Tízmilliókért népszerűsíti a MOB a még meg sem nyert olimpiát

A 2024-es olimpia megrendezését még nem nyerte el a magyar főváros, de az esemény kommunikációjára már közel 25 millióért kiválasztották a győztes céget.

A Közbeszerzési Értesítő legfrissebb száma szerint a Poor Consulting szervezheti a budapesti olimpia kommunikációját, noha arról még nem született döntés, 2024-ben melyik város rendezheti meg az ötkarikás játékokat. Az Egyenlítő blog szerint a nem nyilvános közbeszerzést azt tette lehetővé, hogy a társaság megbízása 250 ezer forinttal a 25 milliós közbeszerzési értékhatár alatt maradt.

A dolog pikantériája, hogy a nyertes Poor Consulting vezetője, Poór Csaba korábban a szegedi fideszesek sajtófőnöke volt, de nem is olyan rég a Magyar Röplabda Szövetséget vezette. Poór az orosházi városi tévé igazgatója is volt, ahonnan politikai okok miatt kellett eljönnie.

Poór Csaba
Veres Viktor / Népszabadság

A MOB kötött egy másik szerződést is a 2024-es olimpiával kapcsolatban a Piccanteria Gasztronomiai Kft.-vel, amely egyébként honlapja szerint többször dolgozott már a Borkai Zsolt vezette Magyar Olimpiai Bizottságnak, de referencia listájukon szerepel a Mol és a McDonald's is. A megnyert pályázat mintegy 22 millió forintos, és egyelőre nem tisztázott pontosan, milyen – a 2024-es budapesti olimpiát népszerűsítő – rendezvényekre költik majd a pénzt.

Lapunk cikksorozatban elemezte a Budapest 2024-es olimpiai pályázatának esélyeit és visszásságait a nyilvánosság elől titkolt hatástanulmány alapján.

Blogok
Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.