baloldalnak lehetnek. A Vágó, a Heti Hetes stábja, a Sas-kabaré az mind rendjén való, ez a természetes rendje a mi kis világunknak, de ha valaki hitet tesz valami más mellett, az akkor megkapja a magáét. Mint azt megkapta anno Egerszegi, Kudlik, mostanában Fábry. És megkapja természetes Pálffy is. Mert hát egy dolog hirdetni a másság tiszteletét, és más gyakorolni, ugyebár...
xanadu | 2010. március 5. | 06:39:48
Nagykozári | 2010. március 4. | 18:58:53
Nem ismerek ilyen szabályt. A "Hát"-tal is csak annyi van, hogy nem illik ezzel kezdeni.
A következő szöveg nem eredeti magyar. Nem így kellett volna fordítani?
És ismét monda néki az Úr: Nosza dugd kebeledbe a kezed; és kebelébe dugá kezét és kihúzá: ímé az ő keze poklos vala, olyan mint a hó.
És monda: Dugd vissza kebeledbe a kezed: és visszadugá kezét kebelébe és kivevé azt kebeléből és ímé ismét olyanná lőn mint teste.
És ha úgy lenne, hogy nem hisznek néked és nem hallgatnak az első jel szavára, majd hisznek a második jel szavának.
És ha úgy lenne, hogy ennek a két jelnek sem hisznek és nem hallgatnak szavadra: akkor meríts vizet a folyóvízből és öntsd a szárazra, és a víz, a mit a folyóvízből merítettél, vérré lesz a szárazon.
2 Móz. 7,20.
És monda Mózes az Úrnak: Kérlek, Uram, nem vagyok én ékesenszóló sem tegnaptól, sem tegnap előttől fogva, sem azóta, hogy szólottál a te szolgáddal; mert én nehéz ajkú és nehéz nyelvű vagyok.
Az Úr pedig monda néki: Ki adott szájat az embernek? Avagy ki tesz némává vagy siketté, vagy látóvá vagy vakká? Nemde én, az Úr?
Most hát eredj és én lészek a te száddal, és megtanítlak téged arra, a mit beszélned kell.
Mát. 10,19., Luk. 21,14.
Ő pedig monda: Kérlek, Uram, csak küldd, a kit küldeni akarsz.
És felgerjede az Úr haragja Mózes ellen és monda: Nemde atyádfia néked a Lévi nemzetségből való Áron? Tudom, hogy ő ékesenszóló és ímé ő ki is jő elődbe + s mihelyt meglát, örv
xanadu | 2010. március 5. | 06:35:16
catoo | 2010. március 5. | 01:25:21
Hagyjátok már ezt az alagútfúrást!
Nem kell felülni a politikai lózungoknak.
Az alagút azért kell, hogy az élővílág valahogy túlélje az autópálya építését.
Pofázunk a jövőnkért, a környezetért, vagy hajlanadó vagyunk költeni is rá?
Hajlandók vagyunk unokáink jövőjébe is fektetni, vagy ez is a politika áldozata lesz?
xanadu | 2010. március 5. | 06:32:25
Nagykozári | 2010. március 4. | 18:58:53
AZ első világháborút Ferenc József robbantotta ki, itt nemigen foghatók a kommunista befolyás.
A háborút a K und K elbukta, igaz a király ezt nem érte meg.
A békediktátumot Horthy megbízottja írta alám ezzel fogadta el, itt sem foghatók a kommunisták.
Legfeljebb két hataloméhes, tehetségtelen politikusról beszélhetünk.
catoo | 2010. március 5. | 01:25:21
Tisztelt Cs. I. Z., úgy hiszem nem érti érti, mit mondot Pálffy a rádiójegyzetében.
Ez a jegyzet egy értelmes ember által összefoglalt helyzetkép az országról. Nem politikai megnyilvánulás, hanem ideológia mentes tény.
Pont abban az időben fogalmazódott meg bennem is hasonló vélemény az országról, helyzetéről és egy illúzióról amivel mindenkit etettek.
Felelőtlen emberek elloptak 16évet tőlem és mindenkitól. Olyan emberek tették, akik az én és mások adójából éltek vagy azt osztogatták szét, kotya-vetyélték el. Fúrattak alagutat az Alföldön stb. Senki se fogja ezt az időszakot visszaadni. Elveszett egy generáció bűneikért és elindult egy visszafordíthatattlan folyamat.
Én abban az idóben hagytam el az országot családommal. Már csak nevetek azon a színjátékon, ami az országban van. A lábammal szavaztam és az ország vesztett egy adófizetőt, én pedig egy normális életet kaptam cserébe hazugságok nélkül.
tusa | 2010. március 4. | 23:43:54
Igen hosszú ideig, minden különösebb munka és lelkiismeret furdalás nélkül vette fel havi több mint másfél milliós fizetését. E passziv időszak alatt bőven volt ideje megtervezni jövőjét. Az sem zavarja, hogy apja meg forog a sírjában. Ez az alma nem az az alma...
Nagykozári | 2010. március 4. | 19:34:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Nagykozári | 2010. március 4. | 19:23:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Nagykozári | 2010. március 4. | 19:03:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Nagykozári | 2010. március 4. | 18:58:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kelemenjanos | 2010. március 4. | 18:49:47
T. Szerkesztő Úr !
Sajna elég lenne a híres újságíró és potentát képviselő-jelölt cikkeire hivatkozni! Nem kell elemezni! Mindenki "csak" olvassa el !
(Szerintem már most beteges (írások)!
xanadu | 2010. március 4. | 18:35:06
És mondá az Úr a Felhasználónak: Azért, amit tettél, csalódni fogsz a Windowsban, és az megeszi minden Erőforrásodat, és lassú programokat kell majd használnod, és örökkön örökké a Programozó segítségére fogsz szorulni.
És mondá az Úr a Programozónak: Azért, mert hallgattál a Felhasználóra, soha sem leszel boldog. Programjaidban hemzsegni fognak a hibák, és ki kell javítanod őket, és újra ki kell javítanod őket az idők végezetéig.
És az Úr kiűzte őket a Számítóközpontból, az ajtót bezárta, és jelszóval levédte.
xanadu | 2010. március 4. | 18:33:27
És ott volt a Programozó és a Felhasználó a csupasz DOS alatt, és látá az Úr, hogy ez jó.
De Bill okosabb volt az Úr minden más teremtményénél. És Bill megkérdezte a Felhasznalót: Mondta-e az Úr, hogy ne futass egyetlen programot sem?
És a Felhasználó válaszolt: Azt mondta az Úr, hogy használhatunk minden Programot, minden Adatot, de mondta, hogy soha se használjuk a Windowst, különben meghalunk.
És mondá Bill a Felhasználónak: Hogyan beszélhetsz olyasmiről, amit még ki sem probáltál? Abban a pillanatban, hogy a Windows-t futtatod, olyan leszel, mint az Úr. Képes leszel bármit létrehozni egy egyszerű egérkattintással!
És a Felhasznaló látá, hogy a Windows gyümölcsei szebbek és könnyebb őket használni. És látá a Felhasználó, hogy minden tudás haszontalan, mert a Windows képes azokat helyettesíteni.
És a Felhasználó installálta számítógépén a Windowst, és mondta a Programozónak, hogy ez jó.
És a Programozó azonnal elkezdte keresni az új drivereket. És megkérdezte őt az Ú r: Mit keresel? És a Programozó válaszolt: új drivereket keresek, mert nem találom őket a DOS-ban. És mondá az Úr: Ki mondta neked, hogy új driverekre van szükséged? Futtattad a Windowst? És a programozó válaszolt: Bill mondta nekünk!
És mondá az r Billnek: Azért, amit tettél, gyűlölt leszel minden teremtmény előtt. És a Felhasználó boldogtalan lesz miattad. És örökké a Windowst kell árulnod.
És mondá az Úr a Felhasználónak: Azért, amit tettél, csalódni fogsz a Windowsban, és az megeszi minden E
xanadu | 2010. március 4. | 18:31:18
Nagykozári | 2010. március 4. | 17:25:09
Melyik nyelv helyesírási szabályai szerint?
És a Szó-ban két Byte volt, és nem létezett semmi más. És az Úr elválasztotta az Egyet a Nullától. És látá az Úr, hogy ez jó.
És mondá az Úr: Legyen Adat. És így történt. És mondá az Úr: Foglalja el az Adat a megfelelő helyet. És megteremté az Úr a floppy diszkeket, a hard diszkeket és a kompakt diszkeket. És látá az Úr, hogy ez jó.
És mondá az Úr: Legyen Számitógép, ahova a floppy diszkeket, hard diszkeket és kompakt diszkeket be lehet helyezni, és elnevezte Hardvernek. És látá az Úr, hogy ez jó.
És Szoftver még nem létezett akkor. De az Úr megteremtette a Programokat, nagyokat és kicsiket az fajtájuk szerint. És mondá az Úr: szaporodjatok és sokasodjatok, és töltsétek meg a Memóriát.
És mondá az Úr: Teremtsünk Programozót, és alkosson a Programozó új Programokat, és irányítsa a Számítógépeket, a Programokat és az Adatokat.
És megteremté az Úr a Programozót, és elhelyezte a Számítóközpontban. És megmutatta neki az Úr a Könyvtárszerkezetet, és mondá neki az Úr: Használhatsz minden Könyvtárat és Alkönyvtárat, de NE HASZNÁLD a Windows-t.
És mondá az Úr: Nem jó a Programozónak egyedül. Álmot bocsátott rá, és kivette egyik oldalbordáját, és másik lényt teremtett belőle, aki felnéz a Programozóra, aki szereti azt, amit a Programozó csinál, és elnevezte az Úr ezt a lényt Felhasználónak.
És ott volt a Programozó és a Felhasználó a csupasz DOS alatt, és látá az Úr, hogy ez jó.
xanadu | 2010. március 4. | 18:29:28
Baron Blum von Sukoró | 2010. március 4. | 17:15:56
Az alagutak azért épülnek, hogy az élőhelyek (vadállatok) egységét ne bontsa meg a kerítéssel elválasztott sáv.
A hidak nem váltak be, mert nem természetesek, nagy a zaj és fény zavarás.
Ilyen többszáz méteres alagúttal találkozhatsz Ausztriában is, melynek célja a természeti környezet egységének a fenntartás.
A jövőben egyre többet láthatsz ilyenbők az EU területén.
Éa bizony ez drága, de a jövő érdekében: jó.
Nagykozári | 2010. március 4. | 17:38:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Nagykozári | 2010. március 4. | 17:32:38
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Nagykozári | 2010. március 4. | 17:25:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Baron Blum von Sukoró | 2010. március 4. | 17:15:56
A viadukt (Orbán rendelte meg) és az alagutak a környzetvédelem miatt épültek. Mert vannak, akik az unokáknak építenek ...
Xanadu, ne legyél tufa!!
szégyent hozol a pirosbögrésekre a grundon
xanadu | 2010. március 4. | 14:39:09
balbakó | 2010. március 4. | 13:44:05
Ha ha ha!
Trianon és a kommunisták!
Ki inditotta el a háborút?
És ki írta alá a békediktátumot?
Ferenc József és Horthy. Ők kommunisták voltak?
Keresd a gyógyszered!
xanadu | 2010. március 4. | 14:36:15
balbakó | 2010. március 4. | 13:44:05
Ki nem fizetett?
Az állami megrendelő igen.
A viadukt (Orbán rendelte meg) és az alagutak a környzetvédelem miatt épültek. Mert vannak, akik az unokáknak építenek ...
És vajon adott-e saját családjának bármely állami támogatást az mszp az elmúlt években, mint a szőlős 49 millát Orbán feleségének?
Egy nyugati ismerősöm mondta: a demokrácoában is vannak disznóságok, melyek - ellentétben a diktatúrákkal - kiderülnek és a vétkesek büntetést kapnak.
Emlékszel Várhegyi Attilára?
Elítélték, mert bundázott Szolnokon, mint fideszes.
balbakó | 2010. március 4. | 13:44:05
Xanadu! A csodás sikerek mögött mik vannak: a hidat nem fizették ki az alvállalkozóknak, az autópályáknál alagutakat fúrtak a síkságon, meg viaduktokat emeltek, és még semmit sem vizsgáltak ki. Itt ott kibukkant a jéghegy,BKV, HM stb, de messze még az igazi. A világháború nem keresztesháború volt, Trianon a Tanácsköztársaság "érdeme" világszerte 100 millió lélek halt meg a kommunizmus következtében, én pedig ellentétben veled, nem szorulok gyógyszeres kezelésre.
gope | 2010. március 4. | 11:49:40
Ő se lesz se jobb se rosszabb, mint politikustársai, legfeljebb egy borszakértő és mértéktelenül fogyasztó úriemberrel lesz több.
Beszélni viszont nem kell megtanítani, mert azt már TV s korában gyakorolt, ha egyáltalán felszólal a 4 hetenként ülésező parlamentben.
weiner | 2010. március 4. | 10:45:15
„Aki még mozdulni tud, az meg menekülőre fogja. Elhagyja a földet, amelyből vétetett, a helyét génmanipulált nagyüzem foglalja el.”
Pálffy szövege alapján könnyű elképzelni, ahogy Kovács János elhagyja a földet és a helyét elfoglalja egy génmanipulát nagyüzem. Kivételesen Rudinak igaza volt, hogy ezt a jegyzetet ebben a formában nem engedte adásba.
Azért bemondóként egyszerűbb volt Pálffy az élete, amikor mások írtak szöveget a számára. Továbbra is ezen az úton kéne haladnia. Vagy üldögélni egy pohár bor mellett, abból nem lehet baj.
Jager László | 2010. március 4. | 10:17:48
Hű-ha!
De kemény lett ez a haz- a-fiu!!
Remélem megmarad politikusnak!!
J.L.
tengerimalac | 2010. március 4. | 10:00:53
Gratulálok a cikkhez! Így jó, ahogyan van! Hozzáfűznivaló csak elvenne belőle!
roemer | 2010. március 4. | 09:26:04
"Gyakorlatilag 2008 végére Gyurcsány Ferenc kormánya ezt az országot lenullázta. Medgyessy Péter félrekezelte, aztán Gyurcsány Ferenc intenzívre küldte, most pedig Bajnai Gordon kómában tartja" - mondta politikai szereplőként adott első tévés interjújában Pálffy István"
Erre fussa észből. Meg önteltségre.
xanadu | 2010. március 4. | 09:20:33
balbakó | 2010. március 4. | 07:43:25
Ha ha ha!
Irracionális döntés a 2 Dua híd, M0, M5, M3, M6?
A gyógyszert bevetted már?
xanadu | 2010. március 4. | 09:15:25
Akkor kérdések a keresztényekhez:
- hogyan lehetett elveszteni 2 világháborút a kereszt jele alatt?
- hogyan lehetett elveszteni az ország kétharmadát a kereszt jele alatt?
- hogyan lehetett elveszteni kétmillió magyar életet a kereszt jele alatt?
- mit veszíthetünk még el a kereszt jele alatt?
bourke | 2010. március 4. | 08:20:24
Jó kis bunkó megszólamlás a részedröl, Csil. Könnyebb mint az érvelés.
Csil | 2010. március 4. | 08:09:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bourke | 2010. március 4. | 08:01:28
Akkor bizonyára óriási és felettébb kellemetlen meglepetésseé fogod nyugtázni, hogy a sok igérgetés el fog tünni amint kormányra kerül a Fidesz. Mert a tények, csak tények maradnak, akár tetszik, akár nem.
staropramen | 2010. március 4. | 07:47:36
Nem nagyon értem, mire ez a nagy felzúdulás.
Egy alsó-középkategóriás celeb összeáll egy alsókategóriás fantompárttal.
Hirtelen megtalál magában néhány keresztény jellemvonást.( a tiz parancsolat egyikében sincs a "ne légy alkoholista")
Ismert arc, hoz néhány szavazatot a listára, nem idiótább mint egy átlagos képviselő, egyszóval ott a helye.
Minden párt felhasznált már ismert arcokat, de azok okosabbja nem ment politikusnak.
Ennyi.
balbakó | 2010. március 4. | 07:43:25
Bourke! Miután 8 évig csak irracionális döntések születtek, az eredménye ismert, ezért, ha mást nem is tesznek, mint az eddigiek ellenkezőjét, már jó úton járunk. Tréfán túl, ha valakit érdekel mi módon kíván a Fidesz-KDNP változtatni, nézze meg a programjukat. Mert van én láttam. Számszakilag azonban az eltitkolt hiányok, trükkökkel az idei évre átkönyvelt adatok ismeretében, de főként az IMF el folytatott tárgyalások után lehet leírni a változásokat. Nincs ebben semmi ördögtől való, már mindenki tudja, hogy a költségvetés már januárban megbukott.
bourke | 2010. március 4. | 07:19:48
balbakó - Számomra meg azok a médiások - és fanjeik - az undoritóak, akik üres lózungokkal, hagymázas rémálmokkal lopakodnak elő, anélkül, hogy valódi tényekkel, racionális megoldásokkal állnának a nyilvánosság elé.
A la Pálffy.
bourke | 2010. március 4. | 07:16:48
oregtitan | 2010. március 4. | 00:30:06
bourke | 2010. március 3. | 21:47:25 --- "A hülyeség is állampolgári jog." Sőt, az is, hogy a kissebbséget két "s"-sel írd, nagyokos.
--------
Valószinüleg azért is írtam két "s"-sel, hogy előcsalogassalak komfortnélküli kis barlangodból. Csakis a kedvedért kis"oreg".
Most akkor megbántva kellene, hogy érezzem magam?
(:-))))))
(u.i. Látom Te is kettő darab "s"-el írod, bölcs tanitómesterem.)
balbakó | 2010. március 4. | 06:30:59
Először: sokkal becsülendőbbnek tartom azt a "médiást" aki bevallja, hogy elkötelezett valamely irányba. Az undorító többség magát "függetlennek" mondva liheg, kampányol a ballib oldalnak. Másodszor: lehet gúnyolódni, de a felsorolt célok jelenleg a legfontosabb, legégetőbb problémái az országnak. Aki meg sem célozza megoldásukat rossz úton halad.
walsz | 2010. március 4. | 06:14:36
Pálffy Józsefről van szó.
walsz | 2010. március 4. | 06:13:14
Almás | 2010. március 3. | 19:22:45
Teljesen így van.
walsz | 2010. március 4. | 06:09:26
Szegény Pálffy , aki nagybátya Pálfy Istvánnak. IQ különbség legalább 100 a nagybáty javára.
Pálfy István nemcsak náci érzelmü, de kissé ostoba is.
Többek között tök részegen vezetett müsort a TV-ben ami azért egy kultúrországban nem igazán egy helyes dolog.
Szerencsétlen alak.
Ilyenekkel teli a magát jobboldalnak nevezö sereglet.
Baron Blum von Sukoró | 2010. március 4. | 02:14:18
tipikus ballibsi fanyalgós sz.rrakás ez a cikk.
na, jó a Stahl Juditos poén egyedül, de ott van a szeren, de azon kívül mínusznulla..
olyan izzadságszagú, szar vagyok, de más akkor sem tudna jobb lenni. Szar itt minden, de ez így van jól, ne higyje már azt senki, hogy itt bármit is jobban lehet(ett) volna csinálni.
Merjünk kicsik lenni és közben minden nap örüljünk annak, ami még nem fogyott el. Ez az országépítés szocalista modellje
oregtitan | 2010. március 4. | 00:30:06
bourke | 2010. március 3. | 21:47:25 --- "A hülyeség is állampolgári jog." Sőt, az is, hogy a kissebbséget két "s"-sel írd, nagyokos. Az ilyenekről írta Weöres Sándor az örökbecsű bökversét:
"KARESZ HÜJE
GYÖNGYI HÜJE
csak én vagyok okos
énnekem a segembe is felyem van."
artatlan | 2010. március 4. | 00:13:07
jode mostantol csak az egyhazak, vagy fasiszta szervezetek tamogatasabol gazdalkodo tv-musorokban tevekenykedjen!
kibekkelő | 2010. március 3. | 23:51:48
Ha a kommentelők egy marketing arcra szavaznak , akkor ugyanúgy keverednek, valamibe, amit ma senki pontosan meg nem mond, a tagadását viszont igen.
Pálffynak nincs szillogizmusa , vagy igen vagy nem. Ennyi.
Sem közgazdászként, sem szociológusként, sem jogászként nem tudtam meg a mai napig , hogy mi a jó ég az a közjó? pedig leokleveleztem/diplomáztam és naponta ráhívatkozom a demonszteneszi beszédeimben. Lényeg a demo.
Jager László | 2010. március 3. | 22:49:43
Nagykozár azért nem PÉCS ! NEM EURÓPA fővárosa, ahogy olvsgatom az irodalmat!!
Tessék egy kicsit még gondolkodni, mert Pannonius arra járt!!!!
J.L.
autopia | 2010. március 3. | 22:44:29
Palffyra nem is vagyok kivancsi, de ez akkor is egy nagyon gyengecske, izzadtsagszagu iras. Palffynak nalam nem artott, mert nekem teljesen mindegy, hogy mit csinal.
De a baloldalnak viszont árt, hogy meg mindig nem a sajat remek programjaikat ismertetik. Pedig mar itt az ideje... ja, hogy az senkit sem erdekel? Meg annyira sem, mint ez a bugyuta iromany a Palffyrol?
A szerzö pedig nem meri a teljes nevet kiirni. Önkritika? Vagy fizetett cikk - akkor x-et kellett volna irni.
drBuubo | 2010. március 3. | 22:39:19
Pálffy az "Én hazám"-mal igazolta rendes emberségét.
A sok tolvaj szmagyar meg most hőbőrög.
bourke | 2010. március 3. | 22:37:01
Nem a köz"jót" akarják az ilyen figurák, hanem csak azt ami speciel NEKIK jó. Megélhetési hazafiak.
kations | 2010. március 3. | 22:34:29
A mindenáron jótakaróktól mentsen meg bennünket a magyarok Istene! Pélffytól is többet vártam volna. De hát a publicitás!
kkakkadu | 2010. március 3. | 22:32:05
nem értem, miért duplázódik a hozzászólás. Nem tudja valaki?
bourke | 2010. március 3. | 22:30:04
Valahol olvastam egyszer, hogy ha egy majmot leültetünk a komputer elé és elkezd a billentyűkre csapdosni, előbb-utóbb irodalmi remekművet alkot.
Nézve kozi legutolsó megszólamlását, látszólag, már érik a dolog.
bourke | 2010. március 3. | 22:26:43
Az alábbi volt az eddigi legértelmesebb kommented, kozikám.
bourke | 2010. március 3. | 22:25:51
Különben, kozinak tetszik is. Gondolom Pálffy legnagyobb örömére. Ki ne örülne egy ekkora kvalitásu szurkernek? :)
kkakkadu | 2010. március 3. | 22:25:29
csandi2 | 2010. március 3. | 21:13:41
yeano | 2010. március 3. | 21:08:10
A "kerülje" nem pont azt jelenti amit írtál, másrészt a hívők többsége általában a nem hívői életet is megtapasztalja élete első felében, míg fordítva ez nem igaz.
Ebben biztos vagy? Hívő sosem vált nemhívővé? De ne mondd erre azt, hogy hát az sohasem volt igazi hívő.
Egyébként tényleg, mi az, hogy hívő? azt mondod, menjen templomba, meglátja. Nem gúnyolódni akarok, de szerinted a mecset nem jó? Vagy hogy kevésbé legyek félreérthető: a nem keresztény nem lehet hívő? Még komolyabban: hinni valami olyasmi (többek között Pál apostol próbálta magyarázni), hogy bizonyosnak lenni valamiben tapasztalások nélkül. A tapasztalást nem kell abszolutizálni, hiszen valamiképp tudni kell arról, amit hiszünk, ebben az értelemben tapasztaljuk is. Mások azt mondják, hogy a hit valamilyen vallási rendszer kritika nélküli elfogadása, szűkebb értelemben a keresztény, még szűkebb értelemben a katolikus vallási rendszer kritika nélküli elfogadása. Amit tanácsolsz, vagyis a templomlátogatást, abból az következne, hogy szerinted a hit egyszerű életforma. Ismerek olyanokat, akik nem jártak templomba, most járnak. Fordított eset is előfordul, nem is ritkán. Ismerek olyat, aki lelkileg labilis, zaklatott volt, de mióta templomba jár, kiegyensúlyozottabb. Ismerek olyanokat, akiket a templomi prédikációk a végletekig feldühítettek. Neked mi a véleményed a hitről?
Nagykozári | 2010. március 3. | 22:24:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bourke | 2010. március 3. | 22:24:44
Packard - médiásoknak is joguk van a politizáláshoz. Ha meg hülyeségeket akar összehordozni, akkor tegye nyugodtan.
bourke | 2010. március 3. | 22:20:59
Kellek, nem kellek, kozikám - vagyok. Pukkaszt?
Most pedig épp Pesten vagyok. Az neked "sehol"? Földrajzból bukta.
bourke | 2010. március 3. | 22:19:02
Megint összeomlasztom az álomvilágodat, kis fütyülősöm, de engem még soha, sehonnan sem üldöztek el.
Köszönöm, tényleg jól megélek a munkámból, Te pedig sanayarogj ha ahhoz van kedved.
Eleged van? Én meg nem tudok betelni veled. Tiszta kabaré :D
Packard | 2010. március 3. | 22:18:59
Mit keres egy köztévés, egy híradós a politikában? Ez a kérdés vonatkozik a papokra is.
Undorító.
Nagykozári | 2010. március 3. | 22:13:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kkakkadu | 2010. március 3. | 22:07:26
csandi2 | 2010. március 3. | 21:13:41
yeano | 2010. március 3. | 21:08:10
A "kerülje" nem pont azt jelenti amit írtál, másrészt a hívők többsége általában a nem hívői életet is megtapasztalja élete első felében, míg fordítva ez nem igaz.
Ebben biztos vagy? Hívő sosem vált nemhívővé? De ne mondd erre azt, hogy hát az sohasem volt igazi hívő.
Egyébként tényleg, mi az, hogy hívő? azt mondod, menjen templomba, meglátja. Nem gúnyolódni akarok, de szerinted a mecset nem jó? Vagy hogy kevésbé legyek félreérthető: a nem keresztény nem lehet hívő? Még komolyabban: hinni valami olyasmi (többek között Pál apostol próbálta magyarázni), hogy bizonyosnak lenni valamiben tapasztalások nélkül. A tapasztalást nem kell abszolutizálni, hiszen valamiképp tudni kell arról, amit hiszünk, ebben az értelemben tapasztaljuk is. Mások azt mondják, hogy a hit valamilyen vallási rendszer kritika nélküli elfogadása, szűkebb értelemben a keresztény, még szűkebb értelemben a katolikus vallási rendszer kritika nélküli elfogadása. Amit tanácsolsz, vagyis a templomlátogatást, abból az következne, hogy szerinted a hit egyszerű életforma. Ismerek olyanokat, akik nem jártak templomba, most járnak. Fordított eset is előfordul, nem is ritkán. Ismerek olyat, aki lelkileg labilis, zaklatott volt, de mióta templomba jár, kiegyensúlyozottabb. Ismerek olyanokat, akiket a templomi prédikációk a végletekig feldühítettek. Neked mi a véleményed a hitről?
bourke | 2010. március 3. | 22:04:59
Bocs, csak 1 perc, mert vége a félidőnek és Egyiptom veri az angolokat.
Minimálisan, ugyan, de az még a kozinál is viccesebb.
bourke | 2010. március 3. | 22:03:40
Na, fiúk. Kezd összeállni a nethuszár kommandó szájhős különitménye?
Van még 3 percetek, utána meccset nézek.
bourke | 2010. március 3. | 22:01:59
He elmész biztos nem. Addig viszont él is virul a kabaré és a bürleszk kihalófélben lévő műfaja. Neked köszönhetően.
(Hoppá! Csak nem fenyegetsz, te kis gézengúz?)
csiki21 | 2010. március 3. | 22:01:29
elő-bourke
bourke | 2010. március 3. | 22:00:26
A fütyülős barackot speciel szeretem. Bár azért mértékletesebben élvezem a finomságot mint Te, meg a csandi haverod.
Most akkor mi "követkik"?
Nagykozári | 2010. március 3. | 21:59:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Nagykozári | 2010. március 3. | 21:57:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bourke | 2010. március 3. | 21:56:25
Na, várom a következő magas labdát.
Lecsapósdi kedvemben vagyok, kedves hazaffyak.
bourke | 2010. március 3. | 21:55:14
Most akkor maradhatok, vagy sem? Megmondanád, kozikám? Legalább öt perce nem röhögtem rajtad. Hiányzik.
bourke | 2010. március 3. | 21:54:13
Kozikám, mindössze az általad könnyen értelmezhető módon kivántalak megszólitani. Megbántottalak? Nehogy már . . .
bourke | 2010. március 3. | 21:52:48
yeano - azért mert a Rudi akkor még nem a Fudesznek kivánt benyalni.
bourke | 2010. március 3. | 21:51:56
Hűha, hogy Te mekkorát tévedsz kozikám :)
Dúlhatsz, fúlhatsz amig belegennyedsz, de ez bizony nem rajtad múlik. Nem az "lesz", hanem az, most is. Szeretem is. Családommal egyetemben.
Remélem emiatt nem lesz álmatlan éjszakád. Bár, Tőlem lehet.
yeano | 2010. március 3. | 21:50:37
sablonok, klisék, panel hegyek a fideszes kampány-kézikönyvből, egyetlen eredeti gondolat és meglátás nélkül
minek kellett ezt letiltani?
Nagykozári | 2010. március 3. | 21:49:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Nagykozári | 2010. március 3. | 21:47:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bourke | 2010. március 3. | 21:47:25
A hülyeség is állampolgári jog. Pálffy rendszeresen bizonyitja ezen alaptétel igazságát. Meg az imádói is.
bourke | 2010. március 3. | 21:45:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Nagykozári | 2010. március 3. | 21:44:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bourke | 2010. március 3. | 21:44:21
Imádom amikor valaki csak úgy tud "hívővé" válni, ha valaki megmondja neki, miben kell hinnie.
Magától nem tud rájönni mi az ami jó és mi az ami rossz. A legviccesebb az, hogy elhiteti magával, mások is ennyire korlátozottak az intelligenciájukban és képtelenek önállóan dönteni erkölcsi, valamint világnézeti kérdésekben.
Hihetetlenül szánalmasak.
Minorkavidor | 2010. március 3. | 21:40:40
A kommentek se rosszak, folytassátok!
Nagykozári | 2010. március 3. | 21:40:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bánáti? | 2010. március 3. | 21:38:08
Hát ez a szegény ember tényleg elitta az eszét. Talán soha életében még templomban sem járt, de mos ő lesz a legjobb kereszténydemokrata. ÓH, JAJ!
yeano | 2010. március 3. | 21:38:07
nem tudom megállni, sajna
elegem van már az ilyen alakokból
szomorú, hogy valamiért mindig ezek türemkednek elő a normálisabbjai közül
akik mindig megmondják nekünk a tutit
tn68 | 2010. március 3. | 21:38:05
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tn68 | 2010. március 3. | 21:34:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bourke | 2010. március 3. | 21:31:21
yeano - ne kérj számon "gondolkodást" a szerencsétlenen.
bourke | 2010. március 3. | 21:30:25
Mégse?
Tudom,hogy ez teljesen meg fog döbbenteni, kisnyilasom, de sz@rok arra mire van szükséged. Sőt, meghívót sem ambicionálok. Se tőled, se mástól. A hozzád hasonlók ellenére is remekül érzem magam szülőhazámban, mert a többség normális, tisztességes ember.
Nem vagy Te senmkinek a házgazdája, hanem csak egy mezei kis senkiházi.
Kissebségben vagy.
yeano | 2010. március 3. | 21:30:16
csandi2 | 2010. március 3. | 21:25:50
Miből gondolod, hogy ha tn68 3-4 vasárnap elmegy templomba, akkor megtudja? Az valamilyen gyorstalpaló?
bourke | 2010. március 3. | 21:25:58
Nagykozári "házigazda" úr pedig elpucolt. Azonnal tisztább lett a levegő.
csandi2 | 2010. március 3. | 21:25:50
tn68 | 2010. március 3. | 21:15:56
"Miért,milyen a hívői élet?"
Na, ez az, amit én nem tudok és nem is akarok elmagyarázni neked.
Menj el 3-4 egymást követő vasárnap egy templomba, aztán majd meglátjuk.
Nagykozári | 2010. március 3. | 21:24:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bourke | 2010. március 3. | 21:21:17
Miért nem igaz, csandikám?
(Ez van amikor megadják az Internet hozzáférést a zártosztályon.)
tn68 | 2010. március 3. | 21:20:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csandi2 | 2010. március 3. | 21:18:58
tn68 | 2010. március 3. | 21:12:59
Én nem segítek nektek a kampányban. Hívjátok csak a Werbert. - ha erre gondolsz.
tn68 | 2010. március 3. | 21:18:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tn68 | 2010. március 3. | 21:15:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csandi2 | 2010. március 3. | 21:13:41
yeano | 2010. március 3. | 21:08:10
A "kerülje" nem pont azt jelenti amit írtál, másrészt a hívők többsége általában a nem hívői életet is megtapasztalja élete első felében, míg fordítva ez nem igaz.
tn68 | 2010. március 3. | 21:12:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bourke | 2010. március 3. | 21:11:46
yeano - nem viccel. Komolyan gondolja(sic!) és ez a legszánalmasabb és lesújtóbb a dologban.
bourke | 2010. március 3. | 21:10:43
Persze, fiacskám. Ha Te gügyögöd . . .
csandi2 | 2010. március 3. | 21:09:10
bürke náci
yeano | 2010. március 3. | 21:08:10
csandi2
"Aki nem hívő, kerülje a véleményalkotást a hitről, mert - a dolog transzcendens természetéből adódóan- nem tudja miről beszél."
Csak viccelsz, ugye? Miért ne? Még biztosítja az alkotmány, egy ideig. Az egyházi ember ezen az alapon meg ne pofázzon bele a világi dolgokba, mert - a dologok anyagias természetéből adódóan - nem tudja miről beszél!
bourke | 2010. március 3. | 21:05:47
Nagykozári | 2010. március 3. | 20:26:22
Meghatároznád nekem ezt a "házigazda" tételt? Pontosan!
A nácikról meg semmi vidámság nem jut eszembe. Viszont, aki nácikat honorál, náci könyveket hírdet az, ergo, náci. Ha pedig a náci nézetek és a náci termékek árusitása, népszerüsitése téged nem zavar, akkor miért kényelmetlen a náci jelző? Nem fura ez egy kicsit?
Nagykozári | 2010. március 3. | 21:00:21
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csandi2 | 2010. március 3. | 20:59:11
tn68 | 2010. március 3. | 20:55:03
Hát már egy eredei gondolatra se fussa?
Ron Werber! Please help us!
rasztaszív | 2010. március 3. | 20:56:59
PBBP | 2010. március 3. | 20:50:30
ne süketelj már.nem a munka különbözteti meg a két oldalt.ha kicsit körülnézel,találhatsz mindkét oldalon ilyet is,meg olyat is.
tn68 | 2010. március 3. | 20:55:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
PBBP | 2010. március 3. | 20:50:30
Marikamama,
nagyon szépen tudsz duruzsolni a szenny-emberekről. De azért nézzünk már körül egy icipicit.
Ezek a szenny emberek minden nap felkelnek hat-hét óra körül, teszik a dolgukat (mégha Te nem is szimpatizálsz velük), dolgoznak.
De vannak mások, akiket a Te megszólalásod szerint igencsak védsz: akik nem kelnek fel csak akkor, amikor jön a segély, akik b*sznak bármilyen munkét elfogadni, akik lepusztítják az erdő egy teljes hegyoldalon....
Te ezeknek a pártján vagy Marikamama ? Igen, te azt várod el, hogy egy kisebbség állandóan dolgozzon, s a többség pedig különböző törvényi előírásoknak megfelelően gürizzen, s tápláljon (a hozzátartozóakon kivül is) mégegyszer annyi embert, mint aki megteremti a társadalom megélhetése számára a javakat ?
Marikamama, sütöttél Te már valamikor is valamit a gyereknek vagy az unokának ?
A munka már smafu lett?
Jager László | 2010. március 3. | 20:48:11
Mit vártok!?
Szeressem Lezsákot,Vonát,Dautchet,Kövért,Orbánt,Morvait,Balsait Nagy Gaudit!?
Remélem nem várjátok el ,hogy tiszteljem!?
NEM VÁRJÁTOK EL ,HOGY IMÁDJAM!?
NEM TETTEK MÉG SEMMIT SEM,CSAK SZÖVEGELNEK!!!!
ÉLETÜKBEN MÉG NEM DOLGOZTAK,CSAK A SZÖVEGET HINTIK!!!!
Hintőpor van itthon is!!!!!
J.L.
oregtitan | 2010. március 3. | 20:47:33
jehu | 2010. március 3. | 18:50:51 (és még 8-szor) --- Ha kevesebbet nézel tükörbe (úgy is, mint figyelő/polignac), talán vissza tudod tartani... :))))
csandi2 | 2010. március 3. | 20:46:36
"Sebaj Pálffy jön, ti meg sitt!"
Ez nadon jó!
Ez van elvtársak. Jó magaviseletért lehet azért majd internetezni, akár itt is hozzászólhattok majd...
|