belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Térképen a március 15-i lezárások: csak a Fidesz ünnepelhet?

A kormány lefoglalta Budapest egész belvárosát a március 15-i ünnepségek idejére, szinte egy talpalatnyi helyet sem hagyva az ellenzéki és civil demonstrációknak. Állami ünnepségekre hivatkozva egy teljes hétre közterület-foglalási engedélyt kértek és kaptak Budapest kiemelt közterületeire.

NOL| 2012. január 19. |158 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Kivándoroltfiatal | 2012. január 20. | 12:53:51

sok sok üres utcát látunk majd 15én? és másnap?

puli | 2012. január 20. | 08:17:10

Annak idején a várból is ágyúzták Pestet!

Hogy állunk ezzel a hagyománykövetéssel !?

szunyog11 | 2012. január 20. | 02:36:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szunyog11 | 2012. január 20. | 02:28:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szunyog11 | 2012. január 20. | 02:24:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

FONTANA | 2012. január 19. | 23:50:19

Még mindig azt hiszem, hogy hosszabb távon a sunyi aljasság nem kifizetődő.

ropika | 2012. január 19. | 23:09:27

Félnek. Egyre jobban félnek.

loallat | 2012. január 19. | 22:48:46

A FIDESZ ennyit tud, erre képes. Az ellenzéknek nem küzdenie kell a behemóttal, hanem üres helyszíneket keresni - tele van a város kihasználatlan terekkel... Mit számít, ha nem a Belvárosban gyülekeznek, hanem az Őrs vezér terén, a Városligetben, a Vérmezőn, stb... Nem a helyszín a lényeg, hanem a részvétel.

casio | 2012. január 19. | 20:21:08

Ezek után felvetődik a kérdés, hogy az állami ünnepeken megjelenhetnek-e a kormánypárt nézeteitől eltérőt vallók is? Mivel ezek az ünnepségek sajnos már régen nem arról szólnak, amiről valójában emlékeznünk kellene, hanem politikai demonstrációvá silányították és kisajátították egyes pártok, így nem kell majd meglepődni, ha az idei megemlékezés még az eddig "szokásostól" is eltérőbb lesz.
Minden bizonnyal a Fidesz mindent el fog követni a demokrácia jegyében, hogy kiszorítsa a helyszínről a nemkívánatos elemeket.
Azt nem tudom megmondani, hogyan, de egészen biztos vagyok benne, hogy már meg van az elképzelésük. Különben nem futnának bele egy ilyen nagyon is kétesélyes fordulóba.
Erősíti most hitüket az, hogy vezérük hazugsághegyeire az EP nem tudott kellő választ adni. Ez növeli az elvakultságukat. Csak nehogy nagyobb baj legyen belőle!

fpetya | 2012. január 19. | 20:05:11

Grigorij Gedeon | 2012. január 19. | 19:09:49
"Március 15. - SZIMBÓLUM!"
Fején találtad a szöget: a FIDESz párt"elit" önünneplésének szimbóluma. Ha a kiterjedt helyszínre gondolok, Orbán az idén nem fog megelégedni 500 bértapsonccal, a Nemzet Egységét jobban fejezi ki egy cca. 2000 fős biodíszlet és ez nemcsak egy kis mellékes ennyi diáknak, de egyúttal újabb 2000 munkahelyet jelent - adminisztrative.

fpetya | 2012. január 19. | 19:55:49

Az ímmár korlátlan hatalom pitiánersége és félelme munkál emögött és az ellenzék ebből is joggal meríthet erőt.

Grigorij Gedeon | 2012. január 19. | 19:09:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Grigorij Gedeon | 2012. január 19. | 19:04:19

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kamikaze | 2012. január 19. | 18:52:35

41 éves létemre eddig még sose voltam tüntetni,de megláttam a tv-be ezt a mocsok,hazug és közbe vigyorgó szijjártót aki szerint ez a helyes lépés hogy a kormány kisajátítja a köztereket eldöntöttem,hogy most elutazok Bp-re és ott leszek márc.15-én és leszarom a ter.foglalási engedélyt.És arra kérek mindenkit,hogy ugyan így tegyen.
Az elmúlt évek nagy tüntetés szervezői nem bírják elviselni ha ellenük is szeretnének hangot adni a nemtetszésnek.
EZ AZ ORBÁN FÉLE DEMOKRÁCIA!!!!!!
Hol tanulta ezt Phenjan-ba????????

sansz | 2012. január 19. | 18:17:59

Cinikus, sunyi lépés! Mi lesz a következő húzásotok fiúk? A gyülekezési jog felfüggesztése? Így lehet majd dicsekedni aztán utólag, hogy lám, nekünk nem volt szükségünk kordonokra. Nem fog visszaütni ez a kiszorítósdi? Szerintem igen.

lombik | 2012. január 19. | 18:01:34

Ja, még hab is van a tortán!!!
Előre két évre foglalta le az ominózus helyeket!!!! !!!!
Hol is lesz ez a kormány két év múlva???? Remélem a süllyesztőben!!!
Szégyellhetnék magukat!!
Október 23-át egyáltalán nem ünnepelték meg, most pedig be vannak sz...va a március 15-től!!!
Ha nem volna félnivalójuk, nem csinálnák ezt az álnok, erőszakos terület foglalást!! Úgy látszik, nagyon félnek!!!

lombik | 2012. január 19. | 17:56:57

Feljelenteni a kormányt!!! Szabadságjogok megsértése!!!Mi az a jogsértés, amikor más pártok gyülekezési jogát nem engedélyezik?? Nem sajátíthatja ki Budapest teljes belvárosát a FIDESZ!!!
Emberek!! Talán van még néhány hely, ahol sokan összejöhetünk!!!
Nem írom le ide, mert a besúgók azonnal jelentenék, és a kormány azokra is lecsapna!!!
Ha elegen leszünk, akkor viszont elindulhatunk végig a városon, nekünk is jogunk van mindenhol ott lenni, hiszen állami ünnep lesz!!!
A kormány ennyi helyre nem tud saját embertömegeket rendelni, akkor sem, ha Erdélyből hozatja buszokon!!!
Csak le akarja foglalni!! Majd mozgatja a tömeget és a végén összeadja a különböző helyszíneken megjelenő embereket!
Úgy izgulok, hogy átérjenek a számolásra a következő helyszínre!
Szerintem tízmilliónál többen lesznek!!
Ráadásul, nem biztos, hogy békés lesz a demonstráció, mivel összekeverednek a kormány elleniek és a Fideszesek és a Jobbikosok!
Szinte biztos, hiszen az indulatok már nagyon fokozottak, és ez a területi tilalom rátesz még egy lapáttal!!!
Orbán káoszt akar!! Olyat, amilyet ő a gazdasággal művelt és a nemzetközi hírnevünkkel???!!!!
Ott lesz valószínűleg az állig felfegyverzett TEK, védi majd Orbánt, és a sleppjét!!!
Vigyázzatok, nehogy az államellenes bűncselekmény bűnébe essetek az Orbán takarodj-al!
Plusz rájön erre még halmazatilag a tiltott gyülekezés!!??
Nagyon kíváncsi vagyok, mi is lesz itt március idusán!!!

kelemenjanos | 2012. január 19. | 17:07:54

Nem értem! Hiányzik még 99% - foglalás!!!!
SOS! Rendezni!
Aki nincs velünk, az ellenünk se!!!!
Butuska kérdés: Erre a sok helyre mennyi fizetett tapsikáló kell???

kundk | 2012. január 19. | 15:38:29

Ügyes. Jelenleg a zsarnoki rendszer bár szépen alakul, de amíg még nincs teljesen kifejlődve, (amikor is a nép majd önként mond le bármilyen nem államilag elrendelt megmozdulásról), addig az ilyen ügyes fondorlatok emelik a rendszer báját. No meg a megrögzött seggnyaló sereg, (hajnal vezesse léptedet), aki azonnal ésszerűnek, legálisnak, legitimnek és demokratikusnak nyilvánítja az eljárást.

Így bizony a fidesz demokrácia újabb diadala ez, pártunk és az ő bölcs vezére által az isten áldotta népünk nevében, a (persze valójában nem is létező, maroknyi elvetemült, az idegenszívű judeo-bolsevista, karvaly imperialista nagyhatalmak, multik, bankok által pénzelt -nem kívánt törlendő) ellenségeink felett.

Szaladó | 2012. január 19. | 15:10:18

Celtic FC | 2012. január 19. | 13:19:50
Javaslok megnézni pl egy St.Patrick napi ünnepséget, hogyan is kell ünnepelni egy ország nemzeti ünnepét.

Azért az ír rendörség tudhat valamit, mert ugyancsak készenlétbe helyezi magát, amikor a protestáns menet a felvonulás útvonala provokációképpen Belfast katolikus negyedein vezet át.

zollee56 | 2012. január 19. | 14:45:04

Nem érdekel ki mit írt eddig! (Azért elolvastam). 1989-től kezdve egyetlen évünk sem telt el azzal, hogy csahos csapatok ne kerestek volna maguknak kutyafuttatót, nemzeti vizeldét, tojásdobálós játszóteret. Ennek a népnek óvónénik, és parkőr bácsik kellenek azért, hogy végre jól elfenekeljék a szaros feneküket: Viktojjkának, Gábojjkának (kecsege EU zászló gyalázó), Pétejjkének (na, mejik?: hát a Nemzet Vujjlitzerjje). Kisvártatva ki kell őket venni a homokozóból és csak annyit mondani nekik: Ha tovább húzod a haját Fletókának, jól fel foglak pofozni!. A kutyasz#rt pedig veddig ki a zsebedből, mert még ezért is külön fogsz kapni otthon apádtól Viktojjka, ha hazaérünk.

Celtic FC | 2012. január 19. | 13:19:50

Végtelenül szomorú hogy Magyarország már nem tud közösen ünnepelni. Nincs egyetlen egy ünnepe sem, amelyen az egész ország önfeledten tudna kikapcsolódni, emlékezni. Ehelyett minden ünnepe a tüntetésről, ellentüntetésről szól. Nem új jelenség ez, a 90-es évek eleje óta megy ez, egyre nagyobb intenzitással. De már oda fajult, hogy az "átkos" 80-as évekre kell emlékezni amikor még tudott ünnepelni az ország. Fura még leírni is, de tény, hogy a 80-as években kevésbbé lengte be a politika a nemzeti ünnepeket, mint most. Mindez oda vezetett, hogy élhetetlen lett Magyarország. Javaslok megnézni pl egy St.Patrick napi ünnepséget, hogyan is kell ünnepelni egy ország nemzeti ünnepét.

tusa | 2012. január 19. | 13:14:59

Kimutatást kell készíteni, hogy a lefoglalt helyszíneken valóban lesznek-e rendezvények. Aztán szépen számonkérni, ha akad olyan köztük, ahol csak trükközés az egész.

De maradtak még iváló helyszínek: Bem-tér, Moszkva-tér, Szabadság-tér...

pawpar | 2012. január 19. | 13:09:04

Széna-tér | 2012. január 19. | 11:48:45

"Amennyien vagytok, elfértek a Köztársaság-téri pártházatok kertjében is!
Ha meg baj volna, - lemehettek a pincébe!"

Nagyon el vagy maradva a mai helyzettől. A Köztársaság téren már nincs pártház, és annyi ember, amennyi tavaly márc. 15.-én vagy okt. 23.-án, ill. jan. 2.-án az Opera előtt volt, nem fér el egyetlen kertben sem.
Egyébként, ha olyan kevesen lennénk, amennyit te szeretnél, akkor Orbánék nem foglalják le az egész belvárost.

Mekmörfi | 2012. január 19. | 12:58:09

Erre bizony lehetne egy "sumák kum laudét" adni.

A "kum"-ot azért írtam K-val, hogy K-özt-árts-asági Elnökünkről se feledkezzünk +.

De ha a rendes írás szerint jegyzem le, akkor, megjegyzem, egy olyan - nem magyar - szó sejlik fel, ami az apró és kekeckedő helyfoglalókra vonatkozik, és esetleg fellelődne a moderátormasina nemkívánatos szavai közt.

Tehát ez bizony egy kis "summa" ....."laude" (fordíccsad magyarra) - "ség".

Best regards,

McMurphy

pro publico bono | 2012. január 19. | 12:44:15

Ennek térképnek meg kéne jelennie az összes nyugati napilapban, vagy pl. a Newsweekben, meg nyugati tévéhírekben is.

pro publico bono | 2012. január 19. | 12:41:55

Nem is értem, hogy annak idején az MSZMP-nek miért nem jutott eszébe ugyanez az ötlet. Talán mégis? 1986-ban, a "lánchídi csata" idején még nagyjából így álltak hozzá,mint a Fidesz most. 1989-ben már sokkal engedékenyebbek voltak.

rasputyn | 2012. január 19. | 12:25:01

Az meg ahogy ez a mecdonald figura eljátssza a volt szabadságharcost, tiszta röhej . Semmit nem tett a kádár rendszer lebontásáért, csal elmondott egy beszédet, és bele rúgott a halott oroszlánba. Gusztustalan KISZ titkár.

rasputyn | 2012. január 19. | 12:21:10

Nincs mese,viktor jól megtanulta a KISZ-ben a diktatúra működésének a szabályait. Március 15.-étöl a tanító mestere kádár is fosott,Érződik a bolsevik ráhatás. De ez a bolsevik őseinek sem jött be, neki sem fog. Éljen a Demokrácia, Éljen a Köztársaság, pusztuljon a diktatúra, vesszen a diktátor.

csataval | 2012. január 19. | 12:11:29

"Térképen a március 15-i lezárások: csak a Fidesz ünnepelhet?"
Ilyen szemét, gyáva intézkedésre az elmúlt húsz évben nem volt példa.
Nem tudják betíltani azt, hogy
Orbán takarodj!
Orbán és bandája takarodj!

csataval | 2012. január 19. | 12:07:42

Orbán körül veszi magát bér tapsolókkal.

mirigy | 2012. január 19. | 12:07:29

Széna-tér

Ja orbán csókosai sincsenek már túl sokan azért kell erélyből erősítést hozni :)

csataval | 2012. január 19. | 12:05:55

A gyáva, dilettáns Orbán és bandája fél az emberektől, fél az ellen véleményektől.

nonszensz | 2012. január 19. | 12:05:48

kovy | 2012. január 19. | 10:25:19
Nem tudom milyen többesszámról beszélsz, én max. anyagilag buktam emiatt a balf*sz kormány miatt. Semmi mást nem buktam, hisz nem indultam a választásokon. :D
Fogalmad sincs semmiről, csak a papagájdumát nyomatod, minek magyaráznám, át se látod. Azért megsúgok valamit a nagy okosságodra, aztán nézd vissza az összes évet. A 2008-as GDP alapján 67% körül lenne a hiány (mínusz árfolyamkorrigált devizaadósság pl.270-es 2011. október eleji árfolyamon). A gyengébbek kedvéért - mint te -, ugyanez igaz 2009 és 2010 viszonyításában is. Az 52%-ban nem voltak benn a kiszervezett tételek. 2010 óta ca.500mrd-ot osztogat ki az idióta vezéred hitelből. A többinek meg járj utána. Bár neked ugyis hiába. :)

nonszensz | 2012. január 19. | 11:58:06

Kedves Robi | 2012. január 19. | 11:40:59
szánalmas :)

Széna-tér | 2012. január 19. | 11:48:45

Amennyien vagytok, elfértek a Köztársaság-téri pártházatok kertjében is!
Ha meg baj volna, - lemehettek a pincébe!

Kedves Robi | 2012. január 19. | 11:40:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

R'n'R | 2012. január 19. | 11:34:42

Köszönjük a kormánynak, hogy előre lefoglalta nekünk is a fő pesti helyszíneket. Most az egyszer nem külön szeretnénk március 15-ézni, ha nem kimondottan velük együtt. Így legalább nem kell őket keresni és az egyik helyszínről átvonulni a másikra. Egyből kezdhetjük együtt az ünneplést. Garantálhatóan tuti buli lesz. Még azt kérném, hogy jelentsék azt is be, hogy Orbán Viktor hol lesz és mi is ott leszünk.

Sigismundus | 2012. január 19. | 11:23:15

Hócipő | 2012. január 19. | 10:10:25

Ne aggódj, meg lesz még ennek a böjtje. Visszakapják még ezt... kamatostul. Épp ezen dolgoznak egyébként, teljes gőzzel: robbanásig növelik a nyomást, mint a hülyegyerek, aki kíváncsi rá, hogy tényleg robban-e... A kukta pedig, igen, robbanni fog... egyenesen a mocskos pofájukba.

svejk59 | 2012. január 19. | 10:48:39

Ez a demokrácia.Tüntethetsz ha van helyed rá,van parlament és működik.Ott azt mondhatsz amit akarsz a Fidesz meg azt tesz amit Orbán akar.Ilyen kétszínű bandát még nem láttam,csak az a baj,hogy sok híg agyú ezt nem látja.

Nantal | 2012. január 19. | 10:41:58

...hmm...!

2x2=néha 5 | 2012. január 18. | 19:49:45

"...Jól emlékszem a román forradalom kirobbanásáról készült TV adást 1989 decemberében.

Szóval az utcai tömeggyűlésen beszédet mondott Ceausescu.
Elöl tapsikoltak az emberek, hátulról morajlott a tömeg. A morajlás egyre előbbre tört, a diktátor teljesen megzavarodva forgolódott, abbahagyta beszédét majd biztonsági őrei a háta mögötti épületbe tuszkolták. Kis idő múlva a háztetőről helikopter szállt fel.

Ez volt a Kárpátok géniuszának utolsó nyilvános szereplése. A nép órák alatt átvette az ország vezetését..."

...Kedves "2x2=néha 5"...!

...hálás köszönet, a kommentjéért...!

Hrita | 2012. január 19. | 10:41:35

Nemzetiszínű kereplő, duda, síp dob és nádihegedű nagy tételben, olcsón megrendelhető. Jelige: A népművészet mestere...

paff3 | 2012. január 19. | 10:40:42

hű mennyi feketén dolgozó biztonsági ember lesz!!!vajon mennyi lesz az órabér?heló munkaügy dolgozók,apeh emberkék itt aztán lehetne kaszálni!ja persze a fidesz rendezvénye,itt nem számít!

mojszi | 2012. január 19. | 10:37:15

Ilyen egy demokratikus ország...hahahaa

andras46 | 2012. január 19. | 10:31:53

Március 15.-e a magyarok ünnepe. NEM PÁRT ÜNNEP. Ezt nevezi Orbán Magyarország függetlenségének ? Akik valóban Március 15.-t ünneplik azokat is párt szimpatizánsoknak fogják kikiáltani. A szimpatizánsok vegyenek fel narancsszínű sapkát. Most mennyit fognak fizetni a bértapsolóknak ?

kovy | 2012. január 19. | 10:25:19

"nonszensz | 2012. január 19. | 10:14:16
milyen egyszerű vagy."

Így igaz, ahogy gondolod! Csak ez a posztkomcsikra igaz,Ők kapják az eligazítást a pártközpontból. Én garantáltan párton kívüli vagyok, és az is maradok.

Arról írj egy cáfoló mondatot, hogy amit leírtam az nem igaz! Az nem megy ezért csak a lekicsinylő mondatra telik.
Látod, ezért buktatok akkorát 2010-ben, az ország átlátott a fennkölt dumátokon, és minnél jobban erőlködtök annál jobban kijön semmitmondásotok!

hapsi | 2012. január 19. | 10:23:19

A létszámmal nem lesz gond,a területet meg fogják tölteni.Tegnap olvastam az "E" kezdőbetűs tv-n,hogy a szombati tüntetésre (békemenetre)Erdélyből hoznak buszokkal szimpatizánsokat.Valószínűleg nem keveset.Március 15-re lehet hogy vonatokkal jönnek,azokon több a férőhely.

nonszensz | 2012. január 19. | 10:14:16

bizinoI | 2012. január 18. | 18:26:31
remélhetőleg mellettem állsz majd mikor ezt elsütöd és "elmagyarázhatom" a véleményemet ;-)

kovy | 2012. január 18. | 22:21:49
:D milyen egyszerű vagy.. fogalmad sincs, de azért előadod a "tudományod" amit hallottál a pártközpontban mi? :)

Hócipő | 2012. január 19. | 10:10:25

Elgondolkodtató, mekkora apparátus dolgozik azon, hogyan kell a másikat/ másként gondolkodókat/ lehetetlen helyzetbe hozni.A baj , hogy ezt több mint 10 éve teszik, és sikerrel.Minden változásnak keresztbe feküdtek, akkor is ha az jó irányt mutatott volna, ebben qva nagy gyakorlatuk van, és jól is csinálják, sajnos.

sumpesz | 2012. január 19. | 10:01:24

Nem értek egyet ezzel a lezárással, pláne két évre. Először is, a kormány ennyi helyszint képtelen tartalmas rendezvényekkel megtölteni, vagyis indokolatlan. Az ellenzéket eleve kizárni és korlátozni butaság, mert ezzel egy akkora labdát dobott fel a hatalom, hogy azt leütni gyerekjáték. Megitélésem szerint ha lesz felfordulás /mert igy könnyen elképzelhető/ akkor ez a húzás fogja megadni hozzá az alaphangot. Átgondolatlan, buta döntés volt, akárki is találta ki,

nemééértem | 2012. január 19. | 09:57:27

"propatria | 2012. január 19. | 07:35:25
Ne legyen igazam, de a nagy balhé akkor márc. 15-én lesz, pláne akkor, ha vészesen elközeleg addigra az államcsőd."

Ezért nem lesz március 15-ig államcsőd...

paff3 | 2012. január 19. | 09:52:20

kovy! biztos szép selymes a nyelved te ász!

Pixy | 2012. január 19. | 09:47:44

Ennyire f@snak azon néptől, melyet annyira szeretnek és amely annyira szereti őket.

Nantal | 2012. január 19. | 09:45:01

...hmm...!

...na, ne mán...! ....ez a szólás szabadság és a gyülekezési jog SZÁNDÉKOS MEGSÉRTÉSE, jogi eszközökkel...!!!
...hogyan képzelik...???
...tele a gatya...???
...rosszabbul is járhatnak, mert akár ellentüntetéssé is válhat ám a kormánypárti rendezvény...!!!
...ezt akarják...???

Daniel Defoe | 2012. január 19. | 09:38:56

Lefoglalták egész Magyarországot legalább négy évre. Hamarosan betiltják a gyülekezési szabadságot forgalomkorlátozásra hivatkozva.
Tényleg polgárháborút akarnak. Nem tudják, mire képes a Nép, amelyet a végletekig elnyomnak.
Teljesen mindegy, Budapest mely részén gyűlik össze egymillió ember a kormány ellen. Ezt nem értik, ezért fognak megbukni.

fpetya | 2012. január 19. | 09:32:16

Nagy ostobaság a FIDESz-től és Orbántól az ellenük fokozódó nyomást lefojtani, mert nagyon szólhat.

firka | 2012. január 19. | 09:24:43

Szomorú,hogy a befizetett adókból (politikai célokra) milliárdok szállnak a szélben.Mert azt nem gondolom,hogy nem fognak utaztatni,lefizetni.És sajna azt sem gondolom,hogy ezt magánvagyonokból teszik.

Jager László | 2012. január 19. | 09:17:48

Szevasz tavasz.
Hol találkozunk?
J.L.

Póli | 2012. január 19. | 08:47:00

Kisszerűség, sunyiság, aljasság - minden benne van ebben a húzásban, ami a állampárt, azaz a Fidesz LÉNYEGE.

Kispancsa | 2012. január 19. | 08:34:09

Nem csak a helyeket foglalták le, de azt meg is kell tölteni, már szervezik a bértapsolókat, határon túlról is jönnek a bérturisták tapsolni. Erre lesz pénz, legfeljebb kevesebb jut az iskoláknak.

Szaladó | 2012. január 19. | 08:32:27

Attól nem félek, hogy a teljes lefoglalt területet megtöltik a kormány és a főváros rendezvényeinek a közönsége. Ha valamelyik helyszínen a tömeg váratlanul kormányellenes zajongásba kezd, nincs mit tenni. Ha a az indulatok elszabadulnak, akkor a rendező szerv – a kormány – a felelős. Ha egy helyszín üresen marad, akkor a rendezőt fel lehet jelenteni a forgalom aránytalan korlátozása, joggal való visszaélés és még vagy 20 jogcímen. Kell egy jó ügyvéd, oszt jónapot!

mirigy | 2012. január 19. | 08:17:42

bizinoI

Küldeném neked a Depeche Mode-tól a Personal Jesus című számot :) Lehetne ez a himnuszotok :)

mirigy | 2012. január 19. | 08:14:07

Akkor tartsák meg 1 héttel utána vagy 1 héttel előtte az ellenzékiek. Nehogy már most vissza táncoljanak mert a kormány nem bírja elviselni ha valakik tüntetnek ellenük.

Tourist | 2012. január 19. | 08:05:32

Moderálási alapelvek- komment törölve -

propatria | 2012. január 19. | 07:44:47

Szamok Embere | 2012. január 18. | 21:40:24

"Ez OK, de a sok rohadt helyszín közül melyiken lesz? Hová menjek majd a beélesített tojásaimmal?"

Ne aggódj, mindegyik helyszínen találsz olyat, aki megérdemli...

Fannyvár | 2012. január 19. | 07:37:19

fabatka2 | 2012. január 19. | 00:40:03

Egyetértek és a második verziótól tartok. A fidesz persze erre hajt...hű de szeretné Pintér és hátországa megmutatni végre...milyen az igazi fidesz!!!

Fannyvár | 2012. január 19. | 07:35:31

Hű de félnek ! Jogosan!

propatria | 2012. január 19. | 07:35:25

Ne legyen igazam, de a nagy balhé akkor márc. 15-én lesz, pláne akkor, ha vészesen elközeleg addigra az államcsőd.

taxi | 2012. január 19. | 07:27:27

Sztem Orbán fél, hogy az Egymillióan a sajtószabadságér facebook-csoport megmozdulásán sokkal többen lennének (pláne, hogy még új "álamfő" választás is lesz ott) mint a Fidesz-nagygyűlésen. Ezért aztán megtiltja az ellenzéki megmozdulásokat a belvárosban.

newlacska... | 2012. január 19. | 06:32:37

Csak 2 évre?
Legyen 50 év és titkosítsuk is vagy 130 évre! :-D

wizes4 | 2012. január 19. | 06:06:36

A Lánchidat és Alagutat még nem foglalták le, ideje!

értelmetlenségi | 2012. január 19. | 03:42:30

fabatka2 | 2012. január 19. | 00:40:03

Egyetértek. Egyébként is, az ilyen rendezvényeket már régen ki kellett volna tiltani a fővárosból. Aki nagygyűlést akar rendezni, az vonuljon ki a városszéli mezőkre, van ott elég hely az ilyesmire. Miért kell nemzeti ünnepnek álcázott pártgyűlés miatt megbénítani az ország fővárosának közlekedését? Miért kell alkalmat adni a csőcseléknek arra, hogy összetörjön és felgyújtson mindent, ami az útjába kerül?

Egyáltalán: miért nem lehet ebben a szerencsétlen országban egy nemzeti ünnep az, aminek lennie kellene: nemzeti (mondom: NEMZETI!) ünnep?!

értelmetlenségi | 2012. január 19. | 03:36:13

... És ezúttal vajon mit hagynak ki, amikor felolvassák a 12 pontot?...

Ovinkor | 2012. január 19. | 01:10:48

paragrafus | 2012. január 19. | 00:10:02
A keménymagot nem érdekli az igazság. Amit a Fidesz-Jobbik a szájukba ad, az megcáfolhatatlan. Aki ezeket a mantrákat megkérdőjelezi, azt dühödten pocskondiázzák.

fabatka2 | 2012. január 19. | 00:40:03

Egyébként ezt egy félelmetesen ostoba és veszélyes lépésnek tartom. Ha lehetetlenné teszik az összejöveteleket normális helyeken, ahol a nagyszámú ember érkezése-távozása, tartózkodása biztonságos szervezhető és lebonyolítható, marad a zsúfoltság, szervezetlenség, az esetleges tömegek irányíthatatlan mozgása, ebből fakadóan felcsapó türelmetlenség, indulat - és akkor ember legyen a talpán, aki azt a helyzetet kezelni fogja... Mert azt ne képzeljék, hogy ha esetleg több tízezer ember meg akar mozdulni, akkor azt ilyen sunyi trükkel meg lehet akadályozni.

Két vízióm van március 15-re: 1. a Fidesz gyűlések helyszínein kívül szellemvárossá válik Budapest, vagy 2. a kiélezett helyzet robbanáshoz fog vezetni.

Ne legyen igazam, de a második lehetőség tűnik valószínűbbnek...

fabatka2 | 2012. január 19. | 00:24:20

A logikusan következő lépés: lefoglalják Magyarország jelentősebb közterületeit a következő két évre - aztán majd meglátják...

Vagy ezen már túl vagyunk?

paragrafus | 2012. január 19. | 00:16:10

Most biztos csalódott Nyitray András. Azt biztos nem kalkulálta be, hogy szavai ilyen hamar nyilvánosságra kerülnek.

Ugyanakkor abban biztos vagyok, hogy a fidesz bizonyára valami elképesző komunikációt épített volna arra, ha rendőrök éles lőszerrel a tömegbe lőnek, mint a diktatúrákban. Másnap lehetett volna Gyurcsányozni, diktátorozni, "ártatlan tüntetők" véres hulláit mutogatni a fideszes propagandasajtóban és médiában.
Szerencsére Gyurcsányéknak a fideszeseknél sokkal több esze volt és nem akartak a tömegbe lövetni.

Szereteném remélni, hogy az ezután várható demonstrációk alkalmával a fidesz részéről senki sem fogja ismét úgy gondolni, hogy a tüntetőkkel szemben az éles fegyverhasználat jogos lenne.

paragrafus | 2012. január 19. | 00:10:02

A jegyzőkönyv 38. oldalán (idézem):

...."Elhangzott itt több soron - és itt jönnek a kérdések -, hogy a rendőri állománynak olyan utasítása volt, hogy nem használhat fegyvert. Szeretném megkérdezni, hogy ez egy külön extra utasítás volt-e az adott helyen, az adott napon. Mert egyébként ez egy képtelenség. A szolgálatban lévő rendőr az egyik olyan, aki egyébként, ha az ő életét és testi épségét fenyegető veszéllyel találja magát szemben, minden külön engedély nélkül használhatja a fegyverét, és akit mondjuk kockakövekkel hajigálnak - és higgyék el, hogy isteni szerencse, hogy ott nem halt meg egy-két rendőr, meg egy-két nem rendőr is, hozzáteszem, mert ott össze-vissza hajigálták a köveket. Ha ez nem elég jog arra, hogy valaki használja a fegyverét, akkor itt nagy baj van. Azért mondom Petrétei miniszter úrnak külön, mert a bemutatkozásakor én már egyszer ezt nagyon hangsúlyosan felvetettem, hogy Magyarországon a polgárok - és a rendőr is polgár - önvédelmi joga sehol a világon nincsen tiszteletben tartva. Micsoda dolog az, hogy ilyen esetben kvázi külön megtiltják a rendőrnek - ha ez így történt, és erős a gyanúm, hogy így történt, mert ezt többször hangsúlyozták -, hogy önmaga testi épségét megóvja. És most teljesen függetlenül attól, hogy ott mi történt, akárhol történik ilyen, szerintem ez végtelenül lelkiismeretlen parancs, ha ilyen parancs volt ".......

paragrafus | 2012. január 19. | 00:09:18

2006. október 23.-án a fidesz a tömegbe lövetett volna!


A tévészékház 2006-os ostromának másnapján együttes ülésen tárgyalta a történteket az Országgyűlés rendészeti és nemzetbiztonsági bizottsága. Az ott elhangzottakat 80 évre titkosították, de ezt a minősítést a fidesz eltörölte. Mindenki számára megismerhetőek a dokumentumok a Parlament honlapján. Ezekből az anyagokból egyértelműen kiderül, hogy Nyitray András, a Fidesz akkori országgyűlési képviselője szerint éles lőfegyvert kellett volna használni a tüntetők ellen.
(Amikor a titkosságot feloldották, akkor a Gyurcsánynak akartak betartani, de a bumeráng visszafelé sült el. Nem vették észre, hogy saját maguk ellen szolgáltatnak biztonyítékot. )

http://www.parlament.hu/biz38/bizjkv38/HOB/0609191t.pdf

paragrafus | 2012. január 19. | 00:08:21

nablakarát | 2012. január 18. | 23:46:18
....."Arra lennék kiváncsi, hogy miképp reagálnának fideszes barátaim, ha a központi ünnepségen "Felelős magyar kormányt" feliratú táblát tartanék a magasba és azt kiabálnám, hogy "Orbán takarodj"!
Most még csak kérdezem!".....


Esetleg a tömegbe lövetne, mint ahogy ezt tartotta volna szükségesnek 2006. október 23.-án.


nablakarát | 2012. január 18. | 23:46:18

Arra lennék kiváncsi, hogy miképp reagálnának fideszes barátaim, ha a központi ünnepségen "Felelős magyar kormányt" feliratú táblát tartanék a magasba és azt kiabálnám, hogy "Orbán takarodj"!

Most még csak kérdezem!

kovy mit gondolsz?

kovy | 2012. január 18. | 23:18:37

oldalajtókat nyitni? Azért az Operánál egy szerűbb volt.
Igen! Csak ott az általatok oldalbejáratot Királylépcsőnek hívják, de még egy érdekes, a Nyugati pályaudvaron van Királyváró is. A Kádár is onnan szokott indulni, ha kirándulni ment!

kovy | 2012. január 18. | 23:14:37

weiner | 2012. január 18. | 22:33:10 Bocsi,
egy sorral korábbi kommentre válaszoltam "csak_csendben | 2012. január 18. | 22:31:3" nek szól. Mégegyszer bocsi!

kovy | 2012. január 18. | 23:12:33

weiner | 2012. január 18. | 22:33:10
Tedd már fel a hivatkozást, 2002 és 2010 között hogy alakult az államadósság valutában! Aztán majd eszmét cserélünk a nagyság alkulásáról, meg a hülyeségről!

kiskondás | 2012. január 18. | 23:08:15

Bolond ez az Orbán, csak tapsolni szabad őt és akkor mindenki szeretni fogja? Szegény ember! :(

weiner | 2012. január 18. | 22:33:10

Ha ennyi helyet lefoglaltak egyszerre, hogyan lehet ennyi helyen menekülő utakat építeni, oldalajtókat nyitni? Azért az Operánál egy szerűbb volt.

csak_csendben | 2012. január 18. | 22:31:35

Kovy a hülyeség az hülyeség, hiába ismételgeted. Nézd már meg a devizagörbéket 5 évre visszamenően http://www.portfolio.hu/deviza_kotveny/deviza/

kovy | 2012. január 18. | 22:21:49

"paff3 | 2012. január 18. | 21:28:23

lehet hitel milliárdokat felvenni,milliárdokat ellopni az emberektől"

Hogy is volt ez? 2002.-ben a GDP 52 %-a volt az államadósság, de volt benne pénz, amit a D209 gyorsan szétosztott. 2010-re rárettek az átvett hiányra +60 százalékot, és mégis üres volt a kassza? ELOPTA A fides, UGYI!

kovy | 2012. január 18. | 22:15:25

Szamok Embere | 2012. január 18. | 21:40:24
Hová menjek majd a beélesített tojásaimmal?

Ahol ki tudod üríteni őket, mert ha nagyon megtelik, feszít, és feldagadhat!

csak_csendben | 2012. január 18. | 22:08:16

Ezt még Ceausescuék ...

Szamok Embere | 2012. január 18. | 21:43:25

"Menjenek a Hortobágyra, ott van elég hely!"

Mit menjenek, vigyék őket! Volt már rá precedens...

Szamok Embere | 2012. január 18. | 21:40:24

"Mint tudjuk a tojásdobálás belefér a vélemény-nyilvánítás szabadságába. Vitya rántottára hajt..."

Ez OK, de a sok rohadt helyszín közül melyiken lesz? Hová menjek majd a beélesített tojásaimmal?

paff3 | 2012. január 18. | 21:28:23

sajnos ellehet adni az országot!lehet hitel milliárdokat felvenni,milliárdokat ellopni az emberektől, a politikusok mind megússzák!felelős sosem lesz!csak mi veszíthetünk,senki más!

vanttsaytung | 2012. január 18. | 21:19:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

paff3 | 2012. január 18. | 21:15:14

mit fognak ünnepelni?nyerni fog a felcsűt?szégyenlem magam amiért Magyar vagyok!az emberek elvannak keseredve ebben az országban!nagyszülőknek,apáknak anyáknak,az unokák és gyermekeik adnak még némi erőt!az elkeseredett embereket magukra hagyták,csúsznak egyre lejjebb!aki kimegy a fidesz rendezvényére,az ugyanolyan önző ember mind a kormányon levők!én is őrült fideszes voltam,de baromit hibáztam!minden fideszes embernek akinek még a lelke a helyén van,menjen végig az utcákon,és eltudja dönteni hogy kimegy-e a rendezvényre!csak nézzen az emberek szemébe!nem elég az ha nekem jó!legyen jó a szomszédaimnak is,még ha zörög is a fejem fölött!vidám emberek vegyenek körül mindenkit,akkor majd lesz mit ünnepelni!

értelmetlenségi | 2012. január 18. | 21:12:16

Plútó | 2012. január 18. | 19:51:18

"Azért az érdekes, hogy május elsejére nem foglalnak le semmit. A munkát ugyanis hírből sem ismerik, így nem is tudják mit ünnepelnek a komcsik olyankor!"

A nap kommentje! :-))

--

Felőlem akár a Dunát is lefoglalhatják széltében-hosszában. A Fidesz és a Jobbik által csürhe-gyűlésekké silányított nemzeti ünnepeken épeszű ember elhúz Budapestről, amilyen messze csak lehet, vagy otthon marad meghitt családi körben.

casio | 2012. január 18. | 21:11:14

supala | 2012. január 18. | 21:00:14

Osztatlan sikeretek lesz. Főleg a Gyurcsány képpel.
Még midig ennyire fostok tőle?

supala | 2012. január 18. | 21:00:14

Eddig úgy adódott, többnyire baráti találkozókal, kirándulásokkal ünnepeltünk Március 15-én. Nem hiányzott a balhé.
De most arra készülünk,hogy Március 15-én a belvárosban , több helyen is megjelenünk.Egymástól bizonyos távolságra fogunk vonulni, nehogy "csoportos ... ..." vádjával illessenek. Orbán Viktor forradalmi zászlaját fogjuk kibontani és a magasba tartani J.M.Barroso és Cr. Lagarde ill. Gyurcsány Ferenc és Kiszel Tünde arcképeivel. Ez egyértelmű jelzés az EU felé : ki ellen kell megvédeni Mo.-ot.
AKI MAGYAR, VELÜNK TART ! ! !

Lakota | 2012. január 18. | 20:18:26

1989. december 21-én is egy diktátort ünnepelni, éltetni szerveztek tömegeket. Mindenki tudja mi lett a vége.

Plútó | 2012. január 18. | 20:02:27

casio | 2012. január 18. | 19:54:24

Persze, hogy lesz! Akin nincs kokárda, - rajtam nem volt mióta a fidesznyik azt is lejáratta - az a gyanús! De mi túljárunk az eszükön, mert egy kokárdának látszó valamit kitűzünk, így átcsúszunk az ellenőrökön! Ráadásul a hatalom szemében mindig az a Lúdas, aki nem úgy néz ki mint a Lúdas! Így aztán a szabályos kokárdával rendezvényre igyekvők ötvenet kapnak a hátsójukra!

Jó, mondjuk a napot eltévesztették, mivel április elsején kellene ezeknek kivonulni, nekünk meg lenne ingyencirkusz!

eroltetettmenet | 2012. január 18. | 19:55:24

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Plútó | 2012. január 18. | 19:55:05

laci_54 | 2012. január 18. | 19:44:21

Piros betűs ünnepen? Szigorúan tilos!
Mennek a munkaügyi ellenőrök és szétszalad az egész tömeg!
Kivéve a Professzorok Batthyány Köre akik amúgy sem tudják már milyen rendezvényen vesznek részt. Meg csigára vadásznak, de mire lehajolnak a csiga mindig elszalad.

casio | 2012. január 18. | 19:54:24

scholaa | 2012. január 18. | 19:38:35

Figyelj csak! Ki van ez találva. A többi helyre azért ne fognak kiadni engedélyt, mert a város forgalmát már nem lehet tovább akadályozni.
Arra is lesz ötletük, hogyan lehet kiszűrni az ellentüntetők beszivárgását.
Kormányozni nem képesek, csak a hatalmat gyakorolni. Akkor mi ez?

Plútó | 2012. január 18. | 19:51:18

Azért az érdekes, hogy május elsejére nem foglalnak le semmit. A munkát ugyanis hírből sem ismerik, így nem is tudják mit ünnepelnek a komcsik olyankor!

2x2=néha 5 | 2012. január 18. | 19:49:45

Jól emlékszem a román forradalom kirobbanásáról készült TV adást 1989 decemberében.

Szóval az utcai tömeggyűlésen beszédet mondott Ceausescu.
Elöl tapsikoltak az emberek, hátulról morajlott a tömeg. A morajlás egyre előbbre tört, a diktátor teljesen megzavarodva forgolódott, abbahagyta beszédét majd biztonsági őrei a háta mögötti épületbe tuszkolták. Kis idő múlva a háztetőről helikopter szállt fel.

Ez volt a Kárpátok géniuszának utolsó nyilvános szereplése. A nép órák alatt átvette az ország vezetését.

Atis68 | 2012. január 18. | 19:46:36

Miért nem 20 évre előre foglalták le?

laci_54 | 2012. január 18. | 19:44:21

Tessék mondani, hol lehet jelentkezni bértapsolónak?

scholaa | 2012. január 18. | 19:38:35

Mint tudjuk a tojásdobálás belefér a vélemény-nyilvánítás szabadságába. Vitya rántottára hajt...

Amúgy a Moszkva tér, a volt Felvonulási tér, vagy ismét az Opera és környéke ismét megfelelő helyszín a vezérék elleni felvonulásra.

PepecsElek | 2012. január 18. | 19:30:57

Így kell ezt egy nagy demokratának, aki fizetett tapsoncokat alkalmazott tavaly is a cenzúrázott Petőfihez.
Jut eszembe: Petőfi hogy utálná ezt a pszichopata pojácát!

casio | 2012. január 18. | 19:27:28

gjokkel | 2012. január 18. | 19:01:46

Ha nem, akkor hogy fogják kiszűrni és távol-tartani a nem híveket?
Amire célozgatsz, az a Kossuth teret széthugyozó söpredék miatt kellett. Gondolom te is ott tanyáztál.

Fannyvár | 2012. január 18. | 19:19:02

Nincs már szükség szabadságharcra? Lefoglalunk mindent magunknak, oszt jónapot :(

gabp | 2012. január 18. | 19:12:00

akkor majd az állami ünnepélyen kell majd orbán takarodj táblákkal megjelenni !
annak is megvan a maga hangulata !

Renicka | 2012. január 18. | 19:07:02

De ugye nem kordonozzák körbe az egészet?

Sigismundus | 2012. január 18. | 18:58:29

Hát igen. A Fidesznek ismét sikerült hozni a formáját.

Hihetetlen érzékkel képesek a végletekig bőszíteni a polgártársaikat. Ha így folytatják, akkor nem lesz itt szükség semmiféle nemzetközi baloldali magyarellenes összeesküvésre...

agro | 2012. január 18. | 18:58:01

Törvényesség, esélyegyenlőség, összefogás.
A beléptetőkapukat mikor kezdik felszerelni? Aztán ott marad két évig, vagy le fogják cserélni?

Béla222 | 2012. január 18. | 18:41:19

Szemét kisstilű banda. Tisztára mint a szocializmusban. Felháboritó! Most hallottam a hirekben, hogy 2013-ra és 2014-re is lefoglalták ezeket a helyeket! Hogy lehet igy viselkedni? És éppen most papol O.V. Brüsszelben, hogy nálunk demokrácia van! Szégyen!

kalamáris | 2012. január 18. | 18:41:11

Igaza van az LMP-nek, hogy háborog: az 525 négyzetkilométeres Budapesten csak 9 helyen lehet demonstrálni, és azt most mind lefoglalta a Fidesz-diktatúra. Gyalázat!

BrendelMátyás | 2012. január 18. | 18:40:28

le kell foglalni egész Budapestet az elkövetkező tíz évre.

-JózanÉsz- | 2012. január 18. | 18:31:57

A Fidesz már évek óta nem ünnepli március 15-ét, sokkal inkább a kormány elleni uszításra és mocskolódásra használták fel az ünnepet. Az ellenzék kiszorítása után most már semmi kétség, hogy DIKTATÚRA van. Eddig csak a törvényalkotás folyamatából volt kizárva mindenki, most már a szólásszabadság is maximálisan el van tiporva.

bizinoI | 2012. január 18. | 18:26:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

HIRDETÉS

Szinte Budapest egész belvárosára területfoglalási igényt jelentett be a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium a fővárosnál a március 15-i ünnepségek kapcsán, amit ma délután meg is szavaztak a főváros illetékes bizottságnak fideszes tagjai.

A szokásos állami ünnepségek helyszínei (Nemzeti Múzea um környéke, Kossuth tér) mellett még 8 másik helyszínre is igényt jelentettek be, többek között a Ferenciek terére, Március 15-e térre, de lefoglalták az Erzsébet hidat és a Képviselői Irodaház környékét, a Várba vezető utat, az I. kerületi Horváth-kertet, valamint a Nemzeti Színház és a Művészetek Palotája környékét is – háborog az LMP fővárosi frakciója.

A Fővárosi Önkormányzat is ünnepel természetesen, és még korábban további helyszíneket foglalt le. Ezek egy része megegyezik a minisztérium kérelmében szereplő területekkel, de pluszban lefoglalták még az Andrássy utat, a Deák teret, a Hősök terét, a Clark Ádám teret és a Blaha Lujza teret is. A Minisztérium és a Fővárosi Önkormányzat által lefoglalt helyszíneken kívül így nem maradt hely a civil és ellenzéki rendezvények megszervezésére.

HIRDETÉS

Engedélykérelmében a minisztérium jelezte azt is, hogy ezeket a területeket 2 évre előre szeretné lefoglalni: „A nemzeti rendezvények sajátossága azonban, hogy minden évben ugyanabban az időben kerülnek megrendezésre, ezért kérjük, hogy amennyiben lehetséges, a 2013. és 2014. évre is tekintsék őket irányadónak.”


Kormányellenes tüntetés 2011. március idusán az Erzsébet híd lábánál. A kormány idén már megjelenni sem hagyja a Petőfiket
Népszabadság - Móricz Simon
Az Operaház előtti, január 2-i ellenzéki tüntetés kapcsán több sajtóorgánum is arról írt, hogy a Fidesznek ellentüntetésen kellene megmutatnia erejét, és a párt március 15-re tervez erődemonstrációt, ugyanakkor a Fidesz eddig nem kért területfoglalási engedélyt a fővárostól.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    158 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS