belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Újra Kossuth tér: Orbán az eskütétel után a népnek is beszél

Szombaton az eskütétel után nagygyűlésre hív mindenkit a Kossuth térre az új miniszterelnök.

Cs. I.| NOL| 2010. május 26. |159 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Borszívóügynök | 2010. május 28. | 08:21:52

Tapeka | 2010. május 27. | 23:00:38

"Miért fáj annyira, hogy összegyűlünk?"

Nos - például azért, mert a dakota cézár az adófizetők költségére ünnepelteti magát.
Nem ezt ígérte a választások előtt!
Nem angyalkás-árvalányahajas szimbolikus hülyeségekre kapott felhatalmazást a zemberektől! Hanem például adócsökkentésre!
Adócsökkentés nincs - kettttősállampógárság van! Máris hazudott! Orbán takaroggy!

nemválaszolok | 2010. május 28. | 05:24:06

Jobb ha nem írtok semmit, mert jön az netrendőrség.

ossian | 2010. május 28. | 01:01:06

egy négyzetméterre sorosan, mint a hering 4 ember fér el.
De csodák történnek: 2002-ben is ott volt két millió ember, maga Rákay Philip mondta, aki a műsorvezető volt, és most is ő lesz. Húúúú.

spartacus | 2010. május 28. | 01:00:14

Tapeka | 2010. május 28. | 00:53:27

Tudod, ebben az orszagban nem csak ti vagytok, azert. Es azert, mert nem orulok, hogy Magyarorszagon egy narcisstikus diktatort eltetnek egy nepunnepely kereteben, a' la Rakosi. Mert hiaba hiszitek es szeretnetek, nem csak a szelsojobberekenk van joga velemenyt nyilvanitani, hanem MINDENKINEK. Mert — bar mindent megtesztek, hogy ne igy legyen — de Magyarorszagon meg demokracia van, es mindenki elmondhatja szabadon a velemenyet. Meg akkor is, ha az nem egyezik a hivatalosan nyomott narancssarga demagogiaval.

Ezert.


Miert is frocsogok egyebkent? Mi volt a frocsoges mindabban, amit korabban leirtam? Ja, mert hogy nektek minden frocsoges, ami nem egyezik a ti velemenyetekkel. Nos, ez legyen a ti problematok, en csak sajnalni tudlak benneteket. Olyanok vagytok, mint a birkak, mentek a vezeruru nelkul, anelkul, hogy egy pilanatig is gondolkodnatok azonm: vajon igazak-e a szatokba adott jelszavak. Es hogy egy kicsit frocsogjek is: mnehany honap, es ra fogtok dobbenni, hogy nem csak jelszavakat adtak a szatokba, hanem kolbaszt is, csak nem azt a fajtat, amibol szerintetek a keritest epitik. Fogyasszatok egeszseggel!

ossian | 2010. május 28. | 00:55:04

spartacus | 2010. május 28. | 00:24:46
"Most sajnalom, hogy nem vagyok Pesten, mar csak kivancsisagbol is kimennek egy nagy molinoval, megnezni, hogy az ultratolerqans es muvelt Orbanya-hivok mikepp reagalnak le a toluk eltero velemenyt."

Hallod, éppen kérdezni akartam, hogy nem repülsz haza erre a nagy napra?
Bazi nagy buli lesz, meg kell ünnepelni a NER-t (a nemzeti együttműködés rendszere), a NÖR-t (nemzeti összefogás rendszere), és az új kezdet napját, mert erre mifelénk van régi kezdet is.
Ja, és el ne felejtsem, egy füst alatt a nagy vezér, O.V.M. születésnapját is illik harsány: Viktor, Viktor kiáltásokkal megünnepelni, a két millió embernek, akik a 10000nm2 -es téren összejönnek.
Lenne látnivaló. Pont ez kell a jónépnek, semmi se hiányzik egyéb, a világválságot ott egye meg a fene, az árvíz se fontos most, majd lesz valahogy, és a nagyon szép és okos Semjén fantasztikus beszédet mond.
Hááát még a Vityka!!!

Tapeka | 2010. május 28. | 00:53:27

spartacus!
Miért foglalkozol te azzal, hogy mi mit ünneplünk? Ha nem akarsz, nem jössz. És éppen azt teszed, amit rólatok írtam: fröcsögsz.

spartacus | 2010. május 28. | 00:25:47

Tessek mondani, es ha valaki nem tapsol eleg lekesen a nepunnepelyen, azt elviszi a Magyar Garda?

spartacus | 2010. május 28. | 00:24:46

tutturuttu | 2010. május 27. | 21:36:52
Kezdődhet az ORBÁN TAKARODJ!”

Most sajnalom, hogy nem vagyok Pesten, mar csak kivancsisagbol is kimennek egy nagy molinoval, megnezni, hogy az ultratolerqans es muvelt Orbanya-hivok mikepp reagalnak le a toluk eltero velemenyt.

spartacus | 2010. május 28. | 00:22:30

Tapeka | 2010. május 27. | 13:08:39
értelmetlenségi!
Orbán Viktornak valóban szokatlan, hogy kritikát hallgasson. Ami ugyanis politikai ellenfeleitől, balos médiából, balos kommentelőktől elhangzik, az nem kritika, hanem a tiédhez hasonló, minden tényt vagy tárgyszerűséget nélkülöző indulati fröcsögés.Na, ehhez hozzá van, és hozzá vagyunk szokva.”

Erdekes: a szelsojobberek olvasataban barmi, ami az Orbaniada-oromodat disszonens modon megzavarja: frocsoges. Nem erdekli oket, hogy epp a balliberalis oldal es sajto az, amely tenyek alapjan kommunikal, szemben a szelsojobbos hergeldekkel, mint Echo, RemhirTV, Heti Valotlan stb., es mint az itt „kommentelo” szelsojobberek.
Komolyan, elmekortani esetek vagytok.

EkviLibrium | 2010. május 28. | 00:19:17

Akkor mostmár tényleg jó lesz nekünk! Mind a 3/3-adnak.

spartacus | 2010. május 28. | 00:17:48

Elmeselne valaki, hogy mi a kulonbseg a Nagyaljassagu Tokajhegy6aljai Orbanya Viktator altal tartott ossznepi felvonulasok es az '50-es evekben Rakosi altal levezenyelt onkentes osszeroffenesek kozott? Mert en egyelore nem latom. Eredmeny meg nincs, VALODI intezkedes SEMMILYEN teren nem tortent, csak a szocialis es nacionalista demagoia megy tovabb. Ezen lesz mit unnepelnetek, gratulalok.

nyugdíjas | 2010. május 27. | 23:02:12

De azért az nem semmi,a 13. és 14. havi nyugdíj egyben!Nyugdíjasok, hol vattok? Mér hallgattok, mint szar a fűben? Csak a kolbász a fontos a kerítésen, feltéve, ha a kis mitugrássz tőti?

Tapeka | 2010. május 27. | 23:00:38

zoli4!
Miért fáj annyira, hogy összegyűlünk? Ha nem akartok, nem jöttök. Vagy azt hallottátok valahol, hogy kötelező? Mit ünnepeljen a másik 5 millió? Hát, mindenki ünnepelje azt, aminek örülni tud. A minap jótékonysági bált szerveztünk. Kiplakátoltuk, hogy mindenkit szeretettel várunk. Aki eljött, annak örültünk. Aki nem, arra nem haragudtunk. De azt furcsának találnám, ha valaki gyalázna minket, mert bálozunk, amikor ő nem akar jönni.

Hogy is van a 3 vagy a 8 millió? Az úgy van, hogy - bár tudjuk, hogy nem szavazott és nem is fog ránk szavazni mindenki -, kötelességünknek tartjuk az országot úgy kormányozni, hogy az kivétel nélkül mindnyájunk érdekét szolgálja. Még akkor is, ha nem mindenki szeret minket, vagy bízik bennünk. Remélem, ez nem baj.

csandi2 | 2010. május 27. | 22:11:54

Nem szolgált rá.

tutturuttu | 2010. május 27. | 21:36:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csandi2 | 2010. május 27. | 21:25:22

nyugdíjas | 2010. május 27. | 21:00:03
Nem, nem lesz, remélem neked sem ezen múlik a boldogságod.

nyugdíjas | 2010. május 27. | 21:00:03

csandi2!
Meglesz a 14. havi nyugdíj is?

csandi2 | 2010. május 27. | 19:39:49

Nem baj zolika4! Csak azért is jobb lesz! - neked is.

zoli4 | 2010. május 27. | 18:51:07

Látom, jó demokrácia módjára (például az echo, és hír (párt)tv-vel ellentétben)itt meg vannak tűrve a másként gondolkodók is! :) Így aztán megkérdem tőlük: Az, hogy Orbán sleppje diadalittasan meg fog jelenni a Kossuth téren a 3 millió szavazója képviseletében az érthető, de a maradék bő 5 millió állampolgár, aki nem Orbánra szavazott, az mire vélje ezt a (párt)nagygyűlést, és mit ünnepeljen...s pláne mi okból...mit tett le eddig az "asztalra" Orbán?
Én, akinek nem szokásom egyetlen párt rendezvénye után sem érdeklődni, csak azt látom, hogy itt egy ember, aki nem fér a bőrébe, annyira akarja, hogy érezze az övéi imádatát. Csak az a bökkenő, hogy ismétlem az övéi jelenleg maximum 3 millió szavazót jelentenek, és nem bő 8 milliót, mint akiknek ő a miniszterelnöke szeretne lenni...szóval, hogy is van ez, T. Jobboldali szimpatizánsok? :)

ossian | 2010. május 27. | 17:24:09

Kissé ironikusak voltunk az említett blogon, emiatt meg lettünk róva.Ezt írtam egy megrovónak, aki szerint ne pofázzunk magunkban, hallgattassék meg a másik fél is:

"Audiatur et altera pars, haver "

Jaj, de műveltek vagyunk, Bagoly nem is hittem volna!
Hallgattassék meg a másik fél is, mi? Hát ki tiltja meg? Hát nem ideböfögtök minden ostobaságot éjjel is meg nappal, meg a kurucról meg az isten tudja honnan, hogy a blogger vagy nem győzi törölni, vagy hagyja a francba: látod te éjszakai madár, itt még zsidózni is lehet. Hát akkor mit hallgassunk meg?
Az a bajod, hogy kiröhögjük a megalomániát? azt, hogy egy sima választást a dúlt elméjű vezér revolúciónak vél? Hogy itt ekkora meg akkora rendszerváltás van? (egy parányi sincs, egy mákszem se, nem is lesz). NER van, mi? Meg NEP? Meg diadalkapu is a Kossuth téren, hatalmas ünnepély, mint Julius Cézár idejében, éppen csak a legyőzött ellenfelet nem hajtják a győztesek maguk előtt ostorral.
Nem veszed észre milyen nevetséges. Nem tettem kérdőjelet, kijelentő mondat volt. Nevetséges, mert "romokban az ország". Mert "a gazdasági helyzet katasztrofális". Mert "itt tönkre van téve minden". Nos, akkor nem a romokat kéne eltakarítani, a Dunából kiszedni a belelőtt hidakat, és így tovább, és NEM diadalünnepet tartani, ingyen busszal szállítva az ország minden tájáról a hódolókat a térre? akik lehet, hogy egy év múlva már azt skandálják: Orbán takarodj?
Röhej ez, pajtás.
De még az utókor mennyit fog röhögni a bolha köhögésén.

ossian | 2010. május 27. | 17:18:27

Izsák blogger is ezzel a témával foglalkozik: szerintem röhejes. És nagyjából - mert az Univerzum is örül ám - Orbán születésnapjára esik (máj. 31.)
És, ha 2002 áprilisában elmentek a népek két millióan a 10000 nm"-es Kossuth térre, nyilván most ott lesznek 3 millióan.
Ez lesz a NER, amiről a rokonszenves Szíjjártó beszélt.

Borszívóügynök | 2010. május 27. | 16:27:47

adam2000 | 2010. május 27. | 16:10:00

"Majd ne felejtsék kölcsön kell kérni Kósa fehér lovát,mert a Horthyé már nem szalonképes. Vagy igen?"

Csak egy bizonyos alkatrésze! Az viszont - jobban, mint valaha...!

adam2000 | 2010. május 27. | 16:10:00

Szerintm a "Felvonulási Téren" kellene tartani,eljön még az az idő persze!
Csak szépen,lépésenként. Majd ne felejtsék kölcsön kell kérni Kósa fehér lovát,mert a Horthyé már nem szalonképes. Vagy igen?

morgolodo1 | 2010. május 27. | 15:10:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

JoGabor | 2010. május 27. | 15:06:09

Tapeka | 2010. május 27. | 11:57:32)
maga szerencsétlen. A "bolsioligarchia diktatúrája" nem véget ért, hanem most kezdődik.
Továbbá: 2,7 millió fidesz-szavazó nem a többség.
Többségnek folyton a bolsevikok hazudták magukat, sőt, egyszer, amikor egy szavazáson tényleg többségbe kerültek, így is nevezték el saját pártjukat: többségnek, azaz bolseviknak.
(Medve szíves közlése nyomán.)

értelmetlenségi | 2010. május 27. | 14:40:17

...Egyébiránt felőlem rendezhet a Fidesz világraszóló népünnepélyt, a hívek szobrot is emelhetnek Orbánnak, ezt a népbutító cirkuszt úgysem lehet sokáig csinálni. A cirkusz ugyanis, kedves jobboldali barátaim, nem pótolja a kenyeret, és erre hamarosan ti is rá fogtok jönni. De ha valami csoda folytán Orbán bebizonyítja, hogy valóban jobban kormányoz, mint az elődei, ha ez az ország az elkövetkező években valóban felemelkedik abból a feneketlen mélységből, ahol most van, akkor a legközelebbi Orbániádán én is ott leszek, és veletek fogom skandálni, hogy "Viktor! Viktor!"

De csak akkor!

értelmetlenségi | 2010. május 27. | 14:33:49

Tapeka | 2010. május 27. | 13:08:39

"Ami ugyanis politikai ellenfeleitől, balos médiából, balos kommentelőktől elhangzik, az nem kritika, hanem a tiédhez hasonló, minden tényt vagy tárgyszerűséget nélkülöző indulati fröcsögés.Na, ehhez hozzá van, és hozzá vagyunk szokva."

Képzeld, nem csak a balosoktól kap kritikát, hanem - ha láttad a parlamenti közvetítést - az LMP-től és a Jobbiktól is.

Azt azért nem értem, hogy ha ez téged annyira zavar a "balos kritika", akkor mi a fenét keresel itt a NOL-on? Fáradj át a Magyar Nemzet honlapjára, ott bőven találsz elfogulatlan és tárgyszerű írásokat mondjuk például Lovas Istvántól. Bayer Zsoltról már nem is beszélve, ő aztán az elfogulatlanság pápája. Ja, hogy ott nem lehet kommentelni a cikkeket? Hát, sajna, a fideszes sajtó- és véleményszabadság már csak ilyen...

Clandon | 2010. május 27. | 14:19:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Tapeka | 2010. május 27. | 13:49:49

tooop!
A telefon és a buszok költségét én állom. Nekem ugyanis minden pénzt megér annak megünneplése, hogy vége a komcsi uralomnak. Ha nem akarsz, nem jössz. Ezért mi nem fogjuk kilőni a szemedet.

tooop | 2010. május 27. | 13:44:17

A bejelentés után este már 19óra 12 perckor egy gépi telefonáló (férfi hangon, be is mutatkozott, de a nevére nem emlékszem)felhivott s elmondta gyakorlatilag a Szijjártó szövegét s kért, hogy legyek ott, vigyem el a családomat e nagyszerű ünnepre s beszéljem rá barátaimat. Kezdjük ünneppel az "új rendszer alapitó kormánnyal".
Szép, nem, csak pl. ezt a telefon marketinget ki fizeti? Ki fizeti azt a sok-sok buszt, amivel felcipelik a hivőket, a rendezvény költségeit?

Sajnos a mai napon már ott tartottunk, hogy reggel egy fideszes aktivista munkatársam is agitált, hogy menjek Pestre, a busz már megszervezve s igen zokon vette, hogy egyéb programra hivatkozva kitértem előle. Ez egy kis város, másokkal együtt félünk, hogy az ilyen "kilengéseknek" mi lesz a következmény!

vidok | 2010. május 27. | 13:36:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Tapeka | 2010. május 27. | 13:08:39

értelmetlenségi!
Orbán Viktornak valóban szokatlan, hogy kritikát hallgasson. Ami ugyanis politikai ellenfeleitől, balos médiából, balos kommentelőktől elhangzik, az nem kritika, hanem a tiédhez hasonló, minden tényt vagy tárgyszerűséget nélkülöző indulati fröcsögés.Na, ehhez hozzá van, és hozzá vagyunk szokva.

értelmetlenségi | 2010. május 27. | 12:17:44

Tapeka | 2010. május 27. | 11:57:32
"Megünnepeljük, hogy vége a bolsioligarcha diktatúrának."

Tegyétek. De amikor önfeledten skandáljátok, hogy "Viktor! Viktor!", gondoljatok arra is, hogy majd jövőre, veletek - ugyanitt...?
--

Megértem Orbánt, hogy még egyszer megünnepelteti magát a híveivel. A jövőre esedékes országértékeléséig ez az utolsó alkalom, hogy a sajátjai előtt beszélhet. Addig jönnek a számára bizony szokatlan hétköznapok, amikor be kell járnia a Parlamentbe, és a dicshimnuszok mellett kemény kritikákat is hallgatnia kell. És ki tudja, vajon jövőre is ilyen lelkesek lesznek-e a hívei, amikor már tettekkel és nem szavakkal kell bizonyítani?
Attól pedig nyolc éve igencsak elszokott...

benburns | 2010. május 27. | 12:17:05

"Az új kezdet napját szeretnénk együtt ünnepleni azokkal, akikkel együtt szeretnénk felépíteni a nemzeti együttműködés rendszerét."

És mi van azokkal, akikkel nem szeretnénk együtt felépíteni az úgynevezett nemzeti (??) együttműködés (??) rendszerét? Miféle is ez a rendszer?!

Tapeka | 2010. május 27. | 12:08:10

julianna!
Sajnos jellemző, hogy amikor idéztek, vagy utaltok OV valamely megnyilatkozására, pont a lényeg marad ki, amitől érthetővé válna. Aki figyelt arra az interjúra, amiben kifejtette, hogy nem talál az alkotmányban tiszteletreméltót, akkor elmondta, tiszteli mint alkotmányt, betartja, mint alaptörvényt, de több más nemzet alkotmányától eltérően - a jelenlegi alkotmány nem tartalmaz semmi olyan, a történelmi, kulturális összetartozást tartalmazó, arra utaló részt, amitől igazán a sajátunknak érezhetnénk. Egy száraz jogelvgyűjtemény. Ami ettől még alkotmány

Tapeka | 2010. május 27. | 11:57:32

Ami a baloladalnak csalódás, az nekünk, az ország többségének ünnep. Megünnepeljük, hogy vége a bolsioligarcha diktatúrának. Mindenesetre méltóbb ünneplés, mint Ferenc testvérünk idióta, narancsos bukta dobálós választási eufóriája. Az ilyen királykoronázós hőbörgések meg csak szánalmas indulati kirohanások.

Spartan | 2010. május 27. | 11:53:46

...én például nem fogom irigyellni a maszopos szavazóktól, ha nekik is jobban fog menni a soruk...az általuk választottak miatt tart itt az ország, köszönjük az eddigi részvételt, de elég volt....oszt jónapot!

nagyozi | 2010. május 27. | 11:22:00

Tessék mondani, a koronázási ünnepség mikor lesz?

julianna1129 | 2010. május 27. | 09:42:01

Csak egyetlen kérdésem /és véleményem/ lenne Orbánhoz: nem is olyan régen még büszkén jelentette ki, hogy az Alkotmányban semmi nincs, amit tisztelni lehetne vagy kellene.
Kérdés: "hogy meri venni a bátorságot ahhoz, hogy most erre az Alkotmányra akar felesküdni"? Ezt minek lehet nevezni?
Meggondoltam: mégsem irom le a véleményemet, de gondolom sejtitek, hogy mi lehet! - és a Tiétek? Valaki kérdezze meg Tőle személyesen - jobboldali média hajrá!!!!!

gabuska | 2010. május 27. | 08:31:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

papalacos | 2010. május 27. | 07:54:07

Hej de nagy kedvem lenne kiállni és fütyülni, fujjolni,
hazaárulózni!
Persze nem alacsonyodom arra a szintre, de kíváncsi lennék viki és a
mögötte álló slep képére.

Normális | 2010. május 27. | 07:16:47

Engem ez az egész cécó, Mákosi Rátyásra emlékeztet,hatalmas tömeg,zászlóerdő,és ugyanaz a szöveg a végtelenségig! Kedves elvtársak-sak-sak-matt, nagy szeretettel-tel-tel,köszöntöm-töm-töm.........! (Hofi)
Fóbia, neked ez a fóbiád,másoknak meg az,ilyen egyszerű! ( Nem valami éles elme)

lumbágó | 2010. május 27. | 00:13:02

Elírták a címet. Helyesen: Orbán az eskütétel után a népnek is beszól.

lumbágó | 2010. május 27. | 00:11:42

Szemetelni, pisilni, kordont visszarakni lehet?

Fóbia | 2010. május 26. | 22:28:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nyugdíjas | 2010. május 26. | 22:12:56

A kommunisták ismét a spájzban vannak....

gabuska | 2010. május 26. | 22:08:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

zoli4 | 2010. május 26. | 21:40:07

Ez a (párt)nagygyűlés, egy állami szintű, és jelentőségű esemény (a miniszterelnök, és kormányának beiktatása) lealacsonyítása egy hataloméhes demagóg ember kénye-kedve szerint. Látszik Orbánon, mennyire élvezi, hogy azt tehet most, amihez éppen kedve szottyan. Magyar állampolgárként kikérem magamnak, hogy fidesz gyűlést rendezzen a saját maga ünnepeltetésére!!! :(

Fóbia | 2010. május 26. | 21:25:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gyozike | 2010. május 26. | 21:21:18

Dr. Orbán Viktor Mihály még mindig képtelen abbahagyni a választási kampányt. Lehet csápolni és imádni a Vezért. Jobbos turbóhazafiak, lehet jegyzetelni, oszt nem lészen gondotok kitalálni, mit kell fújnotok éjjel-nappal.

Fóbia | 2010. május 26. | 21:13:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Speaker | 2010. május 26. | 21:09:10

Köztudott, hogy minél magasabban van valaki, annál nagyobbat tud onnan lefele esni. Ezért egy okos ember nem tornássza fel magát alyan magaságokba, amiből semmi praktikus előnye, haszna nincs. Ez semmi más, mint egy hatalomvágyó ember mentális maszturbációja.

gabuska | 2010. május 26. | 21:08:23

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. május 26. | 20:39:25

Mit álmodtam ma éjszaka!?
Orbán Viktor Köztársasági Elnök szeretne lenni!!!!!!!
Felébredtem és nem tudtam eldönteni ,hogy ez álom volt,vagy rémálom!!!!????
Még most sem hagy nyugodni ez a gondolat!!!
J.L.

gabuska | 2010. május 26. | 20:04:51

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mserussi | 2010. május 26. | 19:45:07

a börtöntől eltekintve minden majd szép lassan szimbolikus lesz. a végén a nép is....

Hammada Patrol | 2010. május 26. | 19:43:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kismillio | 2010. május 26. | 19:37:16


Nem tudom Orbánt látta e már orvos ha még nem az orvos érkeztéig adjatok neki valami nyugtatót nehogy gyözelmi mámorában valami kárt okozzon magának pl fejjel megy a falnak mert azt hiszi hogy ö az Isten . s átt tud menni a falon , vagy a Kossuth téren királlyá koronázzák a foci huligánok , és afelcsuti bénák .

Clandon | 2010. május 26. | 19:17:26

Tapír! Te mindig is kicsi maradtál, amőba szinten. És ezúton kérek elnézést az amőbától, hogy hozzád hasonlítottam. Nagygyűlésetek után szedjétek össze magatok után a szemetet. És vigyetek toalettpapírt, ha már a Kossuth téri WC-be mentek, ha már azzá tettétek anno Viktoroddal az élen.

Jager László | 2010. május 26. | 18:54:13

Sajnálom Orbán VIktort!!!
Még nem is miniszterelnök,de kirobbantotta az utóbbi évek legnagyobb magyar -szlovák konfliktusát!!!
Nem értek vele egyet!!!!
Gazdasági gondjaikkal nem törődik!!
Nemzetközi ,politikai oldalra viszi a problémáinkat amit nem tud megoldani!!
Volt már ilyen a történelemben,de sajnos ezeknek csúfos vége lett!!!
Gondolkodni is kellene és nem naggyűléseket szervezni!!!!
Remélem a józan ész azért diadalmaskodik!!!!
J.L.

Spartan | 2010. május 26. | 18:40:57

A kordonokat leszámláznám a megrendelőjének, a kórházi trezorokat (800 millió) meg a Horváth Ágnes lakására szállitanám.

benedek | 2010. május 26. | 18:28:29

chili | 2010. május 26. | 17:34:15
Olyanról firkélj, - amiről tudod micsoda! Hol voltál te akkor?

benedek | 2010. május 26. | 18:27:02

itt

benedek | 2010. május 26. | 18:25:45

Látom aggódnak it is az elmebetegek; - "mi lesz a "demokráciával" (Kossuth-téri) kordonok nélkül"?!

Tapir45 | 2010. május 26. | 18:23:50

Szombaton vége a szoclib lenyúlós,hazudós,szemkilövetős kormányzásnak.
Elvtársak tanuljatok meg kicsinek lenni (K.L.).

silenthill1 | 2010. május 26. | 17:42:57

Kicsit olyan Perónos vonásokat vélek felfedezni.

chili | 2010. május 26. | 17:34:15

nagypapa

Tenyleg visszavagysz az otvenes evekbe? Ott is oriasi szeretet es vastaps, zaszloerdo vette korul Rakosi pajtast. orban elmebeteg, az biztos.

Vörhenyes Biokalapács | 2010. május 26. | 17:27:39

medve1942 | 2010. május 26. | 17:09:11
Azért szerintem a NOL-kommentelők nem reprezentálják "a nép"-et. Másrészt az anonimitás "eltrollosít". Az indexen olvastam erről egy szórakoztató cikket:
http://index.hu/tech/net/2010/05/26/mentsuk_meg_az_internetet_a_trolloktol/

medve1942 | 2010. május 26. | 17:09:11

Végig olvasva a kommenteket, van egy rossz érzésem.
OV viszonylag normális.
Lehet, hogy a nép viszont elmebeteg. (Oldalfüggetlenül.)

saturnus1o8 | 2010. május 26. | 16:53:36

Felvetödik a kérdés ingyen cirkusz a népnek?Ismét a nyilt toborzott nagygyülések,ennyire böviben vagyunk a pénznek,buszok stb tömkellege a felszállitáshoz a bizonyitáshoz?Szellemek röpködnek a magyar légtérben a nagygyülések szellemei?Hitler,Mussolini,Sztálin,Csaucseszku és egy ujjabb?Nehogy nagyfelhajtást a silány müsor kövesse.Nem kell félni lesz meglepetés böven,utána lehet siránkozni mint már volt is.Csak emlékezzünk!

Falatka | 2010. május 26. | 16:49:04

Elmebeteg - diktátor - mussolini!
Nagyon nagyon veszélyes!

adam2000 | 2010. május 26. | 16:14:06

"S a nép, az istenadta nép,
Ha oly boldog-e rajt’
Mint akarom, s mint a barom,
Melyet igába hajt?"

Arany

Clandon | 2010. május 26. | 15:22:06

Remelem a beszedet kiadjak konyvben, DVD-n, CD-n, bakeliten, viaszkorongon es elemi tartozeka lesz a magyar haztartasoknak, hogy bajban hasznos idezeteket olvassunk bolcs vezerunktol.

gabuska | 2010. május 26. | 15:19:19

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Clandon | 2010. május 26. | 15:18:57

A kovetkezo 3500 napra meg van a kormanyprogram. Minden nap mas telepulesen beszel Orban Viktor a nephez, hogy hirdesse a forradalmat.

mojszi | 2010. május 26. | 15:13:21

Emberek!

Valamivel ellensúlyozni kell, hogy egy árva konkrétum sincs se a kormányprogramban, se a miniszteri meghallgatásokon nem hangzott el egy árva pici konkrét számocska sem. Hát ezt a kis emmiséget jó gyorsan el kell felejtetni a néppel és erre a legalkalmasabb a vezér nagyívű semmitmondó de annál érzelmileg hatásosabb szónoklata

paradicsom | 2010. május 26. | 15:11:23

nagypapa, ne haragudj, én inkább megyek dolgozni, hogy teljen a te nyugdíjadra, egészségügyi ellátásodra, még szerencse, hogy az ilyen buta nihilisták munkabírása kifejezetten nagyobb, mint okosabb társaiké

Clandon | 2010. május 26. | 15:11:12

Remelem most nem WC-nek fogjatok hasznalni a teret.

morgolodo1 | 2010. május 26. | 15:02:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gabuska | 2010. május 26. | 14:58:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Clandon | 2010. május 26. | 14:55:43

Chazzoo! Nyolc ev posztkommunizmus???? Te mirol beszelsz? Most jon par ev posztkommunizmus. Majd megkapod a kordonokat, ne aggodj.

Clandon | 2010. május 26. | 14:53:34

Orbannak Nobel dijat! Megalkotta az idoutazast!!! Vissza 1951-be!

chazoooo | 2010. május 26. | 14:51:09

Nyolc év (poszt)kommunizmus után üdítő élmény lesz kordonok nélkül ünnepelni!

Vízbácsi | 2010. május 26. | 14:47:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Clandon | 2010. május 26. | 14:40:17

"Aki bennunk nem hisz, az a mi szebb jovonkben sem hisz. Es aki a mi szebb jovonkben sem hisz: az arulo!" mondotta Virag elvtars.
Na, ez jon egy ideig. Es szerintem most mar harom millioan lesznek a Kossuth teren alèltan a Vezèr elott. A tobbi hetmillio mar nem magyar, gondolom.

morgolodo1 | 2010. május 26. | 14:39:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

budai hegyvidék | 2010. május 26. | 14:37:38

ember13 | 2010. május 26. | 13:39:09
Bocs, de muszáj volt lejjebb adni, hogy értsed.

morgolodo1 | 2010. május 26. | 14:36:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Clandon | 2010. május 26. | 14:33:43

Nagypapa.. Enekeld a himnuszt, ez valoban felemelo, nincs vita ezen. Es utana?
Szerintem lassan tanuld ujra a Rakosit elteto, Orbanra irt dalokat is.

nagypapa | 2010. május 26. | 14:02:30

paradicsom | 2010. május 26. | 11:48:38
Jager László | 2010. május 26. | 13:03:18
ember13 | 2010. május 26. | 13:39:09, ect, ect...

A buta, a műveletlen, a nihilista stb hozzáállás megmarad - csak nem lesz kormányprogram. Aki teheti és nem úgy képzeli a jövőjét mint a elmúlt nyolc év - és megteheti ott a helye a Kossuth téren. Kordon nélkül és remélem pár százezren együtt énekeljük a Himnuszt. Találkozzunk ott - még ha kicsit esni is fog az eső.

Clandon | 2010. május 26. | 14:00:40

Tubika, amugy te tudod mit irsz? Szocializmus bukasanak a siratasa? idaig nem az volt a gond, hogy bankar kormany volt? Kommunista bankarkormany? Epp olyan idetlen dolog, mint a vezered. Alattvalo vagy, semmi tobb. Ha nem lett volna gyurcsany, meg ennyi mondanivalotok sem lenne az emberek szamara. Fogsz meg te is ketrecet razni hamarosan.

kgonzo | 2010. május 26. | 13:59:52

Tubi | 2010. május 26. | 13:47:53

Tévedsz barátom, a szocializmus most kezdődik.

Jager László | 2010. május 26. | 13:48:59

Na megint érdekes!
Jönnek a menzások!!!!
Persze majd megeszik a pizzát és a zászlóval elmennek sörözni!!
Vagy tanulni!!???
Na nem hiszem,mert tanulni az nehéz!!!
J.K.

Tubi | 2010. május 26. | 13:47:53

Az új kezdet napja. Már értem miért fröcsögtök. Hiszen nektek a vég kezdete lesz ez a nap. Csandi2. Milyen igazad van, nekem ez nem jutott eszembe. Ez a sok dilló meg azért marad otthon mert ha nem a rács mögött vannak már nem is érzik jól magukat. Most még attól tartok hogy bejelentik a szocik, ők már lefoglalták a teret a szocializmus bukásának megsiratására

szinonim | 2010. május 26. | 13:39:54

pawpar | 2010. május 26. | 13:32:34
Akkor újraszámolják a szavazatokat:-) És lecseréli a parlamenti képviselőket:-)

ember13 | 2010. május 26. | 13:39:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ember13 | 2010. május 26. | 13:33:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pawpar | 2010. május 26. | 13:32:34

Nincs ez a nagygyűlés meghirdetés kicsit elsietve? És ha szombaton a parlament nem választja meg Orbán Viktort miniszterelnöknek?

csandi2 | 2010. május 26. | 13:31:10

Újra Kossuth tér - kordon nélkül!!!
Már megérte!

budai hegyvidék | 2010. május 26. | 13:31:00

ember13 | 2010. május 26. | 13:26:37
Na látod milyen bátor kutyád van, tanulj tőle.(Ne csak ugatni)

Ugye | 2010. május 26. | 13:30:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Borszívóügynök | 2010. május 26. | 13:30:39

agave | 2010. május 26. | 11:49:50

"Elvtársak!
A kutya ugat, a karaván halad."

Elvégre 8 évig TE UGATTÁL! Mára berekedtél, hadd jussanak ők is szóhoz...arra a kis időre...

ember13 | 2010. május 26. | 13:26:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ember13 | 2010. május 26. | 13:24:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gabuska | 2010. május 26. | 13:24:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

budai hegyvidék | 2010. május 26. | 13:23:04

ember13 | 2010. május 26. | 13:20:09
Mondom zárkózz be, nehogy janóék megtaláljanak.

budai hegyvidék | 2010. május 26. | 13:21:34

kismillio | 2010. május 26. | 13:19:10
tata, ez valami pártaktíva brossurában volt benne.

ember13 | 2010. május 26. | 13:20:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kismillio | 2010. május 26. | 13:19:10


Nem tudom hogy mit gondoljak : vagy Orbán nem normális / agyára ment a jólét és a gőg / vagy a népet nézi bolondnak aki mindent elhisz mert a "Vezir" mondta . Olyan ember ne akarjon 15millio magyar miniszterelnöke lenni aki kijelentette 2010 tavaszán hogy nem tiszteli az Alkotmányt, s csak rombolni tud 1990 ben szétrombolta az országot a kárpotlással .
Miből akar 10millio munkahelyet teremteni ha a multik kimennek a vállalkozók nem fognak többembert foglakoztatni .
Az is igaz hogy a tokaji szöllö és a köbánya soknak ad kétkezi munkát éh bérért

Ugye | 2010. május 26. | 13:17:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

budai hegyvidék | 2010. május 26. | 13:16:19

ember13 | 2010. május 26. | 13:13:21
Tényleg, nem mondod, most rettegni fogunk sztrapacskáéktól.

ember13 | 2010. május 26. | 13:15:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ember13 | 2010. május 26. | 13:13:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Clandon | 2010. május 26. | 13:10:20

Szombattol: B U E K 1951 !!!!!!!!

gabuska | 2010. május 26. | 13:08:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

budai hegyvidék | 2010. május 26. | 13:05:52

Jager László | 2010. május 26. | 13:03:18
Papa, kapod a nyugdíjad nem? Minek ordibálsz állandóan.

budai hegyvidék | 2010. május 26. | 13:04:38

megmindiggyori | 2010. május 26. | 12:57:
tata oda elég lesz egy-két vasutas, lásd Balassagyarmat anno.

Jager László | 2010. május 26. | 13:03:18

Kár,hogy nem a Duna jegén!
De lehetne a Duna vizén!!
Istenem!!
Valakinek azért már fel kellene homályosítani O.V.-t hogy ő egy öncsinálta
felcsuti kisgyerek!!
Nem kérünk az ilyen magamutogató öntelt emberekből!!
Csúnya amit csinál!!
J.L.

ember13 | 2010. május 26. | 13:03:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gabbesz | 2010. május 26. | 13:01:13

Félre ne értsd, komolyan kérdezem. Ugyanis tényleg nem értem miről szól.

HIRDETÉS
A Fidesz nagygyűlése a 2...
A Fidesz nagygyűlése a 2006-os választások első fordulója előtt a Kossuth tér. A hatalomba való visszatérést itt is fejezik be
Népszabadság - Móricz Simon

"Várunk mindenkit a Kossuth téren, a parlament előtt, ahol három órakor beszédet mond Orbán VIktor, Semjén Zsolt és Kósa Lajos. Az új kezdet napját szeretnénk együtt ünnepleni azokkal, akikkel együtt szeretnénk felépíteni a nemzeti együttműködés rendszerét. Ez nehéz, sok kihívással teli, ámde felemelő feladat lesz. Újra Kossuth tér tehát!" - fogalmazott Szijjártó Péter a parlament Piros társalgójában tartott sajtótájékoztatón.

A kormányalakítás parlamenti menetrendje szerint Orbán Viktor szombaton válaszol a kormányprogram vitájában elhangzottakra - aztán az Országgyűlés egy gombnyomással szavaz a kormányprogramról és a miniszterelnök megválasztásáról. Ezt követően teszi le az esküt a miniszterelnök, aztán pedig a miniszterek.

Annak, hogy aztán Orbán Viktor a Kossuth téren, nagygyűlésen is beszél, már van előzménye; a választások második fordulója, április 25.estéjén a Fidesz elnöke nem sajtótájékoztatót tartott a Fidesz-kampányközpontban, hanem - a Fidesz vezető politikusaival együtt - kiment a Vörösmarty térre, és az ott összegyűlt szimpatizánsok, "az emberek" előtt mondta el győzelmi beszédét.

HIRDETÉS

Orbán Viktor komolyan veszi az által a kormányprogramban is idézett Abraham Lincoln gettysburgi beszédének híres politikai üzenetét, vagyis, hogy "a népért és a nép által" - s ennek szimbolikus kifejezése lesz szombaton, a Kossuth téri beszéde is - mondták munkatársunknak.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    159 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS