belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Lendvai: adunk Vonának egy zakót, ha kell

Az MSZP azt kéri Sólyom Lászlótól, hogy legyen következetes és ha Vona Gábor a parlament pénteki alakuló ülésén mégis egy betiltott, jogsértő szervezet ruhájára emlékeztető öltözetben jelenik meg, ne kezdje meg az ülést. Lendvai Ildikó azt mondta: ha Vonának nincs zakója, szívesen adnak neki egyet.

MTI| MTI| 2010. május 12. |90 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

1elvis2p | 2010. május 14. | 17:04:38

És miért kéne Vonát lealázni?Talán nem demokratikus úton jutott a parlamentbe.
Aki alázni akar,az közel 1000000 embert akar megalázni,bár aláztak már többet
is az utóbbi 8 évben.

1elvis2p | 2010. május 14. | 16:57:10

EZ egy hisztéria hogy mi mire hasonlít.Egyébként ,ilyen alapon az amerikai
nemzeti lobogó is hasonlít az árpád sávoshoz,mi több a vörös zászló pedig a
Hitler náci lobogójához,csak a horog kereszt hiányzik belőle.Ennyit a
hasonlóságokról.Egyébként nem vagyok jobbikos.

Artúr király | 2010. május 13. | 17:37:27

Ugyan kérem, majd egymillió ember ezekre szavazott. Tessék szíves nézni most az oroszlános mellénykét szépen, és ne tessék majd egymillió ember politikai gusztusa miatt fintorogni. Tetszett volna úgy kormányozni, hogy ne állt volna be majd egymillió ember ezek mögé. A Fidesz meg megint sumákol Jobbik-ügyben, ugyanúgy mint az utóbbi 4 évben. Ára lesz.

nedudgi | 2010. május 13. | 13:24:55

meg egy vörös nyakkendőt.... :-)

krapulax | 2010. május 13. | 12:50:40

MSZP-s pártelnökként én nemigen beszélnék zakóról nyilvánosan. Vonának amúgy sem zakó kell, hanem korrupciós pénz, mert arra hajt. Új ház, új kocsi, új yacht, új nyaraló kéne.

Donki Hó te | 2010. május 13. | 08:31:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kadar | 2010. május 13. | 05:23:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2010. május 12. | 23:54:08

math | 2010. május 12. | 23:29:06
jó, megnyugtattál
:)

math | 2010. május 12. | 23:29:06

rosszul látod, nem vagyok ideges. kezdődő szürkehályog?

rosszul tudod, az Alzheimernek nincs köze az idegességhez. kezdődő agylágyulás?

tanker | 2010. május 12. | 23:25:55

Tisztelt Lendvai Ildikó!Ajándékot nem illik továbbajándékozni!

adamant | 2010. május 12. | 23:15:57

math: látom nagyon ideges vagy. Vagy kezdödö Alzheimer?
Egyébként humorral sok minden megoldható, éles helyzetek éle elvehetö.
Csak ehhez humoros emberek kellenek, meg olyanok is, akik értik a humort, a viccet.

Te érted?

math | 2010. május 12. | 23:10:04

Orbűn kéátharmaddal is gyáva. csak ellenzékben volt nagy pofája.

math | 2010. május 12. | 23:09:31

humorral, kivonulássalm tiltakozással és hasonlókkal le kell alázni Vonát. ha már törvényileg nem lehet, és ha már Sólyom és Orbán aszisztál.

komszomol | 2010. május 12. | 22:30:50

"Lendvai: adunk Vonának egy zakót, ha kell"

Inkább egy nagy ruhát kéne adni neki.

safranek | 2010. május 12. | 22:29:46

Én meg felkérném Sólyom László köztársasági elnök urat, hogy amennyiben Lendvai Ildikó olyan fejjel jelenik meg, mint amilyennel szokott, ne kezdje el az ülést, amig az vödröt, vagy zacskót nem húz a fejére.

Egyetértek csandi2 | 2010. május 12. | 22:04:57-el. Nem lenne méltó egy köztársasági elnökhöz, ha figyelmet szentelne arra, hogy ki milyen mellénben, milyen színű bugyiban stb... jelenik meg.

ellenseg | 2010. május 12. | 22:07:31

Sulaco

valoban, feketepuni tudja melyik folyon allnak a Duna-hidak, mert kanadabol hazazavartak (bizonyosan nem ok nelkul) jah, hat erkolcsi bizonyitvany nelkul csak otthon lehet hangoskodni

strogg

valoban ez nem eszak-korea, ott rend van! De javaslom, hogy a ciganykepviselok meg bonadragban a valtozatossag kedveert szines facantollal a kalapjukon ucsorogjenek a parlamentben es idonkent kurjantsanak egyet, mondjuk minden vonafelszolalas utan!

vermes | 2010. május 12. | 22:06:03

folytatás: Liberálisok! Hol vagytok...? Tanga az mehet? Mellény nem? A lényeg meg elsikkad...?

csandi2 | 2010. május 12. | 22:04:57

Nagy csalódást okozna a köztársasági elnök, ha figyelmet szentelne ennek a bolhaügynek.

vermes | 2010. május 12. | 22:02:52

Na, akkor ide is küldöm szeretettel:
elen pillanatban Magyarországon gyerekek dőlnek ki a padból, mert éheznek! Jelen Magyarországon, emberek kerülnek utcára, mert a lakást kizsarolják a seggük alól, mert képtelenség fizetni ekkora rezsit, villanyszámlát, távhődíjat, benzint, gázárat, adót, a cigánybűnözéstől emberek rettegnek, élhetetlen az életük, és itt azon húzzuk a gumit a hetvenhetedik cikkben, szakértőkkel, alkotmányjogászokkal, anyámálmával, hogy: Vona Gábor mi a f aszt visel pénteken...? Egyik ájulásból esek a másikba! Ez a legfőbb vitatkoznivaló itt és most? Mennyibe kerül az a mellény a BKV lenyúlásokhoz képest, az elsíbolt, a népet arculcsapó meglopásokhoz képest? Könyörgöm! Ki a ló nak a vérvörös f aszát érdekel, hogy Vona Gábor zakója alatt lesz egy fekete melllény? Itt mindenki meghibbant? Nincs jobb dolga, lényeglátása, értelme/esze senkienk? Mit árt azzal a k urva mellénnyel? Ő rabolja ki a szomszéd közértet? Vagy "adócsal"? Offshorozik? A rohadt morva életbe! Ki a lóf aszt érdekel, hogy mit visel, mibe öltözik Vona Gábor, amikor haldoklik a fél ország! Ezen kell rugózni embertársaim? Nevetséges! Kisstílű és mérhetetlen szánalmas! Ha észre sem vennénk, ha semmi jelentőséget nem tulajdonítanánk neki (öltözzön ahogy akar), ő maga sem találná ennyire fontosnak

csandi2 | 2010. május 12. | 22:00:06

Ezernyi fontosabb dolog van, azzal foglalkozzanak!
Elég volt a pótcselekvésekből, árnyékra vetődésekből.

adamant | 2010. május 12. | 21:24:32

Lendvai Ildikónak pl. jól állna egy burka.
Így még a szeme villogását sem lehetne látni...
:))

castadiva | 2010. május 12. | 21:21:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gyozike | 2010. május 12. | 21:20:23

"a Fidesz változtassa meg a nemzetbiztonsági törvényt, hogy a kormányoldal adja a jövőben a szakbizottság elnökét." Ez az újabb bődületes állatság. A törvényalkotó szándéka éppen az volt, hogy a szolgálatokat - amelyek nem tudják kikerülni a kormány befolyását - az ellenzék, mintegy ellensúlyként ellenőrizhesse.

Egyre jobban belebonyolódik az MSZP saját politikai szűklátókörűségébe és dilettantizmusába.

gyozike | 2010. május 12. | 21:15:54

csandi2
És a hiba miatt kell így beszélned róla. Az mindjárt más.

feketebuli9 | 2010. május 12. | 20:55:09

Sulaco!

ellen segg: "deigy miertnem a joedesanyaddal foglalkozol BEHATOBBAN?"

Erről a bunkó, primitív "stílusról" könnyű felismerni! (Ja, és spicy és még vag 5 nick! Mintha annyian lennének!!

csandi2 | 2010. május 12. | 20:52:50

gyozike | 2010. május 12. | 20:39:40
Megöregedni nem szégyen, de nem tudomásul venni már hiba.

gyozike | 2010. május 12. | 20:39:40

csandi2
Szinvonaltalan mocskolódás, amit előadsz. Csak ne hidd, hogy vicces vagy. Inkább más.

Sulaco | 2010. május 12. | 20:39:33

feketebuli9 | 2010. május 12. | 20:10:45

ellen segg (alias szegfuszeg, innocent, viragszal, harmincketnevemvolt, mars37)

Tényleg ő innocent? Én lökött meg jogi kiselőadást tartok neki, mikor azt se tudja melyik folyón állnak a Duna hidak. Anyám ne sirass!!

Bela.Kovacs Bela | 2010. május 12. | 20:37:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csandi2 | 2010. május 12. | 20:24:18

Lendvai Ildikó foglalkozzon inkább a saját kozmetikusával!
Ajánlom figyelmébe Ciccolinát (olasz parlamenti képviselőként kebleit mutogatta az ülésteremben) Egy ilyen akcióval talán eredményesebben hívná föl pártjára a figyelmet mint az állandó gárdázással, sőt, azt is elérhetné, hogy kimeneküljenek az ülésteremből a képviselőtársak, így újra csak az ő hangját visszhangozhatnák a falak.

Laca, | 2010. május 12. | 20:22:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kardos | 2010. május 12. | 20:18:11

Kedves strogg!

Irónia? Inkább szánalmas, ahogy a nyilvánosságért küzdenek politikusaink.

V. Gábor mehetne pucéran, zöldre festett répával a parlamentbe, így is a címlapokra kerülhetne, de ez esetben nem sértene jogerős bírósági végzést, legfeljebb illemtanból kapna egy karót.

Donki Hó te | 2010. május 12. | 20:11:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

feketebuli9 | 2010. május 12. | 20:10:45

ellen segg (alias szegfuszeg, innocent, viragszal, harmincketnevemvolt, mars37) : "szerintem semmi gond nincs a vona mellenyevel, egyertelmuen jogellenes, igy vezessek ki a parlamentbol, ennyi.....az eu-ban vizszerelonek neztek oket es eliranyitottak oket a mosdok fele, de a lenyeg, hogy nem mehettek be!"

Hazudsz (mint mindig..kettős adófizető, stb.), bemehettek!!!

Magadhoz tértél a nagy zakó után? Ez az ország, a MI HAZÁNK, Magyarország neked már nem terem babért!
Maradj Kanadában és élvezd, hogy mszp-szdsz nélkül telt el az elmúlt 8 évetek!!!

Miértolyan fontos neked 7000 kilométer távolságból idefröcsögni a mentális frusztráltságodat?

strogg | 2010. május 12. | 20:06:51

Kardos | 2010. május 12. | 20:04:23
Az magát alázza meg aki egy ilyen ovis fehéringes+mellényes dolgon vinnyog, amikor éppen a parlament felállításával van elfoglalva minden értelmes ember :)
Kb, amikor két atomfizikus az erőműben "szakmai" kérdést csinál a vitapartnere cipőmárkájából. Nem érzed az iróniát?

Mekmörfi | 2010. május 12. | 20:06:18

Bármelyik politikai elemző, kivéve talán Sz. Márkot, azt mondaná, hogy Vona ismét zseniálisat húzott, még mielőtt mellényt húzott volna.
A kedvelt közhely szerint ugyanis sikerrel tematizálta a közmédiát.

Majdnem akkora figyelmet kapott, mint S. Buci karambolja.

Politikai bulvár celebekkel, üres szövegekkel és üresfejű rajongókkal.

Kardos | 2010. május 12. | 20:04:23

Kedves strogg!

Ezzel a tettével miért az mszp-t alázza meg?
A parlament és amit képvisel ez az intézmény nem egyenlő az mszp-vel (teszem hozzá szerencsére).

strogg | 2010. május 12. | 20:01:10

Kardos: persze h. tdja. Nagyon is.
Viszont sportot úz abból, hogy megalázza az mszp-t :)
És valljuk be, az mszp ebben partner:)

Kardos | 2010. május 12. | 19:58:08

Kedves etetés!

Nagyszerű kérdés, a válasznak egy egyszerű igennek kellene lennie. De itt politikáról van szó, szóval egyszerű válaszok nincsenek.

Ebben a bizottságban felettébb érdekes lesz, mikor a 2/3os fidesz többség beint a jobbikos -mindenbe belekötök- elnöknek, majd kicsit meg is alázza.

Kedves strogg!
Kérem V. Gábort ne nézze buta, tudatlan embernek, aki nem tudja, hogy az a ruha amit viselni fog, valójában mit is képvisel.

etetés | 2010. május 12. | 19:51:00

A Magyar Szocialista Párt pozícióhajhászása veszélybe sodorja a magyar demokráciát!
Legitimálják a szélsőjobbot! Osztozkodnak, alkudoznak a Jobbikkal, Mesterházy Attila még kezet is fog ezzel a Vona Gáborral..
Mondjuk ki: az MSZP nyíltan együttműködik a Jobbikkal.

etetés | 2010. május 12. | 19:50:05

Mondjuk ki: az MSZP nyíltan együttműködik a Jobbikkal.
Pedig megtehette volna azt is, hogy nem tárgyal, csak közli, mit szeretne, aztán ha nincs megállapodás, úgyis a parlamenti többség, azaz a Fidesz dönt.
...szórakoztató nézni a szoci vergődést.
Csak egy kérdés még. Most akkor vállalhatatlan fasiszták-e a jobbikosok MSZP-s szemmel, vagy sem? Fogas, mi?
Ennek a pártnak, azt hiszem, vége.

strogg | 2010. május 12. | 19:48:55

Ellenség:
Egy demokráciuőban hogyan hozhatnál öltözködési törvényt???? Ez nem észak-korea ember!

Kardos:
Tudtommal az egyenruha alkotó része, és nem maga az egyenruha ;))))))
Ugye-ugye, most derül ki, hogy az az ökör draskovics mennyire lökött?
Az egyenruha: gyakorló+bakancs+sál+sapka+mellény :)))))
Felveszi a mellényt. Naés?:)
Lendvai a szívéhez kap, és tovább alázza magát az ovis sipítással. Ez minden. Mindenki tudja, hogy ő egy lejárt lemez, már a botox sem tartja össze. Na bumm.

etetés | 2010. május 12. | 19:44:44

Csak egy kérdés még. Most akkor vállalhatatlan fasiszták-e a jobbikosok MSZP-s szemmel, vagy sem? Fogas, mi?

etetés | 2010. május 12. | 19:41:38

Szórakoztató nézni a szoci vergődést....
A szocialist pártnak, azt hiszem, vége....
A Magyar Szocialista Párt pozícióhajhászása veszélybe sodorja a magyar demokráciát!
Legitimálják a szélsőjobbot! Osztozkodnak, alkudoznak a Jobbikkal, Mesterházy Attila még kezet is fog ezzel a Vona Gáborral..
Mondjuk ki: az MSZP nyíltan együttműködik a Jobbikkal.
Pedig megtehette volna azt is, hogy nem tárgyal, csak közli, mit szeretne, aztán ha nincs megállapodás, úgyis a parlamenti többség, azaz a Fidesz dönt.
...szórakoztató nézni a szoci vergődést.
Csak egy kérdés még. Most akkor vállalhatatlan fasiszták-e a jobbikosok MSZP-s szemmel, vagy sem? Fogas, mi?
Ennek a pártnak, azt hiszem, vége.

Sulaco | 2010. május 12. | 19:41:15

ellenseg | 2010. május 12. | 19:27:37

"törvény által szabályozott" Azt írd már le melyik törvény ? A tiltott hatalmi jelképekről szólóban tudomásom szerint se az oroszlán se az Árpád sáv nem szerepel. A gárdát feloszlató bírói ítélet indokolála szerint az egyesület tevékenysége a törvénysértő az egyenruha nem . Egy belső rendőrségi utasítás a törvénysértő , mert , hogy adod parancsba, a járőrnek , hogy "ahhoz hasonló" és ha letertóztatnak egy egész néptánccsoportot? Kin röhög az ország ? Az uszításba sem fér bele mert meg se fog szólalni. A jóízlésre persze lehet hivatkozni , az meg nem tényállás. A manökent se viszi el senki mert félmezetelenül sürög forog a kama
erák előtt , de Mari nénit igen. Majd a mentelmi bizottság eldönti.

Kardos | 2010. május 12. | 19:39:51

Kedves strogg!
"Vona Gábor megerősítette korábbi ígéretét, amely szerint az új Országgyűlés alakuló ülésén a jogerősen betiltott Magyar Gárda mellényében jelenik meg."
Turista, fekete mellény, fehér ing?

nagylaszlozoltan
Nyugi, semmi pánik csak eltévesztette az oldalt, ahova írni szeretett volna.

pecutoncsi | 2010. május 12. | 19:39:03

ellenseg | 2010. május 12. | 19:29:13
Gratulálok értelmes hozzászólásodhoz ! Ennyit tudtok,szerencsétlen agymosott balosok!

nagylaszlozoltan | 2010. május 12. | 19:37:17

Mitől sértene Vona törvényt? Csak mert egy fékevesztett, bolsevik-kommunista-zsidó hazaáruló-tolvaj bagázs utálja és fél attól, ha az emberek hazaszeretetből összeállnak, RÁADÁSUL SAJÁT NEMZETI ÖNVÉDELMÜK MEGSZERVEZÉSE ÉRDEKÉBEN, és egységet képeznek, és van egy formaruha, amit önszántukból viselnek? És ennek betiltására gyorsan gründolnak egy törvényt is? Ki az az elmebeteg barom, aki elhiszi, hogy ez tényleg törvénysértő? Kinek ártott a gárda? Soroljátok álnéven szűkölő, féreg bérkommentelők!!! És kinek ártanak a cigányok? Soroljam, hány ezer embert öltek és nyomorítottak, raboltak ki, vertek meg brutálisan? És a bankárkaszt? Mennyi kilakoltatás van? Ahhoz képest, hogy nem is lehetne kilakoltatás? Most legyen nagy a szátok! Tényeket soroljatok, és ne ilyen zsidó-holokamu faszságokkal gyertek! Ja, hoppá, ez is törvénysértő. Na gyertek zsaruk, itt a nevem, ez a valódi, keressetek meg, itthon vagyok, de csak reggel 6-ig, mert megyek dolgozni, én nem segélyen élő, patkány parazita vagyok!!!

sampinyon | 2010. május 12. | 19:33:45

etetés: Igen, a fasisztaveszély fokozódik hazánkban. A Jobbik bekebelezte az MSZP-t, a fasizmus elleni harc megbukott. Surgosen az EU-hoz kell fordulnunk hazánk megmentése érdekében, hogy megszabadítsanak minket a Jobbiktól és az MSZP-tol.

etetés | 2010. május 12. | 19:32:13

A Magyar Szocialista Párt pozícióhajhászása veszélybe sodorja a magyar demokráciát! Legitimálják a szélsőjobbot! Osztozkodnak, alkudoznak a Jobbikkal, Mesterházy Attila még kezet is fog ezzel a Vona Gáborral, sőt, nekik adták a nemzetbiztonsági bizottság elnöki posztját!
Most akkor vállalhatatlan fasiszták-e a jobbikosok... MSZP-s szemmel, vagy sem?

etetés | 2010. május 12. | 19:31:31

Csak egy kérdés még. Most akkor vállalhatatlan fasiszták-e a jobbikosok... MSZP-s szemmel, vagy sem?

Laca, | 2010. május 12. | 19:29:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ellenseg | 2010. május 12. | 19:29:13

pecutoncsi
deigy miertnem a joedesanyaddal foglalkozol BEHATOBBAN?

etetés | 2010. május 12. | 19:28:31

Európa, segíts! A Magyar Szocialista Párt pozícióhajhászása veszélybe sodorja a magyar demokráciát! Legitimálják a szélsőjobbot! Osztozkodnak, alkudoznak a Jobbikkal, Mesterházy Attila még kezet is fog ezzel a Vona Gáborral, sőt, nekik adták a nemzetbiztonsági bizottság elnöki posztját!

gyozike | 2010. május 12. | 19:28:18

Meg a Nemzetbiztonsági Bizottság elnöki posztját.

ellenseg | 2010. május 12. | 19:27:37

strogg
nem kell itt ennyire komplikalni a dolgokat, ha egy indiai templomba nem lehet bemenni szoknyaba, a magyar parlamentbe se lehet olyan jelkeppel, vagy akar ahhoz hasonloval bemenni, ami a kozvelemeny altal elitelt, a torveny altal szabalyozott....egyebkent a turistaknak van izlesuk es nem viselnek ilyesmit, csak a provokatorok!

moszkvicssluszkulcs | 2010. május 12. | 19:25:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pecutoncsi | 2010. május 12. | 19:22:41

Lendvai Sipánkának már régen el kellet volna tűnnie a süllyesztőben, inkább az esedékes botox kúrával foglalkozzon. Brutális választási zakójuk /amiből ő is oroszlánrészt vállalt a sok hülyeségével /után szépen vonuljon vissza. Írjon könyvet arról, hogy milyen is volt a régi szép időkben, mikor az MSZMP cenzora volt, biztos "siker" lesz!

Sulaco | 2010. május 12. | 19:16:43

nagylaszlozoltan | 2010. május 12.18:59:47
"nincs mégegy élőlény a földön, aki úgy öl, mint a cigány (brutálisan és értelmetlenül)" |
De van ,pl Gáza vagy a telepesek, amerikai katonák, ugandai törzsek ,volt Jugoszlávia. Több hirtelen most nem jut eszembe. Ki milyen gonosz nem származás vagy vallás , hanem meggyőződés vagy félelelem kérdése.

1000RR | 2010. május 12. | 19:16:22

Kedves efftársnő, önöket kellett Vona átvilágítani egy kis 239Pu (plutónium) - mal és most nem lenne a Parlament csupán kb 90 fős... Ha önöket tisztességgel átvilágították volna, akkor most nem tetszenne ott kárálni! Szégyelje magát! Ez a legégetőbb probléma ma Mo-n, h Vona Gábor milyen öltözetben érkezik? Remélem teljes vagyonelkobzás terhe mellett mind a börtönben végzi aki az ország tönkretételében részt vett! Nem sül le a bőr a pofájáról a cenzor efftársnőnek!

strogg | 2010. május 12. | 19:16:01

ellenseg | 2010. május 12. | 19:13:47
Látod h. nem gondolkodsz?
Ha egy turista csoport egy tagja fekete mellény fehér ing kombóban megy be a parlamentbe, akkor le kell csukni????
Gondolkozz :DDDDDDD

ellenseg | 2010. május 12. | 19:14:30

kordonka

de minimum egy foldsotet barom

ellenseg | 2010. május 12. | 19:13:47

szerintem semmi gond nincs a vona mellenyevel, egyertelmuen jogellenes, igy vezessek ki a parlamentbol, ennyi.....az eu-ban vizszerelonek neztek oket es eliranyitottak oket a mosdok fele, de a lenyeg, hogy nem mehettek be! igy kell ezt csinalni, ha ennek ellenere vonat semmi es senki nem tartja vissza a jogsertestol, akkor ettol kezdve a nep is fel van jogositva arra, hogy semmilyen torvenyt es szabalyt ne tartson be.....a dolgok ennyire egyszeruek!

bboj | 2010. május 12. | 19:12:46

Itt a pont! :)

kordonka | 2010. május 12. | 19:11:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ellenseg | 2010. május 12. | 19:10:49

szub.jektiv

haha valoban nem artana, ha mar ketharmadot kaptak, megismertetni a programjukat....alig vagytok nevetsegesek!

strogg | 2010. május 12. | 19:09:30

Így kell jól megalázni az mszp-t.
Amikor egy lendvai ildikó már a fehér ing+fekete mellényen vitatkozik, akkor az nagyon szánalmas:))))
Ami azt illeti gáboir direkt csinálja, nagypon jól tudja, hogy rangon aluli ezen vitázni. Ha ugyanis az mszp ezen nyávog azzal, ha nem akkor azzal alázza rommá magát.

De tényleg. Ki veszi komolyan egy olyan egykor kormányzó párt totál bukott elnökét, aki fehér ingeken nyávog egy ekkora bukás után? :)
Ezzel az ovis műsorral magukat alázzák. (nem mindhta mást érdemelnének)

kismalac | 2010. május 12. | 19:00:36

Ez az egész mszp egy röhej.... Még mindíg a lényegtelen dolgokat ragozzák, megszokták, hogy kavarnak örökké.
Ha Vona azt a mellényt akarja, hát vegye fel.., aztán sózzanak rá félmilliós büntetést, ha megsértette a törvényt. Legközelebb meg egymillás muntetést, aztán lehet, hogy drága lesz a mellénye és leveszi...
Ha nem sért törvényt, akkor meg miről beszélnek lopkovicsék...

nagylaszlozoltan | 2010. május 12. | 18:59:47

a betiltott, jogsértő szervezetről pedig annyit (ez lenne a gárda ezek szerint a népnyúzó, szemkilövető szarkupacok szerint), a gárda egyetlen pofont sem kevert még le senkinek! Ellenben, elég a kurucot olvasni, és láthatjátok, százával, ezrével gyilkolják a fehér embert ezek az agyonsegélyezett, még állatnak sem nevezhető élő szarkupacok (értsd: cigányok), mert nincs mégegy élőlény a földön, aki úgy öl, mint a cigány (brutálisan és értelmetlenül)

szub.jektiv | 2010. május 12. | 18:58:15

Az ország legnagyobb problémája, hogy Vona úr gárdamellényben fog megjelenni honatyaként a magyar parlamentben, ahol a bizonylati fegyelmet teljesen figyelmen kívül hagyó képviselők költsélgelszámolási milliókat tettek zsebre - teljesen törvényesen.
A gárdamellényen lévő címert a házelnöknek szóbeli figyelmeztetésben kell részesíteni.
Ezekkel az ostobaságokkal nem kellene akadályozni, hogy az új kormány megalakuljon, megismertesse és végrehajtsa programját.

feketebuli9 | 2010. május 12. | 18:54:33

Németh László: "A Vitya kordont bont, a Gabi gyerek meg lajbiban. Az ország meg nyakig a........slamasztikában. Nálunk erről szól a világ legaljasabb "szakmája", a politika"

Jó kezdet! Miért nem folytattad?
Az ország leamortizálva, kirabolva, az elmúlt 8 év urai és hölgyei átkozottul megszedték magukat, miközben a nép egyre mélyebbre csúszott, lakásaikat, munkájukat, reményüket vesztették el!
Nálunk EDDIG "erről szólt a világ legaljasabb "szakmája", a politika"

Na így egy kicsit korrektebb!

És akkor az elqúrók pártjának "első" embere egy mellénnyel foglalkozik? Vicc!!!

nagylaszlozoltan | 2010. május 12. | 18:53:48

hétfőn egy ismerősömet majdnem megölték a cigányok, lerúgták a lépét, mert a fiát védte a saját kertjében, most olvasom, hogy egy cigány gyerek késsel rabolt ki egy nála fiatalabb gyereket. Ez a szemét cenzorpatkánynak meg az a legnagyobb gondja, hogy milyen mellényben megy be Vona? Hogy a jó büdös kurva annyukba menjenek ezek a hazaáruló, bolsevik zsidópatkányok

lorant | 2010. május 12. | 18:49:46

Hü de magas labda!!!! A zakót azt ti kaptátok 11.-én te hülye! Csak nehogy trippert is kapjatok.

Kardos | 2010. május 12. | 18:47:47

Vona a választások előtti ígéreteiből most megpróbál egyet betartani, a többi amúgy is igen nagy marhaság volt. Bravó, hajrá Gabi, szánalmas. Fideszéknél ugyan ez a helyzet. Annyi mindent ígértek, most valamit megpróbálnak összehozni belőle, lesz ami lesz. A többihez a szokásos receptet alkalmazzák - ők soha nem mondtak ilyet! Szebb Jenőt!

sampinyon | 2010. május 12. | 18:47:06

Németh László: A politikusoknak az a feladatuk, hogy dolgozzanak, oldják meg az emberek problemáit, nem pedig az, hogy hulyeségeken vitatkozzanak.

Németh László | 2010. május 12. | 18:42:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

agave | 2010. május 12. | 18:34:19

Az a helyzet, kedves Ildikó, hogy a zakót már kiosztottuk. Amúgy, istenesen. Néktek. Talán elegánsabb lenne a zakót most nem felemlegetni...;-)))

agave | 2010. május 12. | 18:32:38

Az a helyzet, kedves Ildikó, hogy a zakót már kiosztottuk. Amúgy, istenesen. Néktek. Talán elegánsabb lenne a zakót most nem felemlegetni...;-)))

Csubaka | 2010. május 12. | 18:31:54

Akkora zakót nem tud adni Lendvai Vonának amekkorát ők kaptak a FIDESZ-től!
Esetleg felajálhatja a botoxos kezelést is, mert vonának még van bőr a képén.

gibson70 | 2010. május 12. | 18:29:18

Szerintem Vona mellénye kevesebb kárt okozott az országnak mint Lendvay akár egy hét tevékenysége az elmúlt nyolc évbe. Örüljön,hogy beengedik a parlamentbe
és ne pofázzon.

georg1945 | 2010. május 12. | 18:26:36

Eli Wiesel és társai miért nem vetették le a kipájukat ???
És milyen jogon szólaltak egyáltalán fel a parlamentben ???

libertyMUC | 2010. május 12. | 18:26:21

tiItott_baker | 2010. május 12. | 18:14:44
"Lendvai lassan felcsaphat stylistnak, ahelyett hogy belenyugodna a megváltoztathatatlanba :) "
Megváltozhatatlan? A náci pártok felezési ideje rendkívül gyors. :) Adok nekik 4 évet. Ha kibírják egyáltalán.


"Először a rossz krmányzásukkal indirekt módon létrehozták a Gárdát, utána a rossz kormányzásukkal 17%-ig felpumpálták a Jobbikot és 2/3-os fideszt csináltak, aztán karakánul lepaktáltak a bizottsági posztokról az eddig olyannyira szidott "fasisztákkal", mostmeg a saját áprilisi zakójukkal kezdenek el házalni. Itt a vég :)"

Na ne már. A szocik lepaktáltak a jobbikkal? Valamit te itt rosszol olvastál: a fidesz paktált le a nácikkal. Azonkívül nem értelmes a szocik kormányzásának nyakába varrni a jobbik létét és elöretörését. Az mszp katasztrofális kormányzása max. 1 oka a sok közül magyarország fasizálódásának. A fide-SS-nek pl sokkal naygobb szerepe és érdeke füzödik egy radikális náci párthoz: megszabadulnak az extremistáktól a saját soraik között és becsúsztatták a fide-SS-t a politikai centrumba, választhatóvá téve a fideszt a nacionalsta kispolgárság számára is, akik nem repesnek a fasiszta extremistáktól. Az ország és lakóinak nacionalizmusa, rassziszmusa itt a döntö, nem egy leszerepelt kormány. Meg az is hogy fassiszta múltunkat eddíg szégyenlösen "a" németekre kentük, pedik himmler szeritn is a magyarok voltak a legkészségesebb hóhérok.

Tapeka | 2010. május 12. | 18:25:41

Lendvai elFtársnő most ironizál a zakóval, meg az államfőt vegzálja vonamellény ügyben. De a nemzetbiztonsági bizottsági elnöki posztot azé a emeszpé átaggya a jobbiknak. Valóban, akinek nincsenek elvei, annál elvhűségről sem lehet beszélni.

sampinyon | 2010. május 12. | 18:24:26

Az a kár, hogy a magyar politikában mindig ilyen baromságokra pazarolják az energiát: azon vitatkoznak, hogy ki milyen ruhát viselhet vagy nem viselhet, meg ki a fasiszta és ki nem az, ahelyett, hogy dolgoznának.

puli | 2010. május 12. | 18:22:13

Lendvai mami új oldalát mutatja használt ruha kiskereskedőként ,-és ingyen reklámot kap a médiáktól !

tiItott_baker | 2010. május 12. | 18:14:44

Lendvai lassan felcsaphat stylistnak, ahelyett hogy belenyugodna a megváltoztathatatlanba :) Először a rossz krmányzásukkal indirekt módon létrehozták a Gárdát, utána a rossz kormányzásukkal 17%-ig felpumpálták a Jobbikot és 2/3-os fideszt csináltak, aztán karakánul lepaktáltak a bizottsági posztokról az eddig olyannyira szidott "fasisztákkal", mostmeg a saját áprilisi zakójukkal kezdenek el házalni. Itt a vég :)

Tonton | 2010. május 12. | 18:11:22

Azt kell mondanom most igaza van az MSZPnek,akár honnan nézzük ha van egy tőrvény akkor azt be kell tartani,pláne egy honatyának!Az is igaz lesz még elég ideje Vonának arra kieszközöljön egy tőrvénymódosítást,hordjon utána mellényt.Vagy Vona Gábor egyenlőbb az egyenlőnél,rá nem vonatkoznak bizonyos tőrvények?

libertyMUC | 2010. május 12. | 18:07:11

" adunk Vonának egy zakót, ha kell"

:) van humora lendvainak? :))
de ha már "zakó", akkor koppanjon is!
szerintem kényszerzubbony kéne neki, nem zakó.

érdekes hogy a nol a "magyar gárdát" kisbetükkel írja. szándékos? elírás? vagy csak nemecsek-ernöi módszer?
akárhogy is: nagyon találó. :)

Nemfontos | 2010. május 12. | 18:06:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Flagrum Dei | 2010. május 12. | 18:06:32

Valóban nem kellene Vonna Gábornak a gárda mellényében, vagy arra emlékeztető felöltőben megjelenni.
Viszont Lendvai Ildikó, és pártja esetében, a zakóval óvatosan bánnék.

HIRDETÉS

Az MSZP azt kéri Sólyom Lászlótól, hogy legyen következetes és ha Vona Gábor a parlament pénteki alakuló ülésén mégis egy betiltott, jogsértő szervezet ruhájára emlékeztető öltözetben jelenik meg, ne kezdje meg az ülést.

Lendvai Ildikó, az MSZP leköszönő elnöke szerdai sajtótájékoztatóján azt mondta: azt kérik a köztársasági elnöktől - aki összehívta és megnyitja az ülést - hogyha a Jobbik elnöke "gárdamellényben" jelenik meg, akkor ne tehessen esküt a törvényességre a törvénytelenségre utaló viseletben. Az MSZP emellett levélben fordul a Fideszhez, hogy Horváth János korelnök és Schmitt Pál, az Országgyűlés leendő elnöke gondoskodjon az alkotmányosságról, a törvényesség betartásáról: ne folytassák az ülést, amíg a parlamenti pártok "akaratlanul asszisztálnak" a törvénytelenséghez.

Az MSZP köszöni az államfőnek, hogy kifejtette az álláspontját, amelyben felszólította valamennyi parlamenti képviselőt, tartózkodjon a jogsértéstől, de a párt szerint Sólyom Lászlónak további lépéseket kell tennie.  
Lendvai Ildikó azt mondta: a Jobbik jelenléte a parlamentben várt és nem várt problémákat okoz. Úgy vélekedett, a párt választói sem akarhatták, hogy a törvénytelenség "trójai falovát" küldjék a törvényhozás épületébe. Szerinte nem csak a kormány-ellenzéki oldal között van választóvonal, hanem ennél markánsabb a törvényességet tiszteletben tartó pártok és a törvényességet veszélyeztető Jobbik közötti árok.

HIRDETÉS

A "gárdamellény" nem egyszerű ruhadarab, hanem jelkép - folytatta -, azzal, hogy azt üzeni: Vona Gábor és pártja nem tiszteli azt a társadalmat, amelytől felhatalmazást kapott és azt a jogrendet sem, amelynek alakítására kapta ezt a felhatalmazást.

A leköszönő pártelnök személyesen Vona Gáborhoz szólva azt mondta: nem az utcán van a kukagyújtogató barátai között, hanem a magyar Parlament épületében, és nem a Kuruc.info szerkesztőségéből figyeli a közéletet. Leszögezte: ennek cezúrának kell lennie a Jobbik életében. Lendvai Ildikó szerint, ha gond lenne Vona Gábor ruhatárában, akkor szívesen felkínálnak neki egy zakót. A pártelnök a mellé felállított ruhafogasra mutatott, amelyen egy sötét zakó függött.

Az MSZP azt kéri a polgári nemzetbiztonsági szolgálatoktól, hogy "hússzoros" alapossággal végezzék el a nemzetbiztonsági bizottság elnöki posztjára és tagjának delegálandó jobbikos politikusok "C"-típusú átvilágítását, és ha van, jelezzék a "nemzetbiztonsági kockázatot". Lendvai Ildikó azt mondta: kérik a Ház leendő elnökét, Schmitt Pált is, hogyha a szolgálatok kockázatot jelölnek meg, ne hagyja jóvá az érintett képviselők bizottsági elnöki, tagsági jelölését.

"Kérjük, sőt követeljük, hogy mindenki tegye a dolgát": a szolgálatok jelezzék, ha a jobbikos jelöltek bármilyen kapcsolatban állnának a magyar gárdával, annak finanszírozásával, pártolói körével. A leköszönő pártelnök közölte: a szocialista frakció csütörtöki ülésén dönt arról, hogy a bizottsági struktúráról szóló politikai megállapodást aláírja-e az MSZP, és ha igen, akkor is "különvéleményt" csatol ahhoz. Felhívta a figyelmet, hogy a bizottsági rendszerről feles többséggel dönt az Országgyűlés.

A különvéleményben a szocialisták szólnak a nemzetbiztonsági bizottságról, arról, hogy a külügyi bizottság elnöki posztját a sokéves gyakorlattal szemben most nem az ellenzék kapja, és szólnak arról is, hogy a megfelelő kontroll hiányzik majd, amikor az ellenzéki frakciók önállóan nem tudnak vitanapot kezdeményezni. Azzal kapcsolatban, hogy kinek a felelőssége miatt állt elő az a helyzet, miszerint a Jobbik kapja a nemzetbiztonsági bizottság elnöki posztját, a keddi, pártközi egyeztetés jegyzőkönyvéből több részletet is ismertetett. Kiemelte, hogy az MSZP a megbeszélésen a nemzeti érdekre hivatkozva komoly aggályokat fogalmazott meg amiatt, hogyha a Jobbik kapná a számvevőszéki és költségvetési bizottság elnöki posztját, és felvetette, hogy a kétharmados többséggel bíró Fidesz változtassa meg a nemzetbiztonsági törvényt, hogy a kormányoldal adja a jövőben a szakbizottság elnökét.

A távozó pártelnök csalódásának adott hangot amiatt, hogy a Jobbik okozta új helyzetben az MSZP egyedül maradt, és csak a szocialisták fogalmazták meg fenntartásaikat.

A parlamenti pártok alakuló ülést előkészítő keddi megbeszélésén Vona Gábor, a Jobbik első embere az MSZP leköszönő elnökének kérdésére közölte, fekete mellényben és fehér ingben jelenik meg az alakuló ülésen. Az egyeztetés után Vona Gábor újságíróknak megerősítette, hogy pénteken egy olyan fekete mellényben érkezik majd az Országgyűlés alakuló ülésére, amelynek a mellén egy árpádsávos pajzs, a hátán pedig egy hímzett oroszlán látható.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    90 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS