amergin | 2011. december 23. | 09:05:25
Kedves Mufakkar! - Erre én nem vennék mérget... (Mármint, hogy nem fognak lőni). A te, meg az elvbarátaid hozzászólásait olvasva nap mint nap, olyan eszement, irracionális gyűlölet él bennetek a másként gondolkodókkal szemben - ha a hatalom is így érez (márpedig ennek nap mint nap tanúbizonyságát adja) - simán kiadják a tűzparancsot. Ti még azt is megvédenétek.
Mufakkar | 2011. december 22. | 14:39:31
fabatka2 | 2011. december 22. | 11:16:11
Konkrétan te miről beszélsz? Én ugyanis 1956-ra gondoltam.
Ki is tart hol bolsikám? :-)
fabatka2 | 2011. december 22. | 11:16:11
Mufakkar | 2011. december 22. | 08:44:20
"Ezúttal nem fognak lőni, lehet menni bátran."
Te még itt tartasz???
Nem fogom elmagyarázni (mert ezek szerint úgy sem értenéd) a gyújtogató, rendőrökre Molotov-koktélt, kockaköveket hajigáló, épületeket, autókat felgyújtó csőcselék, valamint a kulturáltan - hangosan, de békésen - tüntető tömeg közötti különbséget...
Mufakkar | 2011. december 22. | 08:44:20
"A tüntetés helye és ideje: 2011. december 22. csütörtök 16.00 óra, a Rádió Pollack Mihály téri bejáratánál."
Ezúttal nem fognak lőni, lehet menni bátran. (karácsony előtt két nappal pfff.. a sok liberális inkább egymást tapossa a bevásárlóközpontokban..)
Mufakkar | 2011. december 22. | 08:40:19
A cikk első fele a nol.hu-n megjelent cikkek többségéhez képest példátlanul korrekt és tárgyilagos, de szerintem a színházi vezetőváltásokat nem kellett volna belevenni, no nem mintha azokon nem lehetne polemizálgatni (akár a Klubrádió frekvenciájának sorsához hasonló oda-vissza tekintéssel).
Egyet azért nem szabad elfelejteni; a rádió- tévé- mobiltelefon frekvenciák az állam tulajdonát képezik, az államot pedig a megválasztott kormány képviseli. Megtehetnék azt is, amit a franciák, hogy nem adják ki koncesszióba, hanem állami kézben hagyják a túlnyomó többségét - megjegyzem ez becsületesebb lenne. Talán az előző kormánynak nem kellett volna elodáznia a digitális vételre való átállást, mert akkor most kb. 30× ennyi rendelkezésre álló frekvenciából lehetne válogatni, annyi levitézlett pártelnök és farkát ütemesen verő (idézet az illetőtől!)újságíró összesen nincs az egész országban, amennyi elférne :-)
szabpal | 2011. december 22. | 06:35:27
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Chomsky | 2011. december 21. | 21:46:03
"A Klubrádió frekvenciájának elvétele miatt most már végérvényesen kiderült, hogy a hatalom meg akarja szüntetni a magyar sajtó szabadságát. Nem csak manipulálnak, hanem el is lehetetlenítik a még szabad médiumokat. Nem tűrhetünk tovább. Mindenki, akinek fontos a demokrácia és a szabadság az jöjjön a tüntetésre. Ne hagyjuk, hogy elvegyék tőlünk! Szervezkedjetek, gyertek és hozzatok magatokkal sok, sok embert. Terjesszétek.”
A tüntetés helye és ideje: 2011. december 22. csütörtök 16.00 óra, a Rádió Pollack Mihály téri bejáratánál.
Forrás: http://www.emasa.hu/cikk.php?id=9152
casio | 2011. december 21. | 20:48:48
értelmetlenségi | 2011. december 21. | 19:38:26
Hát mint tudjuk Orbán nem egy számítástechnikai zseni (persze csak ebben nem az) így talán elfelejti, hogy az internet világában nem tudja majd teljesen blokkolni a híráramlást. Bár ez nem jut el még mindenkihez és végül korlátozni is lehet, (lehet, hogy azt tanulmányozta Kínában), de akkor még mindig marad a régi, bevált külföldi adók hallgatása.
Sosem gondoltam volna, hogy egyszer újra másként gondolkodó leszek. Nem baj, majd írjuk a szamizdat újságokat megint. ma már korszerű nyomtatók állnak a rendelkezésre, nem kell stencilezni. :-)
értelmetlenségi | 2011. december 21. | 19:38:26
Ajánlom szives figyelmébe MINDEN kommentelőnek Orbán Viktor gyémánt tisztaságú intelmét: "Nem az számít, amit mondok, hanem az, amit teszek."
Ezt most tessenek átfordítani erre az ügyre. Megszűnt egy nyíltan baloldali rádió. Na és? Nem abból kell tájékozódni, pláne véleményt formálni, amit egy rádióadó (tévéadó) mond, hanem mindabból, ami körülöttünk, és ami főleg VELÜNK történik. A média, akár jobb, akár baloldali, hazudhat, de a tények - nos, azok sohasem.
Egyébiránt pedig van egy, a szocializmusban jól bevált módszer. Akkor megtanultuk, hogyan kell az egyensajtóból a sorok között kiolvasni az igazságot. Most majd megtanuljuk, hogyan kell az egyenrádiókból az igazságot meghallani.
harunalrasid | 2011. december 21. | 19:31:37
nos, a döntésben szerepet játszott, hogy a többi ajánlattevő 30-40%-kal több jogdíjajánlatot - több 10 millió forint - tett.
hát, ajánlani lehet, legfeljebb nem jön be.
kitermelni és megajánlani két külön dolog, persze, ha a pártállami reklámok célzottan oda kerülnek, mindjárt más az egész.
igaz, hogy hozzák a jogdíjakat, de csak az egyik zsebből a másikba csurgatják át a pénzt.
szabvány fideszes húzás.
Clandon | 2011. december 21. | 19:05:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mserussi | 2011. december 21. | 19:02:22
ki tett pénzt a két ismeretlen nyertes mögé és egyáltalán van-e ambíciójuk kereskedelmi rádiózást művelni?...ez az egész ügy a nyilvánosság által semennyire sem ismert nyertesektől is olyan sötét. lehet, hogy belefolyattak a kormányzati pénztárcákból sokmillió forintot az új rádiójövevényekbe, akik hallgatnak, lapítanak, mintha nem is tudnák, mi a piac, a piacgazdaság, a marketing, a médiapiac, stb.
Kotipityu | 2011. december 21. | 18:29:04
note | 2011. december 21. | 14:08:52
Hátha születik majd egy BALOLDALI rádió, amelyik tisztában van a rendszerváltás tényével. A Klubrádió szélsőséges UTÓDpárti és mindenáron Orbángyűlölő volt, már régen be kellett volna tiltani. A 2006-os események teljesen hamis értelmezésével nagyon sok kárt okoztak. Olyan KLIKK érdekében uszítottak, akiket '89-ben elzavartunk, de sajnálatosan kihasználták a "vértelen rendszerváltás" gyengeségeit, és újra hatalomra törtek.
---
Próblok a te szintedre sullyedni:szerintem beteg vagy.
tatu | 2011. december 21. | 18:04:47
waterloo20 | 2011. december 21. | 17:40:37
Igen, ezek komoly ervek. :-(
Most soroljam, hogy a kozszolgalati, meg a tobbi radiorol kit kellene megkerdezni?
De szerintem ez csak a lenyeg elmismasolasa. Mert ami fontos: van egy olyan radio, ami objektiv mertekkel merve a legkiegyensulyozottabb. Miert is nem csodalkozom, hogy ez bizony csipi jonehany jobbos honfiu szemet (fulet!!!). Az mindent elmond rolatok, hogy meg ezt az egyszem radiot is el akarjatok hallgattatni.
waterloo20 | 2011. december 21. | 18:02:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
waterloo20 | 2011. december 21. | 17:40:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
molson | 2011. december 21. | 17:35:58
Majdnem biztos vagyok, hogy a Fitch leminősítésében is szerepet játszik ez a jog, igazság és méltányosság tökéletes hiányával rendelkező döntés.
Ugyanis a hitelmínősitő értesítette a kormányt a 2 osztállyal történő lemínősítés közeli bejelentéséről.Nos a sok ,magát jobboldaliként aposztrofáló bolsevista-fasiszta, most örömködjön meg önérzeteskedjen.
tatu | 2011. december 21. | 17:12:33
Adrian Monk | 2011. december 21. | 16:23:34
Szerintem eleg primitiv (vagy finomabban szolva leegyszerusito) felfogas az, hogy a klubradio "ugyanaz pepitában". A Klubradioban soha nem volt semmifele kirekesztes, uszitas. A sokszor emlegetett betelefonalos musorban is rendszeresen raszolnak arra, aki durvabb hangnemet ut meg. Arrol mar nem is beszelve, hogy gyakran mar zavaroan sokszor engedik mikrofonhoz a masik oldal kepviseloit. Ez, persze, eleg szubjektiv erzet. De vannak objektiv szamok is, amiket a mediafigyelok szolgaltatnak, es kozze is tesznek. Ezek alapjan pedig egyertelmu, hogy a Klubradio a legkiegyensulyozottabb a mostani radiok kozul. Hat csoda, hogy zenes radiot akarnak ezen a frekvenciat, hiszen szakmai alapon, objektiv palyazati ertekelessel (ha hasonlo profilra irtak volna ki palyazatot) nem lehetett volna oket megszuntetni.
pawpar | 2011. december 21. | 16:55:37
Adrian Monk | 2011. december 21. | 16:23:34
"Akik itt siratják az "egyetlen független rádiót", könyörgöm, ne legyenek ennyire ostobák, vakok(süketek), vagy hAkik itt siratják az "egyetlen független rádiót", könyörgöm, ne legyenek ennyire ostobák, vakok(süketek), vagy ha nem azok, akkor ne nézzék már teljesen ostobának jónépet.
a nem azok, akkor ne nézzék már teljesen ostobának jónépet."
Én egyetlen olyan kommentet sem olvastam, mely az "egyetlen független rádiót" siratná. Jó lenne, ha megnevezné a kommentet. Olyat viszont többet is olvastam, mely azt a rádiót siratja, mely a kormánytól, a kormánypártoktól, vagy a szélsőjobbtól független. Ez pedig igaz. És sajnos az is, hogy a közmédia sem független, hanem nagyon is fidesz-függő.
rm53 | 2011. december 21. | 16:54:05
Kedves Adrian Monk!
OK, a Klubrádió nem különb a másik oldal ugyan így elfogult rádióitól. De azok nem vesztették el a frekvenciájukat! Én annak sem örülnék, ha csak baloldali rádiók lennének. De a normális jobbosoknak is vigyázniuk kéne, hogy legalább 1 azaz egy db olyan adó maradjon, ami nem csak az adott kormány szövegét nyomja.
Az a leegyszerüsítés, hogy "lejárt a pályázata, újra pályázott, nem nyert" hamis, mert hogy a pályázatot direkt úgy írták ki, hogy az ne feleljen meg a Klubrádió addigi profiljának.
Adrian Monk | 2011. december 21. | 16:23:34
Az hogy kiebrudalták, megszüntették, mennyire volt az eljárás korrekt nem tudom, de el tudom fogadni, hogy ez nem a véletlen műve, és ha ez így van akkor az nagyon nem jó!
De!
Akik itt siratják az "egyetlen független rádiót", könyörgöm, ne legyenek ennyire ostobák, vakok(süketek), vagy ha nem azok, akkor ne nézzék már teljesen ostobának jónépet.
A Klubrádió egy leheletnyivel sem különb a másik oldal ugyanolyan elfogult rádióitól, ugyanaz pepitában.
Nem jó, ha az elvakult rajongás valamelyik oldal iránt így beszűkíti a tudatunkat.
tavi görény | 2011. december 21. | 16:04:32
Mocskos gazember banda! Mindenhol és mindenkit kicsinálnak, akit nem gazsulál nekik. Ilyen senkiházi banda legutoljára Rákosiék idejében ültek a nép nyakán. Most azonban rengeteg hívük van, akik megrészegülten tobzódnak a kokárdázásban, a minden nemzeti, meg szabadságharci, meg nekünk senki sem mondhatja, etc. világában. Hogy közben csak az nem előz meg minket, aki nem akar, már fel sem tűnik. A fiatalok menekülnek innen, beintenek ennek a beteg embernek és beteg rendszerének.
pawpar | 2011. december 21. | 16:03:08
sankoka | 2011. december 21. | 15:35:24
"Valaki gondolt már rá, ha fele annyi kábító rádió lenne az mennyi spórolás lenne az országnak ? És talán munkát keresne a sok rádiósnak mondott valaki."
A helyzet ennél bonyolultabb, ráadásul a Klubrádióval kapcsolatban nem is illik ilyeneket mondogatni. Olyan rádió, mely elsősorban híreket, információkat, beszélgetéseket sugároz, nincs sok, és a Klubrádiót leszámítva (viszont a közrádiót is beleszámolva) elsősorban a kormányt szolgálja ki. Ráadásul a kereskedelmi rádiók számának csökkentésével csak akkor lehet "spórolni", ha a ezek a rádiók állami támogatást kapnak, vagy állami hivatalok és cégek reklámjait is sugározzák. Ilyesmiről az utóbbi időben a Klubrádióval kapcsolatban már szó sem volt.
Postmaster | 2011. december 21. | 15:58:16
Jogos a cikk első mondata, amihez az is hozzáfűzhető, hogy a rádió később szabályosan pénzt tarhált magának közönségétől, amely persze boldogan fizetett, mert a Klub megmentését remélte tőle.
Ugyanakkor egy 380-400 ezer fős hallgatottságú adóról van szó, amelynek rendkívül aktív - sok esetben a függőség jeleit is mutató - a hallgatottsága.
icemanus | 2011. december 21. | 15:53:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Walden | 2011. december 21. | 15:35:40
A Klubrádió politikailag balra húz(ott), ez vitathatatlan. Rettenetesen tolakodók és idegesítők voltak a szignáljai, és a műsorvezetőkkel sem volt mindig minden rendben. Az is lehet, hogy nem volt szeplőtelen a fogantatása, hogy pártalkuknak köszönhette létét a Szent Kétharmad előtti sötét időkben, és hogy a vezetője sem az a gáncs nélküli lovag (ahogy célozgatott rá valaki egy másik cikk alatt).
Viszont érdekes beszélgetéseket sugárzott, információgazdag volt a reggeli műsor, és nem ontotta magából a nap 24 órájában azt a borzalmasan szörnyen iszonyatos agyzsibbasztó popzenét, amit a többi.
Nyilvánvalóan más volt, mint a többi. Színesítette a palettát. Kár, hogy a mostani uracsoknak egy szín létezik, a reverendafekete. Hiányozni fog.
sankoka | 2011. december 21. | 15:35:24
Valaki gondolt már rá, ha fele annyi kábító rádió lenne az mennyi spórolás lenne az országnak ? És talán munkát keresne a sok rádiósnak mondott valaki.
Taskent | 2011. december 21. | 15:30:01
"A német nép megcsinálja a saját kultúráját a saját színházában."
Kapható a Mephisto c. film DVD-n, csak a budapesti SATURN üzletekben. Tegnap vettem meg.
metapumpa | 2011. december 21. | 15:16:24
morcospaplan | 2011. december 21. | 14:45:30
"Orosz József tudhatott valamit, hogy időben elhagyta a süllyedő hajót."
Aki tehette már régen elhagyta a "süllyedő hajót". A múlt század 20-as, 30-as éveiben, 1956 után. Az orvosrezidensek most fogják.
karaj21 | 2011. december 21. | 14:52:21
A Klubrádió elhallgattatása a pofátlanság csimborasszója !!
morcospaplan | 2011. december 21. | 14:45:30
Orosz József tudhatott valamit, hogy időben elhagyta a süllyedő hajót.
gope | 2011. december 21. | 14:43:01
Hogy jó, vagy rossz volt e a régi többpárti osztogatás, az már a múlt zenéje.
A mostani egypárti felállás szerint egyszólamúvá alakul a média.
Hogy ez európai, vagy demokratikus e, azt a kormánykoalíció és háttérintézményei leszarják.
Így van és akkor oszt jónapot.
jeromos | 2011. december 21. | 14:37:43
Egyetlen - szerény - vigasz: van internet is, még nem tiltották le ezek a sz@rháziak, mint Kínában...Meg amikor a beetetett magyar azt látja, hogy se pénzt, se fizetést, se nyugdíjat nem kap, amiből megélne, nincs munkája se, miközben a lézerjánosok milliós fizetéseket kapnak - akkor fröcsöghet a hírtévé, meg a magyar nemzet, stb...Akkor az emberek maguktól is rájönnek (már rájöttek), hogy ez egy gátlástalan, mocskos tolvajbanda. Aki csak a hatalmát akarja bebetonozni parlamenti ciklusokon át...De egyszer nagyon elég lesz belőlük..Még akkor is, ha a Klbrádió száját betapasztották.
jeromos | 2011. december 21. | 14:32:16
icemanus is jobban teszi, ha jegeli a magvas gondolatait. Vajon mit szólt volna, ha egy balos kormány bármilyen trükkel elhallgattatja a talpnyaló orbánista média hazugsággyárait? (Mint pl. ahogy a valamikori normális és elfogulatlan Magyar Hírlap többségi részvényeit is felvásárolta a zorbánista oligarcha Széles, és lett belőle egy teljesen eszement, gyűlölködő göbbelsi förtelem...) Na, akkor lett volna Molotov koktélos kirakatbezúzás, kukagyújtogatás minden héten..
pawpar | 2011. december 21. | 14:30:26
note | 2011. december 21. | 14:08:52
"A Klubrádió szélsőséges UTÓDpárti és mindenáron Orbángyűlölő volt, már régen be kellett volna tiltani. A 2006-os események teljesen hamis értelmezésével nagyon sok kárt okoztak."
Jó nagy baromságokat írogatsz, de a lényeg benne van.
Egyrészt ugyanis olyan baloldali rádió nincs, amely szociáldemokrata ellenes, viszont Orbán-párti lenne, és a 2006-os eseményeket a szélsőjobb szemszögéből nézné.
Másrészt nagyon sok demokratikus szellemű ember van, akinek a véleménye nagyon sok mindenben megegyezik a Klubrádióéval. Emiatt az emberek miatt kell a Klubrádiónak megszünni.
borkati | 2011. december 21. | 14:29:57
Visszasírjuk a Kádár rendszert. Akkor legalább a SZER-t halgathattuk a hivatalos helyett. Ceausescunak, Zsivkovnak és a többi valamikori vezárnek tágra nyilnának a szemei ha ezt látnák. Valószínűleg sorban állnának vezérünk ajtajánál tanácsokért.
Hubba Bubba | 2011. december 21. | 14:26:09
Hát akkor majd nem hallgatok többé rádiót. Vannak CD-im.
A híreket beszerzem a netről, blogokból, nol.hu-ról, innen-onnan.
elsore | 2011. december 21. | 14:24:51
Egy demokráciában a média elérhetőségét és megoszlását (beleértve a frekvenciagazdálkodást is) a közönségigény és a kiegyensúlyozott tájékoztatás követelménye határozza mmeg. És nem a politikai haszonlesés és ököljog elve, ami annyit jelent, hogy ha nekem több pénzem vagy hatalmam van, akkor több jár a demokráciából is. Persze ezt azoknak nehéz megérteni, akik pénzzel mérik a demokráciát.
jeromos | 2011. december 21. | 14:24:47
note: aki "orbángyűlölő", azt már rég be kellett volna tiltani? Ki a fene az az "orbán"??? Ekkora lóellenzővel járkálsz, te idióta?
jeromos | 2011. december 21. | 14:20:47
taligák és csőlátó társaik: a Klubrádió egyszer már sikeresen megnyerte a frekvencia pályázatot, még az ORTT-nél..Pedig ott se volt balos túlsúly, de nem ám..Az paritásos szervezet volt. Csak most a fideszes göbbelsi propagandagépezet még ezt az utolsó mohikán, nem talpnyaló adót sem viseli el. A diktátorok az egyszólamúságot, azaz ugyanazt a maszlag hazugságot szeretik terjeszteni, amit már a rémhírtévétől az egész magyar királyi-, meg Duna tévén keresztül a sakkban tartott és semmitmondó kereskedelmiek is művelnek. Ebbe a sorba a KLubrádió szókimondása, a betelefonáló, leplezetlenül felháborodott és orbánizmust megvető hallgatóság véleménye már nem fér bele...Tökmindegy, hogy eredetileg mi köze volt az adónak az autóklubhoz. Most egyedül már csak neki van köze az igazsághoz..Ha elhallgat, akkor jöhet megint egy húsz éve elfeledett külföldi Szabad Európa Rádió, amiből megtudhatják az érdeklődők, hogy mit hazudott az orbánmaffia aznap..Sokan élnek még, akik tudják, hogyan kell értékelni azt, ha a "TASZSZ jelenti.." Hát idejutotunk, a civilizált Európa szégyenpadján..De az kizárt, hogy ezt a jogállamok közössége eltűrje..Orbán ezután fogja kapni a kokikat és sallerokat..Már az IMF és az EU jelezte is a tárgyalások feltételeit...Ezek a feltételek tovább szaporodnak, ha a csuti bandita nem bír magával..Vagy repül, mint Berlusconi, vagy Papandreu.. Ez utóbbit sokan értékelnénk ebben az átvert, kirabolt kis országban..
pawpar | 2011. december 21. | 14:16:49
Darnai | 2011. december 21. | 13:55:41
"Mindentől függetlenül a klubrádió eszmerendszere és emberei soha a büdös életbe nem fognak kihalni Magyarországon. Lehet a jobboldal 20 évig hatalmon egyfolytában, akkor is a liberális, globális ideológia fogja uralni az összes fontosabb posztot az országban, most csak egy apró pontot vesztettek el egy kis időre."
A maga valódi problémája az, hogy azok a demokratikus elveket valló emberek, akik közül a Klubrádió hallagatói kikerülnek, nemhogy kihalni nem fognak sohasem, hanem mindig is többségben lesznek Magyarországon. Az ne tévessze meg, hogy egy kisebb részük egy rövid időre átállt a maguk oldalára. Már rájöttek, hogy hibáztak és már visszajöttek a jó oldalra.
tatu | 2011. december 21. | 14:15:53
note | 2011. december 21. | 14:08:52
A mindent allamosito, komcsikkal teli, allamparti szerepre toro Fidesz idoszakaban tenyleg komolyan is veszed, amit irtal?
note | 2011. december 21. | 14:15:15
""""A pénz mehetne – mondjuk – a rezidenseknek, a cenzorhivatalba meg elég lenne egyetlen ember, aki, mielőtt a papírokat aláírja, betelefonál a miniszterelnök hivatalába, és megkérdezi, hogy ki kerüljön adásba.""""----- Na de akkor cenzoriskola is kell, ott meg Lendvai lenne a "nagytapasztalatú" professzor ???
Darnai | 2011. december 21. | 14:14:05
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kismillio | 2011. december 21. | 14:11:02
Nablaquadrat
Ugy látom neked elgurult a gyogyszered , sürgősen fordulj orvoshoz : A fidesz már az összes rádiót tv lenyulta királyi hirszolgáltatóvá tette , ahol azt lehet leadni mit ők engednek . Egy példa a parlamenti tudósitásokbol semmit nem látsz mert a fidesz és orbán király nem akarja hogy valamit az állam polgár időben megtudjon , a nyers valóságba csak kozmetikázva mint a Lomnici ügyet , tehát pokolba az olyan vakbuzgókkal , orbánhivőkkel mint te vagy .
note | 2011. december 21. | 14:08:52
Hátha születik majd egy BALOLDALI rádió, amelyik tisztában van a rendszerváltás tényével. A Klubrádió szélsőséges UTÓDpárti és mindenáron Orbángyűlölő volt, már régen be kellett volna tiltani. A 2006-os események teljesen hamis értelmezésével nagyon sok kárt okoztak. Olyan KLIKK érdekében uszítottak, akiket '89-ben elzavartunk, de sajnálatosan kihasználták a "vértelen rendszerváltás" gyengeségeit, és újra hatalomra törtek.
pawpar | 2011. december 21. | 14:08:41
icemanus | 2011. december 21. | 13:21:36
"A klubrádiót nem kiebrudálták ,hanem csak egyszerüen nem nyert bármennyire is fáj ez liberóértelmiségnek.Pontos fogalmazás jobbat tenne a NOL-nak is mert a bankokat sem veszteség érte a bankadó és végtörleszés miatt csak a bazi nagy profit lesz kevesebb /mennyivel másként hangzik egy rendesen megfogalmazott hir/"
A klubrádiónak igenis kiebrudalták, mert egy kb. félmilliós hallgatósággal rendelkező rádiónak nyilvánvaló poltikai okokból nem hosszabbították meg a már 10 éve birtokolt hullámhosszát. Veszteni valójában félmillió ember vesztett.
Azt pedig, hogy a bankokokat (magyarországi fiókjaikat) valódi veszteség érte-e vagy nyereség csökkenés, azt maga valójában nem tudhatja, mivel biztos, hogy nen ismeri az összes bank összes könyvelését. A valódi vesztesek egyébként azok az állampolgárok és cégek voltak, akikre a kormány statisztálása mellett a bankok áthárították a bankadó jelentős részét. A végtörlesztés nyertesei azok voltak, akik amúgy is tudtak volna törleszterni, vesztesei pedig mindazon devizahitelesek, akiknek a végtörlesztés miatti árfolyamnövekedés miatt megnőttek a törlesztései.
Tényleg nem árt pontosan fogalmazni még magának sem.
tatu | 2011. december 21. | 14:08:23
merle | 2011. december 21.
Pofatlan kepmutatas, amit irsz, semmi tobb. Lehet, hogy a taggyulesen, az akol melegeben, ez jol hangzik, de egy nem is tul magas IQ szint folott mar szanalmas.
jété | 2011. december 21. | 14:07:32
nem lesz ez így örökké, az elmúlt másfél év alatt az egész ország nem vált fidesszé!!!!!!!!!!!
gabp | 2011. december 21. | 14:07:17
szerintem ez hatalmas öngól.
akkora támadási felületet nyitott az amúgy is támadás alatt álló forradalmi kormány, amekkorát biztos nem tud védeni.
europai szankciókkal kell szembenéznie...
liberal001 | 2011. december 21. | 14:05:36
Kérjük vissza a Szabad Európa Rádiót! Elég abból, hogy csak a kártevő kormányzó csürhe hangja jön az éterből.
taliga | 2011. december 21. | 14:05:20
Boris | 2011. december 21. | 13:54:57
"taliga!
Nagyon átlátszó, hogy hivatásszerűen írsz!"
?????
ordító egér | 2011. december 21. | 14:04:49
taliga | 2011. december 21. | 13:49:32
Vagyis jól gondoltam.
Amúgy nincs jelentősége.
merle | 2011. december 21. | 14:02:03
tatu | 2011. december 21. | 13:52:19
Tatu valóban komoly értelmezési gondokkal küzdhet. A Klubrádiótól nem vették el a frekvenciát. Ez a frekvencia engedély lejárt, ezért ÚJ PÁLYÁZATOT írtak ki. Ezen a Klubrádió is részt vehetett, nem volt kizárva, ígérhetett, licitálhatott stb.
Nem ő nyert.
Pedig Cohn Bendit is drukkolt nekik.
"Nehany korlatolt ertelmu, de annal "nemzetibb" erzelmu medvebocs nevezte mar szelsoseges, uszito, stb radionak a Klubradiot. Lelke rajta. De azert a fenti cikkbol levezetni annak jogossagat, hogy a Klubradiotol meltan vettek el a frekvenciat, azert az mar eros olvasasi-szovegertesi problemakra mutat.
merle | 2011. december 21. | 13:58:57
"Szögezzük le az elején: a Klubrádió indulásakor az újszülöttön nehéz lett volna felismerni a szeplőtlen fogantatás jegyeit. Az adó a Rádió M Classic hullámsávját nyerte el, kifejezetten azzal az ígérettel, hogy az Autóklub rádiója lesz, és a nap 24 órájában közlekedési információkat fog sugározni, némi zenei aláfestéssel.Aztán a valóság másként alakult, "
Hű de szégyenlősen mértékadó fogalmazás. Magyarul ugyebár ez azt jelenti, hogy nem tartotta be a szavát az adó.
No most lehet felsorolni az ígéret megszegése miatt tiltakozó mértékadókat.
Gondolom pont azok lesznek, akik most lármáznak.
Darnai | 2011. december 21. | 13:55:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Boris | 2011. december 21. | 13:54:57
taliga!
Nagyon átlátszó, hogy hivatásszerűen írsz! És még annyi fáradságot sem veszel, mint társaid egy része, hogy legalább értelmesen...
Megbízóidat már ez sem zavarja?
nablaquadrat | 2011. december 21. | 13:54:17
"Az állam egyik hatósága most az elegancia és a függetlenség látszatát mellőzve, egypárti logikával elveszi a szót egy világnézetileg kétségkívül balra húzó ..."
Balra húzó? Ahol egy Kuncze Gábor pártelnök a REBISZ-bázisú Gyurcsány-koalícióból műsorvezető lehet, az a Kuncze Gábor, aki a parlamentben a TV-kamerák és az egész ország láttára-hallatára röhögte ki a rendőrök által eszméletlenre vert ellenzéki képviselőt, "Révész Mártíriuszt", - nos ez a rádió lenne csupán csak balra húzó? És miért éppen balra?
A néhai Augusto Pinochet tábornok-diktátornak elfelejtettek műsort szentelni e rádióban? Vagy csak nem sikerült megalkudni vele? Esetleg nem élt a Kuncze Gábornál is érdemdúsabb tábornok elég hosszú ideig ahhoz, hogy a Klubrádióban műsort kaphasson? Mondjuk, Kunczéval közös műsort, melyet természetesen Gyurcsány szemlézhetett volna rendszeresen blogjában?
tatu | 2011. december 21. | 13:52:19
Nehany korlatolt ertelmu, de annal "nemzetibb" erzelmu medvebocs nevezte mar szelsoseges, uszito, stb radionak a Klubradiot. Lelke rajta. De azert a fenti cikkbol levezetni annak jogossagat, hogy a Klubradiotol meltan vettek el a frekvenciat, azert az mar eros olvasasi-szovegertesi problemakra mutat.
merle | 2011. december 21. | 13:51:07
"A pályázati felhívásoknak az NMHH közleménye szerint kiemelt célja volt az állami tulajdonú frekvenciákkal való hatékony gazdálkodás. A három nyertes pályázó az eredeti "kikiáltási árnál" jóval magasabb díjajánlatot tett, átlagosan több tízmillió forinttal ajánlottak többet, mint a pályázati felhívásban szereplő kiindulási összeg."
Csak egy kérdés:Mennyit ajánlott a Klubrádió?
taliga | 2011. december 21. | 13:49:32
ordító egér | 2011. december 21. | 13:45:11
Nem vagyok médiaszakember!
Néhány adó néhány műsorát hallgatom csak.
1 vélemény | 2011. december 21. | 13:45:36
baj!!!!!!!!! de meg fogják gondolom találni az elfogulatlan hir keresök ezután is a hireket, csak sajna egyre kevesebb helyenn.ha ezek a emberek elhúznak ahova valók, mármint a kormány.nos akkor az akkori kormánynak se szabad kevéssbé aljasnak lenni mint a mostaniak. nem szabad erkölcsi okokra meg tiszességre hivatkozni. meg kell öket rogyasztani véglegesenn.médiájukat föleg ami velejéig romlott kevés kivételtöl. addig meg persze kapcsoljatok el a m1,m2,duna1,2 echóförmedvényröl. hirtv magyarnemzetnek csúfólt förmedvényröl. magyar hirlapról. nem is emlitve a ettöl förmedvényebb valamiket. nehéz lesz a igasságot megtalálni. meg a gyözelmi jelentéseket mellözni . hogy hajde jó nekünk . ezekenn nem lehet hallani hogy soha ennyi ember nem halt fagyhalált.egekbe a élelmiszerárak. a kormányunk 1 .eskiházi. tévedés ne essék a hazánk ugyanolyan felemelö és fenséges mint elötte. azt csak a orbán és tsa-i gondólják hogy csak ök a haza.nehéz lesz de passziv ellenállásal, kitartással ,állhatatossággal. elérjük eltarkarodjanak ezek ahova valók bár az a baj ellenzékbe is maradandó károkat okoztak.saját maguk is szivnak akkori énjük miatt de ez legyen a ö gondjuk de hazánk meg egyre lejjeb megy cseppet sem áldásos működésük miatt. aslepjükön kivül 1-re többek szeme nyilik meg!!! hajrá magyarország.
ordító egér | 2011. december 21. | 13:45:11
taliga | 2011. december 21. | 13:41:03
Ha úgy nézzük, akkor te erről nem tudtál, de most hirtelen felderült az arcod, hogy jó muníciót kaptál. Vagy nem?
ordító egér | 2011. december 21. | 13:43:22
Ez most a konzervbolsik ideje. Ez nem is vitás.
Miként az sem, hogy semmi nem tart örökké.
Előbb, vagy utóbb azt a szart öntik a fejükre, amit most ők csinálnak.
taliga | 2011. december 21. | 13:41:03
Kedves Hargitai Úr!
Arra utaltam, amit végül is Ön írt le, ti. eleve a Klubrádió (nekik sincs közük az Autóklubhoz) egy egészen más műsorszerkezetet és tartalmat vállalt (igért) a Rádio M Classic sáv átvételekor, mint amit végül is sugárzott. Ha így nézzük, akkor már a kezdettől fogva szerződésszegést követett el.
durrbelejeno | 2011. december 21. | 13:33:57
icemanus | 2011. december 21. | 13:21:36
Én sem azt mondom, hogy korlátolt vagy, csak azt, hogy a valóságot tekintve kihívásokkal küzdesz.
Ez ugyan nem hír, de mennyivel másként hangzik.
icemanus | 2011. december 21. | 13:28:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hargitai | 2011. december 21. | 13:28:18
Kedves taliga,
ott a probléma, hogy az Autórádiónak semmi köze az Autóklubhoz, és egy politikai-közéleti rádió frekvenciájára az állam (a kormány) olyan pályázatot írt ki, amin csak zenerádiózásra szóló programmal lehetett elindulni - vagyis eleve borítékolva volt, hogy a Klubrádió nem nyerhet.
De azért legyen csak bátran álnaiv, ez állampolgári jog.
kolmár | 2011. december 21. | 13:23:53
Mi mást lehetett várni egy fideszes médiatanácstól? Előre tudtuk. Itt csak a fideszes meg a nyilas rádiók pofázhatnak, nem igaz icemanud és Pasinszki? A végrehajtás kisszertűsége is fideszre vall, azaz egy nevenics valamit egy elismert rádió ellen bedobni.
taliga | 2011. december 21. | 13:23:02
"Az adó a Rádió M Classic hullámsávját nyerte el, kifejezetten azzal az ígérettel, hogy az Autóklub rádiója lesz, és a nap 24 órájában közlekedési információkat fog sugározni, némi zenei aláfestéssel."
Most a Klubrádió sávját egy "Autórádió" nevű adó nyerte el, tehát visszatértek az eredeti állapothoz.
Hol itt a probléma...???
icemanus | 2011. december 21. | 13:21:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Pasinszki | 2011. december 21. | 13:20:35
Ezt akarta nép. Nem?
|