belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Kirúgások az MTV-nél: folytatódik a jobboldali hatalomátvétel

Egymásnak adták a kilincset Élő Gábor hírigazgatónál kedd reggel a Híradó és az Este munkatársai - információnk szerint tegnap hat tévés újságírónak, szerkesztőnek mondtak fel azonnali hatállyal, költségcsökkentésre, illetve átszervezésekre hivatkozva. Így például Mészáros Antónia és a Szólás szabadsága nélkül kezdi az őszt a köztévé.

NOL| 2010. szeptember 8. |185 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

khfcfun | 2010. szeptember 9. | 10:43:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

khfcfun | 2010. szeptember 9. | 10:34:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

enconu | 2010. szeptember 9. | 07:48:05

Jobboldali hatalomátvétel? Akkor idáig milyen oldali volt a hatalom? Csak nem bal? A gond az, hogy nálunk a mindenkori hatalomnak az az első dolga, hogy lenyúlja a köztévét. Ez alól csak az Antall-kormány volt kivétel, amelyik hatalom nélkül kormányzott, a valódi hatalom az MSZMP kezében volt, csak elhagyott a nevéből egy M-met.

Anon | 2010. szeptember 9. | 01:16:57

ozibozi | 2010. szeptember 9. | 00:32:38

Nem lett volna semmilyen rendszerváltás az biztos...olyan Észak-Korea féle berendezkedés lenne nagy felvonulásokkal :)

Jager László | 2010. szeptember 9. | 00:32:38

Nem ismerem ,de ezt a kis buxit a MTV 1 élére!!
"gondolom nem vagyok normális"!?
J.L.

ozibozi | 2010. szeptember 9. | 00:32:38

Gyerekek!

'csak 1 kicsit' ... belé-é e gondolt már valaki,hogy ezek az emberek, hogy s miként viselkedtek volna ha az 50-es 60-as években lettek volna pozícióban?????? nem biztos ,hogy mi lettünk volna a " legvidámabb barakkkkk" ????????

Anon | 2010. szeptember 9. | 00:23:21

Jónéhány hónapja kiegyensúlyozottabbak a kertv híradói. mtv eddig is a hirtv-t majmolta...most meg jönnek a káderek is.

nemválaszolok | 2010. szeptember 9. | 00:18:53

folyt:

mondjuk elveszíti akár a józan ítélőképességét. Tehát én a folyamattól félek, és ugye van az a dolgom, hogy ellenzéki párt vezetőjeként, frakcióvezetőjeként fölhívjam a magyar társadalom figyelmét arra, hogy ez a folyamat, ez nagyon veszélyes.


És sajnos igaza van Vonának, bár mondom, nem szeretem az ürgét, sem a pártját, és mégis igazat kell neki adjak.

nemválaszolok | 2010. szeptember 9. | 00:17:48

Ez az einstandolás bizony már qvára gusztustalan. Nem kedvelem a Jobbikot, de Vonának irtózatosan igaza van a médiával kapcsolatosan,:

"Hol volna a határ Ön szerint, ha azt elismeri, hogy a kormánynak saját maga embereivel kell kormányoznia. Ha már övé a hatalom, akkor legyen a felelősség is az övé teljesen. Hol az a határ, ami még jó?

Ilyen határvonalat nagyon nehéz megvonni. Nyilvánvalóan, ezek, mindig egy-egy ügy kapcsán lehet ezekről beszélni. Úgy gondolom, hogy a média környékén történő törvénymódosítások meg átalakítások azok már túl vannak ezen a határon. Tehát az a fajta hatalomkoncentráció, ami a médiában a jövőben ránk vár, az szerintem már káros. Bár hozzáteszem egyébként, szerintem ez vissza fog ütni arra, aki ezt az irányt kijelölte, vagy ezt az irányt támogatja.

Tehát én azt mondom, hogy azért vegyük észre, hogy egy olyan irányba mozdultunk el, ami tényleg ilyen Fehéroroszországban, vagy nem is tudom, hogy hol, vagy akár még keletebbre lévő országokban jellemző. Hát tényleg, lassan most már az internetet is majd szűrni fogják, vagy nem is tudom. Én azt… Tehát magát a tendenciát érzem nagyon veszélyesnek. Ha egy kormány, amelyik kétharmados választási győzelmet, kétharmados parlamenti többséget szerzet, mert ugye a választási győzelem 53%-os volt csupán, már most jelen pillanatban ilyen arrogáns, és ilyen elképesztő hatalomkoncentrációt indít el, akkor mi lesz akkor, amikor esetleg már szorultságában, társadalmi támogatottságának megfogyatkozása idején,

Jager László | 2010. szeptember 9. | 00:12:30

Aranymetszés.De jó bokái voltak a kis hölgynek.
És most jöhet Gy,vagy Cs a kelet-urópai Arafat szakértő is!
Hrudinákot tényleg szerertem amig normális volt!!
J.L.

ozibozi | 2010. szeptember 8. | 23:45:58

Most felszínre kerül újra a salakanyag. Emlékeztek? Liebmann 'libress' Katóka, pálfy g sztyopa, steffffka? Mem vóóóót túl rég. Vagy bayer'szlovák kocsi olcsóóóó,de minden pályázatot rám írnak ki' zsoltika... Innen már 1 lépés a gulyások,frankák ,stb,'elvtelen seggnyalók ideje. Erre a bolsi mentalitásra már kétszer ráfizettek." semmit sem tanultak, és semmit nem felejtettek." Hál' annak a jó ...






t túl rég. Vagy bayer'szlovák kocsi olcsóóóó,de minden pályázatot rám írnak ki' zsoltika... Innen már 1 lépés a gulyások,

eremita | 2010. szeptember 8. | 23:08:36

Hölgyek és urak, a baj óriási!
Ha eddig még nem lett volna nyilvánvaló, a politika megöli a szépérzéket!
Keresném a kommentelők között a rokon lelket, akit ugyanúgy izgalomban tart a kérdés, hogy milyen kecses vonalakban, milyen bájos vonásokban folytatódnak ezek a formás lábak...
Hát komolyan mondom, mi semmi jót nem érdemlünk!

értelmetlenségi | 2010. szeptember 8. | 22:54:56

Nincs abban semmi meglepő, hogy a Fidesz lerohanta azt a köztévét, amelyik az összes többi média közül egyedül próbált megtartani valamiféle egyensúlyt, ráadásul az egyik legnézettebb adó. Az agymosáshoz, a népbutítáahoz, a vezér dicsőitéséhez ma már nem elegendő a Hír TV meg az Echo TV - szükség van az M1-re is. Sőt, arra van a legnagyobb szükség, hiszen a vilg szemében az a mérvadó, amit a királyi tévé mond.

A két műsorvezető nő messze kiemelkedett a többi közül azzal, hogy nem voltak hajlandók mikrofonállványként szerepelni sem a baloldali, sem a jobboldali politikusokkal folytatott beszélgetésekben. Márpedig a Fidesz csak alattvalókat tűr meg; értelmes, gondolkodó vitapartnereknek nincs helyük a Fidesz-vezérelt médiákban.

QWERT01 | 2010. szeptember 8. | 21:49:27

"folytatódik a jobboldali hatalomátvétel"

Mivelhogy eddig baloldali volt!
Balos kormány, balos közmédia, jobbos esetén fordítva. Ez már csak így van.

1nyilazo | 2010. szeptember 8. | 21:21:30

"Miért prüszkölnek azok, akik eddig minden más véleményt elnyomtak?

Pihenjenek kicsit."

A sok hazugságot ki kell pihenni.

nevezo | 2010. szeptember 8. | 20:56:51

Remélem, hogy nem az a teoría, hogy a régi jó elvtársak kerülnek az őket megillető helyre?

Szilikon Vali | 2010. szeptember 8. | 20:55:22

Jellemző, hogy a fidesz kiket tettek elsőnek taccsvonalra a tévés politikai újságírók közül : Mészáros Antóniát és Krizsó Szilviát, azt a két nőt, aki egyformán agresszíven és okosan kérdezett bal- és jobboldalt. Mindig árulkodó, hogy egy politikai kurzus mit kezd az értelmes újságírókkal: a diktatúrák sosem szeretik őket.

Mekmörfi | 2010. szeptember 8. | 20:53:56

Engem a legkevésbé sem zavar, hogy a szemétdombon a narancs vagy a vörös kakas uralkodik.

Először is egyik sem kakas, hanem mindkettő kappan.

Másodszor: azóta nem nézek semmilyen magyar tv-t (elég rég volt), mióta Pálfy G. a híradó főszerkesztőjeként olyan mélyen benyalt az MDF-nek.

A helyzet biztosan nem javul, ha a hírtévések veszik át a hatalmat, nézettség biztosan, de a "goodwill" feltétlenül jelentősen csökken.

A Nemzeti Néptévén pedig majd lelki felüdülésre számíthatnak mindazok, kik inkább mozgó képekre vágynak, mert a kincses kalendárium olvasása túlzott megterhelést jelentene számukra.

Jager László | 2010. szeptember 8. | 19:19:33

Csak nem moldoványi, stefka,kudlik,lovas,bayer,kondor,csintalan...... fog csintalankodni a TV1-ben!???
Istenem még ezt is megérem!!
J.L.

andras60 | 2010. szeptember 8. | 19:11:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

piramis | 2010. szeptember 8. | 19:01:22

Hidd el, modul, sajnálom, hogy kimoderáltak, egy ilyen intelligens emberrel mindig öröm beszélgetni. Te tényleg nagyon okos vagy, komolyan.

Artúr király | 2010. szeptember 8. | 18:59:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

piramis | 2010. szeptember 8. | 18:54:37

modul | 2010. szeptember 8. | 18:50:40

Szia, jó néha az átlagnál műveltebb jobbert is látni itt.

modul | 2010. szeptember 8. | 18:50:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

piramis | 2010. szeptember 8. | 18:39:42

rénszarvas | 2010. szeptember 8. | 18:20:45
Ja, ahogyan Kondor Katalint és a Vasárnapi újságot kicsinálták, hát, ügye, most tessék elegánsan hallgatni.

Ilyenkor a jobberek nagyon feledékenyek. A minden adattal ellátott agmánd is kussol.
Tehát:
„Nyugállományba helyezi a Magyar Rádió Kondor Katalint. A döntés oka, hogy a volt elnök elérte a nyugdíjkorhatárt. Kondort 2001-ben nevezték ki az intézmény élére, s négy évig töltötte be a posztot, majd főmunkatársként dolgozott tovább.”
Kondor tehát elérte a nyugdíj kort, és aztán nem hosszabbították meg a szerződését. Ez azért nem olyan égbekiáltó. Viszont a Gyurcsány 2006-ig hagyta, hogy a rádió elnöke lehessen, annak ellenére, hogy megvallotta jobboldali kötődését, és szélsőjobboldali rendezvényekre járt. A közszolgálati rádió elnökeként még a látszatra sem adott.



Anon | 2010. szeptember 8. | 18:32:44

Emlékeim szerint Kondor magát csinálta ki megnyilatkozásaival...

rénszarvas | 2010. szeptember 8. | 18:20:45

Ja, ahogyan Kondor Katalint és a Vasárnapi újságot kicsinálták, hát, ügye, most tessék elegánsan hallgatni.

idétlen | 2010. szeptember 8. | 18:14:59

agmánd | 2010. szeptember 8. | 13:32:22

"Megoldás: tetszettek volna nem elkúrni.
Most a baloldal is vegyen magának tévét."

Gondolom, Szalai Annamária meg az új frizurájával epedve várja a frekvenciakérelmeket

idétlen | 2010. szeptember 8. | 18:10:30

Ahhoz képest, hogy első menetben költségtakarékossággal indokolta a köztévé a döntést, ugyanannyi embert fel is vettek, ha nem még többet. És medvecskynek se csökkent a fizetése, ha jól hiszem...
A Moldoványi-Stefka duót is visszasírjuk még!

Mars | 2010. szeptember 8. | 18:07:18

"A társaság nem tervez további elbocsátásokat, és nem vesznek fel új embereket a kirúgott munkatársak helyére, tájékoztatták lapunkat az MTV vezetőségénél, megerősítve a felmondásokról szóló értesüléseinket."

Hazudtok éjjel-nappal, minden hullámhosszon.

kelemenjanos | 2010. szeptember 8. | 17:57:52

Sajnálom ! Az eredény: Újra nagy nézettségnek fog örvendeni a TV2 és az RTL. No nem a kultúrális és politikai crédóikért!
Az elbocsátásokat/áthelyezéseket követően az 4 állami csatornából már 1 férc-csatorna sem fog összejönni.
Részvétem a kinevezettek felé: Ugye nem képzelik, hogy - akár - szösszenetnyi mértékben felnőhetnek a kirúgottak/áthelyezettek szintjére ?

Anon | 2010. szeptember 8. | 17:57:35

Hiába dörgöldzik egy ideje látványosan a jobboldalhoz az mtv úgy is lapátra kerülnek az elvtelen kiszolgálók. Megérdemlik.

Lengyel | 2010. szeptember 8. | 17:53:54

Óriási tévedés azt hinni, hogy az überszittya 5% a tömény-magyar, a többi meg hígmagyar, vagy hogy az összes magyar hígmagyar, mert csak 5% bennük a töménymagyar.

Az történt ugyanis, hogy az űberszittyák végigkalandozták az egész világot, és a széplányokat megkévánták, és magjaikat nékik ajándokozták. Pontosan az bizonyítja a magyarság széles elterjedését, hogy változatos génösszetétellel rendelkezik. Rabszolgáik asszonyait, szolgáik asszonyait, adófizetők asszonyait is megtermékenyíthették, s azok is befogadásra leltek az őshazában.

agmánd | 2010. szeptember 8. | 17:51:13

"tudományosan igazolt tény, hogy a mai magyarok génjeinek kevesebb mint 5%-a az eredeti, ázsiai űberszittya"

Biztos így volt:D

Bár óvatos lennék ezekkel a "tudományosan igazolt tényekkel"..:)
Lám mik derülnek ki:
http://www.mult-kor.hu/20100824_hitler_nem_volt_arja

Bölcsek köve | 2010. szeptember 8. | 17:44:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bölcsek köve | 2010. szeptember 8. | 17:36:28

"Imádom, mikor hígmagyarok genetikáznak..:D"

tudományosan igazolt tény, hogy a mai magyarok génjeinek kevesebb mint 5%-a az eredeti, ázsiai űberszittya

kérdésem: aki ezt az uszkve 5%-t tartja magára nézve 100%-nak, az mit csinált a "maradék" 95%-kal???? netán génterápiával kiírtotta magából???....mert a jelek nagyon arra utalnak!

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 17:11:56

gabb, gőzöm nincs, hogy mit csinál a rendező asszisztense, és nem is érdekel. Nem hinném, hogy lejárattam M. A-t, ő említette, hogy a BBC-nél dolgozott, itt néhányan ezt kétségbevonták, hoztam két linket. Motivációm igencsak alantas volt, egyik szorgalmas írótársunk zrikálása.

Visszatérve a cikk témájához, elég siralmas, de nem példa nélkül való, hogy a köztévében képernyőre akkor lehet kerülni, ha előtte a megfelelő párcsatornákon bizonyította az illető az elkötelezettségét. Az itt megszólalók egyike sem próbálta meg cáfolni ennek a gyakorlatnak a folytatását, úgyhogy felteszem, tényleg így van. Ezért nem lesz a következő négy évben sem közszolgálati TV Magyarországon. Azt ugyanis arról ismerni meg, hogy nem látszik a hírműsoron a szerkesztő és a bemondó politikai meggyőződése.

Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 17:01:36

Szamok embere: Szép napot! Rendicsek, 17.00-van megyek, Gesztenye 7 a sorok között is olvas, de a 3 ninck név érdekes.

gabb | 2010. szeptember 8. | 16:59:39

piramis | 2010. szeptember 8. | 16:30:38

Hacsak azt nem számítjuk traumának, hogy megismertem. Az akut helyzet pedig az, hogy ismerem. Magas szintű, professzionális munka, két ország tévéjében is, hát hogyne.

Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 16:45:00

Persze,hogy ugy van, de miért?

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 16:43:28

Ha te mondod, Gesztenye, biztos úgy van.

Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 16:42:44

Akkor piramis agmánd is Te vagy? Bocsi, de miért kell 3 nick nevet használni?

Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 16:36:12

Érdekes Piramis = Szamok embere.

piramis | 2010. szeptember 8. | 16:30:38

gabb | 2010. szeptember 8. | 16:13:50.
Pontosabban kiderülhetett mindenki számára, hogy az a kislány minden lehetett a BBC-nél, csak szerkesztő (Editor), riporter (Reporter)nem.

Mondd, gabb, valami súlyos trauma ért, hogy kislánynak titulálsz egy felnőtt nőt, aki két ország televíziójában végzett magas színvonalú, professzionális munkát?

Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 16:21:16

Mi ujság van piramis ennyire elgult? Bocsi, de 10 perc mulva megyek.

gabb | 2010. szeptember 8. | 16:13:50

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 15:21:50

Te szerencsétlen! Az 'Assistant Producers' a szakzsargonban egyenlő azzal, hogy segédszerkesztők.
Információmorzsákat szedegető, újságcikkeket olvasgató emberek, akik a 'Producer' (a riport szerkesztője, rendezője) minden óhaját lesik, és ha ő egy Guinnest kér a sarki pubból, akkor azért kell leszaladniuk.
Okosabban tetted volna, ha nem próbálod MA-t egy ilyen linkkel védeni. Mert így csak lejárattad. Pontosabban kiderülhetett mindenki számára, hogy az a kislány minden lehetett a BBC-nél, csak szerkesztő (Editor), riporter (Reporter)nem. Pláne nem haditudósító. Jó, hogy nem merte még senki se leírni, hogy "nemár, hogy kibaszták a magyar Christiane Amanpour-t az MTV-ből". Annak a lánynak egy "komoly" szakmai háttere van: Mészáros Tamás. Pont.
Úristen, micsoda korlátoltság!
A többi felsorolt név meg mind a középszerűség netovábbja, szakmai alkalmasságuk messze elmarad a kezdő gyakornokokétól.

Ettől függetlenül Élő Gáborék minden eddigi megmozdulása gyomorforgató, a következők meg pláne azok lesznek.

Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 16:11:23

Piramis:Nem emlékszem rá, hogy Agmánd kinyújtotta felém a kezét, különben sem kértem meg rá, így nem érdekel, de Te a szócsöve, vagy mi a manó vagy?

piramis | 2010. szeptember 8. | 16:02:00

Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 15:53:06
Piramis:Mellé ment nem értettél meg.

Az előbb meg Számok Embere nem értett meg. Biztos bennünk van a hiba? Viszont Agmánd kinyújtotta feléd a kezét. Ettől a helyedben én nagyon szarul érezném magam.

Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 16:01:53

Nézd agmánd igazad van, de 16,30-ig felbosszantom az okos tojásokat,utánna nem mert bokros teendőim vannak.

Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 15:57:36

Pirdom:Érdekes milyen tévuton járunk. Gesztenye 7 nem tagja egyetlen pártnak sem,a maga utját járja, mely nem politikai, hanem gazdasági ut, és ezaz ut nem tévut.

Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 15:53:06

Piramis:Mellé ment nem értettél meg.

agmánd | 2010. szeptember 8. | 15:42:32

"Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 15:32:57

Hagyd csak öket..:)


Most megint nagy a kétségbeesett nyűzsgés.Már csak 25 nap a következő becsapódásig..:D
Ilyenkor aztán:
Jönnek a(z egyre) dúlt(abb)-keblü hígmagyarok megint, / füzfapoéták, füzfarajongók, jönnek a sz...ból.
(Csend az nincs).

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 15:41:55

"Te Számok Embere mit keresel a NOL-on? A moderátor dönti el, hogy valakinek a kommentjét törli-e vagy sem, sem Neked és sem Nekem semmiközöm sincs hozzá.Rendicsek."

?

andras60 | 2010. szeptember 8. | 15:40:06

A fidesz gátlástalanul felrugja a demokrácia írott és iratlan szabályait.
Ezt olyan leplezetlenül műveli, hogy undorító!
Az MTV ezután a valóságban államilag finanszirozott FIDESZTV lesz.
Vegye fel ezt a nevet, mert ez jobban tükrözi a valóságot.

pirdom | 2010. szeptember 8. | 15:38:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

piramis | 2010. szeptember 8. | 15:35:51

Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 15:26:42
100 napos értékelőt miért ne lehetne tartani? Nem az értékelő a lényeg, hanem amít csináltak... és akkor tévuton járunk?

Lehet, gesztenye7, hogyne lehetne. És akkor már biztos azt is hiszi az értékelő, hogy ő az amerikai elnök. Persze tudnék mondani egy-két különbséget a kétfele értékelés között, de minek, mindenki hallotta. Ezért is Amerika Amerika, mi meg Magyarország vagyunk.

Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 15:32:57

Te Számok Embere mit keresel a NOL-on? A moderátor dönti el, hogy valakinek a kommentjét törli-e vagy sem, sem Neked és sem Nekem semmiközöm sincs hozzá.Rendicsek.

Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 15:26:42

100 napos értékelőt miért ne lehetne tartani? Nem az értékelő a lényeg, hanem amít csináltak... és akkor tévuton járunk?

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 15:25:43

A kérdés, amit feltettem, és a nol törölt, arra vonatkozott, hogy honnan vindikálja magának a jogot sokszittyanevű, hogy itt hígmagyarozzon.

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 15:23:18

Szerintem itt ma már nem látjuk többet.

Gesztenye7 | 2010. szeptember 8. | 15:21:55

9,5 millió ember, gondolkozzunk már egy kicsit.

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 15:21:50

http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/panorama/4454811.stm, a lap alján, ott már első assistant producer.

Persze a sokszittyanevű maga határozza meg, mi a szakmaiság mércéje, és ez szerinte a jelenlét a youtube-on...

piramis | 2010. szeptember 8. | 15:20:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szinapszis | 2010. szeptember 8. | 15:19:01

Lesz még ennek böjtje, nem kicsi.

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 15:10:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 15:09:30

"Oké, hogy utánanéztél, de miért gondoltad egyáltalán, hogy nem igaz? Persze, abban az országban, ahol ilyen 100 napos értékelőt lehet tartani… "

Szeretem birizgálni a sokszittyanevűt, és ha megnézed, veszi a lapot.

piramis | 2010. szeptember 8. | 15:03:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

piramis | 2010. szeptember 8. | 15:01:29

1nyilazo | 2010. szeptember 8. | 14:56:01
Miért prüszkölnek azok, akik eddig minden más véleményt elnyomtak?

Látod, az előbb még duzzogtál, hogy lekomcsiztalak, és most ismét nem mondasz igazat. Hogyan nyomják el azokat, akiknek a véleménye ömlik a Magyar Nemzetből, Magyar Hírlapból, Echo tévéból, Hír tévéből, Info rádióból Heti Válaszból és még vagy ezer más helyről?

arany öcsém | 2010. szeptember 8. | 14:58:18

Bölcsek köve!
Azon gondolkodom, hogy van-e feladatom egy űberszittyát előrefelé nyilazás irányába segíteni? Vagy hagyjam rá?

piramis | 2010. szeptember 8. | 14:56:51

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 14:47:21
A sokszittyanevű szokásához híven kenegeti a faecest.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/panorama/4489370.stm oldalon, alul, ott a hölgy neve, tehát nem kitalálta, hogy a BBC-nél dolgozott.

Oké, hogy utánanéztél, de miért gondoltad egyáltalán, hogy nem igaz? Persze, abban az országban, ahol ilyen 100 napos értékelőt lehet tartani…

agmánd | 2010. szeptember 8. | 14:56:06

"arany öcsém! ennek genetikai okai vannak: az űberszittya már csak ilyen!"


Imádom, mikor hígmagyarok genetikáznak..:D

1nyilazo | 2010. szeptember 8. | 14:56:01

Miért prüszkölnek azok, akik eddig minden más véleményt elnyomtak?

Pihenjenek kicsit.

agmánd | 2010. szeptember 8. | 14:55:07

"tt a hölgy neve, tehát nem kitalálta, hogy a BBC-nél dolgozott."

Hja kérem, az hogy "dolgozott", az megint más tészta..:D

Amúgy ez a "munka" és funkció, idézem:
Assistant Producers: Alison Priestley, Lucy Willmore, Shabnam Grewal, Antonia Meszaros

ez pontosan az ötödik (pardon negyedik) söprögetőt jelenti egy produkcióban..:)
Én meg bátorkodtam ezen állitásokról némi -BBC-anyagot kérni:
"Mészáros Antónia évekig dolgozott a BBC-nél, hosszas unszolásra jött csak haza, haditudósító volt Irakban, mint a BBC tudósítója bejárta a világot,"

Olyan ez is mint király linda amerikai-és világkarrierje..:D

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 14:47:21

A sokszittyanevű szokásához híven kenegeti a faecest.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/panorama/4489370.stm oldalon, alul, ott a hölgy neve, tehát nem kitalálta, hogy a BBC-nél dolgozott.
.

Bölcsek köve | 2010. szeptember 8. | 14:46:38

"Miért van ennyi gőzös, monomániás,kifejezetten egyoldalú hozzászóló, aki mind az igazság kizárólagos birtokosának érzi magát?"

arany öcsém! ennek genetikai okai vannak: az űberszittya már csak ilyen!

Bölcsek köve | 2010. szeptember 8. | 14:44:54

"Nem volt már itt az ideje, a hazugságok befejezésének?"

no ez ám az igazi szemforgató képmutatás!!!!!

piramis | 2010. szeptember 8. | 14:32:02

1nyilazo | 2010. szeptember 8. | 14:20:17
piramis | 2010. szeptember 8. | 13:51:51írja: "Hiába váltasz népiesre. Komcsi vagy, s a stílusérzéked is rossz."

Hmm, s most jobban érzed magad?

Annyi undorító komment szerzőjeként, és a helyedben nem érzékenykednék.

arany öcsém | 2010. szeptember 8. | 14:31:01

Émmá csak hátrafelé nyilazok!
Sztem mindenki komcsi! Pláne, ha valaki ( aki szintén komcsi ) lekomcsizza!

1nyilazo | 2010. szeptember 8. | 14:20:17

piramis | 2010. szeptember 8. | 13:51:51írja: "Hiába váltasz népiesre. Komcsi vagy, s a stílusérzéked is rossz."

Hmm, s most jobban érzed magad?

bundassertes | 2010. szeptember 8. | 14:01:23

Tény, hogy a szoci időkben meg az balra húzott, és azért nem kapott Ebesz intőt, mert ott valószínűleg elvtársak ültek, de ez esetben sem szerencsés most meg pont a fordítottját megcsinálni!
Félreértés ne essék, ezektől függetlenül még lehet jó a műsor mindegyik esetben.

De attól tartok, ha ezt a fidesz ilyen látványosan csinálja végig(minden cégnél), akkor jelentősen csökken a népszerűségi mutatója, mert az emberek nem szeretik az ilyet! És megint nem (csak) a cselekedetei miatt fog visszaesni, hanem főként az arrogancia miatt, amivel mindezeket végigviszi!

piramis | 2010. szeptember 8. | 14:00:55

agmánd | 2010. szeptember 8. | 13:49:00
"Kedves mtv-és takarító néni! Szedd össze a betyárbútorododat és távozz, mert holnap már a fideszes vagy jobbikos takarító bácsi dolgozik helyetted."

A hitgyüli ATV-je meg szeretettel vár..:)
Egy vidám vasárnap halleluja , egy bolgárgréczidésiavarmészáros+ az esti dominát se feledjük..:)

Mi van, jó agmánd. Kiléptél a szerepedből, egy ideje a magánvéleményedet eregeted. Pár napja már zsidóztál is egy zaftosat. Csak nem kirúgtak? Mondjuk, nem csodálom, mert szörnyen tehetségtelen vagy. Viszont pszichésen biztos jobban érzed így magad, úgy hogy ne fogd vissza magad.

arany öcsém | 2010. szeptember 8. | 13:59:26

pedig már sokszor megfogadtam, hogy csak vészesen alacsony vérnyomás esetén, gyógyászati célból olvasok kommentet.
Miért van ennyi gőzös, monomániás,kifejezetten egyoldalú hozzászóló, aki mind az igazság kizárólagos birtokosának érzi magát?

tavi görény | 2010. szeptember 8. | 13:54:15

Balango | 2010. szeptember 8. | 11:05:55

Görényke, ha a világnak ezen a felén lenne igazi közszolgálati televízió, oda Mészáros Antónia be sem kerülhetett volna.

Esetleg azt is megírnád, hogy miért?

piramis | 2010. szeptember 8. | 13:51:51

1nyilazo | 2010. szeptember 8. | 13:43:37
Nem hullajtok könnyeket a milliókkal megfizetett hazugság napszámosai után.

Nem volt már itt az ideje, a hazugságok befejezésének?

S a hazugságok nagybőgőseinek elküldésének?

Hiába váltasz népiesre. Komcsi vagy, s a stílusérzéked is rossz.

agmánd | 2010. szeptember 8. | 13:49:00

"Kedves mtv-és takarító néni! Szedd össze a betyárbútorododat és távozz, mert holnap már a fideszes vagy jobbikos takarító bácsi dolgozik helyetted."


A hitgyüli ATV-je meg szeretettel vár..:)
Egy vidám vasárnap halleluja , egy bolgárgréczidésiavarmészáros+ az esti dominát se feledjük..:)

1nyilazo | 2010. szeptember 8. | 13:43:37

Nem hullajtok könnyeket a milliókkal megfizetett hazugság napszámosai után.

Nem volt már itt az ideje, a hazugságok befejezésének?

S a hazugságok nagybőgőseinek elküldésének?

agmánd | 2010. szeptember 8. | 13:38:08

"Figyelj, te médiaszakértő. Mészáros Antónia évekig dolgozott a BBC-nél, hosszas unszolásra jött csak haza, haditudósító volt Irakban, mint a BBC tudósítója bejárta a világot,"


Most talán hagyjuk is, hogy a nevezett kinek az "unszolására" jött haza..:D
De linkelj légy szíves, a világhálón, You tube-on fellelhető "BBC"-s, munkáiból néhányat..:D

figyeltem | 2010. szeptember 8. | 13:35:10

Kedves 1nyilazo!
Nem veszed észre, hogy mindenkit hülyének nézel magadon kívül?
Nem kellene egy kicsit magadba szállnod?

agmánd | 2010. szeptember 8. | 13:32:22

"Azt nem veszitek észre, hogy itt már régen egyáltalán nem Mészáros Antóniáról szól a történet?"


Valóban nem. Az csak arról szól, hogy egy ballib médiadinasztia(na jó, maffia) hogyan épitgette, épitgeti magát mindenfelé..


Ez itt meg arról szól, hogy az mszp/szdsz kormányzat 8 év alatt totálisan uralta a "közszolgálatot".
És ezalatt ráadásul még gazdaságilag is szétverte, székházát eladta ráfizetéssel(!), helyette a Wallistól béreltek 30 évre(!)devizáért(!) székházat...


Most meg óbégatnak hogy néhány senkit kiraknak.Őszintén, a felsorolt kirúgottakért -sajátjaikat leszámitva- ki hullat egy könnyet?

Megoldás: tetszettek volna nem elkúrni.
Most a baloldal is vegyen magának tévét.

piramis | 2010. szeptember 8. | 13:31:46

1nyilazo | 2010. szeptember 8. | 13:24:36
"Azt nem veszitek észre, hogy itt már régen egyáltalán nem Mészáros Antóniáról szól a történet?"

Valóban nem róla szól.

Arról szól a történet, hogy egy 60 éve tartó, monopolisztikus médiahatalom kerül a történelem süllyesztőjébe.

Észre se veszed, hogy pont úgy beszélsz, mint aki épp egy marxista szemináriumról jött. A lelketek mélyén mind parancsra, iránymutatásra vágyó komcsik vagytok.

1nyilazo | 2010. szeptember 8. | 13:24:36

"Azt nem veszitek észre, hogy itt már régen egyáltalán nem Mészáros Antóniáról szól a történet?"

Valóban nem róla szól.

Arról szól a történet, hogy egy 60 éve tartó, monopolisztikus médiahatalom kerül a történelem süllyesztőjébe.

Már itt volt az ideje.

HankHill | 2010. szeptember 8. | 13:19:16

Azt nem veszitek észre, hogy itt már régen egyáltalán nem Mészáros Antóniáról szól a történet?

1nyilazo | 2010. szeptember 8. | 13:15:45

jav: Próbálj...

1nyilazo | 2010. szeptember 8. | 13:15:05

figyeltem | 2010. szeptember 8. | 12:55:56

Próbál kilépni a korlátaid közül.

S látni fogod.

rénszarvas | 2010. szeptember 8. | 13:14:18

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 11:42:17
rénszarvas, egyszer már megcsináltátok (1998-2002),
***********
Nem eléggé. Igazi lusztráció kellett volna. Akkor most nem írogatná a NOL, hogy "Magyarország a legsebezhetőbb", meg hasonlók.

Peripetia | 2010. szeptember 8. | 13:11:13

Kedves mtv-és takarító néni! Szedd össze a betyárbútorododat és távozz, mert holnap már a fideszes vagy jobbikos takarító bácsi dolgozik helyetted. Oszt jó napot!

piramis | 2010. szeptember 8. | 12:57:53

Balango | 2010. szeptember 8. | 11:05:55

… ha a világnak ezen a felén lenne igazi közszolgálati televízió, oda Mészáros Antónia be sem kerülhetett volna.

Figyelj, te médiaszakértő. Mészáros Antónia évekig dolgozott a BBC-nél, hosszas unszolásra jött csak haza, haditudósító volt Irakban, mint a BBC tudósítója bejárta a világot, abszolút profi, tökéletesen beszél angolul, miközben a te kedvenc csatornáidnál magyarul is alig tudnak.
Csakelőre
„Én eddig sem értettem, hogy Mészáros Antónia miért van ott, ahol”
Mondj egy dolgot, amit értesz ezen a világon, te unintelligens szegénylegény. Hát persze, hogy a szükség volt a cserére, mert muszáj a ti szellemi szinteken állókkal feltölteni az MTV-t. Most majd azok hirdetik az igét, akik ragozni sem tudják.



figyeltem | 2010. szeptember 8. | 12:55:56

Kedves 1nyilazo!

Nevedhez méltóan nyilazol össze vissza!
Mikor kezdtél a ahhoz a közvélemény szondázáshoz melyben azt a végeredményt szűrted le, hogy K I L E N C és F É L M I L L I Ó ember vallja azt a hülyeséget amit te állítasz!
Kérjél időpontot minél előbb mert még kárt teszel magadban vagy környezetedbn!

csakelőre | 2010. szeptember 8. | 12:48:46

Amit FONTANA ír, abban sajnos a jelenlegi Magyarországon sok igazság van. Csak remélni tudom, hogy az áprilisi választások ebbe az irányba mutatnak. Bízom benne, hogy a Gyurcsány és társai által vezetett politikai maffia eltűnésével meggyengülnek a Fideszben politizáló gazembertársaik is.

Kíváncsian várom, meddig jut a felelősségrevonásokkal ez a kormány. Amikor elindulnak a rendőrségre Gyurcsány keresztapa Fideszes barátai is, akkor már biztosan jó lesz az irány, és akkor elmondhatjuk,hogy a FONTANA által írottak csupán a demokratikus átalakulás átmeneti bajai voltak.

mserussi | 2010. szeptember 8. | 12:47:49

nincs nyugalom, nem lehet nyugalom - fejezi ki obersovszky arca rendre és folyamatosan, miközben szövegelése sokszor valamilyen a téma szempontjából kvázi mellékes szállal bibelődik, amibe eleve vagy bele sem bonyolódik senki, vagy belebonyolódik és "majd meglátjuk"-kal zárul a látásra kitalált képernyős műsor vonatkozó része...nagyon élvezetes, amíg le nem szokik róla az ember...

csakelőre | 2010. szeptember 8. | 12:40:09

Én eddig sem értettem, hogy Mészáros Antónia miért van ott, ahol. Ha az apukája helyezte oda, akkor értem. Mert egyébként nem az a legnagyobb hibája, hogy beszédhibás műsorvezető, hanem az, hogy nem engedi szóhoz jutni a beszélgetőpartnerét, ha az jobboldali. Ilyen esetben elfelejtette, hogy nem az ő véleményét szeretnénk hallani, hanem a vendégéét. Hihetetlenül idegesítő volt, ahogyan beléfojtotta a szót azokba a vendégeibe, akiknek a véleménye nem egyezett az általa preferált neoliberális tanokkal. Vártam már a leváltását, és helyes, hogy megtörtént.

Nem lenne helyes viszont, ha az eddigi szélsőségesen MSZP-SZDSZ hozzáállás után a szélsőségesen Fideszes jönne. Szerintem lehet korrekt a média akkor is, ha jobbos, akkor is, ha balos. Most azonban még nem tudunk véleményt mondani arról, hogy mi lesz, várnunk kell! A változást pedig már sokan nagyon vártuk.



belgien | 2010. szeptember 8. | 12:31:11

Ha jól értem, azok egy részét, akiket a korábban kirúgott "jobboldali" kötödésüek helyébe helyeztek, most kirúgták és azok kerültek vissza, akiket korábban rúgtak ki.

Ez a magyar valóság, de evvel a sem rosszabb, sem jobb nem lesz a hirszolgáltatás.

Erre kiáltó példa a népszabi,amit egy jobboldali csoport vett meg, de továbbra is ugyan azok emberek, úgyan úgy nyomják a "ballib" szöveget ( hazudnak) mint korábban.

FONTANA | 2010. szeptember 8. | 12:25:30

A Jóisten elkezdte szétválogatni az embereket. A nagyon alantasokat külön sarokba állította és így szólt hozzájuk: - Belőletek lesznek a politikusok. Aztán az alantasok közül közül a leggátlástalanabbakat is külön válogatta és így szólt. - Belőletek pártvezérek lesznek, kis szerencsével miniszterelnökök. Egész életetekben ártalmára lesztek a népnek, ezért végül a pokolba kerültök. Aztán egy mozdulattal kipöckölte őket a Kárpát-medencébe, valahol a Duna és a Tisza vidékén.

1nyilazo | 2010. szeptember 8. | 12:24:14

Ugyan, ugyan Bölcsek köve | 2010. szeptember 8. | 12:18:16.

60 évig néhány százezer eszement uralta ezt a nemzetet.

Miért gond az, ha a nemzet útilaput köt a talpukra?



Bölcsek köve | 2010. szeptember 8. | 12:18:16

"Miért zavarja őket, ha a nemzet, gyűlölet nélkül egységes nemzetként akar élni?"

2,7 millió a gyűlölködőre szavazott a 10 millióból, hol itt az 1ség????

Bölcsek köve | 2010. szeptember 8. | 12:17:08

"Ezért vagytok ugynolyanok, mint az általatok utált kommunisták."

ha legalább ugyanolyanok lennének!!!! de ezek????....áááááá!!!!!

1nyilazo | 2010. szeptember 8. | 12:17:06

figyeltem | 2010. szeptember 8. | 12:10:28

Úgy gondolom 9 és félmillió ember, erről, másképp gondolkodik.

A gyűlölet nagybőgőseinek, uszítóinak, ideje nyugdíjba menni.

Miért zavarja őket, ha a nemzet, gyűlölet nélkül egységes nemzetként akar élni?


Bölcsek köve | 2010. szeptember 8. | 12:15:22

"60 év után ideje pihenni a gyűlölet kóristáinak."

ugyan ugyan, Rákosi elvtárs életében nem érezhette olyan jól magát, mint most a pokolban, ha rátekint legkedvesebb eszmei tanítványára!

Bölcsek köve | 2010. szeptember 8. | 12:13:30

ui: húzzatok el TI, mások!

Bölcsek köve | 2010. szeptember 8. | 12:12:50

"Az elmúlt 8 év után ne tessék a demokratikus értékrendről papolni, mert éppen ebből lett elegünk."

akkor húzzál el a halál pisilőjére, vagy északkoreába, az a te otthonod!

figyeltem | 2010. szeptember 8. | 12:10:28

Kedves 1nyilazo!
Éppen az a baj, hogy most helyezik vissza őket kis butus!

csacsi01 | 2010. szeptember 8. | 12:06:03

nagyon helyes!!

1nyilazo | 2010. szeptember 8. | 11:56:42

"Az utcai csőcseléknél veszélyesebb a szellemi csőcselék.

Miért baj, ha a szellemi csőcseléket is eltakarítják?"

60 év után ideje pihenni a gyűlölet kóristáinak.

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 11:49:55

Megcsinálta az MSZP is, aztán ők is elbukták a választást. A TV nem mindenható, ezért inkább szórakoztató, objektíven tájékoztató és nézhető kéne legyen.

dönci4 | 2010. szeptember 8. | 11:48:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 11:42:17

rénszarvas, egyszer már megcsináltátok (1998-2002), aztán mégis el lettek bukva a választások. Kár, hogy a szakmai színvonalnál nektek is fontosabb a politikai hűség. Ezért vagytok ugynolyanok, mint az általatok utált kommunisták.

Szamok Embere | 2010. szeptember 8. | 11:39:32

vagy a jobboldaliakat: Pálfy G. Istvánnal, Sugár Andrással (újabbakra nem emlékszem, mert igen régen nem néztem magyar TV-t).

Ami Firefly által terjesztett tévedést illeti, az általam ismert civilizált országokban (Ausztria, Németország, Svájc, Franciaország) nem derül ki a TV bemondó politikai hovatartozása. Magyarországon viszont ki kell derüljön, különben nem alkalmazák.

rénszarvas | 2010. szeptember 8. | 11:34:51

Igen, eddig a szent tehenekhez nem volt szabad hozzányúlni. Most meg lehetnek lepve, hogy a magunkfajták is meg tudják csinálni azt, amit eddig csak nekik volt szabad.

rampampuli | 2010. szeptember 8. | 11:33:44

Van élet a magyar közkiszolgáló tévén kívül is.
Hajaj, de még mennyire!

tiebhor | 2010. szeptember 8. | 11:31:01

... nem az ilyen típusú költségeket kéne csökkenteni. +nézte már valaki hogy a székház eladási ára mennyire volt piaci vagy inkább haveri ...??? 1ébként 10 évvel ezelőtt nekem a JLopez jobban tetszett, mint most a Mészáros Antónia. mindenki olyan agyas a köztévénél hogy tök felesleges riportalanyt hívni mert úgyse számít a véleménye.

HIRDETÉS
Az MTV műsora a választá...
Az MTV műsora a választás éjszakáján
Népszabadság - Kocsis Zoltán

Bánhidi Emese és Somos András, Az Este riporterei, Horváth Csaba és Madarász Gábor híradós szerkesztők, Novák András, a Híradó riportere, valamint Molnár János, a Panoráma vezető szerkesztője kapta meg a felmondólevelét kedden Élő Gábortól; nekik szerdán már be sem kell menniük. „Te is a papírért jöttél?” - az egyik érintett beszámolója szerint így „köszöntötték” egymást az Élő Gábor irodája előtt várakozó újságírók.

A társaság nem tervez további elbocsátásokat, és nem vesznek fel új embereket a kirúgott munkatársak helyére, tájékoztatták lapunkat az MTV vezetőségénél, megerősítve a felmondásokról szóló értesüléseinket.

A folyamat Bednárik Imre korábbi hírigazgatónak a választási iroda éléről történt év eleji leváltásával kezdődött. Medveczky Balázs, az MTV ügyvezető alelnöke Dobos Menyhértet, a közéleti főszerkesztőség addigi vezetőjét nevezte ki a választási iroda élére, aki lecserélte a tévé választási stábjának kipróbált, tapasztalt tudósítóit (köztük Krizsó Szilviát és D. Bányász Gergőt).

A választások után Bednárik Imre hírigazgató távozott, és májusban Medveczky Balázs Élő Gábort tette meg hírigazgatóvá. A közelmúltban további vezetőket is elküldtek: nemrég mondtak fel Varga Gergőnek, a Híradó vezető szerkesztőjének; az Estét pedig az ugyancsak leváltott műsorvezető, Mészáros Antónia helyett hétfő óta Szöllősi Györgyi vezeti (információnk szerint Mészáros Antónia más pozíciót kaphat az MTV-nél). A Reggel című műsort pedig Obersovszky Péter vezeti Jegyes-Tóth Krisztinával párban (illetve Krizsó Szilvia Süveges Gergővel).

HIRDETÉS

Az elbocsátásokat költségcsökkentéssel, átszervezésekkel indokolta a tévé vezetősége, miközben új műsorok indítását is bejelentették a közelmúltban. Az új műsorstruktúrát beharangozó múlt heti közleményében az MTV azt írta, „lesz, amit már szeretünk - Híradók, Ma Reggel, Panoráma, Magyarország története, Hogy volt!? -, és lesz, amit megszeretünk: Jelfogó, Aranymetszés, Szempont másképp - az önkormányzati választásokra és október 23-ára is készül a köztévé”.

A Szempont című riportműsor a megszűnő Szólás szabadsága helyén, tehát vasárnap este jelentkezik majd Gulyás István szerkesztésével; az Aranymetszés pedig az ugyancsak megszűnő Kultúrház helyét veszi át, ugyancsak vasárnap este. A csütörtöki Jelfogót - az új műsorok egyikét - Halász Zsuzsa vezeti.

Az új tévések közös nevezője a jobboldali kötődés. Dobos Menyhért a 2002-es választások alatt az elnöki kabinet vezetője volt az MTV-ben - abban az időszakban, amikor a választásokon megfigyelőként részt vett EBESZ jobboldali részrehajlás miatt elmarasztalta a tévétársaságot. Élő Gábor, aki abban az időben a Híradónál, majd az Echo Tv-nél hírigazgatóként, utána pedig a Lánchíd Rádióban főszerkesztőként dolgozott. Az ominózus EBESZ-intőt elsősorban a Hét című műsor miatt kapta az MTV, amelynek akkoriban Gulyás István volt a főszerkesztője, Halász Zsuzsa pedig a műsorvezetője volt - mielőtt a KDNP szóvivőjeként folytatta volna. Szöllősi a Hír TV-nél, majd a Duna TV-nél dolgozott, Obersovszky pedig - tévés múltját követően - korábban a Fidesz kulturális tagozatában tevékenykedett. 

Címkék: MTV, média, köztévé
 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    185 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS