belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Orbán 'maszatolása' után a Jobbik kérdezi: van programja?

Orbán Viktor évértékelőjében egy maszatoló, ideologizáló, minden konkrétumot nélkülöző kampánybeszédet hallottunk, amely joggal veti fel a kérdést, hogy két hónappal a választás előtt mi is a Fidesz programja? - reagált az évértékelőre azonnal Vona Gábor, a Jobbik elnöke.

NOL| 2010. február 5. |74 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

lényeglátó | 2010. február 7. | 05:06:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

innocent | 2010. február 6. | 15:45:51

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kiki78 | 2010. február 6. | 14:12:41

Vonának igaza van. Mert a FIDESZ-szel ellentétben nekik tényleg van programjuk (cirka 88 oldal és elsőként tették közszemlére). Bár lehet, hogy a FIDESZ-nek is van, de akkor azt hétpecsétes titokként kezelik. A gond az, hogy e nélkül is agyonnyerik magukat áprilisban.

vakablak | 2010. február 6. | 14:01:48

attaboy | 2010. február 6. | 13:54:37
„...a Jobbik pedig jobboldali párt. Szóval a szélsőjobboldali párt hiányzik.”

Aha, onnan belülről nézve nyilván úgy néz ki, mintha a Jobbik egy normális párt volna. Szerencsére mindenki más pontosan látja, hogy a Jobbik egy uszító, rasszista, szélsőjobboldali párt, amely a fasisztoid jelzőt minden kétséget kizáróan kiérdemelte.

attaboy | 2010. február 6. | 13:54:37

taxi | 2010. február 5. | 17:18:26

Az Mszp szélsőbaloldali, a Fidesz közép baloldai, a Jobbik pedig jobboldali párt. Szóval a szélsőjobboldali párt hiányzik.

attaboy | 2010. február 6. | 13:40:15

A Jobbik szélsőséges párt lenne, talán a nagy mélykomcsiknak.
Mit is tervez a Jobbik? A multikat CSAK megadóztatnák, a cigányoknak CSAK kevesebb segélyt adnának és még a revíziót sem fontolgatják komolyabban.

attaboy | 2010. február 6. | 13:17:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

fenemi | 2010. február 6. | 10:36:17

MI az elégedetlenség tárgya ? mindenki tudta,hogy semmit nem fog mondani,"Ő" már biztos befutó,a tőbbiek izzadjanak ha labdába akarnak rúgni. Neki már csak azt kell eldönteni,hogy ME.,vagy KIRÁLY akar-é lenni.

csabaka | 2010. február 6. | 08:38:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

scuby | 2010. február 6. | 07:32:19

Moderálási alapelvek- komment törölve -

fabatka2 | 2010. február 6. | 00:02:00

Egyébként meg - ha úgy adódik - kíváncsi leszek arra a pofonra meg a hazazavarásra, amit Orbán ígért a Jobbiknak...

fabatka2 | 2010. február 5. | 23:45:39

oskar | 2010. február 5. | 20:47:25
"Igen is azt kell csinálni amit Orbán Viktor mondd"...
Mondott ma valamit??? Mit?
Én csak üres jelszavakat, dakota közmondásokhoz méltó példálózásokat hallottam, és azt, mi kell ennek az országnak. Az oda vezető útról, a mikéntről - ugyanúgy mint eddig - szót sem szólt. Program nincs, csak orbáni duma - úgy látszik, azt hiszi, a hülye magyarnak ennyi is elég. Lehet, hogy igaza van??...

menekül a rezsim | 2010. február 5. | 23:22:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

innocent | 2010. február 5. | 23:18:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

menekül a rezsim | 2010. február 5. | 23:13:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

innocent | 2010. február 5. | 22:51:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

innocent | 2010. február 5. | 22:49:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

scuby | 2010. február 5. | 22:35:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

citic | 2010. február 5. | 22:23:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

innocent | 2010. február 5. | 22:08:45

Moderálási alapelvek- komment törölve -

scuby | 2010. február 5. | 21:56:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Mekmörfi | 2010. február 5. | 21:23:28

Pontosan az a baj, amit oskar idéz.
Ez minden konkrétum nélküli, nem is Magyarország-specifikus lózunggyűjtemény.
Ha Chavez mondta volna, ugyanezen beszéd után a venezuelai oskar ugyanazt kérdezhetné.
Vona pedig szavazatokat akar gyűjteni a Fidesztől. A Fidesz jobbszélén sokan vártak volna véresebb beszédet, Vona erre mozdult rá.
A Fidesz közepének azonban szalonképtelen, sőt visszariasztó nemcsak a Jobbik szélsőséges radikalizmusa, de leginkább a bu.nkó tagsága.

Orbánt saját kreálmánya (nem az MSZP), a Jobbik kötötte ma gúzsba.

kaputt | 2010. február 5. | 20:59:42

A Vonának megint igaza van. Mit tesz isten.

oskar | 2010. február 5. | 20:47:25

Szerintem is vagy orvoshoz kell fordulni aki nem akar radikális változást vagy nem ismeri a helyzetet!!!!
Igen is azt kell csinálni amit Orbán Viktor mondd. Remélem ez kétharmadot ér!!
Ki nem akar rendet????? Ki nem akarja azt, hogy a notórius közös költség nemfizetők végrehajtási díját a rendesen fizetők fizessék meg, hogy aztán a végrehajtás eredménytelen????
Ki nem akarja azt, hogy ne lopjanak??? Ki nem akarja azt, hogy megkapja méltó, szigorú büntetését az aki lop??? Ki nem akarja azt, hogy felelősségre vonják azokat akik fiktív munkaszerződéseket kötnek haveroknak el nem végzett munkára??? Nem csak a BKV csinálta MSZP-s uraim!!!!!! Vidéken is tudok ilyenről. Csak még őket nem vezették pórázon. Remélem fogják!!!
Itt bizony nagy változás kell!!!

agadou | 2010. február 5. | 20:40:31

innocent | 2010. február 5. | 19:44:41

Azért nem ártana Kínától tanulni. Ott még mindig kommunista vezetés van. Úgy tűnik sikeresen viszik át az országot a tervgazdálkodásból a piacgazdaságba. A különbség az, hogy ott nem az az elsődleges szempont, hogy minél gyorsabban és minél többet lopjanak, harácsoljanak össze maguknak a vezetők, ellentétben az MSZP-vel az SZDSZ-el a Fidesz-el. Sajnos nem sikerült a húsz év alatt egyetlen olyan kormányt sem választanunk amelyik az országot emelkedő pályára állította volna. A helyzet úgy néz ki, hogy most sincs olyan párt aki ezt meg tudná vagy meg akarná valósítni.












Foxxx90 | 2010. február 5. | 20:37:25

Az "MSZP-SZDSZ 8 éve" teremtette helyzet miatt a FIDESZ program nélkül is győzhet.

innocent, Jager László, ugye nem azt akarjátok sugallni, hogy ezen 8 év után mégis a szegfűsökre kellene szavazni? Ha mégis, forduljatok orvoshoz!

Vonának egyébként igaza van! A Jobbik programjából emelgetik át a részleteket, ahogy a szocik is. Mesterházy is rájött végre - jóval a Jobbik után - hogy a magyar föld még nem kerülhet külföldi kézbe. Azért ez szánalmas, nem?

Én azt mondom: győzzön a Jobbik!

acces | 2010. február 5. | 20:34:53

Tetszik nektek a Jobbik mi!!???

acces | 2010. február 5. | 20:32:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

scuby | 2010. február 5. | 19:59:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

innocent | 2010. február 5. | 19:44:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. február 5. | 19:38:40

Ezért a magasröptű évértekelést és Fidesz programjavaslatot megköszönöm!!!
Nesze semmi fogd meg jól!!!!!!!!!
Ne nevettesél ORBÁN VIKTOR!!!!!!!!!!
AZÉRT NEM HÜLYÉK A MAGYAROK!!!
SZERINTED IGEN?????
NAGYON TÉVEDSZ!!!!!!!
J.L.

scuby | 2010. február 5. | 19:25:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

scuby | 2010. február 5. | 19:24:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. február 5. | 19:13:13

Hát érdekes.
Lehethogy a temetőben.
Szerintem magamnak!
Viktóriám azért elég buta ,mert nem ért semmihez ,csak a hiszekeggyet mondja.A VALÓSÁGRÓL HALVÁNY FOGALMA SINCS!!
SZEGÉNY VIKIKÉM GYAKORLAT NÉLKÜLI JOGÁSZBOJTÁR és NEM KŐZGAZDÁSZ!!!
MEGBOCSÁJTOK NEKI.
MOSTANÁBAN NAGYON VALLÁSOS!!!
J.L.

Bupszi01 | 2010. február 5. | 18:56:52

Jager laszlo-nak: Kérdezed, hol fogsz élni 20 év mulva?! Én azt kérdezem, hogy amiben most élsz, az tetszik??? És amiben most élsz, azt kinek köszönheted leginkább??? A válasz, ha nem lenne egyértelmű: Orbán Viktor nem tehet róla, hogy ilyen a helyzet, de az mszp igen!

Bupszi01 | 2010. február 5. | 18:52:56

Valamit nem értek, kérlek magyarázzátok el! Jozan írja, hogy a baloldalon kívül nincs alternatíva. Miért, a baloldal az még lehet ilyen 8 év után alternatíva??? Esküszöm nem értem!!! Inkább ne menjen el szavazni, aki baloldali - szégyellve magát, hogy eddig is odaszavazott -, hiszen, ha elmegy, akkor rábólint a csalásokra, lopásokra, akkor azonosul a rengeteg börtöntöltelékkel!!! Az nem lehet indok a szavazásnál, hogy OV maga az antikrisztus!!!

scuby | 2010. február 5. | 18:51:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

scuby | 2010. február 5. | 18:49:23

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Öregvándor | 2010. február 5. | 18:45:16

gsom47 | 2010. február 5. | 18:31:28

Miért kellene bárkinek is terjeszkedni nálunk? Jöhet ide bárki, de ha itt akar élni akkor alkalmazkodjon és ne az itt élők kisemmizéséért jöjjön!
Majd ha ez(utóbbi) nem sikerült vagy láthatóan nem akar beilleszkedni, akkor ne kezdjen el sírni antiszemétizmusról meg rasszizmusról...

Jager László | 2010. február 5. | 18:40:55

És hol fogsz élni kisfiam 20 év múlva!
Remélem mindent megkapsz és csodálatos életed lesz?!.
Mindenkinek aki ilyen szeretettel bizonyít!!
Viktóriám mondta! Ne gyűlöljük egymást!!
Te Viki olyan kedves vagy!!!
No most nézem a TV-t
De a szomszédból ilyen ordenárá hangokat hallok!
Biztosan te hangosítottad fel a TV-t!!!
J.L.

Öregvándor | 2010. február 5. | 18:39:51

taxi | 2010. február 5. | 17:58:56
A Jobbiktól viszont hányingerem van, elsősorban Toroczkai, ifj. Hegedűs és Budaházy miatt.

Ez aztán a meggyőző érvelés, kár, hogy egyiküknek sincs köze a párthoz... :D max. 1-2 rendezvényen felszólalnak...

Ja és még annyit, hogy a jobbiknak fenn van a honlapján a programja! Hol is van az mszpé? a fideszé? az mdf-szdszé?? Semmi konkrét program, csak a hatalom a cél, és hogy ne lehessen őket számonkérni!!

vikiről:
Elég szerény volt. Amit említett, azoknak is egy jó részét - föld, víz védelme, politikus- és cigánybűnözés (ha nem is szó szerint), emberközpontúság(profit helyett az ember) - tényleg jobbiktól vette át. Konkrét dolgot szinte semmit nem mert mondani. Körülírta a dolgokat inkább és általánosságban beszélt.("maszatolt")
Inkább az érzelmekre próbált hatni kérdés milyen sikerrel...

gsom47 | 2010. február 5. | 18:31:28

Nem értem ezt a Vonát az Izraeli térhódítással kapcsolatban. Talán neki jobb tetszene olyan befektetés mint, amelyet a Szaudiak a délszláv háború után Boszniában 200 mecset építésével csináltak?

tudálékos | 2010. február 5. | 18:27:05

Igaza van.
Itt minden párt egymást fikázva bár egymás kezét fogva és egymás se...ét nyalva nézték hülyének magyaroprszágot mindenféle náciojával együtt.

imre608 | 2010. február 5. | 18:22:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Laca, | 2010. február 5. | 18:21:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

XGyula | 2010. február 5. | 18:10:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Szabo | 2010. február 5. | 18:03:05

Félreértések elkerülése végett; az esemény címe: "Országértékelő beszéd"
Nem programmismertető beszéd, nem kampánynyitó beszéd, semmi egyéb, hanem "Országértékelő"!

Kéretik betegség esetén orvoshoz, és nem benzinkutashoz fordulni!
vagy a muzeumban nem 98-as benzint kérni!

Jozan1 | 2010. február 5. | 18:01:47

Laca
Megértetted a kommenteket? Nem, senki nem isteníti a baloldali vezetőket! De nincs alternatíva. Mert az nem az, hogy merjünk nagyok lenni...! Lufi, szivárványfestés, amiről kár beszélni. Én lennék a legboldogabb (és nagyon sok ember ebben az országban), ha összehasonlítható programok lennének. Mit lehet a Viktor beszédére mondani? Legyünk mégnagyobbak? 2 millió munkahely? Ugyan már!

ebredj_magyar | 2010. február 5. | 18:00:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

taxi | 2010. február 5. | 17:58:56

mérges tigris | 2010. február 5. | 17:42:52

Utálom az összes pártot. Alapvetően baloldali vagyok, az MSZP viszont nagyon eljátszotta a balodaliak bizalmát. Sajnos.

A Jobbiktól viszont hányingerem van, elsősorban Toroczkai, ifj. Hegedűs és Budaházy miatt.

ebredj_magyar | 2010. február 5. | 17:57:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Laca, | 2010. február 5. | 17:56:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Monostori Jánosné | 2010. február 5. | 17:54:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ebredj_magyar | 2010. február 5. | 17:54:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

BELA55 | 2010. február 5. | 17:53:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mérges tigris | 2010. február 5. | 17:51:53

math | 2010. február 5. | 17:48:35

Mindig meg tudsz nevettetni!:)

Jager László | 2010. február 5. | 17:51:01

Mot mondott O.V.
Kemény vezérre lesz szükség.
Mi 1 000 000 munkahelyet teremtünk.
Hiszek az emberekben.
Munka mindennek a megoldása.
Bízzatok az új kormányban.
Minden sikerül.
Hit mindent legyőz!!
Hiszek a...
A mi papunk szebben beszélt volna a templomban!!
EZ VOLT AZ ÉV ÉRTÉKELŐ!!!!!!!???????
0000 volt !
Nem mondott semmit 1 órán keresztül!!!
Hát ami azt illeti ezt vártam!!!!!
ÉS MI A PROGRAM AMIT MEGVALÓSÍT!!???
Erről nem ejtett egy halovány mondatot sem!!!
MIÉRT? MERT NEM TUDJA!!!!!!
J.L.

math | 2010. február 5. | 17:48:35

Véletlenül a Jobbiknak igaza van. De ezt meg a Jobbik emelte át a ballib oldalról.:)

zoli4 | 2010. február 5. | 17:44:44

Látom, a FIDESZ vezére hozta a formáját...üres lózungok, féligazságok (gazságok)...aztán majd kormányra kerülés után jön Öszöd2, csak éppen nem olyan formában, ahogy Gyurcsány tette...merthogy Orbán csupán az ellenre fog köpködni...magára nem...ő már csak ilyen...Isten-nek képzeli magát...aztán közben meg csupán egy jogász, a leggyengébbik fajtából...látni fogja mindenki, még az is, aki most isteníti őexelenciáját! :)

mérges tigris | 2010. február 5. | 17:42:52

taxi | 2010. február 5. | 17:26:15

Kérdezném hogy számodra melyik párt programja elfogatható?
Kíváncsi vagyok rá!
Kösz a választ!

pedrus | 2010. február 5. | 17:37:04

Egy konkrétum a beszédben és orbán ki van zárva a pártjából. Ki a fenének lenne ehhez bátorsága.Még neki sem.

sandor1 | 2010. február 5. | 17:31:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jozan1 | 2010. február 5. | 17:30:42

acces
Tudod lett volna itt változás, csak buta párszavas demagóg dumával sikerült a zembereket minden reform ellen hangolni. Meséld már el melyik párt mert hozzányúlni az egészségügyhöz, a közigazgatáshoz, a haderőhöz, az oktatáshoz? Viktor csak a koronát úsztatta...

taxi | 2010. február 5. | 17:26:15

Vona úr mégis mit csináljon? Programja a Jobbiknak sincs, legalábbis a halálbüntetés, a vasfegyelem, meg a magyar gárda törvényes hatalomra emelésén kívül semmit sem hallottunk még...

acces | 2010. február 5. | 17:23:58

Igen most fogja az orrotok alá dörzsölni a teendőket ORBÁN.
Nektek kellene,mert 8 évig semmit nem tettetek. Szipkázni jó lenne ugye???
Vona úr sem teszi jól ha mindenkit csesztet.

taxi | 2010. február 5. | 17:18:26

Tapir45 | 2010. február 5. | 17:13:33

Orbánt támadják balról és szélsőjobbról, hogy pontosak legyünk :)

Tehát aki nem rá szavaz, az nem feltétlenül adja szélsőséges pártra a voksát...

sanya63 | 2010. február 5. | 17:15:56

Viki király megint felolvasott egy csapat által tudományosan összeállított beszédet amiben különösen figyeltek arra nehogy a vezír elszólja magát és esetleg utólag kellemetlen legyen a magyarázat bár Cserpákó vagy Szíjártó Petya készenlétbe állt netán ha a vezír tévedésből elszólja magát és akkor rögtön az ellenkezőjét mondják.
Egyébként értékelni csak annak van joga aki tett is valamit az országért vagy múlott is rajta valami. Ezek a folytonos kivonulásaikkal és az állandó "frankó" megmondásán kívül mit is tettek? A választási programjuk pedig a vezír által megtiltott tabu ha valaki mégis elszólja magát előre azt fővesztés terhe mellett teheti meg. Lásd Mádl képviselőt, és az indok amit Cserpákó mondott még elgondolkodtatóbb, előre nem lehet elmondani a programjukat mert akkor azt az ellenfelek szétszedhetik és kellemetlen kérdéseket tehetnek fel és akkor mi lesz a vakítással a nagy tervekkel a hatalmas ígéretekkel amit eddig folytatnak.

puli | 2010. február 5. | 17:15:32

Kell olyan is a parlamentbe aki nem a harácsolást isteníti !!!

Tapir45 | 2010. február 5. | 17:13:33

Orbánt támadják jobbról, balról, tehát ő középen áll. Vagyis aki nem rá szavaz az szélsőségekre adja a voksát.

tooop | 2010. február 5. | 17:10:04

minden porcikám tiltakozik a Jobbik ellen, de ebben most nagyon igaza van Vona Gábornak! Egy semmitmondó maszatolás folyt egy órán keresztül, válogatott emberek előtt - mint mindig - s jelre tapsolás.
Szegény Mádi-t nem láttam a sorokban, de az olimpiai vezérünk az első sorban feszített.
Érdekes volt, hogy Csórit külön ünnepelték, mert a költőtől jó sok Rákosit éltető verset találni az akkori időkben! Ki érti ezt?!

taxi | 2010. február 5. | 17:07:54

"Továbbra is várjuk a választ, hogy Orbán Viktor miért tartja szélsőségesnek és erőszakosnak a Jobbikot?" - kérdezi a Jobbik elnöke.


A válasz:

Azért érdekes, hogy a Jobbik mennyire nem szereti, ha rasszista, antiszemita, szélsőjobboldali stb. jelzőkkel illetik.

Ugyanakkor meg Egerben az a Sneider Tamás a Jobbik önkormányzati képviselője, valamint egyben a párt Heves megyei elnöke(!) is, aki a korai kilencvenes évek szkinhedmozgalmának vezetője volt.

Sneider Tamás I. rendű vádlott volt egy cigány származású férfi megverésének ügyében.

Idézet az 1992. január 3-án kelt vádiratból:
"Az üldözés során Farkas Bélát a Sneider Tamás (I. rendű vádlott) vezette csoport utolérte, majd Farkas Bélát Sneider Tamás leütötte. Amikor a sértett földre került, az I. rendű vádlott és a társaságában levő személyek Farkas Bélát kézzel, botokkal és kábeldarabokkal ütlegelni kezdték, majd a földön fekvő sértettet összerugdosták"

forrás:

http://naplo-online.hu/belfoldi/20090904_eger_skinhead

taxi | 2010. február 5. | 17:05:41

15.50 - Üzent a Jobbiknak

"A szélsőséges erőknek hiába nagy a hangjuk, hiába rázzák az öklüket, nincs és nem is lesz erejük, hogy lényeges változást vigyenek végbe" - mondta Orbán feltehetően a Jobbikra utalva. "Őket támogatni eltékozolt erőfeszítés" - tette hozzá.

Jozan1 | 2010. február 5. | 16:54:40

Nem vagyok rá büszke, de kivételesen egyetértek Vonával! A Jobbik legalább mond valamit! Más kérdés, hogy nincs értelme, aggresszív és nem old meg semmit. De arról legalább lehet beszélni. Viktor beszéde tényleg szivárványfestés volt...

teniszke | 2010. február 5. | 16:47:41

Egyszerű taktika a Jobbiktól : mindenkit csépelünk, megtehetjük )megtehetik, így igaz).
Egyszerű hívószavak Vonától. Látszólag jól is hangoznak, csak hát, ha mögéjük nézünk...

HIRDETÉS

Van-e egyáltalán programja a Fidesznek? - kérdezi a párt vezetője és kormányfő-jelöltje, és hozzáteszi: jellemző, hogy a közönség tapsa csupán akkor hangzott, ha Orbán Viktor a Jobbik programjából emelt át részeket.

- Igaza van abban, hogy erős, bátor s tisztességes kormányra van szüksége Magyarországnak, de erre ahogy az MSZP, úgy a Fidesz sem képes. Nem csupán az elmúlt 8 év ámokfutását kell befejezni, hanem az elmúlt 20 év zsákutcájából is ki kell vezetni az országot - írja közleményében Vona mindössze húsz perccel Orbán búcsúja után.

"Továbbra is várjuk a választ, hogy Orbán Viktor miért tartja szélsőségesnek és erőszakosnak a Jobbikot? Talán azért, mert mi nem csupán a szegfűs, hanem a narancsos gazembereket is el akarjuk számoltatni? Talán azért, mert mi - vele ellentétben - ki merjük mondani a teljes igazságot a multinacionális tőkér ől, az EU-ról, az IMF-ről, az izraeli térhódításról vagy a cigánybűnözésről?" - kérdezi a Jobbik elnöke.

HIRDETÉS

A Fidesz által kínált változás nem valódi változás - emeli ki. Program és szükséges bátorság híján a párt elnöke csupán plasztikai sebésze lehet Magyarországnak, de betegségének gyógyítója nem - vallja a Jobbik kormányfő-jelöltje, és hozzáteszi: nem tüneti kezelésekre van ma szükség, hanem radikális változásra. Ezt pedig szerinte a Jobbik hajthatja végre.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    74 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS