math | 2010. június 24. | 17:29:32
"jode ahhoz nagyon hulyenek kellett lenni, hogy azt ne lassak"
így van. nagyon hülyék voltak. ország még ekkora böszmeséget szavazáson nem csinált. még a németek sem 1933-ban.
tuzies | 2010. június 24. | 17:20:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. június 24. | 17:04:44
silenthill: én megjósoltam, hogy emberek tömegei fognak átállni, amint a Fidesz kormányoz. és ez a nagy probléma a demokráciával egy hülye társadalomban. nem ítélnek megfelelő objektivitással, és későn jönnek rá, hogy elbaszták.
silenthill1 | 2010. június 24. | 16:30:29
math | 2010. június 24. | 16:26:59
Olyan se volt még, hogy egyetértek valamivel amit math reklámoz
math | 2010. június 24. | 16:27:43
http://www.facebook.com/pages/Nem-akarjuk-hogy-a-Fidesz-megtudja-minden-blogger-nevet/137502879594117#!/pages/Nem-akarunk-Fidesz-fele-koncepcios-pereket-Magyarorszagon/129670190396221?ref=ts
math | 2010. június 24. | 16:26:59
http://www.facebook.com/pages/Nem-akarjuk-hogy-a-Fidesz-megtudja-minden-blogger-nevet/137502879594117#!/pages/Nem-akarjuk-hogy-a-Fidesz-megtudja-minden-blogger-nevet/137502879594117
Perillustris | 2010. június 24. | 16:25:01
"S ha az alkohol olyan drága lenne, mint Norvégiában pl., azt sem tudnák megfizetni a tinik! Tudod mennyi tizenéves állna le? Sok! És már ezért megérné!"
Hozzászólásod egyértelművé teszi, hogy sosem foglalkoztál komolyabban prevencióval (legalábbis e vonalon). Ez természetesen nem baj, csak ebből kifolyólag gyökeresen mást írsz, mint amit ezer meg ezer kutatás, tanulmány eredménye mutat. Az elérhetetlenül drága legális tudatmódosítók azt eredményezik, hogy a "tinik" az illegális szerek felé mozdulnak el (ld. a szipuzás esete). Finnországban is drága az alkohol, még úgy is, hogy sokkal többet keresnek az emberek, és a finn fiatalok mégis leisszák magukat hétről hétre. Szóval egy sem állna le.
mutatom | 2010. június 24. | 16:20:05
Miért kéne lemondani a tűzijátékot?
Van rengeteg konzervanyag. Akár ismételni, visszajátszani is lehet.
Mindenki vigyen magával egy tévét, és a természet lágy ölén mehet az ingyen műsor.
pecpec | 2010. június 24. | 16:15:23
A vicces az egeszben, ha ezt a kormany talalja ki, akkor az alairok jelentos resze azt kifogasolna, hogy micsoda szanalmas, populista latszatintezkedes, ezzel a problemat csak a szönyeg ala söprik stb.
Igy viszont a kormany kapva kaphat az alakalmon, "ezt akartatok? ezt kapjatok!" es az arvizkarosultak lennenek a legduhosebbek, h ennyivel szurjak ki a szemuket, valodi segitseg helyett.
pecpec | 2010. június 24. | 16:11:08
@adam2000 ne szamold. ennel sokkal több gondolkodasra keptelen ember van mo., akik barmit beszopnak. millokban merhetö a szamuk.
adam2000 | 2010. június 24. | 14:36:47
128,000
nagycigi | 2010. június 24. | 14:21:24
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hhy2k | 2010. június 24. | 14:19:30
Sarahh55: Semmi gond, arrol mondasz le amirol akarsz. Szerintem ne menj a tuzijatekra es amit a gyerekekkel elvirsliznel, elvattacukroznal azt fizesd be az allamkasszaba, legalabb 5000 Ft also hangon! Az kivalt pontosan 250 itt tuzijatekert hozongo nyomorultat, akiknek nem kell befizetni a 20Ft-ot. Sot, jobbat mondok, a 125 000 alairo tegyen ugyanigy, ebbol akar egy milliard is osszejohet, mi meg majd elmeseljuk a tuzijatekot. A facebookos arcok, ha nem a tuzijatekot szeretnek megszuntetni, hanem csak egy 1000-es kertek volna mindenkitol, mar majdnem meglenne a 200 000 000... persze akkor nem lenne ennyi alairo, az is biztos. Amugy a villamosokat is le lehetne allitani egy hetre vagy esetleg ravenni az embereket, hogy ne uljenek autoba egy honapig. Okorseget en is tudok kitalalni.
Sarah55 | 2010. június 24. | 14:07:54
tuzes | 2010. június 24. | 14:02:07
Te nagyon frusztrált lehetsz, ha így ki tudsz borulni ezen a témán. Örvendjetek! Itt hagylak benneteket! EZ már nem az én szintem. Acsarkodjatok csak.
Csak az a baj, hogy ezen a témán így el tudtatok szállni néhányan. Érthetetlen! És szégyen rátok nézve.
Na léptem.
Sarah55 | 2010. június 24. | 14:03:18
Spartan | 2010. június 24. | 13:50:40
Ha már kritizálsz, legalább olvasd el rendesen, amit írtam. Néhány millió ember (nem egész Magyarországot írtam, mert gondolom sokan nem fizetnék be, s ha nem tűnt volna fel SEHOL nem írtam azt, hogy kötelezően!), havonta 20Ft-ot fizetne be, ha lenne egy ilyen alap. Azt beszorzod 12-vel. És...azt is írtam, hogy halmozódhatna. Mert talán nincs minden évben EKKORA katasztrófa!
hhy2k | 2010. június 24. | 13:48:30
Nem gondolom, hogy a poszt témája, hogy hogyan nevelem a gyerekem, én sem kérdeztem ilyet senkitől.
Azt mondom, hogy egyszer, erről is le lehet mondani, ha EBBŐL segíteni lehet.
De úgy látom néhányan nagyon rám szálltatok. Nagyon féltitek a pénzeteket, meg a tüzijátékot! Nem engem kell támadni, mint egy megvadult falka, hanem gondolkodni.
De úgy látom Nektek egyszerűbb acsarkodni másokra, mint együttérzést csiholni ki magatokból. Írtam én itt másról is, most én lettem az első számú közellenség, mert globális segítséget szeretnék a bajba jutottaknak? Miféle "emberek" vagytok Ti?????
Esküszöm kár belétek fikarcnyi energiát rakni, értelmetlen!
És most lehet csaholni!!!!
Gaspar | 2010. június 24. | 14:02:15
Jól hangzik, csak éppen nagyon ostoba ötlet.
A főváros bevételkiesése valószínűleg sokkal nagyobb lenne, mint az árvízkárosultak részére megtakarított 100 millió forint. Az augusztus 20-i ünnep rengeteg turistát vonz Budapestre, vidékről és külföldről egyaránt. Ha elmarad a tűzijáték és a többi program, ki téríti meg vajon az amúgy is nagyon rossz hónapokat maguk mögött tudó szállodák, éttermek, kávézók és egyéb árusok kárát? Vagy a kieső reklámbevételeket?
Arról nem is beszélve, - még ha én magam nem megyek is ki tűzijátékot nézni, hogy sokaknak valóban nem nagyon telik más szórakozása lehetőségre, különösen így, iskolaszünetben.
Ráadásul augusztus 20-a az egyetlen olyan ünnepünk, amikor nem levert forradalmat, kivégzéseket vagy az ország jelentős részének elcsatolását, hanem az államalapítást ünnepeljük. Gyakorlatilag ez az egyetlen vidám ünnepünk, ami nem abban merül ki, hogy évtizedek óta ugyanazokat a verseket szavaltatják a gyerekekkel, és különféle politikusok hihetetlenül unalmas beszédein kell ásítozni.
tuzes | 2010. június 24. | 14:02:07
Moderálási alapelvek- moderált komment -
Srh55
gybknt z ntllgnc s kztt, hgy lkldlk pcsb, smm kpcslt nncs! vgy h gy ttszk jl mgfrnk gymssl!
tuzes | 2010. június 24. | 13:59:33
Sarah55
igaz, mert erre a szintre legfeljebb fel sullyedhetnel!:) en termelem a tobb penzt, mivel en vagyok az okosabb, mar eddig is en adomanyoztam tobbet a raszorultaknak es ezen a jogon te leginkabb hallgass es az orszag egyszem gyonyoruseget, a tuzijatekot ne merjetek ilyen vitak targyava tenni!
Sarah55 | 2010. június 24. | 13:55:09
tuzes | 2010. június 24. | 13:48:43
Te aztán lubickolszaz intelligenciában úgy látom! Otthon is kussoltatsz mindenkit, ha nem teszik valami? Kultúra, jessz!
Én nem mások nevében beszéltem, hanem a magaméban és én adok többet is, mint húsz forint! Te meg szorongasd a pénzed erősen, nehogy véletlenül másoknak jusson belőle!
Figyelj, szeresd a tüzijátékodat, meg ragaszkodj hozzá (bár lehet ha a gyereked felnőtt lesz, maga mondana le másokért egy ilyen hagyományról!), szíved joga! De válogasd meg a szavaidat, amíg én nem küldelek el, addig Te se tedd.
Bár, ha jobban belegondolok, ARRA a szintre, ahol a leveled alapján vagy, soha nem süllyednék le!
Spartan | 2010. június 24. | 13:50:40
Sarah55 | 2010. június 24. | 13:33:34
Spartan | 2010. június 24. | 13:20:05
Szorozd már be a 20 Ft-ot azzal a "néhány" millióval, akik itt élnek. Meg a 12-vel utána, amennyi hónap van az évben.
...ha beszorzom a 10 milliót!! 20-szal akkor jutunk a 200 millához.Ha te úgy tudod, hogy minden hónapban van tüzijáték akkor igazad van, és akkor csak 42 évig nem kell rendezni.
Én egyébként éppen azt taglalom, hogy nem ez a helyes megoldás....
tuzes | 2010. június 24. | 13:50:36
hhy2k
teljesen egyetertek, tobbet es jobban kene dolgozni, becsuletesebben kene adozni, akkor maradna a kasszaban a raszorultaknak!
tuzes | 2010. június 24. | 13:48:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hhy2k | 2010. június 24. | 13:48:30
Nem tudom, hogyan neveled a gyerekeidet, de en 4 eves korom ota pontosan tudom, hogy mikor van a tuzijatek es egeszen a huszas eveimig mindegyiken szerettem ottlenni, mert klassz, mert izgalmas, mert szep! Tan nem a tuzijatekon kellene vitatkozni, hanem azon, hogyan lehetne ketszer ilyen hatekonyan dolgozni a munkahelyeken. Az lenne a nagy love, nem a 20 Ft-ok.
hhy2k | 2010. június 24. | 13:43:02
Sarah55: Hagyjuk mar a 20 Ft-okat, ez nem a mokus ors meg a pajtas ujsag! Az allamkassza az adokbol jon ossze, ide joval tobbet kell befizetni, mint 20 forint. Pontosan a 100 milliard vs. 0.2 milliardrol van szo. Nem a tuzijatekon mulik. Plusz, a tuzijatek meg nem rendezese sokkal nagyobb kart okoz, mint a tuzijatekra ki nem adott penz megsporolasa. Az a baj, hogy sokan nem tudnak szamolni... illetve ez nem baj, csak akkor nem kell beleszolni olyasmibe, amihez tudni kell szamolni.
Sarah55 | 2010. június 24. | 13:42:55
adamant | 2010. június 24. | 13:35:19
Milyen több tízezer gyermekről beszélsz? Biztos vezetik a határidőnaplójukban igaz, hogy milyen rendezvények vannak évente. Ne haragudj, de dőreség rájuk hivatkozni. Én magam is felneveltem gyereket. Egyszer sem állt elém, hogy: aztán biztos hogy lesz-e aug. 20-án tüzijáték?!
Nem, kérlek. Ha a felnőttek nem mondogatják, azt sem tudják, hogy AKKOR kell lennie.
Egyébként manapság már születésnapokon, egyéb rendezvényeken, szilveszterkor, stb. feszt tüzijáték van! Nem privilégiuma ez már aug. 20-nak!
Szóval ne kenjük már a gyerekekre ezt, jó?
De, ígérem, nem írok Neked ezügyben többet. Görcsösen ragaszkdsz Te is az aug.20-i cirkuszi játékokhoz úgy látom....Bármi áron.
adamant | 2010. június 24. | 13:35:19
Sarah55 | 2010. június 24. | 12:45:19
"Látom tegnap óta sokat "szelidültél". Örülök! :)"
Nem volt miböl leszelidüljek, mivel kezdettöl fogva alternatív lehetöségeket javasoltam, de - ezt tartom most is - egy kb. 250 milliós, egyszeri bruttó kiadás megtakarítás, nem old meg szinte semmit, hiába tünik soknak. (Ebböl az összegböl tessék levonni a bevétel kieséseket is, adóból, forgalomból,stb.)
Ráadásul több tízezer gyerek várt szórakozása elmarad. Ök nem értik meg (és nem is kell, hogy megértsék, ezért gyerekek), hogy más szenvedö embertársunk iránti szolidaritásból marad el az egész éve várt dirr-durr.
Ide most az ország nyomorúságos gazdasági helyzete, a gigantikus hiteltörlesztések miatt egy kicsinek tünö, de folyamatos teherviselés kell föleg olyan szektorból, ahol a pluszköltség nem terheli meg a vevöt ("adakozót").
adam2000 | 2010. június 24. | 13:35:06
125,862
Sarah55 | 2010. június 24. | 13:33:34
Spartan | 2010. június 24. | 13:20:05
Szorozd már be a 20 Ft-ot azzal a "néhány" millióval, akik itt élnek. Meg a 12-vel utána, amennyi hónap van az évben.
Nálad is: kifogások, kifogások,kifogások.
Úgy látom Te is inkább csak legyintgetsz mindenre. Csak szólok, a fásult közönynél nincs rosszabb. Neked van, aki segít, ha bajban vagy? Akárki? S ha van, ugye jó, hogy bármikor van hová, kihez fordulni?
Tudod, ma Ők, holnap valaki más, holnapután lehet akár Te vagy én?
Jó lesz majd, ha lesz segítség? Hm?
tuzes | 2010. június 24. | 13:29:07
haha Vak Ond!:)
le lehet szallni a tuzijatekrol!!! persze, akinek nem fontos, az szivesen lemond rola, nekem sem fontos pld a kormanyfok luxusautoi, adjuk el es osszuk szet a szegenyek kozott! vagy nekem pld nem fontos a kezdemenyezo csaladi vallalkozasa, adjuk el es osszuk szet az arvizkarosultak kozott!!!
adamant | 2010. június 24. | 13:27:45
Perillustris | 2010. június 24. | 13:11:36
"...adónöveléssel nem lenne kevesebb a dohányzók száma, és pont ugyanannyian lennének részegek..."
Ez most nem egy káros szenvedélyekröl leszoktatni akarok cikk, hanem az Észak-magyarországi árvízkásosultaknak kellen pénz. Sok pénz.
A mostani téma szempontjából indifferens, hogy ugyanannyi részeg marad és továbbra is fújják a füstöt. De az emelet és CSAK erre a célra elkülönített összegböl 1 év alatt feltehetöen milliárdok is összejönnének (pl. 50,- Ft csomagonként és alkoholnál + 1 % alkohol százalékonként és üvegenként).
A leszokókról meg cikkezzen az EÜ. Min.
Sarah55 | 2010. június 24. | 13:27:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Spartan | 2010. június 24. | 13:20:05
Ezek azok a kezdeményezések amik elég demagóg szinezetüek. A tüzjáték kerül úgy 0,2 mrd forintba, az árvízkár meg úgy 100 mrd-ba, vagyis ha következő 500 évben nem rendezünk ilyen ünnepet akkor kvittek leszünk és mindenki elégedetten nézhet körbe, hogy milyen nagy jót tett...a 20 forint/fő hozzájárulás nem oszt és nem szoroz, viszont gondolom az illetékes médiák már készítik a nemes kezdeményezésről a riportokat....:-DD
Perillustris | 2010. június 24. | 13:11:36
Tömören: az ilyen 5-10-20 forintok adminisztrációja többe kerülne, mint amennyi befolyna.
Cigi-pia: mindamellett, hogy a dohányzást egy roppant gusztustalan szokásnak tartom, érdemes tudni, hogy egy esetleges adónöveléssel nem lenne kevesebb a dohányzók száma, és pont ugyanannyian lennének részegek. Mindössze annyi történne, hogy még nagyobb részt tudna kihasítani a csempészhálózat, s persze nőne az olcsóbb, rosszabb minőségű dohányáruk piaci részesedése.
BTW normálisan kellene mködnie az országnak, akkor nem kéne ennyit dumálni ezekről a dolgokról.
Vak Ond | 2010. június 24. | 13:08:54
Javaslatom minden bérkmmentelőnek menjünk kartellba!
Őszig erős a zsrolási potenciálunk.
Vak Ond | 2010. június 24. | 13:05:45
Mst látom csak, még mindig nincs a bankszámlámon a múlthavi bérkommentelői járandóságom!
Abcúg Gyurcsány!
Vak Ond | 2010. június 24. | 13:01:58
Mindez azért van,mert nem a Kéfarkú Kutya Pártra szavaztatok! Ők Szegednek hegyet ígértek, nem árvíz utáni szúnyoinváziót!
Előrehozott választásokat követelek.
Hazudtt a Fidesz nem ígért árvizet! Abcúg Orbán!
Sarah55 | 2010. június 24. | 12:45:19
adamant | 2010. június 24. | 11:24:58
Látom tegnap óta sokat "szelidültél". Örülök! :)
A cigi és alkohol-maximálisan jó ötlet! Mert sajnos a korhatár szabása semmire nem jó! Voltam Norvégiában pl. ott nagyon drágák ezek és szégyen is. Akkor még dohányoztam. A komphajón elbújtam elszívni egy cigit, mert senki sem dohányzott, átérve Norvégiába 2 nap alatt 1 embert láttam dohányozni.
Persze a Dán komphajón sok volt a részeg norvég, de ez gondolom nem mindennapos náluk. Szóval ezekkel lehetne plusz pénzt hozni, csak az a baj, hogy ezek adója felsőbb körökben is sokat hoz.
Tehát ami kiesne úgy az jönne csak vissza. Viszont nem lenne állandóan részeg fél magyarország és nem dohányoznának a 12 évesek. Talán...
A színház-mozijegy már neccesebb, mi már 2 éve nem jártunk, mert nem fért bele a büdzsébe. És a színészeket is sorra bocsájtják el a leépítések miatt. Szóval ötletednek ezt a részét nem támogatom. De pl. havonta ha MINDENKI csak 10Ft-ot befizetne egy alapba, már lenne mihez nyúlni.
Komolyan, ennyit sztem még a kis pénzüek is tudnának vállalni!
És nincs minden évben, (legalábbis reméljük) ekkora kár, tudna halmozódni is akár.
És akkor jövőre már lehetne tüzijáték.....:)))
hhy2k | 2010. június 24. | 12:39:03
A szamlaadasi kotelezettseg baromsag. Nem szamlakat kell gyartani, hanem adot kell befizetni. En magyarorszagon kivul fagyistol meg sohasem kaptam szamlat. De szerintem maradjunk a temanal inkabb, marmint: ki tudja hol kell feliratkozni arra a facebook oldalra, amelyik a tuzijatek mellett ervel?
Perillustris | 2010. június 24. | 12:28:35
A wc-s néni csak azért ad számlát, mert a főnöke kötelezi rá, megelőzve azt, hogy többet lopjon, mint az állam.
A szabadtéri rendezvényeken árusítóktól te lófüttyöt sem kapsz.
hhy2k | 2010. június 24. | 12:17:25
Perillusztris: Erdekes, epp mivel tobb orszagban is elek tunik fel, hogy Magyarorszagon meg a wecesneni is szamlat ad. Nem a szamlan mulik! (persze naiv azert nem vagyok, de nyilvan nem a perecesrol volt szo)!
hhy2k | 2010. június 24. | 12:12:47
Mar miert varna el joggal? Vegyen biztositast, vagy ha a biztosito nem ad (mert nem hulye arteri hazakat biztositani) gondolja at, hova is epitsen hazat. Bevallom, nem vagyok hive az adofizetok penzebol valo kartalanitasnak. Az allamkassza nem biztosito (ha az volna, nem kellenenek biztositok). A romma zuzott automat miert nem fizeti ki az allam? Vagy ha hasraesek miert nem kapok ingyen gipszet? Igy nem kellene TB-jarulekot fizetnem. Az allam persze vallaljon segelyezest a legelesettebbek talpraallitasara, de kartalanitast ne adjon, mert nincs ra alapja.
Perillustris | 2010. június 24. | 12:12:23
"hhy2k | 2010. június 24. | 10:16:00
Ekkora baromsagot! Es menyi beveteltol esik el az allam ha nem nezik millioan azt a tuzijatekot? Ha egymillio ember csak egy-egy perecet vasarol, annak az AFA bevetele 100 millio forint."
Muhahahaha! Te sem ebben az országban élsz, az tuti! Kapott már valaki valaha perecesnél számlát? 100 millió... ROTFL
Üdv a valóságban!
szittyaninja | 2010. június 24. | 12:09:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szittyaninja | 2010. június 24. | 12:05:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hhy2k | 2010. június 24. | 12:02:20
szittyaninja: kar, hogy nem latod benne a raciot; nagyobb kar, hogy ezzel nem vagy egyedul!
szittyaninja | 2010. június 24. | 11:59:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hhy2k | 2010. június 24. | 11:57:33
vakond: Latod latod, te kellenel polgarmesternek, jol hintened a rizsat :)))
hhy2k | 2010. június 24. | 11:54:56
Csak egy pelda: Floridaban rendszeresen vannak hurrikanok, melyek hatalmas karokat okoznak. Ezen karok kijavitasa hatalmas uzlet es munkahelybol sem lesz kevesebb emiatt! Az ezen uzletek altal befizetett ado is hatalmas. Nem mondom, hogy orulni kellene az arviznek, de itt az alkalom, hogy vegre utakat, atakat epitsunk, jol megfizessuk az ezen munkalkodokat, akik a berukbol uj televiziot meg Suzukit vasarolnak majd, amitol a Suzukigyarban dolgozok elmehetnek moziba, esetleg tuzijatekra (ha lesz). Nem kell annyit sirankozni meg busongani. Az arviz megvolt, vissza kell epiteni a hazakat, lehetoleg dombra persze. Akinek nincs mibol, az bereljen lakast attol, akinek van mibol epiteni, ez igy helyes.
Vak Ond | 2010. június 24. | 11:52:02
silenthill1 | 2010. június 24. | 11:47:02
Értem én a viccet!
Csak nem szeretem! :)
Vak Ond | 2010. június 24. | 11:51:20
hhy2k | 2010. június 24. | 11:42:22
Mit nekik paradicsomot?! Mit nekik uborkát?!
Termeljenek rizst, ahhoz van most elég talajvíz!
silenthill1 | 2010. június 24. | 11:47:02
Vak Ond | 2010. június 24. | 11:29:11
Oo én ironizáltam. De hát mind1 :)
kisördög | 2010. június 24. | 11:45:19
Egyértelmű, hogy le kell mondani az árvízkárosultak javára a tűzijátékról!
hhy2k | 2010. június 24. | 11:42:22
Attol, hogy valaki sajat magat rombolja cigarettaval, alkohollal, meg nekem (neked) kell kifizetni az egeszsegugyi kezeleseit. Aki arteruletre epitkezik, mert ott olcso a telek, azzal nem nagyon tudok mit kezdeni. Aki borsodban penzt akar keresni, ultessen paradicsomot vagy uborkat... esetleg koltozzon el oda, ahol van munkalehetoseg. Elni lehet jobban, csak akarni kell. Es most, hogy elvonult a viz, lehet kezdeni a homokzsakrakast, lehetoleg magasabbra, mint eddig volt!
hhy2k | 2010. június 24. | 11:31:17
Hopszi: Akkor az egy het alatt egy ezres. Az egymillio munkavallalonal pont egymilliard forint egy het alatt. Adjuk ezt az arvizkarosultaknak es csinaljunk vilagraszolo tuzijatekot! Megjegyzem dohanyosokat egyre kevesbe szeretnek alkalmazni, pont emiatt a munkaido-kieses miatt. Persze, ha valaki a facebooktol kap szarnyakat, am legyen, napi egy ora legyen kotelezo, csak a munkaadoval kell mar megetetni hogy ez igy van rendjen. Nem mondom, hogy nemet munkafegyelem kell, de azert racio van abba amirol beszelek. A magyar munkaero nem a termelekenysegerol hires.
adamant | 2010. június 24. | 11:30:47
silenthill1 | 2010. június 24. | 11:27:23
"Ez amúgy meg nem hülyeség. Bár az alkohollal és cigivél vannak fenntartások, mert pont a legszegényebbek a legnagyobb fogyasztói."
Csak azért gondoltam erre a kettöre is, mert:
- Mindkettö az "élvezeti cikkek" kategóriájába tartozik,
- Aki szegényként iszik és dohányzik (egyéb cél költséghely helyett), érezze az áldozatvállalást azokkal, akiknek mindenük elúszott és még egy pohár sörre, vagy Kossuthra sincs pénzük.
Vak Ond | 2010. június 24. | 11:29:11
silenthill1 | 2010. június 24. | 11:06:00
Örülök, hogy megértettél.
Jobb lenne, ha a jövőben mindent annak vennénk ami. Ha nem lesz tűzijáték, amit én nem szeretek, attól még nem épül újjá egy házzal sem több.
Az ártéren épült házakra pedig a biztosítók nem igen vállalják a kockázatot. Ők nem fizetni, kaszálni szeretnek, fölösleges azon meditálni miért nincs biztosításuk.
Egyébként pedig a gátak nagyon érdekes tákolmányok. Úgy 10 éve, mikor nagyon aszályos évek jártak, a gátőrök azért emeltek szót, hogy rettenetesen kiszáradtak, repedések vannak rajtuk, így ha jön az ár buzgárok keletkeznek és majd jól elmossa az egész hűbelebancot a víz.
Most azt mondják, átáztak a töltések ezért gyengültek meg. Olyan ez mint a paraszt aki nem tudja elédönteni essen-e az eső, mert a búzának nem jó, de a dinnyére meg kellene. A gátak csak a szárazságot és a nedvességet nem bírják.
Az ünnepekről pedig annyit, szükség van kikapcsolódásra. Nem lehet éjjel nappal rettegni. Nem lehet állandóan dolgozni. Ismerek olyan boltost, aki húsz éve minden nap dolgozik, legalább 12 órát. Le is van lassulva rendesen.
Ezen a demagóg (ne legyen tűzijáték) alapon, ne menjen senki üdülni, pláne ne külföldre. Senki ne igyon meg egy sört sem, mert azt ajánlja fel a károsultaknak.
A lottót pedig ne is sorsolják ki, elég, ha befizetjük a szelvény árát, azt egy az egyben költsék árterületen épülő lakóparkok építésére.
Sőt aki magyar részint szolidaritásból, (hogy jön ő ahhoz, hogy szórakozzon), részint a
silenthill1 | 2010. június 24. | 11:27:23
adamant | 2010. június 24. | 11:24:58
Ez amúgy meg nem hülyeség. Bár az alkohollal és cigivél vannak fenntartások, mert pont a legszegényebbek a legnagyobb fogyasztói.
adamant | 2010. június 24. | 11:24:58
Kb. 1/2 méterrel lejjebb írtam, hogy mi mindenben lenne lehetöség adományokat, külön pénzforásokat összeszedni úgy, hogy azzal ne a legszegényebb réteget súlytsuk. Ilyen lenne pl. extra árvizi adó a luxus cikkekre (cigaretta, alkohol, 10 millió fölötti autók), színház, mozi jegy árában beépítve, az éttermek minden 100,- forint fogyasztásnál + 1,- Ft-ot rászámolnak, spotrendezvények jegyárában, MALEV repülöjegyek árában, és a többi. Esetenént pár forint, vagy pár 10,- forint szinte észrevehetetlen, viszont gyakorisága miatt (étterem, mozi) nagy tömeget jelentene.
Ezt a külön adózást egy éves idötartamra bevezetni. Ha marad, külön katasztrófa tartalékot képezni a jövöre nézve (valami úgy is jön!).
silenthill1 | 2010. június 24. | 11:24:06
hhy2k | 2010. június 24. | 11:20:34
Pont az lenne a lényege, hogy lehet örömködni egész nap, csak ne legyen tűzijáték. Legalábbis ha jól vettem le, akkor így van. És mégegyszer, ez egy gesztus. Jövőre nyilván nem így lesz, bár elbírna egy könnyített változatot az ország szerintem.
Sarah55 | 2010. június 24. | 11:23:35
Hopszi | 2010. június 24. | 10:47:25
Tegnap ezt magyaráztam a sok érzéketlennek...Akik azzal jöttek, mért nem kötöttek biztosítást.
Én nem vagyok károsult de ismerem Borsod legjobban súlytott területeit és tudom, hogy ott árvíz nélkül is nagy volt a nyomor eddig is. Emberek, gyerekek, családok élnek máról holnapra szinte reménytelenül, mert nincs munka!
És itt nem az ingyenélő segélyért ácsingózókról beszélek! Mert a média csak ezt mutatja. Mindenki azt hiszi Borsodban csak balhék, meg ingyenélők vannak!
Ez nem így van! Sokkal több a tisztességes, becsületes dolgozni AKARÓ ember, még az egyszerűbb, kevésbé tanultak közt is! És nem ighaz az sem (néhány községet kivéve), hogy Borsodban minden kis falu balhés cigányokkal van tele, mert igenis sok helyen rend van, fű lenyírva 2 hetente az utak mentén, tisztaság és rend van (még ott is, ahol sok roma él!)! Csak EZT nem mutatja a televízió.
Borsod nem a pokol és nem csak selejt emberek élnek ott, akiket le kell fitymálni, mert nem tud biztosítást fizetni, mellesleg vályogra nem is lehet már!
Én úgy gondolom egyhez nincs senkinek joga. Ítélkezni azok felett, akik árvízkárosultak. Hogy kötöttek-e biztosítást vagy sem.
Mert az Ön példája mutatja, az sem sokat ér. Mert ERRE senki sem számított!
nablaquadrat | 2010. június 24. | 11:22:17
A tűzijáték költségeinek itt felvetett konverziójával magam is egyetértek.
Emellett feltünt, hogy a T. Szerző így gondolja:
"Valódi konzultáció az, amit én annak nevezek."
Megjegyzem, hogy ebbe a hibába már - szerzőnket megelőzően - Orbán is beleesett.
Gondolom, ennyi és ilyen demokratával nehezen fog felépülni/kiteljesedni a mi demokráciánk.
(Mindenki megnyugtatására: én addigra már biztosan kihalok.)
hhy2k | 2010. június 24. | 11:20:34
sillenthill: Azt hittem az egesznapos programokat is eltoroljuk. Nem ertem a logikat, ha van legiparade, mier ne legyen tuzijatek? Aki pedig avval ervel, hogy ot mar nem erdekli, mert folnott, az pedig gondolkodjon egy percre ugy, mintha 8 eves lenne.
Hopszi | 2010. június 24. | 11:19:31
Na ez a munkaidő téma érdekes!
Bele lehet kötni a Twitterbe, Facebookba, Iwiw-be, de az is tény, hogy aki napi szinten 20 percet eltölt ezzel, az 150.000 forintos nettó fizetésnél 208 forintot pazarol el. Kérdés, aki napi szinten 5*15 percet tölt dohányzással, Kv-val, Wc-vel, ilyen elven étkezéssel, stb...
Ne kezdjük már ezt. Egyébként nem vagyok az előbb említett helyek látogatója, de jobban élvezem a munkám, ha 5-10 perces időtartamokra "kikapcsolódom", és nem 10 percenként persze. :-)
silenthill1 | 2010. június 24. | 11:17:58
silenthill1 | 2010. június 24. | 11:16:26
mármint 10 perc szünet óránként :)
silenthill1 | 2010. június 24. | 11:16:26
hhy2k | 2010. június 24. | 11:10:41
Abban igazad is van, hogy ne munkaidőben facebookozgasson az ember, de a munkajog szerint pl 10 percenként szünet jár gép mellett dolgozóknak? Ezt hány munkahely is tartja be vajon hmm... Akkor ott vannak az újságírók és egyéb kötetlen munkaidejűek, egyetemisták, szünetet töltő gimnazisták, tanár is simán írogathat ilyenkor, szóval szerintem nem egy szűk kör aki akkor van fent amikor akar :) De megmondom én pl. még nyomtam tavasszal ideiglenes melót egy Samsung gyárban és mivel wifis telefonom volt, szünetben én is tudtam simán netezni, amíg el nem lopták 1 hónap után :D
Hopszi | 2010. június 24. | 11:14:54
Ja és nem is beszéltünk még a havi 8-10 milliós fizetéssel rendelkező emberekről. Ők most hol is vannak esetleg csak 10.000 forintos felajánlásukkal is?
Persze, hogy a Fidesz tehet róla, mert az Ő időszakában volt az árvíz.
Kezdjük ezt a témát is. Ki épít és ki ad át. Pl. autópálya.
Gátépítés! Fontos dolog igen. Csakhogy egy ilyen építkezésre közbeszerzési eljárás, pályázat, stb... Ez mind szép is lenne, de a pályázatot megtámadják, mert nem a másik nyert, így tolódik az egész. Nálunk legjobb esetben 2012-2013-re ígérik a gátat EU-s pénzből. De a sok "megtámadás", "pereskedés" miatt majd kifutunk az időből. És a 2012 (leghamarabbi időt nézve) nem lesz meg a gát, sőt soha. Illetve ha meg is lesz. 2011, 2012 hűha, ha ezen két év alatt az ideihez hasonlóan minimum 3* kell védekezni, és átélni a helyzetet.
Sarah55 | 2010. június 24. | 11:12:07
hhy2k | 2010. június 24. | 11:10:41
Te nagyon demagóg vagy!
Sarah55 | 2010. június 24. | 11:11:06
hhy2k | 2010. június 24. | 11:05:29
És 15 000 000 meg szívesen élne jobban! (Bár nem tudom a 14 880 000 szám honnan jött Neked)
hhy2k | 2010. június 24. | 11:10:41
silenthill: Nem erre gondoltam. Az internetfelhasznalok nagy szazaleka sohasem jut tul a facebook oldalon es fogalma sincs milyen nagyszeru dolgokra hasznalhato az internet. Ezt nem en talaltam ki, felmeres. De legyen, Twittereljunk, Facebookozzunk, csak a tuzijatek ne maradjon el! (Az azert vilagos ugye, hogy aki kommentet ir munkaidoben, az nem jarul hozza a GDP-hez; ha pedig megis igy volna, egy kave mellet vitassa meg ezt azzal akitol a fizeteset kapja, kivancsi vagyok, neki mi a velemenye errol!)
silenthill1 | 2010. június 24. | 11:06:31
hhy2k | 2010. június 24. | 11:05:29
Aha, ennyien jönnek csak amiatt. Na persze. Nem az egész napos programokért.
silenthill1 | 2010. június 24. | 11:06:00
Vak Ond | 2010. június 24. | 10:52:04
ezt vártam mikor jön valaki, aki igazából bebizonyítja, ez a Fidesz ötlete volt :) azért 2 nap elég sok idő, hamarabb is ki lehetett volna találni :)
hhy2k | 2010. június 24. | 11:05:29
14 880 000 >>>> szivesen nezne tuzijatekot
silenthill1 | 2010. június 24. | 11:04:52
hhy2k | 2010. június 24. | 10:16:00
Nyilván az éppen online tagok mindegyike munkanélküli és azért van fent :D lejárt lemez ez a tessék dolgozni helyette :)
hhy2k | 2010. június 24. | 11:03:36
A Lotto folajanlas hasonlo: Ha nem lesz 3 milliard nyeremeny, akkor hanyan nem vesznek sorsjegyet a jovoheten? Remelem azert van a fidesznel szamologep.
Az arvizkarosultakkal egyutt erzek. Legkozelebb ha onkormanyzati valasztasra mennek, arra kell szavazni, aki azt igeri, megepiti a gatat... illetve arra, aki meg is epiti, ha ra szavaznak. Bar ahogy elnezem, lehet csak egy jelolt lesz ezentul.
Jobb otlet. Augusztus 20.-an menjen mindenki etterembe vacsorazni. Az AFA bevetelt, a pincerek borravalojanak felet, valamint az etterem arbevetelenek 10-15%-at ajanljak fel az arvizkarosultak javara.
adam2000 | 2010. június 24. | 10:57:13
120,059
Vak Ond | 2010. június 24. | 10:52:04
Ez a kezdeményezés hasonló a 300 Ft-s népszavazáshoz. Ha Fideszes demagógiával élek, akkor az emberek, most nem a tűzijáték, hanem az állami pazarlás ellen tiltakoznak. Nem tűzijátékot nem akarunk, hanem az árvíz ellen tiltakozunk. Sőt mióta új kormányunk van azóta már a na is másképpen nem süt! Követelem mindenkinek ingyen osszon a kurmány légy, akarom mondani szúnyogcsapót, vagy szúnyogriasztót. Az államelnök pedig tiltakozzon a vegyszeres szúnyogirtás ellen. Mindenkinek ingyenes kencét, hogy lokálisan, csak a szúnyogok ellen védje magát, de ne ártson a többi rovarnak. Minden pocsolyába államilag támogatott pontyokat kell telepíteni, majd ők biológiai módszerekkel kiirtják a dögöket!
Egyben ragaszkodom Gyurcsány szigorú megbüntetéséhez, hiszen miatta van ez a rengeteg szúnyoglárva. Szerintem ő és a bankárok labratóriumokban fejlesztették ki a mostani vad szúnyogokat, mert eddig kevésbé csíptek. Tették mindezt, hogy az embereket belehajszolják újabb kölcsönök felvételébe. És Simor sem úszhatja meg, sőt tovább megyek, nem védekezhet szabadlábon! Az ő kamatpolitikája, és offshore cégei hozták ránk a bajt!
Hopszi | 2010. június 24. | 10:47:25
Szerintem mindennek megvan a maga helye. Tapasztalom, mert károsult vagyok, de korántsem szenvedtem akkora kárt, mint az akinek a VÁLYOG háza összedőlt. Sőt tudomásom van róla, hogy nem csak vályog ház dőlt össze. Ez most másodlagos abban a tekintetben, hogy, mint említettem károsult vagyok, és olyan helyen lakom ahol dőltek össze házak. A házak újraépítésére már mindenhol megvannak a vállalkozó szellemű emberek, akik elvileg önként és dalolva ingyen újraépítik. Hozzám nem jött senki, hogy a házam körül felgyülemlett 35-40 cm-es víz okozta lábazati káromat, esetleg csak egy statikai vizsgálatot megcsináljanak ingyen, mert se egyiket, se másikat nem téríti a biztosító. Sőt, ismerek olyan embereket, akiknek a biztosító 2-3 napos fizetési késés miatt inkább visszatérít 3 hónap díjat, és felmondja a biztosítást. Ez korrekt?
Amúgy sosem oda kerülnek a megfelelő támogatások ahova kellene. Én védtem a házam, több órán keresztül nem aludtam csakhogy pakolja a homokzsákot, van, aki otthagyta a házát, hogy majd az állam úgyis ad neki másikat. És ez milyen hozzáállás?
Visszatérve a tűzijáték témához, néha, ha van rá lehetőségem, akkor a gyermekeimmel elmegyek megnézni a "nagyobb" tűzijátékokat, de csakis a gyerekek miatt. Na bumm most kihagyom. Egyébként a lottó nyeremény felajánlását jó ötletnek tartom, egyszer a szerencsejáték Zrt. is tehetne valami értelmeset.
hhy2k | 2010. június 24. | 10:46:52
elvecino: ez igaz, nem is lenne baj, ha csak ehhez lehetne csatlakozni a facebookon. De azert on, mint felhasznalo azert erti, hogy miert idopocsekolas az ember fel eletet a facebookon tolteni. De maradjunk a tuzijateknal, mert itt errol van szo. En amugy munkaidoben sohasem kommentelek, nem is telne perecre maskepp. Ha pedig arterben epitkeznek, lenne biztositasom, hogy ne masok adojabol kelljen felepiteni a hazamat. Az adakozas klassz dolog (ugye leirhato az adoalapbol). Az egyutterzes is igen humanus, de hulyenek azert nem kell lenni. A tuzijatek elmaradasa financialisan nagyon nagy bukta. Vajon mit szolnak ehhez a cukorkaarus vallalkozok es a szallodasok? Mert ugye az o adojukbol segitik ki az arvizkarosultakat, nem a facebookozo tinik zsebpenzebol.
Attila | 2010. június 24. | 10:37:33
elvecino | 2010. június 24. | 10:26:47
A komment helyett inkább gondolkodni kellett volna, hogy az úriember milyen tényeket írt.
Ritka tudatlan magyar nép.
Vak Ond | 2010. június 24. | 10:31:51
Részemről én utálom az ünnepeket, de egyben tudom, hogy szükség van rájuk. Már a húsvét sem ünnep, lassan a karácsony sem lesz az.
Egyébként az árvízkárok enyhítésére csepp a pohárban ez az összeg, kb. annyi mint tavalyelőtt az igen fontos szóvivői honlap volt!
Összevethető viszont a szúnyogirtásra szánt kerettel. Bár itt az új kormány és pár Km kolbászos kerítéssel kevesebbet építünk így mindenre telik majd. (A fokhagyma szagot már érzem az országban, de a régi drótkerítések még állnak!)
Ha pedig szúnyogirtás, nagyon felemelő lesz végigvadászni a tűzijátékot. A gyerekek véresre vakarják magukat. Ha nem akarunk egy újabb rosszemlékű ünnepet, államelleni perekkel, mert elfertőződik sok gyerek csípéseinek helye, akkor jobb ha több szúnyogirtást, kevesebb tűzijátékot csinálunk!
elvecino | 2010. június 24. | 10:26:47
hhy2k:
Sokkal rövidebb ideig tart a Facebook-on csatlakozni egy ilyen kezdeményezéshez, mint amíg Ön ezt a szerencsétlen hozzászólást megírta. Jó munkát Önnek is. (ha munka helyett éppen nem kommentelget).
hhy2k | 2010. június 24. | 10:16:00
Ekkora baromsagot! Es menyi beveteltol esik el az allam ha nem nezik millioan azt a tuzijatekot? Ha egymillio ember csak egy-egy perecet vasarol, annak az AFA bevetele 100 millio forint. Es a vonat jegyek, es a szallodai szobak, es a vacsorak es es es! Az arvizkarosultak kezdjenek el gatakat epiteni. Nem amikor jon a viz, hanem amikor sut a nap! Erre kell kolteni. Tuzijatek pedig lesz, jobban kell a cirkusz a nepnek mint barmikor. A sok okor meg facebookozas helyett dolgozzon, akkor ok is tobbet kolthetnek perecre.
adam2000 | 2010. június 24. | 08:51:55
115,483
bundassertes | 2010. június 24. | 08:48:41
NewWave | 2010. június 24. | 02:02:39
Ha már ötletelés, szerintem az értelmetlen (és összességében is sikertelen) afganisztáni misszió költségeit(min. évi 5-6 Milliárd) kellene megspórolni (részben újjáépítésre és gátépítésre fordítani), ahol a világ végén, egy másik ország érdekeiért küzdünk bármifajta haszonszerzés reménye nélkül.
Egy ilyen gazdasági helyzetben mint a mai, ez egy luxuskiadás!
Az usa-nak pedig meg kell mondani, hogy az általa elindított gazdasági válság miatt vagyunk kényszerhelyzetben. (amiből persze hatalmasat profitált az usa...)
Normális | 2010. június 24. | 08:31:24
Akinek nem inge.... Idioták! Most az a legfontosabb,hogy az árvizkárosultakon segitsünk,akiknek egy életűk munkája veszett el! Képzeljék magukat a helyükbe,se otthonuk,se pénzök földönfutóvá valtak,ennek nem szabad megtörténni,mindenröl le kell mondani az érdekűkbe amiröl csak lehet! A lottofönyereményt jó ötletnek tartom,egy tűzijáték fontosabb egyeseknek,szégyen és gyalázat,sok kicsi sokra megy!
Rá Dios | 2010. június 24. | 06:54:55
New Wave: Előbb nyerd meg, majd add oda .-)
NewWave | 2010. június 24. | 02:02:39
Mi lenne, ha az Ötöslottó nyereményét (3 milliárd Ft!!!) most kivételesen az árvízkárosultaknak adnák?!
Azt hiszem 1-2 éve Olaszországban volt erre példa egy katasztrófa után.
http://www.szerencsejatek.hu
Attila | 2010. június 24. | 01:47:39
Gratulálok a politikusainknak, megint nem kettővel előrefelé nézték és bedőltek az esztelen magyar logikának, a népszerűség mindenáron hajhaszásáért. Vastaps. Épeszű ember tudja, hogy ennél nagyobb baromságot ki se lehetett volna találni.
talabér | 2010. június 24. | 00:46:41
Perillustris
Sztem hagyd mirandaat. Teljesen reménytelen.
marindaa | 2010. június 24. | 00:34:06
Perillustris
lásd előző hozzászólásomat
marindaa | 2010. június 23. | 23:03:57
Egyébként engem biztosan nem érdekel, ha meghal egy rokonom, hogy te éppen mivel mulatod az időt. Nem várom el, hogy az egész ország osztozzon a gyászomban.
Perillustris | 2010. június 24. | 00:21:06
"Szerintem már eddig is sok adakozás történt a károsultak javára. Miért pont a tüzijáték elmaradása lenne az a nemes gesztus, amivel kifejezhetnénk segítő szándékunkat az árvízkárosultak részére?"
- Drágám, én annyira együttéreztem már veled sokszor, ugye nem baj, ha most, amikor anyád meghalt, elmegyek a srácokkal sörözni? Tudod, már hetekkel ezelőtt megbeszéltük.
Nyilván nem érted, vagy nem akarod érteni a "gesztus" szó jelentését. Vagy leszarod. Egyik se jó.
adam2000 | 2010. június 24. | 00:09:49
így igaz! :))
tuzes | 2010. június 24. | 00:08:07
a lenyeg, hogy a nemetek nyertek es tovabbjutottak!:)
adam2000 | 2010. június 24. | 00:04:10
:)))
boglya33 | 2010. június 24. | 00:03:36
ne a tüzijátékról, hanem a sikkasztásról, meg a milliós végkielégítésekről mondjunk le inkább, sztem tök jó volna..
tuzes | 2010. június 24. | 00:02:54
adam
vagy meginkabb te sem!
marindaa | 2010. június 23. | 23:59:43
Perillustris
"ez egy gesztus lehetősége, amit könnyedén kinyilváníthat az ország"
Szerintem már eddig is sok adakozás történt a károsultak javára. Miért pont a tüzijáték elmaradása lenne az a nemes gesztus, amivel kifejezhetnénk segítő szándékunkat az árvízkárosultak részére? Számtalan más módja is van a megsegítésnek és az együttérzés kifejezésének. Az állam alapítás nem erről szól, és nem is csak a tüzijátékról. Ez szerintem megint arra jó, hogy embereket egymásnak ugrasszanak és fontosabb ügyekről eltereljék a figyelmet.
adam2000 | 2010. június 23. | 23:58:54
Perillustris
legalább Te érted....
tuzes | 2010. június 23. | 23:56:55
Perillustris
tisztessegrol hogyan beszelhetsz, amikor pont azert nincs penz az arvizkarosultakra, mert a magyar nep tobbsege adocsalo? empatia? emberi meltosag? amikor a teljesen artatlan vetlen oteves ciganygyereket az apjaval egyutt orvul lemeszaroltak, senki nem mozdult.....
kepmutato, alszent banda! felolem a gellert hegyet is alamoshatja a duna, de a tuzijatek az marad!
Perillustris | 2010. június 23. | 23:51:35
Kár, hogy a sok beszűkült agyú nem érti: itt alapvetően nem a pénzről van szó, hanem az emberi méltóságról, a tisztességről, és az empátiáról.
GYK: zenés kerti bulit tervezel hétvégére. Csütörtökön meghal a szomszédod lánya, felesége, akárkije. Megtartod a bulit? Ha igen, nincs miről beszélnünk. (Természetesen egy benti bulira módosítás hangos zene nélkül beleférhet, nem vagyok álszent, de azért tudjunk már emberek maradni).
Én sem sírom tele esténként a párnámat az összedőlt házak miatt, de ez egy gesztus lehetősége, amit könnyedén kinyilváníthat az ország.
marindaa | 2010. június 23. | 23:47:19
Mouth Hero
Természetesen ironikusan fogalmaztam, hogy aki a Fidesz 2/3-át 1/3-nak akarja látni, az is értse. Akkor lehetne lemérni a támogatottságot, ha a tüzijáték mellett kardoskodók is indítanának egy alternatív facebook kezdeményezést az árvízkárosultak megsegítésére. Persze aki előbb ébredt, annak előnye van.
Mouth Hero | 2010. június 23. | 23:39:38
"A kezdeményezést kb. 200.000-en, legjobb esetben is 500.000-en fogják támogatni, így a maradék 9,5 millió ember viszont tüzijátékot szeretne. Ezzel el is dőlt a kérdés."
Nem értek egyet feltétlenül a kezdeményezéssel, de amit te írsz, az nettó baromság.
ati in the banlieue | 2010. június 23. | 23:38:22
legyen tüzijàték! csinàljàk meg a kalkulàciôt, a bkv-s igazgatoktôl szedjék be rà a lét pont
adam2000 | 2010. június 23. | 23:36:57
marindaa tuzes
a ti olvasatotokban...pedig ez túlmutat önmagán..:)
tuzes | 2010. június 23. | 23:33:22
marindaa
ezt a napot jegyezd fel, ma egyetertunk!:)
Almás | 2010. június 23. | 23:26:12
NewWave!.Egyetértek."....akik a tüntetéseknél megsérültek, mi a fenének voltak OTT, ahol nem kellett volna???... Én inkább megbüntetném azokat, akik gépkocsikat borogattak, kukákat égettek, köveket hajigáltak és a békés állampolgárokat akadályozták az utcák normális használatában!
Azt hiszem azonban azoknak felelősségét kellene /kellett von/vizsgálni akik "a lázdást"generálták. Kik is?Íme:„Ha a Magyar Rádió munkatársai… jól kommunikálják a helyzetet, a magyar társadalom kevésbé radikalizálódott volna .: etikai szabály, hogy egy összeállításban azt kell visszaadni, amit az illető szólásában kifejezésre akart juttatni.Ha az újságíró ismerte az őszödi beszéd teljes szövegét és azt gondolta, hogy az a beszéd lényege, hogy „hazudtunk reggel, éjjel meg este”, akkor ugyan etikai vétség nem állapítható meg, ám mindenképpen szerencsétlenül járt el. Talán, mert szakmailag nem volt elég felkészült. „de elképzelhető az is, hogy szándékosan manipulált”. Nyilatkozta Zs. P. médiaszociológus. /Népszava online 2009 szept 17./Azon tény alapján, hogy éjjel nappal, egymást követően azt a bizonyos pár mondatot harsogták a médiák, alaposan feltételezhető, hogy valóban tudatos manipulációról van szó. A rádió krónikájában ugyanis már akkor elhangzott, hogy” a hangfelvétel azt rögzíti, hogy a miniszterelnök miként próbálta a reformok mellé állítani pártja képviselőit”. Erről szólt tehát a beszéd és nem arról a pár mondatról, amit a médiákban azután is folyamatosan hallani lehetett.Bizony bizony má
marindaa | 2010. június 23. | 23:25:53
adam2000
A kezdeményezést kb. 200.000-en, legjobb esetben is 500.000-en fogják támogatni, így a maradék 9,5 millió ember viszont tüzijátékot szeretne. Ezzel el is dőlt a kérdés.
Almás | 2010. június 23. | 23:24:21
Lesz tüzijáték!Oszt jónapot! Mert azt mondják az okosok, hogy ők bizony százmilliót megspóroltak - mert így meg ugy-kevesebb költséggel is meg lehet szervezni.Ez a politika lényege mármint bizonyos Fidesz politikáé.Ugyanis bármit kijelenthet a Vezír, neki hisznek - még egyenlőre.Ez bevál tmódszer mivel jól tudják, hogy a lakosság 80 százaléka nincs tisztában az állam működésével , no meg ami a lényeg Mariskanéni meg Pista bácsi ugy sem tudja ellenőrizni, hogy igazat mondott vagy sem.Evvan!
adam2000 | 2010. június 23. | 23:21:02
110,174
silenthill1 | 2010. június 23. | 23:18:56
Almás | 2010. június 23. | 23:13:34
Baszkimár...jó hogy nem az ausztrál tőzsdéről kezdünk beszélgetni.
immortal | 2010. június 23. | 23:18:44
Georgina2010 | 2010. június 23. | 23:00:56
És honnan a rákból veszed, hogy az a sok milla cash tényleg a rászoruló családokhoz kerül és nem azokhoz a lelketlen fosztogatókhoz akik sz@rral kenték össze a miskolci sportcsarnok falát és intim szobát követeltek míg mi raktuk a homokzsákokat?
tuzes | 2010. június 23. | 23:16:42
almas
ez igy van es azert lehet manipulalni a nepet, mert ostoba! a hangulatkeltoket meg nem buntetik!
adamant | 2010. június 23. | 23:15:06
NewWave | 2010. június 23. | 22:58:42
Engem nem kell meggyözni, mert nagyon régen voltam kinn a helyszínen utoljára.
Az összes eddigi hsz-ban próbáltam alternatívákat érvként felhozni PRO és KONTRA tüzijáték.
Demagógiának tartom most is a gazdasági érdeket (ti. a tüzijátékra kiadott pénz menjen az árvízkárosultaknak), mert külön forrást szerezni lehet, erre - szintén nem egyszer írtam ma itt - tucatnyi mód lenne rá (külön adó 1 éven keresztül, stb.)
Mivel maga a tüzijáték kb. 1/2 millió embert mozgat meg csak a helyszíni részvételre és 1 millió fölötti a TV nézök száma, ezért javasoltam egy élö, telefonos TV müsort a tüzijáték idejére, hogy adakozni lehessen.
Próbáltam olyan megoldásokat felvázolni, ahol marad a tüzijáték és lesz külön pénz is. Nem érdekelnek a Budapest környéki kirándulások, mert most itt nem azokról szólt a történet.
Megnyugtatásként, kiszálltam, nem érdekel a továbbiakban. Magtettem magamtól rögtön, amint lehetett és adakoztam azonnal. További összegeket is küldök, amint a következö havi fizut megkapom.
Részemröl ennyi volt.
Sok szerencsét, csak a fürdövízzel ne öntsétek ki a gyereket is...
Almás | 2010. június 23. | 23:13:34
NewWave!.Egyetértek."....akik a tüntetéseknél megsérültek, mi a fenének voltak OTT, ahol nem kellett volna???... Én inkább megbüntetném azokat, akik gépkocsikat borogattak, kukákat égettek, köveket hajigáltak és a békés állampolgárokat akadályozták az utcák normális használatában!
Azt hiszem azonban azoknak felelősségét kellene /kellett von/vizsgálni akik "a lázdást"generálták. Kik is?Íme:„Ha a Magyar Rádió munkatársai… jól kommunikálják a helyzetet, a magyar társadalom kevésbé radikalizálódott volna .: etikai szabály, hogy egy összeállításban azt kell visszaadni, amit az illető szólásában kifejezésre akart juttatni.Ha az újságíró ismerte az őszödi beszéd teljes szövegét és azt gondolta, hogy az a beszéd lényege, hogy „hazudtunk reggel, éjjel meg este”, akkor ugyan etikai vétség nem állapítható meg, ám mindenképpen szerencsétlenül járt el. Talán, mert szakmailag nem volt elég felkészült. „de elképzelhető az is, hogy szándékosan manipulált”. Nyilatkozta Zs. P. médiaszociológus. /Népszava online 2009 szept 17./Azon tény alapján, hogy éjjel nappal, egymást követően azt a bizonyos pár mondatot harsogták a médiák, alaposan feltételezhető, hogy valóban tudatos manipulációról van szó. A rádió krónikájában ugyanis már akkor elhangzott, hogy” a hangfelvétel azt rögzíti, hogy a miniszterelnök miként próbálta a reformok mellé állítani pártja képviselőit”. Erről szólt tehát a beszéd és nem arról a pár mondatról, amit a médiákban azután is folyamatosan hallani lehetett.Bizony bizony má
marindaa | 2010. június 23. | 23:03:57
Georgina2010
"A sok milliót mindazoknak kell a megsegítségére költeni, akik fedél nélkül, nincstelenek maradtak!"
Ilyen alapon az összes ünnepséget és államilag támogatot rendezvényt lefújhatnák, és odaadhatnák az önhibájukon kívül hajlék nélkül élőknek. Nem csak Budapesten élnek ők és több tízezren vannak. És akkor mi van azokkal, akik nem tudják télen fizetni a rezsit, vagy nem tudnak a hónap végén enni adni gyermeküknek?
tuzes | 2010. június 23. | 23:03:15
Georgina2010
hulyeseg, pont az a lenyege, hogy akarkihez kerul a penz, eltunik, errol hires a magyar, ezert szoktunk le az adakozasrol, viszont epp ezert kene szigoritani az adoszabalyokat, hogy akinek van mibol adakoznia, az kinalja is fel vagy adozzon tisztessegesen! en szemely szerint semmivel sem latom jobban raszorultnak az arvizkarosultakat a masik 800 ezer szegenyembernel, akik szinten napi gondokkal kuszkodnek, tudnek azokrol is szivszakito kepeket kesziteni es akkor ahhoz meg mi mindent kene elhagyni, hogy segithessunk? akinek van mibol, az adakozzon, akinek nincs mibol annak viszont jar a tuzijatek! kifejezetten aljas dolog volt a tuzijatekbol arvizkarosultak megsegiteset celzo szimbolumot krealni, ha valoban aggodnanak az emberek egymas irant, akkor nem napi csalasokbol, trukkozesekbol elnenek, mert tudniuk kell azt az alapveto szabalyt, hogy amit ellop az hianykent fog jelentkezni masnal! pont ez tortenik most az arvizkarosultakkal, a tobbsegben levo adocsaloknak koszonhetoen, nincs mihez nyulni, ha baj van az orszagban! Most akkor ne legyenek kepmutatoak es buzditsak a nepet, hogy mondjanak le errol meg arrol....a joedesanyatokat! dolgozzatok es adozzatok!!! lusta kepmutato banda
adam2000 | 2010. június 23. | 23:01:36
"A döntés azonban a Miniszterelnökségé, melyet értesüléseink szerint még győzködni kell. A miniszterelnök környezetéből származó információink szerint tűzijátékot mindenképpen szeretnének, de az ünnepség költségein spórolnának. Egyes forrásaink szerint az már régen eldőlt, hogy tűzijáték lesz."
http://index.hu/belfold/2010/06/23/arvizkarok_enyhitesere_forditanak_az_augusztus_20-i_unnepseg_koltsegeit/?rnd=417
Georgina2010 | 2010. június 23. | 23:00:56
Iszonyat, mennyi ilyen érthetetlen ember van! Soknek eszébe sem jutott, hogy a örökölték, a házat még a dédmamától.
De az ,,ellentábor" nyugodtan, mosolyogva sőt elégedett vigyorral felszerelkezve élveznék a műsort, miközben emberek ezreinek nincs hová lehajtani a fejüket.
Elveszítették az emlékeiket, az életüket. S, akkor még nem szóltam azokért, akik esetleg jelzálogot is felvettek, úgy 3 éve, hogy felújítsák a házukat, konfortosítsák. Most, most velük mi lesz? Ha van a jelzálogon biztosítás, de ha nincs? S, mivel sokan vannak, akik pénzügyi analfabéták, csak azt tudják, itt írjad alá, s ők s írják. Nem kérdeznek.
Ez kinek a bűne? Az oktatás, mert nem az életre nevelik gyermekeinket. Nincs pénzügyi fegyelem,pénzügyi kultura, nem értenek hozzá, s ez nemcsak az Ő bűnük!Görgethetném a labdát, s ki tudja hol állna meg? - Georgina Bojana
immortal | 2010. június 23. | 23:00:28
Az meg csak kurvaország színvonalát igazolja, hogy még csatlakoztak is hozzá. Hát igen. A csordaszellem. Akárcsak a narancsos szavazók akik beszívták, hogy 2 hét alatt rend lesz...
immortal | 2010. június 23. | 22:58:51
Látszik, hogy nő a kezdeményező. Nem véletlenül nem kaptak Athénban sem szavazati jogot a régi szép időkben...
Mennyi is ez a tűzijáték? Mennyit síboltak el az elmúlt 20 év ámokfutása alatt? Miért nem a roma integrációra feleslegesen elszórt 130 milliárdocskát firtatja a csaj?
|