Nagyot bukott a Fábry második adása

Több mint 190 ezer nézővel kevesebb volt kíváncsi Fábry Sándor köztévés show-műsorának második adására csütörtökön, mint a két héttel ezelőtti premierre. Míg a Fábry február 2-i első adása a teljes népesség körében 741 ezer nézőt vonzott, addig a csütörtöki második adást már csak 550 ezren nézték.

A nézettségi adatok szerint a kereskedelmileg preferált 18-49-es célcsoportban a második Fábry-show arányaiban még nagyobbat bukott, a két héttel ezelőtti 250 ezres nézettsége 158 ezerre csökkent. A nézettségi grafikonokból az is látszik, hogy míg az első Fábry-show-t a nézők jelentős része végignézte, addig a második adás görbéje látványosan esik, ami azt jelenti, hogy a nézők jelentős része a műsor közben átkapcsolt egy másik adóra.

Két héttel ezelőtt egyébként jól debütált a Fábry első adása. Akkor a 4 évesnél idősebb korosztály körében bekerült a napi tíz legnézettebb műsor közé. 741 ezres nézettségével 10. lett a listán, a közszolgálati médiában futó műsorok közül csak a Híradó előzte meg 831 ezres nézettséggel. Most nem tudta beverekedni magát a TOP 10-be, ahová a köztévé két műsorral fért be, 9. lett a Híradó (696 ezer néző), 10. a Maradj talpon vetélkedő (626 ezer). A legtöbben az RTL-es Barátok közt szappanoperát nézték, több mint másfél millióan, a második a TV2 Tények lett 1 millió 470 ezer nézővel.

A Fábry című produkcióra adásonként 15-18 millió forintért két évre szerződött a köztévével Fábry Sándor, ez évenként 20 adással számolva 300-360 millió forintot jelent. A műsor külső gyártásban készül, tehát a közmédia nem ad a műsorhoz sem technikai, sem emberi erőforrásokat. A lapunk által megkérdezett televíziós gyártási szakemberek számításai szerint az első két Fábry-show adásonként hozzávetőleg nyolcmillió forintba kerülhetett.

Két héttel ezelőtt debütált a Fábry első adása.
Fábri Sándor
Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.