BENyy | 2009. október 4. | 22:04:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szvori | 2009. október 4. | 20:24:49
Ez egy demokrata? Ha jól emlékszem, Ő is tagja a magyar parlamentnek, -bár eddigi ottani ténykedése alapján méltán aspirálhat a legtahóbb magyar politikus címére. Egy demokrata érvekkel vitázik a megfelelő helyen, a megfelelő időben, nem pedig a szélsőségeket maga köré gyűjtve nyomást gyakorol a vele egyet nem értőkre
BENyy | 2009. október 4. | 16:35:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
újveterán2 | 2009. október 4. | 15:11:51
Ember, nem az egyik oldal miniszterelnök jelöltje volt, hanem az aktuális miniszterelnök!!
Lásd pl. amerika, nyer az egyik oldal, de utána a győztes mindenkinek az elnöke, másutt ez így szokás. (egyike a kevés jól működő dolognak az usaban, az ilyet bezzeg nem "importáljuk")
A "kisajátósdiban" pedig ugyanúgy az mszp is benne volt, ha ő nem mondja a híveinek, hogy csak azért se tegyék, akkor sincs ez az egész!!!!
De mint korábban már írtam, sajnos erős a gyanú, hogy csak a háttérben, a két oldal előre megírt forgatókönyvet adták elő. De ha mégse akkor is egyformán sáros mindkét oldal, mert mindegyik megelőzhette volna ezt a helyzetet!
Knapp | 2009. október 4. | 14:56:22
újveterán2!
Így van, mindössze 1 hónapra kérte az embereket, hogy legyenek a "nemzeti oldalának" kampányfigurái, mondhatni bohócai.
Ha azt hordod, amit az egyik oldal miniszterelnök jelöltje kért, akkor te oda tartozol. Ha nem kampányidőszakban kérte volna, esetleg nem ő, hanem a köztársasági elnök, akkor is furcsálnám, de jobban elfogadnám.
Mindegy, ez már a múlt! Igaz, tönkretették egy fél ország nemzeti ünnepeit ezzel a kisajátósdival de legalább kiderült, hogy aki nem hord térdig érő kokárdát egy hónapig, az nem is igazi magyar. (Szóval aki különbséget mer tenni egy ünnepnap és egy hétköznap között!)
Mert ugye erről szólt a játék.
csaszi/2 | 2009. október 4. | 13:31:38
Moderálási alapelvek- moderált komment -
Vrg lvtrs.
"Frdtnk tnsz, mnth nm rg vlnl" - zngt dl ks fjsgm djn.
gy tnk tgd Hss tnttsk srzts s skrs btlts t smm nm hz k sdrdbl gy gzn.
z Ks gyrk nm gy nkd vl pltks mgy sm. z mg lll brtyzn z llnzkkkl, lsd fnt kpt.
Hss lysmt nm trt vln. Mnt hgy Vn s fg. Nmcsd, hgy gy trl fkdnk...
gz?
újveterán2 | 2009. október 4. | 13:17:53
Knapp | 2009. október 4. | 12:02:06
Ő mindössze egy hónapra kérte az embereket választások előtt (ami 4 évente van), alapvetően nem egy hülye ötlet, csak sajnos azt hiszem tisztában volt azzal milyen veszélyekkel járhat ez, sőt mint előbb mondtam, talán már a háttérpaktum első felvonása lehetett a dolog.
Az pedig hogy ki mit tesz,van aki a pentagrammát, a marihuánalevelet(esetleg piros-sárga-zöld karkötő) teszi fel magára vagy épp a véreskezű cseguéra képét én meg inkább a saját nemzeti jelképeinket.(mindenkinek más az érték...)
Zászlót pedig csak tüntetésen és focimeccsen használok:D (már ha néha elmegyek meccsre)
Bár azt azért hozzátenném, hogy más országokban politikai oldaltól függetlenül természetes dolog, hogy büszkén használják saját országuk jelképeit, csak nálunk van az hogy ilyen miatt a balliberális sajtó elkezd vinnyogni, maga előtt látva a fasizmust meg a holokauszt újrajátszását...
Knapp | 2009. október 4. | 12:02:06
újveterán2!
Ezt a kokárdaügyet komolyan gondolod?!
Pont az állandó hordással lehet degradálni a kokárdát, mint az összetartozás szimbólumát. Ez tökéletesen sikerült.
Persze hálásak lehetünk, hogy egyéb, az érzéseinkre, származásunkra utaló jel viselését nem kérte, mint amilyen például a sárga csillag...
Állítólag nem a ruha teszi az embert. A jobbosokat igen: a zászló, a mellény, a kokárda...
BENyy | 2009. október 4. | 10:34:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
újveterán2 | 2009. október 4. | 09:46:34
neandervölgy | 2009. október 3. | 20:36:32
kuntaforeverkinte | 2009. október 4. | 09:22:46
Ez mindig két félen múlik, egyedül nehéz megosztani bármit is.
Az egy másik dolog, hogy ki tette az első lépést, de igazából teljesen lényegtelen, ha a másik is "belemegy a játékba".
Ha jól emlékszem az első lépések egyik legemlékezetesebbike, amikor 2002-ben azt kérte Orbán mint az ország miniszterelnöke, nem pedig mint pártelnök, hogy március 15. és választás között tartsuk magunkon a kokárdát, ha itt az mszp azt mondja pl. hogy "ez egy jó ötlet ünnepeljük a demokráciát ilyen módon együtt"(vagy valami hasonló szöveget), nem pedig a csakazértis mondjunk ellent az aktuális hatalomnak(elég régóta ez megy, aktuális kormánytól és ellenzéktől függetlenül...), akkor pl. semmi ügy nem lett volna. Egy ilyen gesztus elég lehetett volna a megosztás elkerüléséhez, de gyanítom, hogy kb. akkoriban kezdték el megbeszélni a drága vezetőink, hogy osszuk meg így meg úgy a népet, és ezzel betonozzuk be a politikai váltógazdálkodást (fidesz-mszp-fidesz-mszp...)
Most vannak igazán bajban, mikor jön a Jobbik, aki észreveszi és kimondja a problémákat, amiket eddig vagy nem látott az elit, vagy nem akart vele foglalkozni.
Viszont mindkét esetben alkalmatlanok a kormányzásra az ilyen pártok!
Csak egy apró eredmény: http://kuruc.info/r/35/47774/ (egy mno-tól átvett cikk, ahol épp csak a pártállás marad le)
Az ilyen és ehhez hasonló fricskák, könnyen lehet, hogy alapjaiban változtatják meg az emberek választását a beszélő és a cselekvő pártok között.
Azt pedig, hogy ki szélsőséges és ki normális csak nézőpont kérdése...
kuntaforeverkinte | 2009. október 4. | 09:22:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
saturnus1o8 | 2009. október 4. | 08:59:47
Kosa ur joö tanitványa Orbánnak,miért ne csöditse a népet budapestre,utovégre oktober van a balhéki szezonja.A nyitány megtörténik utána már szabadon folyik november közepéig a höbörgö áramlat,ezután beindul a fidesz ügyvédek rendört támado akciok mosása és a baloldal támadáswa.Csinálják a lelkük rá ezzelis fogy majd a sötétagyuak tábora.Jusson eszükbe még idöben,hog 42 % nem szavazott és A TÁBORUK IS FOGY.Ne felejtsék,hogy akiket Orbán kirugott azok sem fognak már mellettük qakciozni.Orbán addig erölködik mig aranyeret kap és utána azt is kezeltetheti Ausztriában nemcsak az agyát !
That | 2009. október 4. | 08:34:18
László | 2009. október 4. | 08:16:05
SZia köcsög! Látom politizálsz.
Szabo | 2009. október 4. | 08:32:28
"Lajos király nagy ember!" - Te viszonz vidyo igen picike vagy...
Szabo | 2009. október 4. | 08:30:47
Nyakonál - és pártjánál jobban már nehéz volna jobban "rombolni az ország megitélését".. Persze, ha ez nem járna a megélhetés ellehetetlenítésével, még elviselnénk valahogy, +Így viszont inkább az befolyásolja majd az említett megítélést, hogy a felelősök megfelelően megbűnhődnek-e majd!
László | 2009. október 4. | 08:16:05
Na hát ezt is megértük. A vörös fasiszták adnak tanácsot egy demokrata polgármesternek. Hogy az utca politizálása az nem a kommunista elit politikája azt még megértem. Hiszen a komcsik mindig is csak a saját agyonbutított elitjüknek csinálták a politikát és nem az általuk csőcseléknek nevezett népnek. Amit nehezen lehet megérteni, hogy egy végtelenül erkölcstelen párt, még erkölcstelenebb politikusa honnan veszi a bátorságot tanácsokat osztogatni. Különösen akkor amikor a pártja felelős politikusai fél lábbal már a börtönben ülnek. Ugyanakkor mégis csak érthető a tanácsadás. Hiszen még a miniszterelnöküknél is látható hogy a kommunista pofáján olyan vastag a bőr hogy egy rinocérosz is megirigyelhetné. Akkor mit is várjon az ember egy mezítlábas parasztól.
várakozó | 2009. október 4. | 07:53:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
vydio | 2009. október 4. | 02:40:11
Márpedig a hangulatot nem szabad kockára tenni,a felháborodást állandóan szinten kell tartani!Jönnek hazánk megítéléséről jó hírek,csökken a gáz és a fűtés ára,az infláció alacsonyabb a tervezetnél,még az kell,hogy a szemüknek és ne a Fidesznek higgyenek az emberek.Tárgyalni?Egy nagy frászt!Jön az Új irány,a "majd mi megmondjuk,hogy te mit akarjál" demokráciája.Lajos király nagy ember!Lassan orbáni magaslatokba emelkedik.De a munkamegosztás szerint a Vezér épp spirituális magasságokban,a haza bölcsekén,kiegyezést szorgalmaz a választókkal,Kósa pedig hergeli őket.Kövéré a szélsőjobb közönsége.Ki van ez találva rendesen.
Knapp | 2009. október 4. | 00:03:08
Ha BENny szegi meg a szabályokat
(*Tilos más személyek, csoportok alázása* Tilos másról valótlant állítani, rágalmazni, a becsületét, jó hírnevét rontani;*Minden egyéb olyan szöveg beírása tiltott, ami jogszabályt sért, vagy arra utal, illetve a hozzászólók többségének ízlését durván sérti.)
, akkor miért engem moderálnak?! Eh, rejtély. :)
sanszo! Hol vannak a többiek?
Knapp | 2009. október 3. | 23:56:04
BENyy!
A magadfajta fickónak vállveregetés jár!
Szeneslapáttal, nekifutásból... ;)
ubuntu | 2009. október 3. | 22:22:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sanszo | 2009. október 3. | 22:15:57
Knapp
Igazad van, a böszme is folyton tüntetett, de minek:))) Még népszerütlenebb lett, at mszp-t meg a levesbe küldte ezzel. Mégis elért valamit ez a böszme.:DDD
BENyy | 2009. október 3. | 22:03:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Knapp | 2009. október 3. | 21:55:21
Sok értelme van tűntetni, mert ezzel már eddig is rengeteg dolgot sikerült elérni! Például... Na! Most hirtelen nem jut eszembe semmi...
BENyy | 2009. október 3. | 21:40:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Virág elvtárs s.k. | 2009. október 3. | 21:27:34
Már megint tele a gatyájuk az MSZP-s elvtársaknak?
Valami jó kis provokációt azért kitalálnak addig, amit a Kósa féle szélsőségesek nyakába lehet varrni.....a régi jól bevált módszerek....
Virág elvtárs
s.k.
BENyy | 2009. október 3. | 21:27:25
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szerotomi | 2009. október 3. | 21:25:18
A Nyakó elvtárs az szóvívő, vagy tanácsadó elvtárs? Mer nem mindegy. Már ügy néz ki, hogy maga vezeti az mszp-t, meg maga intéz mindent. Egyébként elég is lenne.
Hadd kérdjem már meg az illetékesektől, hogy hatásos volt az mszp bojkottja az MTV adása ellen? És miben nyilvánult ez meg?
BENyy | 2009. október 3. | 21:08:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
neandervölgy | 2009. október 3. | 20:47:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
BENyy | 2009. október 3. | 20:41:27
Moderálási alapelvek- komment törölve -
neandervölgy | 2009. október 3. | 20:36:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
BENyy | 2009. október 3. | 20:36:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ejnye | 2009. október 3. | 20:29:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
BENyy | 2009. október 3. | 20:06:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
BENyy | 2009. október 3. | 20:02:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kuszi42 | 2009. október 3. | 19:57:24
Nem tudom megmagyarázni,hogy mi ,de valami nem tetszik Kósa Lajosban.
Valahogy olyan, mint az elefánt a porcelán-boltban. A banánhéj mindenki lába alatt ott lehet,bármilyen sokra értékeli magát.A tehetség nem azonos a hatalommal.Debrecenben ez a vélemény,borulhatnak ott még csontvázak a szekrényből.
Vagy előkészti Kósa az októberi ünnepet? Igy ?
bánáti? | 2009. október 3. | 19:46:21
Ezt a felfordulást, a tüntetés biztosítását, a romok, szemét eltakarítást is Kósa fogja fizetni?
Kósával együtt még nagyon sok polgármester parlamenti képviselő, ott képviseljenek bennünket választókat és ne az utcán.
Mi, választó polgárok jogosan mehetünk tüntetni, de a parlamenti képviselőknek nem az utcán van a helye, őket nem a tüntetésért, hanem a parlamenti képviseletünkért fizetjük!
Mars vissza a Parlamentbe!
kuntaforeverkinte | 2009. október 3. | 17:59:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Miura | 2009. október 3. | 17:55:39
Hát ha másra már nem is futja, az utazási költséget még a TSZ állja.
zeni | 2009. október 3. | 17:50:07
"A szóvivő kitért arra is: tudomásukra jutott, hogy egyes önkormányzatok az önkormányzatok által fizetett buszokkal jönnek majd tüntetni a települések többletpénzéért. "
Ez törvényileg tilos?
|