bandee | 2009. május 10. | 18:17:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
stryker | 2009. április 30. | 14:03:39
Üdvözletem!
Tisztelt cikkíró gondolom ezzel a minél nagyobb hírvelés volt a élja ezzel az írásal?
Nem vagyok tagja semmilyen pártnak, elítélem a szélsőjobb nézeteket!
Ez a rövidke film, kép is ami pl az ATV oldalán van s a rajta szereplő fegyverek nem engedély kötelesek mivel nem igaziak csak annak látszanak.
ezek a "fegyvereknek látszó" eszközök 6mm átmérőjű műanyag 0,2gramm -0.4 grammú lövedékeket használnak magyarországi játékokon maxim 600FPS 170m/s szabad szemmel látható a lövedék, s ki is lehet térni előle könnyű szerrel. EZEKKEL a "fegyvernek látszó" eszközökkel életet kioltani lehetetlen! Javaslom keressen rá az interneten MASZ (Magyar Airszoft Szabályzat) szabályzatra.
freehckr | 2009. április 29. | 23:08:48
Kampány van. A posztkommunista utódpártnak és kapzsi csatlósaiknak (MSZP-SZDSZ) egyetlen esélyük az "életben maradásra", hogy az előrehaladott demenciában szenvedő munkásőr nyugdíjasok szavazatait megszerezzék a közelgő EP választáson. Bár már azok a szerencsétlenek is inkább a rezsiszámlától félnek, mintsem "fasisztoid szervezetektől". És még egyetlen intézkedést sem hozott meg a "libás" Bajnai elvtárs...
Remélem a következő kormányzat egy "lusztrációs törvénnyel" kezdi a működését... A kommunistáknak szoborparkokban a helyük, nem egy "demokratikusnak" nevezett állam parlamentjében.
taxi | 2009. április 29. | 21:56:16
Jobbik, Magyar Gárda = aljas patkányok
statusquo | 2009. április 29. | 21:37:40
szegfuszeg | 2009. április 29. | 15:58:38
Nemzetáruló patkány!
Pusztulj!!
statusquo | 2009. április 29. | 21:35:11
IGEN!
Amíg el nem húzzátok a beleteket, tolvaj komcsik, szervilis média-nyalnokok, "magukfajta" idegenség, EZEK A JELENSÉGEK ERŐSÖDNI ÉS MÉLYÜLNI FOGNAK.
HELYESEN!
weatherby | 2009. április 29. | 20:16:07
Az újságíró szakértőket is megkérdezhetett volna a képen látható fegyverekről. A kislány (középen) kezében lévő fegyver szerintem valahonnan montírzott, a fegyver vagy Tikka TRG 42 338 Lapua Magnum sniper puska, Harris bipoddal szerelve, vagy az Accuracy International AE sorozat hasonló kaliberben , mint az előbbi.
A baloldali pasas mai magyar sisakban, Schmeisser II világháborús német géppisztollyal.
bony | 2009. április 29. | 19:32:15
silenthill:ne jelentsd fel,(írd meg,vagy add át a sajtónak a témát!)de csak addig mig ki nem jön véletlenül egy "szerepjátékos" kalasnyikov a blogból,mint a hüje reklámban,amikor a macska tányérjakája körül vizilovak kezdenek sétálni -éjszakánként,annyira való..-)
immortal | 2009. április 29. | 18:15:32
silenthill | 2009. április 29. | 17:21:12
Na igen. Vagy a tűzoltók halálát okozó műegyetemi tűzeset amit lövöldöző őrző-védő cég okozott.
silenthill | 2009. április 29. | 17:21:12
Valamikor fél éve volt a Népszavában hasonló cikk, azt internetes blogok szanaszét szedték, miután rendőrsági szakértők mondták nyilván mosolyogva az újságíróknak, hogy a Paintball/Airsoft pálya 30 éve létezik és igen, rozsdás autók, gumifalak között játsszák.
Múlt pénteken egyik ismerősöm is volt egy ilyen cuccon, most akkor fel kell jelentenem?
Néhány felsőbbrendű hülyegyerek futkosott az erdőben, most mit kell beszarni? Nekem van 2 olyan ismerősöm, aki lőni jár egyetemi keretek között. Mellesleg erősen szélsőbalosak. Most akkor komcsiveszély van?
Péter és a farkas esete. A többség csak körberöhögi az ilyen túllihegéseket, aztán majd csodálkozni fognak egyesek, hogy később is leszarják, ha komoly lesz.
hakos | 2009. április 29. | 13:49:41
Ja Plüskacsa, aztán belelógott a kezed a bilibe és felébredtél.:D Mindenesetre vad álmaid vannak....
Plüskacsa | 2009. április 29. | 12:35:10
Mondhatnám úgyis a magyarságnak csak egy ellensége van: saját maga!
Plüskacsa | 2009. április 29. | 12:32:37
Moderálási alapelvek- moderált komment -
H z gy mgy tvbb vrht lsz, hgy Grd rk s hlgyk hmrsn lkzdk "vdn" z "gz" mgyrkt...s fgyvrrl kzkbn vdsznk mskpp gndlkdkr, s "mskr"; mdrn, flvlgslt mbrkr, rmkr, bzkr, zsdkr, ms brsznkr, ms vllskr, szgnykr s fgytkskr.
D mvl msk ldl s "vdkzn" fg gyszr... lbb tbb nmztkz szrvztk s blfgnk szln "ngy mgyr ht" krdsb.
Mkzbn z vgy NT (SFR) gysgk tvszk z rnytst, gndlkdhtnk Grd mjmk rg mndsn: "Mhcsnl tbb s vsztt"!
100% tolerancia | 2009. április 29. | 12:18:03
Hakos felveti, mire alapozza Suchman, amikor olyanokat állít, hogy "fasisztoid szervezetek embereket ölnek meg".
Régisrác válaszol hakosnak: "teljesen egyértelmű, hogy fasisztoid szervezetek voltak."
Hakos csak tovább feszegeti a dolgot, s megkérdezi Régisrácot: "régisrác, áruld el miből egyértelmű?"
Régisrác nem árulja el, csak annyit firkant még valahová: "Weimar".
Pityu | 2009. április 29. | 11:51:57
"...katonai szakértő. Elmondása szerint a képsorokon egy mesterlövészpuska és géppisztolyok láthatók, túlnyomó részük valószínűleg a második világháborúból való német fegyver."
komoly szakértő lehet
Franz Ferdinand | 2009. április 29. | 11:51:01
Eszméletlen, hogy mekkora képzeletereje van a szocionistáknak.
Talán dolgoznotok kéne!
Pityu | 2009. április 29. | 11:45:40
"...katonai szakértő. Elmondása szerint a képsorokon egy mesterlövészpuska és géppisztolyok láthatók, túlnyomó részük valószínűleg a második világháborúból való német fegyver."
komoly szakértő lehet
mesterj | 2009. április 29. | 11:12:52
Robika. Király hozzászólás :-))
bony | 2009. április 29. | 11:11:14
DrPhoton!
Úgy gondolom,hogy az"örző-védő"hivatalos műfajnak meg vannak a maga hivatalos előírásai,többek közt a kiképzések kapcsán is,meg a munkáltatói jogokat és kötelességeket illetően is,de a munkavállalói oldalról is,tudnillik,hogy milyen előírásoknak kell megfelelniük a munkavállaóknak is,ebben az egyik valszeg a "fizetős képzés igénybevétele adott esetben",a videón is ilyesmit látunk vajon?
Dr Photon | 2009. április 29. | 11:02:59
Szerintem, ha akarmelyik orzo vedo szolgalat gyakorlatozhat, akkor akarmelyik Garda is. Ha nem tetszik valakinek, legfeljebb kinevezik magukat orzo-vedo KFT-nek, vagy valami hasonlonak. Igen csodalkoznek, ha pl az InKal Security orzo-vedo szolgalat meg sose csinalt volna ilyesmit. Arrol meg meg nem hallottunk sopankodast, meg parmilitaris jesszusozast ezen lap oldalain. Mert ugye, ha a jofiuk gyakorlatoznak, akkor szelesen mosolygunk, ha meg a rosszak, akkor csapkodunk es sopankodunk. Ilyesmi amerikaban is van, be is lehet fizetni hasonlo taborokba. Hozzank is elerkezett a konzumkultura ujabb fejezete. Majd hozzaszokunk...
laciba42 | 2009. április 29. | 10:54:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Ikatalina | 2009. április 29. | 10:47:13
Ugyan tessék már mondani, miért nem takarítják el a színről a Dósa István fémjelezte társulatot. Vajon miért kap a fickó ekkora felületet a baloldali sajtóban? A Népszabadság szinte naponta ír a Dósa ténykedéséről! Miért nem a Magyar Gárda tevékenységéről számol be ugyanekkora felületen. Dósa István a baloldali televíziók sztárja!
Kell a baloldalnak egy hivatásos fasiszta, egyébként nem tudnának rasszizmust kiabálni, és elterelni az ország figyelmét mindazokról a gazdasági természetű aljasságokról, amelyeket elkövettek, és az utolsó 11 hónapjukban még elkövetni szándékoznak.
strogg | 2009. április 29. | 10:16:52
:))))))))))))
brysis | 2009. április 29. | 10:15:44
S Tamásnak először el kéne számolnia bankigazgatói időszakával, aztán a nagy privatizációk során elkövetett gazságokkal..az elszámoltatásnak azonban feltétele a nyílt korlátozás nélküli beszéd.. mármint, hogy ő nyiltan és korlátozás nélkül mondhassa a magáét, amikor jön a számonkérés...MERT HA NEM IS MONDHATJA MAJD, AKKOR DIKTATÚRA LESZ...
robika | 2009. április 29. | 10:14:22
Következőt javaslom a harcias ifjú gárdistáknak: Őszi téli gyakorlat valahol a Don környékén (az ukránokkal való egyeztetés alapján). Kiutazás szigorúan nyári felszereléssel az ősz folyamán marhavagonokban. A hideg beálltáig a környező erdőkben számháború és partizánosdi, esetleg kidobós játszása. A hideg beálltával lövészteknő ásás és egyéb harcászati gyakorlatok vegyvédelmi felszerelésben mert az melegebb. Amikor a kemény mínuszok is beköszöntenek futóárok ásása, elhelyezési körletek kialakítása. Kilométerenként legfeljebb 2-3 fő felállítása fejenként 1-1 puskával és puskánként legfeljebb 3 db lőszerrel.Tüzet rakni természetesen szigorúan tilos.Közben egyeztetés az urivi áttörésről az ukrán partnerrel. Ez valószínűleg elhúzódik, akár január közepéig is, hiszen ők is fázósak. Addig is az állásokban a kitartás gyakorlása.Vegye tudomásul mindenki, hogy innen sem betegség, sem sebesülés, sem fagyással el nem engedek senkit. A rendet és a vasfegyelmet a legkeményebb kézzel, .... de helyre kell állítani. A gyakorlat lefújása után hazatérés egyénileg, ki hogy bír. Kellemes gyakorlást!
ávéhá | 2009. április 29. | 10:05:50
A Jobbik meg az ő magyar Gárdája mikor veszi már észre, hogy valahogyan különböztessék meg magukat az "őrző" Gárdától??? ha az őrző gárda nem akar a formaruhán változtatni, akkor tegye meg a "hivatalos" Magyar Gárda, mert nagyon könnyű összemosni a két szervezetet. És elég gáz ez a fasiszta Őrző Gárda...
bony | 2009. április 29. | 10:00:42
A videók alatti zenei aláfestést még nem is említettük!Tita múlt századi feeling-Güs gott!
strogg | 2009. április 29. | 09:58:04
Egy dolgot azért még megjegyeznék, mert nagyon böki a csőrömet. Az árvizi védekezésnél (az akkor még egységes gárda vonult fel a hernád mentén) az állomány 80-90%-a ott volt, és emlékszem sokakra. Különösen azokra a "fegyver&military buzi" emberekre, akik pusztán a rajongásuk okán bemagolt, és megtanult irányelvek szerint megszervezték az ellátást, elosztották az állományt, együttműködtek a katasztrófa védelmi szakemberekkel, kezelték a rádiót (ezen tarottuk a kapcsolatot), koordinálták a munkát, és megszervezték egy esetleges kitelepítés feltételeit, (ha szakadna a gát) figyelték, hogy a járművek hol vannak, és mikor mit csinálnak.(hány traktor merre vigye a zsákokat, stb...), és lapátoltak egész álló nap. Vona Gábor is lapátolt. (nem keveset) Ezek a figurák voltak annyira "katonai szemléletűek", hogy egész napos kiherélős munka után éjjel még őrséget szerveztek a gátakra, és éjjelente is kint voltak alig pár óra alvás után, napokon keresztül. A videókon látható egyeneket nem láttam ott sem dolgozni, sem őrségben, sem szervezni. Innen tudom, hogy ami a videókon látható amögött nincsen ember, csak szájkarate. Amikor cselekdeni kellett, egyik sem volt sehol.
bony | 2009. április 29. | 09:54:39
strogg:nem mindegy ugye,hogy verébre vagy vérebre lövünk e..tényleg mi van ha ezek a "gyakorlatozó(játaszadozó/unatkozó/harcászkodó/vadászó/gyüjtögető..stb.)"(vagy minek is nevezhetjük őket más magyar szóval)egymást lövik ki véletlenül-és egyáltalán?Normális dolgok ezek?
bony | 2009. április 29. | 09:50:02
Ebbe a videóban,ami"lejön" a monitorról,nem úgy látom,hogy kiszel tündike fejére lődöznének célba-),amúgy ha ilyet találna magáról,miért nem jelenti fel őket a rendörségen,az egész blogot vagy íróit azt jó van?!..,majd a rendörség kinyomozza,a biróság meg elintézi,a börtönben meg jóváhagyják adott esetben a cellatársak?!D
strogg | 2009. április 29. | 09:45:52
Bony: nem, nem voltam. Viszont fegyverbuzi, és military buzi vagyok, aki a kalibert is járatja, és több magánemberként is beszerezhető "fegyverrel" (a gázpisztoly ugyanis NEM fegyver, vagy fegyver alkatrész) rendelkezik.Légpisztoly,légpuska,gázpisztolyok,kések (raklapnyi), kardok a falon. Az xbox-on háborús játékokat játszik (szigorúan II.ww), kedvenc fegyvere a winchester puska, és az M1 garand, és minden elolvas, megnéz ami katonai dolog. Ez amolyan elmebeteg hobbim. Ennek ellenére nem megyek munkába terepszínben, nem lóbálom a pisztolyokat (nem is hordom magammal), nem megyek kiképződni, (vidéki telken durrogtatok riasztó patronnal, de főleg a légpisztollyal, és ennyi. Rajogok a fegyverekért, de a nagyapám (aki vadász volt) nagyon belém nevelt egyfajta fegyver kultúrát. Tőle tanultam meg olyan alap dolgokat, hogy emberre nem fogunk fegyvert,a fegyver MINDIG töltve van (akkor is ha látod, hogy nem), és így is bánunk vele. :)
kropotkin | 2009. április 29. | 09:42:06
"Írjátok meg kommentben ti hogyan tréfálnátok meg Kiszel Tündét? Az aranyos csínytevéstől, a brutális véres leszámolásig bármit írhattok, egy a lényeg, hogy kivitelezhető legyen, illetve olyasmi, amiért várhatóan nem kerülünk börtönbe?" - olvasható a meghökkentő blogbejegyzésben.
Kiszel Tündét, érthető módon, mélységesen felháborította a felhívás. Úgy véli, hogy ez a dolog uszításnak, illetve gyűlöletkeltésnek számít, amit nem akar annyiban hagyni. Az oldal készítőinek azt üzeni, hogy 24 órán belül vegyék le a gyűlöletkeltő szöveget, különben a rendőrséghez, illetve ügyvédhez fordul.
USZÍTÁS,GYŰLÖLETKELTÉS???
A Népszabadság,Kiszel Tünde szintjén. Gratulálok. Hajrá KISZ KB!
strogg | 2009. április 29. | 09:38:16
Erre mondtam, hoyg se fegyverkezelési gyakorlat, se fegyverkultúra, se fegyelem, se alázat. Nem tiszteli a fegyvert, nem is ért hozzá, csak hadonászik vele, hogy "most húde kiképződök". Aztán kilövi a másik szemét, és utánna jöna "há én nem tuttam tisztelt biróság"
bony | 2009. április 29. | 09:36:47
strogg:a"harci rotweilert"is kiképzik,kikötve egy fához?Mit lát/tanul az a szegény kutyaaa..Naaaa
Mit mond kben adott esetben a törvény,és a civil jogvédők,vagy ha én egy ilyen erdőbe "betalálok",akkor hagyjam el a területet,mert ott "vadásznak",magánterületen?
Te amúgy voltál katona,hogy igy kened-vágod a harcászatot igy a monitoron keresztül?-)
strogg | 2009. április 29. | 09:35:43
Mert egyértelmű, hogy nem éles. :))) Airsoft cucc. Ha végignézteda videót, láthatod, hogy majdnem mindről van "lövöldözős" rész, tehát a fegyverek többsége lövés közben is látható. Kiköpi a golyóbist, nem pedig durran egy marhanagyot. A gond ott kezdődik, hogy a csapat egy része maszkot visel (egészen pontosan airsoft maszkot, ahogy egyébként hivatalos airsoft pályán kötelező viselni), mig a csapat nagy része nem viseli. Egyszer valamelyik kilövi a másik szemét.
bony | 2009. április 29. | 09:32:38
Itt van ez a"kepes"ügy is,hasonlítsuk csak össze a lentiekkel!
Boliviában kikérik az ilyen alakokat,"merthogy nem értesítette a hatóságokat"a tudomására jutott "terrorcselekményről"-itt nálunk meg 20-as/30-as emberek"honvédelmi harcászati edzéseket"tartanak,mint annó az átkosban a honvédelmi oktatáson keresztül-az üttörők a maguk kis légpuskáikkal-a lőtereken?!(EFR!)..D
Na ciaó,mentem is,nekem ennyi elég volt az újságotokból,megyek elolvasom a Magyar Hírlapot!Az legalább igazhítűek gyülekezete!P
Freeman44 | 2009. április 29. | 09:32:16
Így a képről nem tudom megállapítani, hogy ez éles fegyver volt-e. Gondolom, ebben a rendőrség jobb. Miért nem teszik meg és vizsgálódnak?
strogg | 2009. április 29. | 09:30:42
egyrészt ehhez a "kiképzéshez" semmi köze a hatóságoknak, mivel nem szegett senki szabályt. A videókon éppen az látszik, hogy bohóckodás zajlik, ugyanis semmiféle fegyverkezelési gyakorlat nincsen. Egy puskán a závárt egy 8 éves is tudja kezelni (ugyanis kizárólag egyféle képpen működik) de ez nem jelenti, hogy van fegyverkezelési gyakorlata. Jól látszik, hogy több egyén "húdekomolyan" futkos az mp40-el, majd tiszta terepen térdel le tüzelni. Könyörgöm: azonnal kilőnek! Nem fedezékből lő, ahogyan azt tanítják, hanem tiszta célpontot nyújt. Ki a "kiképző"? Gyanítom kiképzésnek hívják, ám gyakorlatilag kimentek kicsit lődözni az erdőbe.
bony | 2009. április 29. | 09:26:10
Továbbá az ember azon is elgondolkodik,hogy adott esetben ha ilyen"kiképzésekről"lát videókat is többek közt itt a neten,az ha itt van/(lehet) bizonyára-kedves,rendes emberek gyüjtőhelye (is)egyben,mert olyan profin kezelik ezeket az eszközöket eme emberek(is)és biztos a hatóság jóváhagyásával,meg amúgy is szólásszabadság van,úgyhogy egy szabad országban élünk,és nem is értem a Népszabadságnak meg a rendörségnek mi a köze ezekhez,vagy legközelebb már jelenti kell a kémelhárításnak vagy a beülgynek az ilyesmit is vagy mi a szösz???
Egyszó mint 100,bonyolult az élet e téren is sztem!D
Freeman44 | 2009. április 29. | 09:24:22
"Tegnap egyébként az Alkotmánybíróság (AB) segítségét kérte a fasiszta eszmék, szervezetek elleni fellépéshez Suchman Tamás szocialista politikus, amikor a testület elnökéhez látogatott. Kifogásolta, hogy az AB sorra visszadobja a gyűlöletbeszéddel, holokauszttagadással kapcsolatos törvénymódosításokat. Úságíróknak úgy fogalmazott: az AB-nek "elöl kell járnia", a demokratikus intézmények közül egyik sem "ülhet a zsűriben, amikor fasisztoid szervezetek embereket ölnek meg". "
1. Talán úgy kellene megfogalmazni a törvényjavaslatot, hogy ne ütközzön az Alkotmánnyal. Amennyiben ez nem megy, nem kellene a szólás szabadságát korlátozni. Úgy tudom, a rágalmazás, jó hírnév megsértése és az uszítás most is szankcionálható. Nem elég ennyi?
2. Kiket öltek meg itthon fasisztoid szervezetek? Én nem tudok ilyenről, de aki tud, világosítson már fel!
regisrac | 2009. április 29. | 09:20:04
pontosan. weimar.
nemistudom | 2009. április 29. | 09:17:58
Weimar
bony | 2009. április 29. | 09:15:20
ÁLLítólag az ORFK-án 10,azaz tíz nyomozó álla rendelkezésre országos szinten!?! az informatikai bűnügyek szakértésére,-ez meg a számitógépes bűnözés/terrorizmus kapcsán jutott eszembe!
strogg | 2009. április 29. | 09:08:14
Moderálási alapelvek- moderált komment -
Nzztk mg z lbb vdt! Mgyrk nyl wbldln jlnt mg, mr rgt ytb-n s lrht. vdn jl ltssznk tk, s mbrk (szmbl, z tkn csk k kll ngytn rndszmt) Kdvs NBH. H m vd lpjn nm tdjtk bln, hgy z lltlgs Mgyrk nyl kcsdk, s kk lthtk vdn, kkr nm tdm, hgy pnzmbl m bbnts lxrt csnltk mnk cmn. vd mgjlns tn 1 httl mr tdntk klltt vln z sszs vd szrpl gyn lsgtyjnk mrtt s! D tdjtk mt? Mst, hgy mgldttm dlgt krsstk mg, s dk nktk gy szmlszmt! tljtk vssz r ldztt pnzmt j?
http://www.ytb.cm/wtch?v=tCsG-B2fBv4
hakos | 2009. április 29. | 09:07:13
Egyébként még azt sem tudjuk, hogy egy vagy több elkövető volt, közben már te is "szervezetekről" írsz. A mai ismereteink szerint tehát még azt sem tudjuk, hogy "szervezetek", vagy egy "szervezet" " vagy egyáltalán valamilyen szervezet" volt-e az elkövető, nemhogy azt, hogy milyen volt a világnézete, vagy indítéka?
bony | 2009. április 29. | 09:06:05
További videók a témakörben:
www.szabad-riport.gmail.com
(TERRA INCOGNITA)
További érdekességek /harcászati videók-a honlapról:http://.gportal.hu/gindex.php.?pg=30124534
"1kavics a tóban"-RFE életéről,-és a a La plazi börtönkörülményekről,-Tóásó Előddel kapcsolatban.
Tanuki | 2009. április 29. | 09:05:25
Nem szabad elfelejteni, hogy Dósa élettársa Gyurcsány minisztériumánál van állásban. Az un. szakértői kormánynak úgy kellenek az ilyen események mint egy falat kenyét a megszoritások idején, hogy eltereljék a figyelmet a csökkenő életszinvonalról.
strogg | 2009. április 29. | 09:02:40
regisrac: nem, nem egyértelmű! Semmiféle bizonyíték nincsen erre. Azt sem tudjuk, hogy kik követték el a gyilkosságokat, így az eseményt bármihez is kötni nem lehetséges! Lehet sima leszámolás, lehet tartozás, maffia ügy, sima rasszista gyilkosság, családok közti bosszú, bármi! Nem tudod kik, és miért csinálták.
A dósa dologban könnyen lehet igazad.
hakos | 2009. április 29. | 09:01:16
régisrác, áruld el miből egyértelmű? Hagytak egy levelet, vagy üzenetet, vagy személyesen beszéltél az elkövetőkkel?
strogg | 2009. április 29. | 08:58:59
Nekik jól jönnek ezek a gyilkosságok. Lehet "fasisztázni" ész nélkül. Nem fogják megakadályozni, mert kiváló politikai retorikát gyártanak emberek halálából.
regisrac | 2009. április 29. | 08:56:21
hakos: teljesen egyértelmű, hogy fasisztoid szervezetek voltak.
egyébként nem értem, hogy miért nem tesz valamit a rendőrség. vagy miért nem lép a jobbik, hiszen ez az egész baromság árt nekiik. ha tényleg elhatárolódnak, tegyenek valamit a kis fasiszták!
a másik dolog az, hogy ez az egész kezd nekem valami lejáratásnak/bosszúnak tűnni. mintha ez a dósa valami miatt szándékosan olyan eseményekkel hívná fel magára a figyelmet, amikkellejárathatja a magyar gárdát.
persze mi normális emberek csak jól járhatunk ezzel a marakodással.
hakos | 2009. április 29. | 08:51:57
Szánalmas idióták...persze Suchman sem remekelt, amikor olyanokat állít, hogy "fasisztoid szervezetek embereket ölnek meg". Mert nem hallottam arról, hogy már elfogták volna a tettes(eke)t és azok indítékait már ismernénk. Hogy Suchman és társai honnan tudják, az rejtély. Egyébként ebből is látni, hogy ezeknek a kormányzása alatt miért jutott ide az ország, most is ahelyett hogy a közbiztonságot biztosítani és a tetteseket elkapni képtelen rendőrséget és titkosszolgálatokat szednék rendbe, a cigányok ismeretlenek általi meggyilkolása ürügyén az un."holokauszt-tagadást" büntetnék. Komolyan azt gondolják, hogy ha ma büntettendő lenne a holokauszt tagadás, akkor a szóbanforgó gyilkoságok meg sem történtek volna? Mert bizonyára a gyilkosok, mielőtt elindulnának gyilkolni, előtte bejelentkeznek a rendőrségen holokauszttagadással és gyűlöletbeszéddel.Kész röhej.
Inkább a dolgukat, a kormányzást végezték volna jól az elmúlt hét évben, és akkor ma nem lenne ilyen feszültség az országban.
strogg | 2009. április 29. | 08:50:04
Ez tényleg nagyon komolyan beteg. Mellesleg köszönöm a cikkíró pontosságát. Mint már említettem ezek a figurák nem véletlenül lettek eltávolítva a gárdából. Csak nem törődtek bele, hogy a kutyának nem kell a gondolkodásuk, ezért lettek "örző szárny".
Megnéztem a weblapot. Amit látunk legális, ugyanis airsoft fegyverek, és felszerelések láthatóak. (a maszkok nem véletlenek, mert csíp a BB golyó rendesen, és a szemre -mint minden a levegőben repülő tárgy- veszélyes) A képeken, és a videókon Ak-47, mp38, mp40-es replikákat láthatunk. (ehhez miért is kell katonai szakértő? minden fegyverbuzi tudja a tipust, és azt is, hogy nem éles a cucc) A fiatalság rendszeresen jár ki az erdőkbe airsoft lövöldözést tartani (megtehetik), a szánalom az, hogy ezt kiképzésnek nevezik. Az jól látható, hogy a résztvevőkben semmiféle fegyelem, és fegyverkezelési gyakorlat nincsen. Nem véletlen, hogy a hadseregben is erős kiképzés után adnak fegyvert a katonák kezébe, az ugyanis nem játék. Az én szomorúságom az, hogy (aki ismer tudja, hogy fegyverbuzi vagyok) semmiféle fegyver kultúra nincsen kis hazánkban. ('56 óta gyakorlatilag fegyver fóbiája van a mindekori hatalomnak) Nem csoda, hogy se normális fegyver törvény, se fevyger kultúra nincsen, így aki fegyver alakú tárgyat lát, hadonászik vele össze vissza! A FEGYVER NEM JÁTÉK. Van több gázpisztolyom, régi kardok, légpuska, légpisztoly. A gázra úgy kértem fegyverviselésit, hogy nem is viselem, és fémszekrényben tartom! Soha nem hadonászok vele, a párom azt sem tudja mikor tisztogatom meg őket, mert NEM lóbálom mások előtt. A fegyverhez felkészültség, tiszta fej, technikai ismeret, nem kevés alázat szükségeltetik. És igenis, ilyen emberek kezébe NEM való fegyver! De van egy ötletem! Adjunk nekik éles fegyvert, és küldjük ki őket afganisztánba! Ha háborúsdit akarnak játszani, hát hajrá. Aztán majd ha visszajöttek (a "HA" a kulcsszó) megkérdezném, hogy "na hogy tetszett a haverod szétlőtt feje? Vagány mi? Játszadozol még?"
gondolkodo | 2009. április 29. | 08:06:21
Rájuk nem volt ideje a nagypolitikának, mert lefoglalta őket a személyeskedő marakodás egymással.
Tulajdonképpen ezeket a "kisgárdistákat" valamennyire sajnálom, mert nem veszik észre, hogy vezetőik érdekeiért, nem pedig a sajátjukért csináltatják velük mindezt. Igaz, hülyének lenni alkotmányos jog!
Az állam gyengesége, hogy nem lép fel kellő eréllyel, ha másnál találnak 1 db lőszert, már van ok eljárni ellenük.
kápé!
Néhány elmebeteg is nagy balhét tud csinálni, ha a "másik"-at ellnségnek képzeli!
taxi | 2009. április 29. | 08:05:02
Ezek beteg, torz lelkületű gazemberek.
bourke | 2009. április 29. | 07:47:58
Normálisabb közegben, mint ami ide lett varázsolva nekünk az utóbbi pár évben, már rég eltaposták volna a törvények segitségével ezt a torzszülött operettgárdát.
kápé | 2009. április 29. | 00:19:44
vitéz Agyalá Gyula nyálashadosztály... néhány elmebeteg. Ezek még nácinak is röhejesek. A csaj meg ronda, mint a bűn. Nem csoda, ha kisebbségi érzése van, és náci lett. Ez egyébként szinte minden nácira vonatkozik.
|