volvo340 | 2010. január 7. | 14:24:09
Az a Fránya 2/3!
Az a mai, PÁRTVISZONYOKAT figyelembe véve, senkinek sem jó!
Csak, a kizárólagos hatalomra vágyó, és uralkodni akaró személyek vágya!
És, semmi garancia sincs arra, hogy az országunk jólétének, életszínvonalának emelésére használnák fel, a Parlamentben, az elért kétharmados többséget.
Mint a példa mutatja!
Az MSZP-SZDSZ pártszövetség, egyszerű parlament többséggel is, tönkre tudta tenni az országunkat, minden szinten!
Nem nehéz elképzelni!
Mit tettek volna, ha megvan a kétharmados többségük!
Talán már, országunk sem lenne!
Egy stabil és konstruktív, ellenzéki pártra, mindig szükség van! Kell hogy figyeljen és szóvá tegye, az esetlegesen felmerült problémákat!
Knapp | 2009. október 30. | 00:46:11
NETEGEZZ | 2009. október 28. | 23:17:26
Részben igaz, amit írsz (nem kell a parlamenti többséghez 51%-nyi szavazatot szerezni),de néhány pontatlanság: 2004-ben nem voltak választások! A számok alapján 1994-re gondolhatsz...
2002-ben az MSZP 40,5%-kal 46,11%-os parlamenti párt lett, 2006-ban 43,21-gyel 48,19 lett a vége.
2010 akkor lesz izgalmas, ha a 2. fordulóra a Fidesz/MSZP/Jobbik hármasok maradnak állva, és Jobbik visszalépések nélkül zajlik majd a szavazás. 176 választókerületről beszélünk!
bánáti? | 2009. október 29. | 18:42:30
Szeretettel üdvözlöm a két úriembert: Netegezz és Netegezz!(alias Filozófus) Urakat!
Ez gyors és tisztességes megegyezés volt Önök között! Őszinte Tiszteletem!
Szabo | 2009. október 29. | 18:39:23
A tenisz sem megy.. egy darabig most inkább ülj le egy sarokba és maszírozd a homlokodat Sharpi!
sharapova2008 | 2009. október 29. | 13:09:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sharapova2008 | 2009. október 29. | 13:08:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
jofiu | 2009. október 29. | 11:21:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
NemoKapitany | 2009. október 29. | 06:56:25
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spicy | 2009. október 29. | 00:47:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spicy | 2009. október 29. | 00:46:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Crassus | 2009. október 28. | 23:25:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
NETEGEZZ | 2009. október 28. | 23:17:26
T. Olvasók!
A hozzászólásokban némi félreértést látok. Azt nyilván nem tudom, hogy a Fidesznek lesz-e kétharmadnyi mandátuma, a következő parlamenti ciklusban, de az nem árt tudni, hogy a kétharmados többséghez nem kell a leadott szavazatok kétharmadát megszerezni.
2004. évi választásokon, az MSZP a leadott szavazatok cc. 33 %-ának megszerzésével elnyerte a parlamenti mandátumok több mint ötven százalékát.
Az országgyűlési választáson, az egyéni/listás kombinált rendszer miatt, a kétharmados mandátumtöbbség elnyeréséhez cc. 50 % meghaladása is elégséges. Különösen így van ez akkor, ha a többi pártok gyengén szerepelnek.
Crassus | 2009. október 28. | 23:16:04
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Filozófus | 2009. október 28. | 23:04:13
Kedves Spicy !
Értetlenül állok az irántam tanúsított modortalansága felett, úgy érzem erre nem adtam okot Önnek / ha mégis , kérem írjon konkrétumokat /.
Természetesen nem állt szándékomban "zaklatni " Önt, csupán segíteni próbáltam a "világfájdalmán".
Kérem az Önhöz szóló írásaimat tekintse anuláltnak, ígérem a jövőben kerülöm az Önnel való kontaktust.
nagypapa | 2009. október 28. | 22:57:26
Mszp=hazugság | 2009. október 28. | 21:03:26
Úgy vélem, hogy irtózatos kampányra készül az MSZP, emiatt a mostani adatok igencsak félrevezetőek, már-már elaltatják a Fideszt. A Fidesz 50%-nál nagyobb győzelme sem vehető tutira, míg a 2/3 gyakorlatilag kizárt. Elsősorban a Jobbik további erősödése ill. az MSZP visszaerősödése nyomhatja 50% alá a szinte biztos győztes Fideszt. A számok nyelvén: országos lista 44-49% Fidesz, 23-28% MSZP, 20-25% Jobbik, így...
Eddig egyetértek - azonban még szerintem a közvéleménykutatók elől rejtve maradó kb. egy millió hithű mszp szavazó ( most lapulnak mert rendesen át lettek verve ők is a hét év alatt ). Bizony ők oda fognak szavazni utolsó lehelletükig (éhenhalás előtt ). Van még kb két millió komolytalan szavazásra jogosult aki az aznap reggeli vizeletétől függően fog dönteni
a szavazó fülkében - ha egyáltalán elmegy odáig ! Szóval az mszp 30 -35 %. Sajnos.
jofiu | 2009. október 28. | 22:55:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csiripp | 2009. október 28. | 22:55:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
NETEGEZZ | 2009. október 28. | 22:55:28
T. spicy!
Olvasom a hozzászólásokat.
Lehet, hogy Ön ahhoz a kisebbséghez tartozik, akik miatt Kanada ismét be akarja vezetni a vízumkötelezettséget a magyar állampolgárokkal szemben?
csiripp | 2009. október 28. | 22:53:27
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spicy | 2009. október 28. | 22:52:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
NETEGEZZ | 2009. október 28. | 22:52:17
T. Filozófus!
Köszönöm!
Üdvözlettel: NETEGEZZ
Crassus | 2009. október 28. | 22:52:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spicy | 2009. október 28. | 22:50:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Crassus | 2009. október 28. | 22:50:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
NETEGEZZ | 2009. október 28. | 22:49:46
T. spicy!
Olvasom a hozzászólásokat.
Lehet, hogy Ön ahhoz a kisebbséghez tartozik, akik miatt Kanada ismét be akarja vezetni a vízumkötelezettséget a magyar állampolgárokkal szemben?
csiripp | 2009. október 28. | 22:46:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Crassus | 2009. október 28. | 22:41:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
jofiu | 2009. október 28. | 22:40:21
Moderálási alapelvek- komment törölve -
jofiu | 2009. október 28. | 22:37:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Filozófus | 2009. október 28. | 22:36:53
Kedves Spicy !
Azt hiszem, hogy Önnek nincs igaza és csupán a saját félelmeit kergeti.
Próbálja meg pozitívan látni a világot és akkor a " világ " is kedves/ebb/
lesz Önhöz.
p.s.: Továbbá figyelmeztetném az udvariasság - mint alapvető emberi szabályrendszer - következetesebb alkalmazására !
hipp.hopp | 2009. október 28. | 22:36:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spicy | 2009. október 28. | 22:36:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Crassus | 2009. október 28. | 22:35:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spicy | 2009. október 28. | 22:33:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
jofiu | 2009. október 28. | 22:31:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spicy | 2009. október 28. | 22:30:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spicy | 2009. október 28. | 22:28:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
NemoKapitany | 2009. október 28. | 22:26:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Crassus | 2009. október 28. | 22:23:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kunta(szerki/spartacus)rémálmakinte | 2009. október 28. | 22:18:40
spicy | 2009. október 28. | 22:08:22"
A nemzetáruló falka amit támogatsz 10% áll. Mosolyogva fekszem le mert tudom ,hogy te ideges vagy.Megérdemled:))))))
Filozófus | 2009. október 28. | 22:17:09
Kedves Spicy !
Engedje meg hogy megkérdezzem Öntől: mi Önben ez a rettenetes gyűlöletfolyam? Bántották Önt Magyarországon, vagy egyéb oka van ?
Kérem higgye el, kishazánk - amely természetesen az Öné is - rendkívül barátságos ország és túlnyomó többségében a polgárai szintúgy kedves, jóravaló emberek.
spicy | 2009. október 28. | 22:08:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Filozófus | 2009. október 28. | 21:46:52
Kedves NETEGEZZ!
Megpróbáltam átváltani a Filozófus felhasználónévre - remélem sikeresen.
Az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérek.
NETEGEZZ | 2009. október 28. | 21:38:41
T. „NETEGEZZ!”!
Tisztelettel megkérem, hogy bejelentkezési nevem használatáról, lemondani szíveskedjen.
Üdvözlettel: NETEGEZZ
Szömörcsög | 2009. október 28. | 21:37:20
Szömörcsög | 2009. október 28. | 21:36:33
2010-es pártelnökök vitája, elírtam. Sorry
Szömörcsög | 2009. október 28. | 21:36:33
Szömörcsög | 2009. október 28. | 21:20:53
Ja és még annyit:
Tegyük fel (ami kizárt), hogy nem lesz dúrva kampány.
De a 2006-os pártelnökök vitáján nagyon sok múllik (a 2006-os MDF eredmény ennek volt a hatása), és gyenge kampány esetén ott Orbánt mint legesélyesebb párt jelöltjét fogják leginkább pellengérre állítani a többi párt jelöltje.
És ott fog visszaütni ez a Fideszes jegelés ami most van, mert akkor muszáj lesz a programjukról beszélnie, és azok se tudnak a nadrágszíjhúzáson kívűl mást csinálni, maximum más módszerrel...
És ez nem fog tetszeni a választóknak...
Legkésőbb a pártelnökök vitáján lesz egy -10%-os Fidesz veszteség.
De ettől függetlenül az 50% körüli eredménye meglesz a Fidesznek, MSZP-nek a 25%-a (ha nem rontja el) simán meglesz, a JOBBIK-nak is ha szerencséje lesz 15%-ot el fogja érni... És talán még az LMP az 5%-ot...
Szömörcsög | 2009. október 28. | 21:20:53
""Mszp=hazugság | 2009. október 28. | 21:03:26
Úgy vélem, hogy irtózatos kampányra készül az MSZP, emiatt a mostani adatok igencsak félrevezetőek, már-már elaltatják a Fideszt.""
Skizorkbán és pártja magát altatja el, direkt nem kommunikál semmi lényegeset még, nem meri megtenni, fél hogy abba a többi párt főleg az MSZP és JOBBIK "belekapaszkodik" és az a Fidesznek súlyos százalékokba kerülne (mint amikor a Kéri-kör ügy kiderült). Ezért ameddig lehet altatják magukat...
Az MSZP, JOBBIK és az összes többi párt HÜLYE LENNE ha nem csinálnának ezek után egy erős kampányt, főleg mikor a Fidesz is kénytelen-kelletlen muszáj lesz a kártyáit felmutatni. És nemcsak azért mert a FIDESZ-ről van szó, hanem mert jelenleg a legnagyobb tömegeket felkaroló párt, és onnan lehet szavazásra hajlandó aktív szavazókat szerezni. Bár a FIDESZ népszerűségével megegyező méretű a rejtőzködő szavazók száma is.
És a hülye is tudja, de legalább sejti, hogy azok 90%-a NEM Fidesz szavazó lesz:))
És pár % vesztesék Orkbánéknak és od a 2/3-ad:))
Hát ezért jegelnek még Orkbánék kedves "MSZP-hazugság" nick...
tanker | 2009. október 28. | 21:19:36
Az egyéniben a 2.-ik fordulóba csak a 15%.-ot elért pártok mennek tovább,igy sok helyen Mszp-Fidesz párharc várható,ahol a Jobbik szavazói a kezüket letörnék inkább ,mint az Mszp.-re szavazzanak.
Szömörcsög | 2009. október 28. | 21:14:06
""guga | 2009. október 28. | 21:01:29
Én azon csodálkozom, hogy van még olyan állat, aki az mszp-re szavaz.
Totálisan érthetetlen.""
Talán azok szavaznak -részben- majd az MSZP-re, akik nem akarnak Orkbán 2/3-ot, de a JOBBIK meg mint 3. parlamentbejutásra esélyes párt nekik már túl erős... Így marad az MSZP...
Mert ugye a többi pártformáció parlamentbejutási esélye elég minimális, talán kivétel az LMP...
Meg egy baloldali, aki életének nagyrészét '89 előtt töltötte és ott jobban élt mint most (lássuk be nagyon sokan vagyunk így) márcsak nosztalgiából is az MSZP-re fog szavazni, és nem hagyja cserben a pártját.
Röviden ennyi:)
Mszp=hazugság | 2009. október 28. | 21:03:26
Úgy vélem, hogy irtózatos kampányra készül az MSZP, emiatt a mostani adatok igencsak félrevezetőek, már-már elaltatják a Fideszt. A Fidesz 50%-nál nagyobb győzelme sem vehető tutira, míg a 2/3 gyakorlatilag kizárt. Elsősorban a Jobbik további erősödése ill. az MSZP visszaerősödése nyomhatja 50% alá a szinte biztos győztes Fideszt. A számok nyelvén: országos lista 44-49% Fidesz, 23-28% MSZP, 20-25% Jobbik, így előfordulhat olyan helyzet, hogy a Fidesz kisebbségi kormyánzásra kényszerül, bár ehhez az kellene, hogy a 176 választkerületből legalább 80-90-et elvigyen a két kisebb párt, ami már sokkal nehezebb dió, mint az országos listán hozni az előbbi eredményeket. Tudom, hogy ez most még elég valószínűtlennek tűnik, de tél végére beállhat ez a fordulat is. Az MSZP bármire képes, akár indirekt módon a Jobbik megerősítésére is. Egyébként még az LMP-vel nem számoltam, aki kitudja, hová áll majd...
guga | 2009. október 28. | 21:01:29
Én azon csodálkozom, hogy van még olyan állat, aki az mszp-re szavaz.
Totálisan érthetetlen.
Kilopták a szemeteket, s még mindig véditek őket.
Tudom, a fidesz is lopott.
Nem érdekel, a kéri-féle hisztéria hadjárat sikertelen volt, az a busz elment. Ez meg most jön, ha most nem lesznek nyakoncsípve, akkor soha.
Akkor már nem érdemes ebben az országban maradni.
Az lesz az igazi meglepi, ha a jobbik lekőrözi az mszp-t vastagon.
Na ők nem fogják lerasszistázni félóránként az országot.
tanker | 2009. október 28. | 21:00:48
A Fidesz elönye arra mindenképp elég,hogy az összes egyéni helyet elhozza már az első fordulóban/176 fő/.A Szili Katalin a legnépszerübb közöttük,de Ő is 2/3.-ot kapott.Sok egyéniben a Jobbik is megveri az Mszp.-t.
Netegezz! | 2009. október 28. | 20:56:00
Kedves Netegezz kommentelőtárs!
Elnézését kérem amennyiben az Ön által korábban már kiválasztott "nick"-nevet gépeltem be felhasználónévnek, higgye el nem volt szándékos.
Ezúton szeretném megkérdeni Önt, miszerint zavarná-e, ha a jövőben a NETEGEZZ! / így felkiáltójellel a végén / nevet továbbra is használnám. Nemleges válasza esetén természetesen felhasználónevet fogok váltani.
zstoth75 | 2009. október 28. | 20:50:07
Johann Furchtbar | 2009. október 28. | 19:14:03
Crassus | 2009. október 28. | 19:43:15
Már megbocsássatok, de nem értem, amit írtok. Választások jönnek, nyer az ellenzék, bizonyíthat. Ha valaki bűncselekményt követett el, fel lehet - most vagy akkor - jelenteni, ki lehet vizsgálni az egyes ügyeket. Az MSZP - akármilyen gyenge színvonalon is politizált - nem fenyegetne bennetek hasonló helyzetben.
Remélem, öt év múlva is lesznek demokratikus választások. Remélem, akkor is lesz ellenzéki sajtó. Remélem, lesz majd lehetőség a kormányhoz közel álló portálok oldalain reggeltől estig a kormányt ócsárolni, s a kormánypártok tagjait, feltételezett híveit fenyegetni (bár nem tenném ez utóbbit sosem).
Szerintem minden eszközzel ezt akarja majd a Fidesz + Jobbik megakadályozni, persze előbb-utóbb keresztezik egymás útjait.
NETEGEZZ | 2009. október 28. | 20:40:35
Figyelem!
A „NETEGEZZ!”, (felkiáltójellel a végén) névbitorló.
NETEGEZZ
dimekora | 2009. október 28. | 20:33:51
Szerencsetlenek, 4 ev mulva ugyan igy fogjatok szidni a kormanyt mi ma.
brennos | 2009. október 28. | 20:26:50
irriga | 2009. október 28. | 19:46:20
"Hát azért még elviselnék 3 új Duna hídat ezektől.
Hogy a sok-sok km autópályáról ne is beszéljek.
Aztán volt még Művészetek Palotája stb. ....."
Ritkán olvasom a NOL-t, de már sokadszorra látom azt a véleményed, melyben három Duna híd jelenik meg, mint az elmúlt hét és fél év leghatalmasabb sikere, legkiválóbb eredménye. Ezzel csak az a gond, hogy szánalom, hogy a legelkötelezettebb rajongói kör is csak ennyit tud felhozni a sokezer milliárdos felvett hitel, a stagnáló, majd zuhanó gazdaság, a folyamatos restrikció ellenpontjaként, másfelől az értelmi képességeidre nézve szégyen, hogy ezt még csak nem is észleled.
bábolna | 2009. október 28. | 20:18:46
Cikapapa
Ha előjön a panelproli, abból nem az MSZP fog profitálni, hanem a Jobbik. Az MSZP-re már csak az tart igényt, akinek konkrét anyagi haszna van a hatalmukból.
Cikapapa | 2009. október 28. | 20:13:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Netegezz! | 2009. október 28. | 20:10:07
Kérdés: ha bármely tisztelt kommentelőtárs hajótörést szenvedne és egy lakatlan szigetre kerülne, és szabadon lehetne választania egy társat a mai magyar politikai közélet tagjai közül, akivel magányát megoszthatná ,kire esne a választásuk és miért, milyen értékrend lenne a döntő?
Cikapapa | 2009. október 28. | 20:08:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kocsobur | 2009. október 28. | 20:07:23
gyurcsány, come back..:P
Crassus | 2009. október 28. | 19:52:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csiripp | 2009. október 28. | 19:48:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
irriga | 2009. október 28. | 19:47:27
pentagram | 2009. október 28. | 19:46:21
Hülye!
pentagram | 2009. október 28. | 19:46:44
Figyelitek evvtásak!
pentagram | 2009. október 28. | 19:46:21
JÓL ESIK HALLANI!
irriga | 2009. október 28. | 19:46:20
Hát azért még elviselnék 3 új Duna hídat ezektől.
Hogy a sok-sok km autópályáról ne is beszéljek.
Aztán volt még Művészetek Palotája stb. .....
józsibá | 2009. október 28. | 19:43:59
Johann Furchtbar:hát egy ilyen nemmagyar nekem ne ossza az észt!
Crassus | 2009. október 28. | 19:43:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Antananarivo | 2009. október 28. | 19:42:12
Jól van! Haladunk az egypártrendszer felé!
Mi lesz ebből? Demokrácia, szocializmus, diktatúra?
Johann Furchtbar | 2009. október 28. | 19:14:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|