dtk22 | 2010. március 18. | 22:45:28
Nekem tetszett a nyílt kampányszámlájuk (a pártocska és a programja nem). De így, hogy milliós adományok kerülnek rá, már visszataszítóvá lett az egész. Csak a hírverés a fontos! Tehát ha van amerikai nagybácsi, van óriásplakát, stand, tv reklám és bejutunk, egy semmitmondó, langyosvíz, várhatóan szélkakas pártként is. Egy a lényeg, hogy ott legyünk, ennyi a cél. De ha szerencsénk lesz, farokként csóválhatjuk valamelyik kutyát, mint az szdsz. Teljesen eldózerelhetjük együtt az egészségügyet, oktatást. Ránk majd lehet mutogatni kedves fidesz vagy mszp. Legfeljebb 4 év múlva a kutya sem szavaz ránk.
pasztorpici | 2010. március 18. | 18:54:57
immortal, látom te még nem olvastad az LMP célkitűzéseit.
max a szabadságjogokról szóló részeknek van köze a liberális eszmékhez.
az szdsz-t az mdf-ben keresd! (könnyedén megtalálod)
nugát | 2010. március 16. | 21:42:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
immortal | 2010. március 16. | 21:26:27
Persze, hogy be fognak jutni. Az LMP nem más mint a megújult SZDSZ. Tagjai közt liberális fideszes, mdfes, szdszes arcok.
Az SZDSZ nem vész el csak átalakul.
silenthill1 | 2010. március 16. | 20:22:10
viagiulia | 2010. március 16. | 19:54:19
nane...
ikaljan | 2010. március 16. | 20:21:57
Nagyon helyes, hogy a népszabi bemutatja a helyes példát...
Egy tisztességes adófizető, aki nem állami mutyizásokkal, hanem a piacon kelendő termékkel (könnyűszerkezetes házak építése) tisztes vagyonra tett szert, támogatja a neki szimpatikus politikai erőt, amely a gazdálkodását nyilvánosan kezeli.
Így kellene tenni a többi pártnak és támogatónak is.
vetkesekkozt | 2010. március 16. | 20:21:27
jah, lmp szimpatizánsként egy aprócska hozzászólás:
(csak magamról beszélek, azt nagyjából hitelese teszem)
jómagam tavaly az EP választások előtt kb. 1000 ft-ot utaltam a lmp számlájára, akkor volt egy ilyen adj egy forinttal többet kampány, szimpatikus volt, most is az...
idén sem állok jobban anyagilag, milliókat nem tudok adni (tízezreket, sőt ezreket sem), ehelyett egy napig a választókörzetünk jelöltje egy napig szabadon nyomtathatott a nyomtatómon, használhatta az áramot, még A/4-es papírt is kapott... meg egy kicsit segítettünk neki családilag beborítékolni ezt-azt
szóval élő munkával segítettünk, teszik ezt más pártok támogatói is, gondolom...
egyébként ha lenne annyi millió forintom, amennyi kb. 25 év közalkalmazotti munkával sem jön össze , én is adnék az lmp-nek
jó ötleteik vannak,
azoknak is érdemes néha elolvasni a honlapjukat, akik egyébként nem rájuk fognak szavazni
szerintem
blz42 | 2010. március 16. | 20:08:14
Szerintem ez egy pozitív hír (bár lehet, hogy a pártlap nem annak szánta) - végre egy kis önként vállalt átláthatóság!
Egyébként most néztem, ma este már 45 jelöltjük van, és a hírlevelükben azt írták, h mindenhol fognak tudni listát állítani. A Forsense pedig külön kutatást csinált rájuk, és azt mondják, be fognak jutni:
http://www.forsense.hu//?page=cikk&source=publiclife&id=160&p=1
vetkesekkozt | 2010. március 16. | 20:06:56
jah, lmp szimpatizánsként egy aprócska hozzászólás:
(csak magamról beszélek, azt nagyjából hitelese teszem)
jómagam tavaly az EP választások előtt kb. 1000 ft-ot utaltam a lmp számlájára, akkor volt egy ilyen adj egy forinttal többet kampány, szimpatikus volt, most is az...
idén sem állok jobban anyagilag, milliókat nem tudok adni (tízezreket, sőt ezreket sem), ehelyett egy napig a választókörzetünk jelöltje egy napig szabadon nyomtathatott a nyomtatómon, használhatta az áramot, még A/4-es papírt is kapott... meg egy kicsit segítettünk neki családilag beborítékolni ezt-azt
szóval élő munkával segítettünk, teszik ezt más pártok támogatói is, gondolom...
egyébként ha lenne annyi millió forintom, amennyi kb. 25 év közalkalmazotti munkával sem jön össze , én is adnék az lmp-nek
jó ötleteik vannak,
azoknak is érdemes néha elolvasni a honlapjukat, akik egyébként nem rájuk fognak szavazni
szerintem
viagiulia | 2010. március 16. | 19:54:19
ami a Jobbikot illeti, miért indulhat egy olyan párt a választáson, amelyik évek óta nem képes elszámolni a közpénzekkel?
a MIÉP-Jobbik Harmadik Út Párt legalább 12,4 millió Ft-tal, felszólítás ellenére sem számolt el, melyet a 2006-os országgyűlési képviselő-választásokra, jelöltarányos költségvetési támogatásként kapott
Hiányzik továbbá a MIÉP-Jobbik Harmadik Út Párt 2006. és 2007. évi pénzügyi beszámolója is, vagyis további két év állami támogatásának nyoma sem látható. A Világgazdaság szerint a párt ebben a két évben 22,1 millió, illetve 37,9 millió Ft állami támogatásban részesült.
http://www.asz.hu/ASZ/jeltar.nsf/0/68E033A79829E2B5C12575CA0047CB6A/$File/0912J000.pdf
na persze, amikor az összes parlamenti párt hazudik arról, hogy mennyit és miből költ kampányfinanszírozásra, ezen nincs mit csodálkozni
viagiulia | 2010. március 16. | 19:44:27
ehelyütt is gratulálunk Tóth Ákosnak, a Népszabadság hír- és információs rovata vezetőjének, aki tegnap elnyerte a Szabad Sajtó Díjat. mint többen emlékezni fognak, a múlt heti nol.hu-n Tóth Ákos információkkal alá nem támasztott vádaskodást közölt, amely szerint az LMP-t a fidesz látja el kopogtatócédulákkal
aki nem olvasta volna:
http://nol.hu/velemeny/20100311-hulye_vagy__fiam_
"Mesterházy Attila a Szabad Sajtó Díjak átadásán úgy fogalmazott: a médiumoknak függetlenül, keményen, és kritikusan kell megfogalmazniuk álláspontjukat." brávó.
felcsútielvtárs | 2010. március 16. | 19:38:35
A Jobbikot Iránból pénzelik!
kékestető | 2010. március 16. | 19:02:02
"Egyébként kiváncsi vagyok, hogy a Jobbiktól és az MSZP-től érkező össztűz hogyan befolyásolja az LMP eredményét."
Szerintem, ha ügyesen kommunikálják, s végre bekerülnek a média fősodrába, az esti műsorsávba- márpedig ez márc. 19 után elkerülhetetlen lesz -, akkor csakis pozitív irányban!
kékestető | 2010. március 16. | 18:59:11
márami | 2010. március 16. | 10:02:26
"pont azt a pártot kell szivatni, amelyik nyílt kampányszámlát vezet, és ha netalán kap egy több milliós adományt, akkor már rájuk lehet sütni az "ők se különbek a többinél" bélyeget?"
Ennél többet én se tudok hozzátenni! Talán még csak azt, hogy ezen - meg pl. a múlt heti - cikkek, kostolgatások fényében mondják a jobberek, hogy az MSZP meg az SZDSZ támogatottja az LMP!
Wombat | 2010. március 16. | 16:14:27
Miért is MTI hír?
Nos ha már a párt kampányrendezvényeinek nagy részéről, illetve közleményeiről be sem számol, akkor élek a gyanúval, hogy a rendkívül "kiegyensúlyozott" MTI ebben az esetben mégsem tartja be saját írott és íratlan szabályait...
Elhallgatás és a negatív hírek propagálásának eszközével szabályosan korlátozza az alkotmányos jogaimat. Egy próbapert megérne...
weiner | 2010. március 16. | 15:02:20
Lehet más a Keresztapa.
Az is, lehet, hogy csak kölcsönről van szó, hiszen 1% fölött már jön az állami támogatás.
Kis párt, kis foci.
libertyMUC | 2010. március 16. | 14:57:18
mennyibe kerülhetett egy magyar gárdás nemzeti parádé - náci avatás a jobbiknak? és honnan "lett" pénz rá?
akkor hagyjátok már az LMP-t!
Lukrécia | 2010. március 16. | 14:36:14
Miért is MTI hír ez? Nem értem.
A szándékot, azt értem. Elég gyomorforgató is.
Ha a NOL lassan (gyorsan?) szeretné a felére apasztani a látogatottságát, jó úton jár.
csőrike | 2010. március 16. | 14:22:53
Nem nagy ügy - ez kábé egy harmadnyi nokiás doboz. Ennyiért Hagyó le sem hajolna:))))
pentvalley | 2010. március 16. | 10:51:10
A tendencia egyértelmű. Az MSZP fél attól, hogy az LMP hiteles baloldali elveket valló kispártként elvihet 3-4%-ot tőlük, ezért folytatja a múlt héten elkezdett lejárató kapányt. Ezt politikailag még értem is. De azt képtelen vagyok megemészteni, hogy pont azért támadja, mert a nyílt kampányszámláról kiderül, hogy nem egész 5 millió forinttal, teljesen legálisan támogatja őket egy 20 éve Magyarországon élő és adózó vállalkozó.
Értem én, hogy a politika mocskos dolog, de azért mindennek van határa, amit ez a támadás szerintem átlépett.
Egyébként kiváncsi vagyok, hogy a Jobbiktól és az MSZP-től érkező össztűz hogyan befolyásolja az LMP eredményét.
teniszke | 2010. március 16. | 10:29:52
Ők legalább megírják, mi honnan (igaz, nincsenek is akkora bevételeik, mint a többinek, így könnyű becsületesnek lenni)...
Wombat | 2010. március 16. | 10:25:49
Hm... Már az is baj, ha valaki nyílt kampányszámlát vezet?
Csak annak a pénzügyein lehet csámcsogni, aki nyilvánossá teszik azokat...
Hol van az MSZP-és, FIDESZES, MDF-es vagy Jobbikos kampányszámla?
Az is érdekes lehet...
macskajancsi | 2010. március 16. | 10:23:47
macskajancsi | 2010. március 16. | 10:21:48
számomra most az az érdekes, hogy a tényői iszonyú horrora azt írtam:
"még 1 borzasztó ok arra, hogy újra kell nyitni Lipótmezőt"
(amit bezártatok, ti állatok)(ezt csak most írom)
gépszabóék törölték, ez a komcsi demokrácia
azono | 2010. március 16. | 10:17:22
http://www.hir24.hu/belfold/9617/szelsoseges-retorikat-hasznal-az-mszp.html
A SZEMA megdöbbenéssel vette tudomásul, hogy a szorult helyzetben lévő MSZP alattomos, szegény ellenes és rasszista érveléssel igyekszik elhódítani a Jobbik szavazóit - áll a párt közleményében.
libertyMUC | 2010. március 16. | 10:16:57
micsoda hatalmas botrány!... majdnem 5 mio forintot kapott az LMP! méghozzá egy ameriaki üzletembertöl. azannyát.
lett is rögtön CIA, moszad meg istentuggya még mi nem.
szerintem jobb kapni és adózni mint lopni. jobb külföldi magánembertöl kapni mint itt lobbizó cégektöl. (MSZP, fid-SS és társai). szerintem jobb egy amerikai üzletembertöl legálisan kapni (és adózni utána) mint az iráni antiszemita, fundamentalista vallási m(n)ulláktól meg német ocsmány neonáciktól sunyiban kaszálni, hazudozni és nem adózni. (Jobbik).
még jobb lenne ha a politikai pártok adomány összegeit maximálnák (pl. 100.000 ft) és csak magánszemélyeknek engednék.
a pártok finanszírozása három helyröl történhet: az adófizetök pénzén (ja nem már), a lobbizó politikai erök pénzén (= vesztegetés), vagy a párttagsági pénzekböl. (aki hülye párttag, az fizessen).
én az utolsó variáns "pártján" állok. feltéve ha a (fölösleges) kampányok (reklám)kiadását is maximálják pártonként. (nem mosóport, hanem pártot választánánk, nem de?)
cselcsabi | 2010. március 16. | 10:04:50
márami,
nem tudom mit vártál az MSZP pártlapjától.
cselcsabi | 2010. március 16. | 10:03:04
sztoth75,
de, valamennyi pártra kíváncsi lennék.
Már csak azért is, mert az ilyenkor kapott támogatásokat később vissza kell adni. A támogatók nem ingyen adják, amit adnak.
Az MSZP külön érdekelne, mert Zugló például tele van Mesterházy gigant posztereivel. Szerintem egyedül Zuglóban elkölt az MSZP annyit, amennyit az egész választásra költhetne. Javaslom az MSZP-nek oly kedvező pártfinanszírozási törvényt kidolgozó Transparency Internationalnek, hogy járja körbe Bp. XIV. kerületét, nézze meg, hogy hány Mesterházy poszter van kinn az utcákon, az így kapott számot szorozza be a listaárral. Utána eldöntheti, hogy "a demokrácia utolsó védőbástyája" az MSZP betartja-e a max. 386 milliós keretet.
márami | 2010. március 16. | 10:02:26
pont azt a pártot kell szivatni, amelyik nyílt kampányszámlát vezet, és ha netalán kap egy több milliós adományt, akkor már rájuk lehet sütni az "ők se különbek a többinél" bélyeget? egyre gyomorforgatóbb a nol..tényleg egyre gyomorforgatóbb.
lorant | 2010. március 16. | 09:56:10
Szerintem rendezzenek egy nagy party-t és igyák, szórakozzák el. Az a 29 képviselő jelöltjük ami van - ha csak még többet ki nem zárnak a már kizárt 2-n felül - igen kevésnek tűnik. Erre a kampányukra én már egy fillért sem költenék. A maradék pénzen meg parkosíthatnak tovább ahogy azt tegnap is tették.
zstoth75 | 2010. március 16. | 09:45:16
cselcsabi | 2010. március 16. | 09:19:54
Igaz. Bár elvileg beszámolnak róla minden évben. (Az összes párthoz hasonlóan csalnak persze.) A többi pártra nem vagy kíváncsi? Esetleg a hivatalosan pár százezer forintból országos hálózatot építő Jobbik valódi támogatóira?
Piefke | 2010. március 16. | 09:44:46
Szreintem is a C.I.A. áll a dolog hátteráben - ugyanis rájuk jellemző az utóbbi időben, hogy tévesen értékelik az egyes célországokban a belpolitikai viszonyokat és tök mellélőnek.
Afganisztánban annak idején a tálibokat támogatták, hogy az oroszokkal szemben az USA kerüljön képbe... Mi lett belőle?
Irakban "megtalálták" a tömegpusztító fegyvereket, bementek, hazavágták Szaddamot - azóta is káosz van, tömegpuszik meg sehó!
Magyarország? Felfedezték maguknak az LMP-t..?
silenthill1 | 2010. március 16. | 09:37:15
Ha a C.I.A. így akarja hosszútávon kirugdosni az MSZP-t és Fideszt a közéletből, legyen :)
sting61 | 2010. március 16. | 09:32:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
silenthill1 | 2010. március 16. | 09:30:21
Gondolom Orbán Viktor pénze, csak kellett valaki akin keresztül tisztára mossák. Várom mikor jön ez a következtetés a nolon :)
cselcsabi | 2010. március 16. | 09:19:54
Tudnám értékelni, ha a Népszabadság az MSZP támogatóit is hasonló szorgalommal vizslatná!
|