belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Orbán hűbéreseit ülteti mindenhova

Aczél Endre: Forradalmi kádercunami

Aczél Endre| NOL| 2010. július 13. |144 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

szuppai | 2010. július 14. | 23:50:22

Sub Zero!
Te nem ismered az ügyészség működését! Én sajnos igen! Abban az időben Polt Péternek hívták a legfőbb ügyészt, aki Orbán 1. számú s. nvalója volt. A Főügyészen múlik, hogy ki ellen emelnek vádat, és ki ellen nem. Nyomozók voltak kiakadva, hogy fideszes főkutyák ügyében, amikor nyilvánvaló volt a bűncselekmény, nem emeltek vádat. Na ennyit az ügyészekről (tisztelet a kevés kivételnek!)!

chazoooo | 2010. július 14. | 22:56:30

"Orbán hűbéreseit ülteti mindenhova"

Végre! Erre vár már az egész ország, legalább három éve!!!

andras60 | 2010. július 14. | 18:47:49

castadiva | 2010. július 14. | 18:24:13
„ szocik nem legyenek vezető beosztásban!”

Ebből az következik, hogy vezető beosztásban csak fideszes pártkatona lehet. Kádár, dehogy Kádár, Rákosi elvtárs forog a sírjában, hisz ezt úgy hívják, hogy totalitárius egypártrendszer. A Szovjetunióban például Brezsnyev alatt volt követelmény a vezetői beosztásban a párttagság. Te tényleg ezt akarod?

castadiva | 2010. július 14. | 18:24:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

andras60 | 2010. július 14. | 18:11:56

Imádom Aczél Endrét nagyszerű stílusáért, fanyar humoráért.
Ezt a cikke is kitűnő, népszerüsíteni kellene, például kitenni minden hivatalba a NENYI mellé, 50X70 cm-es méretben.

pekáj | 2010. július 14. | 17:56:50

A magyar embernek szüksége van valakire aki dönt helyette.Király vagy vezér nem számít csak legyen nagy feneke amit nyalni tud az érvényesülése érdekében.Ignotus találóan jellemezte a magyar fajtát.

Flagrum Dei | 2010. július 14. | 15:52:36

Az MSZP jelenlegi és volt kiszolgálóit, már csak nem ültethetjük oda!
Nem erre adtunk felhatalmazást, a jelenlegi kormánynak.
Ez így lehangoló, ehhez kell szokni, viszont lesznek akik fognak ülni, nem "mindenhol",
hanem egy bizonyos helyen.
Ehhez is felhatalmazásunkat adtuk.

akist | 2010. július 14. | 14:22:00

Azért azt nem lehetett várni, hogy Gyurcsány hűbéresei a helyükön maradnak életük végéig és még azon is túl...
Az igen kiválóan működő Magyar Postáról meg legyen elég annyi, hogy akad olyan vezetőjük, akit felfüggesztett börtönre ítéltek, de a maszopos kapcsolati háló odasodorta a húsosfazékhoz...
Kedves Elvtársak! Különösen Aczél Elvtárs!
Nem kell csodálkozni, kormányváltáskor ilyen az élet. Gondoljanak a Monetáris Tanács gyurcsányi bővítésére és megnyugszanak...

Hunvald Cusi | 2010. július 14. | 14:19:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

JoGabor | 2010. július 14. | 12:46:38

Az elvakultan komcsizó kollegák is észrevehetnék lassan, hogy a komcsik nem elmentek, hanem éppenhogy megjöttek, most pedig folyamatosan a csatlósaik jönnek.
Mert 2,7 millió kollegának ez volt az akarata, amit kénytelen vagyok tudomásul venni - bár az is igaz, hogy nem köszönöm meg nekik.

egy niemand | 2010. július 14. | 12:45:31

T.Sub Zero!
Én csupán azt állítom, hogy a személycserék mennyisége, gyorsasága és mélysége bolsevik módszerre vall. A Nemzeti Közlekedési Hatóság vezetőjét például minden kormány lecserélte, de a törvénytelenség, a szakszerűtlenség, az adócsalás, a pazarlás ...stb...folytatódott. Ezért mondom: a vályú maradt, csak a disznók változnak...Ez a Fideszre is igaz!!!

Sub Zero | 2010. július 14. | 08:24:06

Jager László | 2010. július 14. | 01:21:03

Lebegtet valamit tartalom nélkül.

Sub Zero | 2010. július 14. | 08:18:43

egy niemand | 2010. július 14. | 07:55:40

Véleménye tömören, ha jól értem: A kifogástalanul felkészült szakemberek helyett, a Fidesz dilettánsokat jelöl a posztokra.
Ezek a már-már zsenik mit csináltak az elmúlt 8 évben? Tényleg úgy gondolja, hogy kimagasló teljesítményt nyújtottak ?
Majd meglátjuk az új csapat mire képes. Előre nem kell vészmadárkodni.

Sub Zero | 2010. július 14. | 08:01:31

kalamáris | 2010. július 14. | 00:40:04

Vérig vannak sértve, amikor valaki "lekomcsizza" Őket. Kikérik maguknak, Ők már nem azok. Bizonyos értelemben tényleg nem, mivel milliárdos vagyonokkal rendelkeznek, gyakorlatilag nagytőkések lettek.
Viszont ugyan azokat a sablonokat használják mint a "nagy elődök" amikor az ellenfelek lejáratásáról van szó!

egy niemand | 2010. július 14. | 07:55:40

Szerintem igaza van Aczél Endrének! Véleményem szerint, ezt már (x+1)- edszer írom le, a FIDESZ (is) EGY KRIPTO BOLSEVIK PÁRT! Ez egyértelműen tetten érhető a "személyzeti politikájában" is: minden posztra megbízható, hűséges párt kádereket kell állítani, a szakértelem nem szempont. Például a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH), korábban a Közlekedési Főfelügyelet (KFF), a magyar közigazgatás "állatorvosi lova": törvénytelenség, szakszerűtlenség, adócsalás (?), pazarlás. De az volt az I. Orbán-kormány idején, Fónagy minisztersége alatt is. A vályú maradt, csak a disznók változtak...

Sub Zero | 2010. július 14. | 07:53:45

szuppai | 2010. július 13. | 23:38:27

Komolytalan, ne is haragudjon. Ha jól emlékszem, Keller valami kétszáz feljelentést tett fideszes politikusok ellen. Egyetlen egy esetben nem történt elmarasztaló ítélet. Pedig legalább a nagy számok törvénye szerint be kellett volna csúsznia egynek-egynek. Nem volt bűncselekmény! Mit akar koncepciós pereket? Akkor a helyzet magaslatán lett volna az ügyészség ?

Jager László | 2010. július 14. | 01:21:03

Béresek-béresek!!
De jó nektek! Én gondolkozom helyettetek is! Kenyeret ,megélhetést,jólétet,kényelmet biztosítok nektek!!
Ma már itthon leszek!!
Továbbra is tart a menetelés a felcsúti hegyek kőzé VELEM!!
Ne csüggedjetek!!
J.L.

kalamáris | 2010. július 14. | 00:40:04

Aczél Endre és a többi ballib újságíró ugyanazokat a paneleket vette most újra elő, amiket még Antall József kormányára találtak ki. Akkor működött a dolog, ma már nem.

Bela.Kovacs Bela | 2010. július 14. | 00:08:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bela.Kovacs Bela | 2010. július 14. | 00:01:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szuppai | 2010. július 13. | 23:38:27

Sub Zero!
Orbánnak is megvannak a Zuschlag Jánosai, csak azok sajna nem ülnek! Ha a "tisztelt" ügyészség a helyzet magaslatán ült volna, akkor Orbán annyi évet kaphatott volna, ameddig min. elnök akarna lenni! Legalább 20-at! Sopronkőhidán, vagy Sátoraljaújhelyen.

szuppai | 2010. július 13. | 23:35:36

Láthattuk, hogy milyen szépséges közt. elnököt ültetett az ország "élére" (mármint jelképesen, mert ott Orbán maga ül!), aki megmondta a frankót, hogy ő nem akar kekeckedni mindenen, ő segíteni akarja az országgyűlés munkáját. Magyarán köztársasági elnöknek marionett figura kellett, aki úgy bólogat, ahogy O.V. a madzagot rángatja. A többi pozicióba miért ne olyanokat ültetne? Aki ne adj isten megkérdőjelezi O.V. "bölcsességét"? Na így kezdődött minden őrült diktátor ámokfutása!

Sub Zero | 2010. július 13. | 23:20:42

Hát kiket ültessen ? Zuschlagot, Hunvaldot, Hagyót, Szalainét? Azok már ülnek, csak máshol!

manipul | 2010. július 13. | 22:26:34

Tisztelt Kefe!
Ez a kormányzati negyedre utaló történet?

Kefe | 2010. július 13. | 20:57:36
Több tíz éve láttam egy izraeli filmet külföldön (nem Izraelben). Azt hiszem "Blaumilch-csatorna" volt a címe. Arról szólt, hogy egy intézetből elszabadult bolond egy nagyvárosban valahogy légkalapácshoz jutott, majd a város főutcáját bontani kezdte. A férreértést férreértés követett, és a józan ész ellenére, először a lakók, majd a poltikusok aktívan támogatták a vízcsatorna kiépítését hajózás céljából. Amikor kis utánanézéssel kiderült, hogy Blaumilch bolond, senki sem merte bevallani tévedését, inkább megépítették a tejesen fölösleges vízcsatornát... Tanulság: mindenki használja józan paraszti eszét, és ne kövesse felétel nélkül a hülyeséget. Érzésem szerint, ugyanis ez kezd elharapódzni idehaza.

katarakt | 2010. július 13. | 22:12:25

Van igazság abban, hogy az előzőek sem voltak különbek. De ha ezt a gyakorlatot folytatjuk akkor a mostaniak (vagy mi) különbek-e (vagyunk-e)?
Például: ha egy állami erdőgazdaság (véletlen példa) vezetője jó haszonnal üzemelteti azt amit rábíztak akkor az jó vezető. Akkor őt le kell-e mindenáron váltani egy új kormánnyal?
Persze ehhez valódi érdekek és értékek kellenének a magyar pusztán. Olyan meg sosem volt, sosem lesz. Főleg ha a politika keze is benne van a dologban.

Kefe | 2010. július 13. | 20:57:36

Több tíz éve láttam egy izraeli filmet külföldön (nem Izraelben). Azt hiszem "Blaumilch-csatorna" volt a címe. Arról szólt, hogy egy intézetből elszabadult bolond egy nagyvárosban valahogy légkalapácshoz jutott, majd a város főutcáját bontani kezdte. A férreértést férreértés követett, és a józan ész ellenére, először a lakók, majd a poltikusok aktívan támogatták a vízcsatorna kiépítését hajózás céljából. Amikor kis utánanézéssel kiderült, hogy Blaumilch bolond, senki sem merte bevallani tévedését, inkább megépítették a tejesen fölösleges vízcsatornát... Tanulság: mindenki használja józan paraszti eszét, és ne kövesse felétel nélkül a hülyeséget. Érzésem szerint, ugyanis ez kezd elharapódzni idehaza.

vakablak | 2010. július 13. | 19:38:41

hehehe: http://orban.info/

Valami barom már lefoglalta, és most 199 euróért árulja egy ilyesmire szakosodott szemétláda cég oldalán.

Jager László | 2010. július 13. | 19:23:11

Kurucz infó menjen,labancz infó nem, most jön az Orbán infó!!!!
Nahát!!
HÜLYESÉGET KELL OLVASNI!!??
Hát aki olvassa.
J.L.

manipul | 2010. július 13. | 19:08:05

Lehet olvasgatni, azzal a kiegészítéssel, hogy az elmúlt nyolc év kegyeltjei sokkal rosszabb teljesítményt nyújtottak az előzőknél!
Persze voltak kivételek is.
http://www.fn.hu/belfold/20100709/kirugasok_sebessege_mindig_allando/

Mars | 2010. július 13. | 19:07:11

A múlt szombati Népszavában táblázatban foglalták össze a vezetőváltáson átesett állami cégeket a személycseréket is föltüntetve. Bő a lista... akad még 3-4 cég, ahol nem történt meg a váltás (mint pl. a paksi atomerőműben sem) de rövidesen sor kerűlhet ezekre is.

batman | 2010. július 13. | 19:00:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

batman | 2010. július 13. | 18:59:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kovacsi | 2010. július 13. | 16:58:33

Nem olvastam a rengeteg kommentet, de "katarakt"-al egyet kell értenem.
Ennek ellenére azt kell,hogy kérdezzem: jobb, ha a végrehajtásban a legjobb dolgoknak is kersztbe tesznek?

katarakt | 2010. július 13. | 16:33:44

Talán a rendszerváltás tájékán volt egy józan ötlet: Az államapparátusban (esetleg a közéletben?) húzzunk egy vonalat ami fölött politikai állásról beszélünk az alatt pedig szakmai apparátusról. A politikai állásokat természetesen a mindenkori hatalom tölti be de a többit békén hagyja. És igen: rúgják ki azt a köztisztviselőt (most valahogy másként hívják) akiről nyilvánosan kiderül a politikai affiliációja.
No, ez sem valósult meg. A Kubatov-listákat tekintve lassan a falusi tanítói állásokat is politikai alapon osztogatják.
Most pártoktól függetlenül kérdezem: jó ez nekünk? Ez a biztos recept a bukás felé. Olyan törzsi szintű mentalitás. Aki nekem segített lebunkózni az előző törzsfőnököt és embereit azok szabadon elvehetik a legyőzöttek marháját, asszonyát, stb.

spartacus | 2010. július 13. | 16:22:18

zsigmike | 2010. július 13. | 16:12:24
re:hintapalinta
Mi van, csak nem megsértettem az "istenedet" ?”


:-)))))))))))))))

Tapir45 | 2010. július 13. | 16:21:57

Az elmúlt 8 év ország és erkölcs romboló vezetése után, az a minimum, hogy mindegyik szoclib vezetőt ki kell rúgni. Akinek nem tetszik annak figyelmébe ajánlom Ferenc testvér mondását: "el lehet menni."

Jaffar | 2010. július 13. | 16:20:45

vakablak | 2010. július 13. | 15:30:15

+1

Remélem már a köv. választásnál az mszp mostani szintjére süllyednek, mármint parlamenti helyek számában. Addigra csak "kinö" még egy-két párt valahonnan.

zsigmike | 2010. július 13. | 16:12:24

re:hintapalinta

Mi van, csak nem megsértettem az "istenedet" ?

hintapalinta | 2010. július 13. | 16:09:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

zsigmike | 2010. július 13. | 16:01:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

fabatka2 | 2010. július 13. | 15:48:01

mojszi | 2010. július 13. | 14:51:29

"...mennyire viszik bele a munkájukba a szakértelmüket, vagy mennyire kell mindent központi utasításra végrehajtaniuk? Na ez a fő kérdés elvtársak! ;)"

A Fidesz felépítését, egyszemélyi, illetve centralizált, hatalmi elvű irányítását tekintve ez sajnos nem kérdés...

sterneschii | 2010. július 13. | 15:36:02

joGabor

igaza van, ha a köztisztviselök pàrtèrdekböl azok amik, akkor nagyon nagy a baj ès joggel lehet viktor forrdalmàt egy bolsevik forradalomnak nevezni.
szegèny magyarorszàg, mekkoràt ès meddig fog ez az orszàg mèg szivni, miközben a nyugati demokràcia oriàslèptekkel màr fènyèvekkel elözi meg ezt a bukdàcsolo orszàgot.

vakablak | 2010. július 13. | 15:30:15

Szomorú ez így, hiszen a Fidesz a 2/3 birtokában képes lehetett volna a legnagyobb forradalomra is: a háborúskodás befejezésére.

Nem így lett, épp ellenkezőleg. A Fidesz a 2/3-ot a konfliktust totálissá szélesíti, amennyiben az állam és a közélet összes elképzelhető posztjából mindenkit kitúr és a saját vazallusaira cserél. Itt lett volna a lehetőség, a precedens megteremtése, hogy lehet ezt máshogy is. Nos, szemlátomást nem lehet. Ha a Fidesz a teljhatalom birtokában is képtelen erre, akkor igazán nem meglepő, hogy más sem volt és nem is lesz az.

Így hát: a most pozícióba került szívességi és pártmegbízotti kinevezetteket mindet az utolsó szálig szét fogják zavarni dokumentált személyi kultuszos és Fidesz-pártállami múltjuk miatt, mihelyst bármilyen formáció nyer a Fidesz ellen. Valószínűleg ez sosem lesz másképp Mo.-on.

Maradna még a kérdés, hogy miben is jobb a Fidesz, mint az állítólag gyalázatos MSZP, ha emez amannak minden hibáját felnagyítva replikálja, de a választ majd egy nap az urnáknál adják meg, a többi úgysem számít.

telehaz | 2010. július 13. | 15:15:28

Egyszerű ez.
Orbán bizonytalan.
A jó vezető kiváló szakemberekkel veszi körül magát, de Orbán ezt nem meri, mert fél, hogy a fejére nőnek (aminek valóban nagy a valószínűsége).
Olyanoktól nem félti a hatalmát, akiknek jóléte kifejezetten tőle függ.
Ezért nevez ki hűbéreseket.

nablaquadrat | 2010. július 13. | 15:14:43

"Orbán hűbéreseit ülteti mindenhova"

Ebből csak annyi igaz, hogy Orbán feltűnően sok pozícióba új embereket ültet.
Hogy ezek hűbéresei-e, azt még a jól-informált Aczél Endre sem tudhatja egyellőre.
Mindenesetre, ez pár hónap alatt kiderül.

Egyellőre nem nagyon láthatóak pl. Gyurcsány-Szilvássy reláción alapúló kinevezések. Ez u.i. egy tényleges hűbéri viszony volt és jelenleg is az.

samesz38 | 2010. július 13. | 15:11:40

NewWave | 2010. július 13. | 13:24:4
Szerintem Önnek (is!)fóbiája van.
Mi nem tetszik a nyilatkozatban???
Legyen béke,szabadság és egyetértés...
Tegyék is ki minden állami intézmény falára.Tudják,hogy mit akarnak azok,akiknek a pénzéből,munkájából (nem is rosszul)élnek.

JoGabor | 2010. július 13. | 14:57:58

Elnézve a hozzászólásokat, úgy tűnik, nagyjából mindenkinek elment a józan esze....
A köztisztviselőnek függetlennek kell lennie, formálisan legalábbis: akkor kell kirúgni, de azonnal, ha kiderül a pártszimpátiája. Most ennek éppen ellenkezője zajlik. Belegondolt valaki, mi lesz ebből?
Országos méretekben dühöng majd a dilettantizmus, az odaültetett nímandok csak a seggüket védik majd, csak a megbízhatóság demonsrtálásával törődnek - munka helyett. Dönteni se mernek majd. Úgyhogy, kedves hölgyek és urak, az ügyeink nem fognak haladni és emiatt mindnyájan úgy szívunk, mint a torkosborz. Na, szép.

Amúgy a köztiszviselői és közalkalmazotti kar - szerintem - döntő többsége fideszes, vagy fidesz szavazó, az átállásuk már egy évvel ezelőtt jól érzékelhető volt. Még valami fontos: az előző kormány alatt bőven jutottak vezető pozíciókba kifejezetten fidesz-pártkatonák, főleg a Fidesz vezette megyékben, azaz majdnem mindenütt. Most viszont a fordítottja teljesen kizárt.
Akárhogy is nézzük, TótaW-nek van igaza: "visszajöttek a kommunisták" pontosabban a bolsevikok.

mojszi | 2010. július 13. | 14:51:29

Egyetértek azokkal akik azt mondják hogy ezt kell csinálni pedig nem vagyok jobbos, sőt....
Ezzel nincs semmi baj, pontosan ugyanezt teszik mindenhol a világban. Most Aczél elvtárs kicsit félrenyúlt, nem kéne ezt feszegetni, mert ez egy természetes folyamat. Ami viszont a lényeg, hogy ezek az emberek mennyire cselekszenek önmaguktól, mennyire viszik bele a munkájukba a szakértelmüket, vagy mennyire kell mindent központi utasításra végrehajtaniuk? Na ez a fő kérdés elvtársak! ;)

mixed | 2010. július 13. | 14:43:33

"Nem szabad elfelejteni, hogy a forradalom negatív fogalom, nincs önálló tartalma, az jellemzi, hogy tagadja azt, amit le akar rombolni, ezért a forradalom pátosza nem más, mint a gyűlölet és a rombolás." (Sz.Bulgakov, Aszkézis és heroizmus - in: Az orosz forradalom démonai, Századvég).

Bulgakov egyébként érdekes megfigyeléseket közöl azokról, akik fiatalon kerültek összetűzésbe az önkényuralommal, hősökké váltak, de "úgy maradtak".
Pl: a szenvedések, a düh "csak lezárják e típust, amelyet ekkorra már bármi jellemezhet, csak az nem, hogy kételkedne saját missziójában. (...)"

Jager László | 2010. július 13. | 14:36:08

Dúró Dórát hallgattam!!
Olyam buta mint a a cipőm sarka!!
ISTENEM!! ILYENEK FELSZÓLALHATNAK!!!??
SZEGÉNY ORSZÁGGYŰLÉS!!
J.L.

mitzimacko | 2010. július 13. | 13:56:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

minime | 2010. július 13. | 13:42:04

ez teljesen nyilvánvaló és szomorú, csak kérdés, hogy ezzel változott e valami. eddig nem ez volt?

ametiszt | 2010. július 13. | 13:41:56

ewWave | 2010. július 13. | 13:24:42

Teljes egyetértésem!

figyeltem | 2010. július 13. | 13:36:23

Kedves jobberek!

Akkor is ilyen nagy lesz az egyetértés, mikor családon belül minősítenek valakit alkalmatlannak? Mi a biztosíték a valós minősítésre! Elég csupán az előző kurzus alatti becsületes munkavégzés a megbizhatatlanság felvetéséhez? Mi az a tévedhetetlen itélet alkotás részetekről? Hosszabb a nap mint a kolbász még akkor is ha a szeretett vezető töltötte! Várjátok ki a végét! Nyugi nyugi!

NewWave | 2010. július 13. | 13:24:42

samesz38 | 2010. július 13. | 12:57:56

Samesz!
A Nagy Vezéred (alias Felcsúti Géniusz) még 1-2 ilyen kretén húzást csinál, mint az elmúlt 1 hónapban, és nemhogy 4 évig nem húzza a Parlamentben, de 2 évig sem...
Hiába ülteti be az embereit mindenhová, hiába szabja át az Alkotmányt a saját szájaíze szerint, hiába akasztatja ki kötelezően a Nagy Nemzeti Összefogás Röhejes Imáját minden falra!... :-DDDD

Te tényleg nem látod, hogy az Orbáni Nagy Nemzeti Összefogás a Nagy Vezér szerint abból áll, hogy Őfelsége önhatalmúlag azt csinál, amit akar, a Nép meg engedelmesen bólinthat (maximum), de a Nagy Vezért már ez sem érdekli?...

oskar | 2010. július 13. | 13:05:20

Miért???? Kit ültessen oda ha nem a bizalmasait?????
Hát nem ezt tette, Horn, Medgyessi, Gyurcsány???????
Ezt tette Clinton, Bush és Obama.
Ennek így kell lenni. Orbán a felelős a kormányzásért.
Ha nem jól csinálják akkor 2014-ben leváltják őket és ennyi.
Persze Acél me hasonló társai parafák így minden esetben a víz tetején maradnak.

samesz38 | 2010. július 13. | 12:57:56

értelmetlenségi | 2010. július 13. | 12:42:38
Ha jól tudom,csak Önök szokták "vezér"(führer)-nek szólítani...Azért lett " "-be téve...Meg Napóleon,meg Dúcse,meg mindenki aki rosszat tett a történelemben.
Legutóbb már odáig jutottak,hogy kedvenc ideológusaikhoz hasonlították...Rákosihoz és Sztálinhoz a Nemzeti nyilatkozat kapcsán...
Nekünk így jó,ahogy van,Önöknek meg ajánlom,hogy szokjanak hozzá,mert nagyon rossz lesz az a 12-16 év,míg összetudnak hozni megint valami hazudós társaságot,akik le tudják váltani.
Ennek a mostani galerinek nem hisz már senki...Talán titkon Önök sem...???

samesz38 | 2010. július 13. | 12:47:56

Pakabubi | 2010. július 13. | 11:08:12
kíváncsi leszek a 2016os "fülkeforradalom" kimenetelére.

Ön be van avatva??? Vagy honnan tudja,hogy 6 évente lesznek a választások???

Szömörcsög | 2010. július 13. | 12:45:40

értelmetlenségi | 2010. július 13. | 12:42:38


Mondom én, bukni fog a vezér, csak sajnos az ország is vele együtt...:(((

értelmetlenségi | 2010. július 13. | 12:42:38

samesz38: "Teljes felhatalmazást adtunk a "vezér"-nek,tudja Ő mit várunk Tőle,mit kell tennie"

Én egy olyan vezérről tudok, akinek teljes felhatalmazást adtak, és aki tudta, hogy mit várnak tőle. Meg is tette. Németország, 1933...

Szömörcsög | 2010. július 13. | 12:42:37

Lancelot | 2010. július 13. | 12:38:19

00rbán elvtárs nagyot fog bukni... Ez nem lenne baj, sőt! Csak az a baj, hogy az ország is bukni fog... És sajnos fog.

Már mostlátszik... Pl: "2 hét alatt rendbe tesszük a közbiztonságot"... MegaLOOOL

jonasR | 2010. július 13. | 12:40:32

"cogito | 2010. július 13. | 12:01:53

Aczélnak teljesen igaza van.
A jobboldali hozzászólók elfelejtik, hogy minden normális országban a köztisztviselői kar lojális kell, hogy legyen az éppen regnáló kormányhoz."

A baloldali hozzászólók meg elfelejtik,hogy a köztisztviselői kar nem így viselkedett!
Érthető a tisztogatás,ki akarna egy hátbalövést?
Ne felejtsük el,hogy mit tettek pl. az APEH-dolgozók a 2002-es választások előtt...
Nemvagyok fidesz-fan és valszeg nem is leszek az,de úgy vélem,ha egy 2/3-os párt nem teszi meg azokat a szükséges lépéseket,amelyeket már régen meg kellett volna tenni,akkor rövid időn belül egyszerűen eltűnünk.

Mindazonáltal nincsenek túlzott elvárásaim,látható a fidesz és az emeszpé közti mutyizás (Gubcsi,Virágh stb.)
A kistérségi hálózathoz hozzá sem nyúltak,ott maradtak a ballib káderek.
Az NFÜ regionális irodáinál ugyanez,a városokban a városi tulajdonú kft-kben dettó.
Szóval rossz ez a bipoláris redszer.

Lancelot | 2010. július 13. | 12:38:19

Megmondta Viktor,hogy kis győzelem kis változás,nagy győzelem,nagy változás.

Csak ezt mondta? Mást nem, azzonali adócsökkentés stb, ezt cak álmodtuk ugye?

értelmetlenségi | 2010. július 13. | 12:36:49

luis3 | 2010. július 13. | 11:17:05
"Ha a komancsok vinnyognak, akkor jó úton járunk"

Igen, a ti felfogásotok szerint jó úton jártok. Egészen addig, amíg majd ti is el nem kezdtek vinnyogni, de akkor más késő lesz.

teniszke | 2010. július 13. | 12:36:38

Minden érában ez megy, most is. S mindig siránkozik a játék vesztese, most is.
Szerintem sem helyes minden esetben, de ez van...
Ami viszont igazán tetszett a Népszabi háziszerzőjének cikkében : "Csurka már két évtizede megmondta, hogy a szakértelem bolsevista trükk."...A szerző tényleg hisz ebben, látszik. Pedig aki ezt az utóbbi pár év szakmai munkássága és morális stiklijei után még akár idézetként is le meri írni, az vagy elfogult, vagy tényleg szűklátókörű...

samesz38 | 2010. július 13. | 12:35:51

Pedig Ön nagyon jól tudhatná Aczél úr,hogy már az öreg Khon is megmondta:Ha nem megy a kuplejár,nem a bútorokat kell kicserélni,hanem a lányokat.
Ez a "kurva ország"pedig nem működött.Onnan,ahonnan Ön nézi lehet,hogy jól mentek a dolgok,de a választások nem ezt mutatták.
Megmondta Viktor,hogy kis győzelem kis változás,nagy győzelem,nagy változás.Nehogy olyan butának mutassák már magukat,hogy nem tudják , mire hajaz,amikor azt mondja,hogy forradalom volt a választó fülkékben!!!
Megmondom Önnek!!!
Antal József mondta,hogy:"Tettszettek volna forradalmat csinálni!!!"
A 2/3-al Ő is tudott volna mit kezdeni,de így mindkét keze megvolt kötve!!!
Teljes felhatalmazást adtunk a "vezér"-nek,tudja Ő mit várunk Tőle,mit kell tennie.Én ezért szavaztam rá!!!ÖN NEM????(Hát kire????)

Szömörcsög | 2010. július 13. | 12:35:29

Nem baj rakjanak minden posztra saját "hűbérest", hogy majd 4 vagy 8 év múlva egy "hajón" űlve süllyedjen el mind!!:))

Szömörcsög | 2010. július 13. | 12:32:01

gullwing | 2010. július 13. | 12:13:10

Már megint csúsztattok! Akkor a "független" Smitt Pál köztársasági elnök mi?:)

Most még 00rbán biztonsági őre is fontos állást kapott... Ehhez mit szólz 00rbán-hívő??

gullwing | 2010. július 13. | 12:13:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

cogito | 2010. július 13. | 12:01:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pawpar | 2010. július 13. | 11:49:07

sutyanandi | 2010. július 13. | 11:20:04
"Még mindig jobb, mintha azok a szocibérencek ücsörögnének mindenhol, akik végignézték ezt a nyolc évet, és tapsoltak is hozzá!"

Honnan tudod, hogy ezek a fideszbérencek jobbak lesznek? Igen, tapsolni azt jobban tudnak, lehet , hogy eltapsolni is.

tapa | 2010. július 13. | 11:30:39

Mundzuk | 2010. július 13. | 10:26:08

"...ha most pl. Orbánék Seszták Ágnest neveznék ki nagykövetnek."

Ne fesd falra az ördögöt. Ámbár -az utóbbi idők történéseit nézve- bármi elképzelhető. Még talán ez is...

sutyanandi | 2010. július 13. | 11:20:04

Még mindig jobb, mintha azok a szocibérencek ücsörögnének mindenhol, akik végignézték ezt a nyolc évet, és tapsoltak is hozzá!

luis3 | 2010. július 13. | 11:17:05

Ha a komancsok vinnyognak, akkor jó úton járunk. Az háborítani fel, ha minden tolvajt a helyén hagynának.
Most minden mszp-s pártkatona pótolhatatlan "szakember" lett. Márpedig csak az pótolhatatlan aki ha kihuzza az ujját egy pohár vízból, ott lyuk marad.A Szabad Nép/Aczél aggódása azért röhejes, mert a 2002-es nagytakarításkor egy szavuk nem volt ( Megyó/Gyurcsány sok milliós összegeket fizettek az elbukott munkaügyi perek kapcsán).

Pakabubi | 2010. július 13. | 11:08:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

weiner | 2010. július 13. | 10:59:15

MUndzuk
„mit szólnának most a ballibák ha most pl. Orbánék Seszták Ágnest neveznék ki nagykövetnek”
kocsobur! ez jó ötlet, add el a fiúknak, a hölgy megérdemel egy tiranai állomáshelyet

weiner | 2010. július 13. | 10:39:58

A sok vezetőcserének, tk. az amerikai szisztéma bevezetésének több hátulütője is van:
1) választások előtt komoly ember már nem vállal tisztséget
2)a „szakember” szint, vagyis a közigazgatási karrier csúcsa kb. osztályvezetői szintre csúszik le, fölötte politika posztosok működnek
3) a rövid életű politikai posztok kockázata magas, amit kompenzálni kell (elnézett korrupció, dupla állások, igazgatósági tagságok))
4) politikai posztosoknál háttérbe szorul a teljesítmény, mivel a hűség biztosítja az állás megőrzését
5) az USA-val szemben Mo-on nincs két elit, két garnitura, ezért is káros a totális vezetőcsere

weiner | 2010. július 13. | 10:31:16

Kétségtelen, hogy 2002-ben a szocik sok vezetőcserét hajtottak végre. Erre részben azért került sor, mert az „elcsalt” választások után Orbán árnyékkormányt hozott létre, amely szervezetten gyűjtötte az infókat a régi vezetőktől, másfelől ezek a vezetők „fékeztek”, betartottak az új kormánynak. Pl. Mellár Tamás tendenciózusan állított össze és kommentált közérdekű stat adatokat.
Nyílvánvaló, hogy magából indul ki Orbán, amikor a kapcsolati hálók szétszakításával, emberek kiiktatásával próbálja elejét venni a kiszívárogtatásnak, csendes ellenállásnak. A szakértelem és vezetői program nem tényező ilyen megokolásból.

hmhmhm | 2010. július 13. | 10:29:04

Hitelesebb lenne a Népszabi, ha akkor is aggódott volna, amikor Ferenc csak azért módosított TÖRVÉNYT, mert a kiszemeltje nem rendelkezett az állami poszthoz szükséges végzettséggel, így lejjebb vitték a követelményt.

luther | 2010. július 13. | 10:28:13

Ez nem gyülölködés, hanem a nemzeti egyetértés programja, de jobb helyzetben lenne az MSZP, ha Hagyó félékkel nem rakta volna tele ostobán, mellesleg ez Hungarikum, máshol tisztelik egymást annyira az emberek, hogy ilyet csak nagyon alapos ok után tesznek, még akkor sem, ha saját klienturáról van szó

Mundzuk | 2010. július 13. | 10:26:08

Idézet az öszödi böszmétől, ne feledjük, négy éve akkor már hatalmon voltak, mégis a paranoia mindenekfelett:

"Amit meg lehetett csinálni az elmúlt egy hónapban, azt megtettük. Amit az azt megelőző hónapokban titokban meg lehetett csinálni úgy, hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk, azt megtettük. Úgy őriztük a titkot, hogy miközben tudtuk, és ti is tudtátok, hogy ha el fog jönni a választási győzelem, utána nagyon neki kell állni, hogy soha ilyen problémánk nem volt. Úgy őriztük a politikai egységet tavaly nyár óta, és mögötte mondjuk a szakmapolitikai egységet, mint soha az elmúlt években. Vagy talán sose. Természetesen mindaz, amit tudunk, az anyagaink kidolgozottsági foka, hagy maga után kívánnivalót. Igen, igazatok van. Pontosan tudjuk mi azt, hogy rengeteg kockázattal nézünk szembe. Amikor azt mondjátok nekem, hogy vigyázzunk oda, mert az Alkotmánybíróság visszaküldhet dolgokat, tudjuk mi ezt. Nem baj, hogy mondjátok, de higgyétek el, tudjuk. Egy nagyon szűk csapat dolgozik Petrétei Jóska mögött, mert hogy nem engedhetjük be a minisztérium egészére ebbe a fázisban még, 5-6-7 ember reggeltől éjszakáig, a szó legszorosabb értelmében, hogy nehogy baj legyen."


Hogy a Népszabadságtól "kölcsönzött" nagykövetektől( Füzes Oszkár) vagy New York-i Intézet( Orsós László Jakab) már ne is emlitsük, elnézném, mit szólnának most a ballibák ha most pl. Orbánék Seszták Ágnest neveznék ki nagykövetnek:P)

Mundzuk | 2010. július 13. | 10:20:51

"Nézze meg a most leváltottak és menesztettek listáját. Van közöttük Fidesz alapító is!"


Na és? Ilyen logikával Fodor Gábortól Ungár Kláráig mindenkit ki kéne nevezni, sőt Bózoki Andrást is aki Gyurcsány kultúszminiszterségig vitte..

lusta | 2010. július 13. | 10:09:02

blaci42 | 2010. július 13. | 10:00:07
Nézze meg a most leváltottak és menesztettek listáját. Van közöttük Fidesz alapító is!

Mundzuk | 2010. július 13. | 10:08:29

Akárki akármit mond.
Akárki akármit mond, az szdsz-es kamilla karrierjét nehezen tudnák megismételni..:)

26 évesen minisztériumi osztályvezető, kitüntette, majd ráugrott a "pannon puma"..:P Emlékezzünk:

Kóka barátnője is tárgyalt a Hankookkal

* Index

2007. július 5., csütörtök 16:18

Szandrocha Kamilla is tagja volt annak a gazdasági minisztériumi tárgyalócsapatnak, amelyik létrehozta a dunaújvárosi Hankook-beruházást.
--


Vagy szilvásiné.
Vagy dobrec klára-aki az EU pénzek szétosztásért felet..
Vagy most éppen mesterháziné.

Ilyen "közszolgákra" tényleg szükség volt..:)

kisördög | 2010. július 13. | 10:05:20

Hát ezek tuti paranoiásak.. jobb mintha komcsik ülnének bent..!

blaci42 | 2010. július 13. | 10:00:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

TomThumb | 2010. július 13. | 09:48:01

Netántán a Szűröst is? Meg a Martonyit? Meg a kaposvári besúgót?

A sor végtelen . . .

TomThumb | 2010. július 13. | 09:46:58

csingacsguk - Mondd, Te a Stumpfot és a Pozsgayt is "tovarisozod"?

TomThumb | 2010. július 13. | 09:45:51

Border - a genrélisokat leváltja egy hadsereg? OK. De a sorkatonákat is?

csingacsguk | 2010. július 13. | 09:45:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

TomThumb | 2010. július 13. | 09:44:19

autopia | 2010. július 13. | 09:42:25
----
Hála az égnek, hogy a hozzád hasonló kisokosok leereszkednenk közénk.

Border | 2010. július 13. | 09:43:41

Én sem értek egyet minden esetben a cserékkel, de tudomásul kell venni, az elmúlt 20 évben ez mindig így történt. A vezető, jelenleg a miniszterelnök, döntse el, hogy kivel szeretne együtt dolgozni. Ez mindig így is volt és így is lesz. Minden vezető megválasztja kivel szeretne dolgozni! Én is így tennék. Ilyen szinten a bizalom meghatározó, hiszen egy személy az egészet képtelen átfogóan irányítani, ő csak stratégiai szempontokat képes követni, részletekbe nem képes elmerülni. Valójában szakemberek a főosztályvezetők és az alatta dolgozók. Egy országos szerv vezetőváltásánál is ez történik, nem kell csodálkozni. Nincs senki olyan helyzetben, hogy mindenhez értse, de szükséges, hogy a beosztottakban megbízhassak, mert ha nem, akkor rövid időn belül utilapú kerül a talpam alá! A lényeg most is az lesz, hogy az átrendeződés után képes lesz-e az új kormány a gazdasági fejlődés útjára állítani az ország gazdaságát. Ha ez sikerül, akkor jól járunk, ha mégsem, akkor bukik ez a vezetés is!

lusta | 2010. július 13. | 09:43:01

Tisztelt Aczél Úr!
Ön valamikor azt írta, hogy Lengyelország a szívének egy kis csücske. Akkor valószínűleg nem kellene ezen meglepődnie. Ugye emlékszik az 1997-es AWS-UW kormányzásra. Akkor még az erdészeket is lecserélték saját embereikre. Zaleski bűne vajdaként az volt, hogy kiszlgálta az előző kormány kommenistáit. Senkit sem zavart az az apróság, hogy még Mazowiecki nevezte ki őt és azóta, ha jól emlékszem vagy 5-6 kormányfőt szolgált ki. A hatalom érdekében mindent. A tevékenységük vége is ilyen volt. Ez a felcsúti kis zsebcézár esetében is felemelő érzés. A következő parlamenti választásokon sem az UW, sem az AWS nem került be.
Így legyen.

TomThumb | 2010. július 13. | 09:42:37

Azért van némely öröm is az ürömben. Azok a milliók akiket most indok, vagy indoklás nélkül kirúgnak, akiknek a távozáskor jogosultságaiket önjatalmúam megnyirbálják, akiklnek a gyors és nagyméretü adócsökkentésbül semmi nem lett, akik janár 1.-töl rájönnek majd, hogy az egykulcsos adó miatt most már a minimálbéren is adózni kell, nem valószinü, hogy mégegyszer bedőlnek a programnélküli igérgetésnek és populista lózungoknak. Mondhat bármit az agitprop egység itt és máshol.

Hacsak nem esztelen és önpusztitó ökrök.

Volt egy nagyon okos és sikeres politikus (Bob Hawke, ausztrál miniszterelnök) aki azt mondta - "Minden ügetőversenyen az Önérdek nevezetü lóra fogad a többség." Megtörtént. Át lettek verve. Váltani fognak. Kiderült, hogy Orbán nem telivér, hanem legjobb esetben is csak egy öszvér.

autopia | 2010. július 13. | 09:42:25

A cikkszerzö, Aczel Endre meg mar kezd olyan nevetsegesse lenni, hogy hamarosan a munkaadoinak is kínossa kezd valni...
Ilyen buta, de "intelligens"-nek alcazott, modoros cikkekkel a szerzö csak maganak es a sajatjainak arthat. Aki ezt nem veszi eszre, az egyszerüen buta.

jóskabácsi | 2010. július 13. | 09:41:27

Minden rendszer azokat helyezi pozicióba, akikben megbízik!

autopia | 2010. július 13. | 09:39:16

Theofil atya | 2010. július 13. | 09:20:27 kb össze is foglalata a lenyeget:
"Amíg MINDEN pozícióba mszp-s (és SZDSZ) volt beültetve (és ha nem volt pozíció, akkor kreáltak neki egyet ) addig ez fel sem merült ? A fidesz azokkal kíván dolgozni, akikben megbízik, és nem sározódtak be mszp-vel, ez természetes."
Kiegeszitenem annyival, hogy:
az eddigiek bebizonyitottak alkalmatlansagukat, az ujak meg nem. De rosszabbak mar nem lehetnek.
Ha a FIDESz okos, akkor folyamatosan figyelni fogja majd a müködesüket, esetleg ujra cserel, igy par ev alatt kifejezetten jo gardat tud összeszedni.
Bizonyos alapkövetelmenyeket teljesiteni kell majd: pl. ne lopjon, es az önallo munka mellett elv-hüseg a megbizohoz (ez a megbizas politikai lenyege). Ez az elv-hüseg persze böki a NOL szerzöinek a szemet, mert ök mas elvekhez hüsegesek, dehat nem ök kaptak 2/3-ot.

TomThumb | 2010. július 13. | 09:32:21

HNB9JSK041 | 2010. július 13. | 08:37:17
----
Mondd, Te a Stumpfot és a Pozsgayt is 'elvtársozod"?

HongKong | 2010. július 13. | 09:29:57

A jobboldal még mindíg ki akarja cserélni az ország polgárait, abban hisz hogy ez a megoldás. Versenyszférában, legalábbis a nagyoknál teljesítmény kell, a közszférában meg elég ha kapsz egy ejtőernyőt. SILÁNY, SILÁNY......

krix | 2010. július 13. | 09:27:03

Theofil atya | 2010. július 13. | 09:20:27
Atya, te egy elmeháborodott vagy. Én magam szinte csak olyan középvezetőt ismerek, aki Fidesz-szavazó volt, bár többségüket nem a Fidesz ültette a székébe. Vagy ott voltak 15-20 éve, vagy az elmúlt 8 évben kerültek a posztjukra.
Olyan pozíciókról is tudok (Minden vidékfejlesztési iroda ilyen volt), amit tényleg az embereiknek hoztak létre. Azok megszüntetése természetes, én is támogatom, pedig barátom is dolgozik ilyen helyen.

krix | 2010. július 13. | 09:20:55

értelmetlenségi | 2010. július 13. | 09:16:50
Egyet értek!

Theofil atya | 2010. július 13. | 09:20:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

krix | 2010. július 13. | 09:19:55

Egyébiránt olyan fejetlenül történnek a változások, hogy véletlenül még Borkay Zsoltot is el akarták tiltani a politikától, és az ősfideszes Andrási Miklós bűne is nyilván az volt, hogy a szocik nevezték ki.

értelmetlenségi | 2010. július 13. | 09:16:50

.... Azért nehogy valaki könnyeket hullasson a leváltott vezetők miatt. Nem hallottam még hajléktalan, kukában turkáló egykori vezérigazgatókról, elnökökről, ilyen-olyan bizottsági tagokról. Hallottam viszont munkájukat (és emiatt lakásukat!) elvesztő és újat már többé nem találó beosztottakról, akik az új vezetők átszervezési mániájának, és/vagy hozzá nem értésének váltak áldozatául. Ők az igazi vesztesei a "haverokat mindenhova" jellegzetesen magyar szemléletnek, és ők azok, akik négyévente összeszoruló gyomorral várják a választás eredményét, mert nem tudják, mit hoz nekik a jövő...

krix | 2010. július 13. | 09:16:48

Mundzuk | 2010. július 13. | 08:46:20
Százmilliókért kötött szerződéseket a szocialista miniszter utódja számlájára

Szerinted megállt az idő a választások után tíz perccel? Ez magas labda lenne, de nem csapom le. Csak ha jobber sajtóból idézel, tedd már hozzá, hogy balosnak egyáltalán nem mondható művészek és tudósok is jócskán kaptak a léből.

krix | 2010. július 13. | 09:11:39

HNB9JSK041 | 2010. július 13. | 08:37:17
Most azt nem tudom, hogy a nemzeti oldal elrendelte-e már, hogy az "idején" szót idelyénnel kell helyettesíteni. Mert úgy néz ki...

Mundzuk | 2010. július 13. | 08:41:38
Hülyeséget beszélsz, a több tízezer elbocsátás teljességgel légből kapott. Nyolc év alatt persze sokan kicserélődtek, nyugdíj, friss diploma, pályamódosítás, stb., de most nem erről van szó.

szabadságot | 2010. július 13. | 09:09:31

hetty | 2010. július 13. | 07:18:12

Az igazán jó kormányzáshoz nemcsak 2/3 kell, hanem intelligencia is. ”

Ez jó, teccik, egy kicsit hamis.
Nem a 2/3 szavazó kormányoz.

értelmetlenségi | 2010. július 13. | 09:04:16

hetty: "Én már a teljes politikai elitet elítélem, mert a gyerekeim jövőjével szórakoznak, ezt pedig kikérem magamnak. A politikai homokozót pedig rendezzék be egy diliházban és zárják oda a politikai elitet!"

Mélységesen egyetértek. Mindössze egy helyesbítést engedj meg: ez nem politikai ELIT, hanem politikai CSÜRHE.

Amúgy Magyarországon emberemlékezet óta a hűbéreseit ülteti a kormány mindenhova, függetlenül attól, hogy értenek-e a területhez, vagy nem. Miért pont Orbán lenne kivétel? Ezért tart ott ez az ország, ahol, és ezért vagyunk Európa s..gglyuka. Igazi forradalomra, kegyetlen és véres forradalomra lenne szükség ahhoz, hogy ez megváltozzon.



Mundzuk | 2010. július 13. | 08:46:20

És ha már hűbéresekről volt szó:

Hiller aláírt, Réthelyi fizethet
Százmilliókért kötött szerződéseket a szocialista miniszter utódja számlájára
2010. július 13.

Csaknem 230 olyan szerződést kötött még oktatási és kulturális miniszterként Hiller István, amelyeknek fizetési kötelezettsége részben az új tárcavezetőt terheli – derül ki a Nemzeti Erőforrás Minisztérium honlapján közzétett átadás-átvételi jegyzőkönyvből. A dokumentum két melléklete összegzi a még Hillerék által kötött, az április 30-i átadás-átvételkor „érvényben lévő vállalkozási és megbízási szerződések” listáját.

Ezek között feltűnően sok a tanácsadói, szakértői szerződés. Mintegy harminc ilyen megbízás, körülbelül hatvanmillió forint összértékben. Az egyik legszembetűnőbb az Európai Összehasonlító Kisebbségkutatások Közalapítvány megbízása, amelynek „az integráció hatásvizsgálata” témájú tanulmányt kellett elkészítenie tizenötmillió forintért. A tanácsadói listán felbukkan Stark Antal neve is, aki Magyar Bálint minisztersége idején volt a tárca helyettes államtitkára. Hiller lakásbérletre és gépkocsitárolásra is kötött szerződést –

Mundzuk | 2010. július 13. | 08:41:38

Az biztos,hogy a 2006-os választások utáni , több tízezer fő közalkalmazottat érintő, gyurcsány-szetey féle mészárláshoz a ballib sajtó némán, sőt néhol helyeslően asszisztált.

HNB9JSK041 | 2010. július 13. | 08:37:17

Miért? Kiket ültessen poziciókba? Talán a Gyurcsányi embereit kellene?
Vagy esetleg magát Acél Endrét, aki ilyen ökörségeket ír?
Az MSZP idelyén kiket ültettek poziciókba Acél elvtárs? Véletlenül nem MSZP hűbéreseket? Vagy az természetes, ha ugyanezt Orbán Viktor teszi, az meg felháborító.
Ne röhögtessél pubi!

lloydgeorge | 2010. július 13. | 08:36:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

blaci42 | 2010. július 13. | 08:35:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Mundzuk | 2010. július 13. | 08:32:17

"Az az igazság, hogy ugyan a főbb állami (és állami céges) vezetőket nem kell sajnálni, "


Hát ez az...Egy olyan kirúgottat, leváltottat, önként menekülőt nem tud senki említeni, hogy "na ezért kár volt, mert ő és cége jól végezte a munkáját."
Hanem csupa-csupa olyan gyurcsány kinevezetett vagy bajnai által bebetonozottat, akiket váratlanul ért a kétharmad.

Mundzuk | 2010. július 13. | 08:28:30

"Én azon csodálkoznékl a Orbán Viktor mindenhova MSZP seket ültetene.
Ti nem??"


Nonono..:)Ha meg ültet, akkor az a baj...:P
Lám Warvasovszki ÁSZ alelnökségét vagy Bihari Mihály alkotmánybíróságát
is hörögve fogadta a ballib köménymag..

lloydgeorge | 2010. július 13. | 08:26:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tapa | 2010. július 13. | 08:21:57

Szerintem azzal semmi gond nincs, hogy a regnáló Kormány olyan embereket nevez ki, ültet pozícióba, akikben megbízik. Az azonban már problémás, ha ez az ember szakmailag nem megfelelő.
Ugyanakkor úgy látom -itt olvastam a múlt héten és egyetértek vele-, hogy a vályú változatlan, a disznók változtak.

zsigmond | 2010. július 13. | 08:20:53

Most min csodálkoztok??
Milyen hülye az aki ilyen cikkeket ir??
Mi ebben a meglepő??
Én azon csodálkoznékl a Orbán Viktor mindenhova MSZP seket ültetene.
Ti nem??
Gyurcsány talán Fideszesekkel tömte meg a hivatalokat??
Ez kérem a demokrácia. A győztes osztja a lapokat. És teljesen normális hogy a saját embereinek.

Csicsóka | 2010. július 13. | 08:09:58

Szerintem kedves pistii 2.700.000 ember nem 2/3 része a 10 milliónak. Ezért csak a 2.7 millió nevében kellene nyilatkozni. Bár teljesen mindegy én ezt a 4 év diktatórikus személyi kultuszt is kibírom ha már Sztálint, Brezsnyevet is túléltem. Hozzá lehet szokni a négyévenkénti ujrakezdéshez. Az elmult Kádár-korszak csak annyival volt jobb, hogy hosszú távra lehetett tervezni, manapság meg csak legfeljebb fél évre. Ennyi.

Mundzuk | 2010. július 13. | 08:08:12

"nemcsak a tehetségteleneket, csalókat váltják le,"


Egyet mondj..
Egy olyat akit sajnálnuk kéne.

HIRDETÉS

Vági Márton helyett Petykó Zoltán, Margittai Miklós helyett Palkovics Péter, Dani Erika helyett Gaál Szabó Barna, Horváth Zsolt Csaba helyett Sárdi Erika, Török Ottó helyett Vígh László – csak találomra idézek abból a listából, amely a kirúgottak, felmentettek, eltávozottak, nyugdíjazottak és a helyükre kinevezett emberek listáján olvasható.

A fentiek ugyan csak apró töredékét mutatják az egésznek – a kádercunami az államigazgatás egész felső szféráján végigsöpört –, de hajlandó vagyok nagy tétben fogadni arra, hogy a magyar közönség túlnyomó többsége, ideértve a Fidesz szavazóit is, semmit se tud kezdeni a régi és az új nevekkel. Nem föltétlenül azért, mert a felmentettek túlnyomó többsége nem volt közszereplő, hanem azért, mert szinte egyetlen olyan eset sem akadt, amikor az új hatalom hitelesen megindokolta volna, hogy a köz emez vagy amaz szolgájának miért kellett távoznia, s mivel érdemelte ki az utód, hogy a helyébe üljön. Mármint szakmailag, hiszen az érintettek nem politikusok, hanem tisztviselők.

A végtelenségig lecsupaszítva a dolgot: a magyar átlagember nem érti, hogy a Pista miért jobb, mint a Laci, az Erika meg, mint a Marianne? Nem segítik hozzá, hogy értse. Ha pedig nem érti, alkalmasint azonosulni sem képes vele, holott azért csinált állítólag „forradalmat”, hogy mindezek a változások bekövetkezzenek.

HIRDETÉS

A hatalom emberei nem is nagyon törték magukat, hogy a köztisztviselői kar „dinamizálásán”, „hitelesebbé tételén” kívül kellő indokokat találjanak a szótárukban, vagy ha igen, akkor előjött a „bizalomvesztés”, az is elfogadható, hihető alátámasztás nélkül. Néha, kivált a katonai és rendőri vezetők tucatjainak esetében, semmiféle indok nem volt képes „felmerülni”. 

A kádercsere a „senkinek nincs kímélet” mottójával kezdődött és folytatódik mind a mai napig. Gondolom, sokak jutottak el velem együtt egy olyan pontra, amikor – noha illúzióik korábban sem voltak – felvonták a szemöldöküket. Hogyan lehet például, hogy a Magyar Fejlesztési Bank tulajdonosi joggyakorlása alatt működő nyolc cég egyik vezetője se úszta meg a cunamit? Mind alkalmatlan? Abszolút hihetetlen.

Vagy: miért kell a MÁV éléről annak az Andrási Miklósnak távoznia, aki a Fidesz alapító tagja? Miért menesztik az egyik legsikeresebb állami vállalat, a Magyar Posta egész vezérkarát, mely több mint példásan teljesítette hozzájárulási kötelezettségét a költségvetés bevételeihez? Magyarázat egy kínálkozik: Orbán Viktor a szó szoros értelmében „mindenütt” olyan embereket akar látni, akik kinevezésüket, megbízásukat – közvetve vagy közvetlenül – tőle kapták. Nem az elődjétől, elődeitől. A hűbéri viszony a lényeg, nem a szakértelem.

Csurka már két évtizede megmondta, hogy a szakértelem „bolsevista trükk”. A lényeg az, hogy kicserélődjön az egész garnitúra, hiánytalanul. Pillanatnyilag ez az orbáni „forradalom”.

Egyébiránt a „forradalom” fogalom bevezetése a tudomány felől nézve tökéletesen értelmetlen és méltányolhatatlan; tartok tőle, hogy nem más, mint Orbán klasszikus trükkjeinek egyike, amelyet most azért talált ki, hogy az egész kádercunamit (meg a nyers erő politikájának rákövetkező aktusait) legitimálja. Forradalomban, akár van guillotine, akár nincs, hullanak a fejek.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    144 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS