értelmetlenségi | 2010. július 23. | 19:22:53
Egy olyan parlamentben, ahol az ellenzéknek annyi súlya sincs, mint a lepkef.ngnak, akár a portás kutyája is lehetne a házelnök.
Ami az ülésteremben lévő állapotokat illeti, Kövérnek igaza van: egy disznóól patika ahhoz képest, amit az a csürhe maga után hagy egy-egy ülésnap végén. És ha már rendet akar tenni Kövér Laci, adnék egy tippet. Mogyorófapálcás teremszolgák járkáljanak a suéksorok között, és aki újságot olvas, mobilozik, vagy játszik a laptopján, annak csapjon a kezére egy jó nagyot. De a tévét ne tiltsa ki, ellenkezőleg: adjanak minél több totálképet a képviselőkről, hadd lássuk, mivel is ütik agyon az idejüket a parlamentben - a mi pénzünkön!...
andras60 | 2010. július 23. | 16:28:23
„1990-től kezdve a parlament tekintélye fokozatosan épült le, s ez nem független a képviselők viselkedésétől és a sajtó "tálalásától" sem.”
Ebben egyetértek Kövér Lászlóval, igen a fideszes képviselők mindent megtettek a parlament tekintélyének rombolása érdekében, lásd kivonulások, kordonbontás, „lógni fogsz” bekiabálások.
Hogy mi baja van a sajtóval, azt nem értem, csak sejteni tudom Kövér szándékából következtetve: „A tévéstábokat nem engedi vissza az ülésterembe.”.
Ez igen, demokrácia fidesz módra!
andras60 | 2010. július 23. | 16:16:08
Kövér személyében a fidesznek sikerült kiválasztania és és reflektorféánybe helyeznie a legmodortalanabb tahót.
lumbágó | 2010. július 23. | 15:14:55
A kép egyébként szuper. A miniszterelnök-helyettesen látszik, fogalma sincs, mi történik. Jobbról benéz egy félig kívülálló (a Tibi-csoki szövegére emlékszik még valaki?), a két sorban pedig a szerencselovagok.
lumbágó | 2010. július 23. | 15:12:03
Kövér és pártja sokat tettek azért, hogy a parlament működése és tekintélye kívánni valókat hagyjon maga után. Majd meglátjuk, de szkeptikus vagyok. Mit szól majd pl. kordonbontáshoz, kivonuláshoz stb?
Milanovics Szvetiszláv | 2010. július 23. | 15:08:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
higgadt | 2010. július 23. | 15:02:26
Megértem, hogy nem szereti a protokollt. Hol is tanulta volna? A pápai téglagyárban párttitkár apja mellett? vagy az Aczél féle MSZMP Társadalomtudományi Intézetben? Egyébként is magyar embernek magyar protokollt.Ezt kell kidolgozni az új házszabályban.
nablaquadrat | 2010. július 23. | 14:36:02
"Kövér szigorú és politizáló házelnök lenne"
Nem "lenne", hanem "lesz".
Avagy puccsra készül a NOL vagy esetleg Gyurcsány? És megbeszélték ezt már az IMF-fel is?
koka7677 | 2010. július 23. | 13:22:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
koka7677 | 2010. július 23. | 13:22:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
józsefbé | 2010. július 23. | 12:06:26
sandor1
"De nem! Ő dehogy akar felállni, mindig a másik a hibás, és képes arra is, hogy a nemzetközi pénzvilágot is megmozgassa amaga érdekében."
Teljes az igazság!Ezt tartanám helyesnek,DE!!!Járai felállt annakidején???
Nem a kormány ellen tett hosszú idön keresztül?
Egyik kutya,másik eb!
koka7677 | 2010. július 23. | 11:14:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
krix | 2010. július 23. | 11:10:56
Bondi | 2010. július 23. | 10:21:40
"Ilyenkor az illem azt kívánja, hogy mindenki sok sikert kívánjon az új kinevezettnek. Így én ezt kívánom Lövér Lászlónak!"
Nem hiszem, hogy az illem megkívánná, hogy a fejemet célba vevő lövésznek sok sikert kívánjak a célzáshoz. Nem hiszem, hogy a koménisták sajátja lenne az ellenzékiség, a fityisz évekig kivonulgatott a parlamentből, a vezér pedig be sem járt, nyilván ellenállásból.
Nyuszinak pedig igaza van, és nem akkor tesz jót, ha négy év múlva betüremkedik a parlamentbe, hanem akkor, ha meg sem próbálja. De attól még tudhatja, mi zajlik. Én sem tojtam még, mégis tudom, milyen a jó tojás.
krix | 2010. július 23. | 10:50:56
Bondi | 2010. július 23. | 10:21:40
"Ilyenkor az illem azt kívánja, hogy mindenki sok sikert kívánjon az új kinevezettnek. Így én ezt kívánom Lövér Lászlónak!"
Nem hiszem, hogy az illem megkívánná, hogy a fejemet célba vevő lövésznek sok sikert kívánjak a célzáshoz. Nem hiszem, hogy a koménisták sajátja lenne az ellenzékiség, a fityisz évekig kivonulgatott a parlamentből, a vezér pedig be sem járt, nyilván ellenállásból.
Nyuszinak pedig igaza van, és nem akkor tesz jót, ha négy év múlva betüremkedik a parlamentbe, hanem akkor, ha meg sem próbálja. De attól még tudhatja, mi zajlik. Én sem tojtam még, mégis tudom, milyen a jó tojás.
Gonosz Nyuszi | 2010. július 23. | 10:16:31
sandor1 | 2010. július 23. | 08:19:11
A lelkiismerezes ember lenne, akkor felállna, és átadná a helyét a parlamenti győztes párt által jelölendő személynek.
Lát maga itt lelkiismeretes embert?
Bár nem is értek egyet. A jegybank elnök - elvileg - független. Tehát teljesen mindegy, hogy ki van hatalmon, a kinevezésére a képességei alapján kerül(ne) sor.
A politikában, a közügyekben nem vagyok annyira jártas, nem ismerem az illetők viselt dolgait - fiatal vagyok még -, de ha Kövérnek valóban lesz saját véleménye, és azt esetleg ki is nyilvánítja, akkor nekem semmi bajom nem lesz vele. Persze kérdés, hogy így lesz e, hiszen "igennel voksoltam, és ugyanígy fogok tenni minden olyan személy esetében, aki bárkinek az előterjesztése után a frakció bizalmát élvezi". És a frakció arctalan, agyhalott szavazógépekből áll.
fridzsi | 2010. július 23. | 10:09:39
Pár éve Fidesz-elnök is volt Kövér, de rövid időn belül annyiszor esett ki a kapa a szájából, hogy már a haverjainak is kinos volt, gyorsan le kellett váltani. Ezt a müsort viszont tartok tőle, hogy évekig kell élvezni a zembereknek. Bár ebben a székben hagyományosa nivós emberek ülnek, szilikati stb.
JoGabor | 2010. július 23. | 09:57:29
A Forradalmi Jogász-Paraszt Kormány káderpolitikája egyenesen lenyűgöző. A NER kontinentális, majd globális győzelme után - ami természetesen egy percig sem kétséges! - A Zemberek Bölcs Vezetője (AZEMBÖVE) nyilván kinevezi Szíjjártót Obamának, Balsait Barrosonak, Semjént meg pápának. Kövér bizonyára a kínai főtitkár lesz. Nagyon helyes.
Csak így tovább a lenini úton.
mikes75 | 2010. július 23. | 09:48:38
Moderálási alapelvek- komment törölve -
jóskabácsi | 2010. július 23. | 09:47:05
Kövérből nagyon jó házelnök lesz!
krix | 2010. július 23. | 09:46:31
sandor1 | 2010. július 23. | 08:19:11
"Sajnos a magyar politikusok ott rontották el, hogy ciklusokon áthúzódó kinevezéseket alkottak, ennek a hibának most a Fidesz issza meg a levét"
Gondolom, úgy érted, hogy a kilenc évre történő kinevezések aljas indokot feltételeznek. Nos, ezzel egyet tudok érteni. De az "áthúzódás" önmagában még nem ördögtől való: Ha valakit az új kormány a hivatalba lépése után nevez ki 4 évre (ami viszont egyáltalán nem sok), akkor a csúszások miatt a harmadik utódja már két ciklus között kaphat kinevezést.
Szaladó | 2010. július 23. | 09:06:27
Jav.:
Nem sok jót várok. Már Áder is számos jogsértést követett el házelnökként: korlátozta az ellenéki hozzászólásokat; amikor az emeszpések valamiért sértődötten kivonultak a teremből, Áder hirtelen előrángatott egykétharmados ügyet - de megbukott a házszabályon.
A Parlamentet nem tartom egy finom porcelánboltnak, de Kövér Ádernél sokkal "darabosabb" elefánt. Meglátjuk, lesz-e belőle kultúrlény.
Szaladó | 2010. július 23. | 09:04:55
Nem sok jót várok. Már Áder is számos jogsértést követett el házelnökként: korlátozta az ellenéki hozzászólásokat, amikor az emeszpések valamiért sértődötten kivonultak a teremből, Áder hirtelen előrángatott egykétharmados ügy - de megbukott a házszabályon.
A Parlamentet nem tartom egy finom porcelánboltnak, de Kövér Ádernél sokkal "darabosabb" elefánt. Meglátjuk lesz-e belőle kultúrlény.
tavi görény | 2010. július 23. | 09:03:41
sandor1 | 2010. július 23. | 08:21:53
... Kövér annyira alkalmas házelnöknek, mint Schmitt köztársasági elnöknek!
Vagyis: SEMENNYIRE! Kövér javára írandó, hogy minden bunkósága ellenére, nem jellemtelen nyalógép, mint a Zemebere Kembere.
Melchior | 2010. július 23. | 08:26:32
Mundzuk | 2010. július 23. | 08:12:32
Tehát a lényeg -szerinted-, hogy nem nyilatkozta azt, amit gondolt!
Vagy esetleg ugyan mondta valakiknek, csak nem nyilatkozta a médiának?!
És?
sandor1 | 2010. július 23. | 08:21:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sandor1 | 2010. július 23. | 08:19:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Mundzuk | 2010. július 23. | 08:12:32
" Megerősítette a Népszabadság korábbi információját, ha ő jelölt volna államfőt a Fidesz-frakció számára, az nem Schmitt Pál lett volna."
Már bocsánat, de korábban a Népszabadságnak egyáltalán nem ez volt az "információja"..:P
"Hangsúlyozta, sosem nyilatkozott olyat, hogy nem értett volna egyet Schmitt Pál államfővé jelölésével, ez a sajtóban terjedt el. "Schmitt Pált alkalmas köztársaságielnök-jelöltnek tartottam, és alkalmas köztársasági elnöknek tartom" - jelentette ki. Megjegyezte ugyanakkor, egy politikusnak lehet önálló véleménye, javaslata, "és ha én tettem volna jelölést a frakciónak - ahogy nem én tettem, mert nem én vagyok a párt elnöke -, akkor én mást javasoltam volna, mert mást még alkalmasabbnak gondoltam ennek a pozíciónak a betöltésére"."
Na ugye, ugye...:)
|