belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Kurucinfo: itt a vég?

Vezető értelmiségek igyekeznek szaván fogni Szalai Annamáriát, aki egy interjúban azt mondta, hogy ha a kuruc.infón törvénytelenséget találnak, elérhetetlenné tetetik az oldalt. Hát ők találtak rengeteget.

NOL| 2010. november 17. |113 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

venember | 2010. november 18. | 22:02:30

nablaquadrat | 2010. november 18. | 09:04:34
@ vakablak | 2010. november 17. | 14:20:52
"Egy pillanatig sem vits termszetesen, hogy a kurucinf egy foskupac, ..."
"Miért, pl. Halmai Gábor maga nem az ?"

Nem. És tanultam egy nagyon jó szót manipultól, ami e megjegyzésre ráillik: alpári. Ami viszont az egész hozzászólásból kiviláglik, az a gyűlöletkeltés és a kirekesztés. A Hegylakó effektus. Hogy mást ne mondjak.

imperiolo/2 | 2010. november 18. | 11:30:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

imperiolo/2 | 2010. november 18. | 11:26:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

imperiolo/2 | 2010. november 18. | 11:26:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

imperiolo/2 | 2010. november 18. | 11:15:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

sakharov | 2010. november 18. | 09:12:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nablaquadrat | 2010. november 18. | 09:04:34

@ vakablak | 2010. november 17. | 14:20:52

"Egy pillanatig sem vitás természetesen, hogy a kurucinfó egy foskupac, ..."

Miért, pl. Halmai Gábor maga nem az ?
Ki számolja végre össze, hogy ez a hiteltelen "alkotmányjogász", -aki valójában csak egy paragrafus-facsarásra specializálódott vigéc-, különféle jogcímeken az MSZP/SZDSZ delegáltjaként az utóbbi 20 évben hányszor százmilliót zsebelt be (párt)szolgálatai honoráriumaként?

Gondolkodjunk egy kicsit, ahogy a magyar közélet jövője sokak számára tisztábbnak tűnik a kuruc.info nélkül, ugyanúgy, legalább ugyanennyire nem igaz-e ugyanez magára Halmaira, Gyurcsányra, Szilvássyra, Kunczéra, Bolgár Györgyre, Zoltai Gusztávra, ATV-re, Kilényi Gézára ..., sőt a látszólagosan pártként működő, jogrendszerűnk hibájából ekként bejegyzett, -de ki tudja pontosan milyen szervezeti kategóriát képviselő- MSZP-re?

Hány generációnak kell még elkopnia, elfáradnia, kiégnie azokban a harcokban, amik a Franco tábornokot és Pinochet-et is megszégyenítő, már 20 éve és napjainkban is éktelen csatazajjal kísért nagy MDP-MSZMP-MSZP "túlélő-show"-ban folyik - természetesen kizárólag a demokrácia és az alkotmányos jogállam védelmében?

sniper | 2010. november 18. | 08:22:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2010. november 18. | 08:22:02

Csak ismételni tudom önmagam:

Pontosan a magukat liberálisan gondolkodóknak kellene kiállniuk a kuruc.info müködése mellett, helyesebben a betiltásuk ELLEN a vélemény- és szólásszabadság nevében. És ez független az olvasható tartalomtól!

"Nem értek egyet a véleményével, de életem végéig fogok harcolni, hogy elmondhassa!"
(Voltaire)

sakharov | 2010. november 18. | 07:36:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2010. november 18. | 07:34:52

Balango | 2010. november 17. | 22:42:50

Telitalálat.
Már egy ideje én is észrevettem, hogy sokakhotz hasonlóan nicket váltott.

Onnan nyomja a nagy vizen túlról az ékezet nélküli klaviatúrán és szokásos módon bármit írok (pl. ma csütürtök van), beleköt...

:)

imperiolo/2 | 2010. november 18. | 01:55:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. november 18. | 01:25:47

Imádom a kétértelmű doctornolt!!
Remélem legközelebb a labanc.infón fog üzenni!!
Szeretem, ha ilyen értelmes!!!!!!!!!!!
J.L.

doctornol | 2010. november 18. | 00:12:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

doctornol | 2010. november 18. | 00:07:12

A pedofil kurucok internetes szennyéről van szó, amit a gelesztás belű Novák (illegalitásban) szerkeszt? Az a XXI. század szégyene, nemkülönben Novák és lángosképű párja..

kundzsa | 2010. november 17. | 23:05:59

Elolvastam a cikket. Gondoltam magamban: ejj, azért ez talán túlzás lenne. A cenzúra visszásságaira, a véleményszabadságra és egyebekre gondoltam. "Megnézem magamnak, nem lehet ez olyan durva." Nos, betöltöttem az oldalt és mit látok: nyílt bu.zizás (így, szó szerint) és zsidózás, aztán csuktam is be gyorsan. Ez tényleg túlmegy egy bizonyos határon. Nem vagyok híve a cenzúrának, de amikor egyesek nagy nyilvánosság előtt mások emberi méltóságát alázzák, az ellen minden törvényes eszközzel fel kell lépni.

Balango | 2010. november 17. | 22:55:28

Bocsánat: nem ismerem mindegyik nyelvet. De hogy ilyen olasz névszó - főleg "császár" jelentéssel - nincs, az biztos.

Balango | 2010. november 17. | 22:42:50

imperiolo/2 | 2010. november 17. | 22:34:24

"Balango.

Sajnos nem javul bejegyzeseid minosege."

Örülök, hogy figyelemmel kíséred őket.

"Nem tudom ki az a "draga jo oreg csaszi". Az en nickem olaszul csaszart jelent.
Nem ugyanaz."

Drága barátom, a te nicked az égegyadta világon semmit nem jelent. Ilyen olasz szó ugyanis nincs.
A csaszi/2 viszont utalhat a császárra, mint ahogy ennek a szerencsétlen, semmilyen nyelvben nem létező "imperiolo" szónak a töve is. És ott a "/2". És az ékezetek hiánya.

Na, nem akarsz őszinte lenni?

Balango | 2010. november 17. | 22:37:31

libertyMUC

"na ugyan már milyen információkra gondolsz amiket máshol nem lehet beszerezni/olvasni?"

Pl. kis színesekre rólatok. Hírek a hátsó udvarotokból, szemelvények a sajtótokból (linkekkel, ellenőrizhetően), olyan hírek a nyugati sajtóból, amelyeket az itteni fősodratú média - ki tudja miért - nem vesz át, ilyesmik.
Szóval egy-két olyan dolog, ami érdekelheti az embert, még hozzánk is köze lehet, de ti biztosan nem fogtok dicsekedni vele.

A normális embernek (téged egyébként nem sorollak ezek közé) nyilván nem a kuruc.info a fő hírforrás, de a sokoldalúság kétségtelenül előny.
Látod, én is milyen sok időt töltök itt köztetek, pedig sok közöm nincs hozzátok.

Azt viszont - írói munkásságod alapján - készséggel elfogadom, hogy te valóban szakértő lehetsz abban a kérdésben, ki szorul "professzionális pszichikai segítségre".

imperiolo/2 | 2010. november 17. | 22:34:24

Moderálási alapelvek- komment törölve -

libertyMUC | 2010. november 17. | 22:13:56

Balango, szögön tgaláltad a fejet, mert tényleg:
"vannak olyan kül- és belpolitikai információk, amik kizárólag a kuruc.info-ról szerezhetők be"

na ugyan már milyen információkra gondolsz amiket máshol nem lehet beszerezni/olvasni? azokra, amik csak újnyilasokat érdekel? (na azokért igazán nem kár ha nem olvashatóak) vagy azokról a névtelen "olvasónkról" (kukac info olvasóról persze) van szó, aki pl botránkozva ír a kukacoknak hogy a cigók ezt meg azt csinálják a "városukban".. pl hogy a romagyerekek pancsolnak a kánikulában a szökökútban? (persze minösíthetetlen hangvételben).. meg a hangulatkeltü rémhírekre gondolsz? az összeesküvési teóriákra? na ezek aztán fontos információk...
és komolyan gondolod, hogy cenzúra van m.o.-on?

ugyan már.. egy kukac infó kaliberü szenny- és heccoldalra semmi szükség. létezése már egyedül undorító nemzeti szégyenünk. aki ezt nem érzi, nem látja, nem tudja (poltikiai színezettöl függetlenül, csak a humanitás nevében), annak komoly problémái vannak az össztársadalmi demokratikus szocializációjával és professzionális pszcihikai segítségre szorul.

Balango | 2010. november 17. | 22:05:29

imperiolo/2 | 2010. november 17. | 22:02:48

Csak nem te vagy az, drága, öreg, csaszi/2?

Mondd, hogy eltaláltam!

imperiolo/2 | 2010. november 17. | 22:02:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

imperiolo/2 | 2010. november 17. | 21:54:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

silenthill1 | 2010. november 17. | 21:51:27

kékestető | 2010. november 17. | 21:39:36
De nem fogja tudni. Ez internet, nem tv műsor.
Más kérdés, hogy sajnos...

kékestető | 2010. november 17. | 21:39:36

Érdekes, hogy a vezető balliberális értelmiségiek az előző MSZP/SZDSZ kormánynál nem tudták elérni a kruc.info elhallgattatását.
Iegn, mert akkor a fidesz és sajtója, minden ilyen kísérletre diktatúrát kiáltott volna!!!!
Most meg a fidesz el fogja, mert már kényelmetlen lenne az egyre inkább őket és politikájukat (pl. Kubatov-lita), kormányzásukat támadó kuruc.info.
Orbán nagy hatalomtechnikus! A Jobbik megrendszabályozásával, elnyomásával nem csak az estleges trónkövetelőt építi le, hanem bezsebeli a balliberális, zsidó származású elit ill. a külföld elismerését, támogatását.S persze épülhet - megzsírozva - a (fél)diktatúra tovább!
ÉN NEM ILYEN (BALLIB) ÉRTLMISÉGET AKAROK!

Kattintós Kőkorszak | 2010. november 17. | 21:16:29

Ha megint lekapcsoltatják a hatalmasok a kurucot, akkor megint küldök nekik egy csomó pénzt (akár havonta is), mert bár mostanában egyre több írásukkal nem értek egyet, a szólásszabadságot a legfőbb emberi jognak tartom.

adamant | 2010. november 17. | 20:38:44

Balango, szögön tgaláltad a fejet, mert tényleg:
"Ugyanakkor - és ez viszont már nem a kuruc.info szégyene - vannak olyan kül- és belpolitikai információk, amik kizárólag a kuruc.info-ról szerezhetők be, mert - itt nem részletezendő okokból - semmilyen "normális" bal- vagy jobboldali orgánum nem meri vagy nem akarja közölni őket."

Szinte szóról szóra ezt mondta egy ismerösöm, aki rendszeresen olvassa öket. Ha viszont enyire utálja öket Ungár Klára, akkor biztos lehet bennük valami értékes is...

Ezután felcsigáztatok és rendszeresen olvasom öket, hátha érdemesek (online pure) összehasonlításra...
:)

pesties | 2010. november 17. | 20:21:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Balango | 2010. november 17. | 20:21:00

amergin | 2010. november 17. | 19:14:24

Balango | 2010. november 17. | 18:52:54

Balango: szerinted kérnék a betiltását, ha csak kellemetlen tényeket közvetítene, náci propagandát pedig nem?


Igen. Ráhúznák a kellemetlen tények közlésére, hogy náci propaganda. Most erre azért nincs szükség, mert van valódi náci propaganda is rajta.

dzsoki1 | 2010. november 17. | 20:16:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

imre608 | 2010. november 17. | 20:16:26

Moderálási alapelvek- komment törölve -

JAMPISTA | 2010. november 17. | 20:09:21

Artur, vakablak, dzsoki1! veletek vagyok alighanem megint alkohol vagy drog lehet a dologba esetleg sima ülep tisztítás, nem pedig alapelvek. sajnos egyre gyakrabban és tendenciózusabban fordul elő! Szerintem!!!

aladddin | 2010. november 17. | 20:08:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

dzsoki1 | 2010. november 17. | 20:06:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

dzsoki1 | 2010. november 17. | 20:05:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

dzsoki1 | 2010. november 17. | 20:02:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

dzsoki1 | 2010. november 17. | 20:01:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tovaris | 2010. november 17. | 19:39:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

dzsoki | 2010. november 17. | 19:32:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

silenthill1 | 2010. november 17. | 19:17:59

Inkább nevetséges ez a náci oldalacska, a maga kis hírecskéivel, kb a Hírcsárda szintjén áll, csak itt nem a humor miatt röhög az ember :)
Az már megint más kérdés, hogy évek óta izmoznak ezen a törlésen, már a szocik is megszakadtak, aztán mikor töröltették, megjelent rá egy napra újból. Fogják már fel ezek a retrogád hülyék, a XXI. században élünk. Nincsen itt már semmiféle tiltás, ha csak nem Kínában élünk. Costa Ricáról hallott már valaki? Havi 10 ezer alatt adnak szervert... jogi lehetőség? Hááááát...

amergin | 2010. november 17. | 19:14:24

Balango | 2010. november 17. | 18:52:54

Balango: szerinted kérnék a betiltását, ha csak kellemetlen tényeket közvetítene, náci propagandát pedig nem?

Balango | 2010. november 17. | 18:52:54

Tény, hogy a kuruc.info nap mint jogszabályt sért, és az is tény, hogy nem kis számban van rajta egyrészt kifejezetten uszító, másrészt minősíthetetlen hangvételű és színvonalú cikk. Sok cikk kifejezetten primitív is, illetve nem ritkán akad olyan is, ami vitathatatlanul és teljesen egyértelműen náci.

Ugyanakkor - és ez viszont már nem a kuruc.info szégyene - vannak olyan kül- és belpolitikai információk, amik kizárólag a kuruc.info-ról szerezhetők be, mert - itt nem részletezendő okokból - semmilyen "normális" bal- vagy jobboldali orgánum nem meri vagy nem akarja közölni őket.

Ha van az itt jelenlévő baloldali vagy liberális kommentelők között olyan, aki tényleg olvassa a kuruc.info-t, akkor az pontosan tudja, hogy nem csak gyomorforgató és esetenként szánalmasan primitív propagandát közvetít, hanem néha kellemetlen tényeket is.
És valószínűleg ez az, ami jobban fáj az aláíróknak, mint a nyílt nácizmus.

tooop | 2010. november 17. | 18:08:03

Boritékolható, hogy nem lesz vége a kuruc.info-nak, mert a Fidesznek még szüksége lesz a Jobbikra - a következő költségvetés megszavazásakor már biztosan! Lesznek saját dezertőrei, így csak a Jobbikkal lesz biztosítható a mindet eltaposó gépezet!

sanyi77 | 2010. november 17. | 17:46:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tarpataky | 2010. november 17. | 17:29:10

Mi van vakablak?Mire rágtak be a moderátorok?

tarpataky | 2010. november 17. | 17:27:26

Én sem kedvelem a fideszt,szinte a szélsőségekig menő nacionalismusáért,diktatórikus nyomulásáért,de mert ez nem jöhetett volna létre a balliberális oldal mérhetetlen ostobaságai nélkül,ezért kussolok,magunknak köszönhetjük.A mi főzetünk,most égeti a szánkat,már volt itt osztrák,náci,komcsi diktatúra,edzettek vagyunk,most a "nép"egy narancsosra vágyott.Varietas delectat.

vakablak | 2010. november 17. | 17:22:46

Arthur | 2010. november 17. | 17:13:07

Ez a kimoderálás valóban megdöbbentő volt.

tarpataky | 2010. november 17. | 17:18:28

Szólásszabadság?Egy polgári demokráciában igen.Egy konszolidálltban igen.De csak akik szólnak.Emberi hangon.De a vonító náci kutyáknak csak kikötve az óljuk előtt van ugatási szabadságuk.Akik hitler szüli napját ünneplik,rasszisták,fasisztikus "elvek"et vallanak,stb.azaz a "kuruc" infósoknak nincs helyük itt,ugassanak Amerikában,ott csak röhögnek rajtuk,piti pancserek.

Arthur | 2010. november 17. | 17:13:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

refenci lajos | 2010. november 17. | 17:11:28

Betiltani a kuruc.info-t? Régi sláger: Jó az álmodozás! Vagy inkább álmodik a nyomor?

realista | 2010. november 17. | 16:31:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Che21 | 2010. november 17. | 16:27:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Arthur | 2010. november 17. | 16:22:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Istapp | 2010. november 17. | 16:22:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bulgárgyörgy | 2010. november 17. | 15:39:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. november 17. | 15:19:24

Igazi Trebics | 2010. november 17. | 15:08:37
„1. Ha a magyar root névkiszolgáló nem tud a kurucinforól, akkor mit csinálsz (és nem tudod az IP-címét)?”

Az mit jelent, hogy nem tudod az IP-címét? Miért nem tudod? Egy tized másodperc megtudni.

2. Nincs kifogásom a törvények betartatásával kapcsolatban, csak a Szalai-féle média-hatóság nem erre a célra alakult, hanem a Fidex érdekeit védeni hivatott cenzori hivatalként. A közszolgálati médiák azóta szigorúan a Fidex szócsövei, és a magánkézben lévőket is ellehetetlenítik ill. betiltják, ha a Fidex érdekei úgy kívánják meg. Ez a pártállam logikája.

beaver | 2010. november 17. | 15:16:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Sigismundus | 2010. november 17. | 15:14:51

bulgárgyörgy | 2010. november 17. | 14:39:10

És te, nem vágysz vissza Kurucinfországba? Remélem már csomagolsz.

Pasinszki | 2010. november 17. | 15:09:53

Ejnyemár! Hát nem azért állították oda a Szalayt, hogy a szövetségeseket vegzálja!

Igazi Trebics | 2010. november 17. | 15:08:37

Vakablak!
1. Ha a magyar root névkiszolgáló nem tud a kurucinforól, akkor mit csinálsz (és nem tudod az IP-címét)?
2. "Nem figyeltem egy napig, és máris pártállami struktúrák alakultak ki angol (sic!), német és ausztrál viszonylatban? Ott is a választási ciklusra szóló felhatalmazás időtartamát..." Nem túlságosan érdekel a fidesznyikek/ballibek ostoba vitája. Angliában legalább öt év óta simán elérhetetlenné teszik a pedofil webhelyeket _központilag_. Ausztráliában állami cenzúra létezik (csak osztályozásnak hívják), az utóbbi hónapokban számos ország (liberális demokrácia!)jelentette be, hogy az internetes tevékenység szabályozásának kiterjesztésére készül. Nem értékeltem, hogy ez jó, vagy rossz, csupán egy tényt rögzítettem.

Ideológiai titkár | 2010. november 17. | 14:57:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Ideológiai titkár | 2010. november 17. | 14:57:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. november 17. | 14:55:36

Igazi Trebics | 2010. november 17. | 14:47:56
„A cenzúráról sivalkodóak pedig egy kicsit odafigyelhetnének z angol, német, auzstrál stb. fejleményekre.”

Nocsak! Nem figyeltem egy napig, és máris pártállami struktúrák alakultak ki angol (sic!), német és ausztrál viszonylatban? Ott is a választási ciklusra szóló felhatalmazás időtartamát többszörösen meghaladó hosszra pártállami irányítás alá került a média és naponta változtatgatják az alkotmányt meg hozzák a visszamenőleges hatályú törvényeket?

vakablak | 2010. november 17. | 14:51:05

Csupán a dolog technikai részletét illetően, „internetországban” csak globálisan nehéz valamit kikapcsolni, egy adott régióra (pl. Mo.-hoz hasonló kis országra) nézve nem. Az egésznek semmi köze a domain-névhez. Az ún. backbone-ok (kb. külföldre menő fő kapcsolatok) üzemeltetői bármely külföldi szerver elérhetőségét blokkolni tudják függetlenül annak domain-nevétől vagy földrajzi helyétől. Csak egész kevés ilyen szolgáltató van. Rájuknyekken a hivatal vagy hoz egy gyors ítéletet a bíróság, és ezek szemvillantás alatt léphetnek.

Igazi Trebics | 2010. november 17. | 14:47:56

"Gondolom a kuruc.info nem fog egyből a kardjába dőlni és pillanatokon belül megtalálja például a ws domaint ahol tárt karokkal várják őket. Az AvaxHome is odament."
Kivéve, ha a magyar névkiszolgálókban le van tiltva a nevük, kivéve ha a magyar internet nemzetközi kapcsolatait biztosító útvonalválasztókban le van tiltva az elérésük. Persze proxi és Tor akkor is marad, csak nagyságrendekkel lesz kevesebb a forgalom.
A cenzúráról sivalkodóak pedig egy kicsit odafigyelhetnének z angol, német, auzstrál stb. fejleményekre.

bulgárgyörgy | 2010. november 17. | 14:39:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Lütyő | 2010. november 17. | 14:35:40

Internetországban elég nehéz bármit is "kikapcsolni". Akinek nem tetszik amit ott olvas,az ne olvassa. Ellenkező esetben Kína sorsára jutunk a cenzúrával kapcsolatban. Egy felnőtt, szavazati joggal rendelkező embernek KELL tudnia mérlegelnie, hogy egy oldalon mi a valós és mi a hazug, félrevezető tartalom.

agadou | 2010. november 17. | 14:35:07

Gondolom a kuruc.info nem fog egyből a kardjába dőlni és pillanatokon belül megtalálja például a ws domaint ahol tárt karokkal várják őket. Az AvaxHome is odament.

vakablak | 2010. november 17. | 14:24:57

Jav.: A Sólyom-interjú 2006 nov. 27-i. (Lásd: http://www.nol.hu/archivum/archiv-425653)

Dunkerque | 2010. november 17. | 14:24:27

Haha, olvassátok el, hogy a kurucon mit írnak erről. Hasamat fogtam a röhögéstől =D

Ideológiai titkár | 2010. november 17. | 14:23:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. november 17. | 14:20:52

Rossz ötlet.

A Szalai-féle médiahatóságot semmilyen módon nem volna szabad legitimnek elismerni, ez ugyanis a Fidex által az állam és annak polgárai nyakába ültetett, pártállami vezetőkkel és pártállami szempontok alapján működtetett cenzori hivatal. Az ilyen „beadványok” nem csak hogy elismerik a cenzori hivatal legitimitását, de még precedenst is teremtenek arra, hogy az – hivatkozva ilyen-olyan állampolgári indítványokra – nekikezdjen a különböző sajtótermékek betiltásának ill. ellehetetlenítésének.

Egy pillanatig sem vitás természetesen, hogy a kurucinfó egy foskupac, és hogy az országnak jobb volna, ha jobbikos és holdudvarukba tartozó többi náci szerzőik nem uszíthatnának szabadon. A precedens viszont roppant veszélyes, a kurucinfó uszításánál is lényegesen veszélyesebb. Hogy a Fidexnél a törvények és az alkotmány a napi érdekek szerint alakíthatóak, már nyilvánvaló és számtalanszor dokumentált. Innen egy lépés csupán, hogy ha a szükség úgy hozza, a 2010. évi CIV. törvényt (és/vagy az alkotmányt) bármely tetszőleges napon úgy módosítsa a Fidex, hogy az a vele szemben kritikus, ellenzéki, ám mérsékelt lapok azonnali betiltását is lehetővé tegye. Hogy a magát jobboldalinak és konzervatívnak hallucinálók között van törekvés a fenti értelmű összemosásra, kiolvasható egyebek mellett Sólyom László 2006 nov. 8-i interjújából is, melyben a kurucinfóra, mint a 168 órával egyenértékűen szélsőséges forrásra hivatkozott.

Ilyen gyorsan megy ez.

forradalmár | 2010. november 17. | 14:20:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Ideológiai titkár | 2010. november 17. | 14:20:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

miky75 | 2010. november 17. | 14:20:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bivaly33 | 2010. november 17. | 14:20:19

Az aláirók közzül hiányolom Konrád Györgyöt,Vágó Istvánt,Bauer Tamást stb.

robertgida | 2010. november 17. | 14:01:55

Ha epp nincsenek hatalmon, akkor osi "vezeto ertelmisegikent" alairnak.

Бездомный | 2010. november 17. | 14:01:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

fóris | 2010. november 17. | 13:56:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

felcsútielvtárs | 2010. november 17. | 13:53:27

Követelem, hogy minden tv adó élöben, felvételröl, 24 órán át sugározza Öföméltósága Orbán Viktor Vezénylö Fejedelmünk beszédeit!

fagyi2 | 2010. november 17. | 13:51:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Бездомный | 2010. november 17. | 13:49:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2010. november 17. | 13:48:49

Ha a magukat liberálisnak nevezök követelik a kuruc.info betiltását, akkor hol a liberalizmus, hol a vélemény és szólás szabadsága?

Vagy a mi megélhetési liberálisaink csak a saját véleményük hangoztatását követelik meg minden szinten, minden területen?

"Nem értek vele egyet, de életem végéig harcolni fogok, hogy elmondhassa!"
(Voltaire)

vidok | 2010. november 17. | 13:48:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Бездомный | 2010. november 17. | 13:47:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

totó kutya | 2010. november 17. | 13:46:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

krix | 2010. november 17. | 13:42:27

fagyi2 | 2010. november 17. | 13:24:40
És igazad van: Amerikában szólásszabadság van. Nálunk meg Szalai Annamari.

krix | 2010. november 17. | 13:41:13

fagyi2 | 2010. november 17. | 13:17:20
Ott (is) tévedsz, hogy nem a cikkben felsoroltak tiltakoznak, hanem a józan ész tiltakozik. És ennél fogva értem, hogy te miért nem.
Egyébként meg megérthetnéd a lényeget is, csak hát ahhoz...
Szóval a lényeg nem az, hogy "azonnal tessék betiltani", hanem az, hogy (le vagyon írva, olvasni meg tudsz):
"Erre való hivatkozással felszólítjuk Elnök asszonyt, hogy haladéktalanul kezdeményezze a kuruc.info azonnali és végleges hatályú betiltását."
Mert az előzetes véleményezése ellenére semmilyen intézkedést nem tett. Tehát jó lenne, ha legalább a saját szava fontos lenne, ha már a jogállamiság nem is fontos.

nablaquadrat | 2010. november 17. | 13:26:19

Tiltakozom a nyílt levél ellen, melyet aláíró fosszilizálódott SZDSZ-es pártkatonák e közleményének egyetlen lehetséges célja az, hogy díjmentes marketinget biztosítsanak a már-már feledésbe merült szélsőséges online orgánumnak, és még-inkább a vele azonos erkölcsi és politikai minőséget képviselő és ennek következtében vele megegyezően marginális helyzetbe került tenmaguknak.

Ez itt az SZDSZ-zárványok már sokszor alkalmazott és nem is egyszer bevált "TomCat operációjának" első lépése.

fagyi2 | 2010. november 17. | 13:24:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bozsós | 2010. november 17. | 13:20:25

Nehezen találom a ballibesek fellépésében a logikát. Egyszer nagy a sírás-rívás, hogy megszűnt a demokrácia, másrészt felhívják az állam egy hatóságát, hogy rendeleti úton tiltson be ezt-azt. Hát ez micsoda? Szerintem ez csak a bíróság teheti meg. Ha a kormány magához rendeli azt a jogot, hogy betilthat lapokat (én ezen már nem csodálkoznék), na az a szólásszabadság vége volna.

taxi | 2010. november 17. | 13:18:37

fagyi2 | 2010. november 17. | 13:17:20

Üldözési mánia?

fagyi2 | 2010. november 17. | 13:17:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

krix | 2010. november 17. | 13:13:00

fagyi2 | 2010. november 17. | 13:03:05
Úgy látom, te is az ötszázezer gój értelmiségi közé tartozol. (Micsoda anakronizmus - ha érted a szót...) De itt nem rólatok van szó, hanem az igaziakról.

taxi | 2010. november 17. | 13:08:33
Nálad a pont. Imádom a humort. Szaniszló, mint értelmiségi. Hatalmas poén...

tavi görény | 2010. november 17. | 13:11:28

castadiva | 2010. november 17. | 11:36:15

És a tartalma? Az nem foglalkoztat, csak az aláírók?

quodlibet | 2010. november 17. | 13:11:22

Moderálási alapelvek- moderált komment -

Hth sgt z lyn fgy2 tps vglnykn...

krix | 2010. november 17. | 13:10:09

Kedves Eke, vagy más néven sajtófigyelő kormányhivatalnok!
A "szerintem" csak abban az esetben magánvélemény, ha azt nem a cárnő mondja, vagy ha mégis, az nem a médiáról, hanem a húslevesről szól. Sajnos - ahogyan egy köztársasági elnök nem engedhet meg magának zavaros gondolatokat és helyesírási hibákat, pedig nem is nyelvész - a főcenzorok sem engedhetnek meg maguknak semmire nem utaló magánvéleményt főcenzorságuk hatóköréből. Tehát Szalai Úrnő (Majtényi szólította így az ORTT ülésein, tán tudott valamit...) "szerintem"-je legalább olyan lényeges és ügydöntő, mint mondjuk Kósa görögözése volt.

taxi | 2010. november 17. | 13:08:33

fagyi2 | 2010. november 17. | 13:03:05

Neked ki az értelmiségi? Bayer, Bencsik, Szaniszló vagy Boros Bánk?

fagyi2 | 2010. november 17. | 13:03:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

feribá | 2010. november 17. | 12:39:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2010. november 17. | 12:38:56

Várom, hogy jöjjön jehu és vegye védelmébe a kuruc.infot a Fidesz ellenében...!
(Most hirtelen sok támogatója kerekedett...)

gope | 2010. november 17. | 12:34:32

ekekeke | 2010. november 17. | 11:42:49

kocsobur- Titeket csak akkor zavar a kurucinfo, ha rólatok is ír. Ha csak a "szoclibákat, szoclibsiket" (a Ti szóhasználatotok) szapulja, akkor kitűnő kiadvány számotokra , de ha a Ti Vezéreteket és oligarcháit, valamint talpnyalóit is szidja, akkor úgy is eltörlitek -minden eszközzel

Piti Palkó | 2010. november 17. | 12:32:39

Nem baj hamarosan a Vezér utasítást ad a "hosszú kések éjszakájának" (die Nacht der langen Messer) megismétlésére . Már nincs szükség a rohamosztagosokra, a vezér hatalomra került és nyilvánvalóvá teszi semmiféle riválist vagy politikai ellenzéket nem tűr meg birodalmában, és feltétlen hűséget vár el alattvalóitól.
A történelem ismétli önmagát.
Na persze ha soha nem tanulunk belőle......

kikerics | 2010. november 17. | 12:27:28

Mi van, Vekkkereskék? Most bezzzeg, már útban van MINDENKI, aki 8 évig, rendetlenkedéssel, rendzavarással, meg miegyébbel, támogatott benneteket?? Ja, persze, persze! Külföld felé, meg játszani, hogy "MI, nem engedjük, a szélsőségeseket", igaz??

fóris | 2010. november 17. | 12:18:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

diesirae | 2010. november 17. | 12:05:59

Ez jó vicc, kérni a fideszest törvénysértések megszüntetésére. A fidesz nem fogja a "kistestvérét" (értsd:szélsőjobb)zargatni. Hol éltek ti együgyűek? Sok rossz napot a vezérnek!

ekekeke | 2010. november 17. | 11:42:49

2008-07-19 12:22
Draskovics elismerte a kuruc.info elhallgattatását

Elismerte az igazságügyi miniszter, hogy a magyar hatóságok kérésére hallgattatták el Amerikában a kuruc.info radikális internetes portált. Draskovics Tibor azt mondta: két hete kérték az amerikai hatóságok segítségét az ügyben, részleteket azonban nem árult el a politikus.
Korábban a kormányszóvivő letagadta, hogy a magyar hatóságoknak köze lenne a kuruc.info betiltásához. Az amerikai szerverről működő weboldalt, ahol a szexuális kisebbség felvonulása elleni tüntetéseket szervezték, a rendezvény előtt két nappal bénították meg.

A lap betiltását egy éve Gyurcsány Ferenc is kezdeményezte már, akkor az amerikaiak arra hivatkozva utasították el a magyar kérést, hogy nem sérthetik meg a szólásszabadságot.

„A két ország, az Egyesült Államok és Magyarország között fennálló jogsegélyegyezmény alapján kértük az amerikai hatóságok intézkedését, és ez meg is történt. Úgy gondolom, az sem fogadható el, hogy valakik az internet ismeretlensége mögé bújva személyiségi jogokat sértsenek, bűncselekmény elkövetésére hívjanak, másokat gyalázzanak. Elfogadhatatlan ez akkor is, ha törvényt sértenek, és elfogadhatatlan akkor is, ha csak erkölcsi szabályokat tekintenek semmisnek.” - nyilatkozta a szocialista miniszter.
--

És mi lett a vége?

ekekeke | 2010. november 17. | 11:38:58

"Vezető értelmiségek igyekeznek szaván fogni Szalai Annamáriát, aki egy interjúban azt mondta, hogy ha a kuruc.infón törvénytelenséget találnak, elérhetetlenné tetetik az oldalt."

Hajjaj..:) Milyen az ami eleve hazugsággal indul?
Ugyanis Szalai nem azt mondta amit "ezek"állitanak, hanem, idézem:


Kérdés:
Ha, mondjuk, ezeket a képeket egy külföldi tárhelyre töltik fel, akkor hogyan érik el, hogy megszűnjön a jogsértés?

Válasz:
Az nem állapot, hogy egy hírportálról mindenki tudja, hogy hol szerkesztik, de mégsem lehet lekapcsolni, mert a szervereit külföldön tárolják. Szerintem, ha például a Kurucinfón olyan tartalmat találunk, ami súlyosan sérti a törvényeket, akkor igenis kötelezni kell az internetszolgáltatókat, hogy tegyék elérhetetlenné azt az oldalt."
---

A szerintem az egy magánvéleményt jelent.
Hogy "igenis kötelezni kell az internetszolgáltatókat, hogy tegyék elérhetetlenné azt az oldalt."
A törvénysértéseket pedig bíróság állapítja meg.

Az már érdekes lesz látni, hogyan fogják kötelezni az USA-beli igenis kötelezni kell az internetszolgáltatókat, hogy tegyék elérhetetlenné azt az oldalt.

Mert ha jól emlékszem, ezzel a draskovics-gyurcsány páros is próbálkozott.
Mérsékelt sikerrel, inkább reklámot csapva az említett oldalnak.

castadiva | 2010. november 17. | 11:36:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

HIRDETÉS

"Jelen levelünkkel fel kívánjuk hívni Elnök asszony figyelmét azokra a kuruc.info-n található tartalmak némelyikére, amelyek súlyosan sértik a Magyar Köztársaság törvényeit, s amelyek miatt kérjük, hogy Elnök asszony kezdeményezzen olyan jogi lépéseket, amelyek nyomán a portál végérvényesen elérhetetlenné válik" - írják Szalai Annamáriának, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnökének lapunkhoz is eljuttatott nyílt levelükben vezető értelmiségiek. Az aláírók az Indexnek adott interjújára emlékeztetik. Ebben Szalai Annamária azt mondta: "ha például a Kurucinfón olyan tartalmat találunk, ami súlyosan sérti a törvényeket, akkor igenis kötelezni kell az internetszolgáltatókat, hogy tegyék elérhetetlenné azt az oldalt."

A levélírók találtak és megengedhetetlennek tartják, hogy a szólásszabadságra hivatkozva egyre többen terjesztenek a demokráciát veszélyeztető, alkotmányellenes, aljas indulatokat keltő erőszakos, nacionalista, antiszemita, idegengyűlöletre buzdító anyagokat, felhívásokat.

A kuruc.info-n megjelenő tartalmak rendszeresen és tudatosan sértik egyes etnikai, vallási és kulturális csoportok, mindenekelőtt a cigányság, a zsidóság, valamint a homoszexuális emberek “sérthetetlen és elidegeníthetetlen alapvető jogait”, emberi méltóságát - írják. A portálon rendszeresen jelennek meg a holokausztot tagadó írások. Csak néhány ízelítőül: "Holokamu-dossziéval hajtunk fejet korunk hősei, a revizionisták előtt", "Egy kis holocáfolás a "nemzetközi antifasiszta nap" alkalmából: A hullahegyek és a csonttá soványodott foglyok nem lehetnek a hivatalos holokauszt-történet bizonyítékai", "A holokamu meséi - itt a népszerű képregény magyar változata", "Holovallás gyerekeknek: emberi szappan és zuhanyból ömlő gáz".

HIRDETÉS

A kuruc.info sérti a 2010. évi CIV. törvény 14. §-nak 1. bekezdését, mivel nem tartja tiszteletben az emberi méltóságot. A cigány származású magyar állampolgárokat rendszeresen olyan gúnynevekkel illetik (korcs, cigó, kormoslábú, fekete retkek, stb.), amelyek alkalmasak egy egész etnikai csoport megbélyegzésére, mélyen sértik a magyarországi romák önérzetét és méltóságát. Mindez jelentős mértékben hozzájárul a cigánygyűlölet terjedéséhez, a cigányok és magyarok közötti konfliktusok, és általában a politikai légkör további elmérgesedéséhez.

A kuruc.info sérti a 2010. évi CIV. törvény 17. § 1. bekezdését, valamint a Btk. 269 §-át, amely tiltja a közösség elleni izgatást, mivel az ott közzé tett tartalmak alkalmasak más etnikai, illetve vallási csoportok elleni gyűlöletkeltésre, sőt kifejezetten ez a céljuk. A portál külön rovatot működtet "Cigánybűnözés", illetve "Zsidóbűnözés" címszó alatt, ahol aljas indulatokat és gyűlöletet keltve uszít a cigányság, illetve a zsidóság ellen.

Mindebből következően a kuruc.info értelemszerűen sérti a 2010. évi CIV. törvény 17. § 2. bekezdését is, mivel az oldal folyamatosan, rendszeresen és nyíltan megsért más etnikai és vallási csoportokat, azok kirekesztésére buzdít - állapítják ameg az aláírók.

A kuruc.info tevékenységével folyamatosan és tudatosan megsérti a 2010. évi CIV. törvény több paragrafusát, valamint a Magyar Köztársaság Alkotmányát is, amiért felelősséggel tartozik - fogllaják össze.

"Erre való hivatkozással felszólítjuk Elnök asszonyt, hogy haladéktalanul kezdeményezze a kuruc.info azonnali és végleges hatályú betiltását. Meggyőződésünk, hogy Önnek, mint a média irányításáért és ellenőrzéséért felelős állami intézmény legfőbb vezetőjének alkotmányos és erkölcsi kötelessége a portál bezárásához szükséges jogi lépések megindítása" - zárják a levelet.

Az aláírók:

A nyílt levelet Derdák Tibor és Niedermüller Péter jegyzi, támogatása jeléül aláírta: Csordás Gábor író, könyvkiadó, Halmai Gábor, alkotmányjogász, egyetemi tanár, Kálmán László, nyelvész, Krémer Balázs, szociológus, egyetemi docens, Lendvai L. Ferenc, filozófus, Máté András, filozófus, tanszékvezető egyetemi docens, Mohácsi Erzsébet, elnök, Esélyt a Hátrányos helyzetű Gyerekeknek Alapítvány, Ranschburg Jenő, pszichológus, Révész Sándor, újságíró, Sz. Bíró Zoltán, történész, Ungár Klára, közgazdász, Wessely Anna, szociológus

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    113 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS