Kirúgott cégvezetőt igazolt a BKK
Ezenfelül azt is rossz néven vette a városvezetés, hogy Tóth később alaptalannak bizonyuló bejelentésekkel akadályozta a város legnagyobb elektromos tömegközlekedési beruházását, amellyel az önkormányzat szerint összesen 175 millió forint kárt okozott. De azt sem díjazták, hogy csődveszélyre hivatkozva 250 millió póttámogatást kért a várostól, majd 111 milliós eredménnyel zárta az évet. Bár számíthattak volna rá, hiszen 2013-ban 50 milliós veszteséget prognosztizált, majd 79 milliós nyereséggel zártak. Mindenesetre Tóth nem maradt sokáig munka nélkül, hiszen a BKK újonnan kinevezett igazgatója, Dabóczi Kálmán közlekedésszervezőként alkalmazta.
Az új vezérigazgatónak nem ez volt az első meghökkentő személyzeti döntése. Korábban a Synergon Informatikai Nyrt. Futár-projektbe belebukott vezérigazgatóját, Jutasi Zoltánt tette meg a BKK informatikai vezetőjévé.
A Belföldi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezete elnöke, Szabó István nem igazán érti, hogyan bízhat a főváros olyan vezetőben, aki Szegednek több százmillió forintos kárt okozott.