belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

A titokzatos Autórádió, az ukrán szál és a frekvencia

Megszólalt a rejtélyes Autórádió Kft. tulajdonosa, Tamás Hajnalka. Igazolódni látszik az a feltételezés, hogy a frekvencianyertesnek nincs elég pénze arra, hogy elindítsa az Autórádiót. A háttérben ott az ukrán szál.

NOL| 2012. január 26. |105 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

autopia | 2012. január 27. | 10:20:42

Józsi | 2012. január 26. | 17:15:23
Köszönöm a kommentjet.
Szalasiek puccsal kerültek a hatalomra, es nem "megerösödtek".
Viszont az 1919-ben elkövetett bolodali hibak nagyban hozzajarultak ahhoz, hogy a baloldal nehez helyzetbe került utana. De azok közül sem mindenki egyforman, lasd Bethlen-Peyer paktum.

autopia | 2012. január 27. | 10:08:57

Gorekaqm | 2012. január 27. | 08:17:48
Csak a balhe kellett, nem a radio...
Ezen mar en is gondolkodtam.
Akkor kezdett nekem is kicsit gyanus lenni, amikor egy interjuban azt alitottak, hogy az altaluk ajanlott alacsony összegert sem tudtak volna nyeresegesen üzemeltetni a radiot, de azert megis akarjak...
Valahogy ezutan az a gondolatom tamadt, hogy miert fontos nekik ennyire a veszteseg? Ki fogja ezt nekik fedezni?
Ez pedig olyan dolog, aminek talan szinten benne kellett volna lennie az üzleti tervben.

autopia | 2012. január 27. | 09:55:28

Kapják meg,...
ha ök fizetik a legtöbbet es a többi feltetetelnek is csont nelkül megfelelnek.
Ha nincs ilyen (minden feltetelnek megfeleleö es fizetni is tudo) palyazo, akkor ujra ki kell irni a palyazatot.
Minden mas megoldas mutyi, ami akkor is mutyi, ha a baloldali ado nyer, nem?

jeromos | 2012. január 27. | 09:29:50

..kapja meg a frekvenciát! Ahogy az Európai Bizottságban ma már tisztán látják a zorbáni kétfenekű beszéd hazudozásait, úgy a médiahatalom egypárti kizárólagossága is ismert..És nincs "mutyi", a göbbelsi trükkök napvilágra kerülnek..És persze van független (..) magyar bíróság is - talán...

jeromos | 2012. január 27. | 09:24:56

No, azért tisztázzunk valamit: a Klubrádió frekvenciapályázat kiírási feltételei egy zömmel zenét sugárzó rádióra szóltak. Ezzel máris kilóg a lóláb, a Klubrádió - a zene mellett - egy abszolút kulturális, sokszínű, a hallgatói interaktivitásra építő rádió. Ilyen műsorszerkezet nem igen van még egy. A csak zenei rádiókkal meg Dunát lehet rekeszteni, meg is bukott már jónéhány. Azt a vezér és fullajtárjai is tudják, hogy manapság a legkényesebb politikai kérdések is leplezetlenül jelennek meg a Klubrádióban, szinte ez az egyetlen műsorszóró rádió, ahol a hírek nemcsak a tojótyúkok eu-s tartási normáiról, meg a Mari néni rosszkor lépett le a járdáról Bivalybaszonádon - tipusú információkról szólnak. És persze a hallgatók is naponta elmondhatják a véleményüket ország-világ füle hallatára. No, ez az, ami egy diktatúrában nemhogy nem kívánatos, hanem egyenesen ellenséges! A megszüntetés az már régóta eldöntött volt, csak eljátszottak egy szánalmas színjátékot, hogy az kapja a frekit, aki többet ígér. És hol van a Hatóság mérlegelése arról, hogy a nyertes egy fantomcég, melynek valós székhelye sincs, a vezetői egy már becsődölt bukott rádióhoz köthetők, infrastruktúrája nem létezik, és szinte biztos, hogy a fizetési kötelezettségének már az első körben se tudna eleget tenni. Ezek a "nagytiszteletű" fidesz-uralta Hatóság szemében nem szempontok? Vagy úgy voltak vele, hogy ha már megnyerik a frekvenciát noname strómanok, azt már tovább lehet gurítani bárhova, csak nehogy a Klubrádió

Gorekaqm | 2012. január 27. | 08:17:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kovách tamás | 2012. január 27. | 05:00:29

Ürügy mindig van, a beigért pénzzel meg könnyű játszani ha belső infóm van a többi pályázatról. Ne mondjátok, hogy ilyen nem lehet, amikor már az Ügyészség is "szivárog".
Jobb helyen meg nem is győzhetnek nyeretlen kétévesek, akik nem is tudnak referenciát felmutatni. Szóval jobb helyeken, tehát nem pl. a BKK-nál mint az ifjutitán vitézydávidka.

TomThumb | 2012. január 27. | 04:40:57

Látva Kiricsi remegő kezeit az atv-n, amint Bolgár Györgyöt igyekezett megrágalmazni, mit mondjak? Nem csoda, hogy már az EU is vizsgálódik ebben a piszkos ügyben.

TomThumb | 2012. január 27. | 04:39:10

Selmeczi értekezik az európai értékredről.

Röhögőgörcs!

-JózanÉsz- | 2012. január 26. | 22:45:38

Újabb bizonyíték arra, hogy színtiszta politikai döntés született, egy bizonytalan hátterű és pénz szűkében lévő cégnek adják a frekvenciát... Felháborító és egyeben tragikomikus! A lényeg az volt nekik, hogy a klubrádió elhallgasson.

kiskondás | 2012. január 26. | 22:06:56

Valaki nagyon el van dugva ebből a Klubrádió vs. Autórádió buliból. Szalai Annamáriát még csak nem is mutatták, főleg nem nyilatkozott.

forro44 | 2012. január 26. | 21:36:22

motoros00: Jelentősége nem sok, de talán olvasd el a cikk utolsó, "A tájékozott Selmeczi Gabriella..." alcímű részét is. Csak figyelmesen! Na!

mserussi | 2012. január 26. | 21:09:18

a jelek szerint a nemzeti médiahatóságot illene letámadni. vagy azért, mert tudták, kivel készülnek üzletet kötni, vagy azért, mert nem tudták....

Wazull | 2012. január 26. | 20:20:42

"Kiricsi Karola elmondása szerint a pályázati kiírás alapja 50 millió forint volt, a Klubrádió 55 millió forintot ajánlott, az Autórádió Kft. viszont 75 milliót. Óriási kockázat ilyen alacsony ajánlatot tenni – tette hozzá a szóvivő."

hu, ez a kiricsi gyerek egy brutalis. Melto utoda lesz selmeci meci szenatorasszonynak.
Az azert latszik, hogy egy gyakorlatilag nem letezo radio licitalt ra magasan az osszes tobbire. Ha 75 millio helyett 75 milliardot ajanlottak volna akkor meg tutibb lett volna.
A klubradio fonoke egyebkent elmondta hogy ki is kell termelni ezeket az osszegeket, nem veletlen hogy tavaly 4 zenei radio ment csodbe. Tehat nem lehet irrealis magas liciteket beadni. Hacsak nem az illeto egy fantomceg, akik kormanyzati megbizatast kepviselnek...

motoros00 | 2012. január 26. | 20:09:44

Kedves "loallat"!
Köszönöm, hogy megnevetettél, ezt írod:"Mióta töredéke az 55 millió a 75 milliónak, kedves Selmeczi Gabriella? Számolni nem tud, de a megmagyarázhatatlan helyzetet magyarázni annál inkább "
Lehet, hogy matek órán néha ott voltál, (oviban), de a magyar órákat elkerülted, ugyanis a cikkben a fentiekről szó sincs! :-))) Olvasd újra! Na!

blekkecc | 2012. január 26. | 19:47:45

Folyt:
Titokban megszámolták az elsöprő többséget, ami ollyan erős főhatalmazás vót, hogy azon mód kiiratták a hatóságval a pályázatot sok zenére, keves beszédre olyasmikrül, vót-e csőtörés a Bokor uccába, ahun Budapesten a Klubrádió székhelye vót. Vagy hogy nem-e vót. Mer az es hír, nemcsak a botrány, meg a lömondi aknamunka! Na de még mindég akadt ügyvéd, meg úgynevezett civil hallgató, horribile magyar asszony, aki vette a bátorságot, és aszonta, ez nem fer. De fer, válaszolta a szóvivő a komolytalan fölvetésre. Hol pártatlanság van, hékáim, ott pártatlanság van. Maj ha kihirdetik, itt a vége. Ott.

blekkecc | 2012. január 26. | 19:44:47

Tavaly nyáron jelent meg az ÉS-ben:

Egyszer volt, hol nem volt, a király meg az udvartartása nem bírta mán látni a Klubrádiót. Hallgatni addig se hallgatták, hanem értesültek róla, de az es bővön elég vót. Mán a latinok es megmondották, hallgattassék el a másik fél, nincs ezen mit hezitálni, kinek a fer, kinek a ferné. Stallumjuk vót hezzá, István királytúl való, ami Horthy kormányzó urunkon át, Kádár János érintésivel szállott reájuk, mint megannyi áldás. S vót akkora kétharmadjok, a fal adta a másikat. De hun vót még a fal! S ha ott vót vóna, arra es megvót a béterv: lebontsák közmunkával, oszt kialakítcsák máshun, ahun csak köll. Nem egy 21. századi technika, de hatásos. No szóval, megvót mindenük, méges el-eltűnödtek, egy ilyen szúnyogcsípésvel mi legyen, mint ez a rádió. Kimenünk, kihúzzuk a falból a konnektort, lelakatójuk, bészántsuk, gondúták, de aztán elvetették, mer ez a komcsi tempó távol állott tőlök. Ki köll pályáztatni őköt a lukbó, mondották osztán, s ez meg es teccett nekik, ez a meszidzs, hogy ki a lukból. No, jól van, de elébb kérdezzük meg a népet, mer anélkül tapodtat se tűzön vízen át. Nyócszáz millióbul lekonzultájjuk, oszt jól van. Ki es kűdték a népnek a levelet, szereti-e a zenét. Naná, gyött a válasz abba a minutomba. És az üres dumát? Azt nem, szalatt a póstára megen a nép, nyaka majd ki nem törött. Titokban megszámolták az elsöprő többséget, ami ollyan erős főhatalmazás vót, hogy azon mód kiiratták a hatóságval a pályázatot sok zenére, keves bes

fogturifta | 2012. január 26. | 19:25:45

Ez a Selmeczi öregkora ellenére is még mindig tud meglepetést okozni a hülyeségeivel.

Erika61 | 2012. január 26. | 18:38:45

Nincs értéke egy olyan rádiónak, amit senki sem hallgat. Az előző mutyi óta én nem hallgattam sem a NeoFm-t, sem a másik "nyertest". Ha ez nem egyéni "hülyeségnek". hanem általános tiltakozásnak számítana, talán nem bánnának velünk birkaként.

fFranky | 2012. január 26. | 18:10:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Tourist | 2012. január 26. | 17:47:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

VB1990 | 2012. január 26. | 17:46:11

Egyébként ebben az egész ügyben nem is az a disznóság ,ahogy elvették a frekvenciát,hanem ahogy próbálják kimagyarázni és lejáratni a Klubrádiót.

ordító egér | 2012. január 26. | 17:44:16

Le a régi mutyiországgal!

Éljen az új mutyiország!

Az én mutyim jó mutyi, a tied meg rossz. Beeeee..

SaintJust | 2012. január 26. | 17:43:20

Selmeczivel egy dologban egyetértek (ez eddig még sose történt meg), "ezt a mutyiországot szeretnénk végre magunk mögött hagyni". Ennek első lépése az lesz, amikor a Fideszt elhajtják a választók (vagy az utca, ha így folytatják) és ezzel a csűrhével soha többet nem találkozunk.

elsore | 2012. január 26. | 17:23:39

Bamberg | 2012. január 26. | 16:54:55
elsore | 2012. január 26. | 15:12:35
"Akkor most mi van libsikém? Ha bolsi érdekek forognak kockán, akkor szubjektív elbírálás kell? Most nem a piaci játékszabályok alkalmazandók?"

Nem, nácikám.

wizes4 | 2012. január 26. | 17:19:35

Csak úgy kérdezem, a beigért koncessziós pénzről kérnek bankigazolást?

És iylenkor nem a 2. helyezett lép az első helyére?

Józsi | 2012. január 26. | 17:15:23

utopia | 2012. január 26. | 16:41:31

"A törtenelmi tapasztalat az, hogy a szelsöjobb legtöbbször valami baloldali örült hiba miatt erösödött meg barhol is."

Így pl. Szálasi is baloldali hiba miatt erősödött meg a történelmi tapasztalatok szerint.
Intellektuálisan nagyon hitelesek az ilyen szerzők kommentjei.
Kár, hogy bizonyos elmekórtani intézeteket az előző kormány bornyírtan felszámolt, lájuk mekkora szükség lenne rá.

Józsi | 2012. január 26. | 17:12:07

Selmeczi Gabriella a szeretőjének vadászgép gyártó cégéért lobbizott, amikoris levelet írt az USA Képviselőháznak másik 25 "szenátortársával" együtt az egyébként pártsemlegesen őrületesnek bizonyult vadászgép tender előtt.

Innentől kezdve Bamberg írása Bamberget , saját magát minősítik.

Bamberg | 2012. január 26. | 16:54:55

elsore | 2012. január 26. | 15:12:35
Akkor most mi van libsikém? Ha bolsi érdekek forognak kockán, akkor szubjektív elbírálás kell? Most nem a piaci játékszabályok alkalmazandók? Már mindenben kettős mércének kellene lenni? Mióta tudja a bíráló bizottság, hogy kié az ajánlat? El vagy varázsolva? Egy pályázati kiírást bárki megvásárolhat, és ha megfelel a feltételeknek pályázhat! ha pedig a legtöbbet ígéri, akkor nyer is. Tudom a ti időtökben nem így volt, mert a legtöbbet ígérőt kizárták, ha nem "jóbarát" volt. És általában a kevesebbet ígérő nyert, persze utólag mindig megmagyarázták. Nos ennek a világnak van vége! Akár tetszik nektek, akár nem. Viszont meg van a jogotok a hisztire.

Striga | 2012. január 26. | 16:50:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

fFranky | 2012. január 26. | 16:44:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

autopia | 2012. január 26. | 16:41:31

Tourist | 2012. január 26. | 16:13:06
Dehogyis faj ez nekem... es meg a "balos" szamok szerint is 10x annyian voltak az Anrassy uton mint az örökmecsesnel.
Nekem az faj, hogy egyaltalan ilyenekröl kell itt, ezen a szinvonalon vitatkozni.
En a partvonalom kivül vagyok ugyan, de vannak szimpatiaim. Erdekem viszont - sajnos, mar - nincs.
Egy nagyon elveszitett valasztas utan a veszteseknem eszre kellene venni, hogy nem a farok csovalja a kutyat. Ha valamit akarnak az orszagert tenni, akkor nem eleg a gyözteseket kritizalni (azt a valasztok majd legközelebb megteszik), hanem azt a keveske embert, aki megis rajuk szvazott azoknak az erdekeit kepviselni kell. Ezt pedig csak epitö modon lehet.
Hany uj törvenyt nyujtott be az MSzP - amit aztan nem fogadtak el? Ugye a 30%-uk megis azt kellene, hogy jelentse, hogy a javasklatok 30%-at legalabbis benyujtani nekik kellene...
Az MSzP a FIDESz kifele kritizalasaval vagy Orban buktatasaval csak az orszag helyzetet tudja meg nehezebbe tenni - de ezzel szavazatot 2014-ben nem fog szerezni. Ertitek? Igy nem lesz "balodali" szavazat. Akit sikerül elriasztani a FIDESz-töl es sajat maguktol is azok nagy valoszinüseggel a Jobbikra fognak szavazni.
A törtenelmi tapasztalat az, hogy a szelsöjobb legtöbbször valami baloldali örült hiba miatt erösödött meg barhol is. A "polgari" közep ugyanis közep marad, a vörös es a barna között viszont van atjaras.

Tourist | 2012. január 26. | 16:27:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Striga | 2012. január 26. | 16:23:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Zsálah | 2012. január 26. | 16:13:47

"... Ha valaki pályázik egy frekvenciára, akkor olyan ajánlatot kell beadnia, amellyel nyerni tud ..."

Ez így nem igaz.

Így már igen: "Ha valaki pályázik egy frekvenciára, akkor olyan megalapozott ajánlatot kell beadnia, amellyel nyerni tud"

Tourist | 2012. január 26. | 16:13:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kibekkelő | 2012. január 26. | 16:03:39

autopia | 2012. január 26. | 15:46:16

Nézze valahol, valakik rajtunk magyar állampolgárok felett túlfeszítették a húrt.
Azzal ne törödjünk , tudom minden oldalon van érv, ezért, mi volt, itt vagyunk és ez a lényeg.
Ebben az országban ha valaki véleménnyel él akkor megbélyegzik és olyan statisztika lesz , hogy 2 e 4 e vagy mennyi?
Magyar állampolgárokról szól a történet.
Nem találni senkit akinek az agyszobájának a mellékzúgából nem jön elő valami.
Hitem az, nem érdemes szétrúgni azt. ami van. Ez nem focilabda, ez kerek , emberekről szól, akik kerekek.

Plútó | 2012. január 26. | 15:58:41

mesedélutánt!

Plútó | 2012. január 26. | 15:57:45

Miért nem írtak ki olyan pályázatot, ahol kikötnék, a nap husznnégy órájában, csak Orbán beszédeket lehetne közvetíteni!
A fidesznyikeknek fejvesztés terhe mellett kötelezővé tenném annak hallgatását.
Persze a fidesznyik csemetéknek is lenne műsor.
Jó estét gyereke, remélem ágyban vagytok már kezdődne. Ma este is Viktor bácsi mesél nektek brüsszeli élményeiről.
A nagy mesemondó tartana délutánt nyugdíjasoknak. Lenne benne csirkefarhát főzőlecke.
Mindenféle népmese hívőknek! Viktor imádkozna. Viktor pálinkát főzne. Viktor kolbász töltene.
Viktor nyomná a rizsát!

autopia | 2012. január 26. | 15:46:16

Tourist | 2012. január 26. | 15:42:57
Engem most nem az erdekel, ki mi ellen tüntet - mindenkinek joga van hozza, tegye!
A tudositasok az erdekesek, hogyan...

autopia | 2012. január 26. | 15:43:26


kibekkelő | 2012. január 26. | 15:29:19
"Ez olyan mint Obama volt kabinet főnöke ( a legnagyobb hatalom az USAban) izraeli állampolgár is volt."
Nem ertem, hogy került ez ide... de ez a pofa is nehezen tudta eldönteni, valojaban hol is lakik, eppugy mint Joav Blum ur... Aztan inkabb Chicagoban... az meg Obama utan is jo lesz.


Tourist | 2012. január 26. | 15:42:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

loallat | 2012. január 26. | 15:42:01

Mióta töredéke az 55 millió a 75 milliónak, kedves Selmeczi Gabriella? Számolni nem tud, de a megmagyarázhatatlan helyzetet magyarázni annál inkább - méltó tettestársa Szíjjártónak.

kibekkelő | 2012. január 26. | 15:36:25

Falatka | 2012. január 26. | 15:28:48
Kiricsi Karola = Gloria Swanson a Sunset Boulevard (1937) filmben.
Maga is tudja, a szóvívők, amiként a titulusuk is jelenti csak hoznak.
SzAnnamarit nem tartanám butának, ő benne van és volt mindig a politikai szarban.
Hát állapodjunk meg, ronda nő (remélem lesz egy coming outja) és több a fizetése mint nekem, pedig az sem semmi.
( Ezért írhatok munkaídóben kommenteket)

autopia | 2012. január 26. | 15:34:14

kerpeter | 2012. január 26. | 13:14:17
mirigy | 2012. január 26. | 13:47:44
A resztveveök szamat valoban nem növeli meg a szeleslatoszög, de a kep "jobban nez ki". Ez is manipulacio, bar talan bocsanatos. Ha valamelyikteket erdekel olvashattok ilyesmiröl pl. Reni Reifenstahl-tol. Ö az olimpia mellett pl. a naci partnapokat is fenykepezte. Ez egy tudomany, ami lathatolag nem ment veszendöbe...

Es erröl a szamomra vicces manipulaciorol eszembe jutott az is, hogy hogyan sikerült a FIDESz melletti felvonulas resztvevöit kb 100 ezerre szamolni: kivalasztottak egy szamolasi pontot a hosszu utvonal közepen (valoszinüleg az Oktogonnal es akik a vonalon athaladtak, azokat valoban megszamoltak. De a rosszlabu nyugdijasok vagy a kisgyerekes csaldok es akarkik, akik csak az elejen vagy a vegen voltak ott, azok igy nem szamitottak...
Ügyes.
A nagy tanitomester is elmondta, nem a szavazatok fontosak hanem az, hogyan szamoljak össze.

Falatka | 2012. január 26. | 15:34:11

Mutyi Gabriella "szenátornő" nem azzal lett híres, hogy elő akarta írni az Egyesült Államoknak, hogy a szeretőjét nevezzék ki Magyarországra nagykövetnek? Olyan boldog volt szegény, hogy végre talált egy férfit, ráadásul amerikait, aki hajlandó volt szóba állni vele. Örömében még egy kiflit is elfogyasztott valamelyik élelmiszer áruházban még a pénztárhoz érkezés előtt. De neki már akkor is mindent szabad volt.....Igaz, a pasit utána kirúgták odahaza a Lockheed-tól.

pawpar | 2012. január 26. | 15:33:05

Bamberg | 2012. január 26. | 14:26:13

A Klubrádió egypontos(!) vereségének az is oka volt, hogy a Média Tanács a frekvenciát zenei műsorszolgáltatásraa írta ki. Mivel a Klubrádió jogosan (és becsületesen) csak 40% zenét tudott bevállalni, ez is komoly ponthátrányt jelentett számára az Autórádióvakl szemben.
Azért csak nyugodtan hisztizzél itt a "kevés felajánlott pénzzel".

kibekkelő | 2012. január 26. | 15:29:19

Plútó | 2012. január 26. | 13:58:23

Ilf túlélt, Petrovot véletlenül kivégezték. Sztálin A NEP alatt 1928-ig csak főtitkár volt. Majd azt követően a Gazda.
Rajkint Hruscsov futatta és BolgárGyt a KGB . Mindkettőnél a szelep a segglyuk.
Hofi viszont ma is szellemes, ez jellemző ránk, ebben maga is benne van.
Tudom, hogy a Klúb és Rádió továbbra is lesz, ettől függetlenül hol a 120M?
Ukrán szál? Ezt valaki komolyan gondolja?
Ez olyan mint Obama volt kabinet főnöke ( a legnagyobb hatalom az USAban) izraeli állampolgár is volt.

Falatka | 2012. január 26. | 15:28:48

Ez a buta nő, ez a Kiricsi Karola már BKV szóvivőnek is tehetségtelen volt, nyilván a legsötétebb magyar nőnek (Szalai Annamária) épp egy ilyen kellett. Borzalmas, hogy már az egész társadalom az ilyen kontraszelektált hülyékkel van tele!

elsore | 2012. január 26. | 15:12:35

Bamberg | 2012. január 26. | 14:26:13

Oda is jó:

elsore | 2012. január 26. | 13:40:22
autopia | 2012. január 26. | 13:03:18
"Neked hányszor kell elmondani, hogy a kiegyensúlyozott tájékoztatás nem pénzügyi kérdés? És ha egy tendert meg tud nyerni egy utcáról beeső noname cég, ott baj van a tendereztetők szaktudásával is."

Tourist | 2012. január 26. | 14:32:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Tourist | 2012. január 26. | 14:30:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bamberg | 2012. január 26. | 14:26:13

harunalrasid | 2012. január 26. | 12:32:32
Kispajtás eléggé tudatlan vagy!
Akárhogyan is magyarázod, drágabolgárúr elvtársad ezt mondta! Hol is? Hát a klubrádióban! Van hangfelvétel is! És ha esetleg nem tudnád egy tender már csak ilyen. Senki nem tudja mennyi kell a nyeréshez. Sőt! Nevük sincs még ott! Hasonlitgathatod bármihez, de egy rádiónál pár millió nem pénz! Ami a nyeréshez kellett volna, annál sokkal többet felvett drágabolgárúr elvtársad a csúsztatásaiért! Azért csak nyugodtan hisztizzetek! De egy "liberális" miért akar kivételezett eljárást? Miért készít elő nyomásgyakorlást? Ezek nem liberális, hanem bolsevik módszerek!

hóvirág | 2012. január 26. | 14:25:57

„A külföldi és hazai nyomásgyakorlók” nem kevesebbet kérnek, mint hogy a hatályos magyar törvények és a tisztességes gazdasági verseny szabályainak ellenében valaki csak azért, mert ők támogatják, előnyhöz juthasson. Ez az összes európai egyezménnyel, az európai értékekkel szemben áll"
Mondja ezt az, akinek a pártjában minden arról szól, hogy ki kinek a kije, ki kit ismer, ki kit juttat előnyhöz. Szerintem ezt a szót, hogy tisztesség, nem nagyon kellene Selmeczinek emlegetni. Hányingerem van ettől a nőtől (is)!

Normanka | 2012. január 26. | 14:19:13

Tourist | 2012. január 26. | 14:11:19
:-))), a Neked szánt 14:08:29 kommentemből csupán mert offnak gondoltam húztam ki elküldés előtt a nevezett (jegyzem meg, nem illegalitásban működő) szakember nevét :-)))

Normanka | 2012. január 26. | 14:15:52

Tourist | 2012. január 26. | 14:06:49
Sajnos a történelmi tapasztalat szerint nem egy a józanság, nem egy a normalitás. Nem egy az érdek. Nincsen Végső Igazságot Osztó Égi Hatalom. Az EU azt mondja, hogy itt nekünk magunknak kell rendet csinálni egyszer, s ez teljesen igaz; még egyszer nem szabadít fel bennünket idegen erő. Erősen figyelni kell azonban ennek során, hogy ha nem is egységes a végkifejlet, de az eredő a társadalom javára alakuljon. Ezért nem köt tisztességes ember Fidesz-leváltási szövetséget például nácikkal, bármennyire is egy vonaton utaznak ideiglenesen.

Tourist | 2012. január 26. | 14:11:19

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Tourist | 2012. január 26. | 14:09:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Normanka | 2012. január 26. | 14:08:29

Tourist | 2012. január 26. | 14:01:27
Ja értem. Hát ez az úr nem Fidesz-párti, de a tökössége nem azon múlik, hogy széttárja ingét: "ide lőjetek". Még béke van, még lehet büntetlenül kárt okozni az ellenséggé kikiáltott ellenfélnek, s növekszik a "fortélyos félelem", lásd a Kubatov-listák végcélját. Oké, van bőven tapasztalatunk "politológusok" sajátos imbolygását illetően.

Tourist | 2012. január 26. | 14:06:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Tourist | 2012. január 26. | 14:04:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Tourist | 2012. január 26. | 14:01:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Normanka | 2012. január 26. | 14:01:20

Aszúbánnyay | 2012. január 26. | 13:43:42
Nem látszott viccnek, és nem is vettem annak. De amit a kezdő kommentemből a rádióügyön túl ki lehet olvasni: a Ferihegyi Reptér átnevezése ellen érvelő szaktársak elleni Fidesz-akció és hasonlók óta (sőt, Györgyi Kálmán lemondatása óta) lehet tudni, hogy szakemberek, legyenek politológusok vagy doktoridolgozat-bírálók, alappal félnek az egzisztenciális bosszútól, amellyel ma már közpénzből finanszírozott államhatalommal visszaélve pusztítják ki őket, ha nem vonulnak illegalitásba. Az ilyesmi a diktatúrák tipikus működésmódja, és a lakosság csöndes erkölcsi tönkretételéhez tartozik. Csak addig megy azonban, amíg az embereknek van vesztenivalójuk. Utána majd az utcára mennek, mint mi a Klubrádióért; s legalább annyian, mint a lelkes kormánypárti "szabadsághősök".

Plútó | 2012. január 26. | 13:58:23

kibekkelő | 2012. január 26. | 13:42:36

Ha már a muszkákat említetted, ez a Fidesznyik bagázs csak tanulhatna tőlük!
Nem véletlenül engedte Sztálin Ilf és Pertov műveinek megjelenítését. Nem véletlenül engedte Rajkint fellépni. De akár Kádárt is idesorolhatnánk, ő is szelepnek használta Hofit.
Ha ennyit sem tud ez a proforma diktátor, akkor mit? Egy panaszzkodós rádió, mint anno az Ablak című műsor volt, csak a nagyon hitvány és gyáva akarnok szemében lehet veszélyes. Egy valódi kétharmad, ha nincs neki ellenzéke, hát teremt egyet, már csak azért is, hogy jobban kidomborodjon a különbség.
Ha most igazi magyarkodó, meg múltba révedő lennék, kidomborodjékot írtam volna, meg a CHF-et Frannnak titulálnám. Ha szeretnék sznobékhoz tartozni meg is tenném.
Én viszont egy normális állam állampolgára szeretnék lenni.

kibekkelő | 2012. január 26. | 13:52:02

Hol van az a 120 M , amit összeszedett a KR az elmúlt év sajnálkozásaiban.
Ájve?
A "Beszéljük meg" nem tényeket közöl, annyira pozítiv mint a Pax, a Lánchíd vagy bármi más. Ráadásul reaktíválja Gyurcsányt, a legnagyobb imposztort, amit e táj látott.
Armand Hammer 1920-ban elment az akkori SzovejetországokSzövetségébe, látta több millió ember éhenhalását vagy legalábbis tudott róla. Két Fabergé-tojést és a cári korona 8 gyémántját kapta, amit elkönyvelt az USA adóhatósága számára mint az Occidentalm Petrol külső bevételeként ( adó elkerülés).
Adott 80 traktort és furóberendezéseket Leninnek. Megcsinálhatták a propagandát és megmentették a cucilizmust.
Hát erről ennyit.
Autórádió? nem erről szól a történet.

kibekkelő | 2012. január 26. | 13:51:23

A mellékszál az, hogy azok a Ladyk akik kb 80 EUR frizurát készítettnek naponta a befizetéseinkből , és semmi más a napi penzumuk, csak hogy valamit mondjanak a frizura ellében , a lá Barbie fideszbaba, mikor van idejük rádiót hallgatni? Ráadásul ki tudja milyen tolmáccsal?
De idáig nem jut senki. Képzeli valaki azt, hogy Hillary Clinton tudja mi a KL?
Elment Friderikusz nagy mellel 2001ben az USA-ba és mondta, kb 1M hallgatója/nézője van. Kiröhögték. Ez kb. Utah negyede. Hát ennyi.

mirigy | 2012. január 26. | 13:47:44

autopia

A széles látószög csak a betekintési szöget növeli meg nem a résztvevők számát :) De hát ez neked magas :)

Plútó | 2012. január 26. | 13:45:22

Kicsit elkapkodtam!
Olyan árverésre gondoltam, ahol az első éves zsozsót azonnal át kell utalni. Amennyiben nem utalódik, a letét bukva lészen és automatikusan az ezüstérmes fellép a dobogó tetejére. Amennyiben ő sem tud perkálni, mani bukta, aztán utolsó pár előre fuss!

tinácska55 | 2012. január 26. | 13:44:12

..és én még nagybetűvel írtam a nevét!!Egyébkét csak gondolni kell a Danubius,ill.a Sláger rádiókra.Természetesen utólag derült ki,hogy mindkettő mögött egy-egy párt áll.Miért is mondott le Majtényi László?

Aszúbánnyay | 2012. január 26. | 13:43:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kibekkelő | 2012. január 26. | 13:42:36

Hol van az a 120 M , amit összeszedett a KR az elmúlt év sajnálkozásaiban.
Ájve?
A "Beszéljük meg" nem tényeket közöl, annyira pozítiv mint a Pax, a Lánchíd vagy bármi más. Ráadásul reaktíválja Gyurcsányt, a legnagyobb imposztort, amit e táj látott.
Armand Hammer 1920-ban elment az akkori SzovejetországokSzövetségébe, látta több millió ember éhenhalását vagy legalábbis tudott róla. Két Fabergé-tojést és a cári korona 8 gyémántját kapta, amit elkönyvelt az USA adóhatósága számára mint az Occidentalm Petrol külső bevételeként ( adó elkerülés).
Adott 80 traktort és furóberendezéseket Leninnek. Megcsinálhatták a propagandát és megmentették a cucilizmust.
Hát erről ennyit.
Autórádió? nem erről szól a történet.

Plútó | 2012. január 26. | 13:40:28

Az az érvelés, hogy miért nem ajánlott valaki többet, hiszen megtehette volna nagyon jellemző a fidesznyikre. Nem baj, ha hazudunk, majd jönnek az ügyvédek oszt jónapot. Ezek már nem csak a poliiktában rúgnak fel minden szabályt, de az üzleti életben is. Igaz a biznisz világa sem semmi, de egy kis tisztesség mindenhol elvárható.
Amennyiben csak és kizárólag az kapja a frekit, aki a legtöbbet ígéri, nem páylázatot kell kiírni, hanem árverést.
A Fideszt amúgy sem értem. Amennyire magyarkodnak a földdel, a vízkészlettel, nem lehetne magyarkodni a légtérrel is. A légtér nem eladó, nem szennyezhető tovább holmi külföldi érdekeltségű TV, rádió szeméttel.
Fűben, fában, vízben van az orvosság, de a levegő szennyezésre is oda kellene figyelni egy kicsit. Az elektromos szmog, pláne, ha azt semmit mondó tartalommal megspékelve teszik teljesen fölösleges.
A föld, a víz és a levegő sem eladó! Tessék ezt az árpádsávos zászlóra tűzni! Ha már!
A tyúkról meg nem értekeznék, mert még a végén az ő szintjére kerülök. Inkább adjanak neki egy díszdoktorit, de legyen termék kapcsolva hallgatási fogadalommal!

elsore | 2012. január 26. | 13:40:22

autopia | 2012. január 26. | 13:03:18

Neked hányszor kell elmondani, hogy a kiegyensúlyozott tájékoztatás nem pénzügyi kérdés? És ha egy tendert meg tud nyerni egy utcáról beeső noname cég, ott baj van a tendereztetők szaktudásával is.

loewe | 2012. január 26. | 13:30:25

A Selmeczi a buta szőke nő tipikus esete, egy értelmes igaz mondatot nem mondott az elmúlt években.

Amennyiben ez a hír az Autórádióval igaz, akkor a Hatóságnál és a kiírásnál ill. az objektív értékelésnél volt mutyi. Ezt üzenem a hatóság vigyori butuska szóvivőnőjének és a szőke selmeczinek is...

Normanka | 2012. január 26. | 13:26:16

Tourist | 2012. január 26. | 12:59:18
Megjegyzését nem értem. Nem dolgozom a Fidesznek, milyen alapon állítja ezt? Az Ön bejegyzéseivel lényegében egyetértek. Az az állításom, hogy eleve a Klubrádió kigolyózására szerveződött az akció, teljesen jogos az ellene való bel- és külföldi politikai tiltakozás, és minden álszakmai és álüzleti magyarázkodás Selmeczi, Kiricsi és hasonlók részéről szánalmas és undorító mellébeszélés. Jól látható volt ez az ATV Egyenes Beszédjében is.

tinácska55 | 2012. január 26. | 13:18:58

Na,ezt kommunikálják mindenhol.HAZUGSÁG,minden,amit Selmeczi nagyasszony mond....És ezt elhiszi mindenki,aki mellettük tüntetett.

wagabond53 | 2012. január 26. | 13:17:38

És a Selmeczinek három diplomája van!

kerpeter | 2012. január 26. | 13:14:17

autopia
Azt azért elmagyarázhatnád, mitől lesz több ember a tüntetésen, ha széleslátószöget használunk? Többen férnek bele a képbe, de ez még nem sokszorozza meg a ténylegesen jelen lévők számát...

darus | 2012. január 26. | 13:14:02

Bamberg | 2012. január 26. | 12:04:05
"Akárhogyan is raguzzuk, a tender az tender, aki pedig a legtöbbet ígéri, az nyer."

Szánalmas ahogy véded a védhetetlent!Ha a Klubrádió a legtöbbet ígért volna,
akkor az lett volna a gond és most Kiricsi azt szajkózná hogy irreális volt az összeg ez nem vállalható.A sapka tipikus este,ha rajta van az a baj, ha nincs akkor meg az.Egy a lényeg a rádió megszüntetése,mert kritizálni merészeli a fősámánt.Az meg egyenesen nevetséges hogy olyan médiahatóság van ahol csak az uralkodó maffiapárt komisszárjai ülnek,ezért lóg ki az egész ügyben a lóláb.

4elefánt | 2012. január 26. | 13:06:50

Nem tudom, hogy a katólíkuss rádió hogyan kapott frekvenciát és megnyerheti -e egyszer vele szemben demokratikusan valaki a vesenyt, aki 80% zenés műsort fog ajánlani?
Persze a katolikuss rádiőért is egy jelentős külföldi lobbi harcolt, mégis nyerhetett!
Ez a szőkeség tényleg az eszétől nem talál érveket!

LeftSide | 2012. január 26. | 13:03:54

Gondolom, az első meghívott az új rádiócsatornán a Nemzet Gojostóla lesz, aki majd elmondja, milyen fontos az átláthatóság mellett a szép magyar beszéd a rádiózásban.

autopia | 2012. január 26. | 13:03:18

Amikor megattam a cikkben a csatolt fenykepet az örökmecsesnel elfogott a röhöges azon, hogy egy szeleslatoszögü optikaval probaltak megsokasitani magukat... tengernyi nep.
A cikkben a radiokrol leirtakhoz annyit, hogy az, hogy aki nyert annak megsincs penze az nem elöször fordult elö. Ilyenkor a biztositekokat (voltak ilyenek?) szepen visszatartva el kell öket zavarni. De azert pontosan kell fogalmazni: ök nem a frekvenciat aruljak, hanem esetleg annak a nyertes palyazat szerinti feltetelek betartasa mellett a hasznalati jogat.
Ugyanezt kicsit erthetöbben ugy is csinalhatnak, hogy megalakitjak a palyzat szerinti radiot, majd azt, mint vallalatot eladjak. A kötelezettsegekkel együtt.
Akar a Klubradio is megvehetne öket, ha ezeket a kötelezettsegeket vallalni tudja...
Ha nem talanak vevöt, akkor vagy sajat maguk üzemeltetik tovabb, vagy visszaadjak a frekvenciat es arra uj palyazatot kell kiirni. En igy csinalnam. Az elbiralast pedig elöre köbe vesett objektiv szempontok alapjan, a boritekok kinyitasa utan teljesen nyilvanosan. Nem boritekbonto bizottsag kell hanem egy közjegyzö.

Tourist | 2012. január 26. | 12:59:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Normanka | 2012. január 26. | 12:43:53

Egy politológus ismerősöm szerint az egyik lehetséges háttér-forgatókönyv, hogy az Autórádió-fantomnak beígértek annyit, hogy kicsit azért rádiózhatnak is, de a lényeg a Klubrádió kicsavarása az éterből. Szerinte a blöfftechnika és a nyerészkedés egyvelege az ügyben a Fidesz alapjellemzője, látatlanban tudható, hogy Fidesz-programozta akciózás folyt. Ezt most több oldalról indiszkréció követi: az Autórádió természetesen nem kapja meg, amit ígértek neki, és még egy alibi-hetet sem fog tudni rádiózgatni, rövidesen nem lehet annyi zsarolást kifejteni ellenük, hogy magukban tartsák az ügyet nevestül; a legunintelligensebb mellébeszélők pedig az utasításra felmutatott szószátyárságuk mellé nem tudnak színvonalasan hasalni, és ezzel akaratlanul megerősítik a háttérre vonatkozó sejtéseket. Selmeczi megszólalása ehhez önmagában elég. A politológus arra a kérdésre, miért nem akarja nyilvánosságra hozni a nevét, azt válaszolta, hogy majd ha a Schmitt-dolgozatot bírálók meg merik ezt tenni, tán akkor, de ő is félti az egzisztenciáját a Fidesztől.

Tourist | 2012. január 26. | 12:40:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Tourist | 2012. január 26. | 12:38:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

harunalrasid | 2012. január 26. | 12:32:32

Bamberg | 2012. január 26. | 12:04:05
ülj le, fiam, elégtelen.
1. 2009-ben nem volt médiahatóság. 2. 2009-ben nem volt kormányérdek az egyetlen ellenzéki hang elhallgattatása. 3. 10 év tapasztalata van egy ilyen ajánlat megtételének. 55 millát még talán ki lehet termelni. 4. egy borversenyen, ahol azért ítészek ülnek a zsűriben, a legmagasabban és legalacsonyabban pontozott borok automatikusan kiesnek. 5. honnan tudta egy nevenincs cég, hogy mennyit kell ajánlania - bocs, ígérnie - a nyeréshez? mert hogy fingja nem volt arról, hogy' is kell egy ilyet üzemeltetni, a pénzt kitermelni, az, ugye, még neked is világos? 6. több zenei műsor és a turistákat kiszolgáló idegen nyelvű hírek szerepeltek az üzleti tervükben. hja, ha profilt is váltanak...meg kurva sok turista hallgat itt híreket...

kulákgyerek | 2012. január 26. | 12:25:19

mutyi ország mutyi miniszterelnök mutyi barátnőinek mutyi rádiója

harunalrasid | 2012. január 26. | 12:25:08

kiricsi karola vért izzadt, hogy bármi értelmes magyarázatot tudjon adni a médiahatóság döntésére. hát, nem is tudott.

2székközött | 2012. január 26. | 12:11:33

Államilag támogatott üzérkedés a 200 milkával........

Ezellen szalonnamárijáék nem is akarnak semmit tenni??

beagleboy19741121 | 2012. január 26. | 12:10:23

Bamberg | 2012. január 26. | 12:04:05

Mi a jobb ha igérek neked 75 millát ,de nem adok 1 kanyit sem
vagy adok neked 45 millát.Melyik tetszene jobban?
Ahogy anyukám mondta volt.Fiam az a legszegényebb aki már ígérni sem tud.

Bamberg | 2012. január 26. | 12:04:05

Akárhogyan is raguzzuk, a tender az tender, aki pedig a legtöbbet ígéri, az nyer. Ezen túl semmit sem kell túllihegni, pedig nekem sem tetszik az "ukrán szál"! A frekvencia nem továbbadható! Érdekes, hogy mostanában mennyit rugózik a baloldal ezen. Emlékeim szerint abban az ominózus nyolc évben általános gyakorlat volt az állami tendereknél, hogy sosem a legtöbbet ígérő nyert (azt gyorsan kizárták a pályázatból!), hanem a fukarabb! Az sosem verte ki a biztosítékot itt, én legalább is nem olvastam erről. Vagyis ott (balon) és akkor valóban állami szinten ment a mutyi. Talán ezért is ígértek keveset, mert ők még ott tartottak, hogy a legtöbbet ígérő nem nyer. Egyébként tartsuk mértékadónak drágabolgár úr 2009. október 28-i Bolgár így fogalmazását: „Milyen alapon döntenek arról, hogy ki működtesse a rádiót, kapja meg a frekvenciát? Az egy verseny kérdése, nem lehet azt mondani, hogy Danubius és Sláger, illetve a tulajdonosok jól csinálták, ezért örökre az övék. Nem, ki van írva, hogy ennyi évre kapják meg, s utána egy pályázatot hirdettünk, aki a legtöbbet ajánlja, s a legjobb feltételeket, azét fogjuk elfogadni.”

Bion | 2012. január 26. | 11:52:05

T. szenátorasszony, drága kiflicsücskös nagysád!
Hadd kérdezzem meg az álláspontját, hogy az egyik vasútfelújítási projekt pályáztatásánál, amikor kiderült, hogy a közgép ajánlatával a labdába sem rúghat, miért vonták vissza a pályázatot, írtak ki újat 40 milliárddal drágábban és oly módon, hogy csak a közgép nyerhetett és mit tesz isten, meg is nyerte.

weiner | 2012. január 26. | 11:45:47

Selmeczi és még inkább Orbán szerepvállalása és atonos érvelése - a törvényekre és az ajánlatra való hivatkozás - azt mutatja, hogy az ügyet nem a médiahatóságnál, hanem a kormányzati kommunikáció központjában menedzselik. Öngól, de hatalmas, gazdasági (és politikiai?) korrupció erős gyanújával.

Egri Károly | 2012. január 26. | 11:44:05

Ukrán szál,ugyan már! Odaítélték nekik,most meg valamelyik Fidesz közeli milliárdos megveszi tőlük. Mindenki jól járt és szerintük a demokrácia és a sajtószabadság sem sérült. A trükk átlátszó,de a 2/3 birtokában ennél nagyobb gazságokat is elkövettek mégpedig szemrebbenés nélkül!

Pixy | 2012. január 26. | 11:38:20

fFranky | 2012. január 26. | 11:30:04

Ne reménykedj, nem fogja senki huszadszor is elmagyarázni, mi az összefüggés a reklámszerződések és egy rádió üzemeltetési, valamint egyéb költségei között.
Maradsz jelen állapotodban, de remélhetőleg legalább szobatiszta vagy, és az is valami.

fFranky | 2012. január 26. | 11:30:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

marsalfia | 2012. január 26. | 11:23:24

Na most kellene azonnal kirúgni az összes érintettet aki ilyen "feltételekkel" megítélte ennek a társaságnak ezt a frekvenciát. Nem alapvető dolog, hogy megvizsgálják, hogy van-e fedezet az üzemeltetésre? Akkor mit vizsgáltak? Hogy le tudják-e tenni a zsozsót a szlaiannamari zsebébe, vagy hogy hány fideszes barát van a környezetben? Utálatos világ. Hánynom kell tőlük.

JFK2008 | 2012. január 26. | 11:21:25

Ebből világos, hogy mennyire megalapozatlan volt a 73 mFt-os frekvenciahasználati díj, amit az Autórádió ígért. A bűnös azonban a Médiahatóság, mivel kötelességük lett volna a mérlegelni, hogy a beígért díj mennyire realisztikus. Különösen annak fényében, hogy a frekvenciahasználó Klubrádió jóval kevesebb frekvenciahasználati díjat ígért a hirdetési piac ismeretén alapuló tapasztalat alapján. Ezzel szemben pimaszság az,hogy a Médiahatóság arra hivatkozik, hogy 8 mFt-tal magasabb frekvenciahasználati díj esetén a Klubrádió nyert volna. A Klubrádió adta a reális, még üzletileg is végrehajtható, ajánlatot.

Az egyetlen megoldás, hogy a Médiatanács inkompetens és szemtelen vezetése lemond és alázatos bocsánatkérés mellett befelyezik a Klubrádió ellenes politikai hajszát nekik ítélve a frekvenciahasználat jogát.

budapestigyors | 2012. január 26. | 11:18:27

Ez a Selmeczi nevű egysejtű annyira, de annyira okos...

Szaladó | 2012. január 26. | 11:17:27

Ilyen helyes kis nők tudhatnák, hogy mit hova kell csúsztatni.
Kiricsi Karola: „az Autórádió Kft. nem adhatja el a frekvenciát, mert az még nincs a tulajdonában.” - A tulajdonos a céget akarja eladni a megnyert pályázattal együtt.
„Magyarországon ma már a teljesítmény, az igazi munka számít, nem pedig az, hogy a világ melyik sarkából ki mellett mekkora hatalmak emelik fel a hangjukat – zárta közleményét Selmeczi Gabriella.” – Hol a teljesítmény az Autórádió mögött. Miért „emeli fel a hangját” a Fidesz az Autórádió mellett, ha nem számít?

ymre | 2012. január 26. | 11:14:27

Selmeci Gabriella megint kontraproduktív a FIDESZ számára: egy olyan vezetés, amely maga hoz törvényt a médiumokról, kizárólag a saját embereivel dönt a média minden kérdéséről, majd a jogállamra hivatkozik, az nem több az alvilágnál. Öreg, az a törvény, hogy te védelmi pénzt fizetsz, vagy meghalsz. S utána erre a törvényre hivatkozik: nem megmondtam?

Én tényleg nagyon szeretném, ha okos, kompromisszumteremtő nők valódi hatalmakkal élnének a politikában. De Selmeci ordító ostobasága és gátlástalansága, Szalay minősíthetetlen akarnoksága és terroja, Kiricsi folyamatos hazudozásai, Szily sűrű politikai butasága, alkalmatlansága nem csinálnak nagy kedvet ehhez. Hol tartanának ezek a nők a versenyszférában? Ugyanott, ahol Deutsch Tamás. Szóval, ez az említett négy nő a politika dajcstamásai immár. Nem a maguk karrierje itt a tét: a nők megbecsülhetősége.

mellesleg | 2012. január 26. | 11:12:45

Egy tojógalambnak is több esze van mint ennek a Selmeczinek. Ez egy adottság, mit tegyünk, ha így született. Az igazi baj az, hogy hülyének néz mindenkit és ezt megteheti. A háttérben Szalai Annamária meg elégedetten dörzsöli a kezeit. Az alkotás megszületett és működik.

Pixy | 2012. január 26. | 11:06:44

Az nyilvánvaló, hogy a két tyúk stróman.

beagleboy19741121 | 2012. január 26. | 11:02:25

Na szóval.......................
áááááááááááááááááá
minek ?
kinek?

HIRDETÉS


A Klubrádióban
Szabó Bernadett
Sajtókörökben terjedő hírek szerint a 95,3 MHz-es frekvenciát elnyerő Autórádió Kft. vezetése fontolgatja a cég értékesítését: kétszázmillióért eladnák azt – és ezzel a megnyert 95,3 MHz-et – írja az atv.hu. Igazolódott az – erről a Népszabadság számolt be január 14-én –, hogy az Autórádió mögött a korábban jelentős adósságot fölhalmozott Roxy Rádió áll. Az Autórádió többségi tulajdonosa és egyben egyik ügyvezető igazgatója, Tamás Hajnalka a Roxy Rádió ukrán tulajdonosának a közeli munkatársa volt. Az ukrán tulajdonú Roxy tavaly februárban azért szüntette be adását, mert nem fizette ki 91 millió forintos műsorszolgáltatási díját.

Az atv.hu megkeresésére Tamás Hajnalka nem cáfolta, de nem is erősítette meg az információt: „Egyelőre nem nyilatkoznék semmilyen kérdésben […], mivel most a Klubrádió fellebbezése tart” – mondta. Arra, hogy ellentétben a Klubrádióval az Autórádió miért nem hozta nyilvánosságra saját pályázatát, ezt mondta: „Erre megvannak azok a törvényi szabályok, amelyek alapján nyilvánosságra kerül a tartalma”. Arra, hogy igaz-e, miszerint az Autórádió nyertes pályázatában benne van a Roxy mint a műsorszolgáltatás lehetséges elnevezése, nem kívánt válaszolni. Közölte: ahogy azt a törvény is előírja, a pályázat úgyis nyilvánosságra fog kerülni. „Majd a jövőben természetesen mindenre választ fogok adni, és úgyis kiderül minden, amire a nagyközönség kíváncsi” – tette hozzá.

Az atv szerint a cég – a Rádió 1, a Rise FM és a Face FM mellett – magát a Klubrádiót is megkereste az Autórádió eladásával. A Rádió 1 ügyvezető igazgatója, Erdélyi Krisztián sem volt sokkal bőbeszédűbb Tamás Hajnalkánál. „Nem tudom megerősíteni” – felelt azon kérdésünkre, hogy szeretnék-e megszerezni az Autórádiót és így a 95,3 megahertzes frekvencián a sugárzási lehetőséget. Arra határozott nemmel válaszolt, hogy az Autórádió vezetése megkereste-e őket egy eladási ajánlattal. Azt, hogy a két cég között volt-e bármilyen tárgyalás az ügyben, annyival kommentálta: „Nem szeretnék erről nyilatkozni.”

HIRDETÉS

A Klubrádió a következőképpen reagált: "A Klubrádió részéről határozottan állíthatjuk, hogy nem jött létre semmilyen megállapodás a Klubrádió és az Autórádió között. Ennek több oka van: Egyrészt nincs kétszázmillió forintja a Klubrádiónak a vásárlásra. Másrészt értelmetlen lenne 200 milliót költeni egy olyan frekvenciára, amelyet irreális feltételekkel nyert el az Autórádió. Az Autórádió bevállalt évi 75 millió forint +áfa műsorszolgáltatási díjat, ami a mai piaci viszonyok között kitermelhetetlen. Harmadrészt az Autórádió által elnyert frekvenciapályázat olyan műsorprogramot kínál, ami a Klubrádió számára lényegében teljesen értéktelen. Még sokan nem értik, hogy a hallgatók nem a frekvenciát hallgatják, hanem a műsort, de a Klubrádió továbbra is ehhez az értékrendhez tartja magát. Emellett a Klubrádió nem adta fel a reményt, hogy a Fővárosi Ítélőtábla megváltoztatja vagy megsemmisíti a Médiatanács által a pályázat elbírálása során meghozott, többszörösen jogszabálysértő döntést."


A Klubrádió védelmezőinek tüntetése a Batthyány-örökmécsesnél
Népszabadság - Kurucz Árpád
Kiricsi Karola a kockázatokról és a mellékhatásokról

Kiricsi Karola az Egyenes Beszéd című műsorban felhívta a figyelmet, hogy az Autórádió Kft. nem adhatja el a frekvenciát, mert az még nincs a tulajdonában, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság ugyanis még nem kötött vele szerződést. Az NMHH Médiatanácsának szóvivője hangsúlyozta: a frekvenciára kiírt pályázatokat nem csak a díjajánlat alapján értékelték, több objektív és szubjektív kritérium is volt. Kiricsi Karola elmondása szerint a pályázati kiírás alapja 50 millió forint volt, a Klubrádió 55 millió forintot ajánlott, az Autórádió Kft. viszont 75 milliót. Óriási kockázat ilyen alacsony ajánlatot tenni – tette hozzá a szóvivő. Az Autórádió Kft. új szolgáltató, de Kiricsi Karola szerint korábban a Sláger és Danubius esetében is új szolgáltatók nyerték meg a pályázatot. Az NMHH szóvivője szerint a Klubrádió is megtehette volna azt, amit a Rádió Juventus Kft., amely a 95,3 frekvencia mellett a 103,9-re és a 89,5-re is beadta pályázatát.

Érdekes egybeesések – Ukrán szálak a háttérben

A két Autórádió-tulajdonos, Tamás Hajnalka és Szerémi Nóra a december 20-i eredményhirdetés óta bujkál a nyilvánosság elől, személyesen, telefonon, elektronikus levélben több alkalommal kerestük őket, mindhiába. A székhelyként megjelölt Bécsi úti irodában egyéni ügyvédek dolgoznak, oda több mint húsz cég is be van jegyezve. A héten is megpróbáltuk felvenni velük a kapcsolatot, de az iroda asszisztense azt mondta, jelenleg nem tartózkodnak ott, csak visszahívást tud ígérni.

Elértük Mészáros Lajost, az Autórádió Kft. korábbi ügyvezetőjét (a cég 2011 januárjában alakult). A budaörsi lakcímű kereskedő lapunknak annyit mondott, hogy már tavaly nyáron, július végén kiszállt az Autórádió Kft.-ből. Ez azután történt, hogy a lengyel tulajdonosi hátterű Alagút Média Kft. – melynek Mészáros jelenleg is az ügyvezetője, s ugyanúgy a Bécsi úti ügyvédi iroda címére jegyezték be – eladta az Autórádiót Tamás Hajnalkának és Szerémi Nórának. Ez a cégbírósági adatok alapján július 27-én történt. E dátumnak jelentősége van. A Médiatanács ugyanis július 21-én tette közzé a három budapesti kereskedelmi frekvenciára (közte a 95.3-ra) szóló pályázati felhívását.

Többen a Roxy visszatérésére következtettek abból, hogy Tamás Hajnalka korábban a Roxy Rádiót üzemeltető ukrán cég ügyvezetőjének, Alexander Skvortsovnak a jobbkeze volt. A Roxy Rádió 2008-ban került ukrán érdekeltségbe, amikor a Jurij és Natalija Ljascsenko tulajdonában lévő Pilot Hungária Kft. vásárolta meg a céget.

A Roxy tavaly februárban „némult el”, miután a Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság 2010 decemberében felmondta a szerződését, mert több mint 91 millió forintos műsorszolgáltatási díjtartozást halmozott fel, a Roxy Rádió Kft. jelenleg felszámolás alatt áll. Felettébb érdekes, hogy az online cégadatok szerint a Roxy megvásárlásakor a Pilot két ukrán tulajdonosának „kézbesítési megbízotti cége” 2008. júniustól 2009. februárig egy ügyvédi iroda, amely a 1036 Budapest, Bécsi út 52–54. címen található. Vagyis pont ugyanott, ahol 2011 februárja óta az Autórádió Kft. székhelye van.

A tájékozott Selmeczi Gabriella a mutyiországról nyilatkozott

Az NMHH szóvivője annyit közölt a felettébb érdekes értesülésekkel kapcsolatban, hogy az Autórádió Kft. nem adhatja el a frekvenciát. Szokatlanul harciasan állt viszont ki a nagy nyilvánosság előtt ismeretlen, és a jelek szerint a háttérben sajátos ügyleteket előkészítő frekvencianyertessel kapcsolatban a Fidesz nevében Selmeczi Gabriella, aki a Klubrádió ügyéről azt írta: „A külföldi és hazai nyomásgyakorlók” nem kevesebbet kérnek, mint hogy a hatályos magyar törvények és a tisztességes gazdasági verseny szabályainak ellenében valaki csak azért, mert ők támogatják, előnyhöz juthasson. Ez az összes európai egyezménnyel, az európai értékekkel szemben áll – tette hozzá. – Ha valaki pályázik egy frekvenciára, akkor olyan ajánlatot kell beadnia, amellyel nyerni tud – hangsúlyozta a Fidesz szóvivője, hozzáfűzve, hogy „ha töredékét akarja fizetni, mint valaki más, akkor hiába állnak mögé a szocialisták vagy bárki a világ bármely tájáról, a hatóság nem hághatja át a magyar jogrend határait, és nem sértheti meg a tisztességes verseny szabályait. Ebben a versenyben a szabályok szerint kell nyerni, nem pedig politikai kapcsolatok révén.”

Selmeczi Gabriella többször megszólalt a fantomnyertes érdekében. Közleményét is így zárta: „Éppen ezt a mutyiországot szeretnénk végre magunk mögött hagyni. Magyarországon ma már a teljesítmény, az igazi munka számít, nem pedig az, hogy a világ melyik sarkából ki mellett mekkora hatalmak emelik fel a hangjukat – zárta közleményét Selmeczi Gabriella.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    105 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS