belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Orbán: én és pártom készen állunk az erős kormányzásra

Erős vezetésre, kormányra van szükség - mondta a Fidesz elnöke tizenkettedik évértékelő beszédében a Millenáris Parkban. Orbán befejezte beszédét, sok konkrétumot nem árult el, mit tervez kormányra kerülése esetén. A vonatjegy még nincs zsebben - utalt a választásokra. Alábbi cikkünkben a beszédet, Twitteren a hangulatot közvetítettük.

NOL/MTI| 2010. február 5. |174 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

hunLár | 2010. február 8. | 17:24:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Normális | 2010. február 8. | 07:48:43

Én nem halgattam a beszédét érthetö okokból számomra unalmas a lemeze,mintha az átkosban lennénk! Jajj de jó,az ő gyermekkorában nem volt rács az ablakon? Most olvastam,bizony nem volt,ő csak tudja,hiszen állitolag Kisz-titkár is volt,és az egyik hü társa az MSZMP-pártpolitikai intézetének a (munka?)-társa volt. Legalábbis ugy hallottam,hogy igaz e nem tudom,olvastam valahol! Mert én példának okáért soha nem állitom hogy tudom amit állitok,ennyi köztünk a külömbség. Én a szememnek hiszek de nem láthatok mindent ilyen egyszerü!

Normális | 2010. február 8. | 07:30:25

Ő és a pártja egyszer már volt kormányon,és akkor ez nem jutott eszükbe? Ők nem hazudtak? Más a kampány és más a kormányzás mondta a fiatal ur akiben rettenetesen nagyot csalodtam,azt hittem több esze lessz,miért nem folytathatták,most kánaán lenne?

sharapova2008 | 2010. február 8. | 06:15:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

PBBP | 2010. február 8. | 00:29:32

Még egy dolog Innocent,

Te tényleg nem tűntél fizetett beírónak, mint ahogy én sem vagyok az.

Randi tényleg a komoly dolgokról holnap este 8-kor itt ?

PBBP | 2010. február 8. | 00:22:02

Kedves Innocent,

rövid válasz, mert megyek aludni:
nem írok baromságokat, legalábbis szerintem nem.
Igazad van, abszolut lecsúsztunk: de szerintem nem a Fidesz miatt, hanem amiatt, hogy az MSZP nevű konglomerátum nem tudott kiegyezni sajátmagával , akkor sem, amikor erre lehetősége volt.
Szennyet pedig én itt nem látok, csak max. kis butaságokat.

De miért vagy még most is itt ? Az MSZP fizetett beíróik már régen elmentek pihenni. Emiatt Te valószínűleg tényleges hozzászóló vagy, aminek nagyon örülök, de bocsi, holnap nekem dolgoznom kell,

de szívesen eldumálok majd veled,

Szia,

Pbbp

innocent | 2010. február 7. | 23:08:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

PBBP | 2010. február 7. | 21:16:06

Az MSZP részéről igencsak úgy tűnik, savanyú a szőlő. Van egy (jelenleg ellenzéki) párt, ami szervezett, összerendezett, nem széthúzó, nincsenek saját önös érdekeit kergető frakcióik, amely pártban ha valaki eltér a párt álláspontjától akkor azt a személyt kiteszik. Igen, ez a Fidesz.

EZt lehet kétféleképp értékelni: igen, van egy párt, ami meg tudja csinálni, amit akar. Szerintem ma az országban nagyon sokak számára ez jön le.
Vagy van a másik értelmezés miszerint itt van egy zsarnok, aki nem engedi ezt a pártot szétzülleszteni - s ez eléggé kínos az MSZP szempontjából.

Mi marad hátra ? Támadjuk a főnököt, növesszünk neki szarvakat.

Sajnos, ez elég szánalmas. Szánalmas volt az is, hogy az MSZPs nagy vezírnek, gyurcsánynak minden esetben bizalmat szavazott az MSZP, mehettekl akármilyen rosszul is a dolgok. Csak akkor ment el, amikor a csőd már a "spájzban volt". De hátulról továbbra is Ő kavar (a Zuschlag és Gyurcsány között politilai szocializálódott Mesterházy vajon kinek az embere ? )

Az MSZP - ha visszagondol arra a kabaréra, amikor a portás, postás, helyi hentes helyett végül Bajnait emelték trónra - elhiszem, hogy rosszul érzi magát.
Bízom benne, széthullik ez a párt, s valami ésszerű baloldali formáció képződik - habár ma a Fidesz inkább baloldali a hagyományos értelemben, mint az MSZP.

Lupus27 | 2010. február 7. | 18:56:35

Nekem úgy tünt, mintha végig egyes szám első személyben fogalmazott volna.
"L'état, c'est moi."- dakota mondás helyett akár idézhette volna XIV. Lajost is.

kipcsak | 2010. február 7. | 17:50:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

innocent | 2010. február 7. | 17:03:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kipcsak | 2010. február 7. | 16:56:45

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pocsazol | 2010. február 7. | 16:52:34

Felvilágosítottak, hogy süket vagyok! Attól tartok, ha nem látom az igazmondó szépségét és okosságát, hamarosan vaknak is nyilvánítanak. Ha eszembe jut máshova ikszelni, akkor meg biztos hülyének nyilvánítanak egyes nagyokosok mind a 30 IQ-jukkal.

hard_fihgter10 | 2010. február 7. | 15:05:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

búvózugi | 2010. február 7. | 10:31:51

Ki ez az ember aki figyelmen kívül tartja hogy a parlament a munkahelye... amikor 8 évig nem járt be mert sértődött volt a vesztés miatt... mire vette fel a fizetését???? Szomorú látni a sok elvakult hívét... nem látnak tovább... mekkora átverés az egész fidesz művek. Nem tudják mekkora tartozásaik vannak?? ezért muszáj győzniük mert meg kell adni a 8 évnyi hitelezést, különben baj lesz. Várják az állami megrendeléseket a szponzorok... 8 éve.. kissé dühösek. És fidesz el tudja adni magát a szemellenzőseknek hogy ő érdekükben dolgoznak... szomorú... De majd meglátják... már ősszel...

kovácsjános | 2010. február 7. | 07:18:24

jóvót ez a beszéd, csak rövid. kádár elvtárs ugyanezt cca. három és fél órában volt képes abszolválni. a lényeg az, hogy újabb csapást mérjünk az imperializmus rettentő nagy orcájára, alamint, hogy végre valahára visszakapjuk az identitásunkat. ezek után csak annyit mondhatok, hogy ne igyanak mosatlan gyümölcs levet, kezeket a paplan fölé, hajrámagyarország, hajrá magyarok, éljen a megbonthatatlan!

amicus76 | 2010. február 7. | 04:57:49

Orbán viktor évértekelő beszédét halgatva kétségtelenül jó érzés járta át az embereket!
Szakmaiság terén nem mondhatunk véleményt,polgárként...
De végre egy dolgot vissza kapunk a múltból és az nem más mint az identitásunk!
Bár vitathatják Orbán Viktor szakmaiságát,de azt nem,hogy a magyarság kérdése nem egy portéka ami számtan kérdése!
Gondolom épp eszü emberek látják azt a rothadó populizmust,ami évek óta marja milliók minden napját,többek között családi életét.
Hogy is haladhatnánk magyar honfiként azon az úton,ahól azt érzékeljük senkik vagyunk,egy bio robotok,közgazdasági nyelven!
Mindeközben a világon a magyar származásu emberek azok akik a világon a legtöbb Nobel díjat kiérdemelték...
Orbán viktort támogatni kell,ha szeretnénk a nevünket megörizni és országunk valós értékeit végre a ranglistán méltó helyre tenni!
Orbán viktoral ne vitázni akarjanak az oly régóta kizsákmányoló szocik!
Orbán Viktort értsék meg magyar,nem üzletember a parlamentben,aki a felosztásról dönt havi tisztelet díjért,a törvényesen mellé csatolt uti költségért!Önök dolga viszont végérvényesen a változás mellett lerakni a vogsot és megérteni a többség a demokrácia,amit át és meg kell élnünk ahoz,hogy végre tényleg europa teljes értékü pogárai lehessünk!

szancso13 | 2010. február 6. | 11:14:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Mekmörfi | 2010. február 6. | 11:12:38

Van olyan hely, ahol le kell vetni a cipőt az előszobában.

gezapet | 2010. február 6. | 10:41:28

Azonnal törlünk minden törvénybe ütköző hozzászólást. Nem tűrjük a felhasználókat, a szerzőket vagy közéleti szereplőket érintő durva személyeskedést, töröljük, vagy olvashatatlanná tesszük az alpári, agresszív, rasszista, gyűlöletkeltésre és megfélemlítésre alkalmas kommentárokat is.
Szerintem egyiket sem sértettem, de hát ez van.

gezapet | 2010. február 6. | 10:39:13

Kovács Mária | 2010. február 6. | 01:22:09
Csak két megjegyzés:"még mit keres Orbán Viktor a FIDESZ élén két vesztes választás után?" Ez egyszerűen téves helyzetértelés. Orbán a semmiből épített egy pártot 20 év alatt. Az első nyertes választását a kisgazdáknak köszönhette, saját bázis híján. A következő, vesztes csatát már egy nagyobb, de nem elég nagy táborral szorosan "visszanyerte" tüle a mélyen beágyazott, állami vagyonokkal kistafírungolt, gazdaságilag pokolian erős nómenklatúra -Szilitől- majd a következő választást Gyurcsány a legközönségesebb választási csalással nyerte, ennek isszuk a levét. Összegezve? Orbán a helyén van, megdolgozott a (várhatő)győzelméért.
A második értetlenkedésem: "FIDESZ győzelem esetén a demokrácia legkisebb morzsája is eltűnik" Orbántól félted a demokráciát? Nem paranoia ez, vagy csak Szilvásira, Hagyóra, Hunvaldra, Cenzor Ildikóra, Zuschlagra, stb nem vagy hajlandó gondolni? Ja és egy apróság: Általatok szervezett, tehát garantáltan demokratikus, tiszta választásban elnyert többség rosszabb eredményt ad, mint a véres kommunizmus? Komolyan??

Normális | 2010. február 6. | 09:18:03

Ugy elgondolkoztam, hogy amikor kormányon voltak,akkor ezt még nem tudták? Mert én például nem tapasztaltam az erösségükböl semmit,vagy akkor még nem volt szükség rá?

robi1000 | 2010. február 6. | 07:54:09

A kettéosztottsághoz két fél kell. Egy aki jobbra húz, egy meg aki balra. Sajnos ez van Kedves Barátaim!

innocent | 2010. február 6. | 02:59:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kovács Mária | 2010. február 6. | 01:22:09

"Orbán Viktor szerint a kormányzati politika célja az elmúlt években a magáncélok érvényesítése volt, és ebből a következő kormány számára az következik, hogy magáncélok helyett olyan közös célokra van szükség, amelyekért a nagy többség együtt küzd." Azt nem értem, hogy ha a magáncélok helyett a közös célokra van szükség akkor még mit keres Orbán Viktor a FIDESZ élén két vesztes választás után? Mi ez ha nem az Ő egyéni magáncéljának az érvényesítése? Milyen közös célokról beszél? Nézetek már szét az önkormányzati intézményeknél!!!!! A FIDESZES önkormányzatoknál van olyan vezető akik nem az Ő csatlosuk? Mindenkit lecseréltek!!!!! Ez közös cél???? A FIDESZ egyedüli közös célja, de nem az országé. Az ország célja, hogy a megfelelő helyen megfelelő szakemberek üljenek!!!!! Érdekes, csak a FIDESZ sorában található megfelelő szakember!!!! Nem mondom, hogy az MSZP jobb, sőt, de.... FIDESZ győzelem esetén a demokrácia legkisebb morzsája is eltűnik. Amik mennek önkormányzati szinten.... hát szerintem a véres kommunizmus legsötétebb időszaka is fényesebben ragyogna, mint ami most megy.

citic | 2010. február 5. | 23:34:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

resti | 2010. február 5. | 23:24:14

...vagy éleszteni az onnan kikerült valamit? Nem mindegy, mert más és más az ára. Hohóó! A politikusnak a fő csapást kell kijelölni. Vasszigorral kell a rendet megteremtenie. Ahol a bizalmat kapottaknak eszébe sem jut lopni. Egy állami tisztviselő is lehet nagyszerű menedzser. Az ő jutalma nem a busás prémium, hanem a becsületes hozzáállás. A politikus a legtöbbet azzal teheti a nemzete érdekében, ha a hatalmi testületeket feddhetetlenné teszi. Senki ne akarja, hogy sajnáljam a szocikat! Politikusnak lenni nem kényszer!! De nem ám!
Addig meg mindenki tegye a saját helyén azt, ami a saját dolga, s tegye azt a legmagasabb színvonalon, erkölcsösen, őszintén, tisztán, s kedvelje is azt. Legyen találékony! Különben unni fogja.
Javulást mindenkinek!
-kot bigyimot-
Ui.: A képszerkesztőt kirúgtam. Ez a fotóillusztráció nem a témát, hanem őt minősíti, meg a főszerkesztőt.

resti | 2010. február 5. | 23:22:07

Valami nagy-nagy konkrétumot kellene kérni! Mi legyen az?
Amit ma egységes programként vehetünk elő, mondjuk, hogy az egykor saját tulajdonunkban volt vagyon visszaszerzése, és újjáteremtése. Ez a rend egyik pillére. Program? Az!
Az évtizedek alatt a te, a te és a te munkád eredményeként (adókból beszedett pénzből) létrejött vagyont, aminek egyes részei kinek-kinek a javát, gyógyítását, oktatását, tanítását, öregkori biztonságát szolgálják, egyszercsak nincs meg!! Egy hazai forrás vizét egy amerikai cég palackozza. A hazai víz ára nem a hazai gyarapodást szolgálja?! Rendjén van ez?

Aki felismeri, hogy először az anyanyelvedet kell hibátlanul megtanulni, ápolni az tette a legtöbbet. Miért? Mert ennek a segítségével neveljük gyerekeinket arra, hogy tudják kifejezni a saját gondolataikat. Csak ezután lesznek képesek felfogni, megérteni a mások gondolatait. Ez az első lépés abban, hogy elfogadják a másikat másnak. Ha már nem gyűlöli, akkor félig nyert ügye, ügyünk van. Program ez? Bizony! És itt kezdődik. Aki a természettudományok oktatását támogatja, az a jövőt segíti! Ez létkérdés! 10 év múlva ők termelik meg a nyugdíjakat!!
Aki egy kicsit is belegondol, rájön, hogy a természettudományok ismerői találják fel az életünket könnyebbé tevő kütyüket (amiket aztán majd egyszer jól megadóztat az állam; -de ez más téma).
Az a politikus, aki a zsákbamacska láttán nem ígér semmit, az minimum józan. Honnan tudná, hogy mi fogadja, amikor kinyitja a zsákot? Mosdatni kell-e csupán

vakablak | 2010. február 5. | 21:20:48

...mindenki a pokol fenekére, akkor visszaleng ez az inga.

Egyébként meg túl van ez az egész kérdés alaposan lihegve. A 2010-es költségvetés kiadási oldalának főösszege durván 13 ezer 500 milliárd Ft. Hogy ebből a rabló pártelitek elcsennek huszon-harminc, mittudomén, akár százmilliárdot, attól semmilyen komoly baj nem lenne az országban. Ami döntő, az a kormányzás általános minősége, meg hogy mennyire fojtják meg egymást a pártok, blokkolják le egymás reform-törekvéseit, míg végül az egész elcseszett ország megreked a balkáni szinten. A lopás századannyira sem számít, mint hinni szokták. És mielőtt szétizgulnád az agyadat, közlöm, hogy egész életemben egy fillér közpénzt nem láttam mást, mint amit én magam befizettem adó és járulékok formájában.

vakablak | 2010. február 5. | 21:20:24

kereskedő | 2010. február 5. | 19:19:10

Klassz volt a dörgedelem, de nem hat meg. Rajtam egyébként ne kérd számon az MSZP-s (vagy -közeli) illetők semmilyen tévelygését, ennyi erővel én is kérdezhetném ugyanis mindezt tőled. Mindazonáltal erős tévedésben vagy, ha azt hiszed – márpedig szemlátomást ez a helyzet –, hogy van itt egyszer egy jóságos és törvénytisztelő nép plusz egy remekbeszabott és fehérmellényes pártelit, csak pont az MSZP/SZDSZ tagjai a velejéig romlott, tolvaj és népnyúzó csürhe, akiktől ha valahogy megszabadulni sikerül, akkor felderül az ég, elvonulnak a csúf fellegek, kivirágosodik a rét, amin aztán a felszabadult, bűn- és szeplőtelen nép kézenfogva ugrabugrál majd kacagva. Ugyan már! Ebben az országban mindenki lop, csal és hazudik, amikor csak teheti.

Ja, hogy az MSZP egy korrupt párt? Persze, és ez épp elég baj. De amit te megváltásként érzékelsz, az csupán annyi, hogy az egyik ragadozó horda majd most jól leváltja a másik ragadozó hordát. Ha te ehhez a másik ragadozó hordához tartozol és a távolból már mosolyog rád a zsákmány, akkor persze megértem az indulatodat. Sőt, együttérzek, szar lehetett neked nyolc évig konc nélkül, vagy csak a kisfazék mellől az önkormányzatokban rabolgatni. Jelen pillanatban nincs ügyész és nincs rendőr az országban, aki a Fidesz érdekszférjába tartozó gazember bilijét borítani merné, mert ez egy ilyen elvtelen és szervilis ország. Nyugi, pajti, várni kell egy pár évecskét, aztán amikor a Fideszt kívánja már m

Mekmörfi | 2010. február 5. | 20:50:11

kereskedőnek:
Te hoztad fel a Kft. példát. A GT azt mondja, hogy a tulajdonosok közgyűlésen nevezik ki az ügyvezetést és a felügyelő bizottságot, akik felelősséggel irányítják a Kft.-t egészen a következő közgyűlésig. A köztes időben a tulajdonosok nem utasíthatják az ügyvezetőt. Ez alól csak akkor van kivétel, ha a Kft. egyszemélyes.
Az azonban tény, hogy a Fidesz az első pillanattól kezdve a legetikátlanabb módszerekkel ásott alá minden kezdeményezést, nem riadt vissza semmilyen méltatlan módszertől sem, mindezt pimasz hazugságokkal adta el a szegény hiszékeny embereknek. A Fidesz hívek többsége emócionális alapon vonzódik a vezérhez, és bármilyen politikai mosóporreklámot benyel.
Orbán vállalja a főszerepet ebben a TV-shopban, és éppen most mondja Nektek, hogy megvehetitek az univerzális szeletelőt, amit soha nem kell élezni, és még kaptok hozzá egy szakácskönyvet is.

borász | 2010. február 5. | 20:09:18

Szerintem Orbán Viktor beszéde a szokásos (tanított), volt. Nem mondhatnám rá, h rossz volt, de jónak sem mondanám.
Konkrétumot nem igazán mondott, /és nagyon zavaró volt, hogy sokszor olvasta/, (ha komolyan mondja, amit mond, akkor mondja fejből/a nagy részét/), viszont igazán rossznak sem mondanám.
Nyeregben vannak. ez kiérezni a kampányból, a beszédből és a tetteikből, (bár szerintem annyira nem /lehet még meglepetés/), mivel azért van egy radikális jobboldalunk, ami főleg vidéken nagy támogatásra számíthat).
ez egy kommunikációból tanítani való beszéd volt.
Ha redesen utánna nézünk/tek, akkor kiderül, hogy Obama is ezt a stratégiát alkalmazta... /sőt Izráelbe is ez ment :) /...
A lényeg, hogy sokkal jobb /nekünk átlag embereknek/ nem lesz.
Ez volt eddig is és ez lesz ezután is.
Azt lehet tudni, h nyerni fognak, csak az a baj, hogy eddig mindenkit /őket is/ megrészegítette a hatalom. Ha ez 2/3-os többség akkor eg ki tudja mi lesz...
Na mindegy majd kiderül

innocent | 2010. február 5. | 20:07:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kereskedő | 2010. február 5. | 19:45:58

Inkontinencia! Te ott Kanadában mit tudsz az itteni magyar viszonyokról?
Vagy Gyurcsány nénikéje vagy?Ki a franc vagy Te hogy így mersz sértegetni mindenkit aki nem az elbukott eszméid csápolója?mi közöd van neked a Magyar néphez és nemzethez?Ki vagy Te valójában ? Hány éves vagy?Fiú vagy lány vagy meleg?Magyargyülölő is vagy csak együgyű Zorbánfóbiás...
Megrendelésből hinted a liberális sódert vagy ennyire vak vagy?
Vakablaknak megbocsájtható, mert ő bevallottan vak, mint a szódás lóva és szemellenzője is van csak jobbra lát…

kereskedő | 2010. február 5. | 19:35:28

Mekkmörfinek ha már így megszólítottál:

Lehet, hogy ahogy Te mondod ott ültem a közgyűléseken ahol mindenféle módosító indítványom volt a bajok elkerülésére, de le sem sz..rták meg sem hallgatták, és egyszer sem, nem kérdezték ki a véleményem egyszer sem.
Csak nevetgéltek, internacionálét énekelgettek miközben ész nélkül szavazgattak és eladták a KFT értékes pénzt termelő darabjait bagóért csak a pillanatnyi örömszerzésük érdekében nem gondolva a jövőre.
Ezenkívül a befolyó bevételek nagy részét, mint egy „osztalékként” szétosztották maguk között.
A felvett hiteleket is elsinkófálták és kiosztották maguk között, végkielégítésként, titoktartási pénzként.
Hiába figyelmeztettem őket, hogy ebből baj lesz a „szóvivőjük” által megvezették a részvényeseket is.
Aztán egyszer csak rájöttek, hogy nem csak velem toltak ki hanem magukkal is mert eljött az idő és vége a dalnak.
Ahogy vége van az MSZP-nek SZDSZ-nek és a többi liberális eszmének, amelyek bebizonyították, hogy nem életképesek, és nincs jövőképük, vagy hamis a jövőképük.
A globalizáció mohósága, kapzsisága előbb utóbb nem csak megsemmisíti önmagát, de a bolygónkat, a földet is. Nem lehet nem összefüggést találni az esztelen globalizáció és pénzéhesség és a globális felmelegedés között.
Tudom manapság éppen nehezen hisszük el hogy elkezdődött a Globális felmelegedés amikor sokan itt az ifjonc bögregyűjtők közül életük leghosszabb havas és hideg telüket élik át. Ez a hideg tél is a Globális felmelegedés következmén

innocent | 2010. február 5. | 19:32:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

rasztaszív | 2010. február 5. | 19:31:43

hiába áll készen,nem fog kormányozni.egyrészt,mert nem lesz meg a többségük(jó esetben a jobbikkal együtt sem),más pedig már nem áll szóba velük.másrészt, mert meg fogja előzni őket a jobbik.

kereskedő | 2010. február 5. | 19:19:10

Vakablaknak ha már így megszólítottál: Idézlek:
Te persze szarsz erre, és üvöltözöd tovább demagóg lózungjaidat, hogy „jáájjájjjájáááájj, hát ez a cég jáj de tönkre van menve”, meg hogy itt mindenki hülye és tolvaj, te vagy az egyetlen becsületes ember a környéken.

Csak egy kérdés tudsz e mondani egyetlen olyan napot csak az elmúlt 2-3 évben amikor nem derült ki valami szocsibbi trükközés, "turpisság", csalás, korrupció ,tévedés, stb amikor kiderült mennyire sajátjuknak érezték a népük, nemzetük, a magyar nép által befizetett közterheket, adókat, áfát stb
Magukénak érezték és rendelkeztek is vele a sajátjaik számára.
Ilyen olyan trükkökkel kisíbolták, privatizálták, szétosztották, maguknak kiutalták vagy egyszerűen csak ellopták a KÖZPÉNZT és a KÖZVAGYONT!
AZT A KÖZPÉNZT, amit azért bíztunk rájuk, hogy vigyázzanak, rá ügyesen befektessék kamatoztassák a jövőnek a jövő nemzedékének boldogulására fordítsák.
Alsó hangon 20 ezer milliárd forint tűnt el a költségvetési bevételekből így úgy törvényesen vagy törvénytelenül.
Na most viccelődjél Bögregyűjtő…

Mekmörfi | 2010. február 5. | 19:06:26

vakablak | 2010. február 5. | 18:54:36
Ez zseniális megjegyzés volt.
Egyébként a szeleket érintő megjegyzés tekintetében a figyelmesebb hallgató észrevehette, hogy az Orbán mögött felsorakoztatott zászlók - lengedeztek.

Mindezt a lengést, a követők, kényszeredett, de annál lelkesebb mosollyal nyugtázzák!

It az új fényes szelek nemzedéke!

nagypapa | 2010. február 5. | 18:57:13

kereskedő | 2010. február 5. | 18:16:59

Rés van a falon - úgy hívják ECHO tv. Múlt hónapban már több mint 400 ezer fős állandó törzs nézőtábort mértek. Én valahogy így képzelem az értékalapú tájékoztató média szolgáltatást. Írott sajtóban meg mint a Nagyítás - közéleti, kultúrális, közéleti hetilap.

Sokan nem akarják elhinni, hogy lehet a politikát tisztábban művelni mint a ma regnáló politikai formáció. Tóth Gy. László találta mondani a múlt héten "az mszp szavazóbázisa a butaság és az igénytelenség maradt". Hozzátenném - meg a fehérgalléros bűnözői kör ( off shore lovagok, ügyvédi irodák egyrésze, marketin ill. tanácsadó cégek,..). Nem látványosan ölnek mint a M. Cozmát lemészárolók csak aki nem vigyáz mocskos kapualjban végzi ügyvédi statisztálással. Talán tisztulni fog a kép egy múlva.

vakablak | 2010. február 5. | 18:54:36

nostromo | 2010. február 5. | 18:46:38
„Akik a beszédet írták abszolút profik, ehhez a szinthez már kevés [...]”

Ha Orbán kiállt volna, és a beszéd minden egyes szava helyett prüntyögött, szörtyögött és a szájával hatféle módon fingást utánzott volna, akkor is itt rajongana az összes Orbán-fan, hogy micsoda abszolút profi beszéd volt, hogy ugye itt kezdődik a politika, hajrá Fidesz, nincs alternatíva, Orbán nagyon remekül beszélt, ITT AZ IDŐ! Nézzünk szembe ezzel őszintén.

Mekmörfi | 2010. február 5. | 18:54:25

Hibás a messianisztikus megközelítés, amit Kibekkelő ír le, ráadásul tipikus abból a szempontból, hogy látszólag semmilyen tudatos elvi, ideológia, politikai megközelítés nincs: ha "rosszabbul élek", akkor a másikra szavazok.

Hadd adjak egy analógiát a tudatos, és kevésbé tudatos fogyasztók köréből. A tudatos fogyasztó elolvassa, mi van az élelmiszerben, milyen "E" számokat raknak bele, és sokszor hajlandó többet fizetni olyan élelmiszerért, ami - véleménye szerint - hasznosabb, vagy egészségesebb. Ezzel szemben a nem tudatos vásárló a legolcsóbbat választja.
Én úgy látom, hogy ha a választási döntés alapja pusztán az a remény, hogy jobb lesz, mint volt, az tipikusan egy nem-tudatos vásárlói magatartás, és bedőlés a legkommerszebb politikai reklámnak, mert nincs mögötte megfontolt és felvállalt vásárlói/választói döntés.

vakablak | 2010. február 5. | 18:50:09

kereskedő | 2010. február 5. | 18:38:26
„Most kérnek fel egy csődbe jutott KFT ügyvezetőjének benneteket. Nem mondják, el mennyi [...]”

Csak aztán kiderül, hogy mivel érdeked fűződik hozzá, hogy leértékelten kapd meg a céget, úgy tünteted fel, hogy már jóformán csődbe is ment, pedig dehogy. Egyébként sem kell hogy elmondják neked, mi mennyi, mert ismered kívülről az összes adatot, mivel – ha korábban nem figyeltél volna – az ügyvezető igazgató saját maga küldte el neked apró részleteiben, sőt még meg is hívott téged és szakértőidet, hogy ha még kérdésed volna, részletekben beavat mindenbe. Te persze szarsz erre, és üvöltözöd tovább demagóg lózungjaidat, hogy „jáájjájjjájáááájj, hát ez a cég jáj de tönkre van menve”, meg hogy itt mindenki hülye és tolvaj, te vagy az egyetlen becsületes ember a környéken.

nostromo | 2010. február 5. | 18:46:38

Na itt kezdődik a politika. Viktor úgy tűnik felnőtt végre a feladathoz. Churchill is azzal kezdte " Nem ígérhetek mást csak vért könnyeket és szenvedést" Akik a beszédet írták abszolút profik, ehhez a szinthez már kevés lesz Mesterházy és Lendvai csapata. Ahogy Obama nyert " Változást" , aztán mi változott, nőtt a munkanélküliség és több katona van Afganisztánban és Irakban mint G. W. Bush idején.

Mekmörfi | 2010. február 5. | 18:44:34

kereskedő | 2010. február 5. | 18:38:26
Végig benne voltál, vagy lehettél volna a Kft. felügyelő bizottságában.
Csak Te mindig kivonultál, és mocskoltad az ügyvezetést, ráadásul lázítottad a munkásokat, hogy szabotáljanak el mindent.
Most meg azt állítod, hogy a zsebedben, pontosabban a nadrágodban az varázspálca!

kibekkelő | 2010. február 5. | 18:41:06

1) Olvassunk Carl Schmidt(et).
2) Aki nem olvassa, az vegye számításba, hogy ez értékelő volt nem programnyítány.
3) 1 millió munkahelyről már régebben szó esett: ez a demokrácia félelem alapja: 10 év alatt gondolják (vagyis az a bizonyos bebetonozás, amit amúgy a szocinak nevezett maszat kb 65 éve csinál hazánkban) .
4) Aki megvédi a pártját MSZP-SZDSZ, azt Carl Schimdt alapján tisztelem, de azt mondom, én mindenképpen vesztese vagyok az utóbbi 8 évnek (nem vagyok Széchenyi terves vállalkozó) és aki nyertese vagy elhíteti magáról, hogy az , az ő dolga. Aki pedig hivatalos propagandista az olvasson világtörténelmet, ne kommunikációs tankönyveket.
5) József Attilánál is álmodóznak, libacombról kicsi ígénnyel , ez azonban ma a hibás gazdasági vezetés miatt ma átlag ember számáta elérhetetlen. Tehát miért nem álmodozzon a polgár? Van rossz álmodozás?
Nincs miért nemtelen módon cikizni, mert akkor lehet a csepeli , a gyöngyösi parádét is, az meg sokkal mulatságosabb volt.(Kalinka, pionír nyakkendő stb.)
6) Más cikk értelmében Orbán félelmében mondta a beszédet.
7) Megkezdődött az ígérgetések helyett a ki fél jobban (a Jobbiktól) a jővőtől játék.

kereskedő | 2010. február 5. | 18:38:26

A sok SOCIETAS bögregyűjtőnek:
Játszunk el a gondolattal.
Most kérnek fel egy csődbe jutott KFT ügyvezetőjének benneteket.
Nem mondják, el mennyi valós hitelt vett fel a cég mennyit és mikor kell törleszteni és milyen részletekben
Azt sem mondják el nektek, hogy mi van a kasszában vagy ha elmondják is nektek kell majd kideríteni igazak e számok, vagy sem.
azt, sem tudhatjátok előre, hogy ténylegesen milyen külföldi szerződések vannak életben. Kaptok egy kész üzleti tervet amiben vállalhatatlan számok vannak, és nem is arra költheted a pénzt amire kellene
A KFT-t csődbe vivő vezetés egy részét a nyakatokon hagyják miért ne alapon jó magas fizetéssel és kőbevésett intézkedési folyamatokkal.
Csak annyit tudtok hogy a KFT nem működik csődben van és folyik a felszámolási eljárás, de még talán menthető a cég.
Még mielőtt munkalépnél te milyen Programot tudnál hírdetni számokkal adatokkal tervekkel?

vakablak | 2010. február 5. | 18:37:56

http://kepfeltoltes.hu/100205/Orb_n_orsz_g_rt_kel__2010_elk_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

dodann | 2010. február 5. | 18:34:07

Valóban nincs alternatíva.

Az MSZP haldoklik, az SZDSZ meghalt, az MDF prostitúcióra adta a fejét, a Jobbik őrültek gyülekezete, a többi meg a nagy semmi.

Hajrá Fidesz! Bízunk benned! Egyedül kell megcsinálni!

Mekmörfi | 2010. február 5. | 18:33:36

bohombika | 2010. február 5. | 18:18:39
A felvetett kérdés valóban fontos.
Azonban, ha Orbán is szeplőtelen fogantatás révén küldetetett Alcsútra, akkor a lent említett Vízy E. Szilveszter szerint is - csak (!) - X kromoszómája lehetne,...

jehu | 2010. február 5. | 18:29:47

Lehetett volna több zászló is!
Kereszt volt? mert azt nem látok.

Mekmörfi | 2010. február 5. | 18:29:46

Orbán hozta, amit vártak tőle. Papírforma. Az Index várakozásainak 80 %-a bejött.
Talán Balog Zoltán szerepeltetése is szimbolikus. A vezér olyat választott, aki kellően demagóg, és mindenki tudja róla, hogy egy feltétlen hívő, végrehajtó vazallus.
Az nem lepett meg, hogy a Mádl család ott volt. Mádl Ferenc államfőként megpróbálta Fidesz kötődését kompenzálni.

Az azonban szomorú, hogy Vízi E. Szilveszter is ott szenvelgett. Ő persze olyan politikai szervezethez tartozik, amihez csak akar, ripacskodhat a propellerében óriásplakátokon a ferihegyi érkezési oldalon, (bár nem tudom, ezzel az érekző külföldieket, vagy a magyarokat akarja elriasztani), de ő az Akadémia, mint köztestület, 2002-ben megválasztott elnöke volt. És utána, orvosként, aki biológiából azért elváratik, hogy tájékozott legyen, a Bazilikában tesz "tanúságtételt" vitatható állításokkal. Szomorú, szomorú. Ilyen "celebek" csak kárt tesznek Orbánnak.

bohombika | 2010. február 5. | 18:18:39

A másik hasonló fajsúlyú kérdés, amire választ vártam volna, vajon ősapánkat, Ádámot és ősanyánkat, Évát vajon köldökkel vagy anélkül kell-e ábrázolni a szentképeken. Erre nem kaptunk ma választ, pedig nem lényegtelen, hiszen ha a Nagy Viktort fürdőgatyában szeretné egy festő az utókornak megörökíteni, tudnia kell az igazságot. Bár, (ez csak az írói fantázia része) meglehet a novemberi zarándokok valójában köldöknézőbe mentek Alcsútra. Ott Viktor megmutatta a nem létező köldökét, így bizonyítván Isteni származását. Ők már tudják, bizonyságot nyertek, mi még csak sejtjük a nagy titkot, az Örömhírt!

Ugye | 2010. február 5. | 18:17:26

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kereskedő | 2010. február 5. | 18:16:59

Szomorúan látom, ismét, hogy a tudósító újságíró valószínű megrendelésre dolgozott ismét. Szigorúan kihagyta a beszéd értékelőjéből az O.V. által többször is és nyomatékosan is elhangzott "NEMZETI" jelzőt.
Én úgy gondolom, egy ilyen 50 perces beszédet nem lehet kiragadott részekkel bemutatni, pláne nem egy tudósító meglátása alapján.
Az után lehet ítélkezni, ha valaki látta és végig nézte. Ez a beszéd nem csak a párttársaknak szólt, mint „öszödön” hanem az egész magyar népnek.
Legalább annyit tegyetek, meg hogy végig nézitek és utána szapuljátok.
Annak, aki nem látta este 23:00 kor megnézheti a teljes beszédet vágatlanul a Hír Tv-n és utána fűzzetek majd hozzá kommentárt nem pedig ez után a savanyú hangvételű kommentár után és a méltatlan képillusztráció után.
Szorgosan szervezkedik a média hatalma, de már kevés ahhoz, hogy megvezessék megint a magyar nemzetet. Már nincs hova hátrálnunk..
ITT AZ IDŐ!
de tényleg a 24. órából már csak pár perc van hátra…
Ha valaki nem látta nézze meg Háború a nemzet ellen című filmet szakítson rá időt és értse meg az összefüggéseket az OV beszéd és a film között.

bohombika | 2010. február 5. | 18:16:54

Természetesen, az emberiséget már évszázadok óta érdeklő egyik kérdésre, miszerint tud–e Isten akkora követ teremteni, amit maga sem tud felemelni, már évek óta tudjuk a választ. Akár ezer példát is sorolhatnánk a pozitív megerősítés mellett. Álljon most csak egy: 1,000,000, azaz egymillió munkahelyet teremtünk. Ki más teremthetne, pláne egymilliót, ha nem a Teremtő maga, aki jelenleg Orbán Viktorként inkognitóban jelent meg közöttünk. A nagy kő, vagyis az elvárás megteremtetett, de az is látható, hogy felemelni, nem tudja azt. Jó tudjuk, 10 részre darabolja, de még úgy is világszám, nem csekély mutatvány. Nem ám, még, ha tudjuk is, a Fidesznek sem kell a szomszédba Barbapapához menni egy kis trükkért. Megoldható lesz úgy, hogy százezer államigazgatási, pedagógusi, állást minden júliusban megszüntetnek, a szükséges létszámot kéthavi végkielégítéssel, mint útilapu a talpukra kötve elbocsátják. Természetesen szeptemberben a szükséges munkahelyeket újrateremtve visszaveszik a dolgozót és íme, lippitik-lippitik máris 100,000 munkahely teremtődött. Kreacio ex nihilio! A többi kilencszázkilencvenkilencet már nem is mondom el!
A másik hasonló fajsúlyú kérdés, amire választ vártam volna, vajon ősapánkat, Ádámot és ősanyánkat, Évát vajon köldökkel vagy anélkül kell-e ábrázolni a szentképeken. Erre nem kaptunk ma választ, pedig nem lényegtelen, hiszen ha a Nagy Viktort fürdőgatyában szeretné egy festő az utókornak megörökíteni, tudnia kell az igazságot. Bár, (ez csak az írói fantázia

vidok | 2010. február 5. | 18:16:26

Moderálási alapelvek- komment törölve -

magyarorszag21 | 2010. február 5. | 18:13:08

Egy alternatív beszéd: http://zipp.hu/velemeny/2010/02/05/az_en_orban_evertekelom

kzt66 | 2010. február 5. | 18:09:56

baracskai | 2010. február 5. | 18:01:44
Ha ez vicc, akkor elég gyenge!
Orbán követelt konkrétumokat, a zemberek felhatalmazását.
Most mit ígér? Konkrétumot nem mond, és mint tudjuk a választási ígéretek és a kormányprogram két külön dolog a Fidesz számára!

taxi | 2010. február 5. | 18:07:18

Azért jó lett volna, ha Orbán Viktor a Fidesz programját mutatta volna be... Mert arról még szinte semmit sem hallottunk.

adam2000 | 2010. február 5. | 18:07:06

Látom megint nem mondott semmit! :)
Ha-Ha! Hát ezt nem lehet majd rajta számonkérni! :-)

Speaker | 2010. február 5. | 18:05:27

Mirakel | 2010. február 5. | 17:34:34
Mi pénzeljük a Jobbikot, Te meg én , Kedves Mirakel, amikor bemegyünk egy CBA_ba vásárolni és azzal hízlaljuk a Jobbikot szponzoráló Lázár testvérek bukszáját.

acces | 2010. február 5. | 18:03:28

Bokros lajos már telefonon kínálgatja receptjét. Elkésett.

acces | 2010. február 5. | 18:02:13

Sok balos okostojás,de hát vége.

baracskai | 2010. február 5. | 18:01:44

A jó vezetők gobális gondolkodású emberek, beszédeikben részletek nem is szerepelhetnek. Válságban - mint Magyarországon - a felső vezetőktől integráló értékelések és vélemények várhatók el. Pl. a II. világháború elején elég volt az angol miniszterelnöknek annyit mondani, hogy csak szenvedést tud kínálni. A részleteket, konkrétumokat megmondták tábornokai, hivatalnokai. Orbán Viktor is globális beszédet mondott, s a beszédét értékelők máris rengeteg-féle megjegyzést fűztek hozzá, olyat is, amit nem is mondott, vagy máshogy mondott. Orbán Viktor világosan megmondta az irányt, a célt, mint házasságkötés előtt a házasulandók. Majd lezajlanak a választások / a házasságkötés /, elkezdődik a célok eléréséhez szükséges eszközök - emberek és pénzek - leltára, aztán az alapján a megoldási módok meghatározása, a végrehajtás. Akinek van füle, az meghallotta Orbán Viktor beszédéből, hogy merre vezetné Magyarországot, az embereket. Lehet követni, s a választási eredményekből az is látszani fog, hogy hányan dolgoznak majd ellene. Ilyen egyszerű az egész. A hétvégén egyébként havazás lesz, lehet készülni hólapátolásra, hógolyózásra, síelésre, pihenésre. Bokros Lajos is beszél valahol vasárnap, a beszédét nem közvetíti TV?

acces | 2010. február 5. | 18:00:59

Bízunk Orbán Viktorban.

sanyóka | 2010. február 5. | 18:00:49

Én azt javaslom, hogy inkább várjunk a Bajnai Gordon évértékelőjére!!! Biztos vagyok abban, hogy majd az ország helyzetéről valóságos, és konkrétumokkal alátámasztott értékelést fogunk hallani! Egy populista szöveggel, amelyet Orbántól hallottunk, majd érdemes lesz összehasonlítani!

adam2000 | 2010. február 5. | 18:00:19

Remélem remélem Orbán végre mondott valami konkrétumot is végre és nem csak a szokásos "gyurcsányos,meg dakotás,mindent megváltoztatunk,csak nem mondjuk meg hogy mit és mire". Még nem volt alkalmam elolvasni a beszédet.

misima | 2010. február 5. | 17:59:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Mirakel | 2010. február 5. | 17:55:47

"Sokatoknak igaza van!! A szégyen az, hogy ezt a hazánkkal csinálják, a hazánk nevében!!!!!!"

Keress más alternatívát, vagy menj el politikusnak. Sajnos vagy nem sajnos az egyetlen kormáynképes erő a Fidesz, többek között a támogatottsága miatt.

csabaicsabi | 2010. február 5. | 17:55:08

Figyeljétek meg a mondatfűzést: sokat elárul: "Én, és a pártom."
Én, legelőször is én, aztán csak a párt, és minden más.
A többi meg?
Sóder, sóder , a lábam alatt...

tiItott_baker | 2010. február 5. | 17:54:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. február 5. | 17:52:43

hazadnakrenduletlenul | 2010. február 5. | 17:49:06
„Mostmar Vona ertekeleset se lehet belinkelni, mert torlik a hozzaszolast.”

Nem belinkelted, hanem bemásoltad. Egyébként megértem a nol olvasó-szerkesztőit, hogy nem akarnak a saját portáljukból jobbikos propaganda-eszközt csinálni. Jó lenne, ha következetesebben végeznék munkájukat.

kzt66 | 2010. február 5. | 17:52:09

Orbán és pártja 8 éve gondolja, hogy készen áll a kormányzásra. Eddig mindig egy jól körülhatárolható 2,2 millió szavazó adott erre szavazatot.

Orbán megszólít mindenkit. Baloldali, szélsőséges, jobboldali szavazókat. Mindenkit maga mögött akar tudni. Ő tudja a tutit. Ja persze a pártjával egyetemben. Mi következik ebből? Legyen egy párt a parlamentben, úgyis mindenkit integrál. Gondoskodik az állam mindenkiről. A tervek alapján a társadalom minden rétege élvezheti az állam mindenhatóságát. Persze ehhez az kell, hogy a Fidesz legyen a kormányerő.
Gyerekek! 20 éve ezt hagytuk ott!!!! Nem?
Mit akar tenni? Nincs válasz!!!
Valaki konkrétabb dologgal jelentkezik? Befogják a száját!!!
Akkora az előny, hogy mindent meg lehet tenni? Ezek szerint igen!!!
Biankó felhatalmazást akar a szép szeméért? Ezek szerint igen!!!

Nekem sem tetszenek a piszkos ügyek!!! Viszont nem gondolom, hogy titkolt elképzelésekre adnék voksot.

Orbán azt mondta a regnáló kormány egyes intézkedéseire, hogy a zemberek nem adtak arra felhatalmazást.
Ő most mire kéri?????????
Amennyiben ez kiderül, talán még szavazok is!!!

Sokatoknak igaza van!! A szégyen az, hogy ezt a hazánkkal csinálják, a hazánk nevében!!!!!!

vakablak | 2010. február 5. | 17:50:39

Atlanti | 2010. február 5. | 17:47:00

A képszerkesztés valóban méltatlan, unfair.

hazadnakrenduletlenul | 2010. február 5. | 17:49:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Atlanti | 2010. február 5. | 17:47:00

"ronagyuri | 2010. február 5. | 16:15:08

Bátor a fotós! =))
Tündéri, ahogy pipiskedve próbál belesni a képbe! =))"

A fotós egyáltalán nem bátor, mert ezért kapja a fizetését, a propgandáért.
Ez a képkivágás a manipuláció gyenge iskolapéldája. Ennél azért lényegesen többre képesek a lap egyébként kiváló fotósai.
Ezzel a képpel (is) végképp eloszlatták a kétséget azokban akik még reménykedtek a lap objektivitásában. Ez a legsilányabb propaganda képkivágás ami szakmailag elképzelhető. Legalább a saját fotósaikat ne degradálják le erre a szintre. :P

lenoardo999 | 2010. február 5. | 17:43:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jozan1 | 2010. február 5. | 17:42:05

bodolidi
Komolyan kérdezlek! Ha az mszp/szdsz jelöltje mondta volna ezt fordított helyzetben, neked elég lett volna, választ kaptál volna a kérédeidre? 1 millió munkahely, Te ezt elhiszed? Az állam fog ennyi embernek munkát adni? Mert olyan már volt, csak az a rendszer nem működött (40 év)!

Jozan1 | 2010. február 5. | 17:38:40

vakablak
Igazad van, bizonyos értelemben vicces! Egyetlen kár, hogy abban az országban csinálják ezt, ahol élek! És ez sokba fog fájni... És az általános szint süllyed folyamatosan.

bodolidi | 2010. február 5. | 17:37:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

menyhértkázmér | 2010. február 5. | 17:36:46

Nincs is baj evvel a beszéddel jól felépített, de bizonyára hazug is! emlékezzetek az Orbán idők elejére mikor az örökös miniszterelnök kijelentette a parlamentbe, hogy a "választási program is más és a kormány program is más!" Ezen a szemüvegen keresztül kell vizsgálni "azemberkét!!"

Jozan1 | 2010. február 5. | 17:36:26

tooop
Dehogynem hiszi! Nézd meg a közvéleménykutatási adatokat... Sajnos! Amúgy ilyeneket én is tudok mondani: süssön mindig a napocska, legyünk európa szellemi vezetője, gazdasági motorja, arassunk háromszor évente. Mmmm, azt hiszem belépek a fideszbe, menne ez nekem!:)))

vakablak | 2010. február 5. | 17:35:44

hazadnakrenduletlenul | 2010. február 5. | 17:28:21

Zseniális! Vona tökélyre viszi azt a tartalmatlan, demagóg és destruktív uszítást, amit a Fidesz vezetett be és alkalmazott rendre az MSZP/SZDSZ ellen. Övé a későn születettek kegyelme, ugathat, amit csak akar. Azt még nem tudom, hogy Vona-pajtás tüske lesz-e Orbán körme alatt, vagy inkább balta a koponyájában, de nekem van időm, kivárom, megnézem. Chips-kóla bekészítve, én a fotelből fogom élvezni az előadást. :)

sanyóka | 2010. február 5. | 17:35:27

Én csak azokon csodálkozom, akik ott üldögéltek ezen a gyűlésen és tapsikoltak ennek a semmit mondásnak! Ha jól emlékszem, éppen arra kérték a vezért, a szervezők, hogy az "országértékelőn" konkrétumokat is mondjon a programjukról!
És ennek az embernek van ekkora "népszerűsége"???? Úristen! Szegény Magyarország!

Mirakel | 2010. február 5. | 17:34:34

Vona: "Továbbra is várjuk a választ, hogy Orbán Viktor miért tartja szélsőségesnek és erőszakosnak a Jobbikot? Talán azért, mert mi nem csupán a szegfűs, hanem a narancsos gazembereket is el akarjuk számoltatni?"

Még szerencse, hogy ti Gabi, patyolattiszták vagytok. Mondd már meg légyszi, hogy ki pénzeli a pártotad? 600 ezer egy évben egy kicsit kevés, nem gondolod? :)

melós | 2010. február 5. | 17:33:43

mit értékelt ez a pali? csak a cipője értékelődött le attól hogy kirohangált az ülésteremből!!!

tooop | 2010. február 5. | 17:32:17

Megint bebizonyosodott, hogy semmi konkrétumot nem mernek mondani. nagyon félnek minden elszólástól, csak általános sablonok s jelre tapsoló közönség.
És ezt mi önként-dalolva becumizzuk, majd egy év múlva pedig kezdődik u.a., mint kb. 2000-ben, amikor ledöbbent Hazánk egy jelentős része, hogy ...nem erről volt szó!
Továbbra sem lesz egy szó sem szakmáról, csak megint a nagyot álmodásról, mint ahogyan most is.
Kettő konkrétum szerepelt: ápr.11. és tíz év alatt 1 millió munkahely. (Ha ez így lenne, jövőre már felére csökkenne a munkanélküliség! Ezt azért nem hiszi komolyan senki sem!)

hazadnakrenduletlenul | 2010. február 5. | 17:32:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Mirakel | 2010. február 5. | 17:31:46

Vonától nem vártunk mást. Ugyanazt a követ fújja, mint elvtársai, GyF és a többiek. :)

hazadnakrenduletlenul | 2010. február 5. | 17:28:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

budai fellegvár | 2010. február 5. | 17:28:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

taxi | 2010. február 5. | 17:27:53

Azért érdekes, hogy a Jobbik mennyire nem szereti, ha rasszista, antiszemita, szélsőjobboldali stb. jelzőkkel illetik.

Ugyanakkor meg Egerben az a Sneider Tamás a Jobbik önkormányzati képviselője, valamint egyben a párt Heves megyei elnöke(!) is, aki a korai kilencvenes évek szkinhedmozgalmának vezetője volt.

Sneider Tamás I. rendű vádlott volt egy cigány származású férfi megverésének ügyében.

Idézet az 1992. január 3-án kelt vádiratból:
"Az üldözés során Farkas Bélát a Sneider Tamás (I. rendű vádlott) vezette csoport utolérte, majd Farkas Bélát Sneider Tamás leütötte. Amikor a sértett földre került, az I. rendű vádlott és a társaságában levő személyek Farkas Bélát kézzel, botokkal és kábeldarabokkal ütlegelni kezdték, majd a földön fekvő sértettet összerugdosták"

forrás:

http://naplo-online.hu/belfoldi/20090904_eger_skinhead


hazadnakrenduletlenul | 2010. február 5. | 17:26:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Pityu44 | 2010. február 5. | 17:24:24

Nyugi.Tavaly is meghallgattuk,jövőre is meghallgatjuk.
Nyugi,mondja csak,elfér van itt hely bőven.

csjano | 2010. február 5. | 17:22:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Mirakel | 2010. február 5. | 17:21:56

Komolytalan dolog GYF-et bárkihez hasonlítani.

Tatabánya | 2010. február 5. | 17:19:19

hazadnakrenduletlenul
A beszédben elhangzottak számok:
- egymillió munkahely
- április 11.

Az "egy" szócska is többször előfordult, igaz határozatlan névelő formájában.
Ne legyen telhetetlen.

vakablak | 2010. február 5. | 17:18:10

lenoardo999 | 2010. február 5. | 17:07:38
„Csak azt tudnám melyik GYF beszédhez mérve volt ez számonkérhetetlen ciripelés és üres locsogás?”

Majd ha GyF tart megint nyilvános kortesbeszédet, akkor azt fogom értékelni. Most Orbán van terítéken.

Tapir45 | 2010. február 5. | 17:07:57
„Légyszi mutass egy olyan pártot amelyik nem a hatalmat akarja.”

Ez hibás szemlélet. A hatalom nem lehet cél, csak eszköz. Normális pártok programmal kampányolnak, és azt kérik a választótól, hogy az adott program megvalósításához kapjanak tőle felhatalmazást. Én biztos vagyok benne, hogy a Fidesznek egészen konkrét elképzelései vannak az általa végrehajtandó lépésekről (pl. nyilván kész az új alkotmány), de nem ezeket osztja meg a választóval, hanem ködös és számonkérhetetlen hívószavakat zsolozmázva pusztán magára a hatalomgyakorlásra kér felhatalmazást. Joga van hozzá! Azt mond, amit csak akar. Ha a választó biankó csekket akar aláírni, tegye azt! De ugyanez a választó nagyon csalódott lesz, ha rájön, hogy reklámfogásokkal bolondították bele ebbe.

hazadnakrenduletlenul | 2010. február 5. | 17:17:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

budai fellegvár | 2010. február 5. | 17:15:42

Jozan1 | 2010. február 5. | 17:10:25
Az a baj mikor GyF lehúzta nem figyelt és leszaladt ő is

Jozan1 | 2010. február 5. | 17:14:20

Érzelmekre hat ez a beszéd akár a többi! Konkrétum nem kell csak néhány hívószó! Mekkorát fogtok csalódni drága jobboldali barátaim!

budai fellegvár | 2010. február 5. | 17:14:05

taxi | 2010. február 5. | 17:09:2
Lehet, hogy a sitten lévő szocik már tudják miről is van szó.

guga | 2010. február 5. | 17:12:08

A baloldal egyelőre erőtlen, egy ilyen Mestergázi félét tudtak kiizzadni magukból, akire Lendvai ráförmedt, hogy: fiam vágasd le a szakállad, mert rosszul nézel ki.

muhaha :)))

Jozan1 | 2010. február 5. | 17:10:25

lenoardo999
Bármelyikhez! Ha GYF lehúzza a vc-t abban is több konkrétum van! Ennyi! Tényleg akkor most lesz vagy sem ingatlanadó? Tanárok?

hazadnakrenduletlenul | 2010. február 5. | 17:10:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

taxi | 2010. február 5. | 17:09:22

"Továbbra is várjuk a választ, hogy Orbán Viktor miért tartja szélsőségesnek és erőszakosnak a Jobbikot?" - kérdezi a Jobbik elnöke.



A válasz:

Azért érdekes, hogy a Jobbik mennyire nem szereti, ha rasszista, antiszemita, szélsőjobboldali stb. jelzőkkel illetik.

Ugyanakkor meg Egerben az a Sneider Tamás a Jobbik önkormányzati képviselője, valamint egyben a párt Heves megyei elnöke(!) is, aki a korai kilencvenes évek szkinhedmozgalmának vezetője volt.

Sneider Tamás I. rendű vádlott volt egy cigány származású férfi megverésének ügyében.

Idézet az 1992. január 3-án kelt vádiratból:
"Az üldözés során Farkas Bélát a Sneider Tamás (I. rendű vádlott) vezette csoport utolérte, majd Farkas Bélát Sneider Tamás leütötte. Amikor a sértett földre került, az I. rendű vádlott és a társaságában levő személyek Farkas Bélát kézzel, botokkal és kábeldarabokkal ütlegelni kezdték, majd a földön fekvő sértettet összerugdosták"

forrás:

http://naplo-online.hu/belfoldi/20090904_eger_skinhead

budai fellegvár | 2010. február 5. | 17:09:18

És arról sem beszélt, hogy a meleg-étel utalványok a sitten is beválthatók lesznek-e. Pedig ez egyre többet érdekel.

Jozan1 | 2010. február 5. | 17:08:21

Merjünk nagyok lenni, blablabla! 8 éven át csak azt hallottam, hogy milyen rossz ez, milyen rossz az. Ilyen rosszul még nem éltünk, nyomor, éhezés... Most ébredt rá, hogy kellene egy kis hit az embereknek?? Mily nagyot változott a világ, mily hamar...

Tapir45 | 2010. február 5. | 17:07:57

vakablak | 2010. február 5. | 16:55:29

"Hatalom kell és kész"
Légyszi mutass egy olyan pártot amelyik nem a hatalmat akarja.

lenoardo999 | 2010. február 5. | 17:07:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jozan1 | 2010. február 5. | 17:05:42

Említette Viktorunk a rendet! Miért nem beszélt ennek fontosságáról, amikor a felhevült hazafiak törtek, zúztak! Valahogy akkor nem volt olyan fontos ez. Ja, akkor ez jól jött! Politikus ízig vérig!

puli | 2010. február 5. | 17:03:06

Balról is szeretnék egy hasonlóan lendületes nem kevésbé szimpatikus szónokot hallani,- hogy legyen választási lehetőségem .
És legyen legalább ugyanennyi undok pofa premierplán-ban -az egyensúly kedvéért .

budai fellegvár | 2010. február 5. | 17:00:10

Mesterházy kint is bent is.
Most kire kell szavazni?

pentagram | 2010. február 5. | 16:57:15

walsz | 2010. február 5. | 16:52:47

Menjen agyat mosatni, mielőtt az agyi katasztrófa bekövetkezik.
És bal oldali dokit keressen, mert ez nagyon fontos!

budai fellegvár | 2010. február 5. | 16:56:06

Alakul a börtönkoalíció.

vakablak | 2010. február 5. | 16:55:58

...számonkérhetetlen és megfoghatatlan ciripelés.

vakablak | 2010. február 5. | 16:55:29

Próbálnám értékelni, de nincs mit. Üres locsogás, nulla konkrétum. Megértem, Orbán nyilván eléggé aggódik, hogy bármi konkrét ígéretből csak baj lehet. Ha nem azt csinálja majd végül, a fejére olvassák (mint ő Gyurcsányéra), hogy de miért nem csinálja és miért nem azt és úgy, amit és ahogy megígért. Ha meg csinálná de nem hoz olyan eredményeket, akkor meg az a baj. A legjobb... „ki sem fejteni az igazság minden részletét” (© GyF), ugyi. Aztán majd csak lesz valahogy.

Orbán a jelek szerint nem valamilyen kormányzati programra, cselekvési listára kér felhatalmazást a választóktól (ahogy egyébként ő és pártja örömmel repdestek ekörül a téma körül, ha a szocik ekézése volt napirenden), hanem pusztán a hatalomgyakorlásra. Hatalom kell és kész. A tartalom mindegy, bízzák azt csak ide.

Hát így könnyű. :) Aki semmit sem ígér, azon számonkérni sem lehet semmit. Az, hogy majd jól véget ér a félelem és a kudarc korszaka, nem program és nem ígéret: süketelés. Hogy erős kormányzás kell, mármint neki, azt nem vitatja senki. Semmi konkrét nincs a „a munka, az otthon, a család, az egészség és a rend” hívószavaiban sem, ez marketing, számonkérhetetlen zsazsogás. A „saját lábára állítandó magyar gazdaság” szép eszme, egy akármikori rákérdezésnél meg lehet mondani, hogy ja kérem, ez egy hosszú folyamat, de már jól haladunk, jó kézben van ugyanis a gyeplő. A „magáncélok helyett közös célok” szlogen is csupán üres demagógia, jellegénél fogva tartalmatlan és ellenőrizhetetlen, s

pentagram | 2010. február 5. | 16:54:46

Heidtecker | 2010. február 5. | 16:41:54

Üdv!
Kérdés helyett Szolzsenyicin "A kommunista ember." című írását ajánld figyelmükbe!
Azt jobban szeretik, arra fognak válaszolni! Nem is kevesen.
Tuti!

walsz | 2010. február 5. | 16:52:47

Heidtecker | 2010. február 5. | 16:41:54

Csak az a baj nincs Magyarországon jobboldal. A Fidesz bolsevik sztalinista párt, a Jobbik meg nácipárt.
Igy van ez!

HIRDETÉS
Orbán Viktor értékel
Orbán Viktor értékel
Népszabadság - Reviczky Zsolt

Orbán Viktor szerint a magyaroknak elegük lett a gyenge kormányzásból, itt az ideje, hogy Magyarországnak erős vezetése legyen. A Fidesz elnöke pénteki országértekelő beszédében Budapesten azt mondta: mindenki, akivel találkozik, azt üzeni, kiáltja: változtass. Értékelése szerint ilyen mélyről jövő igény a változtatásra talán 20 éve volt, de akkor büszkék voltunk, ma gyengének látnak minket, aminek egyértelműen a gyenge kormányzás az oka.

Itt az ideje, hogy Magyarországnak erős vezetése legyen, olyan, amelyben megbízhatnak az emberek, amely képes megoldani a gondjainkat idehaza, és kellő határozottsággal lép fel a nemzetközi színtéren, felelősen kezeli a pénzügyeket, nem nyomja rá bélyegét a munkájára a bűnözés, hatalommal való visszaélés, képes dönteni - fogalmazott a Fidesz első embere.

A "Gyurcsány-korszak" tíz perccel a beszéd kezdete után érkezett el a beszédben. A miniszterelnök-jelölt hisz abban, hogy eljön a változás, a "félelem és kudarc korszaka" véget ér. A jövő kormányzása nem jelentheti azt, hogy szemet hunyunk afölött, ami eddig történt - figyelmeztette a szocialistákat, akiket korábban szélsőségesnek nevezett.

HIRDETÉS

Orbán Viktor azt kérte a választóktól, hogy a csak a józan ész politikáját támogassák; a szélsőségeket támogatni eltékozolt erőfeszítés. A Fidesz elnöke kiemelte: a változás azért fontos, hogy legyen közös jövőnk, közös célunk, a változásnak pedig az élet miden területére ki kell terjednie, a nemzeti ügyek kormányának mindig a jövő felé kell fordulnia. Orbán hangsúlyozta, hogy csak a józan ész politikáját kell támogatni, a szélsőséges erőknek nem lesz ereje ahhoz, hogy komoly változást vigyenek végre, ezért őket támogatni eltékozolt erőfeszítés.

1999. február 4. - Orbán a Pesti Vigadóban
1999. február 4. - Orbán a Pesti Vigadóban
MTI - T. Asztalos Zoltán
Orbán Viktor szerint a munka, az otthon, a család, az egészség és a rend értékét kell megtenni a kormányzati munka alapjául. A Fidesz elnöke úgy fogalmazott: a politikának vissza kell térnie azokhoz az értékekhez, amelyek mindenki számára vitán felül álló közös értékek, ezek vezetnek vissza ugyanis az emberekhez és a valósághoz.

Orbán Viktor szerint Magyarország akkor tud kilábalni a válságból, ha lesznek nemzeti ügyei, az első ilyen az lesz, hogy "saját lábára állítsák" a magyar gazdaságot. A magyar gazdaságot a magyar emberek szolgálatába kell állítani, ehhez pedig - mint mondta - vissza kell helyezi jogaiba a termelést. Orbán Viktor szerint a kormányzati politika célja az elmúlt években a magáncélok érvényesítése volt, és ebből a következő kormány számára az következik, hogy magáncélok helyett olyan közös célokra van szükség, amelyekért a nagy többség együtt küzd.

"Készen állok, hogy Magyarország nagy vállalkozásában a magam feladatát ellássam, én és pártom készen állunk az erős, felelős és cselekvő kormányzásra" - mondta. A pártelnök azonban hangsúlyozta: a jövőbe induló vonatra csak április 11-én váltható meg a jegy, az még nincs a zsebben. Orbán Viktor a szokásos "Hajrá, Magyarország, hajrá, magyarok" szlogennel zárta mintegy 50 perces beszédét.

Balog: megértjük a dühös emberek dühét

A legreménytelenebb helyzetben is van értelme az egyéni tisztességnek, emberi méltóságnak és a közösség megőrzésének - mondta Balog Zoltán fideszes politikus az országértékelő előtt. A Magyar Polgári Együttműködés Egyesület elnöke úgy fogalmazott: a pártelnök egy olyan Magyarország évét fogja értékelni, amelynek polgárai csalódottak, reményvesztettek és sokan dühösek.

"Akik itt vagyunk, sokan csalódottak vagyunk, és megértjük a dühös emberek dühét is, de reményvesztettek nem vagyunk" - tette hozzá. Kiemelte: mi nem "konjunktúrapolgárok" vagyunk, számunkra a polgári tisztesség, a keresztény értékek, a nemzeti összetartozás nem konjunkturális termékek, hanem életforma. "Mi a következő kormánynak, Orbán Viktornak kritikus szolidaritást kínálunk" - mondta. Balog Zoltán köszöntötte a 80. születésnapját a napokban ünneplő Csoóri Sándor írót is, akit a hallgatóság nagy tapssal üdvözölt.

Az összegyűlt vendégek között foglalt helyet Mádl Ferenc volt köztársasági elnök és felesége, Mádl Dalma - jelentette az MTI. Megjelent mások mellett Navracsics Tibor, a Fidesz parlamenti frakcióvezetője, Pokorni Zoltán és Varga Mihály Fidesz-alelnök, Tarlós István fideszes fővárosi frakcióvezető, Rogán Antal V. kerületi polgármester, Schmitt Pál EP-alelnök, valamint Pozsgay Imre volt államminiszter, Stumpf István, az Orbán-kormány egykori kancelláriaminisztere, Vizi E. Szilveszter, a Magyar Tudományos Akadémia volt elnöke, Jókai Anna író, Grosics Gyula és Buzánszky Jenő, az Aranycsapat egykori játékosai, Kárpáti György egykori vízilabdázó, a fogathajtó világbajnok Lázár testvérek, Balázs Péter színész, valamint Hámori József volt kulturális miniszter.

A szónoki pulpitust - amelynek elején az "Itt az idő" szlogen olvasható - a terem közepére helyezték, előtte félkörben és kétoldalt foglal helyet a közönség. A szónoki emelvény mögötti drapériára reflektorokkal a magyar zászló színeit vetítették, a pulpitus mögé nemzeti lobogókat állítottak.

Kövesse híreinket választási összeállításunkban!

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    174 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS