Nagyot bukott a Fábry második adása
A nézettségi adatok szerint a kereskedelmileg preferált 18-49-es célcsoportban a második Fábry-show arányaiban még nagyobbat bukott, a két héttel ezelőtti 250 ezres nézettsége 158 ezerre csökkent. A nézettségi grafikonokból az is látszik, hogy míg az első Fábry-show-t a nézők jelentős része végignézte, addig a második adás görbéje látványosan esik, ami azt jelenti, hogy a nézők jelentős része a műsor közben átkapcsolt egy másik adóra.
Két héttel ezelőtt egyébként jól debütált a Fábry első adása. Akkor a 4 évesnél idősebb korosztály körében bekerült a napi tíz legnézettebb műsor közé. 741 ezres nézettségével 10. lett a listán, a közszolgálati médiában futó műsorok közül csak a Híradó előzte meg 831 ezres nézettséggel. Most nem tudta beverekedni magát a TOP 10-be, ahová a köztévé két műsorral fért be, 9. lett a Híradó (696 ezer néző), 10. a Maradj talpon vetélkedő (626 ezer). A legtöbben az RTL-es Barátok közt szappanoperát nézték, több mint másfél millióan, a második a TV2 Tények lett 1 millió 470 ezer nézővel.
A Fábry című produkcióra adásonként 15-18 millió forintért két évre szerződött a köztévével Fábry Sándor, ez évenként 20 adással számolva 300-360 millió forintot jelent. A műsor külső gyártásban készül, tehát a közmédia nem ad a műsorhoz sem technikai, sem emberi erőforrásokat. A lapunk által megkérdezett televíziós gyártási szakemberek számításai szerint az első két Fábry-show adásonként hozzávetőleg nyolcmillió forintba kerülhetett.