belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Nem lesz náci parádé a Hősök terén

A szervezők közlése szerint elmarad a Hősök terére meghirdetett neonáci demonstráció. Pontosan nem lehet tudni, hogy a Nemzeti Forradalmi Párt miért fújt visszavonulót: a párt egyik vezetője „árulásra” gyanakszik.

Czene Gábor| NOL| 2010. február 25. |45 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Terminátor | 2010. február 26. | 20:00:06

Le velük!

adamant | 2010. február 26. | 13:10:53

Hogy Hofi-t idézzem a demokráciáról:
(Az akkori MSZMP-nek) Demokratikus: nekem demokrati, nektek KUSS!
"A"

Gustav | 2010. február 26. | 12:12:13

scuby | 2010. február 25. | 23:09:05

Kedves scuby!

Én nem tudom ,hogy te ki vagy, meg honnan veszed a bátorságot, hogy megmond én mit ne csináljal, de te persze csinálhatod. Tájékoztatásul közlöm, nem vagyok Fideszes, nem vagyok Jobbikos és meglepő módon nem vagyok MSZP-s sem.

Ember vagyok és nem szeretem a szót, de demokrata, bár ha azt jelenti a demokrácia, amit ti csináltatok belőle, akkor lehet, hogy inkább nem kérnék belőle.

Ugyanis a szocialista demokrácia azt jelentette, hogy senki nem vonulhat, míg a liberális azt, hogy csak az aki nekünk politikailag megfelel.

Szerintem az a demokrácia, ha mindkét fél vonulhat, vagy egyik sem. Azaz nincs kettős mérce.
Normális és ligikus ember szerintem így gondolkodik.

Üdv.

georg1945 | 2010. február 26. | 11:41:15

Egyenlőre............
Az idén még nem lesz.
.........

nyihemók | 2010. február 26. | 11:19:36

Sokan remélik, hogy egyszer lesz mersze az ilyen törvényre magasról tojó valakikkel példát statuálni.

nyihemók | 2010. február 26. | 11:18:10

adamant | 2010. február 26. | 00:06:27

Igen .. feltételezhetően az ügyvéd mellet a fekete-fehér-piros-árpádsávos "úriember" egy 1912 -ben született paraszt ember, aki semmi másért nem viseli ezt az "egyen"ruhát ,csupán azon megfontolásból szakadt ki megszokott szorgos napi teendői mellől , hogy halasztást nem tűrő dolgait elintézze a nagyvárosban.
A nyakában lévő piros kendő eredete ismeretlen , de néhány magát megnevezni nem szándékozó, egyébként teljesen hiteles hírforrás szerint a "népviselet" , valamint a hosszú vonatút miatt ("debrecen-budapest") , és a rádióban unalomig ismételt beatrice "Utálom az egész XX. századot" albuma miatt érzett felejthetetlen emlékek feltörése miatt maradt a nyakában.
A mellénye bal oldalán elhelyezkedő kísértetiesen árpádsávos pajzsra emlékeztető "dolog" sem az aminek látszik. . .áá az egy a nyomdában félrenyomott TESCO GAZDASÁGOS kiflis zacskó véletlenül odaragadt darabja.

"DE" akihez a képen látható, "állítólag" ügyvédnek látszó úriember beszél ,az teljes bizonyossággal fekete talárban van lila gallérral és úgy nevezik BÍRÓ.

kikerics | 2010. február 26. | 10:49:37

Bizony, ez igy igaz!!
Egyeseknek halvány fogalmuk nincs arról,hogy mit is jelent, az, a
d i k t a t u r a ,csak lökik a hülye szélsöséges szövegeiket, amikkel az ostoba vekkeres, meg parittyás, Hablaty Tóbiások beoltották őket!!!!


lynnfield | 2010. február 26. | 10:36:10

Egy kalap alá vettem az "elmaradt" gyűlést és az mszp kongresszust, és joggal tettem. Ha az mszp MEGALAKULT BALOLDAL lenne, akkor jogosan volna legális baloldali párt, de nem így történt ! Az mszp ÁTALAKULÁS-sal (1 nap alatt)jött létre az MSZMP-ből ( ami ELLEN rendszerváltás történt ), tehát létezése = a rendszerváltással megbukott diktatúra párt ÁTMENTETT UTÓDPÁRTJA ! Emlékszünk-e arra, hogy 39-ben még sztálin-hitler SZÖVETSÉG volt ?

lynnfield | 2010. február 26. | 10:21:08

Normális : normálisnak tartod az EGY PÁRT EGY JELÖLTJÉRE lehetséges " szavazás" cirkuszt ? Mert így történt, átéltük, emlékezhetsz rá ! Ez már maga a diktatúra, akkor is ha TE nem foglalkoztál vele. Na az az egypárt ma is itt van köztünk, sőt még olyat is kiabál " demokraták ébresztő" Egy agyrém ami itt folyik. Ne legyen náci parádé, de mszp kongresszus se !!!! Egyformák, egy tőről fakadtak.

kikerics | 2010. február 26. | 08:42:01

IGEN, valóban így van!!

"Nálunk (IS), a balliberális média (szerenécsére!) vezető hírt csinál belőle, hogy 20 másként (egyáltalán?) gondolkodó felvonul. "

Az ilyen az fajta, "20 másként gondolkodó felvonuló" túlzottan sok halált,szenvedést, romhalmazt okozott már, mondathatni, az egész világnak! Ezzel szemben a többi, alig(ha)!

kikerics | 2010. február 26. | 08:34:51

Na végre! Úgy látszik,a z utósló pillanatban, valaki(k)nek, CSAK megjött, az ESZE!!!

Normális | 2010. február 26. | 08:34:42

Egyeseknek halvány fogalmuk nincs arrol,hogy mi az ,hogy diktatura,csak lökik a hüje szélsöséges szövegeiket. Ledolgoztam becsületesen évtizedeket,abszolute nem foglalkoztam vele ,hogy ilyen pért vagy olyan Kisz,meg -stb,soha senkivel semmi problémám nem volt,csinélhattak amit akartak,nem tapsoltam senkinek,és nem örjöngtem senkiért. Nem kellet flnem ,rettegnem senkitöl,mert nem volt okom rá! Jobbulást mindenkinek!

Pasinszki | 2010. február 26. | 08:15:47

Kedves tabor!
Én ugyan soha életemben nem szavaztam az MSZP-re, és nem is valószínű, hogy valaha tennék ilyet, de attól még annak látom, ami: szociáldemokrata politikai párt. Azért nem szavazok rájuk, mert nem vagyok híve a szociáldemokráciának. Abból, hogy jogi értelemben utódai az MSZMP-nek, nem következik az, hogy ugyanazt a politikát kellene folytatniuk, és nem is ugyanazt folytatják. 12 évet voltak kormányon. A demokrácia alapintézményeit soha nem támadták. Nem törekedtek egypártrendszerre, mint most az Orbusconi, nem korlátozták a Parlament jogait, nem ültették be az embereiket legfőbb ügyésznek, APEH-elnöknek, legfelsőbb bírónak, jegybank-elnöknek. Az egészpályás letámadás az Orbusconi politikája. (Lesz benne részünk megint.)
Abban persze vastagon részük van, hogy a társadalmi szervezetek nem tudtak gyökeret verni, hogy a rendőrségi törvényünk kevésbé demokratikus, mint lehetne, hogy környezetpolitikánk gyalázatos, hogy hagyták leszakadni az ország egyes régióit, és a népesség egy részét. Na de kommunista terrort vizionálni felőlük? Ugyan kérem!

Pasinszki | 2010. február 26. | 08:01:24

Kedves Kaczor király!

Mostanában hol és mikor parádéztak Magyarországon komenisták?

Pasinszki | 2010. február 26. | 07:57:39

"rendőrség ... nem e n g e d é l y e z i , hogy ... megemlékezzenek ..."
Na, kedves szerkesztő hölgyek és urak, ha ennyi idő nem volt elég, hogy megtanulják: a rendőrség nem engedélyez semmiféle összejövetelt, hanem tudomásul vesz, vagy megtilt, akkor most már könnyen lehet, hogy nem is kell megtanulni. Amiknek elébe nézünk, az nem épp a demokrácia kiteljesedése lesz.

baracskai | 2010. február 26. | 07:47:34

Budapest nem Drezda, ha valami kergetés volt Drezdában, abból még nem törvényszerűen következik, hogy Budapesten is kergetőzni kellene.
Lesz viszont választás áprilisban, s ez töltsön el bennünket reménnyel.

jimmy2 | 2010. február 26. | 00:24:06

Szanyi, csak egy szájhős vagy. Mindenki emlékezhet arra, amikor Tomcat bement a sajtótájékoztatódra. Semmi érved nem volt. Alulmaradtál a vitában és elosontál.

adamant | 2010. február 26. | 00:06:27

incike | 2010. február 26. | 00:01:18

Kedves Incike ! Bár nem nekem szegezte a kérdést, mégis kérnem kell még egyszer nézze meg a fotót. Ott egy embert lát az ügyvéd mellett fehét ingben, sötét (feltehetöen fekete) mellényben és egy piros színü kendö van a nyakán. (Tudja egy magyar beat-rock zenekarnak volt ez jelképe, a Beatrice zenekarnak, ök is a koncerteken piros kendöt hordtak a nyakukon.)

Kedves Incike, mit akar még onnan Kanadából ide (haza?) piszkítani?
Have a nice day "A"

incike | 2010. február 26. | 00:01:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

incike | 2010. február 25. | 23:57:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2010. február 25. | 23:18:34

Szanyi Tibor | 2010. február 25. | 22:26:34

T. Szanyi Úr !
Lehet, hogy nem teljesen érthetöen fogalmaztam: a demonstrációt bejelentö szervezet, párt, társulat, vagy mit tudom én mi, Magyarországon legitím, vagy illegitim, tehát engedélyezett, vagy betiltott? (A páriszi békeszerzödéstöl függetlenül.)

Mint korábban is írtam, nem tudtam erröl, csak itt a NOL szereztem tudomást, hogy amire egyébként sem mentem volna el, elmarad...

Üdv "A"

scuby | 2010. február 25. | 23:09:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

scuby | 2010. február 25. | 23:07:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gustav | 2010. február 25. | 22:28:28

T. Szanyi úr!

Hála Istennek már nem rontja a Parlamentben a levegőt április 11-től.
Önmagában nevetséges, hogy egy diktatúra egypártjának jogutód képvselője örömtáncot jár a másik diktatúra felvonulásának a betiltásán a demokrácia nevében. Csak én érzek álszentséget?

Amúgy sem kaptam választ a holokauszt-tagadás büntethetővé tételével kapcsolatos kérdésemre!

De tudjuk a "jó" politikus sosem válaszol egyenesen.

Ezért jutottak oda, hogy örülnek az 5%-nak, 2014-től meg irány a piac, ahol a tehetség számít nem a hisztériakeltés és az állampolgárok elnyomása, amit maguk műveltek itt 8 év alatt.

Szanyi Tibor | 2010. február 25. | 22:26:34

A magyar jog, továbbá a párizsi békeszerződésből fakadó kötelmeink tiltják a náci megmozdulásokat.

A szétkergetés pedig drezdai típusú....

adamant | 2010. február 25. | 22:15:18

Szanyi Tibor | 2010. február 25. | 21:43:59

T. Szanyi Tibor!
Gondolom Ön is a társadalmi egyenlöség híve, így ami az egyik - legális politikai oldalnak - engedélyezett az a másiknak is.
Ismétlem itt csak olyan megmozdulás jöhet szóba, amit a mai magyar jogállam megenged.

Ha jogilag minden rendben, akkor igaza van, az engedély nélküli felvonulókat szét kell kergetni. Ilyen egy jogállam...
És mi van akkor, ha Önök egy olyan egyesület, tömörülés, párt demonstrációját akárják "szétkergetni", amelyet a magyar jog nem tilt?
Akkor ki a jogellenes, tisztelt Szanyi Tibor ?
És kinek a nevében akar "szétkergetni" ?
"A"

"A"

Szanyi Tibor | 2010. február 25. | 21:43:59

Nagyon helyes, hogy elmarad, feltéve, ha tényleg elmarad. Itt is ugyanúgy szétkergetés lett volna a sorsuk, mint Drezdában. Illetve lesz, ha mégis vonulnának.

adamant | 2010. február 25. | 20:45:38

taxi | 2010. február 25. | 20:28:58
T. Taxi, csak nézze végig, hogy a mai napon hány olyan cikk, blog (éppen Navigátoré az utolsó) jelent meg, ami témájában mindkét "felet" érinti, vagyis vitára, kommentre invitál, ahol percek alatt szinte kívétel nélkül kitör az ordítozás.

Ez nem más mint egyfajta sajtó "petting" az április 11-i orgazmushoz...
Üdv "A"

taxi | 2010. február 25. | 20:28:58

jimmy2 | 2010. február 25. | 20:06:44
Egy szó sincs ezen a honlapon a kommunizmus és bolsevizmus áldozatairól, akiknek ma volt az emléknapja, miközben naponta jelennek meg cikkek a holo-túlélőkről és a magyar nép "zsigeri antiszemitizmusáról".


Naponta? Ugyan, csak hisztizel. Látod, baromságokat beszélsz, ezzel kelted a feszültséget. Nem kell.

taxi | 2010. február 25. | 20:28:05

adamant | 2010. február 25. | 20:17:44
Most már legalább tudom, hogy elmarad az, amiröl nem is tudtam, hogy lesz.


Pedig ezt már régóta lehetett tudni...

adamant | 2010. február 25. | 20:17:44

Most már legalább tudom, hogy elmarad az, amiröl nem is tudtam, hogy lesz.
Kösz NOL. Amúgy sem mentem volna el, de így mégjobban nem megyek el.
Média, média...
Ez már nem az a hangulatkeltés, hogy a postás harap bele a kutyába...!
"A"

jimmy2 | 2010. február 25. | 20:06:44

Egy szó sincs ezen a honlapon a kommunizmus és bolsevizmus áldozatairól, akiknek ma volt az emléknapja, miközben naponta jelennek meg cikkek a holo-túlélőkről és a magyar nép "zsigeri antiszemitizmusáról".

Polemius | 2010. február 25. | 19:45:52

Csak szólok, hogy mások felvonulásának betiltását követelni, közben meg háborogni, ha az ő parádézásukról van szó, az együtt nem megy. (Tolerálni az intoleranciát? WTF?)

Gustav | 2010. február 25. | 19:11:47

Én azt nem értem igazából, hogy minek kell ezt reklámozni??!

Amerikában ez úgy működik, hogy felvonulhatnak. És a média nem kürtöli világgá, nem égeti a saját nemzetét, hanem csöndben, max. egy soros hírben szólnak róla, ha volt valami atrocitás.

Nálunk a balliberális média vezető hírt csinál belőle, hogy 20 másként gondolkodó felvonul. Vonuljanak, senkit nem érdekel. Ha homoszexuálisok tangában parádézhatnak, akkor ez is bele kell hogy férjen a demokráciába. Egyik sem tettszik, de ez van. Ezt hívják tolerálásnak, kedves ballibek. Tudom, nehéz szó.

Úgy látszik ebben az országban már csak a hírek kreálása és a hisztériakeltés minősül médiának, tömegkommunikációnak...

Kaczor király | 2010. február 25. | 19:09:38

taxi, azért van itthon elég parádé, megünnepelnek a kommunisták mindent, ami szép volt, csak látogasd meg a Munkáspárt weblapját vagy keress rá a Vajnai-féle brigád ténykedésére.

h.genoveva | 2010. február 25. | 19:05:44

Megszakad a szivem. . .Elmarad a bohóc fesztivál.

imisti | 2010. február 25. | 18:44:55

tabor
Te minek voltál a haszonélvezője a szocializmusban?
Vagy apad monyan nevelkedtél?!

tabor | 2010. február 25. | 18:34:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

taxi | 2010. február 25. | 18:09:59

Kaczor király | 2010. február 25. | 17:54:20

Kommunista parádék? Hol? Talán Kínában...

Kaczor király | 2010. február 25. | 17:54:20

taxi, ez valóban az. Remélem nemsokára a kommunisták parádéit is ugyanígy betiltják.

maginot | 2010. február 25. | 17:52:33

Ne is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

taxi | 2010. február 25. | 17:36:51

Na, ez jó hír!

imisti | 2010. február 25. | 17:27:33

Még hogy elárulták szegényeket!?A józan észre nem is hivatkozhatnak!

Jozan1 | 2010. február 25. | 17:19:20

!:)))))

HIRDETÉS

A rendőrség korábban nyilvánvalóvá tette: nem engedélyezi, hogy a Hősök terén vagy a főváros más frekventált pontján szélsőjobboldali szervezetek megemlékezzenek az úgynevezett „becsület napjáról”. A hungarista irányzathoz tartozó (és azzal szimpatizáló) csoportok Budapesttől nem messze, magánterületen demonstráltak.

Az NS Front nevű nemzetiszocialista (náci) tömörülés ellenben ragaszkodott a Hősök teréhez. A rendezvény időpontját – eleget téve a „német bajtársak” kérésének – február közepéről március 6-ra halasztották.

A rendőrség tavaly megakadályozta, hogy ugyanez a társaság felvonuljon a főnáci Rudolf Hess halálának évfordulóján. Ebből okulva az NS Front a mostani gyűlés szervezését átengedte a hasonló körből verbuválódott, szintén nemzetiszocialista Nemzeti Forradalmi Pártnak. A közelmúltban bejegyzett párt a rendezvényt kampányeseményként jelentette be a Hősök terére.

HIRDETÉS

A rendőrség a gyülekezési törvényre hivatkozva első körben megtiltotta a demonstráció megtartását. Az OVB időközben a parlamenti választáson induló szervezetek között nyilvántartásba vette a Nemzeti Forradalmi Pártot. A bíróság – mondván, hogy választási rendezvényre nem vonatkozik a gyülekezési törvény – hatályon kívül helyezte a rendőrség tiltó határozatát. A Hősök terére meghirdetett gyűlés zöld jelzést kapott.

A nemzetiszocialisták a főpróbát a budai Várban tartották: az új párt égisze alatt egy-kéttucatnyian árpádsávos zászlók kíséretében, előzetes bejelentés nélkül mégiscsak megemlékeztek a „becsület napjáról”. Tehették, hiszen kampány van – a rendőrség nem avatkozhat közbe, minden jogszerű.

A sikeres főpróba ellenére a Hősök terére tervezett előadásból a jelek szerint nem lesz semmi. A Nemzeti Forradalmi Párt közleményben tudatta: elmarad a március 6-ra meghirdetett rendezvény.

Az előzmények ismeretében váratlan fejleményt a nácik azzal indokolták, hogy a rendészeti szervek és az önkormányzatok összefogtak ellenük, „törvényesnek látszó, de átlátszó rendelkezéseikkel lehetetlenné tették a rendezvény normális lebonyolítását”. A szervezők a háttérben Bajnai Gordon miniszterelnök fellépését sejtik. A párt vezetése a „körülmények vizsgálata után” döntött az esemény elmaradása mellett.

Szűkszavú és homályos magyarázat. Már csak azért is, mert lapunk sem rendőrségi, sem önkormányzati forrásból nem kapott olyan információt, amely a rendezvény ellehetetlenítésének szándékára utalt volna.

A most visszavont neonáci demonstráció idejére antirasszista szervezetek tiltakozó gyűlést jelentettek be a Hősök terére. Elvileg előfordulhat, hogy a nemzetiszocialista rendezvény lemondása csak megtévesztő manőver, de ennek a valószínűsége csekély: a Nemzeti Forradalmi Párt honlapjának nyitó oldaláról eltűnt a március 6-ai eseményre invitáló plakát, felkerült viszont a gyűlés elmaradásáról tájékoztató közlemény.

Értesüléseink szerint a Nemzeti Forradalmi Párt egyik vezetőjét is meglepetésként érte, hogy végül nem tartják meg a demonstrációt. Az illető nem a Bajnai-kormányt teszi felelőssé: úgy látja, „nyilvánvaló árulás történt”.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    45 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS