belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

MOK: Mesterházy kérjen bocsánatot

Nyilvános bocsánat kérésre szólította fel Mesterházy Attilát a Magyar Orvosi Kamara (MOK) nevében Éger István elnök. A szocialista politikus vasárnap nyugdíjasok előtt tartott beszédében azt mondta: nem akar olyan országban élni, ahol attól kell tartania, hogy édesapja baloldali kötődése miatt nem kapja meg a megfelelő ellátást.

Danó Anna| NOL| 2010. február 4. |184 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Bikavér | 2010. február 5. | 18:39:44

Úgy látszik, ha Mesterházy úr lesz a következő min.elnök, akkor ki fogja deríteni, hogy melyik közszolga baloldali, melyik jobboldali. Nyilván az utóbbiakat politikai megbízhatatlanságuk miatt lapátra teszi. Mintha egyszer már történt volna ilyesmi... Lehet, hogy a szoci-áldemokrata szegfű csak a vörös csillag árnyékában virágzik?

Bello | 2010. február 5. | 10:54:32

Nem értem, velem még egyetlen egyszer sem fordult elő, hogy az orvosi rendelőben a taj számom helyett a politikai beállítottságomat kérdezték volna. Olyan igen, hogy 3 méterről épp hogy rám pillantva diagnosztizált az orvos, igaz többet nem is mentem hozzá vissza... Eel tudom képzelni, hogy előfordul(hat)t ilyen eset, de megértem az orvosokat, hogy az ilyenfajta általánosítás sérti őket. Természetesen fordított eset el sem képzelhető, mármint, hogy a baloldali beállítottságú orvos jár el sérelmezhetően, hiszen a baloldaliak mind jó és igaz emberek. Látjuk, halljuk minden nap. Én úgy gondolom, hogy mind az orvosok mind a beteg számára a tisztes, korrekt ellátás rendszerén kellene (kellett volna) buzgólkodnia a tisztelt baloldalnak és nem a bevett, megszokott 50-es évek demagóg félelemkeltő stílusával operálni a kampány alatt...

Szabo | 2010. február 5. | 10:50:49

A kis elefánt is elefánt, - ha a porcelánboltba téved...

convoy110 | 2010. február 5. | 09:49:38

Valamelyik vidéki városban egy jobboldali beállítottságú orvos nem akarta a neki nem tetsző pártállású beteget kezelni,ez meg történt tény."Ird le,hol és ki!Addig csak rosszindulatú pletyka!

red bull | 2010. február 5. | 07:13:12

A tisztelt orvosi kamarai elnöknek rossz a memóriája.Két évvel ezelőtt igenis volt példa az orvos részéről politikai diszkriminációra.Valamelyik vidéki városban egy jobboldali beállítottságú orvos nem akarta a neki nem tetsző pártállású beteget kezelni,ez meg történt tény.De mit is lehet egy olyan orvosi kamarától elvárni ahol az elnök a gyógyítás helyett csak és kizárólag a Fidesz szekerét tolja.Nem erről szól az orvosi esküje.Ezt a tényt nem ártana a fejében tartania.

nablaquadrat | 2010. február 5. | 04:18:08

""Mesterházy Attila ... azt mondta: nem akar olyan országban élni, ..."

Már alakul az MSZP 20-25 fős frakciója, csak így tovább, csak így tovább.

MSZP-s Hölgyeim, Uraim: a listákat, lovakat és kecskéket nyugodtan lehet továbbra is vezetni, de az Országot azt nem. Vége a gyermeknapnak!

nfgy | 2010. február 5. | 04:10:30

Az orvosi kamarának,és az orvosok zömének nyilván megvan a véleménye erről a 4 évről.Tanult emberek,látják mi folyik itt.Baloskák ők nem az MSZOSZ nyugdíjas tagozatának szintjén látják a világot.Orbán monnyon le!

nablaquadrat | 2010. február 5. | 04:04:19

"Mesterházy Attila ... azt mondta: nem akar olyan országban élni, ahol attól kell tartania, hogy édesapja baloldali kötődése miatt nem kapja meg a megfelelő ellátást."

Ezek szerint Mesterházy Attila még nem tudja, hogy édesapja Molnár Lajos, Horváth Ágnes és Székely Tamás miatt nem kapja meg a megfelelő ellátást politikai kötődésétől és nézeteitől teljesen függetlenül.

chili | 2010. február 5. | 04:03:37

Megismetlem:

Apropo: mikor szolitotta fel Eger Orban Viktort, hogy kerjen bocsanatot, mert igerete ellenere nem adott 400%-os fizetesemelest az orvosoknak, novereknek 98-02 kozott? Akkor pedig a Bokros csomag jovoltabol lett volna mibol. Azt is megkerdezhetne, hogy miert nem tettek egyetlen lepest sem a korhazak mar akkor is siralmas allaopotanak a javitasaert?

Erre a kommentemre nem birtak a jobberek valaszolni, hiaba a tenyek nem az o mufajuk.
Bezzeg, amikor a Magyar Hirlapot rendeles alatt olvaso orvosokat cikiztem, egybol elojott az alpari komcsizas.

Mas. Lathato, hogy most Mesterhazy kiatkozasa van divatban a fideszes birkaknal. Ez jo jel, mert anno Gyurcsanyt is lottonyeremenynek titulaltak, aki Orbannal aztan rendesen felmosta a padlot. sajnalatos fejlemeny, hogy csellel sikerult az oszodi beszedet ellene forditani, amire foleg az orszag fizetett ra, es ki tudja ez meddig fog meg tartani.


Szilikon Vali | 2010. február 5. | 01:01:12

Bupszi01 | 2010. február 4. | 22:42:53
Egyáltalán nem olyan abszurd a feltételezés, hogy az Orvosi Kamara vezetőinek kicsit túlzottan is erősz a pártkötődése. A Kamara korábbi főtitkára, dr. Gyenes Géza például a Jobbik képviselőjelöltjeként indul Zuglóban! És kuráva unalmas ez az álszenteskedés, amit Égerék előadnak, akár a paraszolvencia ügyében, akár azzal kapcsolatban, hogy egyes orvosok érvényesítik a szimpátiájukat a munkájukban. Igenis, vannak -- hű, de sokan --, akik leszarják, aki nem perkál, vagy aki szerintük büdös komcsi.

ferkofleto | 2010. február 5. | 00:52:17

Hat ez kiraly :)
Csak igy tovabb Mesterhazy ur es a szukseges 5% se lesz meg a parlamentbe jutashoz.

Ez a pojaca feler egy fonyeremennyel a fidesznek.

jehu | 2010. február 4. | 23:44:48

Előbb talán "az orvosok" kérjenek bocsánatot, amiért Éger-féléket szabadítottak a magyar közéletre.

sydney | 2010. február 4. | 23:23:28

Éger meg kérjen bocsánatot azoktól a százaktól, akik hozzátartozóikat csak az utóbbi időben orvosi műhiba miatt vesztették el. Az orvosi kar sem különb a társadalom egyéb rétegeitől, közöttük is van sok oda nem való.

evianna | 2010. február 4. | 22:49:16

Bupszi01 | 2010. február 4. | 22:42:53
nem a fideszesek a veszélyesek, hanem a helyezkedők.
Éger meg szerintem az.

és szerintem is lesz (sőt, már van) választóvonal az ellátásban: az orvosnak ugyanis sokszor mérlegelnie kell, hogy ki az, akit megment, ki az, akit "nem érdemes".
egyelőre még talán bírjuk paraszolvenciával.

Bupszi01 | 2010. február 4. | 22:42:53

Érdekes véleményeket látok... Szóval az Orvosi Kamara elnöke is fideszes?!... Egyébként Törpapa is komcsi volt, mert piros volt a sapkája, nem?? :-) Mindig elgondolkodom, hogy aki ilyet leír, hogy az orvosi kamara is már fideszes, az komolyan gondolja-e, vagy csak szimplán elgurult a gyógyszere?!... De mondok mást: és ha fideszes??? Azon csodálkozni kellene? 8 ilyen év után, aki még a szocikra szavaz, az egészen egyszerűen mazohista, önkinzó, hiszekeny, és bocs, de nagyon buta is...

feketebuli4 | 2010. február 4. | 22:35:17

Bocsánat, Jobbiknak! Az előzőben, mint minőségjelzőt használtam!!!

feketebuli4 | 2010. február 4. | 22:33:54

statez: "Az MSZP nem tudott alkalmas miniszterelnök-jelöltet állítani."

Bocsi, de tévedsz! A mesterházi a LEGJOBB miniszterelnök-JELÖLT!!!

Többet segít a fidesznek és a jobbiknak, mint 100 ezer óriásplakát!!!

feketebuli4 | 2010. február 4. | 22:26:02

kutykuruty, MARADJ!

Jó volt olvasni a hozzászólásaidat! És jó nézni, ahogy ennek a leszerepelt gárdának a haszonélvezői hogy vergődnek!

Regisztrálj be kutykuruty1-ként (engem már háromszor dobtak ki).
A következő rendszerben mi leszünk a tolvaj-korszak ellenzéke!

Majdnem azt írtam, hogy a demokratikus ellenzék, de AZ NAGYON LEJÁRATTA MAGÁT!!!

teniszke | 2010. február 4. | 22:24:56

Még annyit : arra azért rém kíváncsi vagyok, ír-e erről elemzést a NSZ márkás szakértő és objektíven elemző stábja, lehetőleg a krém : azaz pl. Nagy N., vagy Tamás úr, de javasolnám Csuhaj I.-t is. Mekem egyik pártförmedvény sem ingem vagy gatyám, de szeretnék a valaha színvonalas és szakmai alapokon működő NSZ-ban (legalább itt, mert máshol sincs) végre olyanokat olcasni, ami -aki - az értelems gondolkodás alapján születik, az a mérce...

rose | 2010. február 4. | 22:15:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pöttyös | 2010. február 4. | 22:08:50

1. Most értem haza (ezek a nyomoronc jobboldali pedagógusok reggeltől este kilencig iskolai ügyekben rohangálnak, úgy kell nekik...) Hát mi várt itthon? Egy szórólap. Rajta: "Az én szememben nincs jobb- vagy baloldali Magyarország, csak olyan emberek, akik egy jobb, tartalmasabb életben reménykednek, és ezért tenni akarnak. Tántoríthatatlanul hiszem, hogy mindenkit megillet az emberi méltóság, a szabadság és a jólét." Na, ki is írta? Hát maga a Nagy Jobboldaliorvosfélő, Jobboldalitanárrettegő!!
Mikor mond igazat? Most vagy akkor? Vagy netán soha?
Jaj, semmi sem irritálóbb egy nyálkaembernél.

2. Már sokszor le lettem fasisztázva, csak azért, mert nem ugyanazt gondoltam, mint a mathszerűek. Ezen tudtam röhögni: mit is tudnak ezek a nagy beszólók... De most egy Miniszterelnök-Jelölt a saját legmélyebb énemben sértett meg: bocs, de mindenki elhiheti, hogy nem üzleti szempontból lettem tanár... Azért lettem tanár, mert tudok a fiatalok nyelvén, mert értékeim vannak, és addig élek, amíg bemehetek órára. Egy csúszómászó, egy földigiliszta hagyjon engem békén. (Tényleg most kerültem át arra az oldalra, amikor magam is patkányozni kezdek, de JOGOSAN.)

A másik topicban valaki javasolta, lépjek be a Fideszbe (mert mindez nem tetszett). Hát nem: nem idegenítem el magamtól, iskolámtól Mesterházy Úr gyermekeit: egészen biztos vagyok benne, hogy nekik is szükségük van arra, amit én tudok.
Uff, én beszéltem.

teniszke | 2010. február 4. | 21:47:32

Térjünk észhez, elfogultak -ki erre, ki arra. Nyilván, hogy mindegyik vezető politikus mond marhaságokat, de könyörgöm, ha A ilyet mond, az nem menti fel B-t, ha ő még ilyenebbet!
A konkrét esetben a helyzet világos : az MSZP és jelöltje látja a hajó elsüllyedését, a jövőképet (aminek amúgy ők a fő okozói, nem más, legfeljebb ezt nem ismerik be maguknak, ami érthető). Kétségbeesetten kapkodnak, vagdalkoznak, de az ilyesmi rosszhoz is vezethet, l. a konkrét eset. Nincs azon mit ragozni épeszű ember számára, hogy Mesterházy úr épületesen gusztustalan marhaságot mondott. Akkor is az lenne, ha egy ellenzéki mondta volna. Ezt be kell látni, az a legjobb gyógyszer a tompítására, nem az ilyen szarkenő magyarázatok, meg a másra mutogatás...

figyeltem | 2010. február 4. | 21:42:07

Kedves balos kommentelők! Ezzel a sok sz.....i újfasiszta érzelmű firkálóval nem vitatkozni kel! Magasan tenni a véleményükre, majd hergelik ők magukat! Nem kell leereszkedni az ő szintjükig! Értelmes mondatuk nincs, csak fröcsögnek, vádaskodnak, fenyegetőznek! Demokratán, kurucinfón nevelkedett mindegyikük! Mit lehet tőlük várni? Ennyi tellik ez az elvárás velük szemben vezérüktől!

krapulax | 2010. február 4. | 21:37:01

Előbújnak a szemétkupacból a bérfideszes álszakemberek. A Fidesz-tagozattá züllesztett MOK Élén álló Éger elvtárs 3 hónap múlva felveszi a kormánypárti álarcot és benyal, amennyire csak a fogadó popó engedi.

gibson70 | 2010. február 4. | 21:25:06

chili | 2010. február 4. | 20:38:05

Apropo: mikor szolitotta fel Eger Orban Viktort,"

Apropó: Szar lehet szociszavazóként nyilvánvaló hitványságokat védeni.

nina13 | 2010. február 4. | 21:25:01

Ez az Éger egy patkány! Nem tudom, mit keres az Orvosi kamara élén? De lehet, hogy csak ennyit jelent az orvosi kamara. Mesterházy humorizált, de nem egészen alaptalanul. Sőt. Azt nem értem, hogy miért kell mindjárt védekezni, ha egy ilyen szarházi, fideszes kinyitja a száját, és hülyeségeket mond.

krumplileves | 2010. február 4. | 21:21:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kiki78 | 2010. február 4. | 21:20:18

krumplileves | 2010. február 4. | 21:16:25
Szerintem ne hergeld magad. Április helyére teszi a dolgokat.

krumplileves | 2010. február 4. | 21:19:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kiki78 | 2010. február 4. | 21:18:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kutykuruty | 2010. február 4. | 21:18:37

saman | 2010. február 4. | 21:14:02

Meg a pedagógusterrorizmustól, csak ők (még) nem háborodtak fel.

krumplileves | 2010. február 4. | 21:17:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

krumplileves | 2010. február 4. | 21:16:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

saman | 2010. február 4. | 21:14:02

Itt azért az az érdekes, hogy a kormánypárt miniszerelnöke és/vagy az apja az orvosterrorizmustól tart.

Hát nem bájosak! Egyem a szivüket!

statez | 2010. február 4. | 21:13:46

Az MSZP nem tudott alkalmas miniszterelnök-jelöltet állítani. Mesterházy kényszermegoldás, ezt mindenki tudta, de hogy ennyire, az most derült ki. Ez a One Man Show, amit a jó Mesterházy előadott, egy hatalmas öngól, még a végső eredményre is kihathat.

Minorkavidor | 2010. február 4. | 21:12:40

Még a 2008-as népszavazás előtt nem halt meg egy beteg Hódmezővásárhelyen mivel a helyi kórház illetékesség hiányára hivatkozva nem fogadta?

krumplileves | 2010. február 4. | 21:10:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gibson70 | 2010. február 4. | 21:06:47

A szociszavazó, vagy a hitvány emberek volt a moderálás oka?

kaputt | 2010. február 4. | 21:05:07

A magyar egészségügy rendkívül demokratikus: pártállástól függetlenül senki sem kap megfelelő ellátást. (már ami az átlagbeteget illeti)

krumplileves | 2010. február 4. | 21:04:51

Az a "humorista" Marosán György volt, "buci gyuri" a pékinas, aki 56-tól hetente jelentette ki, hogy "mától lövetünk !"

gibson70 | 2010. február 4. | 21:01:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pentagram | 2010. február 4. | 20:58:57

chili | 2010. február 4. | 20:33:49

Ha, Ön egy orvosi rendelőben azzal foglalkozik, hogy az orvos asztalán milyen sajtótermék található, akkor Ön nem beteg, hanem táppénzcsaló, vagy provokátor, mint jelen esetben is.

Javaslom nézzen utána, és olvassa el
Szolzsenyicin -a kommunista ember- című tanulmányát!

krumplileves | 2010. február 4. | 20:58:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kutykuruty | 2010. február 4. | 20:57:06

Melyik humorista is mondta, hogy fegyvert kéne ezeknek a kezébe, adni, hogy nyírják egymást ott az Országházban... abból legalább hasznunk lenne?

kutykuruty | 2010. február 4. | 20:54:41

De itt legalább "következetes" volt a nol, mert Mesterházy aljas mondatait már nem is közölte.
Csak a nyavalygását, hogy szegénykém szavait tudatosan félreértelmezték... mert mindenki pedagósusok, orvosok, buszvezetők, meg mindenki a Párt ellensége.
Jaj, úgy sajnálom, az ilyen akasztgatós, ciánozós, mocskolódó képviselőket... ezeknek mindig félreértelmezik a félreértelmezhetetlen szavaikat.

krumplileves | 2010. február 4. | 20:48:32

Öt perce még megvolt. Cenzorkám, maga is ilyen hülye ? Itt olvastam alig öt perce... .A nol még az origós infót is lopja. A proletár szemét az proletár szemét marad.

kutykuruty | 2010. február 4. | 20:42:20

"Ugyanis sok ember fejében felvetődik: nem lesz-e abból baj, ha tudják, más világnézetet vall."

Az ilyen aljas képviselőket hallgatva nem is csoda!

kiki78 | 2010. február 4. | 20:41:11

chili | 2010. február 4. | 20:33:49
Van akinek meg a Népszava szúrja a szemét!

kutykuruty | 2010. február 4. | 20:40:12

kutykuruty | 2010. február 4. | 20:25:12

No, mi volt a baj?
- Az, hogy felsoroltam azokat a kifejezéseket (kimoderálva), amiket az ilyen alakok használnak?
- Az, hogy felsoroltam - a teljesség igénye nélkül -, hogy kiket sértettek már meg ezek a kedves képviselők?
- Az, hogy ezt az aljas gazembert a saját mocskos stílusában neveztem el? Mert ez a legkevesebb amit megérdemel!

Vagy mindegyikkel?

Bakrisz | 2010. február 4. | 20:40:02

chili | 2010. február 4. | 20:33:49

Azért remélem ezt a kérdést te sem gondolod komolyan te retkes bolsi?
Mi köze van a nyugdíjasnak vagy neked ahhoz, hogy mit olvas az orvos?
Mi az hogy milyen érzés?
Az eszem megáll már a hülye kommer barmoktól.
Cenzúra ne jöjjön vissza?
Vagy talán az fáj, hogy az orvosok általában műveltebbnek mondhatók mint az átlag, és nem veszik be az ócska mszp-s szarokat mint ti?

Bakrisz | 2010. február 4. | 20:38:23

Moderálási alapelvek- komment törölve -

chili | 2010. február 4. | 20:38:05

Apropo: mikor szolitotta fel Eger Orban Viktort, hogy kerjen bocsanatot, mert igerete ellenere nem adott 400%-os fizetesemelest az orvosoknak, novereknek 98-02 kozott? Akkor pedig a Bokros csomag jovoltabol lett volna mibol. Azt is megkerdezhetne, hogy miert nem tettek egyetlen lepest sem a korhazak mar akkor is siralmas allaopotanak a javitasaert?

Bakrisz | 2010. február 4. | 20:36:12

krumplileves | 2010. február 4. | 20:19:43

Teljes mértékben egyetértek veled, de nyugodj meg, ezek a tetvek nem érdemlik meg, hogy idegeskedjünk rajtuk. Lehet, hogy részben ez a szándékuk. Ezeknek a fejét is hiába vernéd a falba, abból se értenének meg semmit. Egyszerűen túl műveletlenek, bunkók, nehéz felfogásúak.

chili | 2010. február 4. | 20:33:49

Nem tetszik, ha a korzeti orvos rendelojeben a Magyar Hirlap fekszik kiteritve az asztal sarkan. Milyen erzes egy nyugdijasnak, akinek megvan a velemenye a lap iranyultsagarol? Rendet tehetne a MOK a sajat haza tajan, ha mar egyes orvosok elfelejtkeznek a hivatas kovetelmenyeirol.

kutykuruty | 2010. február 4. | 20:25:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

krumplileves | 2010. február 4. | 20:19:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nfgy | 2010. február 4. | 20:16:39

A Mesterházy a saját apjától is fél?Ő is orvos!

tiItott_baker | 2010. február 4. | 20:12:12

bbicus | 2010. február 4. | 19:38:38

a dolog majdnem stimmel, de Éger már 2009. november elején határozottan oltáspárti nyilatkozatot tett, oltás ellenit pedig soha.
Az meg, hogy ki ekézett mit, az kiderül a 17:04:28-as hozzászólásomból; kb a kockafejű hullaszámláló Falustól kezdve a Jankovicson át a Székelyig mindegyik mondott mindenfélét a terhesek olthatóságáról:) Lényeg az egybehangzó tájékoztatás :)
Aki meg már nyáron és szeptemberben halálos járványt vízionált, az kb egy szinten van a WHO hülyéivel, akiknek a tevékenységét most éppen az Európa Tanács vizsgálja, hogy miért ültették be fölöslegesen a hintába szinte az összes európai ország kormányát a nemlétező halálvírus miatt.

antielvtárs | 2010. február 4. | 20:00:36

Kedves jehu!
Lehet, most újat mondok neked, de az orvosi kamara az valóban egy demokratikus szervezet. A kamarába az orvosok jelölik a tagokat és a kamara tagja választják meg az elnököt! Tudom, ez egy bolsinak furcsa. Nem az MSZP igazgató vagy elnök nevezi ki.Pedig neked ez lenne a természetes.Ez egy alulról építkező szervezet, amely azt választja elnökévé, akit erre érdemesnek tart. Nem kell mindent átpolitizálni. Tudomásul kell venni, hogy Mesterházy bunkó volt és baromságot mondott. A kamara jogosan reklamál.

jehu | 2010. február 4. | 19:57:26

Szerintem Szájber gyerek kérjél bocsánatot...

jehu | 2010. február 4. | 19:56:24

Azt azért hozzáteszem: döbbenetes, mennyi hülyeséget/aljasságot hordanak össze kampányban a politikusok - innen is, onnan is. (És ezzel nekünk akarnak tetszeni!)
Szerencsémre nincs túl sok dolgom orvosokkal, de sosem jutott még eszembe, hogy politikai okokból féljek bármelyikőjüktől is. Pedig akikkel összetalálkozom, ismerik beállítódásomat...

bbicus | 2010. február 4. | 19:54:32

ostoba 90 | 2010. február 4. | 17:37:32

Nomen est omen...

jehu | 2010. február 4. | 19:50:25

Hogy Éger egyáltalán szereplője lehet a magyar közéletnek, az hihetetlen nagy szégyen!
Mindenekelőtt az orvosokra nézve - sosem gondoltam volna róluk, hogy ennyire hülyék/alávalók...

antielvtárs | 2010. február 4. | 19:49:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bbicus | 2010. február 4. | 19:46:26

Jager László | 2010. február 4. | 17:00:14

"Szerintem gaskó a máv kudarca,éger pedig az egészségügy gaskója."

Bingóóó!

bbicus | 2010. február 4. | 19:44:00

hatvanhét | 2010. február 4. | 16:54:16

"az hogy Dr. Gyenes Géza
a MOK volt főtitkára, jelenleg Országos Ügyviteli Vezető a JOBBIK zuglói
jelöltje az talán Éger urat is elgondolkodtathatná?!!"

Ja.
Csak úgy politikamentesen.

bbicus | 2010. február 4. | 19:38:38

math | 2010. február 4. | 17:53:32

"Éger István, a Magyar Orvosi Kamara elnöke úgy fogalmazott, a kezdeti központi kommunikációs nehézségek után az orvoskar egyértelműen az oltás mellett állt ki, és továbbra is oltani fognak."

Ja. Mondta ezt január második hetében.
Miután szeptember elejétől - vagy még azelőtt - egyfolytában ekézte a Fidesz összes egészség-guruja az oltást, a kormány stratégiáját, a vakcina előállítóját, az atyaúristent is, csak a Magyar Orvosi Kamara és annak elnöke lapított, mint az a bizonyos a fűben.
Csak úgy, politikamentesen.
Majd miután kitudódott, hogy Orbán egy helyi kis lapnak valahol a Dunántúlon elkottyantotta, hogy beolttatta magát és a családját, akkor egy emberként állt az oltás mellé a Pesty-féle papagájkórus.
Csak úgy, politikamentesen.

Több fényt! | 2010. február 4. | 19:32:42

Moderálási alapelvek- moderált komment -

znnl smt vlszts hdrndb llt gy rg zsdszs "szmptzns".

bbicus | 2010. február 4. | 19:26:21

Éger már régen bekapcsolódott a politikába, a kampányt azzal kezdte, hogy kijelentette: ott tartunk be, ahol tudunk.
Valóban vannak becsületes orvosok, sokan, akik távolról sem foglalkoznak azzal, hogy kinek milyenek a politikai érzületei.
Csakhogy Égernek fogalma sincs arról, milyenek ezek az orvosok, mert velük nem találkozik.
A becsületes orvosok úgy vélik, jobb volna, ha Éger nem beszélne a nevükben, mert éppen miatta szenvednek el gyakran megalázó pillanatokat munkahelyükön.

pentagram | 2010. február 4. | 19:25:14

-Egy gondolat-

Szolzsenyicin és a kommunista ember

"" A kommunistánál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra- és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem-kommunista ember számára. A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így nevez: lelkiismeret. A kommunista eltorzult lélek! Egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista! Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke vagy az elvtársak személyes boldogulása így kívánja. ”"

(Alekszander Szolzsenyicin)

Bakrisz | 2010. február 4. | 19:22:09

Egyébként bocsánat, hogy nem a témához szólok, de azt hiszem, hogy az mszp-t és ami körülötte történik szerintem normális ember már nem tudja kommentálni. Olyan osztályon aluli volna...

pentagram | 2010. február 4. | 19:21:52

Ehhez sem érdemes sok mindent hozzáfűzni, annak ellenére, hogy lehetne.
Aki ismeri a történetet, látta a televíziós felvételt, az objektíven ítéli meg, és levonja a konzekvenciát. A cikk teljesen hamis, valóságtartalmat nélkülöz.
Egy dolog biztos.
M.A. ezzel a kijelentésével is szavazatokat veszített. Most sem jó helyen próbálkozott.

Viszont elgondolkodtató, hogy az apuka, aki orvos, a lakókörnyezetében bizalmatlan a kollégáival szemben. Egy egyszerű rutin műtét miatt a fővárosba kell utazni, és kizárólag baloldali beállítottságú orvos ellátásában bízni.
Ilyen emberek élnek közöttünk.
Miniszterelnök jelölt Úr, ismét leszerepelt!

figyeltem | 2010. február 4. | 19:21:07

pisty4

Azért nem vártam tőled, hogy nekem is úgy válaszolsz mint idesanyádnak mikor leszídott nézeteid miatt!

Bakrisz | 2010. február 4. | 19:20:56

Bakrisz | 2010. február 4. | 19:15:27

A legjobban egyébként az tetszik math felvilágosult, moderngondolkodó weblapján, amikor felszólítják Vizy E. Szilvesztert a Biblia éve kapcsán kiadott nyilatkozata visszavonására. Hát azon tényleg jót nevettem.

math: Legközelebb Ahmadinezsád-nak üzengessetek, hogy fejezzék be a rakétakísérleteket....
Hehe
Az eszem megáll a beképzelt senkiken...

Speaker | 2010. február 4. | 19:16:49

Ez egy buta elszólás volt. A kampányban ilyenekkel sok kárt okozhat a pártjának.

Bakrisz | 2010. február 4. | 19:15:27

pisty4 | 2010. február 4. | 18:49:48

Én elolvastam ma math-féle(http://ateista.club.hu/) klub weboldalán található írások egy részét. Érdemes átfutni az oldalon található önéletrajzokat. Csak annyit fűznék hozzá, hogy őszintén sajnálom ezt az embert, de ettől eltekintve egy beképzelt, öntömjénező szánalmas senkiházi. Nem érdemes vele foglalkozni, -habár cirógatja és kényezteti a művelt elmét ahogy magának okoskodik- a bunkósága és az elvakultsága miatt már több helyen ignorálják.

figyeltem | 2010. február 4. | 19:05:09

pisty4

Miért gondolod, hogy csak neked széplelkű ÚJNÁCINAK szabad elmondani véleményedet,egy baloldalinak tartott oldalon! Kapj a fejedhez ember EMBER?????????

ostoba 90 | 2010. február 4. | 18:55:42

Szerintem Mesterházy élete következő szakaszában FOG találkozni az emberek unszimpátiájával , az biztos .
Nem erőszakra gondolok , mielőtt valaki leszélsőjobbozna ...
Dehogy kezdjen el hozzászokni a háta mögötti köpködéshez , az biztos .

math | 2010. február 4. | 18:49:21

Igen, a politikamentes érdekvédő:

"A megbeszélésre több mint 10 szervezet képviselője kapott meghívást, többek között a Magyar Orvosi Kamara elnöke. Éger István januárban még azt mondta, hogy a vizitdíj és a kórházi napidíj nem hozott jelentős bevételt, így támogatta eltörlésüket. A március 9-i népszavazás után viszont már arról beszélt, hogy a háziorvosok jelentős része csődbe megy a kieső vizitdíjak miatt. Duplájára kell ezért emelni a praxisok finanszírozását - tette hozzá."

feláldozná az egész orvostársadalmat Orbán Viktor oltárán.

figyeltem | 2010. február 4. | 18:45:53

Az az érzésem sokan el sem olvassák mások beirását csipőből tüzelnek!

Az ő figyelmükbe ajánlom mint adalékot, éger doki szavahihetőségének reprezentálására

tibor.nagy6 17:45:03 -kor ejtett beírását!

KÉREM OLVASSÁK EL MEGÉRI MERT TANULSÁGOS!

math | 2010. február 4. | 18:45:12

a Fidesz szavazást az ugye a negyedik napra tartogatja a robot?:)

math | 2010. február 4. | 18:43:47

budapesti: vajon mennyi IQ kell ahhoz, hogy rágyere, nem biztos, hogy az MSZP-re szavazok?! 15?:)

komszomol | 2010. február 4. | 18:42:21

"Különösen azért, mert az orvos számára nem létezik jobb, baloldali, hívő vagy ateista, netán etnikai alapon megkülönböztethető betegség."

Hm. Orvosa válogatja. Bizonyára létezik ilyen is, olyan is, de az orvosok egy részének túl nagy hatalma van, és ez a jellemnek meg szokott ártani.

budapesti | 2010. február 4. | 18:35:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

figyeltem | 2010. február 4. | 18:35:32

Vajon miért kellene Mesterházy-nak bocsánatot kérnie? Joga van elmondani mit szeretne, mit nem szeretne!Én sem szeretném , de már vannak jelek!Voltam olyan rendelésen ahol az orvos nyiltan hangoztatta JOBBOLDALI BEÁLLÍTOTTSÁGÁT rendelés alatt TELEFONÁLLÁS KÖZBEN! Mire számíthattam volna ha tudta volna az enyémet! Nem tudta, mégis sértően, lekezelően bánt velem!

lacus48 | 2010. február 4. | 18:34:01

Mesterházy húzzon el a közéletből örökre.
Erre az emberre szamár vezetését sem lehetne bízni, nem egy országét.

saman | 2010. február 4. | 18:33:35

ott a pont Bohombika!

bár ebben a cikkben Éger ugyan kijelenti, hogy élni fognak a passzív hatalmukkal, de nem tudom belelátni azt az orvosterrorizmust, amivel Mesterházy riogatja a jónépet

math | 2010. február 4. | 18:33:01

"Ma az oltással szemben legkevésbé visszautasító az MSZP-szavazó. Ennél jobban a FIDESZ, még inkább a Jobbik szavazója. Vagyis a politikai hovatartozás fontos maradt. Ugyancsak meglepő, hogy ma több a bizonytalan, mint két hete. "
http://premier.mtv.hu/Hirek/2009/11/16/07/Rajottunk_hogy_a_virusnak_nincs_partallasa_.aspx

math | 2010. február 4. | 18:31:44

"Z.T.: - Ha úgy tetszik, normalizálódott a helyzet, nem teljes mértékben. Jelenleg azt lehet mondani, hogy volt egy kiegyenlítődés ebben a vonatkozásban, mondjuk azt lehet mondani, hogy 10 MSZP-sből 4 oltáspárti, és 10 Fideszesből pedig 3. Ez sokkal nagyobb különbség volt még két héttel ezelőtt."
http://premier.mtv.hu/Hirek/2009/11/16/07/Rajottunk_hogy_a_virusnak_nincs_partallasa_.aspx

saman | 2010. február 4. | 18:23:29

Kedves Bohombika!

Ez nagyon Orbán Viktor csodatévő szentember, politikai szocializációs génius szagú mondat

Hammada Fleet | 2010. február 4. | 18:21:53

"z orvos számára nem létezik jobb, baloldali, hívő vagy ateista, netán etnikai alapon megkülönböztethető betegség"
Égernek teljesen igaza van, Mesterházi egy hülye. Az orvosok számára csak fizetős és nem fizetős beteg van. De az nagyon.

math | 2010. február 4. | 18:15:52

"Tisztázza, hogy úgy, amúgy az orvosok normálisak és nem fordulhat elő ilyesmi. "

Ja persze, az orvosok normálisan kiálltak a H1N1 oltás mellett, ja. Nem befolyásolta őket a Fidesz baromkodása. Egyáltalán nem. Ugye?

bohombika | 2010. február 4. | 18:15:26

http://www.stop.hu/articles/article.php?id=245217

bohombika | 2010. február 4. | 18:15:04

saman | 2010. február 4. | 18:05:31

"Ott fogunk betartani, ahol tudunk."

Vajon ki mondhatta a fenti idézetet?

Hármat találgathatsz. Ha nem sikerül kérheted a közönséget véleményét, vagy a felezőt!

napoleon | 2010. február 4. | 18:14:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gibson70 | 2010. február 4. | 18:14:13

tiItott_baker | 2010. február 4. | 18:06:04

math | 2010. február 4. | 17:53:32

na, találtál már olyan nyilatkozatot Égertől, amelyben a h1n1-oltás ellen szólal fel? csak nehogy kiderüljön a végén, hogy mivel ő is oltáspárti volt, ezért valójában MSZP-s.:)"

Menekül a gyáva.......:)

saman | 2010. február 4. | 18:13:29

El kell választani az orvost, meg a terroristát.

A pártokrácia a saját portáján is seperhetne ezügyben.

Mi mint polgárok nagyon szeretnénk, ha politikus és a terrorista is éppen könnyedén szétválasztható volna. Sajnos a civilgyilkos zsákmányszerző pártokrácia nem híve az intézményes kommunikációs csatornák használatának. Kifejezetten kiirtotta a magyar közéletből azokat a kommunikációs tereket, ahol a problémáinkról szót lehetne érteni azokkal, akik a döntés előkészítési folyamatokat kezelik és akik döntéseket hivatottak hozni.

Ha esetleg úgy érzi a kedves pártelnök Úr, hogy ilyen nem megfelelő csatronákon fejezné ki a nép, hogy valami baj van... talán körül kellene nézni a demokráica intézményei körül.

Például a saját érdekképviseleti csatorna ellehetelenülése okozhat olyan érzetet az emberekben, hogy nincsen esélyük részt venni a saját sorsuk alakításában.

A Halász - Zuschlág paktum óta Önök szisztematikusan írtják az állampolgári önszerveződéseket.

Ez például összefügghet azzal, hogy Önben ez a veszélyérzet kialakult.

A Magyar Tarka civil demonstráció körül kifejtettem a szervező civileknek, hogy a civilgyilkos zsálmányszerző pártokrácia viselkedése miatt megjelent a baszk tipusú terrorizmus és az ír tipusú terrorizmus a hazai közéletben.

A részvételi demokrácia ennek egy alternatívája lehetne.

Mekmörfi | 2010. február 4. | 18:12:21

Éger István orvosságát, ha úgy tetszik, Hippokratészi esküjét, jobboldali beszűkült konzervativizmusa, ha úgy tetszik irracionális Orbán rajongása simán megűbereli.
Ilyenek voltak, mint már említettem az aktív legények 1905-ben oroszországban, de hozhatnánk példát Magyarországról is a fényes szelek nemzedéke idejéből is.
Éger István akár próféta is lehet, sőt annak is érezheti magát, ha kellően erős a képzelőereje.
Éger István ott teszi a sok kárt, nemcsak a kamarának, de a társadalomnak is, hogy azt hiszi, hogy egy szakmai szervezet élére egy próféta kell.

tiItott_baker | 2010. február 4. | 18:06:04

math | 2010. február 4. | 17:53:32

na, találtál már olyan nyilatkozatot Égertől, amelyben a h1n1-oltás ellen szólal fel? csak nehogy kiderüljön a végén, hogy mivel ő is oltáspárti volt, ezért valójában MSZP-s.:)

saman | 2010. február 4. | 18:05:31

A kormánypárt elnöke azon morfondírozik, hogy milyen ciki, hogy az apukája nem tud bizalommal az orvoshoz fordulni, attól fél, hogy hátrányos megkülönböztetés éri amiatt, hogy a fia az MSZP aktivistája.

Az Orvoskamara elnöke visszakézből kikérte magának az orvos társadalom nevében azt az aljas feltételezést, hogy az orvosok esetleg politikai alapon felfüggesztik a Hipokratesi esküt és esetleg nem látják el legjobb tudásuk szerint a beteget.

Nem rossz szaftos téma ez politikai szocialializációs szempontból.

Első körben üdvölendő, hogy a civil vezető itt észnél van és koherens módon reagál. Helyrerakja a káoszt fokozó politikust és a terrorizmust kiátkozza az orvos szakma határain túlra. Tisztázza, hogy úgy, amúgy az orvosok normálisak és nem fordulhat elő ilyesmi. Ez ellent mond az esküjüknek.

El kell választani az orvost, meg a terroristát.
reszvetelidemokracia.blog.hu

MSZP-s szavazó | 2010. február 4. | 18:01:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

statez | 2010. február 4. | 18:00:53

Az már a tökéletes ízlésficam kategóriája, hogy a családját is képes belekeverni a kampányba, az apja most nem tudom, minek álcázza magát, hogy ne ismerjék fel...

vidok | 2010. február 4. | 18:00:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

MSZP-s szavazó | 2010. február 4. | 17:55:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gibson70 | 2010. február 4. | 17:53:59

Mekmörfi | 2010. február 4. | 17:50:08

Fidesz recept: saját véleményemet, mint a "zemberek" véleményét interpretálom.
Fidesz terápia: a saját kotyvalékomat, mint csodaszert, lenyomom mindenki torkán; dögöljön meg, aki nem bírja, vagy allergiás a csodaszerre. "

Mszp Szdsz recept:megvádolom azzal az ellenfelemet amit én követtem el.
Mszp Szdsz terápia:Hazudok ,mert hazudni jó meg úgy sem tudok mást.

math | 2010. február 4. | 17:53:32

"Éger István, a Magyar Orvosi Kamara elnöke úgy fogalmazott, a kezdeti központi kommunikációs nehézségek után az orvoskar egyértelműen az oltás mellett állt ki, és továbbra is oltani fognak."

http://www.hirextra.hu/2010/01/07/h1n1-a-lakossag-tobb-mint-negyedet-beoltottak/

ja, szép kis eufemizmus. A zavart a Fidesz és a Fideszes orvosok okozták.

Jager László | 2010. február 4. | 17:53:00

Hát én mindenkitől bocsánatot kérek!
NEM OLTATTAM BE MAGAM.
Lehet félni amerikában szibériában.arktiszon,gánában,izraelben, iránban.....
J.L

math | 2010. február 4. | 17:51:46

"
A Magyar Orvosi Kamara (MOK) elnöke, Éger István úgy látja, az új influenza elleni védekezés kommunikációs frontvonalán mondott csődöt az állam, s ez szerte Európában így történt (állatorvosi lóként Nagy-Britanniát, Németországot és Lengyelországot említette). A hivatalos közhatalom és közegészségügy egyszerűen nem tudott mit kezdeni az internetes rémhírkampányokkal, képtelen volt őket megfelelően cáfolni, lekezelni - vélekedik Éger, aki szerint a háziorvosok szintjén lecsapódó tájékoztatási hiányosságok ennek a következményei voltak."

http://hvg.hu/velemeny/20091124_h1n1_antsz_oltas_vakcina_maszk.aspx

Éger pontosan ugyanazt csinálta, mint a Fidesz. Először zavart keltett, majd azt mondta, a kormánty tehet a zavarról.

Hol volt Éger akkor, amikor 2009 nyarán-ősszel ki kellett volna állni az oltás mellett? Ő a kommunikációs probléma része volt, nem a megoldás része.

Ugyanazt a zavaros vizet keltette, mint a Fidesz.

gibson70 | 2010. február 4. | 17:51:14

Mindegy ezek már csak úgyis áprilisig rombolnak aztán jön az építkezés.

Mekmörfi | 2010. február 4. | 17:50:08

Vegyük észre, a MOK orvosai az egész társadalmat reprezentálják. Ezért súlyos visszaélés Éger úr részéről, hogy saját politikai meggyőződését, mint a MOK véleményét hangoztatja.
Fidesz recept: saját véleményemet, mint a "zemberek" véleményét interpretálom.
Fidesz terápia: a saját kotyvalékomat, mint csodaszert, lenyomom mindenki torkán; dögöljön meg, aki nem bírja, vagy allergiás a csodaszerre.

Ebből a szempontból Éger István súlyosan visszaél a rá ruházott tisztséggel, ő nemcsak megélhetési karrierista, de politikai megszállott is, ismerünk erre orosz példákat 1905-ből.

Hasonló vehemenciával nem láttam kiállást tőle a paraszolvencia ellen, és azt sem hallottam, hogy milyen intézményes megoldásokat javasol arra, hogy az orvos szakma társadalmi presztízsét visszaállítsák.

gibson70 | 2010. február 4. | 17:48:55

tabor | 2010. február 4. | 17:45:46

Mesterházy feltehetőleg a saját pártja és a hozzá kötődők gyakorlatából indul ki. Lehet, hogy most lebuktatta a baloldali orvosokat/tanárokat/ügyvédeket stb., akik így járnak el?"

jOGOS A KÉRDÉS!

hesperia | 2010. február 4. | 17:46:01

Az a legbájosabb az egészben, hogy Mesterházy Attila édesapja orvos....!

Talán, Mesterházy abból indul ki, hogy az édesapja nem látja el tisztességesen a jobboldali betegeit, és azt képzeli, hogy fordítva is így van..?

No, és hogyan történik a dolog?
Bejön egy beteg, és az orvos megkérdezi, hogy jobboldali-é, vagy baloldali? Vagy megkérdezi, hogy a Népszavát olvassa-é, vagy a Magyar Hírlapot? Vagy azt, hogy vajh' a baloldala fáj-é, vagy a jobb oldala?

No, és azután hogyan történik az "elszabott" kezelés? Hashajtót ada a hasmenéses betegnek? Vagy, a jobb lábát kezeli, ha a bal lába fáj?

Én ilyen elementáris baromságot, mint amit ez a Mesterházy elővezetett, még a baloldalról se minden nap hallok....És, ez a figura akarja vezetni az országot... !!

tabor | 2010. február 4. | 17:45:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tibor.nagy6 | 2010. február 4. | 17:45:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gibson70 | 2010. február 4. | 17:44:08

math | 2010. február 4. | 17:12:11

hazug Jobbert könnyebb utolőrni, mint a sánta kutyát"

Ellentetben a hazug bal(lerek)már nem futkosnak.Egy részük már ott van ahová való.EGY RÉSZÜK!!!!

math | 2010. február 4. | 17:44:02

baker:


"Antal László, a Somogy Megyei Orvosi Kamara szekcióelnöke osztja azt a véleményt, hogy nem tisztázott: a nagyon ritkán előforduló, de statisztikailag mérhető szövődmények esetén – ahogy Éger István MOK-elnök fogalmazott – ki viszi el a balhét? Az oltási szövődmény ugyanis kivédhetetlen, nagyobb bizonyossággal vakcinázni csak egy hosszadalmas immunológiai vizsgálat után lehetne. Az új oltóanyag esetén ráadásul még nincs elegendő tapasztalat. A kaposfői háziorvos a téli hagyományos időszakban kampányszerűen, a rendelési időtől elkülönítve tudja megszervezni az oltásoka"

http://www.sonline.hu/somogy/kozelet/uj-influenza-es-vakcinalaz-vedooltas-betegjogi-szovodmennyel-254255

Ez volt 2009-ben Éger István álláspontja.

Aztán 2010-ben, amikorra a Fidesz is felhagyott oltás-ellenes álláspontjával, mert már teljesen tartghatatlan volt, akkor Éger István is átállt.


politikai szélkakas. és még ez beszél semlegességről?! szánalmas.

Mekmörfi | 2010. február 4. | 17:42:12

Éger úr is beállt a kampányba.

Ö lehet Fidesz, Jobbik, MDF vagy akár SzDSz hívő is. Szavazhat bárkire, lelke rajta.

És bár törvény szerint nyilván nem közszereplő, jogilag nem is kötelező számára, hogy semlegességet nyilvánítson ki, mint kamarai elnök.

Az, hogy be(sz)áll a kampányba, saját, és a kamara nevében tett állításait minősíti, szomorú, hogy csinovnyikok kaphattak eddig országos, szakmai szervezetekben vezető szerepeket.

Éger István agya nem most borult el. Súlyos befolyás alatt kellett, hogy álljon már akkor is, amikor kamaria elnök lett. A kamarának, mint civil szervezetnek kellett volna természetes immunreakcióval eltávolítani minden olyan helyről, ahol a beteg exhibicionizmusát kiélhetné.

statez | 2010. február 4. | 17:40:14

bohombika
Az már csak hab a tortán, hogy még az apját is képes volt belekeverni, legalább annak lehetett volna annyi esze, hogy azt mondja, az rendben van, édes fiam, hogy magadból hülyét csinálsz, csak engem hagyjál ki belőle. A legvalószínűbb azonban, hogy az apja is csak a tévében hallotta a történetet először...

gibson70 | 2010. február 4. | 17:39:33

bohombika | 2010. február 4. | 17:26:54

Ha egy Jakab féle MAGOSZ elnök lemegy pártkutyába, tegye. De nem ugyanaz, ha egy orvoskamara elnöke teszi ezt. Sőt tovább megyek semilyen kamara ne pártoskodjon, különösen ha kötelező a tagság. Szar lenne ha a MUOSZ, vagy az ügyvédi kamara elnöke hasonlóan tenne. A pedagógusokról már nem is beszélek. Persze a közös tüntetésért, a diákok hecceléséért már megfizettek! "

Elfogultságod tetten érhető és mosolyogtató,de mi a véleményed a szoci ember kijelentéséről?

saman | 2010. február 4. | 17:37:36

Darászfészek ez a politikai szocializáció szempontjából. A politikusok tényleg annyira szétkúrták a hátköznapi kultúra normális viselkedési szabályait, hogy gyakoribb lett az abnormális viselkedés, mint korábban.

Valahol el kellene kezdenünk visszafejteni a megbomlott állapotokat. A Mesterházy nyilatkozata ezügyben egy felelőtlen baromság, az Orvos Kamara pedig kiáll a normalitás mellett.

Elfogadom, hogy a kommentekben tudnak ellenpéldákat felhozni. De ettől még hátat kellene fordítanunk annak a világnak, ahol ez előfordulhat és arccal arra felé kellene elindulni, ahol ez elképzelhetetlen.

Ehhez pont az ilyen konfliktusokra van szükség. Nagyon helyes, hogy a civilek visszakézből lereagálják ezeket az eseteket, amikor a pártokrácia ilyen arcátlan módon rákeni a saját sarát a civilekre.

HIRDETÉS

Éger István szerint Mesterházy szavai sértőek és megalapozatlanok. Különösen azért, mert az orvos számára nem létezik jobb, baloldali, hívő vagy ateista, netán etnikai alapon megkülönböztethető betegség. Az orvos vizsgál és gyógyít, és nem kíváncsi a politikai vagy egyéb meggyőződésére a betegének. Hozzátette: az orvosnak is lehet, sőt van is véleménye, világnézete, ez azonban személyes magánügye. A gyógyítást nem befolyásolja. Éppen ezért senkinek nincs joga arra, hogy politikai alapon megrágalmazza mindazokat, akik még e lehetetlen helyzetben is becsületesen és tudásuk teljes latba vetésével állnak rendelkezésére, ha netán megbetegszik.

Mesterházy Attila erre reagálva azt mondta csütörtökön az MTI-nek a Heves megyei Lőrinciben: szavait tudatosan félreértelmezték. Ő csupán arra célzott, hogy az aggodalom és félelem árnyéka lengi be a demokráciát. Ugyanis sok ember fejében felvetődik: nem lesz-e abból baj, ha tudják, más világnézetet vall. Pusztán erre a jelenségre kívánta felhívni a figyelmet, ami - mint mondta - árt a magyar demokráciának. Vagyis nem kérdőjelezte meg a magyar orvosok elkötelezettségét, ezért nincs miért bocsánatot kérnie - közölte Mesterházy Attila.

Budai Bernadett, az MSZP szóvivője az MTI-vel közölte: remélik, hogy Éger István, a MOK elnöke, illetve a szervezet más vezetői megszólalásaikkal és szerepvállalásukkal még áttételesen sem kapcsolódnak be a következő hónapok választási kampányába. A mai magyar társadalom az emberek politikai hovatartozása szerint élesen megosztott. Mesterházy Attila beszédében erre a kétségtelenül jelen lévő társadalmi problémára hívta fel a figyelmet - fűzte hozzá.

HIRDETÉS

 

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    184 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS