belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Réthelyi: nincs ingyenes egészségügy, nincs ingyenes oktatás

A csodával lenne határos, ha a költségvetésből most az orvosi bérekre milliárdokhoz jutna tárcája - mondta Réthelyi Miklós nemzeti erőforrás miniszter a HírTV Péntek8 című műsorban.

Hírösszefoglalónk| 2011. augusztus 27. |127 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

fpetya | 2011. szeptember 1. | 15:02:38

borosspet | 2011. augusztus 29. | 12:05:41

A vizitdíjjal a legkisebb baj volt a "hogyan". Az ellenzék - mint minden mást - populista, demagóg módon támadta és a szociknak nem volt pártkatonákból álló Országos Választási Bizottsága, ami a vizitdíj népszavazásra bocsátását megbuktatta volna, ahogyan azt most a szín fidesznyik OVB minden népszavazási kezdeményezéssel megteszi. (Már persze csak azokkal, amelyek a szinte áthatolhatatlanná sűrített "törvényi" szűrőn valahogy mégis átjutnának.)
Mások a lehetőségei egy népszavazásnak egy demokráciában és mások egy diktatúrában, tudod?!

fpetya | 2011. szeptember 1. | 14:50:39

"Amikor a műsorvezetők szóvá tették, hogy mintha éppen az erőforrás hiányozna a nemzeti erőforrás minisztériumból, Réthelyi Miklós egyszerűen csak visszakérdezett: no és, milyen gazdasági teljesítmény volt az országban az elmúlt negyedévben?"
Mintha nem akarna beindulni Matolcsy nemzetmegváltó, országfelvirágoztató gazdasági fellendülése avagy a kopasz ember hogy tudná a saját hajánál fogva kihúzni magát a mocsárból?

pakistana jones | 2011. augusztus 29. | 17:08:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

borosspet | 2011. augusztus 29. | 12:05:41

h.genoveva | 2011. augusztus 27. | 12:26:00
greg | 2011. augusztus 27. | 12:30:55

A vizitdíjjal nem az volt a baj, hogy volt, hanem az, ahogy megcsinálták.
Pl. egy egyszerű allergiás gyógyszeríratás úgy ment akkoriban, hogy el kellett battyogni a háziorvoshoz, vizit az nincs, de vizitdíj az van, kaptál egy beutalót, de orvost azt nem láttál. Elmentél a szakrendelésre, ott vizitdíj is van, vizit is van (megkérdezte az orvos: jó volt a tavalyi gyógyszer? Igen? Akkor kiadom a papírt, menjen vele vissza a háziorvoshoz, mert megszüntették a szakorvos gyógyszeríratási lehetőségét). Vissza a háziorvoshoz, vizitdíj megint van, orvost - jobb esetben - az évi első gyógyszeríratásnál láttál, további esetben szintén nincs vizit, csak vizitdíj.
(Megjegyzés: ez mind saját tapasztalatom volt!)

Következtetés: egy allergia gyógyszer íratásához háromszor nyúltak le vizitdíj címén... ráadásul nem lehetett kifizetni (maximum egy-két kivétellel országosan!) se bankkártyával, se önkéntes egészségpénztári kártyával...

Az egésznek az volt a legnagyobb baja, hogy megint bevezettek valamit, aminek lehetett volna éppen értelme, csak (jó magyar módra) pont az alkalmazásának feltételeit és infrastruktúrát "felejtették el" hozzáigazítani, ami egy új rendszer bevezetésének előfeltétele kellene, hogy legyen normális helyeken...

PinkPanther | 2011. augusztus 29. | 12:01:32

Moderálási alapelvek- komment törölve -

elsore | 2011. augusztus 29. | 09:09:36

bozsós | 2011. augusztus 29. | 07:34:05
"Ha az államnak korlátosak a lehetőségei, akkor a következőket lehet tenni:"

Az államnak MINDIG korlátosak a lehetődségei. Ha a kapott/ellopott/beszedett erőforrásokból a feladatokat nem tudja megoldani (amiknek az egy részét ő maga generálta), négy dolgot lehet tenni:
1. Külső forrásokat kell bevonni. Ezt csinálta az MSZP.
2. A követelményeket kell átalakítani úgy (alkotmány, törvénykezés), hogy ez a feladat már nem is az én feladatom vagy pénzes (pl. nyugdíj, egészségügy). Erre tesz kísérletet a FIDESZ (a nép nagyobb része meg így járt).
3. Meg kell mondani, hogy ennyi pénzből ezt lehet csinálni. Erre még nem volt példa, mert akkor a nép könnyen ideges lesz és visszavonja a mandátumot.
4. Le lehet mondani, hogy csinálja, aki tudja. Erre csak akkor kerül sor, ha a kassza teljesen és reménytelenül kiürült és nincs más lehetőség (Görögország).

Na, ki mit szeretne?

Szamok Embere | 2011. augusztus 29. | 08:34:00

"hasonló a kórházi napidij amely nem a gyógyitást hanem a kaját meg a wc papirt oldotta volna meg."

írja egy okos.

Ha legalább azt megoldotta volna, akkor annyival többet lehetne a gyógyításra költeni.

Szamok Embere | 2011. augusztus 29. | 08:11:59

"nincs ingyenes egészségügy, vagy ingyenes oktatás"

Remélem, mindenkinek, aki a szociálisnépszavazást kitalálta, támogatta, leszárad a barátja, akivel mindennap többször kezet fog.

Aljas politikai indítékból dugtak anno botot a küllők közé.

hecketaper | 2011. augusztus 29. | 07:39:09

Fizetős egészségügy? Fizetős oktatás? Akkor ez mégsem kommunista restauráció?!

bozsós | 2011. augusztus 29. | 07:34:05

Ha az államnak korlátosak a lehetőségei, akkor a következőket lehet tenni:
1. Csökkentem a szolgáltatás színvonalát. A tanár úgy tesz, mintha tanítana, az orvos meg áttér a természetgyógyászatra és a ráolvasásra, mert gyógyszer nincs.
2. Önerő, öngondoskodás - ez a járható út, de itt meg az a probléma, hogy mindenki emlékszik arra, hogy verte magát a Fidesz, hogy ne legyen tandíj és vizitdíj.
3. A belső átalakításban nem hiszek, mert az ilyen átalakítgatások csak az anarchiát növelik, az anarchiában meg csak a pénzlenyúlások lehetősége nő.

harunalrasid | 2011. augusztus 29. | 06:06:21

"Réthelyi Miklós egyszerűen csak visszakérdezett: no és, milyen gazdasági teljesítmény volt az országban az elmúlt negyedévben?"
na, hát ez az.
most már szép lassan kezdenek egymásra mutogatni.
mert hát, kinek is köszönhető ez a szar teljesítmény? csak nem a szociknak?
esetleg a halódó nyugatnak? vagy talán a tétova befektetőknek?
egy fenét. ez, bizony, orbánék nagy ívű, de eleve döglött, eszköztelen terveinek. széll, semmelweis, ugyan, kérem!

luigi22 | 2011. augusztus 29. | 05:45:40

Szerintem eljött az idő tiszta táblát csinálni!Ha ez nem történik meg, sok-sok éven keresztül még rosszabb lesz!Már most elvesztegettünk több mint 4 évet!Itt az idő Orbán "öszödi" beszédére!Közösen, nem 2/3- dal meg kell hozni a szükséges döntéseket!

Loksi | 2011. augusztus 28. | 19:09:47

nemlehetigaz | 2011. augusztus 28. | 13:02:50

'89 előtt valóban nagyobb részt hitelből volt a viszonylagos jólét, de legalább volt valami. 89 után sokkal jobban eladósodtunk,és a szociális hálón mégis nagyobbak a lyukak, mint az ántivilágban! Hogy is van ez?? Talán régebben nem loptak ennyit? Ha most egyik pillanatról a másikra minden eltűnne, ami 89 előtt épült, sok embernek a szája félreállna. Több millió ember hajláktalan lenne, nem lennének kórházak, iskolák, utak, stb. Ugyanis 89 után a szupermarketeken kívül mi épült ebben az országban?? A nagy semmi!!!!

Loksi | 2011. augusztus 28. | 19:05:39

Érdekes másfél éve még minden lehetséges volt, csak akarni kellett, csak a töketlen és gyenge szoci kormány miatt agonizált az egészségügy, de a fiúk ígérték, hogy megmentik, és azonnal 200 Mrd Ft-ot tesznek rendszerbe! Vagy ez már régen volt Szijjártó Úr ???? Lesz itt még vizitdíj, csak nem így fogják nevezni. Csak az a gond, hogy azt meg a Jobbik-LMP fogja ellenezni, meg valószínű, hogy az MSZP is, már miért is ne. Ez fogunk itt tartani még 100 év múlva, sőt még itt se. És ezért kellene itt is egy Moncloa paktumhoz hasonló megegyezés, hogy most már tényleg történjen valami ebben az országban. 2010 tavasza óta a fiúk nem csináltak semmit, és most már nem is fognak, ugyanis a költségvetési tűzoltás határozza meg a jövő évet, 2013-ban pedig ezek nem állnak neki semminek. Sajnos Bauer Tamásnak lett igaza, aki a tavalyi választások után megírta e lapban, hogy ebben a 4 évben semmi előremutató nem fog történni, hiszen 1998-2002 között sem történt.

proletárhazugság | 2011. augusztus 28. | 16:44:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

proletárhazugság | 2011. augusztus 28. | 16:38:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

dalia | 2011. augusztus 28. | 16:26:15

Nem ingyenes, hanem drága az egézségügy. Másfélszer annyi orvos van mint Svédorszában vagy Norvégiában, többségük digitalisan analfabéta a modern diagnosztikai leheteket el sem tudja olvasni, csak a zsebét tartja....

nemlehetigaz | 2011. augusztus 28. | 13:02:50

krix | 2011. augusztus 27. | 14:24:50

Hitelből volt a kommunizmusban viszonylagos jólét. Többet költöttek, mint amennyi befolyt, úgy tudták megvalósítani azokat, amiket leírtál. Hosszú távon ezért nem volt fenntartható. Ezért kellett a Bokros csomag is, mert már államcsődközeli helyzet alakult ki. Unokáink is nyögni fogják...
De az is igaz, hogy csak azért mert valamit a kommunista időkben találtak ki még nem kellett volna szétzúzni, inkább tovább kellett volna fejleszteni (pl.:TSZ-ek, ipar). Ez hatalmas hiba volt. Ezt a másik, amit még unokáink is nyögni fognak...

szoerz | 2011. augusztus 28. | 12:47:38

Gábor! Egy platformon vagyunk!! Végre olyan hozzászólások, ahol nem szenvednek amnéziában az emberek, az elmúlt években történt eseményekkel kapcsolatban!!Igen! Tényleg nincs ingyen az egészségügy!! Hogy hallgattuk az agymosást évekig??AZ zembereket nem lehet sarcolni! Szociális népszavazás stb. Ha konstruktív ellenzék lett volna a Fidesz anno, már túl lennénk az átalakításokon.

Xavi | 2011. augusztus 28. | 11:34:48

vagy nem kell mindenkit bejuttatni a felsőoktatásban...nem értem az okj-s képzések átszervezését is, csomó olyan szakma van , ami el volt vele...miért kell mindent egyetemi feltételhez kötni, azaz lassan mindent

Anett77 | 2011. augusztus 28. | 11:18:13

A "fránya válsághoz" némi halvány köze lehet a "fordított Robin Hood" adórendszernek: gazdagoknak plusz százezrek havonta. Ezt valahonnan el kell vennie a kormánynak. Irány a kisebb ellenállás: tanúságos: az FKF utcaseprői br. 130 ezret kapnak havonta + béren kívüli juttatások. Nem sok pénz, nem irigylem tőlük. A kezdő egyetemi diplomás közalkalmazotti bér br. 127 ezer juttatások nélkül... Társadalmi megbecsültség?

szvori | 2011. augusztus 28. | 10:57:34

Nem akarom a fogadatlan prókátor szerepébe helyezni magam, de:
".
.
Gyurcsány Ferenc (lövetési, ujjtörési, állam-szétlopási ügyek, ál-jogállam, ál-demokrácia, statáriális ügyek)
stb."

Létezik-e ennél ostobább demagógia?

Ha igen, akkor az nincs ki nemhogy négy-sarokra, de háromra sem.

hangyaboy | 2011. augusztus 28. | 10:40:00

Azért az érdekes,hogy csak minket sújt az a fránya válság a környéken.A lengyelek,csehek,szlovákok,bolgárok,a balti államok 3% felett nőnek.Pedig ott nem is volt forradalom!Matolcsynénak szólni kellene,adjon egy kokit a férjurának és mondja meg a tuti gazdaságnövekedés receptjét.Még benne bízok!

ZSIDESZ=MSZP=SZDSZ=MDF | 2011. augusztus 28. | 10:06:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

rodi27 | 2011. augusztus 28. | 09:48:22

"Amikor a műsorvezetők szóvá tették, hogy mintha éppen az erőforrás hiányozna a nemzeti erőforrás minisztériumból, Réthelyi Miklós egyszerűen csak visszakérdezett: no és, milyen gazdasági teljesítmény volt az országban az elmúlt negyedévben?"

Kedves rendszergazda!

Az egyik stratégiailag fontos poszton lévő androidnál szoftverhibát észleltünk, kérjük az azonnali beavatkozást!

Tehát, azt a fertelmes mondatot, : „ no és, milyen gazdasági teljesítmény volt az országban az elmúlt negyedévben?” kérjük lecserélni a hagyományos ( korábbi utasítás szerinti ) : „no és milyen gazdasági teljesítmény volt az EMÚTNYÓCÉVBEN?” mondatra !
Nemzeti együttműködését előre is köszönjük!
MI: Orbán Viktor

ui.: amennyiben a fenti szoftverhiba nem javítható úgy elrendeljük az android teljes megsemmisítését!

elsore | 2011. augusztus 28. | 09:14:43

A társadalmi fejlődés körforgása:

1. Először vala az anarchia. De az emberek rájönnek, hogy az nagyon nem hatékony, hogy mindent nekik kell csinálni és ezért megalkotják az államot, hogy bizonyos dolgokat csináljon meg helyettük, inkább fizetnek.
2. Az állam annak érdekében, hogy a feladatait minél jobban elláthassa, szabályoz, rendeleteket hoz. Az emberek ennek örülnek.
3. Aztán az állam (illetve a hatalmat gyakorló réteg) rájön, hogy a hatalom arra is jó, hogy az állampolgárokat idomítsa, ugráltassa és elvegye mindenüket, ha éppen olyan kedve van. Természetesen a maga és a hatalomban lévők hasznára, a közösség kárára. Ennek az emberek már nem örülnek.
4. Amikor a dolog már kezd elviselhetetlenné válni és a hatalom egyre kevesebbet csinál, viszont az alattvalókat a végletekig sanyargatja, akkor szokott valami történni, ami után megint némi anarchia keletkezik. És a körforgás kezdődik előlről...

grosztata | 2011. augusztus 28. | 09:07:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

elsore | 2011. augusztus 28. | 08:55:55

"Mint mondta: tudomásul kell venni, hogy nincs ingyenes egészségügy, vagy ingyenes oktatás."

Azért adót kell fizetni?
Merugyi akkor ez nem egy polgári társadalom, ahol az állam a megszabott feladatait látja el a kivetett adókból, hanem a hatalomra jutó "arisztokraták" nagy össznépi kifosztási jutalomjátéka.

Pixy | 2011. augusztus 28. | 08:47:06

Találtam egy érdekes idézetet, különösen Fidesz-fanoknak ajánlom:

"A magyar egészségügyről szólva Orbán Viktor elmondta, messze az uniós átlag alatt költ a magyar állam az emberek egészségére. Sőt, hiába ígérték a szocialisták, mégis drasztikusan emelkedtek a gyógyszerek árai, a kórházak eladósodtak. Ennek megoldása azonban nem a kórházak eladása. A tavalyelőtti népszavazás alkalmával az emberek nemet mondtak a kórházak privatizálásra. Az egészségügyet az állami felelősség körében kell tartani, és a benne dolgozókat – orvosokat, nővéreket – tisztességesen meg kell fizetni, hiszen az ő munkájuk működteti a magyar egészségügyet. Orbán Viktor figyelmeztetett: a szocialisták fizetőssé akarják tenni az egészségügyet – vizit és vényfelírás formájában – ám kijelentette, hogy az egészségügy nem üzlet, a Szövetség nem fogadja el, hogy a gyógyszerfelírás fizetős legyen. Gyurcsány tagadta a felvetéseket, de Orbán Viktor határozottan felhívta a figyelmet arra, hogy a népszavazás alkalmával a szocialisták a kórházak eladása amellett érveltek, szemben a kérdésre elsöprő számban nemmel felelő emberekkel. "

Pixy | 2011. augusztus 28. | 08:45:43

nablaquadrat | 2011. augusztus 27. | 21:31:56

És mondd, amikor 1937-ben az indiai kommunista párt kettészakadt a rizs vagy bivaly-frakció mentén, szerinted melyiküknek volt igaza?

John30 | 2011. augusztus 28. | 08:39:16

Tisztelt Professzor Réthelyi! Meg kell állapítsam, hogy Ön nem olvas, és nem hallgatja a főnőke jobbkezét sem. Ugyanis az nem igaz, hogy nincs és nem lesz pénz. A beígért gazdasági fellendülés itt dörömböl. Ez rengeteg plusz jövedelmet, adót, járulékot fog teremteni. A főnöke és szájhősei ezt hírdették és ezt hírdetik folyamatosan. Ebből lehet költekezni olyannyira, hogy itt lesz a kánaán. NNNeeemmmmmm megszorításokból. az nem lesz. Értse már meg. Azt, hogy úgy kell átalakítani a nagy ellátó rendszereket, hogy a kevesebből is működjenek? Hol él ön. A nagy gazdasági növekedés megváltoztat mindent. Erre szavazott az a 2,7 millió idióta. Nem emlékszik már rá? Persze, ha mégsem lesz az önök igérgetései szerint, akkor váltani kell. Politikát, akikhez teljesen más emberek kellenek. Ez pedig a fidesz-kdnp frakció tagok személyes felelőssége. Ne hogy bárki azt gondolja, hogy itt az ellenzék előre hozott választásokat követel. Nem tisztelt fideszes frakció tagok. A szarból önöknek kell várat építeni. Tüntetni majd most mi fogunk.

4elefánt | 2011. augusztus 28. | 08:01:36

Valamiér az egyházak valahogy igen nagy tételekben jutnak hatalmas tulajdonhoz, és még népszavazást sem tartanak róla.
Ez a miniszter is csak átjátsza nekik amit kérnek, mert nekik nem kell mindennel elszámolniuk.
A nép meg megzápult aggyal követi ezeket a levitézlett szélhámosokat!
Azért kell csak mindent átszervezniük, hogy a lét mindenhonnan lenyúlják!

latyek | 2011. augusztus 28. | 07:10:21

Hol élt,hol él,hol éltek,hol élnek "ezek" a professzorok?Mosolyt fakasztó gyengeelmélyüség a szavakon-igaz nem anatómiailag láthatóan!Sajnálom az "okossága" okán és ezt szégyellem.

pomádé | 2011. augusztus 28. | 06:57:18

" tudomásul kell venni nincs ingyenes egészségügy és ingyenes oktatás"
Tudjuk! Azért fizetünk adókat, ezért vannak a fiz.papírjainkon ilyen-olyan tb, eü., szolidaritási, meg a rosseb tudja még hányféle címen felsorolt levonások. Ezért NEM kapjuk a bruttónk közel felét.
És mélységesen egyetértek Makk Marci | 2011. augusztus 28. | 05:21:44-hsz-ával, meg azokkal, akik a Nemzeti Elqrás Rendszerét és kiagyalóit IS hibáztatják a jelenlegi szituációért. Évekig acsarkodtak BÁRMI ellen, most dőlhetnek a saját szlogenjeikbe. Kellett a hatalom? Megszerezték. No, akkor aki felkötötte a kolompot, rázza is ám, mert ha nem, marhapörkölt lesz vacsira!

boros0208 | 2011. augusztus 28. | 06:45:41

Tart Magyarország felszámolása.

Makk Marci | 2011. augusztus 28. | 05:21:44

-nem lesz fizetős egészségügy, se vizitdíj se más
-nem kell vizitdíj,napidíj
-nem lesznek kórházbezárások! sőt! amit a kommenisták bezárnak újranyitjuk
-nem kell magántőke
-megemeljük a béreket az egészségügyben
-nem zárunk be iskolákat
-minden kistelepülésen újranyitjuk ha bezárják
-nem lesz fizetős oktatás
-kisposták , szárnyvonalak újranyitása!

falurombolás.. hazaárulás.. országrontás.. nemzetrontás... helyett:
tej méz kánaán!

Kb ennyi emlékeztetőül....

katlanka | 2011. augusztus 27. | 23:37:23

Sztem Rétheynek maga a Nagy Főnök szólt, hogy itt az idő! A fülkeforradalmároknak meg kell tunni, miért is harcolnak Ők éjt nappallá téve. Ha ezt a dumát beveszik, akkor kis hazánknak befellegzett. Ja és természetesen a Gyurcsány a hibás. Ámbár az újabb variáció szerint a Gyurcsányt lelövik, ugye.

kovacsi | 2011. augusztus 27. | 22:37:23

Remélem a politikából élősködők is olvasnak bennünket?!

Speaker | 2011. augusztus 27. | 22:20:07

Kár, hogy a miniszter úr ezt nem mondta el a népszavazás előtt.

videkisrac | 2011. augusztus 27. | 22:14:16

Persze cigánytenyésztésre jutott 10 milliárd a héten is.Évente 1000 millárdok,hogy tenyésztve legyenek.Az ilyen fideszmpés bagázs ezt tudja...

nablaquadrat | 2011. augusztus 27. | 21:31:56

@ Pixy | 2011. augusztus 27. | 18:35:04

"Mikor az agyatlan zombik leszavazták a 300 forintos nemzetrablást, már akkor megmondtuk mi hétszázezren nemzetidegen tömeggyilkosok, akik szerint a vizitdíj szükséges volt, hogy ez lesz."

Nos, akkor e nagy egymásra-találás örömére itt az ideje a a FIDESZ-MSZP-SZDSZ Nemzeti Egységkormány megalakításának:

Miniszterelnök: Ovi;

Helyettesei:

Gyurcsány Ferenc (lövetési, ujjtörési, állam-szétlopási ügyek, ál-jogállam, ál-demokrácia, statáriális ügyek)

Molnár Lajos (egészségügy felszámolása),

Réthelyi Miklós (oktatási és szociális esélyegyenlőség teljes felszámolása),

Matolcsy György (rabszolga-tartás és kereskedelem, nemesi és felső-középosztályi előjogok, versenyképtelenség, adóelkerülés, nyugdíjmentesítés)

borsbi | 2011. augusztus 27. | 21:28:15

Egyetértve sok kommentelővel, hogy a a jelenleg regnáló szájhős társaság az Erzsébet híd "ostroma" kezdetű új honfoglalás során sok kárt okozott a társadalomnak az esetenkénti racionális döntések, átalakítások megtorpedózásával, rátett erre bűnös módon a 2/3 esztelen, duhaj törvénykezésével, felkészületlenségét leplező nemzetieskedésével.
Mindamellett szerényen megjegyzem, anno munkába állásomkor (60-as évek legeleje), még 1% volt az un. TB járulék egy idő múlva elkezdett növekedni. Jó ideje ez stagnál, és pl. az EÜ. ellátás anyagi igénye rendkívüli mértékben megnőtt.
Nem szándékszom e dilettáns társaságot védelmezni, csak egy apró adalék.

vakablak | 2011. augusztus 27. | 20:37:40

A Fidesz és hívei = aljas, demagóg, hazug, ország- és nemzetromboló hazaárulók gyülekezete.

Jager László | 2011. augusztus 27. | 20:12:11

Semmi gond elvtársak!
Most jövünk mi!
Pali,Tomi,Jani,Győzi,Viki,Gézu,Rózzsi,Kálmi,Miki.....
Még a hőséget is viharrá formáljuk!
MONDHATJUK,MOST JÖN A ZUHÉ!
TARTSATOK KI!
SOKÁIG NEM LESZ FORRÓSÁG!!
Szeretettel Mi!
J.L.

biga62 | 2011. augusztus 27. | 20:04:32

Moderálási alapelvek- komment törölve -

propatria | 2011. augusztus 27. | 19:43:11

tedus

Én nem tartom magam baromnak. Elmondom neked, hogy alapvetően liberális létemre miért nem kedveltem a vizitdíjat. Azért, mert a bruttó fizetésem egy nem jelentéktelen részét fizetem ki havonta egészségbiztosításra, és ebből, mivel viszonylag fiatal vagyok, a töredéket veszem igénybe. Az volt a meggyőződésem, hogy az állam legyen olyan jó megoldani a dolgot ezekből a forrásokból.
Ráadásul a 300 forint olyan röhejesen kis összeg volt, amire máris olyan komoly informatikát építettek (automaták stb.), hogy gyanús volt, hogy az összeg lassú felsrófolása következik majd idővel.
A másik az, hogy ez volt az egyetlen szavazás, ami az emberek helyzetét közvetlenül érintette, és érezhették(tük), hogy az akaratom ér valamit. Nagy volt a csábítás, a Fidesz kihasználta. Persze kellett hozzá az is, hogy Gyurcsány ennyire demokratikus meggyőződésű és törvénytisztelő.

mamka | 2011. augusztus 27. | 19:05:19

Fitsh 15:11.Önnek: Norvégia talált "némi" olajat nem is kicsit, azt fialtatja.Nálunk semmi nincs, csak a földrajzi helyünk, minden mást, légyen az bármily most fejletlennek nevezett gépipar, elektronika, vegyipar stb. szétvert már az első parlament. Ők mikor felelnek ezért a nemzet ellenes tettért ?
Más: mi az, hogy ingyenes ? Mi a frászkarikának fizetik a cégek és az emberek au un. egészségügyi és egészségbiztosítása hozzájárulást ? Az oktatás, kérem szépen tetszene a kormánynak úgy kiszámolni az szjat és a nyereségadót és a többit, hogy beleférjen. Ha nem akkor tényleg kell a tandíj a pihenős, napközis egyetemistáknak, főiskolásoknak.

szvori | 2011. augusztus 27. | 18:56:10

Csak emlékeztetőül:

Időpont: 2010. május. 22.
Ú.n. : "Nemzeti Együttműködés Programja."
.
.
.
3. ITT AZ IDŐ, HOGY MEGMENTSÜK AZ EGÉSZSÉGÜGYET!
stb.

Azóta sokszorosan kiderült, ez a nagy átverés programjává silányult.

Ennek viszont minden kitétele megvalósulni látszik.

Shakespeare | 2011. augusztus 27. | 18:55:05

h.genoveva | 2011. augusztus 27. | 12:38:02
Ezt nekem meséled, vagy magadnak szoktad a TV Maci helyett?

Pixy | 2011. augusztus 27. | 18:38:18

Balango | 2011. augusztus 27. | 18:36:14

Pontosítás.
Az MDF-kormány bevezette, de úgy, hogy csak a választás után kelljen fizetni.
Se az MSZP, se az SZDSZ nem hőbörgött ellene.

Balango | 2011. augusztus 27. | 18:36:14

tsilivi88 | 2011. augusztus 27. | 18:26:39
"-Emlékeztek ? mit műveltetek amikor a Bokros be akarta vezetni 1996-ban a tandijat?"

Jelzem, emlékeim szerint már az MDF kormány is be akarta vezetni a tandíjat. Akkor az akkori ellenzék - többek között az MSZP - hőbörgött ellene.
Ilyenek vagyunk.

Pixy | 2011. augusztus 27. | 18:35:04

Én most nem tudom, hogy sírjak, nevessek vagy sírva röhögjek?
Mikor az agyatlan zombik leszavazták a 300 forintos nemzetrablást, már akkor megmondtuk mi hétszázezren nemzetidegen tömeggyilkosok, akik szerint a vizitdíj szükséges volt, hogy ez lesz.
És most takarodjon oda, ahova gondolom, az összes barom az egri kórházvédőktől Égerig...

ruszt | 2011. augusztus 27. | 18:31:30

menyhértkázmér | 2011. augusztus 27. | 16:35:37

Nagyon igaz! Sokan gondoljuk úgy, hogy lassan eljön az igazság pillanata. Én mindig is úgy
gondoltam, hogy nem lehet négy éven át fenntartani a látszatot (nem dicsekvés, gondolom
még sokan vannak így). Mint egy kötél végére erősített és megpörgetett golyó - ahogy egyre
rövidebb a kötél, a golyó egyre gyorsabban pörög. Ez van most: lassan kifutnak az időből
és a zemberek türeleméből.

tsilivi88 | 2011. augusztus 27. | 18:26:39

Nem sül le a bőr a képetekről ? Amikor a 300ft-os vizitdij ellen hőbörögtetek teli torokból fújta minden Fideszes,hogy egészségügyi ellátás ingyenes ,hogy hogy lehet azért 300 ft-ot kérni? Emlékeztek még narancsosok? Most meg sunyin ti mondjátok nincs ingyenes egészségügy. -Emlékeztek ? mit műveltetek amikor a Bokros be akarta vezetni 1996-ban a tandijat?
A 20 év alatt mindenütt betartottatok, most meg a tükörbe kellene nézni.

ruszt | 2011. augusztus 27. | 18:20:34

"A miniszter szerint a rendszert azért kell átalakítani, hogy az államilag támogatott képzésbe
mindazok bejuthassanak, akik alkalmasak erre."

De mit jelent az, hogy 'alkalmas'? Aki költségtérítéses képzésen elvégzi az adott szakot, arról
utólag kiderült, hogy alkalmas volt, mégse került be az államilag támogatott képzésbe?

"Réthelyi Miklós hangsúlyozta azt is, hogy csak akkor juthat az egészségügy többlethez, ha
azt az ország gazdasági körülményei engedik."

Dehát az előző kormányok is pontosan ezt mondták, akár szóról-szóra is! Hol itt a 2/3?

rokkantnyugtalan | 2011. augusztus 27. | 17:50:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lazus | 2011. augusztus 27. | 17:32:42


Fizessenek azok, akiknek a szulei nem voltak MSZMP tagok.
Ok akkor nem jarultak hozza semmivel a kozoshoz.

Jager László | 2011. augusztus 27. | 17:26:13

amgy npszs ugyi szopp hi ultrahanfogyi ság
Mit szeretnél?
Fizetős oktatást?
Fizetős egészségügyet?
Fizetős MINDENT?

FIZETÉST?
MUNKAHELYET!
GAZDAGOK ADÓZTATÁSÁT?
ADÓFIZETÉST!

Ám légyen!

J.L.

Jager László | 2011. augusztus 27. | 17:18:37

Hát meg Szőcs Géza bácsi a nagy költő és legkedvesebb barátja a Dr.Viktor Orbán az Operaház főintendása!
Fejétől bűzlik a hal mondjuk a kultúrában is!
Éljen és virágozzék a kultúra,egészségügy,oktatás és a foci Orbán módra!!!
J.L.

nhépszobhadhshág | 2011. augusztus 27. | 17:09:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

rokkantnyugtalan | 2011. augusztus 27. | 16:53:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

omnia | 2011. augusztus 27. | 16:51:49

Nem tudom Réthelyi mit mond ezzel a kijelentéssel. Azt, hogy de, pénzbe kerül?Eddig is került, csodálom, hogy RM erről nem tudott.Mindenki aki orvoshoz kényszerült tudja.Hogyan lehet az , hogy ilyen mértékű tudatlansággal ott ül, ahol?Igenis felelős minden napért, minden el nem látott betegért, minden életért! És közvetlen Ő! És ne mutogasson pénzre, főnökre, helyettesre államtitkárra.Ő egyszemélyben is felelős azért , ami van. Tudom , hogy ez neki rossz hír, de naponta ebben az országban több embernek van rossz hír gyógyíthatatlan betegségről, 6 hetes várólistárol, hiányzó orvosról, 20oooFt -os vizitdijról. És még most próbál kiutat keresni és ez valódi örület.Ez az értelmiség bukása, bocs az eü.értelmiségé!

egy niemand | 2011. augusztus 27. | 16:46:14

De hol vannak most a Fidesz egészségügyben illetékes "verőlegényei"? Például a keresztény álarc mögé bújt gyalázatos miskolci kettős, dr. Csiba Gábor és dr. Ódor Ferenc? Miért nem szólalnak meg? Vagy Pesti Imre? Akkor ki hazudott itt reggel, délben és este? Azt gondolom, hogy egyre többen látják: a BOLSEVIK FIDESZ ÉS ORBÁN VIKTOR!

Borszívóügynök | 2011. augusztus 27. | 16:45:22

Réthelyinek nem jósolok a kormányban hosszú jövőt!
Mert 2/3 - al, csinálni bármit lehet! De kimondani...!

Mekmörfi | 2011. augusztus 27. | 16:39:04

A vizitdíjnál sem mindegy, hogy ki találja ki, bár ugyanazok fizetik, és legalább kétharmada füll-orr-gégészeti problémától szenved, mert beszopja a a fideszes süket dumát.

Besenyőpistabácsi is megmondta, hogy nem mindegy, hogy felről le vagy lelről fel.

Az pedig, hogy a másfél millió mártír hordozza-e saját magát, egy mondvacsinált probléma, mert sokkalta több a potyautas, mint a fizetős/megsarcolt, ezért, - kémiai példával élve - kinetikailag a reakció kvázi elsőrendű, azaz a sebessége valójában csak az egyik reaktáns koncentrációjától függ: a mi esetünkben attól, hogy mennyien és mennyit fizetnek.

Érdemi javulás tehát vagy akkor következhet, ha többen (sokkal többen) fizetnek TB-t, vagy pedig akkor - mint Réthelyi is mondja -, ha fizetőssé tesszük az egészségügyet.

Ha fizetőssé tesszük, rendben, de akkor azok, akik eddig nyögték mások TB terheit, szintén átmennének a fizetősbe, biztosítósba, mert másként, Nenyi ide Schmitt Paló oda, a társadalmi szolidaritáson alapuló általános TB fizetést ki lehet dobni a kukába.

menyhértkázmér | 2011. augusztus 27. | 16:35:37

Nem is értem ! Ki harcolt a privát finanszírozású egészségügy ellen a fizetős egyetemi oktatás ellen ? Ez már megüti a pofátlanság csimborasszója jelzőt ! Mindenki emlékezhet arra , hogy mit mondott akkor Fidesz és most mit mond és mit tesz ? Most és miden ilyen hozzászólásomban megemlítem 2014 már nincs is olyan messze ! Jaj neked Fidesz lesz neked mulass !

giulio | 2011. augusztus 27. | 16:34:12

Teljesen mindegy, mit mond a FIDESZ. Vagy Réthelyi. Vagy ti.Sőt, én.
A következmények, amik a folyamatos forráskivonást követik, majd beszélnek, mindennél ékesebben.
A süketek is hallani fogják.

nablaquadrat | 2011. augusztus 27. | 16:26:27

@ egy niemand | 2011. augusztus 27. | 16:19:04

"A Fidesz felelőtlen volt ellenzékben, és felelőtlen kormányon is! Sírj Hungária..."

Inkább mosolyogni kellene. Mert ugye már leírhattuk az MDF-et, az SZDSZ-t, leírhatjuk nyugodtan az MSZP-t is, és most már egyre bizonyosabb, hogy rövidesen a FIDESZ-t is.

Kérjük a következő vendéget!

rokkantnyugtalan | 2011. augusztus 27. | 16:23:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

egy niemand | 2011. augusztus 27. | 16:19:04

Még sajnos nem tudtam minden kommentet elolvasni, de három megjegyzésem lenne: (1) Állítólag Garibaldi mondta egy győztes csata emlékére rendezett megemlékezésen: "Kevesen voltunk, de sokan maradtunk!" Emberek, hát ki szavazott a bolsevik Fideszre? (2) Ki hazudott/hazudik itt? Gyurcsány vagy Orbán? (3) "Csak felelős ellenzékből lehet felelős kormány!" (Le sem merem írni, hogy ki mondta!) A Fidesz felelőtlen volt ellenzékben, és felelőtlen kormányon is! Sírj Hungária...

nablaquadrat | 2011. augusztus 27. | 16:11:59

@ nhépszobhadhshág | 2011. augusztus 27. | 15:51:23

"Szóval nem járhat mindig, mindenkinek minden- ingyen."

Mert akkor oda a profit, aminek LENNIE KELL, nem igaz?
Ha nincs profit, akkor leáll a Világegyetem működése is, és itt a világvége.

nhépszobhadhshág | 2011. augusztus 27. | 16:08:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nablaquadrat | 2011. augusztus 27. | 16:03:57

@ szoerz | 2011. augusztus 27. | 15:41:05

"Azokkal értek egyet, akik azt írták, hogy 1,5 millió ember viszi a hátán a 10 milliót."

Nem túl lényeges, de mégis említésre méltó.
Akkor szerinted az 1.5 millió saját magát is a "hátán viszi"?
Szerintem a "hátán viszi" kifejezés itt félrevezető, sőt hibás. Egy szándékot is tükröző túlzásról van ugyanis szó, t.i. arról, hogy minél nagyobb érdemeket mutass ki az 1.5 millió mártír javára.

Ez valami olyasmi, mint az egykori népligeti kikiáltó szövege:
"Itt látható az óriási krokodilus, fejétől a farkáig 7 méter, farkától a fejéig 7 méter, összesen 14 méter!"

Gábor_1983 | 2011. augusztus 27. | 15:51:32

szoerz | 2011. augusztus 27. | 15:41:05

Akkor mégegyszer! Az MSZP éppen ezen akart válatoztatni, amikor elkezdte ellenőrzni rendesen kinek van biztosítása és kinek nincs, amikor beindultak a vagyonosodási vizsgálatok (ezt ugye a Fidesz leállította, pedig ismerek egy-két embert , aki pár millát fizetett emiatt),ezt szolgálta a dupla minimálbér után fizetett járulék (ezt a Fidesz leállította), és ami legfontosabb lett volna az ingatlanadó, amiről megint csak tudjuk, mi a Fidesz véleménye. De idetartozik a tandíj és a vizitdíj is. Nem arról van szó, hogy én ezt nem támogatom, hanem éppen ellenkezőleg, eldurran az agyam, amikor azt olvasom, hogy a gonosz Gyurcsány nyomorgatta a népét, de tapsol a sok birka, amikor az eddig letagadott intézkedéseket a Vezír előadja, ráadásul olyan stíliusban, hogy rögtön ellenségképet is adhasson a híveinek, mint a diktátorok szokták. Ő hazdott!! És ő lopott el 4 évet tőlünk!!!

nhépszobhadhshág | 2011. augusztus 27. | 15:51:23

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szoerz | 2011. augusztus 27. | 15:41:05

Azokkal értek egyet, akik azt írták, hogy 1,5 millió ember viszi a hátán a 10 milliót. Valóban sok bevételtől esett el a költségvetés /OEP, Apeh/ az elmúlt 20 évben a rossz adó morál miatt. Túl sok ember tart igényt a szolgáltatásokra "ingyen".Nem kell demagógozni, a tükörbe kell nézni!!

nablaquadrat | 2011. augusztus 27. | 15:40:28

@ Fitsch | 2011. augusztus 27. | 15:11:23

"A probléma, hogy c.a. 1,5 millió, ténylegesen a versenyszférában dolgozó ember a hátán kell, hogy vigyen még hét másikat."

Már megbocsáss, de
7 * 1.5 millió háton vitt + 1.5 millió a versenyszférában dolgozó = 12 millió !

Hurrá, akkor 12 millió magyar van, tehát a demográfiai problémánk legalább máris megoldódott.

Megjegyzésem:
Ugye Te a számlázás területén dolgozol és a versenyszférában? Merthogy ebben utolérhetetlennek látszol.

Akik számolni tanítottak, azok is nyilván a versenyszférában dolgoztak és ezért a minőségbiztosításra nem futotta már az idejükből.

rokkantnyugtalan | 2011. augusztus 27. | 15:35:23

Moderálási alapelvek- komment törölve -

rokkantnyugtalan | 2011. augusztus 27. | 15:32:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gábor_1983 | 2011. augusztus 27. | 15:31:38

Fitsch | 2011. augusztus 27. | 15:11:23

Tudod én ezt mondtam -ban , amikor Gyurcsány ezen akart válatoztatni, de akkor jött a nagy Cociális népszavazás és minden bukott, aztán me gmár csak vergődött a kormány Bajnaiig. Csak tudod azt nem értem, hogy miért nem esik le, hogy az MSZP éppen ezt akarta és a Fidesz bódította a tömeget, hogy lehet úgy éln , mint eddig, most pedig kiderül , hogy urambocsá HAZUDTAK! De nehogy úgy járhanak , mint elődeik gyorsan szétverték a jogállamot is. Az előző évet nem (csak) az MSZP szúrta el, a Fidesz szerepe legaláb akkora, ha nem nagyobb, elvett évet Magyarországtól. Persze, ehhez egy birka nép is kellett!

rokkantnyugtalan | 2011. augusztus 27. | 15:27:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

rokkantnyugtalan | 2011. augusztus 27. | 15:22:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

luther | 2011. augusztus 27. | 15:12:47

Ezt a szlogent Molnár és Horváth Ágnes levédte, az oktatásét meg Magyar Bálint, nehogy már az legyen a lényeg, hogy ki mondja, már csak
a több kulcsos adó az üdvözítő feltalálása hiányzik

Fitsch | 2011. augusztus 27. | 15:11:23

"nhépszobhadhshág | 2011. augusztus 27. | 14:44:52"
Teljesen igazad van. És ezek nem részigazságok -ahogy lentebb írja valaki-, hanem a lényeg. Bár a lista nem teljes...
De hiába magyarázod a csökött, kádárizmuson szocializálodott népeknek, a lényeget úgysem értik.
Vajon miért nem tud haladni ez az ország? Egyszerűsítve persze, de egyetlen mutatószám is megmondja: az egy főre jutó bruttó hazai termék -mondjuk- Norvégiában a hétszerese a hazainak. És ez nem azért van, mert a magyar munkás rosszabbul, vagy kevésbé hatékonyan dolgozik. Ezzel a népámítással már rég leszámolhattunk akkor, amikor a magyar munka kikerült az EU-ba. A probléma, hogy c.a. 1,5 millió, ténylegesen a versenyszférában dolgozó ember a hátán kell, hogy vigyen még hét másikat. És nekik kell fizetniük mások "szerzett jogait".
Nem is fog változni semmi, amíg ez így marad. Mert nem is tud.

rokkantnyugtalan | 2011. augusztus 27. | 15:07:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nablaquadrat | 2011. augusztus 27. | 15:06:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

benburns | 2011. augusztus 27. | 14:53:42

rokkantnyugtalan | 2011. augusztus 27. | 12:21:01
"Ezek szerint a vizitdíj, tandíj ellenes népszavazás csak parasztvakítás, a kormány gyengítése céljából történt?!"

Oj! Erre most jöttél rá?! Amortizáltak a fideszék. És nem látták, hogy maguk alatt vágták. Ez egy vicc.

nhépszobhadhshág | 2011. augusztus 27. | 14:44:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

rokkantnyugtalan | 2011. augusztus 27. | 14:43:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

krix | 2011. augusztus 27. | 14:24:50

nhépszobhadhshág | 2011. augusztus 27. | 14:00:00
"Köszi! Van még kérdés miért is áll így az egészségügy- no meg az ország?"

Hát lenne, de az már látszik, hogy nem tőled fogjuk megkapni a választ. Te egy elég ostoba fasisztoid görényként nem nagyon tudnál komoly felnőttek beszélgetésébe érdemben beleszólni. Köszi!

tothjani | 2011. augusztus 27. | 14:23:32

Érdekes az MSZP-nem kötelessége volt gondoskodni a polgárokról, mert Orbán rögtön szólította a nyájat.
Most az a baj hogy akkor sok hitelt vettek fel de miért is.
Persze gond egy szál sincs hiszen fél év alatt helyre állítjuk a gazda(g)ságot, lesz havi 8000 új munkahely 10 év alatt, lesz 14 havi nyugdíj, lehet -8% a költségvetés hiánya, lesz illegitim hazug kormányunk!

rokkantnyugtalan | 2011. augusztus 27. | 14:13:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

rokkantnyugtalan | 2011. augusztus 27. | 14:10:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kelemenjanos | 2011. augusztus 27. | 14:08:03

A Min. Úr még nem tudja, hogy jövőre további elvonások lesznek!
(Ennyit ér a szava!!!????!!!!)

krix | 2011. augusztus 27. | 14:01:36

Tényleg: Ha minden rosszul működött a koménizmusban, akkor hogy lehet az, hogy közveszélyes munkakerülőnek hívták a munkahely nélküli embert, hogy megtakarításim voltak a bankban, hogy volt orvosi ellátás "ingyen", a kölök is tanulhatott tandíj nélkül, és az államadósság is alacsonyabb volt? Nem sírom én vissza, de mintha valaki valamit rosszabbul csinálna, mint Kádár és az ő emberei. Juj, ezért kapok...

nhépszobhadhshág | 2011. augusztus 27. | 14:00:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

1dkattila | 2011. augusztus 27. | 13:51:32

Jelenleg is tenger pénzt fizetek havonta TB-re.

Fizessenek a nem fizetők.

krix | 2011. augusztus 27. | 13:50:40

tedus | 2011. augusztus 27. | 13:49:02
"A sok barom 300 forintos szavazó ehhez mit szól? Remélem köpködik magukat a tükör előtt!!"

Szerintem velük hamarosan elhitetik, hogy a cucuális népszavazásnak is Gyurcsány az oka, ha másért nem, hát puszta léte miatt.

krix | 2011. augusztus 27. | 13:49:28

lo-lvaso | 2011. augusztus 27. | 12:54:34
"Az úgynevezett ingyenes oktatás (sport-), és egészségügy úgy volt a Kádár-érában az, hogy az országosan 95%-os állami ipari, kereskedelmi, termelői stb. és szövetkezeti "munkaadó" gyárak, vállalatok stb., folyamatosan terv szerint raktak a közös kalapba. A fizetéseink (+ "nyereségrészesedések") is ezért voltak alacsonyabbak nagy részben..."

Ezzel pedig valami olyasmit akarsz írni talán, hogy most bezzeg sokkal magasabbak a jövedelmek. Ezért aztán mindenki fizessen az orvosi ellátásért meg az érettségiért. Értem. De akkor nem lehet, hogy inkább választhatnék, hogy melyiket szeretném: azt az alacsony fizetést, mint régen, vagy ezt a mostani "semmi sincs ingyen" világot.

tedus | 2011. augusztus 27. | 13:49:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

cogito | 2011. augusztus 27. | 13:47:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

barnan | 2011. augusztus 27. | 13:36:22

Valóban sok igazság van abban, amit az élet hatás-ellenhatás törvényéről írnak bölcsek, mint az élet magasabb alapelvéről, amely szerint korábbi cselekedeteink, azok felelőssége visszaköszön ránk a jövőben, ennek egyre gyakrabban vagyunk tanúi a politika színterén is.

Ezen irányba mutatnak a következő gondolatok is.
"Ne ítéljetek, hogy ne ítéltessetek! Mert amilyen ítélettel ítéltek, olyannal ítéltettek és amilyen mértékkel mértek, olyannal mérnek néktek." (Mt 7,1-2)

Jager László | 2011. augusztus 27. | 13:33:45

Végén még kiderítik???
Mit??
Nincs pénz az oktatásra,egészségügyre,nyugdíjra,fizetésre!
Mindenkinek fizetni kell!!
"Gyurcsány a hibás és az elmúlt 8+ a többi év!!"
Lehetne 13 is 1998 óta!!!
Na majd Girosz ász megmagyarázza!!
J.L.

simonmondja | 2011. augusztus 27. | 13:30:25


- Van pénz, csak nem kell ellopni -
- 3 igennel sokat spórolhat -
- Nem fizetünk kétszer -

amergin | 2011. augusztus 27. | 13:23:19

Hogy is volt azzal a vizitdíjjal?

rokkantnyugtalan | 2011. augusztus 27. | 13:15:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2011. augusztus 27. | 13:11:12

Itt a törvényszerűség 4 példája .

Nem minden patológus jó politikus!
Nem minden ügyvéd jó politikus!
Nem minden polgármester jó politikus és szakember!
Nem minden közgazdász jó gazdasági szakember!

Van rá példa!!!

J.L.

Ditti | 2011. augusztus 27. | 13:09:55

Most jön rá ez az okos??? Ellenzékben még mást mondott...Akkor miért kellett vizitdíj és tandíj ellen tüntetni meg népszavazni???

volt balos | 2011. augusztus 27. | 13:07:09

Diák érdekvédelmi szervezetek, Hallgatói Önkormányzatok???
Hozzászólás??? Olyan nagyon tüntettetek, tiltakoztak.... ????
Csak nem lefeküdtek bizonyos politikai köröknek?

Orvoskamara??? (Éger Úr????) Hozzászólás???
Csak nem lefeküdtek bizonyos politikai köröknek?

Hölgyeim és Uraim! Elő a farbával...

Végül az egyik kedvenc hozzászólásom a Hírszerzőről:

„ ...hogy aki föl volt készülve a kormányzásra, és minden este a híradóban elmondta hogy kizárólag és csakis az a megoldás ha ő kormányoz, az most miért bénáskodik másfél éve?
Nem tudták hogy mit vállalnak mi?
Akkor meg minek hadakoztak kézzel lábbal érte?
Az "elmúltnyolcév"-nek nagyon sok tanulsága van.

Többek között az is, hogy aki ellenzékben tudja tutit, az kormányon bizonyítson.

Mellesleg elmondanám, hogy a FIDESZ-nek nincsen sok választása. Azért nincsen, mert elkúrta. Nem kicsit, nagyon. 2/3-al kormányzó párt ekkora böszmeséget még nem csinált, oszt jó napot.”

sztrovacsek

mellesleg | 2011. augusztus 27. | 13:06:49

A FIDESZ ellenzékben - az orvosi karral egybeforrva - ott tett keresztbe minden reform törekvésnek, ahol csak tudott. Most pont azok a pénzek hiányoznak, amit megtorpedóztak, de majd szépen visszacsempészik őket más néven. Elkezdődött az agymosás ezerrel.

papalacos | 2011. augusztus 27. | 13:02:41

"Most annyi van, amennyi van, ebből kell megvalósítani, amit lehet."
Világos beszéd.
Az egészségügy is megy a levesbe, mint a nyugdíj.
"Csak az fordítható nyugdíjra, ami oda befolyik"
mondotta a nagyvezír.

lo-lvaso | 2011. augusztus 27. | 12:54:34

Az úgynevezett ingyenes oktatás (sport-), és egészségügy úgy volt a Kádár-érában az, hogy az országosan 95%-os állami ipari, kereskedelmi, termelői stb. és szövetkezeti "munkaadó" gyárak, vállalatok stb., folyamatosan terv szerint raktak a közös kalapba. A fizetéseink (+ "nyereségrészesedések") is ezért voltak alacsonyabbak nagy részben...

kismillio | 2011. augusztus 27. | 12:53:26

Nem kellet volna a magán nyugdij vagyonát a Mol megvásárlására s állam adóság állitólagos csökkentésére , debreceni stadion épitésére forditani hahanem beforgatni az egészségügybe javitani akorházak helyzetén s akor nem ott tartanánk hogy a beteg meghal mert nincs pénz a kezelésére mütétekre , a kormány mondjon le a 60 molliárdos autóvásárlásról s adja a korházaknak .

macskajaj | 2011. augusztus 27. | 12:50:16

sajnos a koncepciók harca mindegyik oldalon kitermeli a hozzánemértő laikusok harcos csapatait,akik keverik a szezont a fazonnal.szándékosan vagy tudatlanságból.a molnár/horváth liberális koncepció bokroshoz hasonló egyszeri drasztikus érvágását az mszp hallgatólagosan fúrta.az ellenzéki fidesz meg leütötte a magas labdát.a pénzt a rossz kórházi struktúra vitte és viszi ezen a háziorvosoknak fizetett vizitdij nem javitott volna hanem rontott volna hiszen kevesebb lett volna az előszűrés.hasonló a kórházi napidij amely nem a gyógyitást hanem a kaját meg a wc papirt oldotta volna meg.
a magánbiztositók ma is bennvannak pontosan ezeken a területeken(pl.diagnosztika).de ez egyéni döntés és pénz tehát megint csak a tehetősebbek előnye.ami nem baj ha üzletről van szó,de baj ha politikáról,mert a mindenkinek egyenlő ellátás jár kommunista szlogenje ezen a téren mindennél maradandóbb.amig ilyen tabukon nem ütünk rést-vagy nem leszünk olyan gazdagok hogy lehetőség legyen rá-addig mindig mindenki nyerhet féligazságokkal ill.azok elleni orditgással.a vödrön ettől még marad 100 lyuk

nablaquadrat | 2011. augusztus 27. | 12:48:15

Helyesírási hiba itt:

"nablaquadrat | 2011. augusztus 27. | 12:41:47"-ben

"mellet" helyesen "mellett"

h.genoveva | 2011. augusztus 27. | 12:48:05

Jaj, kedves rokkantnyugtalan! Ha azt gondolod, nem tudtam, (sokunkkal egyetemben), hogy nagyon rizikós a Fideszre szavazni, nagyon tévedsz. De aliberálisok, az álszocikkal egyetemben rengeteg bajt csináltak. Őket el kellett valahogyan távolítani a hatalomból. És a Fiseszen kívül nem volt kire szavazni, esetleg a rémes Jobbikra lehetett volna. A milliomos "éhes prolatárokra" semmi pénzért nem adtam volna a voksom.

Sigismundus | 2011. augusztus 27. | 12:44:03

"Amikor a műsorvezetők szóvá tették, hogy mintha éppen az erőforrás hiányozna a nemzeti erőforrás minisztériumból, Réthelyi Miklós egyszerűen csak visszakérdezett: no és, milyen gazdasági teljesítmény volt az országban az elmúlt negyedévben?"

Akkor pedig a müsorvezetök miért nem kérdeztek vissza: "1. Akkor meg mi a szent szarért kellett a gazdagok adokulcsàt 32%-rol 16%-ra levinni, miközben a bérböl és fizetésböl élök (igy az orvosok, tanàrok, stb.) összterhei pedig csak NÖTTEK? 2. Vajon miért épp a màr amùgy is szarban lévö, de kökeményen dolgozo rétegekre hàritja kedves tetü miniszter ùr a gazdasàgi növekedés leàllàsànak a felelösségét, miközben éppen azok (az egy kulcsos ado hazszonélvezöi) nem növelték a gazdasàgot, akiktöl kedves tetü miniszter ùr és tàrsai (àllitolag) vàrtàk?"

Hammada Patrol Y | 2011. augusztus 27. | 12:42:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nablaquadrat | 2011. augusztus 27. | 12:41:47

"Hangsúlyozta: van olyan szak, ahol a hallgatók több mint fele fizeti tanulmánya költségeit. A miniszter szerint a rendszert azért kell átalakítani, hogy az államilag támogatott képzésbe mindazok bejuthassanak, akik alkalmasak erre."

Azt is mondotta Réthelyi ministráns úr, hogy az államilag támogatott felsőoktatási férőhelyeket KIVÁLTJA (felváltja?) majd egy ösztöndíj rendszer. Ez mellet azt is mondotta, hogy a támogatott férőhelyek száma a jövőben tovább csökken.

Lásd itt:
http://www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=394835

Gábor_1983 | 2011. augusztus 27. | 12:40:11

Innen már cak egy lépés, hogy jöjjön az a szöveg, hogy az egészségügybe csak a magántőke segítséségvel lehet forrásokat becvonni. És akkor már tényleg jogos a kérdés miért kellett a vizitdíjat leszavazni és ezzel együtt az MSZP egészségügyi reformtervezetét, mai a biztosítókat nagyon szabályozott keretek között beengedte volna a rendszerbe tönkre tenni???

Nem történt más, mint a Fidesz önös hatalmi érdekből elvett 4 évet az országtól. Akkor ki is a hazaáruló???

HIRDETÉS

Nyíltan elismerte Réthelyi Miklós péneteken este a HírTV-ben, hogy a tárcájához tartozó ágazatok - köztük az egészségügy - csak a tervezett reformokkal fölszabaduló belső tartalékaikra számíthatnak.  A miniszter mindezt a gazdasági körülményekkel magyarázta.

Amikor a műsorvezetők szóvá tették, hogy mintha éppen az erőforrás hiányozna a nemzeti erőforrás minisztériumból, Réthelyi Miklós egyszerűen csak visszakérdezett: no és, milyen gazdasági teljesítmény volt az országban az elmúlt negyedévben?

Mint mondta: tudomásul kell venni, hogy nincs ingyenes egészségügy, vagy ingyenes oktatás. Azt a pénzt, amiből a pedagógus illetve az orvos béreket fizetik, valahol össze kell gyűjteni. Most annyi van, amennyi van, ebből kell megvalósítani, amit lehet. Jelezte azt is, hogy hamarosan a kormány elé kerül az egészségügyi és az oktatási rendszert átalakító, konkrét lépéseket is meghatározó koncepció. Olyan, amellyel a jelen körülmények ellenére is működtethetők maradhatnak ezek a rendszerek.

HIRDETÉS

Hozzátette: az egészségügy átalakítását célzó Semmelweis Tervvel eljutottak odáig, hogy az egészségügy átaalkításával már 2012-ben megtakarítások is lehetnek, amelyek visszaforgathatók. A jövedelmek pedig egyelőre az uniós forrásokból megnyerhető - a rezidens-ösztöndíjhoz - hasonló pályázatokkal javíthatók. Mint mondta: már kora ősszel meghirdetik a szakorvosi ösztöndíjakat is, amelyek elsőkörben a rezidenseket oktató gyógyítóknak jelenthet többlet bevételt. 

Réthelyi Miklós hangsúlyozta azt is, hogy csak akkor juthat az egészségügy többlethez, ha azt az ország gazdasági körülményei engedik. De akkor az egészségügy biztosan prioritást élvez majd. Utalt arra, hogy nem véletlenül mutatta be a kormányfő egy évvel ezelőtt, hogy az egészségügy megmentése, rendezése a feladata. Ám egyelőre a csodával lenne határos, ha a költségvetésből most oda adnák azokat a milliárdokat, amivel biztosítható lenne, hogy az orvosok mindent feledve csak a szakmájukkal törődhetnének. Mint mondta: „bízom abban, hogy ebbe az irányba haladunk, de a legutóbbi hírem alapján nem vagyunk még ott.”

Az oktatási reformról elmondta: ma már befektetésnek számít a diploma. Szerinte ezt jelzi, hogy kormányzati intézkedések nélkül is nő a költségtérítéses hallgatók száma a felsőoktatásban. Hangsúlyozta: van olyan szak, ahol a hallgatók több mint fele fizeti tanulmánya költségeit. A miniszter szerint a rendszert azért kell átalakítani, hogy az államilag támogatott képzésbe mindazok bejuthassanak, akik alkalmasak erre.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    127 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS