belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Jobbik: 'Nem félsz, bankár?'

Az egyoldalú törlesztőrészlet-emelések miatt tiltakozott a Jobbik Magyarországért Mozgalom hétfőn Budapesten, a Pénzügyminisztérium és a bankszövetség szomszédos székházai előtt.

MTI| 2009. augusztus 4. |77 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

özvegylegény | 2009. augusztus 8. | 15:29:32

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Moliere | 2009. augusztus 6. | 01:20:42

"Nem félsz, bankár?" -- ez a politikai jelszó?

Úristen, micsoda söpredék.

Rá Dios | 2009. augusztus 5. | 08:59:11

Megnéztem a videót. Elküldjük a bankokat, a bankosokat, a multikat, mindenkit? nahiszen...
Egy régi lengyel vicc jutott eszembe. Állnak hajnalban az emberek a húsbolt előtt, mondják, lesz hús. Kijön a boltvezető és a tömeg helyeslése mellett elküldi a zsidőkat a sorból. Pár óra eltelik, hús nem jön, a tömeg csalódottan szétszéled. "Már megint a zsidők jártak jól!", morogják többen.

kunta:kinte | 2009. augusztus 4. | 23:15:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kunta:kinte | 2009. augusztus 4. | 23:12:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

spartacus | 2009. augusztus 4. | 20:33:00

Villon | 2009. augusztus 4. | 20:24:28

Egyebkent az ilyen tekintetben legfejlettebb USA-ban is vannak problemak, Obama most szeretne nehany torvenyt megvaltoztatni/hozni ezzel kapcsolatban. De meg mindig azt tudom mondani, hogy egyeni dontes, hasznalod-e a bankok szolgaltatasait, vagy nem. Ha igen, olvass el minden papirt, amit eled tesznek, mielott alairod.
Ehhez sem vagyunk hozzaszokva, megszoktuk, hogy utolag reklamalunk. Ez egy kokemeny uzlet, a penztartol valo tavozas utan csak a kuss az egyetlen opcio.

En egy heten 3-4 hitelkartya ajanlatot kapok, megis, van ket debitkartyam es egy hitelkartyam, es bar nem vagyok gazdag, de igyekszem mindig legalabb a fele penzt a kartyan tartani. Mert tudom, nem ingyen van, egyszer vissza kell majd fizetni.

spartacus | 2009. augusztus 4. | 20:29:26

Villon | 2009. augusztus 4. | 20:24:28

Igen, a PSZAF nem remekelt az elmult idokben. Ha jol emlekszem Bajnai el iz zavarta a fenebe a vezetojet. Igaz, ha kartel van, akkor a Gazdasagi Versenyhivatalnak sem artana kapkodnia magat. Kb. ennyi, amit az allam megtehet, a tobbi a piac gondja. Ezert javasoltam Ausztriat.
Masreszt lassuk be, Magyarorszagon lenyegesen kozkazatosabb hitelezni, mint pl. Nemetorszagban. A (vissza)fizetesi hajlandosag kozott eleg jelentos differencia van, nem a magyarok javara.

Villon | 2009. augusztus 4. | 20:24:28

spartacus
A "bank" azert dolgozik akkora kamattal, amivel akar, mert tenylegesen nincs konkurrenciaja.Errol batorkodtam szolni.Az viszont a bank dolga (jobb helyeken legalabb is), hogy kolcsont bizonyos feltetelek mellett folyositson. Ami pedig a tablazatot illeti az az allam dolga, nem egy embernek a munkaja es sok alapveto arucikkre meg kellene csinalni, ahogy pl amerikaban is letezik. En egyebkent "hitelkepes" vagyok, a velemenyemet nem magamert irtam.

spartacus | 2009. augusztus 4. | 20:06:07

Józsi | 2009. augusztus 4. | 16:30:43

Kerdesedre egy valasz: Orban Viktornak. O kezdte ezt az egeszet, es az orszag butabb, vagy szebben kifejezve: a dolgokat egyszeruen lato fele be is dolt neki.

spartacus | 2009. augusztus 4. | 20:03:30

Villon | 2009. augusztus 4. | 18:06:43
"Tovabba, ha letezne az interneten egy "osszehasonlito tablazat"
a "bankok szolgaltatasairol es a hozzakapcsolodo koltsegekrol", "

Mi tart vissza, hogy elkeszitsd?

En ha barmit vasarolok, a neten utanajarok, hol mennyi. Miert ne lehetne ezt a hitellel kapcsolatban is megcsinalni. Gondolom azert, mert a legtobb hitelfelvevo epp, hogy csak hitelkepes, igy nem nagyon valogathat a bankok kozott. Akkor viszont nem kellene sirni. Egy kicsit olyan "Velencei kalmaros" erzesem van.

spartacus | 2009. augusztus 4. | 20:00:57

(csillag) | 2009. augusztus 4. | 17:39:19

Ott a pont, teljesen jogos.

spartacus | 2009. augusztus 4. | 19:59:59

Villon | 2009. augusztus 4. | 18:06:43

A bank akkora kamattal dolgozik, amekkoraval akar. Ha nem tetszik, nem veszel fel kolcsont. Vagy menj at Ausztriaba, vegyel fel kolcsont euroban! Ilyen egyszeru. Es ertheto a magas kamat, hiszen nagyon nagy a kockazat, hogy bedol a hitel. A magyarnak csak az a fontos, hogy megkapja a hitelt, aztan "majd lesz valahogy".

spartacus | 2009. augusztus 4. | 19:58:19

Varom, hogy mikor lonek le a Jobbikos bergyilkosok egy bankvezetot. Politikusokkal mar probalkoztak (Magyarok Nyulai), szerencsetlen romakat hetente olik, ugy tunik, a kovetkezo a bankok vezetese lesz.
Idiota barmok.

PUBI | 2009. augusztus 4. | 19:55:19

Az ötlet szép,de hát a pénz beszél a kutya ugat,ismerős ugye?Próbálj meg kenyeret venni ha nincsen pénzed.

kutykuruty | 2009. augusztus 4. | 18:31:50

"Nem kötelező hitelt felvenni."
Nem, viszont a fizetésedet ált. kötelező ott tartani kamatadóztatni, elkezeltetni.

Villon | 2009. augusztus 4. | 18:06:43

Ugy latom, hog a "bankok megregulazasara" tett megjegyzesemet nem ertettek meg a tisztelt hozzaszolok. Nos erthetobben megmagyarazom.
--Ami pedig a bankokat illeti, az "allami bank" elere is ki lehet nevezni olyan hozzaerto es jol megfizetett managert aki erti a dolgat. Ugy is mondhatnam, lehetne a bankokat az ugyfelek erdekeben VERSENYRE KENYSZERITENI , ha akarnak... --
Tehat tetelezzuk fel, hogy egy "allami bank" elen egy jol fizetett es tehetseges manager all.
HA AZ ALLAM UGY AKARJA??!!(tetszik erteni?), akkor ennek a "banknak" nem kotelezo(mondok egy telefonszamot) 10 szazalekos profittal dolgozni, mondjok az 5 is eleg. Tovabba, ha letezne az interneten egy "osszehasonlito tablazat"
a "bankok szolgaltatasairol es a hozzakapcsolodo koltsegekrol", nyilvanvalo, hogy az ugyfel a szamara jobb bankot fogja valasztani. Ugyanez vonatkozna(?)
a tobboldalu allami/magan biztositokra. Szoval "lehetne"....

immortal | 2009. augusztus 4. | 18:06:40

Ez hülyeség. Miért kell tüntetni a bankok ellen? Nem kötelező hitelt felvenni. A pisztolyt a fejükhöz nyomták? Aztán meg megy a rongyrázás a hiteles suzukival, lakással. Most is a corából jövök és nyomulnak az emberek ezerrel. Hitelből, amit majd vissza kell fizetniük.

(csillag) | 2009. augusztus 4. | 17:39:19

Moderálási alapelvek- komment törölve -

miskun | 2009. augusztus 4. | 17:20:04

Mogyoróország a mogyoróké!!!
Aki nem mogyoró, hanem dió, azt megeszik a tőkés mókusok!
De mi tökös mókusok vagyunk, és nem adjuk a mogyorónkat!
A mi mogyorónk a mi mogyorónk és nem másé!
Nem Vona kodok eztet lózungolni, ha kell, éjjel és nappal!

strogg | 2009. augusztus 4. | 17:15:39

gondolom a romákat is nem-fasiszták ölik magyarorzságon.
És a legtöbb lopást nem cigányok csinálják?
Kettő, ha tudod kik ölik a romákat, máris gazdagabb vagy 100 millával. Ha meg nem tudod, akkor ne állíts.

meg nem-fasiszták menetelnek piros-fehér lepedök alatt.
Az árpád házi zászló nemzeti jelképed neked is, ha magyarnak tartod magadat. Tehát nem lepedő. Látod? A saját néped múltját gyalázod, és elvárod, hogy veled értsenek egyet.
meg nem fasiszták siratják a nyilas turol-madarat id.
A turul nem nyilas, lsd fentebb
vagy.. kérdezd csak meg a szomszédod mi a véleménye a romákról?
Mivel az ország lakosságának 91%-a utálja őket (MTA adat) így erősen esélyes, hogy utálja majd őket.
csak úgy általálban. vagy a melegekröl?
A melegekkel semmi bajuk, amig nem lila tangában vonaglanak az andrássy úton.
vagy a románokról?
Semmi, köszönjük szépen, a románokkal nem szokott baj lenni.
vagy a szlovákokról?
Velük sem. Slota agyhalott, ezt ők is tudják, meg mi is :)
meg azt hogy mire tartja a magyar nemzetet?
Mint magyar ember, igenis nagyra tartom. De ez minden magyartól elvárható ugyebár, ahogyan a franciák is elvárják, a németek, az nagolok, amcsik, stb... És ők ugyebár nem fasiszták ;)
meg hol vannak magyarország határai?
Közigazgatásilag ismert.
A trianon előtti állapot pedig jelképe lett a nemzetnek, és a nemzet meggyalázása elleni fellépésnek. Például az olyanokkal szemben, akik lepedőnek nevezik népünk legelső zászlaját. ;)
vagy nézd meg az autókat a városban. hánynak van nagy-magyarország térkép a kocsiján?
Soknak, sőt az enyémen is van. Netalántán egy matrica alapján ítélsz meg embert? Nos ez tényleg náci vonás. (innen egy lépés, hogy kötelező legyen a sárga, csillag alakú matrica, nemigaz?)
hányan szimpatizálnak a meleg-verökkel, a vonyító gárdával, a magyarok nyulaival?

A magyarok nyulairól egyelöre még azt sme tudjuk, hogy létezik-e. A gárda mint mozgalom létezik, legfeljebb neked csipi a szemedet. Nembaj, majd megszokod.
A meleg verőkkel viszont meglepően sokan szimpatizálnak, pártállástól függetlenül. Sokak szemét zavarja a lila tangás buznyák riszálás az utcán.
na ne mondd már hogy ez is a bal-lib sajtó kitalációja..
Nem, nem az. Csak felerősítik, és mesterségesen gerjesztenek egy hisztáriát, amit az olyanok mint te fenntartások nélkül be is nyelnek.
Erre mondtam, hogy ha holnap lendvai elvtársnő mást mondana, hirtelen szerinted sem lenne ennyi fasiszta.
Egyelőre balos vágyálom az a fasiszta horda amit el akarnak hitetni a közvéleménnyel. Mondjuk már az 1950-es évek óta fasisztáznak, miből gondolod, hogy több értelme van most? Vagy ha 50 év alatt nem sikerült levadászni őket akkor két eset van.
1. valamit nagyon rosszul csinálnak 50 éve.
2. kamu az egész, és ezért "nem sikierül kiiratani a fasizmust"

Szálljunk már le a földre.

libertyMUC | 2009. augusztus 4. | 17:02:46

strogg | 2009. augusztus 4. | 16:35:24

gondolom te nem komolyan gondolod hogy a fasisztázóknak nincsen érveik? gondolom a romákat is nem-fasiszták ölik magyarorzságon. meg nem-fasiszták menetelnek piros-fehér lepedök alatt. meg nem fasiszták siratják a nyilas turol-madarat id. vagy.. kérdezd csak meg a szomszédod mi a véleménye a romákról? csak úgy általálban. vagy a melegekröl? vagy a románokról? vagy a szlovákokról? meg azt hogy mire tartja a magyar nemzetet? meg hol vannak magyarország határai? vagy nézd meg az autókat a városban. hánynak van nagy-magyarország térkép a kocsiján? hányan szimpatizálnak a meleg-verökkel, a vonyító gárdával, a magyarok nyulaival?
na ne mondd már hogy ez is a bal-lib sajtó kitalációja..

a véleményem: egy pártra mint az SZDSZ szüksége lenne ennek az országnak. egy kis toleranciára, liberalizmusra. nem szabadna csak a gazdasági válságot a nyakukba akasztani. de én szívesen látnék egy klasszikus anarchsita pártot is, pacifista és környezetvédö zöldeket, a kalóz pártot.. és mindenkit aki nem kezd el nemzetieskedni, nem tartja magát különbnek mint a szomszádja és nem döl be félagyú brüsszeli nagyasszonynak meg húsvétinyúl-szemü gabikának.

strogg | 2009. augusztus 4. | 16:35:24

libertyMUC: reagáltam, mivel a fasisztázók oldalán sem hemzsegnek az érvek, csak fasisztáznak ész nélkül.
Ha kell, ha nem. És tudod mi a legszomorúbb? Hogy ha holnap lendvai elvtársnő bejelenti, hogy a jobbik nem fasiszta, és a keblére öleli vona gábort, akkor a leginkább fasisztázók is elkezdik szeretni őket, és hirtelen huss, eltünt a "fasiszta" szó szótárukból :)
Lsd: tipikusan az szdsz esete. Amikor még koalicióban voltak az mszp-vel mindenki védte őket, mint valami középkori lovag. De most kieste ka pixisből, most már utáljuk őket. Szapulják is őket, mint a répát.
Se önnálló vélemény, se önnálló gondolat. Mint a papagáj, vissza csipogják amit hallanak a tv-ben.
És ezzel kb: ki is merítettem a hazai fasizmus mély társadalmi megitélést :)

Józsi | 2009. augusztus 4. | 16:30:43

Kedves Mindenki!

Kérnélek Benneteket arra, hogy legyetek szívesek elgondolkodni azon, vajjon kinek áll érdekében az, hogy magyar, magyarul beszélő de esetleg eltérő nézeteket valló emberek egymásnak essenek úgy, mint ezen a honlapon is.

Kinek áll érdekében ennyi gyűlöletet, vicsorgást szítani, és mikor vezethet ez el, ha így folytatódik egy polgárháburúval egybekötött éhséglázadáshoz Magyarországon?

Attól tartok Slota úr, a Szeku utódai és mások, a hozzá hasonlók elégedetten dörzsölik a tenyerüket, és abban bíznak, hogy lesz itt még haddelhadd!

Ezt akarjuk?????

libertyMUC | 2009. augusztus 4. | 16:29:16

strogg:

érdekes hogy mindíg a nácik bizonygatják hogy ök ugye nem fasiszták. .ááá... csak utalják a jedo-bolsevik-cigány-melegeket. meg nemzetiek. meg szocialisták.
a kommentjeidet elolvasva nem sértö "a demagóg locsogás". töled nem. de azért örültem nagyon a véleményednek. bár érvek jobban müködnek mint a vissza-fröcsögés.

csókolom.

libertyMUC | 2009. augusztus 4. | 16:22:29

Moderálási alapelvek- moderált komment -

zvgylgny | 2009. gszts 4. | 14:59:01

zk m lgjbbk:

" rr rttt mg gy lpttl Nygtn RTTGTT 133 nps kmmn, jdblsvk trrr-llm."
ht nygt tnylg mjd sszcsnlt mgt jdtbn hgy fldn fkb mgyrrszgb mg kmcsk s blrgtk. d "jd-blsvk" gbbls sztrbl szrmzk. jj d jl ktnltd...

"Tnlmnyzd z . Vh. trtntt. MRT Z NM KTN VRSÉG VLT!"
ht kkr m h z nm? jd-blsvk szc-lbrl bnz zsd-cgny-mlg bnd rls? vgy .. bnkrk? vgy nm-nmzt (szclst) mnkssztly tvds?

krnk mg lynkt.

strogg | 2009. augusztus 4. | 16:18:53

libertyMUC: egyelőre te locsogsz demagóg módon, mivel egyáltalán nem létezik az az újmagyar fasizmus, amivel itt okoskodsz.
2. senki nem mondta, hogy nincsen szükség a bankokra. Azt viszont egyre többen mondják, hogy túl nagy az arcuk, és vissza kéne venni belőle.
Egyelöre teljesen offtopic amit itt összehordtál.

furaszaki | 2009. augusztus 4. | 16:18:06

Végigolvasva a kommenteket, egyszerűen elképesztő az alapvető történelmi, gazdasádi és politikai ismeretek hiánya. Miért nem lehet tudomásul venni, hogy a kalácsból nem lehet csak a mazsolát kienni? Ha a hozzászólók józanul végiggondolnák az alternatívákat nem írnának (már bocsánat) ilyen egetverő hülyeségeket. Tessék tudomásul venni, a piacgazdaságba - ami ugye most állítólag van - beletartoznak a korrupt politikusokkal együtt a kapzsi bankok is. Mert hogyan lehetne ezt kivédeni? Meg kell nézni Északkoreát: nincs karvalytőke, nincs idegengyűlölet (mert nincsenek idegenek), csak nemzeti bank van, csak hazai iparcikkek vannak, satöbbi. Kellene ez nekünk?

libertyMUC | 2009. augusztus 4. | 16:16:43

özvegylegény | 2009. augusztus 4. | 14:53:21
"Szakmailag részben a pénzügyi szférában is tevékenykedőként megjósolom:
a magyar lakosság hamarosan eljut oda, hogy a JOGAIT és TULAJDONÁT erővel védi meg a külföldi tulajdonú bankoktól!"

ha elovasod a rosszabikról szóló másik cikket a NOL-on, akkor világos leht még neked is hogy a magyar új-fasiszták belötték magukat a pénzügyre. most ezt eszi a nép, ezzel lehet patkányokat fogni. nyíltan fenyegetik a bank-szektort. a baj az, hogy bankok nélkül nincs kapitalizmus. szocializmus az meg mmár volt. nemzeti is.

akkor hogy van ez? milyen társadalmat akartok ti? fából vaskarikát? nemzeti szocializmust? nemzeti kapitalizmust? (akkor minek szidjátok a bankokat?)kapitalizmust "kapitál" nélkül? nemzetet ész nélkül?
demagó locsogásod egyébként nagyon szórakoztató.

libertyMUC | 2009. augusztus 4. | 16:09:30

özvegylegény | 2009. augusztus 4. | 15:04:18
"Hiába nyávogsz,
Magyarországon a munkásosztálynak is - SAJÁT ÉRDEKÉBEN - NEMZETIVÉ kell válnia!"

te itt nemzeti szocialistára gondolsz? értem. hát erröl álmodik az újmagyar fasizmus.
magyarország munkásosztályanak (ha még van ilyen és mérvadó számban) egyszerüen balkáni helyett európaivá kellene válnia. müveltségben, kultúrában, képzésben. nacionalista, fasiszta, vagy a te szavaid szerint nemzetinek nevezett munkásosztályra európában nincs semmi szükség. nem is volt, ahogy a német történelmi példa is mutatja.
de azért csak álmodozz.

strogg | 2009. augusztus 4. | 16:08:49

exon :)
Tudod problémám, hogy a kiskunlacházi gyilkosság után nem rohangált drazsé mint a fejetlen csirke, nem történt óriási felajánlás a nyomravezetőnek, és az nni nyomozócsoport sem mozdult meg. Nem volt sajtóhisztéria, nem volt felhajtás. Mindössze egy szegény kislány meghalt egy brutális gyilkosság okán.
Ez a gusztustalan.
Sima,egyszerű, hétköznapi magyar kislány.
de persze ha cigány lett volna, úgy egészen más a dolog.
Ki a kirekesztő, és rasszista? ki tesz különbséget cigán y, és nem cigány között. Maga drazsé is.
Ez ugye nem zavar téged?

exon | 2009. augusztus 4. | 16:00:58

strogg | 2009. augusztus 4. | 15:27:41
"Ha nem tudod bizonyítani, akkor simán rágalmazol, ami jogi kérdéseket is felvet. Döntsd el melyik ,és aszeint nyilatkozz."

Akkor egy jogilag elfogadható vélemény:
Undorító, és minden jó erkölcsöt (a kettős keresztes pártban ez kersztényinek is nevezhetnék) teljesen nélkülöz, hogy Vona a kislétai gyilkosságok másnapján képes cigánybűnözőzni. Jogilag szerintem teljesen elfogatható, (ma még és talán nem kell kakastollas csendőröktől tartanom) ha azt mondom Vona egy kőtuskó (így egyben).

exon | 2009. augusztus 4. | 15:49:10

özvegylegény | 2009. augusztus 4. | 14:59:01
Tanulmányozd az I. Vh. történetét. MERT AZ NEM KATONAI VERESÉG VOLT!

Én konkrétan a második békeszerződésre gondoltam, de azért ez a gondolat is megér egy megjegyzést:

Ezek szerint az 1918-ban Piave melletti vesztes csatának semmi köze nem volt a vereséghez?? -Sőőőőőt ott (is) mi nyertünk!!
Egyébként csak itt -egy hét alatt- 55 ezren estek el, közel 100 ezren sebesültek meg és 25 estek fogságba az Osztrák-Magyar Monarchia seregéből. Biztosan az az áruló-pacifista-ballib-judeobolsevista-komcsi akinek elege lett ebből??

strogg | 2009. augusztus 4. | 15:31:13

Ismét off.
Érdekes lenne eljátszani a gondolattal, hogy mi történt volna ha az amcsik 1917-ben nem lépnek be az 1. világháborúba. Ki nyert volna, és hogyan, milyen módon? Szerintem alapvetően más irányt vett volna a 20. századi történelem.

strogg | 2009. augusztus 4. | 15:27:41

Offtopic
Végigolvastam a kommenteket, és még mindig ugyanazok a nehéz felfogásúak okoskodnak megint. Azért gyp-s a lelkem, mert nem képes felfogni, hogy jelenleg sem a jobbikot, sem a gárdát nem hozták összefüggésbe erőszakos cselekménnyel. Ha neked sikerül, és bizonyítani is tudod h. a roma gyilkosságohoz bármelyinek is köze van, akkor örülhetsz, mert 100 milla üti a markodat. Ha nem tudod bizonyítani, akkor simán rágalmazol, ami jogi kérdéseket is felvet. Döntsd el melyik ,és aszeint nyilatkozz.

On
Mivel a bankok pofátlansága egyre csak nő, így valahol/valakinel egyszer megállj kéne parancsolni. Ebben teljesen igazuk van.

staropramen | 2009. augusztus 4. | 15:07:53

özvegylegény | 2009. augusztus 4. | 14:59:01
Tanulmányozd az I. Vh. történetét. MERT AZ NEM KATONAI VERESÉG VOLT!
Hanem mi a bánatos búbánat?

staropramen | 2009. augusztus 4. | 15:05:53

Ezeknek egyszerűen elment az a kevés józan eszük is.

özvegylegény | 2009. augusztus 4. | 15:04:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

özvegylegény | 2009. augusztus 4. | 14:59:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

özvegylegény | 2009. augusztus 4. | 14:53:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

1 vélemény | 2009. augusztus 4. | 14:29:26

kun béla terorlegények========ávh péter gábor serege===========munkásörség===========nemzeti gárda mind diktatorikus eszköz párthadsereg----nem kérünk belöle .

1 vélemény | 2009. augusztus 4. | 14:27:14

it már mwgint megmutatja stilusáta szélsöség hogy tolerálják a mások véleményét ezért vannak annyian ellenetek ébresztö!!-még nem késö stilus maga az ember.

1 vélemény | 2009. augusztus 4. | 14:24:52

goromba disznó mivel reagáltál amire nem kértelek és ilyen stilusba föleg nem ,igy a neved a minösitésed-nem érdemelsz többet-örülök hogy érdemileg 1-et értesz a mondanivalómmal.lessz még szélsöséges mentes ország ezért érdemes érvelni.

exon | 2009. augusztus 4. | 14:15:50

Ha ilyen nagyon fáj még mindíg Trianon akkor agitálj a nacionalisták ellen! Elévülhetetlen érdemeket szereztek az ország szétverésében a csehszlovák, román és jugoszláv "nemzet"államok létrehozói, nem is beszélve a mi fajvédőinkről.

Egyébként állítólag az 1920-45-ig tartó időszakban Magyarország volt a bibliai Kánaán -a közel félmillió halott és ugyanennyi emigráns csak moszkovita propaganda.

Nem kell félni, jön majd Vona meg Balóné és együtt mindenkinek elmagyarázzák, hogy hogyan is volt-van-lesz...
Szép új világ!

oldfish | 2009. augusztus 4. | 14:09:36

azt hiszem eddig Moliere-nek jár a pont, (talán a munkásarisztokrata helyett lehetne habzó szájú, örökké lúzer prolit írni)

apóka | 2009. augusztus 4. | 13:53:25

Nem normális gondolkodásmódra vallanak Vona kijelentései. Nem lehet tudni, hogy kommunista, vagy nemzeti szocialista.

Magyar az, akinek fáj Trianon! | 2009. augusztus 4. | 13:49:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

exon | 2009. augusztus 4. | 13:41:36

"Hadat üzentek a fehérgalléros, politikai bűnözésnek is, és ennek érdekében törvényt módosítanának, amely előírná, hogy a politikusok korrupció vagy pénzügyi bűncselekmény esetén, a normál büntetési tétel duplájával büntethetők."

Remek ötlet, kezdhetnék a saját házuk táján. Esetleg elszámolhatnának azzal, hogy hogyan jött ki 5 millióból, hogy az egész országban Balóné képét nézhettem az óriásplakátokon.

goromba disznó | 2009. augusztus 4. | 13:37:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

1 vélemény | 2009. augusztus 4. | 12:56:09

ezeka jobbikos meg gárda legények tök olyanok mint a kun béla talpasok meg az ávh pribékek-azok mondták pl reszkess sötétbe bujkáló rémhír terjesztö ellenforradalmár-nevetséges ugyanakkor veszélyes.-mert valós problémára adnak helytelen válaszokat.

Hebron Rózsa | 2009. augusztus 4. | 11:15:15

Betiltott népnek
Betiltott nyelvén
István királynak
Megmaradt örökén
Betiltott zászlók
Betiltott szélben
Szabadon lobognak

evianna | 2009. augusztus 4. | 07:43:23

Újveterán | 2009. augusztus 3. | 23:43:05
az egyoldalú szerződésmódosítás tényleg egy disznóság, különösen az, hogy a banki szerződésekben nem az "apróbetűs rész" a fontos (az lényegében nincs is), hanem az utalás arra, hogy pl. a kamat vagy az előtörlesztés költsége "a bank mindenkori érvényes hirdetményében" meghatározottak szerint alakul.
attól tartok azonban, hogy a jegybanki kamatláb duplája és hasonló kikötések így nem alkalmazhatók, legfeljebb olyan plafonokat lehetne megállapítani, amelyek túllépése esetén a bank számára hátrányos mechanizmusok lépnek működésbe.

azt se nagyon tudom elképzelni, hogy bankokat egymás között versenyre lehessen kényszeríteni. (a verseny minden résztvevője utálja a versenyt és szabadulni próbál tőle, az állam legfeljebb a kartellezést tilthatja. de mi van, ha két magyarországi bank anyabankja odahaza megállapodik egymással? van abba bármiféle beleszólása a magyar államnak? kétlem...)
nagyon egyetértek, hogy a bankokat meg kell zabolázni (nem azért mondom, de Gyurcsány ezt már 2006-ban akarta), de ez egy hosszú meccs lesz, és lehet, hogy olyan következményei lesznek, amelyek még rosszabbak a gazdaság számára. (ha például elengedik a devizahitelesek nyakát, de általában a hitelezést visszafogják - arra ugyanis senki nem kényszerítheti őket.)

evianna | 2009. augusztus 4. | 07:31:47

minime + Villon:
általánosságban igaz, hogy minősítő körülménynek kell lennie, ha politikus követ el bűncselekményt (bár nem látom be, miért ne lenne ez igaz akár az állami alkalmazottakra és a uram bocsá az ügyvédekre is).
a baj ott van, hogy az ítélet konkrét (vagy annak kell lennie), a büntetésnek meg az elkövetett bűnnel kell arányban állnia.
ez pedig ilyen három csapás vagy a büntetés duplázása követelményekkel legfeljebb azt eredményezi, hogy más vádpontokat fognak megfogalmazni - kicsit az amerikai mintát követve (pl. Bernie Madoff ellen - a befektetési guru, aki soha nem fektette be az ügyfelek pénzét, holott arra szerződött velük - 11 pontban emeltek vádat: nem azt mondták, hogy eltáncolt 50 milliárd dollárt, hanem szétszedegették különféle tételekre).
akkor mennyivel vagyunk előbbre? akkor nem a bűnt fogják büntetni, hanem a bűnöst.
jó, dupla tétellel, de nem a bűnszövetkezet létrehozása miatt, hanem például csak egy okirat-hamisításért, amely azt lehetővé tette.
értelmezhetetlen számomra az is, hogy hány ember kenhet meg egy kis önkormányzati képviselőt: mi van, ha egy hétpróbás gazember és egy életében először megtévedt politikus együtt, egyforma lendülettel követ el például egy csalást?
egyáltalán alkalmas a magyar jog arra, hogy a jelenlegi büntetési tételeket a bíró megduplázza, személy szólóan?

1 vélemény | 2009. augusztus 4. | 07:08:11

bla,bla,bla.-a gárda és a jobbik eredménye-romák elleni támadások fegyverrel több haláleset-jobbik és gárda eredménye.-eröszakos cselekmények dúrvulása a ,roma elkövetök esetén indokolatlan brutalitás -gárda és jobbik eredménye.és a parlagfü még mindig nö.

Kosbor | 2009. augusztus 4. | 00:46:59

Borzalmas a bankok pr-munkája. Vagy nem is törődnek vele, hogy milyen kép él róluk Magyarországon? A politikusok úgyis a tenyerükből esznek, a cégeket meg kedvük szerint büntetik, vagy jutalmazzák (hitelmegvonással)
Ma már azért jobban kellene ügyelniük a kommunikációra is, a 21. században élünk. Vajon a hatalom és a pénz belőlem is kilúgozna minden morális szempontot?
Én sem szeretem a szélsőjobbot, de sajnos soxor a társadalom elevenére tapint

Villon | 2009. augusztus 4. | 00:13:52

Ami pedig a bankokat illeti, az "allami bank" elere is ki lehet nevezni olyan
hozzaerto es jol megfizetett managert aki erti a dolgat. Ugy is mondhatnam, lehetne a bankokat az ugyfelek erdekeben VERSENYRE KENYSZERITENI , ha akarnak... Garantalom, hogy a "feltetelek" ugrasszeruen javulnanak...

Villon | 2009. augusztus 4. | 00:08:18

evianna
Elgondolkoztal mar azon, hogy milyen "balesetet" tud okozni egy biciglis,
osszehasonlitva, egy haromszaz loeros auto vezetojevel?
Csak gondolj bele,hogy az onkormanyzati kis "nyikhajt" hany telekspekulans
kenegetheti. Es akkor meg nem beszeltem az "allam tekintelyerol???".
Ugy gondolod, hogy az orszag rosszul jarna, ha ezt helyteallitanak?
Tovabbmenve, nemely "bortonlako" jobban el bent az adofizetok penzebol,
mint a kint levo artatlanok. Ez igazsagos???

Moliere | 2009. augusztus 4. | 00:06:34

VIGYÁZAT! A nemzeti (azaz a nemzetközi kívánalmaktól és versenytől nem korlátozott) tőke érdekeit képviselő jobboldali erőszakpárt baloldali jelszavakat nemzetivé torzítva toborozza választóit a besz...rt kispolgárok és a munkásarisztokrácia köréből. Ügyes, de láttuk már, hová vezet, 1933-ban.

streca | 2009. augusztus 3. | 23:53:15

hát nana azért óvatosan a iq teszttel, még visszafelé is elsülhet:D Nem is tudom hogy melyik pártnak/pártoknak vannak hogyishívják iq harcosai...

Újveterán | 2009. augusztus 3. | 23:43:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

minime | 2009. augusztus 3. | 23:41:49

baloldaliomlás: igen pont azt látjuk, hogy mióta ezek a gyilkosságok vannak szárnyal a kormány :) ezt ott a jobbik táborban tényleg sikerül beadnotok a híveknek?

Piti Palkó | 2009. augusztus 3. | 23:36:35

baloldaliomlás | 2009. augusztus 3. | 23:07:07

Ne feledd bevenni a gyógyszered mielőtt lefekszel

kutykuruty | 2009. augusztus 3. | 23:35:12

"Tetszik vagy nem tetszik: a Jobbik olyan kérdésekre igyekszik választ adni, amik az emberek húsába vágnak. Ennyi a titkuk."
Igen ez a népszerűségük titka... addig, amíg be nem jutnak... akkor minden kiderül.

baloldaliomlás | 2009. augusztus 3. | 23:07:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

minime | 2009. augusztus 3. | 22:55:43

baloldaliomlás: haha, a kormány népszerűsége gondolom már meg is ugrott ettől az emberöléstől. azért töltetnék egy iq tesztet a jobbik szavazókkal. nem azért, hogy ne szavazhassanak, csak hogy röhöghessek.

machine | 2009. augusztus 3. | 22:55:39

Bourke, majd pont te fogod megmondani Novák Elődnek, hogy hova kotródjon.Hülyegyerek.

minime | 2009. augusztus 3. | 22:53:41

evianna: a különbség az, hogy "az önkormányzati kis nyikhaj" a köz pénzével játszik a telekspekuláns meg nem. az önkormányzati emberre rábíztuk a pénzünket. ennek fényében nyugodtan kaphat jóval nagyobb tételt.

machine | 2009. augusztus 3. | 22:53:31

Kápé, nem félsz hogy a hülyeségbe belehalhatsz esetleg?

baloldaliomlás | 2009. augusztus 3. | 22:53:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bourke | 2009. augusztus 3. | 22:50:44

Kisdobos Előd tehetne egy szivességet és visszakotródhatna a kuruc.info-ra. Hülyegyerek.

evianna | 2009. augusztus 3. | 22:49:44

Villon | 2009. augusztus 3. | 22:33:31
a legmesszebbmenőkig egyetértek azzal, hogy a politikust jobban büntessék, de a kétszeres büntetés így hülyeség. (ha pl. kiszabható 10-15 év - az már súlyos - akkor a politikus rendben, kapjon legalább 20-at - igenám, de mindezekkel a három csapás és duplázási előírásokkal a bíróságok jogkörét korlátozzák: ez nem tűnik fel nekik?
nem vagyok boldog a bíróságaink teljesítményével, de ez így nincs jól. nem beszélve arról, hogy mi van, ha elkapnak egy milliárdos telekspekulánst, akinek ki kell szabni a maximumot - legyen 15 év -, az önkormányzati kis nyikhaj meg, aki besegített neki, kap 20-at?
elrettentőnek elrettentő, de nem igazságos.

az egyoldalú szerződésmódosítások ellen van jogorvoslat: fel lehet mondani a szerződést.
a baj azonban az, hogy a bankok között szerintem van egy hallgatólagos megállapodás, hogy ilyen esetben nem lehet átmenni egy másik bankhoz.
szerintem ez se jogszerű, de bizonyítani nem tudod.

a bankoknak is el lehet menni:
ó hogyne.
kétféleképpen lehet elmenni:
1. egymásnak átadni az érdekeltségeket (ez pár hónap alatt lezavarható, az átvevő bank fizet, úri módon, a magyar fizetési mérleg meg leromlik)
2. legyinteni, hogy nyertünk mi már Magyarországon eleget, kivonulunk - csak mit gondolsz, hogy megy az? mentik, ami menthető, kisíbolnak mindent, amit lehet, benyújtják a számlát mindenért, amiért lehet.
bármelyiket meg lehet lépni, de mindkét esetben csak Magyarország veszíthet.

na igen, és el tudod képzelni, milyen az, amikor egy tömeges kivonulás esetén (egy argentin típusú válságban) egy bankrendszer összeomlik, a pénzforgalom megszűnik?

Villon | 2009. augusztus 3. | 22:33:31

Nehez lenne rafogni, hogy a JOBBIK a kedvencem.
DE!!!
-- Hadat üzentek a fehérgalléros, politikai bűnözésnek is, és ennek érdekében törvényt módosítanának, amely előírná, hogy a politikusok korrupció vagy pénzügyi bűncselekmény esetén, a normál büntetési tétel duplájával büntethetők.--
-- azonnal meg kell szüntetni az egyoldalú szerződésmódosításokat,--
--"Magyarország a magyaroké, és nem a bankoké! Ha ez nem tetszik nekik - akkor most egy klasszikust fogok idézni - el lehet menni az országból!"--
--A húsz éve a parlamentben ülő politikai garnitúra a valódi felelős azért, hogy Magyarország a legkiszolgáltatottabb a pénzügyi spekulációval szemben - mondta Vona Gábor,--
NOS A BEVEZETOM ELOREBOCSAJTASAVAL--Akar tetszik egyeseknek, akar nem az idezett javaslatok szaz szazalekig az orszag erdekeit szolgaljak!
Tisztelt "vezeto partok" van ver a pucatokban, hogy ezeket ti is bevegyetek
a "programotokba"????

evianna | 2009. augusztus 3. | 22:32:31

andras1: a titkuk valóban ennyi, de válaszuk nincs.
legfeljebb az anarchiát tudják kínálni.
kell az nekünk?

andras1 | 2009. augusztus 3. | 22:21:25

Tetszik vagy nem tetszik: a Jobbik olyan kérdésekre igyekszik választ adni, amik az emberek húsába vágnak. Ennyi a titkuk.

minime | 2009. augusztus 3. | 22:19:38

hát igen, a roma anyát megölő társaság vajon melyik párt szimpatizáns körébe tartozhat? nehéz kérdés.

kunta:kinte | 2009. augusztus 3. | 22:12:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kápé | 2009. augusztus 3. | 22:04:32

Nem féltek, jobbikos gyilkosok?

HIRDETÉS

A húsz éve a parlamentben ülő politikai garnitúra a valódi felelős azért, hogy Magyarország a legkiszolgáltatottabb a pénzügyi spekulációval szemben - mondta Vona Gábor, a párt elnöke a tüntetésen összegyűlt mintegy 150 ember előtt.

Bajaink egyik fő forrása a hazai bankrendszer, a magyar emberek munkájának a lecsapolása - hangoztatta a Jobbik elnöke hozzátéve: "amennyiben a Jobbiknak (...) lesz beleszólása a magyar közéletbe, akkor azt ígéri (...), hogy Magyarország a bankok, a pénzügyi világ szempontjából is a magyaroké lesz".

Mint mondta, a Jobbik hadat üzent "a cigánybűnözésnek, amelyet a parlamentbe jutva a csendőrség felállításával" kívánnak "felszámolni". Hadat üzentek a fehérgalléros, politikai bűnözésnek is, és ennek érdekében törvényt módosítanának, amely előírná, hogy a politikusok korrupció vagy pénzügyi bűncselekmény esetén, a normál büntetési tétel duplájával büntethetők. "Hadat üzenünk a gazdasági bűnözés ellen, amelynek fő elkövetői Magyarországon a multinacionális cégek és a bankok" - jelentette ki a pártelnök.

HIRDETÉS
Ez a böngésző nem támogatja a flash videókat

Vona Gábor azt mondta, pártja szükségesnek tart felállítani egy, a bankok felügyeltét ellátó intézményt, mert - mint mondta - erre a PSZÁF alkalmatlan.  Kijelentette: a Jobbik követeli, hogy tételesen számoljanak el a bankok azzal a pénzel, amelyet a kormány által felvett hitelből kaptak "konszolidáció" céljából.

"Magyarország a magyaroké, és nem a bankoké! Ha ez nem tetszik nekik - akkor most egy klasszikust fogok idézni - el lehet menni az országból!" - zárta beszédét Vona Gábor.

Kásler Árpád, a Banki Adósok Érdekvédelmi Szervezetének elnöke beszédében a devizahiteleket uzsorahiteleknek nevezte. Mára új társadalmi réteg jött létre, akiket banki adósoknak hívnak - tette hozzá.

Z. Kárpáth Dániel, a Jobbik EU kabinetjének vezetője, a párt szakpolitikusa egyebek mellett azt hangoztatta: azonnal meg kell szüntetni az egyoldalú szerződésmódosításokat, kilakoltatási tilalmat kell elrendelni, valamint korlátozni kell a külföldi bankok arányát.

Novák Előd, a Jobbik sajtófőnöke azt mondta, csupán látszólagos az a törvényi szigorítás, amely szerint a bankok csak indokolt esetben emelhetik a törlesztőrészleteket.

A demonstrálók közül többen árpádsávos és jobbikos zászlóval érkeztek a József Nádor térre. Az egyik transzparensen azt volt olvasható: "Nem félsz bankár?!"

A tüntetést támogatta a Lakástulajdonosok Országos Érdekvédelmi Szervezete, valamint azon képviseltette magát az Otthonvédők szervezete.

Címkék: tüntetés, bank
 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    77 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS