Meddig marad talpon Fábry? Egyre rosszabb a nézettség

Egyre kevesebben nézik Fábry Sándor humorista showműsorát a köztévén.

A tegnapi, harmadik adás újabb nézettségvesztést hozott. Fábry február 2-i első adása a teljes népesség körében 741 ezer nézőt vonzott, a második, február közepén már csak 550 ezret, a tegnapi harmadikat pedig már csak 510 ezren nézték. A főműsoridős showt a köztévén két másik műsor is beelőzte, az m1 Híradóját 584 ezren, a Maradj talpon kora esti vetélkedőt 528 ezren nézték.

A Fábry harmadik adása a közszolgálaton
A Fábry harmadik adása a közszolgálaton

Csütörtökön egyébként tarolt az RTL Klub új ügyességi vetélkedője, az 1 perc és nyersz!, több mint 1,6 millió ember volt kíváncsi a műsorra. A vetélkedő megelőzte nézettségben a Barátok közt szappanoperát is, amely szintén 1,6 milliós nézettséget produkált. A vezető kereskedelmi csatorna Fókusz című műsora 1,4, a Híradó 1,1 milliós nézettséget produkált.

Az RTL főműsoridős műsorstruktúráját sokkal jobban rakták össze, mint az TV2-ét. A T2 kettő csütörtökön, de általában is jelentős hátrányban kullog az RTL mögött. A két kereskedelmi csatorna között hasonló arányú a különbség a kereskedelmileg preferált 18-49-es korosztályban is.

A Fábry című produkcióra adásonként 15-18 millió forintért két évre szerződött a köztévével Fábry Sándor, ez évenként 20 adással számolva 300-360 millió forintot jelent. A műsor külső gyártásban készül, tehát a közmédia nem ad a műsorhoz sem technikai, sem emberi erőforrásokat. A lapunk által megkérdezett televíziós gyártási szakemberek számításai szerint az első két Fábry-show adásonként hozzávetőleg nyolcmillió forintba kerülhetett.

A Fábry heti váltóműsora, D. Tóth Kriszta showműsora február 23-án a teljes népesség körében 358 ezres nézettséget produkált. A DTK kezdeti háromszázezres nézettsége decemberben megközelítette a félmilliót, eddigi csúcsa január 19-én volt, amikor 532 ezren nézték.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.