belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Kuncze: a szabadságot korlátozók szabadságát bizony korlátozni kell

A köztársaság napja alkalmából rendezett hétfői budapesti konferencián Debreczeni József azt mondta, hűnek kell maradni a harmadik magyar köztársasághoz; Kuncze Gábor az egyik legfontosabb kérdésnek nevezte, sikerül-e megállítani a társadalom radikalizálódását; Vitányi Iván pedig úgy vélte, "örömtüzeket" kellett volna gyújtani a Gyurcsány-Bajnai-kormányok reformlépései miatt.

MTI| 2010. február 1. |119 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Jager László | 2010. február 2. | 14:39:25

Szabó -szabó belőled már nem lesz Úri szabó!!
Remélem,hogy a cigány gyerekeknek szabhatsz glottgatyát,bár kétlem,hogy erre hajlandó lennél!?
Te most hol üdülsz és szórod az igéket!?
Gondolom nem Tibetben irgalmas bencés alkalmazozottként.
J.L.

Szabo | 2010. február 2. | 12:28:26

Meglehetősen mulatságos, hogy kunce és debreceni "oktatnak" demokráciából!
(Ha jól emlékszem pl. kunce elvtárs belügyminisztersége alatt fordulhatott elő, hogy fizikailag bántalmaztak egy 56'-os szabadságharcost, mert nemzeti trikolor volt a kezében..)

convoy110 | 2010. február 2. | 12:27:06

MÓZES61!Teljesen felesleges "EZEKKEL" vitatkoznod,NEM ÉRTIK MEG!Megint építettek maguknak egy ARANYBORJÚT,de lesz-e egy új MÓZES???Ölelés!Laci!

mozes61 | 2010. február 2. | 12:10:38

Szeretném megkérdezni azeddigi uralkodó párttol,hogy a rendszerváltás és az egészséges szabad verseny kapitalizmus helyet ők miért a (szabad rabló kizsákmányoló verseny kapitalizmust) válsztották és az mellett a korrupciót v. nevezhetném sogor koma s jóbarát effektusnak is. Azonkivül felteszem a kérdést miért mindig csak dolgozó osztálynak kell meghúzni a nadrág szijjat talána munkásosztály és a kisivállalkozó juttata csődbe az országot.Biztos ők hozták a döntéseket ők feküdtek le minden multinak és a munkásosztály kérte magának az összes megszoritástmert szereti a szodó mazó stilust.Szive vágya, hogy nyomorban éljen itt a Földön.

mozes61 | 2010. február 2. | 11:51:34

Mint már előző irásaimban is emlitettem,hogy ma Mo.-on a politikai pártok mindegy,hogy melyiket említem érdemleges koncepcioja egyiknek sincs .Jelenleg csak a régi ideológiályukkal takaroznak.A demokráciárol fogalmuk sincs mert,ha lenne tudhatnák,hogy a azembereket érdekelté kell tenni a társadalmi fejlődésben szoros eggyütmüködésben mert ez viszi előre a társadalmat.De ök önző modon csaka hatalomra és a vagyonra gondolnak,pedig nem viszik a sirba.Az SzDSz és az MDF Bokrossal eggyütt nem jó fényt vet az ország imidzsének amit az elmult 20 év isbebizonyitott.

Jonnie | 2010. február 2. | 09:59:49

Kuncze Gábor hangsúlyozta: demokrata nem működik együtt szélsőséges, gyűlöletkeltő, fasisztoid erőkkel. "Nem áltathatjuk magunkat azzal, hogy a szabadságot korlátozni nem lehet, a szabadságot korlátozók szabadságát bizony korlátozni kell, ez a demokrácia lényege" - jelentette ki.

Így van! Agyonlőni mindenkit, aki nem megy ki a meleg méltóságok menetére! Ebből majd tanulnak a nácik.:DDD

papaigyerek | 2010. február 2. | 09:55:50

a tököli maffiózó úgy gondolja,hogy már túl van az elévülési időn.Nehogy elszámold magad Gabika!

convoy110 | 2010. február 2. | 09:46:55

Saman! Ne vitázz,szavazz!!!

saman | 2010. február 2. | 09:18:39

Kedves Kuncze Gábor!
Az alkotmány kifejezetten tíltja a hatalom erőszakos megszerzésére és gyakorlására irányuló magatartást. Ehhez képest Ti lépten nyomon 12 éve üldözitek a politikafüggetlen civil szférát. A Halász -Zuschlág paktum óta pártlistákat használtok minden forráselosztási döntésnél, megpecsételve ezzel a független civil és vállalkozói világ sorsát. Kirekesztett mindenki, aki nem integrálódott a maffiáitokba.

Ezek után nem semmi arcátlan sunyi duma ez a részetekről.

Tényleg fel kell lépni a szélsőséges fasisztoid kirekesztő csoportokkal szemben, ezért remélem most megsemmisül az SZDSZ, lényegében az MSZP is, aztán pedig jöhet a FIDESZ.

convoy110 | 2010. február 2. | 09:07:06

; Kuncze Gábor az egyik legfontosabb kérdésnek nevezte, sikerül-e megállítani a társadalom radikalizálódását; Miért kéne megállítani?Megúszná a sittet????

convoy110 | 2010. február 2. | 09:04:38

Kikerics!Menj ki a rétre,oszt szedd le magad!:))))

macskajancsi | 2010. február 2. | 09:03:47

a tököli ciánszakértő nem tököl, azt mondja: én már sínen vagyok, utánozzon, aki akar !

kikerics | 2010. február 2. | 08:59:14

"Ha adót soha nem fizetők lennénk, akkor már rég nem lenne mit szétosztani."

A baj csak az, hogy túl sokan vannak, olyanok/ilyenek, akik nem fizetnek, s ezért olyan kevés, az állam fenntartásra befolyó és "szétosztani való"!!!!

macskajancsi | 2010. február 2. | 08:56:51

"szabad országban szabad ember azt gondol, amit szabad"

DFK01 | 2010. február 2. | 08:53:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

macskajancsi | 2010. február 2. | 08:52:54

kunczián osztotta az észt, máris elbágyadtam

convoy110 | 2010. február 2. | 08:09:24

. Hozzátette: a lakosság sérelme nélkül teremtették meg az államháztartás, a költségvetés szolid fegyelmét és egy"A lakosság sérelme nélkül!A NÉNÉD!

Betonvirág | 2010. február 2. | 07:22:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nablaquadrat | 2010. február 2. | 03:07:29

@ DFK01 | 2010. február 2. | 00:02:41

"... a többségi inaktívok kizsákmányoló diktatúrája az adófizetők (rabszolgák) felett."

Pontosítsunk:
"... a többségi inaktívok kizsákmányoló diktatúrája az adófizetésre kötelezett de adót soha nem fizető (rabszolgák) felett."

nablaquadrat | 2010. február 2. | 03:01:37

Különben, nagy hálával tartozunk Kuncze főkönyvelő úrnak, mert utódja lehető legalkalmasabb megválasztásával egyetlen év alatt elérte, ami sok-millió választónak többszöri nekifutásra sem sikerült.

nablaquadrat | 2010. február 2. | 02:54:25

"... a szabadságot korlátozók szabadságát bizony korlátozni kell, ez a demokrácia lényege" - jelentette ki [ Kuncze Gábor ] .

A derék főkönyvelőnek igaza van, ha tehetném, rajta kezdeném javaslatának megvalósítását.
Igaz, őt magát már nem nagyon érdemes korlátozni ...

gibson70 | 2010. február 2. | 00:21:29

DFK01 | 2010. február 2. | 00:02:41"

Szép megfogalmazás.És igaz!

DFK01 | 2010. február 2. | 00:02:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kutykuruty | 2010. február 1. | 23:26:03

"Csak úgy mint a "kötelezés" Ja!"
Igen, meg a terroristázást sem tartották viccesnek, pedig azok nem is magyarok voltak. ;)
Az ilyen politikusoknak azonnal el kéne tűnnie a süllyesztőben... de nem itt... itt ezeknek terem babér.

gibson70 | 2010. február 1. | 23:20:41

szemes | 2010. február 1. | 21:52:06


Köpködés helyett érvelhetnél. A ciánozás az meg irónia volt.Próbáld egyszer meghallgatni a teljes szöveget. "

Csak úgy mint a "kötelezés" Ja!

gibson70 | 2010. február 1. | 23:17:39

spartacus | 2010. február 1. | 21:25:45

blallallbalbalballbalbla"

Nem értek Arabul.

gibson70 | 2010. február 1. | 23:16:12

szemes | 2010. február 1. | 21:17:31

gibson 70, úgy tűnik , hogy inkább Te nem vagy képes értelmesen gondolkodni. Miért is a legkártékonyabb a Magyar Liberális Párt? Ha lehet, a paneleket hagyd:)"

Oktatásügy, egészségügy, hadügy,gazdaság.....Úgy nagyjából ezekért.

kutykuruty | 2010. február 1. | 23:15:57

"Kuncze milyen mértékű népi felhatalmazás alapján ugat?"

Erről eszembe jutott valami.
Hofi, az egyik előadásán egy sört nyitott ki és a kinyitott nyitót lógva hagyta az övén, ami folyton zörgött.
Az előadása végén megszólalt: "De hülye vagyok, ezt meg nyitva hagytam és egész idő alatt itt zörgött nekem. Most bezárom. Hallják? Aki be van zárva, az nem pofázik."

Kuncz-kuncz is tudja azt, hogy "aki be van zárva, az nem pofázik".

innocent | 2010. február 1. | 23:07:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bolhás | 2010. február 1. | 23:03:55

Kuncze milyen mértékű népi felhatalmazás alapján ugat? Kábé a Magyar Népjóléti Szövetség szintjén áll legitimációlag. Még Torgyánnak is több joga van a közélet befolyásolására.

Mekmörfi | 2010. február 1. | 22:59:04

FIROBÉ

Qualis rex, talis grex

A többit majd fejtsék meg a bulcsiék... :-)

Mekmörfi | 2010. február 1. | 22:57:30

FIROBÉ,
Qualis rex, talis grex

(úgy látszik, hogy a bulcsi kifogyott a bögréiből, csak egy köcsög maradt a csárdában....:-)

komszomol | 2010. február 1. | 22:35:47

"hazadnakrenduletlenul | 2010. február 1. | 21:58:29

FIBORE, neked velemenyed is van, vagy jatszod itt az Arisztoteleszt?

De dumalj felre mint a Fidesz. Valaszolj a kovetkezo kerdesekre.

-Jo ma Magyarorszagon elni? (igen vagy nem, mas valaszt nincs)
-Ha nem, akkor miert nem? (fejsd ki a szemelyes velemenyed)
-Ki a felelos ezekert? (neveket, partokat mondjal)"

1. Nem jó ma Magyarországon élni
2. Azért, mert nagyok a vagyoni különbségek, létezik munkanélküliség, éhezés és hajléktalanság, egy csomó párt és maszek tőkés, hordja szét a közvagyont.

3. Minden létező párt és politikus (talán a két munkáspártot kivéve, de ők is belső acsarkodásokkal voltak elfoglalva, és csapnivalóan ügyetlenül politizáltak).

Továbbá az egész magyar nép, mert hagyta magát átverni, és nem vette eszébe, hogy az ígért "piacgazdaság" a gyűlölt kapitalizmussal azonos.

kutykuruty | 2010. február 1. | 22:35:20

Na sz = Na, ez
Na, már írni sem tudok... mindjárt bekapok egy cián tablettát.

kutykuruty | 2010. február 1. | 22:32:48

"Mondhatott volna Kuncze bármit. A baj, hogy Kuncze. Ennyi, nem?"
Szabad országban élünk... még! Nyugodtan bevehetsz ciánt!
(Na sz Kuncze úr mondatainak fényében ironikus volt.)

feketebuli4 | 2010. február 1. | 22:30:33

firobé, ma tiéd a wellness hétvége és a lendvai ildikót fürdőruhában ábrázoló poszter!

Gratulálunk, societas és az ifjú titánok

kutykuruty | 2010. február 1. | 22:29:59

Egyébként ez a megnyilvánulása is marhaság.
Elvégre, miben korlátozza az un. szélsőséges, gyűlöletkeltő, fasisztoid erő? A ciánozásban?
Na ez éppolyan gúny volt, mint az ő ciánozása.

FIROBÉ | 2010. február 1. | 22:28:21

kutykuruty | 2010. február 1. | 22:23:28
Galillei is ilyen emberektől halt meg.
Mondhatott volna Kuncze bármit. A baj, hogy Kuncze. Ennyi, nem?

kutykuruty | 2010. február 1. | 22:23:28

"A ciánozás az meg irónia volt.Próbáld egyszer meghallgatni a teljes szöveget."
Egyszer azért te is végighallgathatnád. :)

Van egy nép, ami vagy 1-2 emberöltő óta hallja, hogy még csak a következő éveket szorítsuk meg és utána majd jobb lesz. Ennek a güriző népnek minden rosszra azt mondják, hogy nem a vezetők a hibásak semmiért, hanem minden baj nyugatról gyűrűdzik be. De érdekes a jó sosem.

És Kuncze elvtárs erre a kizárólag "magyarságból eredő" problémára - melynek nincs köze a hatalomtól való !!kiszolgáltatottsághoz és a szegénységhez!! - !!a ciánban látja a megoldást!!.

Az emberek folyamatosan szegényednek és keserednek el, miközben az Ilyen !!Kuncze-félék valóban jobban élnek, mint 10 éve!!... valóban ironikus... ha a "nép" mondja... pl. az különbözteti meg a szimpla gúnytól, hogy az iróniában érintett maga az ironizáló személy is és nem "kívülről" prédikál - vastag arcbőrével -mindenféle hülyeséget.
Ráadásul nemcsak, hogy nem ironikus, de csúsztató, hazug, pofátlan, sértő, lekicsinylő megjegyzés volt.

FIROBÉ | 2010. február 1. | 22:14:55

hazadnakrenduletlenul | 2010. február 1. | 21:58:29
Remélem nem maszatoltam, próbáltam azon a kereten belül maradni, amit megszabtál. Sikerült?

FIROBÉ | 2010. február 1. | 22:10:31

hazadnakrenduletlenul | 2010. február 1. | 21:58:29
Igen.

hazadnakrenduletlenul | 2010. február 1. | 21:58:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szemes | 2010. február 1. | 21:52:06

Kretenológus

Köpködés helyett érvelhetnél. A ciánozás az meg irónia volt.Próbáld egyszer meghallgatni a teljes szöveget.

Atlanti | 2010. február 1. | 21:49:32

"spartacus | 2010. február 1. | 21:25:45
blallallbalbalballbalbla"

"spartacus | 2010. február 1. | 21:34:32
Blabalbalbalbalbalbalbablabla!"

Ezért az érvelésért is jár ma a piros bögre?

spartacus | 2010. február 1. | 21:49:20

kretenológus | 2010. február 1. | 21:43:34

Nomen est omen.

FIROBÉ | 2010. február 1. | 21:48:49

feketebuli4 | 2010. február 1. | 21:44:44
Ebben az összefüggésben értelmetlen az amit mondasz.

FIROBÉ | 2010. február 1. | 21:46:10


hazadnakrenduletlenul | 2010. február 1. | 21:09:00

Amugy meg ki vonja meg rendszeresen a gyulekezeshez valo jogot? Mindezt szimplan pofara. Ki lovet szolasszabadsagukat gyakorlo emberek koze? Ki hurcol meg artatlanokat, ki zaklat folyamatosan bekes megemlekezoket, ki tilt be bizonyos oltozek viseleset (amin nem talalhato onkenyuralmi jelkep)? Akkor ki is korlatozza a szabadsagot?
feketebuli4 | 2010. február 1. | 21:30:59
Ebből a demokrácia gyakorlásból telt volna több kajára is, nem??

feketebuli4 | 2010. február 1. | 21:44:44

FIROBÉ: "Mi köze a kaja osztás, nyugdíjas, családos, gyerekes sorban álláshoz a tisztességes élet jogához??"

Ha ezt nem érted, akkor sajnállak!

kretenológus | 2010. február 1. | 21:43:34

mr."ciános kuncze a rab madarak túlteljesítő stómanja " újabb örökbecsű mondása, az előzőek: megélhetési bűnözés,Révész Mártiriusz-szerintem ezt a senkiházit kellene korlátozni a politikai prostituált Debreczeni Joe-val együtt.Vitányi nem szocialista hanem liberális.

feketebuli4 | 2010. február 1. | 21:43:27

spartacus | 2010. február 1. | 21:34:32

Blabalbalbalbalbalbalbablabla!

spartacus | 2010. február 1. | 21:25:45

blallallbalbalballbalbla

Ezt már automata csinálja?

Van mondanivalód! Gratula!!!

FIROBÉ | 2010. február 1. | 21:41:46

feketebuli4 | 2010. február 1. | 21:30:59
Ahhoz, hogy néhány ember gazdag legyen, ahhoz nagyon sok szegény embernek kell lennie. Nem mondták el rendszer váltáskor??

FIROBÉ | 2010. február 1. | 21:39:17

feketebuli4 | 2010. február 1. | 21:30:59
"korlátozták a nagy többség tisztességes élethez való jogát"
Mi köze a kaja osztás, nyugdíjas, családos, gyerekes sorban álláshoz a tisztességes élet jogához??

szemes | 2010. február 1. | 21:37:07

feketebuli 4

"Sétálj el szép időben a Határ úti metró kijáratához délután 5 óra felé, amikor a szeretet-szolgált a hajléktalanoknak ingen ebédet osztogat! Nem csak hajléktalanok állnak sorba, hanem nyugdíjasok, családok, kisgyerekekkel! Mostanában egyre többen! Az embernek elszorul a szíve!"

Igen,nagyon elszomorító. De válság van. Gazdasági világválság. Valahogyan elfelejtetted? Ne légy demagóg.

spartacus | 2010. február 1. | 21:34:32

feketebuli4 | 2010. február 1. | 21:30:59
"Gyere le a rózsadombról és nézz körül a világban! Isten hozott az mszp-s, szdsz-es pokolban!"

Blabalbalbalbalbalbalbablabla!

feketebuli4 | 2010. február 1. | 21:30:59

kuncze: "a szabadságot korlátozók szabadságát bizony korlátozni kell"
feketebuli4: "Itt egyelőre csak az mszp-szdsz kormányok korlátozták a nagy többség tisztességes élethez való jogát!"

FIROBÉ: "feketebuli4, Miben látod ezt?"

Sétálj el szép időben a Határ úti metró kijáratához délután 5 óra felé, amikor a szeretet-szolgált a hajléktalanoknak ingen ebédet osztogat! Nem csak hajléktalanok állnak sorba, hanem nyugdíjasok, családok, kisgyerekekkel! Mostanában egyre többen! Az embernek elszorul a szíve!

Gyere le a rózsadombról és nézz körül a világban! Isten hozott az mszp-s, szdsz-es pokolban!

Ha külföldön élsz, úgy nehezebb lesz! Csak azok (math, innocent-szegfuszeg, spartacus, spicy) minek po... beszélnek bele? Semmi fogalmuk nincs arról, mi történik ITTHON!!!

spartacus | 2010. február 1. | 21:25:45

gibson70 | 2010. február 1. | 21:11:47

blallallbalbalballbalbla

FIROBÉ | 2010. február 1. | 21:21:11

Kuncze egy perceseit nagyon értékelem.

szemes | 2010. február 1. | 21:18:42

ne légy hamar
Úgy tűnik, nem tudod, hogy mi az irónia.

szemes | 2010. február 1. | 21:17:31

gibson 70, úgy tűnik , hogy inkább Te nem vagy képes értelmesen gondolkodni. Miért is a legkártékonyabb a Magyar Liberális Párt? Ha lehet, a paneleket hagyd:)

ne légy hamari | 2010. február 1. | 21:17:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

FIROBÉ | 2010. február 1. | 21:12:13

hazadnakrenduletlenul | 2010. február 1. | 21:09:00
"Amugy meg ki vonja meg rendszeresen a gyulekezeshez valo jogot? Mindezt szimplan pofara. Ki lovet szolasszabadsagukat gyakorlo emberek koze? Ki hurcol meg artatlanokat, ki zaklat folyamatosan bekes megemlekezoket, ki tilt be bizonyos oltozek viseleset (amin nem talalhato onkenyuralmi jelkep)?"
Ezt át kell nézni mégegyszer.

gibson70 | 2010. február 1. | 21:11:47

Kuncze ,Magyarország legkártékonyabb pártjának a legkártékonyabb időszaka alatt volt vezetője.Az egyetlen okos dolog amit tehet ha csöndbe marad,de Kuncze nem az eszéről híres.

immortal | 2010. február 1. | 21:10:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

hazadnakrenduletlenul | 2010. február 1. | 21:09:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

FIROBÉ | 2010. február 1. | 21:05:27

feketebuli4 | 2010. február 1. | 21:00:23
Miben látod ezt?
hazadnakrenduletlenul | 2010. február 1. | 21:01:15
Hat ebbol a demokraciabol kedves Debreczeni Jozsef k*rvara nem kerunk.

Értsem úgy, hogy elégedetlen vagy?

oregtitan | 2010. február 1. | 21:03:20

Atyaisten!
Ezek is a politikai elithez tartoztak valaha...
Hol élnek, a Holdon?

hazadnakrenduletlenul | 2010. február 1. | 21:01:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

feketebuli4 | 2010. február 1. | 21:00:23

kuncze: "a szabadságot korlátozók szabadságát bizony korlátozni kell"

Itt egyelőre csak az mszp-szdsz kormányok korlátozták a nagy többség tisztességes élethez való jogát!

FIROBÉ | 2010. február 1. | 20:58:31

guga | 2010. február 1. | 20:23:07
A győztesnek soha nem kell magyarázkodnia, érvelnie.
Az MSZP-nek?

feketebuli4 | 2010. február 1. | 20:58:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szemes | 2010. február 1. | 20:46:06

Most olvastam az írást. Kuncze nagyon pontosan megfogalmazta, hogyan kell viszonyulni egy demokratának a szélsőségesekhez. Tökéletes.

"Nem áltathatjuk magunkat azzal, hogy a szabadságot korlátozni nem lehet, a szabadságot korlátozók szabadságát bizony korlátozni kell, ez a demokrácia lényege"

innocent | 2010. február 1. | 20:40:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. február 1. | 20:38:31

Szeretem,hogy a kommentelők mindent másra kennek!
És Ti mit szerencsétlenkedtetek el az elmúlt 20 évben!?
Építettétek a KAPITALIZMIUST és most magatoknak hazudtok!!!!
MARADJATOK HALOVÁNYAK!!!!
AKI EZT NEM TUDJA ,MAJD MEGTUDJA!
J.L

shomann | 2010. február 1. | 20:34:23

Innocent az emberek nem ostobák, bölcsek a győztesek szerint, a vesztesek meg halgatnak

medve1942 | 2010. február 1. | 20:33:43

Ami meg a jogszolgáltatást illeti, nagyon helyes, ha független a fennálló hatalomtól. De ha a naptárra néz az ember, a választások időpontját is figyelembe véve, akkor nehezen tudja magától elhesegetni azt az érzést, hogy jövőbe látó függeszkedési gyakorlatokat sejt...
Nade hát mi rossz van abban, ha valaki tornázik, és gondol a csaláűdja jövőjére?

laccc23 | 2010. február 1. | 20:30:08

guga, Innocent USA-ból írogat ide, szerintem még ő maga sem tartja magát magyarnak, de ez a kommentjeiből simán átjön

medve1942 | 2010. február 1. | 20:29:31

"Tudod te naponta hány ember éhezik magyarországon? Tudod hány idős embert fosztanak ki? Hány ember veszti el az állását?
Hányan rettegnek, hogy elárverezik a házukat? Soroljam még?"
guga, hány? elő a statisztikákkal! vagy nincsenek? csak szenvedélyes kérdések?

Az én országpárti (vagy nemzeti baliberális) nézetemből jelenleg nincs rosszabb a Jobbiknál. De az biztos, hogy Vonának minden reggel könnyek közt kellene hálát rebegni az MSZP parlamenti frakciójának és számos vezetőjének, kiegészítve az SZDSZ salakjával. Többek közt azért, mert nem vették észre: miként az a Német Munkáspárt (Deutsche Arbeiterpartei), amelybe Adolf Hitler obsitos 1920 körül belépett, BALOLDALI igényeket elégített ki. Hogy a FIDESZ-jobbszél, a feldobott talpú MIÉP és a szárnyalni készülő Jobbik de facto BALOLDALI párt. Ezért BALFÁCÁNPÁRT jelenleg az, amelyre, sajnos, sajnos, muszáj lesz "trotz alledem" ráixelnem...:-(((((((((((

laccc23 | 2010. február 1. | 20:28:43

Innocent
"meglepoen ostobak vagytok magyar emberek, rohantok a vesztetekbe"

Most te akkor nem vagy magyar, elismered végre ? :)

guga | 2010. február 1. | 20:25:21

kata52! Nem kell őket meggyőzni semmiről, majd az ügyészségen magyarázkodhatnak. Egyelőre ők vannak krv nagy szarban, őket szedik le egyenként, nekik fő a fejük. Bűnözőkkel felesleges vitatkozni, felesleges szóba állni.

Jön az atyai pofon.
A választók nagyon hálásak lesznek az elmúlt 8 évért.

Jager László | 2010. február 1. | 20:23:40

Aki szereti a ciánt kóstolja meg!
Én nem kérem!!!
Sajnos nem tudjátok,hogy ez mi!?
Gáz,folyadék,szilárd halmazállapotú ínyencség!?
Nem csoki az biztos.
Most jöhetnek az irodalmárok!
HAJRÁ GYEREKEK!!!
J.L.

guga | 2010. február 1. | 20:23:07

Almás! Az érvek ideje valóban lejárt, most a pofon ideje jön el. Az a legkevesebb, amit a szoclib maffiával megtehetünk, hogy a ravatalozóra küldjük.

Nos, ha már nem sipákolják tele a médiát nácirasszista fasiszta dumákkal, mert el lesznek foglalva a sebeik nyalogatásával. Akkor elkezdhetjük újjáépíteni az országot olyanokkal, akik nem sunnyognak be az éléskamrába és nem lopják el a család elől az élelmet.

Komcsikkal már nincs értelme vitatkozni.
Április 11-én megtudod, hogy miért nem.

A győztesnek soha nem kell magyarázkodnia, érvelnie.
Meg az ilyen félművelt értelmiségiek nyilatkozatával tele a padlás, abból nem fogunk államadósságot visszafizetni.

Almás | 2010. február 1. | 20:15:00

No azt látom,hogy az Orbán hívők követve vezérüket nem képesek semmilyen vitára,nem érdeklik őket a tények és érvek. Te jó ég! Egyikük meg is fogalmazza:Az érvek ideje lejárt!" Ahogy mondani szokás a nagy francia gondolkodó szavaival:"A stílus maga az ember!"És tán még büszke is rá! Igy vagyunk 2010 február elsején.Demokraták ébresztő!Vigyázzunk a demokráciára!

kata52 | 2010. február 1. | 20:10:33

GUGA!
Én teljes mértékben egyet értek Veled!Nem érdemes itt vitázni senkivel sem,mert minden ember a saját szemüvegén át látja a világot.Lehet itt felsorolni érveket,tényeket,az elvakult kormánypártiakat úgysem lehet meggyőzni semmiről.A szociknak az ELVI - szempont:ELVISZEM-pont!

Foxxx90 | 2010. február 1. | 20:03:22

"Kuncze: a szabadságot korlátozók szabadságát bizony korlátozni kell"

Azaz börtönbe akarja záratni magát és díszes kompániáját???

guga | 2010. február 1. | 20:02:55

Fúú te! Van itt más is. Fidesz+jobbik 2/3-al kiterítik a titkosszolgálati aktákat, ráadásul még azt is megtehetik, hogy átmazsolázva, azaz kicsit pihentetik azt, ami a fideszre nézve terhes. Azt majd ráérnek akkor, ha a vörösök eltaknyoltak végleg.

muhaha .)))
micsoda jó móka lesz ez az év.

Foxxx90 | 2010. február 1. | 20:02:13

Látom itt van spartacus, a a nagyvízen túli hazátlan provokátor.

spartacus, hogy döntöd el, hogy ma spartacus vagy innocent legyél-e?

guga | 2010. február 1. | 19:58:21

spartacus! Idéznél nekem valamelyik starter párt programjából náci propagandát?
Vagy bárkiét, ami törvénybe ütközik.
De tudod mit? Habzás helyett inkább jelentsd fel, ha megszegte a törvényt!

misima | 2010. február 1. | 19:57:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Toleranciahorror | 2010. február 1. | 19:56:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. február 1. | 19:56:13

Azért Kuncze egy nem buta guga és nem is kutykuruty!?
Ez egy brekeke mondta.
REMÉLEM EGYETÉRTÜNK!?
J.L.

Benson | 2010. február 1. | 19:55:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

spartacus | 2010. február 1. | 19:54:01

Benson | 2010. február 1. | 19:50:37

Ritka gusztustalan kommentet eresztettel el. Most szelloztethetek utanad!

shomann | 2010. február 1. | 19:52:03

Kunce Gábor 12 évig az ország irányitását vezető politikai elithez tartozott. Ha megérdezhetnénk tőle, hogy mit tett az országért ezen idő alatt, hát nem sok tintát pazarolna. Egy jó dolog azét a számlájára irható, lenullázta az SZDSZ-t, nem kár érte a világ csak jobb lesz nélkule.

spartacus | 2010. február 1. | 19:50:46

misima | 2010. február 1. | 19:09:38
Értem azt szabad amire a Kuncze azt mondja hogy szabad"

Rosszul erted. Azt szabad, ami nem utkozik torvenybe, mint pl. a gardatok. Vagy a humanizmusba, emberi joizlesbe, gyuloletbeszed elleni torvenybe.
Szoval csak neked, mert annyira egyszeru vagy, mint egy szazas szeg: naci propagandat kifejteni: nem szabad.

Benson | 2010. február 1. | 19:50:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

spartacus | 2010. február 1. | 19:48:47

guga | 2010. február 1. | 19:00:41
Szomorú, hogy ezeknek az embereknek még mindig akad mondanivalója."

Miert is?

nemescsó | 2010. február 1. | 19:48:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tapa | 2010. február 1. | 19:47:59

Kuncze valóban meghülyült.

guga | 2010. február 1. | 19:42:33

Fáni! Pontosan tudom, nagyon sok lesz a kenyér nélkül maradt vörös.
Dolgozni nem akarnak, vállalkozni meg nem tudnak. Hozzá vannak szokva a közpénzhez, csak az tartja őket egybe. Biztonságban tudták a bőrüket, mert a fix állami megrendelések kánaánt teremtett nekik.
Persze, hogy halálfélelmük van.
Gondold el, hogy meg kell tanulniuk öngondoskodni.

S már előre gyászoltatják magukat.
Rettenetes, mindjárt telesírok egy zsebkendőt.

Az érvek ideje lejárt.

guga | 2010. február 1. | 19:39:12

Ne emlegessétek a ciánt, mert a modik ugranak rá :))

Fáni | 2010. február 1. | 19:38:37

guga Választások után úgy pofára esnek!

guga | 2010. február 1. | 19:37:52

math! Volt 20 éven keresztül értelem és tartalom.

Tudod te naponta hány ember éhezik magyarországon? Tudod hány idős embert fosztanak ki? Hány ember veszti el az állását?
Hányan rettegnek, hogy elárverezik a házukat? Soroljam még?

Na ennyit a részedről áhított értelemről és tartalomról.
Köszi, már volt részünk benne 40+3*4 év alatt.

Hadd idézzek a mesteredtől: ha nem tetszik, el lehet innen menni. Lehet nem is nekünk szánta, hanem a saját átkúrt szavazóinak?

guga | 2010. február 1. | 19:34:20

innocent! Te nem magyar vagy? Ha meg igen, akkor ez önvallomás volt magadról? Ha meg nem, akkor mi közöd az egészhez?

math | 2010. február 1. | 19:34:00

Kommentek: ennyit tudnak a Jobberek. Nulla tartalom, sok fröcsögés.

innocent | 2010. február 1. | 19:31:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

guga | 2010. február 1. | 19:25:11

Szilikon Vali! A roppant magas erkölcsi mércével és belső kvalitásokkal rendelkező embereknek köszönhetjük az ország jelenlegi állapotát, engedtessék meg nekem, hogy annak nevezzem őket, aminek gondolom.

De ha te simán túllépsz azon, hogy kirabolják az országot, és kiböki a szemed egy szó, akkor te is igen magas erkölcsi értékekkel lehetsz megáldva.

ne légy hamari | 2010. február 1. | 19:20:51

Moderálási alapelvek- komment törölve -

misima | 2010. február 1. | 19:16:45

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Szilikon Vali | 2010. február 1. | 19:16:15

Moderálási alapelvek- moderált komment -

Nylvn rppnt mgs rklcs mrcvl s bls kvltskkl rndlkzk z hzzszlnk, k Mjtnyt, Dbrcznt vgy Vtnyt kmcs vglnynk kps nvzn. D vlt tt "hlldk mbr" s, csk szrncsr trltk.

hesperia | 2010. február 1. | 19:15:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kutykuruty | 2010. február 1. | 19:11:24

"Értem azt szabad amire a Kuncze azt mondja hogy szabad"
Jaj, dehogy érted! :D
Akire azt mondja, hogy nem szabad, az nem szabad... többé.

misima | 2010. február 1. | 19:09:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

guga | 2010. február 1. | 19:02:58

Moderálási alapelvek- moderált komment -

Hjj, zk kmcs vglnyk, hgy tdnk srn, rgtn.
Nktk lsz vgtk, nm kztrssgnk.

pentagram | 2010. február 1. | 19:02:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kutykuruty | 2010. február 1. | 19:01:56

Most már csak az a kérdés, hogy kik az ominózus szabadságot korlátozók és, ha a szabadságát korlátozók, szabadságát korlátozók, szabadságát korlátozók... korlátozzuk, akkor mi a vég... a cián?

hesperia | 2010. február 1. | 19:01:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

guga | 2010. február 1. | 19:00:41

Szomorú, hogy ezeknek az embereknek még mindig akad mondanivalója.

HIRDETÉS

Kuncze: az állandó leváltásnál rekedve

Kuncze Gábor, az SZDSZ volt elnöke szerint Magyarországon nem a rendszer került válságba, hanem az "ósdi politikai eszmékhez" fűződő viszony. A jelenlegi nagy belpolitikai átrendeződés büntetés azért, mert nem tudtak együtt mozdulni a korral, megrekedtek a rendszer permanens leváltásánál - mutatott rá. Hozzátette: Magyarországnak az lenne a feladata, hogy a rendszert végre megteremtse, megtalálja a helyét Európában, felfedezze végre önmagában is az európait. Úgy vélte: a baloldalnak rövidesen megadatik, hogy szembenézzen önmagával, a jobboldal számára ez a pillanat még egy-két évig várat magára, de akkor nagy valószínűséggel elérkezik. Középen pedig ott állnak - mint mondta - a "Bourbonok", akik nem tanultak semmit, de felejteni sem tudnak semmit. Szerinte ők azok, aki úgy gondolják, elég a választási győzelem ahhoz, hogy igazolódjék politikai nélkülözhetetlenségük. Mint mondta, az egyik fő kérdés, hogy sikerül-e a társadalom radikalizálódását megállítani.

Kuncze Gábor hangsúlyozta: demokrata nem működik együtt szélsőséges, gyűlöletkeltő, fasisztoid erőkkel. "Nem áltathatjuk magunkat azzal, hogy a szabadságot korlátozni nem lehet, a szabadságot korlátozók szabadságát bizony korlátozni kell, ez a demokrácia lényege" - jelentette ki.

HIRDETÉS

Debreczeni: magunknak köszönhetjük

Debreczeni József, az MDF képviselőjelöltje azt mondta: a magyar demokrácia, a köztársaság is válságban van, és ezt "magunknak köszönhetjük". Úgy vélte, baljóslatú a jövő, és lehet, hogy jövőre az Országgyűlés épületében nem lesz megemlékezés a köztársaságról. Mint fogalmazott: elég nagy bajnak kell lennie, ha elszánta magát, hogy belép a politikába. A képviselőjelölt, közíró szerint a mostani választáson a legkomolyabb veszély, hogy olyan politikai erő szerez többséget, amely másfajta alkotmányos szisztémát akar bevezetni, egy "negyedik köztársaságot".

A helyzet drámai - hangoztatta, hozzátéve, nem Ázsiába akarnak bennünket újra visszatoloncolni, nem lesz egypárti szisztéma - fejtette ki. Hozzátette: egy dolgot tehetünk, szembenézünk a sokkoló helyzettel, nem esünk kétségbe, és megküzdünk azért, ne jöjjön létre az a felhatalmazás, amely lehetőséget adna a harmadik köztársaság felszámolására. Ne hódoljuk be - mondta. Debreczeni József szerint bármi történjék is néhány hónap múlva a harmadik magyar köztársasággal, "mi maradjunk hűek hozzá", csak akkor lehet vége, ha bennünk is meghalnak az értékei.

Majtényi: védeni kell az alkotmányt

Majtényi László, az ORTT volt elnöke azt mondta: az alkotmány megvédhető és meg is kell védeni. Közölte: a politikai baloldal feladata lenne, hogy felsorakozzon a köztársaság alkotmányának védelmére, és ez nem könnyű feladat.

Vitányi: egyensúly, sérelem nélkül

Vitányi Iván szocialista politikus úgy vélekedett: van ok az ünneplésre, elérkeztünk 20. évhez, és ünneplésre érdemesek az elmúlt években megkezdett valóságos reformok, amelyeket a nemzetközi válság és belső politikai ellentmondások feszült légkörében is nemzetközi elismeréssel sikerült végrehajtani. Hozzátette: a lakosság sérelme nélkül teremtették meg az államháztartás, a költségvetés szolid fegyelmét és egyensúlyát, amely nélkül minden látványos terv és vonzó ígéret bukásra van ítélve. Ezt a döntő lépést a rendszerváltás után először a Gyurcsány Ferenc, majd a Bajnai Gordon által vezetett kormányzat volt képes megtenni - hangsúlyozta. Olyan eredmény ez, amelyre normális, nem mesterségesen felzaklatott légkörben azt lett volna a válasz, ha országszerte, pártkülönbség nélkül örömtüzeket gyújtanak - fogalmazott Vitányi Iván.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    119 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS