belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Nekiugranak a kormányprogramnak

Megkezdődik a kormányprogram vitája az Országgyűlésben kedden, a parlament jövő heti háromnapos ülésének első napján. Várhatóan szombaton szavaznak a képviselők a Nemzeti Együttműködés Programja című dokumentumról és Orbán Viktor miniszterelnök-jelölt megválasztásáról; a hétvégén már új kabinet irányíthatja az országot, mivel a miniszterek is leteszik az esküt szombaton. Szerdán a kettős állampolgársággal kapcsolatos előterjesztésről is dönthet a Ház.

NOL| 2010. május 24. |174 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Minorkavidor | 2010. május 25. | 12:05:09

Végül, ha leépítjük a közszférát akkor ahhoz, hogy meglegyen az 1 millió munkahely, hozzá kell adni az elbocsátottak létszámát. Pl. egy 100 ezres leépítésnél 1 millió 100 ezer munkahelyet kell teremteni, természetesen ez vonatkozik más területeken történő leépítésekre is.

Minorkavidor | 2010. május 25. | 12:01:09

Bocs, hogy ilyen későn szólók hozzá, de tegnapig a Gyalogostúrázók Országos Találkozóján voltam. Az adócsökkemntés bevgételcsökkenés az államnak, nemde? Mi van a kiadáscsökkentéssel? Beszélnek itt köztisztviselői és közalkalmazotti létszám csökkentéséről. Csakhogy ott végkielégítést, felmentési időre járó illetményt is ki kell fizetni, ami egy 20 éves szolgálati viszonnyal rendelkező köztisztviselőnél 12 hónapnyi illetmény + ki nem vett szabadság + ezek járulékai. Ráadásul a végkielégítés és felmentési idő felére (járulékkal együtt) az állami költségvetésből lehet pályázni.

horus | 2010. május 25. | 09:54:35

Ezt írta valaki a NÉPSZAVA onlájnon:

Egy héten keresztül téptem itt a számat, azon győzködve a pártkatonákat, hogy legyünk türelmesek, idő kell egy kormányprogram beindításához.

Most is türelemre ösztökélek mindenkit, de azért a kormányprogramként közreadott laissez-faire stílusú brossúra elolvasása után most már óvatosabban, kisebb garral.

Ugyanakkor még mindig azt mondom egy ilyen a plebsznek szánt "műtől" nem lehet elvárni, hogy konkrét projekteket, taktikákat, indikátorokat tartalmazzon, ezért nem lehet mélyreható következtetéseket levonni belőle.

Tehát polgártársak, elvtársak még mindig t ü r e l e m ...

buzavirág | 2010. május 25. | 09:38:38

Kulturáról egy szót sem...

Kiváncsi leszek,hogy a Nemzeti Erőforrások 71 éves minisztere,mit fog előadni a bizottsági meghallgatásán,ha a kormányprogramban egy árva konkrétum sincs a kultura jővőjéről,az intézményekről...
Hogyan képzeli felépiteni az új kulturát,a mozgalmakat,ha nem tárgyalnak senkivel..
Ehhez nem lesz elég az Isten áldása mert a magyar konkrétumokat akar,elég volt már a szemfényesztésből,az üres lózungokból...

Dunkerque | 2010. május 25. | 09:24:47

Remélem az M2 fogja majd közvetíteni...

xanadu | 2010. május 25. | 09:09:29

kadar | 2010. május 25. | 08:12:08
Ja!
Hogy gazdasági növekedés?
Ígértek már 7 %-ot is.

A kérdés: HOGYAN.

Jelen fidesz akciózás a jobbik "kiherélését" célozza.
Sikerrel.

kadar | 2010. május 25. | 08:12:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

xanadu | 2010. május 25. | 06:43:40

Majd azt az irományt lehet komolyan venni, melyet az IMF-nek készítenek.

Addig megy a parasztvakítás.

A feketegazdaság felszámolás, az EVA, földbérlet adómentességének megszüntetésével kezdődik.

Programnak igazából Békesi dolgozata az alap.

Bignick | 2010. május 25. | 06:13:24

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Artúr király | 2010. május 24. | 23:42:54

Bignick!
Ne hergelje már magát egy agyvérzésbe bele! Nem ér ez annyit. Az ilyen Hájas Kutyákkal meg nem érdemes vitatkozni, okos enged, szamár szenved!
Én szétröhögtem magam a "programon". Tegye maga is ezt.
"Tekintsd komédiának, s legott nevettetni fog".
Én nem vagyok beszarva a következményektől. Ez az iromány Kádár népének szól, a valóság úgy is más lesz. Matolcsy meg Varga nem hülyék. A jónépnek meg majd eladják a sztorit egy-két olyan emócionális bóvlival, mint a kettős állampolgárság.
Nyugi.

Bignick | 2010. május 24. | 22:45:26

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bignick | 2010. május 24. | 22:36:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bignick | 2010. május 24. | 22:25:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Hájas Kutya | 2010. május 24. | 22:22:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ludasmanyi | 2010. május 24. | 22:09:32

Fat Dog

Shut your mouth up!

Bignick | 2010. május 24. | 22:07:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Hájas Kutya | 2010. május 24. | 21:45:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lusta | 2010. május 24. | 21:24:56

T A M Á S | 2010. május 24. | 20:03:48
Nagyon a fején találta a szöget. Ez a szedett-vedett íromány valójában csak a híveknek szól. Az agymosott jobberek mindent bevesznek, amit a felcsúti kis zsebcézár és hű négy betűjének fényezői böfögnek. Sajnos ezt persze ők is, meg mi is megszívjuk. A görög után már ott állnak a sorban a portugálok, spanyolok, olaszok. A többiekről még nem tudunk. persze csak mi pórnépek nem tudjuk, de a befektetők, a pénzpiaci főszereplők igenis tudják. Kivárnak. Na, mikor a kezükbe kerül egy ilyen kormányprogramnak nevezett fömedvény, a fejüket csóválják. Mikor mindezt megszavazzák a képviselők, akkor már tudják, hogy eljött az ő idejük.

Bignick | 2010. május 24. | 20:15:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

T A M Á S | 2010. május 24. | 20:03:48

Egy ilyen rövid hozzászólás keretében nem lehet felsorolni mindazokat az üres, semmitmondó lózungolat,stilárisan pongyola, összedobott, se füle-se farka mondatokat amit ez a kormányprogram tartalmaz.
(Bár szentségtörő, de elővettem az 1990 előtti utolsó ötéves terveket. Persze a preambulumuk azoknak is csacsiság, de a felépítésük, szakmai és tartalmi megfogalmazásaik...szóval ég és föld)
De még Matolcsi jövendő miniszter úrnak a Pénzügykutató Intézetben írott anyagai is magas színvonalúak.
Ez az anyag egyrészt egy provokáció. Kíváncsi vagyok az MSZP ráugrik e a csalira. Ezt ugye érdemben nem szabad elemezni. De a jobbik szellemi színvonalán írtak azért arra alkalmasak, hogy földbe lehessen taposni az MSZP-t.
Másrészt bizonyára az agy-mosott 2/3 nem "egy közgazdasági elemzést vagy ipari- és mezőgazdaság politikai tanulmány"-t várt. Ez most nekik - biztos kiszámították - pont jó!

Na ami meg a továbbiakat illeti...azokra talán majd a 2011-es költségvetés kapcsán derül fény.
Aki most erről érdemben vitázik - azt úgy érzem - jól becsapták!

Bignick | 2010. május 24. | 19:56:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. május 24. | 19:50:44

Na most megismerhettétek a Fidesz kormányprogramjához szóló érdemi javaslatokat!!!
Remélem nem ezen a macska jancsi-kutya füle útat fogjátok követni!?
Jó éjszakát kívánok mindenkinek . Kismacskának és kis kutyának is!!
J.L.

Hájas Kutya | 2010. május 24. | 19:40:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Halász | 2010. május 24. | 19:36:14

"Hájas Kutya | 2010. május 24. | 19:30:20

Rendben Jáger László, de előtte any ád még egyet cumizni fog."

"Sose hallok olyan gyönyörű nótaszót..."

Bignick | 2010. május 24. | 19:34:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Hájas Kutya | 2010. május 24. | 19:30:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. május 24. | 19:27:15

Pincsike ne csaholj,hanem idd meg a tejcsit és tessék menni a kicsi kutyus házikóba aludni.
Szia! Mondhatnám vau-vau!!
J.L.

Hájas Kutya | 2010. május 24. | 19:12:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Hájas Kutya | 2010. május 24. | 19:12:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bignick | 2010. május 24. | 19:02:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bignick | 2010. május 24. | 19:02:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Halász | 2010. május 24. | 18:51:24

"kocsobur | 2010. május 24. | 09:58:15

Re#paragrafus


Legalább az öszödi böszme esete alapján megtanulhattad volna: ha valaki lebukik egy ordas nagy hazugsággal..az jobb ha nem folytatja...
Mert csak egyre rosszabb lesz."

2010. febr. 19.-re gondolsz? Akkor egyetértek...

telehaz | 2010. május 24. | 18:45:21

xanadu | 2010. május 24. | 17:33:56

Kösz a röpke infót. Igazából pont ilyesmi érdekelne, hogy mely adónemekről, járulékokról van szó, milyen feltételekkel és mértékben, stb.
Gondolom, a vállalkozóknak, akik közvetlenül érintettek, ezek a kérdések sokkal fontosabbak volnának, mint nekem, az átlagpolgárnak.
Kár, hogy nem kapnak választ.

baracskai | 2010. május 24. | 18:29:50

Valaki számára az a kérdés, hogy az elbocsátandó közalkalmazottak, köztisztviselők megszűnő adó-és járulékbefizetéseit milyen adóbevételekkel kompenzálja az állam, s miből telik a munkanélküli segélyeikre? Szerintem az elbocsátásra kerülő közalkalmazottak majd keresnek maguknak munkát /akár itthon, akár Európában/, s a bérük, járulékaik előbb-utóbb a költségvetésbe kerülnek. Munkanélküli segélyen nem sok valamikori köztisztviselő van és lesz. Az államnak, a kormánynak nem lehet kizárólagos feladata, kötelezettsége a köztisztviselők, közalkalmazottak langymeleg állapotban tartása, egyebekben lásd az elrettentő görög példát. Csehországban, Szlovákiában sokkal-sokkal kevesebb köztisztviselő, közalkalmazott végez közfeladatot, mint Magyarországon. Ideje itt is levágni a "szent tehenet", a túlhízott bürokráciát, s belőle kényelmesen élőket. Ezt a programot évek óta egyre hangosabban követeli a társadalom, jó, hogy ma már a döntéshozók is magukévá teszik ezt a programot.

FIROBÉ | 2010. május 24. | 18:09:45

Mekmörfi | 2010. május 24. | 18:01:44
OK. A lakosokat semmibe sem veszi. Azé a befektetőknek kellene valami konkrétum, mert már régóta várnak valamit a FIDESZ-től. Vége a 2002-2010 időszaknak, választásnak, kampánynak. Nehogy már besokaljanak a felkészült fijuk. ahoz képest, hogy azt mondták, hogy felkészültek a kormányzásra, ez a kormány program egy nagy arconcsapás a választóknak.

Mekmörfi | 2010. május 24. | 18:01:44

Kormányprogramnak nevezik azt, ami pusztán annak egy írásos kordokumentuma, hogy milyen ostoba masszának tekinti a Fidesz nemcsak a feltétlen hívőit, de a szavazóit és a többieket is: úgy általában.

Kétharmad birtokában minden további erőfeszítés feleslegesen fárasztó lenne.

Mekmörfi | 2010. május 24. | 17:57:45

kocsobur FIROBÉ 13:57:03-kor kelt bejegyzésére azóta sem válaszolt, pedig a számok valóban csúsznak.

És még ebben is vitatkoznom kell kocsoburral, mert látszik: a bigott vakbuzgalom nem tesz jót még a tárgyi tudást elhomályosító szolaglelkűségnek sem:

ILYEN ÁLLAT MÁRPEDIG VAN!

FIROBÉ | 2010. május 24. | 17:36:26

telehaz | 2010. május 24. | 17:30:42
Igen, csak a különbség annyi, hogy Neked van türelmed megmagyarázni a dolgot, én meg slamposan annyit írok, hogy "baromság". Pl. a kormány programra csak ennyi az összefoglalt véleményem

Jager László | 2010. május 24. | 17:35:43

telehaz,bocsánat.
Válaszolt!!Köszönöm.
Kutyahaj is "válaszolt "az ő irodalmi modorában!!
Remélem stílusát még jobbikosan élezi,mert így olyan szerénynek tűnik!!
Szeretem az ilyen bátortalan,mondhatnám gyáva embereket!!!
J.L.

xanadu | 2010. május 24. | 17:33:56

telehaz | 2010. május 24. | 17:26:07

Igazából a munkavédelmi, tűzvédelmi, ÁNTSZ szabályok a szigorúak, "fizetősek", de nem hiszem, hogy ezeket célszerű gyengíteni.

Az adózás módszereiben igazán nem lehet pézt keresni a vállalkozásban, legfeljebb bukni. Ugyanis meg kell majd venni az új szabályokhoz igazított szoftvereket.
Milyen adók vannak?
Helyi, iparűzési.
Nyereségadó.
Szakképzési.
A munkabérek után van a nyugdíj és a munkaerő alap.

Bajnai megszüntetett 4 adónemet ebben az évben lehet, hogy a fidesz ezt még nem vette észre.

telehaz | 2010. május 24. | 17:30:42

FIROBÉ | 2010. május 24. | 17:16:24
Később észrevettem, hogy ugyanazt írtam, amit te. :)
Igazad van. Nem érdemes vele foglalkozni, valóban.
Most azonban úgy tűnik, végre a moderátor is elolvasta saját moderálási alapelveiket, s talán tesz valamit.
Nem csupán kutyaháj, hanem pl. kocsobur írásainak sem ártana a moderátori helyretétel.

xanadu | 2010. május 24. | 17:27:19

Kormányprogram?

Ha ha ha!

Parasztvakítás!

Bignick | 2010. május 24. | 17:26:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

telehaz | 2010. május 24. | 17:26:07

kocsobur | 2010. május 24. | 13:50:52
19./20o.
"A nemzeti ügyek kormánya csökkenteni fogja az adminisztráció gerjesztett e
költségeket, az állami tevékenységekből fakadó vállalkozói kockázatokat . Programot indít a gazdasági bürokrácia és az adminisztráció csökkentésére . A program elsődleges célja a betarthatatlanul bonyolult és olykor önkényesen működtetett adórendszer egyszerűsítése, másodlagos célja a vállalkozások tevékenységét szabályozó előírások terheinek csökkentése . Ezzel közvetlenül 300-500 milliárd forinttal csökkennek a vállalkozások egy évre jutó költségei ."

Lózung.
A 300-500 saccolt milliárd - konkrétumok nélkül - nem mond semmit.
Mikor? Hogyan? Milyen feltételekkel? Milyen ellentételezéssel? Ha program, akkor ezekre a kérdésekre meg kellene adnia a választ.
Nem teszi.
Nem program.
Politikai vitakör anyaga esetleg lehetett volna, 1975-ben.

Bignick | 2010. május 24. | 17:25:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

FIROBÉ | 2010. május 24. | 17:16:24

T. Teleház!
Kutyahájnak már ezt Írtam:
"...összehangba van a választási ígéretekkel"
No mégegyszer: programból egy oldal biztosan hiányzik. Orbán ME azt mondta, hogy Magyarországon vészhelyzet van..., ez a Szíjjártó gyerek meg, útközben ezt az oldalt elveszítette.
...semmit mondást akarják kormányprogram rangjára emelni, ami szégyen"
A dokumentumban a számok "elcsúsznak". Orbán Viktor a második nemzeti konzultáción bejelentette: fél éven belül a 2800 milliárd forintos adminisztrációs teherből 800 milliárdot levesznek a vállalkozások és a háztartások válláról. A bemutatott kormányprogram azonban 1000 milliárd forintos terhelésről szól, amiből 300-500 milliárdot faragnának.

Erre csúnyán kezdett el írni. Nem foglalkozom tovább vele.

FIROBÉ | 2010. május 24. | 17:11:23

telehaz | 2010. május 24. | 17:02:52
Azt hiszem, arra nem vállalkozik egyik pártból sem senki, talán a sajtónak kellene nagyobb lendülettel ezt (ezeket) elemezni.

telehaz | 2010. május 24. | 17:09:39

Kutyaháj | 2010. május 24. | 14:00:53
"Ez a program a kibontakozás, a fejlődés programja, összehangba van a választási ígéretekkel"

Egészen pontosan mely ígéretekkel van összhangban?
Az azonnali és nagyarányú adó-és járulékcsökkentéssel, a gyes és a gyed azonnali visszaállításával, a 13. havi közalkalmazotti bér azonnali visszaállításával, a családi pótlék rendszerének visszaállításával a 2002. évire, a szuperbruttósítás azonnali eltörlésével, a (ingatlanadó után maradt) vagyonadó azonnali eltörlésével, vagy mely további mézesmadzaggal?
Mert ezek egyikének sincs nyoma ebben a frázis gyűjteményben.

Kutyaháj | 2010. május 24. | 17:08:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bignick | 2010. május 24. | 17:04:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

telehaz | 2010. május 24. | 17:02:52

FIROBÉ | 2010. május 24. | 16:18:20

Abban is igazad van szerintem, hogy valóban el kellene mondania az ellenzéknek mindezeket, függetlenül attól, hogy bármit mondanak, nem érnek el vele semmit.
Arra azonban jó lenne, hogy a nép számára kiderüljön: mégsem hülye itt mindenki.

telehaz | 2010. május 24. | 16:59:42

telehaz | 2010. május 24. | 16:58:09
Itt helyesen: túlzott közeledéstől.
Bocs.

telehaz | 2010. május 24. | 16:58:09

FIROBÉ | 2010. május 24. | 16:18:20

Valóban, az alkotmányozó nemzetgyűlés választása egy alkalomra szól, utána megint oszolj van és ismét új választás.
Végig kellett volna vinnem a folyamatot, de már a leírásába is belefáradtam.
Képzelem, hogy beleunna a jónép - és hogy betojna közben Orbán, mert annyi választást gyors egymásutánban semmiképp sem bírna ki.
Csak az történt ezzel a hablattyal, amit előadott, hogy kicsit be akart nyalni a Kossuth téri kempingezőknek, akik alkotmányozó nemzetgyűlést követeltek, amikor ő vekkerrel hadonászott.
Óvnám a túlzott közeledéshez.
Azt mondja a fáma, hogy aki disznók közé keveredik, megeszik a korpákok... :)))

telehaz | 2010. május 24. | 16:50:53

Jager László | 2010. május 24. | 16:38:44

Megmondanád, hogy miért veszel egy kalap alá pl. kutyahájjal?
Köszönő viszonyban sincs a véleményem az övével.
Különösebben nem érdekel a motivációd, csak a tisztán látás kedvéért kérdezem.

Kutyaháj | 2010. május 24. | 16:49:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kutyaháj | 2010. május 24. | 16:48:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kutyaháj | 2010. május 24. | 16:46:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. május 24. | 16:38:44

Hát ismét megjelentek a "DEMOKRATÁK"!!!!
Pl telehaz, kutyahaj...
Na ez lenne a FIDESZ programja??
Netalántál a jobbiké!!??
000000000 amit mondanak!!
Sajnálom őket!!
Inkább írjanak a Csintalannak,vagy Bayernak,Lovasnak,Orbánnak,Balsainak,Kövérnek,Cser-Palkovicsnak!!
Remélem ezt a színvonalat ott szeretik!!!!!
Szeretettel J.L.

telehaz | 2010. május 24. | 16:25:25

kocsobur | 2010. május 24. | 13:12:15
Kérdeztem egy tiport fejü nyuggertől"

Saját familiád felmenői nem mondták még, hogy ha így beszélsz más idősekről, velük se merj egy asztalhoz ülni?
Szégyelld magad.

FIROBÉ | 2010. május 24. | 16:22:16

MUNKÁJUKAT, semmi "ly"!

telehaz | 2010. május 24. | 16:18:54

vermes | 2010. május 24. | 13:04:20
Miért könyörgöm? Az éppen levitézlett kormány "mit mondott"? Mit? Hogy szétlopják az agyunkat?"

Hát az agyatok tényleg szét lett lopva.
Minden jel erre mutat.

FIROBÉ | 2010. május 24. | 16:18:20

telehaz | 2010. május 24. | 16:06:45
Még annyit, hogy az alkotmányozó nemzetgyűlés (akiket így választanak) az alkotmány megszülése után munkályukat befejezik, és új választást kell kiírni (ők nem folytatják a munkát, mert csak erre szól megbízatásuk, így talán írhatnak olyan alkotmányt, mely nem elfogult).
Ezt biztosan nem merik elmondani Orbán Me-nek, és ezt értem. De! LMP? vagy valaki???

Bignick | 2010. május 24. | 16:14:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

telehaz | 2010. május 24. | 16:12:56

vermes | 2010. május 24. | 12:26:38
Minden bizalom elveszett az MSZP iránt! Értse már meg végre mindenki!

Te meg azt értsd meg végre, ha kérhetem, hogy már régen nem az MSZP-ről van szó, hanem a Fideszről.
A választási kampánynak vége.
Téma: a Fidesz kormányprogramja.

Bignick | 2010. május 24. | 16:10:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

telehaz | 2010. május 24. | 16:06:45

FIROBÉ | 2010. május 24. | 11:05:02
Annyira volt forradalom, mint a Nemzeti Együttműködés Programja kormány program. Legalább valami izgalmasabb nevet találtak volna, hogy passzoljon a forradalomhoz. Az alkotmányozúó nemzetgyűlés, még mindíg benne van, és ez is baromság."

Persze, hogy baromság.
Súlyosbítja a helyzetet, hogy a Fidesz elnöke és kollégiumi szobatársai - akikkel a hadseregtörzset alakítja - valamennyien jogi végzettségűek, tehát pontosan tudják, hogy ez az országgyűlés soha nem lehet alkotmányozó nemzetgyűlés.
Ahhoz, hogy az legyen, új választásokat kell kiírni, ennek az országgyűlésnek pedig fel kell oszlatnia önmagát.
Ugyanis: ezt az országgyűlést a jelenlegi alkotmány előírásai szerint választottuk.
A jelenleg hatályos alkotmány nem teszi lehetővé alkotmányozó nemzetgyűlés megalakítását.
És: ezen a helyzeten nem változtat az alkotmány módosítása, de nem változtat vadonatúj alkotmány írása sem.
Ha vadonatúj alkotmányt ír a kétharmados többség (amihez joga van), abban szerepeltethet alkotmányos nemzetgyűlést, ám ezt az országgyűlést nem alakíthatja azzá, de feloszlathatja, s kiírathat új, alkotmányozó nemzetgyűlés választást.

Bignick | 2010. május 24. | 16:05:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bignick | 2010. május 24. | 16:02:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kutyaháj | 2010. május 24. | 15:59:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kutyaháj | 2010. május 24. | 15:58:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

FIROBÉ | 2010. május 24. | 15:56:36

baracskai | 2010. május 24. | 15:48:53
Ha, és akkor!
Jó lenne, ha ebböl állna a kormányzás, de ettől egy kicsit bonyolultabb és többet is kell tenni.
pl:..." a BTK.-ban a "három dobás" elvének megfelelő változásokat vezetnek be,"
Bocs, de erre azt mondom ,hogy parasztvakítás. Nem a visszaeső bűnözőkkel van a baj, hanem a bűnismétlőkkel, de erre meg nem vonatkozik a háromcsapás. Ezt viszont azért nem hangsulyozzák, mert ezen a területen képtelenk lesznek válltoztatni, így számonkérés elmaradhat.

baracskai | 2010. május 24. | 15:48:53

/Folytatva a 15:41:40/
- az adózók számára engedélyeznek támogatásokat, kedvezményeket,
- biztosítják a magyar állampolgárságot a külföldi, magyar identitású sze-
mélyeknek,
akkor valószínűleg megtartja a Fidesz-KKDNP szövetségen alapuló kormány az ország lakosainak többségének rokonszenvét.

Bignick | 2010. május 24. | 15:44:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

enemy | 2010. május 24. | 15:44:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

FIROBÉ | 2010. május 24. | 15:43:22

Kutyaháj | 2010. május 24. | 15:39:13

A programhoz visszatérnél és értékelnéd, úgy hogy nekem is tetszen?

baracskai | 2010. május 24. | 15:41:40

Ha:
- lecsökkentik az állami és önkormányzati feladatokat,
- lecsökkentik a képviselők létszámát,
- a lecsökkentett állami és önkormányzati feladatok elvégzéséhez igazodva
elküldenek százezres nagyságrendben köztisztviselőket, közalkalmazottakat,
- a BTK.-ban a "három dobás" elvének megfelelő változásokat vezetnek be,
- az iskoláztatáshoz kötik a családi pótlékot,
- a gépkocsivezetői jogosítvány kiadását a 8 általános iskolai végzettség-
hez kötik,
-

Kutyaháj | 2010. május 24. | 15:39:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

enemy | 2010. május 24. | 15:30:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

FIROBÉ | 2010. május 24. | 15:29:35

Kutyaháj | 2010. május 24. | 15:22:41
"államférfi áll a kormány élén"
A kordon bontásról még nincs itélet.
Az elődről meg nem volt és nem is lesz itélet. Így nem lehet bűnöző!

Kutyaháj | 2010. május 24. | 15:22:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bignick | 2010. május 24. | 15:19:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

telehaz | 2010. május 24. | 15:13:04

paragrafus | 2010. május 24. | 08:40:19
Emlékeztetnék mindenkit arra, hogy a 2002-es kormányváltás előtt viszont Orbán volt, aki az utódkormány számára öt évre úgy betonozott be főköztisztviselőket, hogy nem lehetett semmilyen, még szakmai indokkal sem kirúgni senkit, ráadásul akkor is megkapták a teljes fizetésüket, ha a(z új) kormány nem kívánta őket foglalkoztatni."

Valóban így volt.
Rendelkezési állományba kellett tenni azt, akinek nem jutott feladat, főtisztviselői fizetésének érintetlenül hagyásával.
Akár évekre.

enemy | 2010. május 24. | 15:11:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

telehaz | 2010. május 24. | 15:07:56

És ugyan mi a búbánatot lehet vitatkozni a semmin?

FIROBÉ | 2010. május 24. | 15:07:37

xanadu | 2010. május 24. | 15:04:27

Orbán ME-től kérdezd, ne tőlem. Őtőle van az idézet. Áprilisban még ezt mondta. Nehogy mán én feleljek azé, hogy ez elhangzott!

xanadu | 2010. május 24. | 15:06:12

Kutyaháj | 2010. május 24. | 15:03:00

Nem az a lényeg, hogy kit nézünk.
A tettek beszélnek!

Az Orbáné eddig nem sok jót jelentenek NEKED sem.

Kutyaháj | 2010. május 24. | 15:04:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

xanadu | 2010. május 24. | 15:04:27

FIROBÉ | 2010. május 24. | 14:17:27

Milyen adminisztrációs teher jelent 2800 milliárdot?
Ez kb. a nyugdíj és Eü, befizetések összege.

Ezek fognak megszünni?

Kutyaháj | 2010. május 24. | 15:03:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

xanadu | 2010. május 24. | 15:01:00

Kutyaháj

"A Fidesz 68 százalékot kapott, OV a főnök, mehettek a búsba,"

Ne reménykedj.
Az itt irókkal együtt te is odakerülsz.

Próbáld ezt megelőzni.

xanadu | 2010. május 24. | 14:59:10

Minek ugranak neki?

PR parasztvakításnak.

vakablak | 2010. május 24. | 14:46:38

http://nol.hu/belfold/nekiugranak_a_kormanyprogramnak
vakablak | 2010. május 24. | 14:45:15

Kutyaháj | 2010. május 24. | 14:39:31
„A Fidesz 68 százalékot kapott, OV a főnök, mehettek a búsba,”

A Fidesz 53% körül kapott, az összes választó kb. 1/3-a szavazott rá, ezzel lett 68%-a a parlamentben. Természetesen Viktorbasi a főnök, ezt senki sem vonja kétségbe. Senki sem megy a búsba, bár ha te mennél, aligha sírna utánad valaki. Ahogy a nem a Fideszre szavazók elfogadják, hogy a népakarat kedvencedet helyezte hatalmi pozícióba, úgy most te is szépen megszokod és muszáj leszel elfogadni, hogy bárki, ismétlem: BÁRKI kritizálhatja okkal vagy ok nélkül, érvekkel vagy érvek nélkül, kedvvel vagy kedvetlenül, egyáltalán: minden tetszőleges módon a Fideszt és szeretett vezéredet. Ha szétszakadsz, sem tudod ezt megakadályozni. Ehhez se jogod, se hatalmad, se lehetőséged.

Ha nem tetszik a demokrácia, költözz Kubába vagy Észak-Koreába.

FIROBÉ | 2010. május 24. | 14:46:21

Kutyaháj | 2010. május 24. | 14:39:31

Tíz év alatt egymillió új munkahelyet teremtenek.OK, de! Szeretném tudni, mi várható a következő négy évben! Mert erre és nem tíz évre kapott felhatalmazást a Fidesz-KDNP.

Az MSZP lehet, hogy Téged leköt, de engem nem érdekel.
A mostanról és az előttünk álló négy évről beszélek. OK?

Ebben mi a gyűlölet?

vakablak | 2010. május 24. | 14:46:04

jav.: „...muszáj leszel elfogadni...”

vakablak | 2010. május 24. | 14:45:15

Kutyaháj | 2010. május 24. | 14:39:31
„A Fidesz 68 százalékot kapott, OV a főnök, mehettek a búsba,”

A Fidesz 53% körül kapott, az összes választó kb. 1/3-a szavazott rá, ezzel lett 68%-a a parlamentben. Természetesen Viktorbasi a főnök, ezt senki sem vonja kétségbe. Senki sem megy a búsba, bár ha te mennél, aligha sírna utánad valaki. Ahogy a nem a Fideszre szavazók elfogadják, hogy a népakarat kedvencedet helyezte hatalmi pozícióba, úgy most te is szépen megszokod és muszáj leszek fogadni, hogy bárki, ismétlem: BÁRKI kritizálhatja okkal vagy ok nélkül, érvekkel vagy érvek nélkül, kedvvel vagy kedvetlenül, egyáltalán: minden tetszőleges módon a Fideszt és szeretett vezéredet. Ha szétszakadsz, sem tudod ezt megakadályozni. Ehhez se jogod, se hatalmad, se lehetőséged.

Ha nem tetszik a demokrácia, költözz Kubába vagy Észak-Koreába.

lusta | 2010. május 24. | 14:42:49

Kutyaháj | 2010. május 24. | 14:39:31
Minek a 68%-t? Ez nagyon fontos. A téz milliós népességnek, a 8 milliós választásra jogosultnak, vagy minek a mennyije?
Miért baj az, ha a fércmű, amit hangzatosan kormányprogramnak tituláltak ilyen kritikát kap? Nem szoktak Önök hozzá?
Akkor legyen szíves válaszolni a konkrét miniszteri fizetéseket érintő kérdéshez.

FIROBÉ | 2010. május 24. | 14:41:50

Kutyaháj | 2010. május 24. | 14:39:31
33%
No mégegyszer: programból egy oldal biztosan hiányzik. Orbán ME azt mondta, hogy Magyarországon vészhelyzet van..., ez a Szíjjártó gyerek meg, útközben ezt az oldalt elveszítette.
...semmit mondást akarják kormányprogram rangjára emelni, ami szégyen"
A dokumentumban a számok "elcsúsznak". Orbán Viktor a második nemzeti konzultáción bejelentette: fél éven belül a 2800 milliárd forintos adminisztrációs teherből 800 milliárdot levesznek a vállalkozások és a háztartások válláról. A bemutatott kormányprogram azonban 1000 milliárd forintos terhelésről szól, amiből 300-500 milliárdot faragnának.

Mi ebben a gyűlölet?

lusta | 2010. május 24. | 14:39:57

kocsobur | 2010. május 24. | 13:50:52
Lewgyen szíves már megmutatni azt az azonnali, nagyarányú adócsökkentést. a szövegértelmezésével lehet Önnek a baja. Az azonnali, nagyarányú az most és hatalamas. Nem majd, valamikor, valamennyi. Ezért nem akarom ismételni, olvassa el FIROBÉ beírását.

Kutyaháj | 2010. május 24. | 14:39:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

FIROBÉ | 2010. május 24. | 14:32:54

Kutyaháj | 2010. május 24. | 14:24:39

Picit rosszul esiknek szavaid.

prioritás | 2010. május 24. | 14:28:55

Kutyamáj!
Nem fáj valamid?
Nyihaha és megint nyihaha,
sőt bruhaha!

Kutyaháj | 2010. május 24. | 14:24:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

FIROBÉ | 2010. május 24. | 14:17:27

Kutyaháj | 2010. május 24. | 14:00:53
T az üziket elolvasod? Meg is érted?
"...összehangba van a választási ígéretekkel"
No mégegyszer: programból egy oldal biztosan hiányzik. Orbán ME azt mondta, hogy Magyarországon vészhelyzet van..., ez a Szíjjártó gyerek meg, útközben ezt az oldalt elveszítette.
...semmit mondást akarják kormányprogram rangjára emelni, ami szégyen"
A dokumentumban a számok "elcsúsznak". Orbán Viktor a második nemzeti konzultáción bejelentette: fél éven belül a 2800 milliárd forintos adminisztrációs teherből 800 milliárdot levesznek a vállalkozások és a háztartások válláról. A bemutatott kormányprogram azonban 1000 milliárd forintos terhelésről szól, amiből 300-500 milliárdot faragnának.
Te is össze-vissza beszélsz.

Kutyaháj | 2010. május 24. | 14:00:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

FIROBÉ | 2010. május 24. | 13:57:03

kocsobur | 2010. május 24. | 13:50:52
A dokumentumban a számok "elcsúsznak". Orbán Viktor a második nemzeti konzultáción bejelentette: fél éven belül a 2800 milliárd forintos adminisztrációs teherből 800 milliárdot levesznek a vállalkozások és a háztartások válláról. A bemutatott kormányprogram azonban 1000 milliárd forintos terhelésről szól, amiből 300-500 milliárdot faragnának.

Gazdád és Te is össze-vissza beszéltek.

prioritás | 2010. május 24. | 13:53:27

MIFÉLE KORMÁNYPROGRAMNAK?!
Csak nem arra a 85 oldal értelmezhetetlen
Orbáni fércműre gondoltok?
AZ CSAK ÁLTALÁNOSSÁGOKAT TARTALMAZ ÉS
NAGYON HÜLYÉNEK NÉZ BENNÜNKET!
Gratulálok azoknak, akik még vitát is
tudnak generálni belőle!

FIROBÉ | 2010. május 24. | 13:51:54

Kutyaháj | 2010. május 24. | 13:48:12
Ha a választási program koherens lett volna, amely tartalmazza a költségvetési, a jövedelem-, a vagyonpolitikai, a foglalkoztatási és fejlesztéspolitikát, az antiinflációs politikát, az euró bevezetéséhez való viszonyt, az rendben lett volna. De nem ez történt.
A program nemcsak a polgárokkal szemben tiszteletlen, hanem megengedhetetlen a már eddig is türelmetlenül váró befektetőkkel szemben is.
Tíz év alatt egymillió új munkahelyet teremtenek.OK, de! Szeretném tudni, mi várható a következő négy évben! Mert erre és nem tíz évre kapott felhatalmazást a Fidesz-KDNP.

Az MSZP lehet, hogy Téged leköt, de engem nem érdekel.
Ac mostanról és az előttünk álló négy évről beszélek. OK?

Nehogy lemaradj!

kocsobur | 2010. május 24. | 13:50:52

Re#lusta (" Tessék már nekem megmutatni a kormányprogramban hol találom. Kétszer is átböngésztem, afiamtúl még a nagyítót is elkértem, de nem találtam.KI is hazudik itten?")

Hát te biztos..Ráadásul ezek szerint még az utódod is vak/hülye..:)

19./20o.
"A nemzeti ügyek kormánya csökkenteni fogja az adminisztráció gerjesztett e
költségeket, az állami tevékenységekből fakadó vállalkozói kockázatokat . Programot indít a gazdasági bürokrácia és az adminisztráció csökkentésére . A program elsődleges célja a betarthatatlanul bonyolult és olykor önkényesen működtetett adórendszer egyszerűsítése, másodlagos célja a vállalkozások tevékenységét szabályozó előírások terheinek csökkentése . Ezzel közvetlenül 300-500 milliárd forinttal csökkennek a vállalkozások egy évre jutó költségei ."

Ja most jön az amikor kitalálod hogy évente 300-500 milliárd csak a válalkozásoknak az nem nagyarányú...:P

Kutyaháj | 2010. május 24. | 13:48:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lusta | 2010. május 24. | 13:47:48

kocsobur | 2010. május 24. | 13:38:40
Ha már 2006-t emlegeti akkor a fijúgg 3800 milliárdot igértek, míg a szocialisták csak 1500 milliárdot.
Persze Ön még igen fiatal, akkor még olyan hátulgombolós lehetett, ezért nem emlékszik az akkori nagy igértetekre.

Vak Ond | 2010. május 24. | 13:43:56

kocsobur | 2010. május 24. | 13:38:40

Niida! Ehun meg a Fidesz igérte a tizennegyedik havit!


http://index.hu/politika/belfold/2006/valasztas/igeretek/igeretek/

kocsobur | 2010. május 24. | 13:38:40

Re#Vak Ond ("Értem én, ha ellezékben vagyunk, 14-k havi nyugdíj is legyen")


Ellenzékben, az még hagyján...
No de KORMÁNYON..:P

Mert ma már sokan hajlamosak elfeledni azt hogy 2006-ban a böszme ígért 14 havit:

http://www.hirszerzo.hu/cikk.hirszerzo.8969.html

lusta | 2010. május 24. | 13:36:23

Idéztem a konkrét miniszteri fizetést.
Ugye még emlékszenek a jobberek, mert mi gondolkodó emberek igen, az azonnali, nagyarányú adócsökkentésre? Tessék már nekem megmutatni a kormányprogramban hol találom. Kétszer is átböngésztem, afiamtúl még a nagyítót is elkértem, de nem találtam.
KI is hazudik itten?

kocsobur | 2010. május 24. | 13:33:21

Vak Ond ("Akkor kérdem én tőletek, felvilágosult Fidesz szavazóktól, miért követtetetek el mindent, hogy azt a buszt amin ti is ültetek, az árokba vezesse a sofőr?! ")

Mi vazze?
Mi tehetünk arról hogy egy elmebeteg megpuccsolta a vezetőt és maga ült a volánhoz?
Mi tehetünk arról hogy ez az elmebeteg aztán "hazudott reggel, éjjel és este" ,miközben "nyilvánvaló volt hogy mindaz amit mond az nem igaz"?

Hiszen mi csak igyekeztük megúszni legalább ép bőrrel az ámokfutását...
A busznak okozott károkat meg még csak sejtjük..

lusta | 2010. május 24. | 13:32:54

vermes | 2010. május 24. | 13:20:41
cikk a nekiugranak a kormányprogramnak szól. Próbálom tartani magam ehhez. Az elmúlt 20 évben egy kicsit is kikupálódott ember értelemmel olvas és lát, elgondolkodik. Sajnálom, ha vannak még jobberek, akik az MSZP-ről értekeznek. Valóban az ország 80 %-a nem a baloldalra voksolt, de nem is felcsúti kis zsebcézárra és híveire. Egyébként említettem, hogy a választásoknak valóban vége vean. A győztes kerül most a céltábla közepébe. Ez minden normális országban, mondom normális országban ez így működik. Ugyanúgy szépen emlékezhetünk arra, hogy Sebes Gusztáv az évszazad edzője rangsorban a harmadik helyet szerezte meg, Jön az Aranycsapat, de akár Flóriról is beszélhetünk, vagy esetleg Bene Feriről. Sorolhatnám és gondolom Ön is tudna még hozzátenni. Na ez az ami a selejtezőkön és más meccseken a kutyát sem érdekli. Kivonultak a csapatok a pályára. Tétre menő meccsről van szó, tesség bizonyítani.
Meg lett választva a kormányfő, a cspata, jönnek először a programmal és azt látjuk, hogy sokan még mindig Slóziról beszélnek.
Ember, az már nagyon régen volt.

Vak Ond | 2010. május 24. | 13:32:24

kocsobur | 2010. május 24. | 13:22:16

Értem én, ha ellezékben vagyunk, 14-k havi nyugdíj is legyen, meg dinnye is a nyuggernek, de ha kormányon, akkor semmit nem érdemelnek, mert úgysem ránk szavaztak. Nyuggerek letudva!

De mi lesz az adócsökkentéssel, ami majd mint anno a Ford T-modell saját hajánál fogva húzza a gazdaságot és vele együtt Magyarországot a szarból. A régi Fidesz ideológi szerint ugyanis minél rosszabbul megy a gazdaság szekere, annál nagyobb mértékű adócsökkentésre van szükség. Jelenleg már a negatív adónál tartunk, de valahogy a nagy adócsökkentésekről már nem lehet hallani. Most azt pampogják előbb m,eg kell nézni hogy állunk.
Minek kérdem én? Minél rosszabbul annál nagyobb adócsökkentés kell. Így most nagyhirtelen lecsökkenthetnék a járulékokat nullára. Ha még nagybb lesz a baj, akkor majd félévtől az SZJA-t is el lehet törölni. Ha már ingatlan adó nincs?

FIROBÉ | 2010. május 24. | 13:30:09

kocsobur | 2010. május 24. | 13:27:06
Bocs, potosítok:33,9506172%
A számokat párt függetlenül lehet kezelni.

kocsobur | 2010. május 24. | 13:27:06

Re#FIROBÉ ("FIDESZ 33!-ot kapott. Nem többget, nem kevesebbet! Ennyi!")


Sőt, tulajdonképpen a ballibnek van kétharmada...:P

Amúgy. Egyéni választókerületek száma : 156
Ebből: Fidesz 153
MSZP 2
Jobbik 0
LMP 0
Független 1
---------

:P

FIROBÉ | 2010. május 24. | 13:24:18

vermes | 2010. május 24. | 13:20:41
FIDESZ 33!-ot kapott. Nem többget, nem kevesebbet! Ennyi!

kocsobur | 2010. május 24. | 13:22:16

Vak Ond ("Akkor kérdem én tőletek, felvilágosult Fidesz szavazóktól, miért követtetetek el mindent, hogy azt a buszt amin ti is ültetek, az árokba vezesse a sofőr?! ")

Mi vazze?
Mi tehetünk arról hogy egy elmebeteg megpuccsolta a vezetőt és maga ült a volánhoz?
Mi tehetünk arról hogy ez az elmebeteg aztán "hazudott reggel, éjjel és este" ,miközben "nyilvánvaló volt hogy mindaz amit mond az nem igaz"?

Hiszen mi csak igyekeztük megúszni legalább ép bőrrel az ámokfutását...
A busznak okozott károkat meg még csak sejtjük..

HIRDETÉS

A kormányprogramot tízórás időkeretben vitatja meg a parlament. Kedden Orbán Viktor felszólalása nyitja meg a program vitáját, majd a frakciók vezérszónokai kapnak szót. A vita szerdán hét és fél órában képviselői felszólalásokkal folytatódik, ekkor az európai parlamenti képviselők is kifejthetik véleményüket a dokumentumról.

A kormányprogramról, amelynek formája országgyűlési határozati javaslat, jövő szombaton, Orbán Viktor zárszava után voksol az Országgyűlés, annak elfogadásához és a miniszterelnök megválasztásához az országgyűlési képviselők több mint felének, azaz 194 képviselőnek, az igen szavazata szükséges.

Szijjártó Péter, a Fidesz szóvivője a kormányprogram benyújtásakor szombaton az összesen 85 oldalas kormányprogramban szereplő konkrét intézkedések között említette az adócsökkentést, az adórendszer egyszerűsítését, a munkahelyteremtést, a szociális biztonság helyreállítását, valamint az otthonteremtés, illetve a fiatalok támogatását.

HIRDETÉS

Szombat délután, miután a héten a parlamenti bizottságok is meghallgatják őket, letehetik az esküt a miniszterek is.

A kormányprogram mellett jövő héten dönthet a Ház a fideszes Orbán Viktor, Kövér László, Németh Zsolt, Kósa Lajos és a kereszténydemokrata Semjén Zsolt által benyújtott, a magyar állampolgárságról szóló törvény módosításáról. A szerdai döntésre váró előterjesztés alapján akkor honosítható kedvezményesen az a nem magyar állampolgár, akinek felmenője magyar állampolgár volt, vagy valószínűsíti magyarországi származását, és magyar nyelvtudását igazolja, ha büntetlen előéletű, és honosítása nem sérti Magyarország közbiztonságát és nemzetbiztonságát sem. Mindez egyéni kérelemre, nem pedig kollektíven, automatikusan történhetne.

A keddi ülésnapon megkezdődik a kormánytisztviselők jogállásáról szóló törvényjavaslat vitája. Az előterjesztés indoklása szerint a köztisztviselők jogállásáról szóló törvény hatálya alá tartozó munkáltatóknál foglalkoztatottak közszolgálati jogviszonya kormánytisztviselői jogviszonnyá alakul át. "Ezzel megnyílik a lehetőség a szükséges átalakítások racionális költségvetési terhek melletti végrehajtásához" - olvasható az indoklásban.

Ebben azt is rögzítik, hogy az államot megilletné az a jog, legalább olyan feltételekkel szüntethesse meg ezt a jogviszonyt, mint a kormánytisztviselő, azaz indokolás nélkül, 2 hónapos felmentési idővel. Indoklás szerint nincs alkotmányos, célszerűségi vagy etikai alapja annak, hogy a köztisztviselők a többi foglalkoztatotthoz képest – éppen az állammal szemben – kiemelt védelmet élvezzenek és felmenthetetlenné váljanak az állami feladatok végrehajtása során. Sőt, a jelenlegi fokozott védelem jelentős részben okolható azért, hogy a magyar közigazgatás hatékonysága alacsony és közmegítélése rossz.

Megvitatják az országgyűlési képviselők számának csökkentéséhez szükséges választójogi reform előkészítéséről szóló országgyűlési határozati javaslatot. Ennek alapján az alkotmányügyi bizottság létrehozna egy, a választójogi reformot előkészítő albizottságot, amelynek legkésőbb 2011. június 30-ig törvényjavaslatot kellene készítenie az országgyűlési képviselők választásának új szabályairól, azt, a széleskörű társadalmi vitát követően, legkésőbb 2011. december 31-ig az Országgyűlés elé kell beterjeszteni.

A napirenden szerepel a fővárosi kerületek közterületein, önkormányzati tulajdonú épületein elhelyezhető művészeti alkotásokkal összefüggő, a helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat- és hatásköreiről szóló törvény módosítása.

Az előző parlamenti ciklushoz hasonlóan a mostaniban is működhet a műsorterjesztés és a digitális átállás szabályairól szóló törvényben meghatározott pályázati eljárás országgyűlési ellenőrzését szolgáló eseti bizottság, az ennek a felállításáról szóló fideszes országgyűlési határozati javaslatot is megvitatják.

Folytatódik a kisebb önkormányzati képviselő-testületeket javasló, a helyi önkormányzati képviselők és polgármesterek választásáról szóló törvényjavaslat általános vitája.

Több részletes vita is lesz kedden, például a trianoni emléknappal kapcsolatos, a Nemzeti Összetartozás melletti tanúságtételről szóló javaslaté, a "három csapás" néven ismertté vált büntető törvénykönyvi módosításé, illetve a közterületi parkolás jogi feltételeinek megteremtéséről szóló előterjesztéseké. Utóbbiakról várhatóan június 1-jén szavaz a Ház.

Szerdán a határozathozatalok és a kormányprogram hét és fél órás vitája után lesz a családok támogatásáról szóló törvénynek, valamint a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló törvénynek a tankötelezettség teljesítésével összefüggő módosításának általános vitája. Ugyancsak általános vita lesz a közúti járművezetői képzésben való részvétel alapfokú iskolai végzettséghez kötéséről szóló országgyűlési határozati javaslatról.

Szerdán is számos előterjesztés részletes vitája szerepel a napirenden, például a közoktatási törvény egyházi iskolák finanszírozásával kapcsolatos módosításáé.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    174 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS