belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Lázár könnyít és szigorít: 3,5 millió a határ 2005-ig visszamenőleg!

Lázár János azt javasolja, emeljék fel a 98 százalékos különadó összeghatárát 3,5 millió forintra, és emellett azt is, hogy a nyugdíjba vonulókra se vonatkozzon a 98 százalékos jogszabály hatálya.

MTI| 2010. november 8. |64 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

csak egy | 2010. november 9. | 14:10:58

A következő lépés az lesz, hogy 2005. január 1-től, minden jövedelmet megadóztatnak, a személyi jövedelemadón felül pl.: 20 % különadóval?
Akkor is lesznek támogatói a visszamenőleges hatálynak?

nemválaszolok | 2010. november 8. | 23:46:05

kieg.: mármint törvény szerint kaptak végkielégítést, akkor nem lehet visszavenni.

nemválaszolok | 2010. november 8. | 23:45:10

Ha már lúd, legyen kövér - na nem a Kövér -: ha már visszamenőlegesen alkotunk törvényt, amiről ők is tudják, hogy nem lehet keresztülvinni, akkor az úgy lenne tisztességes, ha mondjuk a rendszerváltás kezdetéig mennénk vissza az időalagútban, és mindenkivel visszafizettetnék, amit felvett ilyen címen juttatást. És akkor azt mondom, hogy rendes gyerekek, magukkal sem kivételeznek. De így?! - Simán csak gyűlöletkeltésre és uszításra szolgál az egész. Aki törvénytelenül jutott hozzá az összegekhez, azoktól az elévülési időn belül valószínűleg vissza lehet szerezni, de ha rendelkezett a juttatásokról, akkor bizony nem sok tennivaló van.

Personanongratis | 2010. november 8. | 22:21:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

keleti szél | 2010. november 8. | 22:01:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

17redmud | 2010. november 8. | 21:15:53

Personanongratis | 2010. november 8. | 18:50:34

Semmi lopás nem évülhet el, vagy csak mini eséllyel!
Majd trükköznek a zsernyákjaink, havonta újabb eljárási cselekménnyel, egyre felélesztve a szunnyadó évülést.
Egy cigaretta csikk lenyúlása sem maradhat megtorlatlanul.
Akár harminc évig sem évülhetünk. Újrakezdjük az eljárást, életet lehelünk a csikkbe, a rigóba.

17redmud | 2010. november 8. | 21:10:19

kicsinyke | 2010. november 8. | 19:46:26
Kezdjünk bérharcot! Célunk az 1000 € minimálbér. Bejelentve a munkáltató által, és minden közteher kifizetve. Aki, mint munkaadó ezt nem tudja teljesíteni, először mondjon le kiváltságairól, járjon Trabanttal, éljen a munkásai életnívóján, ha ezután sem tud a versenynek megfelelni, adja le a boltot. Államosítjuk, aztán meglátjuk, mit lehet kezdeni a kócerájjal.
Elég volt a szegény ország nyakában vigyorgó semmirekelő miliárdosokból.

kicsinyke | 2010. november 8. | 19:46:26

17redmud, sajna én nem tartozom a kiváltságosok közé, engem személy szerint nem érint az ügy.De azt hiszem nem szerencsés ha az embereket bármelyik oldalon is elvakítja a gyűlölködés, igyekezzünk tárgyilagosak lenni, legalább itt, a nagypolitikát úgy sem tudjuk megváltoztatni vagy befolyásolni.Az viszont jó lenne ha nyilvánossá tennék a rendszerváltás óta kifizetett 2 millió feletti juttatásokat. Bár a hosszú listáktól lehet hogy lefagynának a szerverek. Viszont a legközelebbi fülkeforradalomnál már mindannyian rutinosabbak lennénk

Personanongratis | 2010. november 8. | 18:50:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Personanongratis | 2010. november 8. | 18:38:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

17redmud | 2010. november 8. | 18:35:25

"törvény által szabályzott gazdasági folyamatok kaotikussá válnak,
Mától vége a lopásnak, a szajrét öt évre visszamenőleg elkobozzák!!!!! Káosz lesz az eddigi rendből, Európa segíts!

17redmud | 2010. november 8. | 18:31:50

kicsinyke | 2010. november 8. | 18:11:48
T kicsinyke! Ha nem sértek vele adótitkot, neked mennyit kell majd az ötéves jóvátételi kasszába becsengetned, hogy ennyire vergődsz a paragrafusok között?

kicsinyke | 2010. november 8. | 18:11:48

fabatka, Igazmondóék nem hülyék, zseniálisak. Tudják ők nagyon jól hogy a jogalkotást törvény szabályozza, rájuk is vonatkozik hogy mit lehet és mit nem beidézem, ha tudom:
12. § (1) A jogszabályban meg kell határozni a hatálybalépésének napját. A jogszabály egyes rendelkezéseinek hatálybalépésére különböző időpontokat is meg lehet állapítani.

(2) A jogszabály a kihirdetését megelőző időre nem állapíthat meg kötelezettséget, és nem nyilváníthat valamely magatartást jogellenessé.

(3) A jogszabály hatálybalépésének időpontját úgy kell meghatározni, hogy kellő idő maradjon a jogszabály alkalmazására való felkészülésre.


Na, innen látszik hogy a vita nagy része maszatolás amiben az ellenzék és a szakszervezetek is szépen kiveszi a részüket. mert ha nem így lenne, akkor a visszamenőlege különadót és valószínűleg a magánnyugdíjpénztári hercehurcát is rövidre lehetett volna zárni.......

kicsinyke | 2010. november 8. | 18:01:59

Fijjúk! Ne vessétek el a sulykot...................Szijjártó már megmondta a minap hogy az ő megkapott juttatásaik nem irritálták a zemberkeket, mert ők megérdemelték, emezek meg nem, ez ilyen egyszerű

pöszméker | 2010. november 8. | 17:38:24

A fasza gyerekek megmutathatják !
Tíz évre visszamenőleg szíveskedjenek törvénykezni, akkor legalább
a saját embereik Koronás vezérükkel együtt fizetnek az EMBEREKNEK.

stvan | 2010. november 8. | 17:23:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kicsinyke | 2010. november 8. | 16:56:21

meg kell hagyni, zseniálisan politizálnak MINDIG IGAZATMONDÓÉK.....Úgy is tudják hogy 5 évre visszamenőleg nem lehet meghozni ilyen törvényt, de arra nagyon jó lesz hogy a köztudatban megint lehet erősíteni hogy EZEK loptak-csaltak az előző öt évben. Azt meg, hogy a FIDESZ hívek a rendszerváltozástól kezdve mikor, mennyit, milyen jogcímen vettek fel mikor éppen kiesett a cici a szájukból, jótékony homály fogja fedni.

17redmud | 2010. november 8. | 16:44:48

mitzimacko | 2010. november 8. | 16:10:37
Jól látod. Nem sokan akartak rendszerváltást, jó Antall ezt pillanatok alatt megérezte.
De minek is? Grósz bevezette a szabad utazást, szabad lett az egyéni vállalkozás (az állami vállalatok szabadra engedett szétrablása nagy hiba volt), oszt a szabad versenyben mehetett volna a jóléti szocialista kapitalizmus. Ha az államiban valaki csórni merészelt volna, akkor a párttitkár vagy a vállalati tanács rapid úton lecsukatta volna a bitangot.
Mi bajunk lenne ezzel a scenárióval? Az MSZMP elneveztük volna Egységes Magyar Pártnak, az 56 -ot rehabilitálhatta, aki akarta (sajnos a jónép így sem szereti, nem tudni miért) a hősöket méltóképpen eltemethettük volna, oszt élnénk, mint Marci Hevesen.

fabatka2 | 2010. november 8. | 16:26:15

mitzimacko | 2010. november 8. | 16:10:37

"...végülis csak néhányan unták, hogy még mindig kádár van, és rendszerváltás ürügyén átvették a hatalmat?"

Pontosan látod a helyzetet. A kondér maradt, csak a körülötte ülők cserélődtek ki, akik más szabályok szerint lökdösődnek, de a cél ugyanaz - kimerni, amit az előzők benne hagytak. Erről szólt az eltelt 20 év - és nagy valószínűséggel az elkövetkező X év is erről fog szólni... :((

fabatka2 | 2010. november 8. | 16:20:25

amergin | 2010. november 8. | 13:04:44

"Csak csöndben, félve és csak a fű alatt kérdem: a jogbiztonsággal mi lesz? Ha már visszamenőleges hatályú törvényeket is lehet hozni."

Idézném kivonatosan egy régebbi, a témához kapcsolódó kommentemet:

"fabatka2 | 2010. szeptember 22. | 23:26:02
Vitatkozunk itt a bérplafonról, egyéb juttatásokról, 13-14. havi bérekről, néhány tíz (száz?) millióról. Bagatell.

Az igazi, komoly gond másban keresendő:

Ha egy törvény - önkényesen megállapított időtartammal - visszamenőleges hatályú lehet (márpedig lehet: itt a konkrét példa) akkor abban a pillanatban megszűnik a jogbiztonság, előre tervezhetőség, megszűnik az a lehetőség, hogy egy törvényt bármilyen formában döntéshozatalra, a társadalmi folyamatok befolyásolására, nemkívánatos folyamatok visszaszorítására, a kívánt, hasznos társadalmi célok elérésére alkalmazzuk - hisz ezek szerint bármelyik jelenlegi törvény esetleges, és később, a jövőben bármikor, visszamenőleges hatállyal megsemmisíthető.

Ezzel egyúttal megsemmisülnek a törvény alapján hozott intézkedések, a törvény által szabályzott gazdasági folyamatok kaotikussá válnak, gyakorlatilag bármi, ami most törvényes, a jövőben visszamenőleg törvénytelenné válhat...
Végletes következtetés, de ha cseppben nézzük a tengert, akkor bizony ez a precedens ezt jelenti. Félelmetes jövőkép - és EZ az igazi probléma, nem a konkrét játék a számokkal."

Az agyrém kezd valóra válni...

mitzimacko | 2010. november 8. | 16:10:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

medoz | 2010. november 8. | 16:00:46

Én csak azt nem értem, hogy ha forradalmi hevületében egyfolytában 10-20 milkás végkielégítésekről beszél a papagájkommandó, akkor miért nem 10 milkánál húzták meg a határt? Mert ezzel lehet hergelni a zembereket, miközben 2 milka volt a javaslat. És igen, a múltkor a punkfrizurás elmondta, milyen felháborítóak a többtízmilliós végkielégítések, majd felsorolta a szoci miniszterek 2-5 milka közötti pénzeit. Lehet, hogy nem érdemelték meg, de akkor azt kell mondani. Ja, és nyugdíjba vonuláskor a munkatörvénykönyv szerint nem jár végkielégítés. A legnagyobb szégyen, hogy ezt ennyien megeszik. Tényleg nagyon le van gatyásodva ez az ország, ha ezt ilyen örömmel becumizzák!

fpetya | 2010. november 8. | 15:58:04

Azokkal értek egyet, akik a visszamenőleges hatály tekintetében nem állnának meg 2006-nál, sőt kiterjesztenék 2002 jan 01-ig. A két választási forduló közt sok államiges főhivatalnok került 5 éves határozott idejű kinevezéssel hivatalba, akiknek a végkielégítéséből Meggyesiék nem csináltak ügyet, kifizették. Nyilván, mert őket kötötték az alkotmányos korlátok (pl. hogy nem lehet egy törvény visszamenőleges hatályú)
Dehát nekik nem is lehetett mindent, mert azt csak 2/3-dal lehet.

17redmud | 2010. november 8. | 15:01:52

mitzimacko | 2010. november 8. | 14:48:27
Aha, mint csókos habokra lehúztam 100 millert tavalyelőtt, és most amikor visszaszedik, akkor nem a pénz miatt, hanem a jogállam miatt hörgök. A maffiózókat nagyon szokta érdekelni az AB meg a jogállam.

17redmud | 2010. november 8. | 14:58:53

mitzimacko | 2010. november 8. | 14:48:27
Még egy hét, azután megszokod. Egyébként ha vagyonadót vetnek ki, az is a múltban szerzett szajréra vet ki visszamenőleg a mában esedékes adót, sarcot-ahogy tetszik.

17redmud | 2010. november 8. | 14:54:02

Lesznek új törvények, és azokra alapozva lesznek majd perek is. A szajré visszakerül a jogos tulajdonosához, a magyar néphez. Abból lesz adóságszolgálat, gyermekneveléshez támogatás, nyugdíj. Mindenre fog jutni, úgy mint húsz évvel ezelőtt. Vége a Nagy Kajmán zabáltatásának, minden nyereség, jövedelem adója ezután a magyar államkasszát gyarapítja.
Létrejön a régen várt baloldali fordulat, helyreáll a szocialista törvényesség.
A finánctőke meg mehet történelmi védőbástyája, a szélsőjobb kebelére.

mitzimacko | 2010. november 8. | 14:48:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gjokkel | 2010. november 8. | 13:29:02

edmonddantes: szerintem az elévülés miatt, de azt tényleg elszámolták egy évvel.

Feri12 | 2010. november 8. | 13:27:32

evianna | 2010. november 8. | 10:48:40
Ezt a vivmányt nyugodtan megemelhetik 10 évre is és nincs is gond.. nemdebár? Ja Viktornak is vissza kéne fizetni?
De!!!! Itt azoknak van igaza, akik a jogállamot féltik!!!
Nem szabad visszamenőleges törvényt alkotni!!!! Még a hülye törpéknek és seggnyalóiknak sem!!!!
Mielőtt a sok nyelvviszgával rendelkező naracsködbe burkolózó nekem támadna... Tessenek perelni!!!! Lásd a Tocsik ügyet még precedens is van az ilyen pénzek visszaszerzésére!!!
Tehát mocskos és pofátlan hazugság az AB illetékességét ezért megnyírbálni!!!! Az ötletelt gazdaság politika: MEGSZORÍTÁS és LOPÁS "törvényesítése" a cél az AB ügyében!!!

17redmud | 2010. november 8. | 13:24:26

Egyik oldalon az elmúlt húsz évben alsóhangon tízmilliós juttatások, másik oldalon minimálbérből és szocpolból élő elnyomorítottak, ez jelenti a jogbizonytalanságot ez eredményezhet társadalmi robbanást.
Jól láthattuk a milliárdos vörösiszapbárók mihez értettek, - a mutyin és offshoron kívül semmihez.
Vissza a szajrét, akár húsz évre visszamenőleg.

amergin | 2010. november 8. | 13:04:44

Csak csöndben, félve és csak a fű alatt kérdem: a jogbiztonsággal mi lesz? Ha már visszamenőleges hatályú törvényeket is lehet hozni.

edmondantes | 2010. november 8. | 12:59:14

17redmund ez bizony nem válasz! Hát nem a jogtalanság az érdemtelenül elsíbolt milliók miatt ágálsz? Egyetértek! Szerezzük vissza DE MINDENKITŐL!!!

17redmud | 2010. november 8. | 12:37:56

kékestető | 2010. november 8. | 12:28:39
Bizony, követeld nyugodtan a tíz évet! Sőt az elmúlt húsz évben a szemünk előtt kialakult gyalázatról, a milliók elnyomorodásáról is lehetett volna menet közben egykét szavad. Lefogadom, hogy ehelyett az Antallt meg az Orbánt szidtad. Most meg a Jobbik ellopta az álbaloldal elől a show-t, ők javasolták az őt évet, amivel legalább nyertek +10 % szavazatot.

kékestető | 2010. november 8. | 12:28:39

DE MIÉRT NEM 10 ÉVRE VISSZAMENŐLEG??!
(Követelem a 10 évet!)
Na akkor válna el a korpa a liszttől!
Persze értjük, hogy akkor az Orbán.-kormány tisztviselőinek kellene a szociknál pofátlanabb végkielégítéseiket visszafizetni, pl. Baranyay László MFB-vezér 130 millió körüli 2002-ben felvett végkielégítését, ami ma már 200 milliót ér a mai Ft-árfolyamon!

kékestető | 2010. november 8. | 12:28:14

DE MIÉRT NEM 10 ÉVRE VISSZAMENŐLEG??!
(Követelem a 10 évet!)
Na akkor válna el a korpa a liszttől!
Persze értjük, hogy akkor az Orbán.-kormány tisztviselőinek kellene a szociknál pofátlanabb végkielégítéseiket visszafizetni, pl. Baranyay László MFB-vezér 130 millió körüli 2002-ben felvett végkielégítését, ami ma már 200 milliót ér a mai Ft-árfolyamon!
Bassza meg a Fidesz!!

17redmud | 2010. november 8. | 12:23:48

Furcsa olvasni az egyösszegben >3,5 milláért hörgő baloldali kommenteket.
A 16%-os adóba milyen szépen beletörődtek!
Bezzeg a 300 eu minimálbér az normális, már ott tartunk, hogy hiába van valakinek munkája, rendes kaját nem tud adni a gyerekeinek! Nem lesz ennek jó vége.

robocop | 2010. november 8. | 12:16:30

Ezek hülyék, vagy csak megjátszák?

Imremete | 2010. november 8. | 12:15:15

5 evre visszamenoleges jogalkotas egy jogallamban???
Es miert pont 5 ev???
Akkor legyen 1990-tol visszamenoleges!!!
Micsoda olcso, atlatszo, mocskos trukk... Megyunk a balkan iranyaba 1000-el.

kerekapa | 2010. november 8. | 12:07:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kerekapa | 2010. november 8. | 11:57:45

magyarokkal minden lehet

reftno | 2010. november 8. | 11:53:05

Antipasti | 2010. november 8. | 11:24:21

Ez nem jogállam. Ez egy jónapot állam.
Füttyent a király, csinálnak egy törvényt, elmeszelnek, oszt jó napot...

reftno | 2010. november 8. | 11:49:10

venember | 2010. november 8. | 11:38:28

Klasszikust idézve: "Kenyeret és cirkuszt a népnek"
A cirkuszt megkapjuk, a kenyeret kiosztják a haveroknak.

venember | 2010. november 8. | 11:38:28

Több nagy tanulsága is van a dolognak.
1. Az erkölcsösség értékhatára törvényileg változtatható, sőt a parlamenti időszaknak is függvénye.
2. Az erkölcsösség évfüggő; ami 2005-ig erkölcsös, az előtte nem.
3. Találtak némi pénzt a büdzsében. Vagy a zsebünkben.
4. Akivel még el lehet hitetni, hogy itt nem politikai cirkuszról van szó, az mindent bevesz.

edmondantes | 2010. november 8. | 11:38:03

blaszo, gjokkel
Egy ésszerű érvet szeretnék tőletek, hogy a visszamenőlegesség dátuma miért 2005 és miért nem "lóg" bele a fideszhez közeli mogulok hasonlóan irritáló végkielégülésük ideje. ( mondjuk 2000.)
De most tényleg kíváncsi lennék, sokat okosodnék, hiszen oly fejlett elfogulatlan érvrendszerrel kommunikáltok, ilyen szuperelméktől okosodni úgy gondolom nem szégyen...

reftno | 2010. november 8. | 11:34:43

Ezek után jön majd az a törvény, amikor személyi tulajdonságok alapján lesz meghatározva, hogy mit és merre kell adózni. A három fülűek és a kormánytagok családjai és barátai persze kivételt képeznek...

Hirdetési szöveg: Kormánytag sürgősen keres családtagokat jutányos áron!

Dyra | 2010. november 8. | 11:26:17

Én István királyig visszamenőleg szeretném :XD

magyar_kultúra | 2010. november 8. | 11:26:04

Az ebéd után - visszamenőleg - alkalmazott igazságos eljárás során a vendégül látott egyén visszaadja az elfogyasztott javak 98 százalékát a vendéglátók újrafelhasználása céljára.

Váljék egészségükre!

andras1 | 2010. november 8. | 11:14:25

gjokkel | 2010. november 8. | 10:56:51

Asszem igazad van!

HNB9JSK041 | 2010. november 8. | 11:14:12

Nyitott kapukat dönget Lázár János, a nyugdíjba vonulóknak ugyanis nem jár VÉGKIELÉGÍTÉS, tehát őket ez a kérdés nem érinti, csak azoknak jár végkielégítés, akiket elbocsájtanak.
Persze tudom, az a módi, hogy a nyugdíjba vonulás előtt egy fél évvel felmondanak az igazgató -, vagy dékán úrnak, hogy felvehesse a végkielégítést! Na ennek a gyakorlatnak kell véget vetni!

apolitikus | 2010. november 8. | 11:11:28

Ez így nagyon nem fair! 2002-ben nemcsak reálértéken, de gyakran nominálisan is magasabb végkielégítéssel távoztak a FIDESZ emberei. Ráadásul ők hozták azt a törvényt, ami óriási összegre emelte a közigazgatási végkielégítéseket és bevezette a kirúghatatlan főtisztviselői kart! Ha lesöpörjük a padlást tegyük ezt 2000-ig visszamenően!!!!!

ordító egér | 2010. november 8. | 11:10:13

Ez a Lázár a kormány tagja? Vagy csak azért nem az, hogy ne kelljen lemomdania mondjuk a polgármesterségről?

Ez sunyi, vagy kreatív dolog? Nem törvénytelen, csak erkölcstelen?

kerekapa | 2010. november 8. | 11:02:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gjokkel | 2010. november 8. | 10:56:51

Én nem tudom, mit nyávog itt mindenki.
Ha még nem lenne világos: A Fidesz kormány meg akarja szuttyogtatni azokat a becsületes strómanokat, akik bazi nagy végkielégítést kaptak, és annak jelentős részét visszaadták az MSZP-s és (főleg) SZDSZ-es zsebekbe. Ennek érdekében most vagdalkoznak, amerre tudnak. Szó sincs előre kidolgozott intézkedésekről. Ha az egyik csapás célt téveszt, jön a másik.
Lehet, hogy az egész pénzügyileg nem fogja megérni, de mostanában van pár ember, aki igen rosszul alszik.

Mindez figyelmeztetés a saját holdudvarnak is, akiknek (bármennyire is próbálja elkenni a ballib sajtó) elég keményen ráléptek a tyúkszemére, és még nincs vége.

Most dózerolás van, hogy építeni lehessen. Ha az AB-on keresztül könnyedén megekasztható a folyamat, akkor azt kell dózerolni. Ez ilyen sima ügy,

Gyurcsány halálhörgése meg sokkal inkább arra irányul, hogy az MSZP-s pártkasszát a zsíros állami támogatással einstandolni tudja. Saját zsebből fizetve nem olyan kívánatos a "demokrácia védelme"

evianna | 2010. november 8. | 10:56:30

egyébként Lázár, ugye, azt állítja, hogy ez most jutott eszébe, igaz? mert beszélt a szakszervezetekkel, érdekképviseletekkel stb.

nos, akkor már csak az érdekelne, hogy miként kerülhetett be a 2011-es költségvetésbe (leadva október 30-án) az az 1 milliárd forint, ami az új szabályok szerint várható? tudniillik benne van a központi alrendszer mérlegében.

teniszke | 2010. november 8. | 10:53:41

Finomított változat. Morálisan nem antipatikus gondolat, jogszerűség szempontjából igen ingatagnak tűnik...

KannibálTatárÚr | 2010. november 8. | 10:49:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

evianna | 2010. november 8. | 10:48:40

Halász:
sajnos, ez a rendszerváltás vívmánya: 5 év az elévülés adóügyekben. (a 2005-ös bizonylatokat idén december 31-ig kell megőrizni.)

Rá Dios | 2010. november 8. | 10:48:35

blászló, rád nincsenek szavak.

Utóljára ilyen "népszerű" döntést az MSZMP hozott akkor, amikor hatalmát kezdte félteni az óvatos gazdasági reformban értelemszerűen kulcsszerept vivő vállalalti és szövetkezeti műszaki-gazdasági elittől, és úgy védte a "proletárok" érdekét, hogy visszafogta-nyeste a műszakiak amúgy sem magas bérét.
Nem annyira működött a dolog. Egymást utálhatjuk, a machinátor meg hátradől a karosszékében és röhög rajtunk.

evianna | 2010. november 8. | 10:47:01

és a képviselők 6 havi végkielégítése, ha nem választják újra őket?
vagy azért emelték 3,5 millióra a limitet?

talán nem kellett volna 500 milliárddal csökkenteni az szja-bevételt 2011-re, ha így kell összekaparni helyette a pénzt.
nem tudtak volna várni az egykulcsos adóval? most szívjon az egész ország?

Halász | 2010. november 8. | 10:46:05

Nos, itt van a sunyiság. Miért éppen 2005-ig? Miért nem - mondjuk 2002-ig?

blaszlo42 | 2010. november 8. | 10:40:52

Nagyon helyes, így akkor a menet közben leváltott szoci miniszterek is fizetnek 2005-ig visszamenőleg...

HIRDETÉS

Lázár János, a Fidesz frakcióvezetője azt javasolja, emeljék fel a 98 százalékos különadó összeghatárát 3,5 millió forintra, amelybe a szabadságmegváltás nem tartozna bele. Az állami és önkormányzati vezetők, az állami és önkormányzati cégek vezetői esetében azonban megmaradna a különadó kétmillió forintos összeghatára a szabadságmegváltással együtt.

A politikus mindezt az Országos Közszolgálati Érdekegyeztető Tanács hétfői, budapesti ülésén jelntette be. A javaslat a 2005-től számított adóévre vonatkozna. A frakcióvezető azt is kezdeményezi, hogy azokra, akik nyugdíjba vonulnak, ne terjedjen ki a 98 százalékos különadóról szóló jogszabály hatálya.

Lázár János közölte, ha javaslata elnyeri az érdekképviseletek támogatását, akkor indítványozza, hogy az Országgyűlés költségvetési bizottsága módosító javaslatként még hétfőn terjessze azt a parlament elé.

 

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS