kocsis.tamas | 2011. január 10. | 17:26:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szvori | 2010. június 9. | 07:20:11
Johny5 | 2010. június 8. | 10:48:05
"Nem tudom a most habzó szájú szoclib oldal honnan veszi a bátorságot az elmúlt 8 év után, hogy egyáltalán megszólal?? Hova juttaták az országot a 2002-es szintről?"
A 2002 évi kormányváltáskor a költségvetés hiánya 9,5% volt, a kassza pedig majnem üres.
Mondok egyet, kettö lesz belőle: 1990 óta kis hazánkban dilettáns politikai pártok által vezetett korrupt, csalók "vezették" az országot. A csőd felé. Amivel jobban élünk az 1990- es szintnél, azt a külföldről felvett hiteleknek köszönhetjük.
telehaz | 2010. június 8. | 18:49:02
Johny5 | 2010. június 8. | 15:56:56
Oszkó a hiteles, aki a csak a Malév 32 millió eurós viszontgaranciáját kihagyta a költségvetésből?"
A viszontgaranciát nem az állam vállalta, hanem a Malév korábbi tulajdonosa.
A Malév magántulajdonban volt, nem tartozott bemutatni az államnak a szerzuődéseit.
Amikor idén februárban Oszkó OPéter rátalált a vissazállamosítási eljárás során a viszontgarancia szerződésre, világosan megmondta, majd írásba is foglalta a megállapodás részeként, hogy a magyar állam ezt a garanciát nem teljesíti.
Miért is kellett volna beleírnia olyasmit a költségvetésbe, amit az államnak nem kell teljesítenie, mert nem is vállalta?
telehaz | 2010. június 8. | 18:43:08
Ez az öntelt és pökhendi debreceni bugris tarthatná már a száját, hogy legalább több kárt ne csináljon.
Világosan megüzente a nemzetközi piac: ne az előző kormány hibáit keresgéljék, hanem építsék újra az ország iránti bizalmat, amit Kósa, majd Szijjártó 24 óra alatt lerombolt.
Még mindig neki áll feljebb.
Csókoljanak kezet Bajnainak, aztán menjenek szépen tovább az általa kijelölt úton, mást nem tehetnek.
És ne visszafelé köpködjön Kósa, hanem fölfelé, aztán álljon alá...
Adamu | 2010. június 8. | 17:27:22
kentaurX, a fidesz altal gerjesztett polgarhaborus hangulatban a szocik tenyleg gyavak voltak, Solyom is ellenuk dolgozott, az alapvetoen igazsagtalan ujraelosztast a fidesz meg demagog nepszavazassal is gatolta, de igazad van, dolgozzanak jol, rank ferne, csak nehez elkepzelni roluk,
nefelejcs09 | 2010. június 8. | 17:23:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kentaurX | 2010. június 8. | 16:47:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Johny5 | 2010. június 8. | 15:56:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Johny5 | 2010. június 8. | 15:51:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
subi2 | 2010. június 8. | 15:43:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lbarna66 | 2010. június 8. | 15:16:56
Nem tudom mi az ijesztőbb: ha felfogta, hogy kormányon nem szabad ilyeneket mondani és mégis mondta, vagy ha nem fogta fel. Egyik esetben ügyeskedő, panamázó, hazaáruló, a másik esetben meg kapitális hülye, akire nem hogy egy várost, de a családi kasszát sem szabada rábízni. Tényleg szólni kell nekik egyenként, hogy a kampánynak vége és kormányon államférfiként, felelősen kell gondolkodni és cselekedni mindenki érdekében? Gyerekesek, ráadásul még azt sem hajlandók elismerni ha ekkorát hibáznak, csak keresik kire lehet ráfogni... Ovi az oviban...
fabatka2 | 2010. június 8. | 15:16:29
"A legismertebb amerikai hírcsatorna (a CNN....fabatka2) nem az illetékes miniszterhez, hanem a volt pénzügyminiszterhez fordult, hogy megismerje a valós helyzetet."
Azért - pestiesen szólva - az nem semmi, hogy a CNN Oszkót tartja hitelesnek ebben a kérdésben. Úgy tűnik, "kissé" leárazta magát a Fidesz - csak az a baj, hogy magukkal együtt az országot is...
mari | 2010. június 8. | 15:13:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mari | 2010. június 8. | 15:11:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mari | 2010. június 8. | 15:07:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Adamu | 2010. június 8. | 14:59:11
Ez a Kosa akkora nagy surmo, hogy a kornyekere sem kerulhetne a parlamentnek. Igazi jobboldali lazito, akinek fogalma sincs a szavak sulyarol. Az uj funkcioja mindent elarul a Fidesz agyzavararol. Nekik csak a gyulolet szamit, kozben szepen leveszik mindenbol a reszuket, a kozvelemeny meg lovagolhat Trianonon. Isten nem lehet a tortenelem ura, mert akkor nem nyerhetett volna a Fidesz nyolc ev, ilyen mocskos ragalomhadjarata utan.
Johny5 | 2010. június 8. | 14:54:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mari | 2010. június 8. | 14:45:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Johny5 | 2010. június 8. | 14:40:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mari | 2010. június 8. | 14:35:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Johny5 | 2010. június 8. | 14:33:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mari | 2010. június 8. | 14:21:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
puli | 2010. június 8. | 14:21:06
Szegény Kósa Lajos mindenki utálja azért amit mondott
én is !
HEJ PEDIG NÉHÁNY HETE OKOSNAK TARTOTTAM , DE ELMÚLT !
Pedig milyen délceg volt a lován , szép festményen de kardja nem volt !
Utálom mert pénzem tizede oda , de könyörgöm hova !??
Nem a pártja a hibás hanem Kósa maga meg akik ismételték .
A pártja még nem hibás , mért nem hibás !?
Ennek is az a Gyurcsányi az oka .
Johny5 | 2010. június 8. | 14:13:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Jager László | 2010. június 8. | 14:05:44
Hallgatom Orbán Viktort,de nem tudom8 120 javaslata alapján mitől vár több bevételt!!!
Mitől kevesebb lesz a kiadás!!!!!!
Nevetek !!
Viktor légyszives menjél el ,mert nem vagy közgazdász,hanem egy populista pincsi !!
Na ez lenne a a KÖZGAZGASÁGI HIRDETETT TERV!????
Ennyi butaságot meeeeeséélni mindenkinek tettszik!!
És te mit mondasz konkrétan!!!
Ennyi butaságot összehordandani a Fidesz parlamentben Hülyeség!!
Gondolom ismét jogászkdsz......
De Okos jogász vagy!!
1010. intézkedés!!
Ennyi már elfáraszt!!!!!!!
......
No most Viktor Te és az Államigazgatás 0 forrintért vállald a munkád!!
Ja ne vettess!!
%2 államtitkár helyettes!!
Stp.
Scemeczi Gabi mit csinált és Torgyán a minissztérumban!!??
Grippenek,Cseresznye!!
Na befejeztem végezetül.
Kérdés és mi lesz a gazdasággal!!??? Erről nem mondott semmit!!
Na mi ennek a a gazdasági fedezete!!
Mit mondott erről az IMF,Világbank!!?
Viktor remélem a hülyeséget és az imát befejezted!!??
ÁMEN!!
Csá Orbán Viktor Buta mészkő vélemény megérted,de fedezete nincs semminek sem.
Na megint nincs gazdadasági program!!!!!!!!!!!!!
J.L.
mari | 2010. június 8. | 13:49:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
buff | 2010. június 8. | 13:25:52
Teljesen mindegy mit mond Kósa. Ő marad hazánk és Debrecen örök szégyene.
Érdemes lenne megnézni közelebbről, hogy kik kaszáltak azon a bulin amit ez az üresfejű senkiházi elindított. Cseppet sem csodálkoznék ha valamilyen Kara Ibrahim Kft. adott-vett eurót üzlete kiderülne.
Szégyen és megvetendő, hogy külföldieknek kell megvédeniük a magyar gazdaságot, nekik kell elmagyarázni a világnak, hogy csupán egy üresfejű barom zagyva habratyolásáról van szó, és nem vagyunk "görög közelben".
Kim Ir Szen - ill. bocsánat - Orbán akkor cselekedne helyesen - ha már ez a Kósa nem hajlandó lemondani, ha kirúgná a francba. Humorizáljon ott a görögdinnyével, és verje a saját szerszámával a csalánt.
pawpar | 2010. június 8. | 13:09:15
Johny5 | 2010. június 8. | 12:51:17
"Országunk hitelből műkődik, a valutánkat úgy rángatják ahogy csak akarják, a hazai tőzzsdén lévő cégekre úgy spekulálnak ahogy akarnak, hát minek nevezzeük akkor ezt a helyzetet? Lehet nem egy argentína színtű a csőd, de, hogy csak egy lépés kell hozzá az is biztos."
Minek nevezzük? Egy válság kiláboló szakaszának és nehéz gazdasági helyzetnek. Ehhez hasonló helyzet van Romániában, Olaszországban, Spanyolországban, Portugáliában, Lettországban, Írországban. Rajtunk kívül egyik országnak sincs olyan politikusa, aki a mostani helyzetben csődöt vagy Görögországot emlegetne.
A legtöbb állam hitelből működik, talán Kína és Svájc nem, ha jól tudom.
A forint általában együtt mozog a környékbeli (cseh, lengyel, román, baltikumi) valutákkal, kivéve ha valamelyik okos poltikusunk vagy kormányunk (jobb vagy baloldali) mond, vagy csinál valami hülyeséget (ez a többi országra is igaz).
A tőzsde pedig az egész világon ilyen, mert a kapitalizmus ilyen.
kocist | 2010. június 8. | 12:57:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Johny5 | 2010. június 8. | 12:51:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Aegean | 2010. június 8. | 12:46:31
Mi a bánatot kell 3 napig akciórevezni?
Volt rá 8 évük....most 3 nap alatt váltják meg a világot?
Mi ez,ha nem kapkodás????
Valaki írt itt Kósa korrumpálásáról...Jó lenne,ha van bizonyítéka,ezt a rendőrségen bejelentené....
Johny5 | 2010. június 8. | 12:44:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pawpar | 2010. június 8. | 12:42:23
susupapa | 2010. június 8. | 12:30:16
"Ami Kósát illeti, lehet azért mondta hogy nagy a baj mert nagy a baj.Hogy mekkora, szerintem az ide irogatók közül senki sem tudja!Most akkor hazudjon?Vagy igazat mondjon?"
Maradjon csöndben. Van miniszterelnök, van gazdasági miniszter, meg egy rakás államtitkár. Azok dolga és felelőssége az ország gazdasági helyzete.
tsabus | 2010. június 8. | 12:39:52
Johny5,
Egyetlen szót sem ejtettem Kósa nyilatkozatának igazságtartalmáról. Teljesen lényegtelen.
A lényeg: a hatása a tőzsdére, az országra nézve. Ha igaza is van (nem tudom), akkor is kárt okozott. Ez a mostani cikk témája.
Most, hogy a komplikált sallangok nélkül nézzük az ügyet, már rém egyszerű. Egy politikus milliárdos kárt okozott az országának. Rá is kiterjed majd az elszámoltatás ?
pawpar | 2010. június 8. | 12:39:00
Johny5 | 2010. június 8. | 12:18:30
"Ezek után ne lehetne csődről beszélni?? Már 2006 óta csőd van, csak nem mondták el...."
Nem akarlak megbántani, de valószinűleg annyira értesz az államcsődhöz, mint Kósa Lajos. Ha valóban csőd lenne, pláne 2006 óta, akkor az ország helyzete egész más lenne. Olvass egy kicsit az argentin csődről és következményeiről.
Egyébként meg ha tényleg csőd van, egy felelős politikus nem beszélhet róla úgy, hogy az ezzel kapcsolatos konkrét intézkedéseket is el ne mondaná. Mert egyébként ez csak pánikkeltés és pont a saját kormányát hozza nehéz helyzetbe. Ráadásul azt, amelyik újra akarja tárgyalni a hitelszerződéseket az IMF-fel.
susupapa | 2010. június 8. | 12:30:16
Én az ide irogató nagytudásuakra gondoltam mikor az infószegénységet említettem.Ami Kósát illeti, lehet azért mondta hogy nagy a baj mert nagy a baj.Hogy mekkora, szerintem az ide irogatók közül senki sem tudja!Most akkor hazudjon?Vagy igazat mondjon? A tudatlan köznép meg ítélhet a gátak, az utak, a kórházak, stb... állapotából.Ez a sok zseni meg tépheti a száját ahogy bírja, a 2/3 az 2/3,az 1/5 pedig 1/5. És ezt maguknak köszönhetik!
Shader | 2010. június 8. | 12:29:43
Johny5 | 2010. június 8. | 12:18:30
Látom nem sok fingod van úgy általában az államcsődről.Ne is legyen!
"Már 2006 óta csőd van, csak nem mondták el...."
Ha saját, vagy a családi pénzügyi problémáidról beszélsz, az nem ide tartozik...
Johny5 | 2010. június 8. | 12:28:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pawpar | 2010. június 8. | 12:27:13
Laurent | 2010. június 8. | 12:05:13
Én elolvastam a Csaba László interjut és idézek belőle:
"Arról, hogy a valutaalap nyilatkoza szerint nem kell izgulnunk, nem akkora a baj, Csaba László elmondta, hogy egyszerre több minden igaz. Egyik oldalról az mindenképp rossz, hogyha még fél évet sem él egy költségvetés és az összes többi gazdasági mutató a növekedésről, a foglalkoztatásról, az exportról... Ugyanakkor azt látni kell, hogy az eltérés azért nem drámai olyan értelemben, hogy egy alapvető gazdaságpolitikai felfordulás nélkül az ország fizetésképtelenné válna.
Csaba László szerint az ország fizetőképessége az elmúlt évek eredményeként, a meginduló gazdasági növekedés hatására és a világgazdaság föllendülésének köszönhetően biztosítva van. Mi nem vagyunk Görögország, ez egy teljesen más helyzet, ahol az eltérések mértéke, az adósság, a világba való beágyazottság teljesen más."
Vagyis, valóban bírálja a Bajnai kormányt, de azt is elmondja, hogy Kósának felesleges volt csődöt, Görögországot és gazdasági vészhelyzetet kiabálni. Ráadásul mindezt 4 nappal a mai gazdasági jelentés megjelenése előtt.
"Nagy szarról" Csaba László nem beszél, hanem valami ilyesmiről, hogy "az ország fizetőképessége az elmúlt évek eredményeként, a meginduló gazdasági növekedés hatására"... "biztosítva van".
Johny5 | 2010. június 8. | 12:24:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Jager László | 2010. június 8. | 12:24:24
Gondoljátok,hogy Kósa Lajos "közgazdász" csapata jobb,mint az IMF-é,vagy a londoni,esetleg new yorki " semmihez sem értő,inkompatibilis szakértői"!!??
Gondolom gondolkoztok és ,mint "szakértők"mást gondoltok!!!?
Idei közgazdasági Nobel díjra lehet még pályázni!!!
J.L.
tsabus | 2010. június 8. | 12:23:44
Végül:
Itt vitatkozik X ember hitbéli kérdésekről. Mert konkrétan senki nem lát bele a kormányzati adatokba ÉS senki sem nemzetközileg elismert gazdasági szakember közülünk. Ezután már csak azon megy a vita, hogy ki, kinek hisz.
Én senkinek, aki politikus, vagy csak valamelyik párt tagja.
Abban viszont biztos vagyok, hogy a cikkben említett nyilatkozat NEM javított az ország helyzetén és megítélésén. Sőt ! Ha pedig a Fidesz 8 évig olyan állhatatosan kérte számon a kormány hibáit és minden piszlicsáré ügy után lemondásra szólította fel az érintettet, akkor most engedtessék meg nekem is ez a hozzáállás:
Kósa Lajos mondjon le, mert kijelentésével milliárdost kárt okozott az országnak és még csak bocsánatot sem kért ! Ha a mostani kormány valóban más, mint az előző, akkor Kósa urat már csak egyetlen sajtóeseményen látjuk már viszont - mikor bejelenti lemondását.
Johny5 | 2010. június 8. | 12:18:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
411-es rabegér | 2010. június 8. | 12:13:11
Laurent | 2010. június 8. | 12:05:13
Csaba László egy senki! Tőle elfogultabb fidesznyikközgazdász nem sok van!
Egy ilyen ember véleménye nem érdekel, ezért el sem olvasom mit hazudozik össze!
tsabus | 2010. június 8. | 12:12:04
Johny5,
Bocsi, de nekem nem ez jött le...
Mellesleg utálhatjuk a politikusokat, de igazán velünk van a baj. Ha elfogadjuk, hogy minden országnak olyan a kormánya, amilyet érdemel, akkor csak velünk lehet a probléma.
Mindíg azok nyertek a választásokon, akik hatalmas lila felhőket ígértek. Ha valaki gondolkodott, tudta hogy ez hülyeség, de a többség nem gondolkodik. Politikai szempontból a szavazók túlnyomó többsége valahol "Gát Véder" szintjén mozog. Igérsz neki valamit (nyóc kerék, hat gyerek, három feles, vagy mittomén...), ami tetszik neki és rád szavaz. A többség nem értette meg, hogy már nem vigyáz rá állam bácsi és meg kell tanulni az ön-gondoskodást.
Addig pedig, amíg okosabbak lesznek a választók, valahogy a magyar viszonyokra kellene optimalizálni a demokráciát. Csak azért, hogy a pártok ne tudjanak nyilvánvaló hülyeségekkel választást nyerni.
pawpar | 2010. június 8. | 12:08:44
susupapa | 2010. június 8. | 11:30:20
"Hazugnak itélnek valakit, aki kimondta az igazat. Igéreteket kérnek számon, amik el sem hagzottak, ráadásul egy hét után. Programmokat követelnek, miközben senkinek nincs valós infója a valós helyzetről."
Fején találtad a szöget, még ha nem is úgy, ahogy Te gondolod.
Ha Kósa Lajosnak nincs infója a valós helyzetről, akkor miért mond olyanokat, hogy az ország csőd közeli helyzetben van. Ha még nincs programja a pártjának, miért jelenti be, hogy olyan nagy a baj, hogy fel kell függeszteni a gazdasági alkotmányos szabályokat.
Egyáltalán, mi a fenének kell megszólalni gazdasági ügyekben egy pártalelnöknek, ha még egy hete sincsenek kormányon.
Laurent | 2010. június 8. | 12:05:13
Emberek! Azért Csaba László közgazdász cikkét és figyelni kéne, és akkor világosabbá vállna minden. Nem kell már ez a hisztéria-keltés amit itt a szocialista párt-érzelmű barátaink csinálnak! Legyen már elég! Menjetek és olvassatok más lapokat is! Keressetek rá Csaba László cikkére. Mondjuk mno.hu-n... Elég tárgyilagosan leírja, hogy az előző kormány igen nagy szart hagyott hátra és hazugságok egész sorát cumizta be a nép!
pawpar | 2010. június 8. | 12:00:15
Ez a szerencsétlen Kósa Lajos még most sem érti, hogy mit csinált.
"Sajnos, ma az a helyzet, hogy ha valaki azt mondja egy gazdasági konferencián, hogy „görög saláta" vagy „görögdinnye", akkor „felrobban" a New York-i tőzsde."
Ha valaki egy gazdasági konferencián azt mondja, hogy "görögsaláta", akkor szimplán hülyének nézik. Ha viszont egy párt alelnökeként azt mondja, hogy saját országa olyan állapotban van, mint Görögország, akkor ugyan nem robban fel a New York-i tőzsde, csak zuhan a nemzeti tőzsde és erőteljesen gyengül a nemzeti valuta. Ezenkívül minden külföldi gazdasági szakember mélyen elgondolkodik: Milyen ország lehet Magyarország, ahol két éve komoly gazdasági válság volt, emiatt felvettek egy csomó hitelt, hoztak egy csomó intézkedést és most az ország rosszabb helyzetben van, mint volt.
Johny5 | 2010. június 8. | 11:57:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tsabus | 2010. június 8. | 11:56:09
A Fidesz miatt már kétszer kellett szégyellnem magam nagyon.
Először anno a tüntetések alatt kérdezték meg tőlem Ukrajnából (!!!!), hogy biztnságos-e Budapestre jönni.
Most pedig a szlovákok és a románok is rajtunk röhögnek.
Nem érdekelnek az okok, mert ezeket a külföldieket sem érdeklik. Ők elkönyvelték, hogy itt zavaros a helyzet és általában a magyarok hülyék a gazdasághoz és a politikához.
Egyébként meg két dilettáns tolvaj közül mindíg azt utálom, amelyik hangos, arrogáns és a másikra mutogat.
tsabus | 2010. június 8. | 11:49:12
Johny5,
A "devizások" túlnyomó többsége nem most vette fel a kölcsönét, hanem évekkel ezelőtt.
A tények pedig makacs dolgok.
Johny5 | 2010. június 8. | 11:41:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lacibts | 2010. június 8. | 11:35:55
Muhahaha, nagyon jó ez az interjú!
kreivichiren | 2010. június 8. | 11:33:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
susupapa | 2010. június 8. | 11:30:20
Nem tudom ez a sok felkent szakértő mennyit kaphat a szakértéséért, nem tudom elképzelni hogy ingyen írjanak ennyi ostobaságot. Hazugnak itélnek valakit, aki kimondta az igazat. Igéreteket kérnek számon, amik el sem hagzottak, ráadásul egy hét után. Programmokat követelnek, miközben senkinek nincs valós infója a valós helyzetről. Meg tudjuk hogy mennyit ért a sokszáz lépés, pont, út, megújulás és sok más hülyeség programmja. Egyetlen hozzászóló emlékszik csak, honnan hová jutottunk 8 év alatt.
411-es rabegér | 2010. június 8. | 11:24:45
Korántsem példátlan eset a magyar történelemben a Kósa féle. Különös egybeesés az éppen Trianonról megemlékező Országház! Ez vagy véletlen, vagy nem, mindenki eldöntheti maga. Különösen akkor látszik életszerűnek a dolog, ha a Jobbik magatartását is figyelembe vesszük!
Emlékeztetőül!
"A frankhamisítási botrány
1925. december 14-én a hágai rendőrség letartóztatta Jankovich Arisztid magyar diplomáciai futárt, akinek bőröndjében sokmillió hamisított frank lapult. A hamisítási ügyből nemzetközi botrány keletkezett.
Az 1920-as évek közepén egy frankhamisítási ügy kapcsán Magyarországra komoly nemzetközi figyelem vetült.
A Térképészeti Intézet műszaki igazgatója, Gerő László által irányított hamisítók csoportja az illegális bankjegynyomással egyrészt a Trianonért felelős Franciaország gazdaságát akarta nehéz helyzetbe hozni, másrészt ebből kívánta támogatni a magyar revizionista politikát. Az akciót Gerő László vezette, míg az akció részleteit Windischgrätz Lajos szervezte meg."
Megint egy Lajos!
http://www.geographic.hu/index.php?act=napi&id=10675
Shader | 2010. június 8. | 11:22:39
...Súlyos betegségére hivatkozva kósa lajos Debrecen polgármestere a mai nappal lemondott.
Munkáját egy szakértői bizottság veszi át, melynek feladata debrecen ügyvezetése az önkormányzati választásokig. A bizottság feladatául kapta még debrecen város valós gazdasági helyzetének feltárását, különösen figyelembe véve a kirívóan magas eladósodottság okainak kiderítését...
kismagyar-félsz | 2010. június 8. | 11:22:25
Johny5 | 2010. június 8. | 11:01:52
Hibát hibára hátramutogatással mentegetni, szerintem, aljasság, és mérhetetlen tehetségtelenségre utal. Arra vállalkoztak nagy szájjal, hogy jobb lesz. Ez nem sikerülhet ilyen világgazdasági helyzetben, mert nem vagyunk önálló és önellátó nagyhatalom. De legalább ne legyen ostobaságból rosszabb!
Johny5 | 2010. június 8. | 11:01:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
silence32 | 2010. június 8. | 10:58:27
maradjál csak,eredj a gátra oda ennyi ésszel is jó vagy
Johny5 | 2010. június 8. | 10:55:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
silence32 | 2010. június 8. | 10:49:43
johny te is hülye vagy
Johny5 | 2010. június 8. | 10:48:05
Moderálási alapelvek- komment törölve -
silence32 | 2010. június 8. | 10:40:35
ez az ember hülye,és ami rosszabb h ragaszkodik a hülyeségéhez,ami mégrosszabb ross helyen is van.
JFK2008 | 2010. június 8. | 10:27:23
"Én magam is megijedtem"
Nem kell tükörbe nézni!
Makk Marci | 2010. június 8. | 10:12:01
bozsós!
Én meg vagyok azzal barátkozva már évek óta,hogy nem lehet a hiányt elengedni! !Tudtommal nem én ígérgettem fűt-fát a választások előtt és után,nem én beszéltem 6,5-7%-os hiányról! Ha nem is 100%-ban de tudták a fijjuk,hogy milyen helyzetben van a gazdaság,ennek ellenére az európai parlamenti válsztásokon is és most is fűt fát megígértek! Majd meglátjuk mi lesz belőle... Amit személyesen sérelmezek,hogy bölcs vezérünk aki még soha nem hazudott emlegette a pálikafőzést otthon! Itt az eperszezon a törvény meg sehol..
antimagyar_ballibsi | 2010. június 8. | 10:09:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
fedora | 2010. június 8. | 10:06:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Wotan | 2010. június 8. | 10:05:52
Egy régi sztori (apropos Kósa):
Az északi jeges tengeren, borotvaéles jéghegyek között lavírozik a luxus kiránduló hajó. A kapitány a napsütötte fedélzeten az ámuló hölgykoszorú közepén egy faasztalon farkával töri a diót. Egyszer egy keményebb dióval találkozik, második lesújtásra azonban ez a kemény dió is porrá zúzódik.
Közben a hajó mégis ütközik egy jégheggyel. Elsüllyed.
A jeges vízben evickélő, meglepett kapitány: HÁT EZT MAGAM SEM GONDOLTAM VOLNA!!!!
mailinda | 2010. június 8. | 10:00:38
Tisztel Uraim !
Tekintettel arra, (magyar György ügyvéd úr kijelentésével ellentétben) a károkozás ok-okozati összefüggése, figyelemmel a nemzetközi kinyilatkozásokra is- egyértelműen, és vitathatatlanul bizonyítható, készüljenek fel a perekre, mert már számos ügyfél megkeresett a perindítás feltételeinek kérdésében, tömeges kártérítési perekre kell számítani, és álláspontom szerint a valótlan tényállítás, és híresztelés miatt büntetőjogi felelősség is felmerül. EU és nemzetközi jogász
A gazdaságot elrendezték jó hosszú időre, az állampolgáraikat határon belül jól behajították a gödör mélyére,talán a legbölcsebb döntés az lenne és akkor talán még megmenekülhetnénk ha lemondanának, és eltűnnének- egy választójuk, egy ember aki bízott, és egyben nagyot csalódott önökben. Bízunk bölcs döntésükben és abban, hogy belátják ez Önöknek nagy falat, az önkormányzati szinten eldigicselhetnek, egy állam irányításához képezni kell magukat, fejlődniük kell még sokat, nagyon sokat!
bozsós | 2010. június 8. | 09:54:21
math | 2010. június 8. | 09:51:20
"Köszönjük Fidesz szavazók! Ezeket a pénzügyi barmokat hoztátok felénk." Bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű.
x1234 | 2010. június 8. | 09:53:00
Hát igen Tesók! Állítom, a bonobó majmok társadalmában különbül mennek a dolgok. Olyan politikai elitünk van, amilyet megérdemlünk. Jelenleg a buta a legjobb szó, amit mondhatok, de ezt a szó szoros értelmében.
A folyamat hasonlít a történelemben már egyszer lejátszódotthoz, amikoris mindenki a vezér látókörébe akart kerülni tetteivel, "nagyívű" cselekedeteivel, bármivel; de tudni kell, hogy az ilyen esetekben nincs semmilyen (sem morális, sem elvi) felső határ.
Azoknak sikerült is, a végeredményt pedig ismerjük.
bozsós | 2010. június 8. | 09:52:47
Makk Marci | 2010. június 8. | 09:43:55
Tudom, hogy nem szokás informálódni Magyarországon véleménymondás előtt, de ha venné a fáradságot és rákattintana a http://www2.pm.gov.hu/web/home.nsf/portalarticles/038E42D089A83D39C1257721002A5BD4/$File/mrg2010_apr.pdf linkre és értelmezi az adatokat - láthatja, hogy a hivatalos PM statisztika szerint is a hiány elszaladt. Ha elszaladt, akkor sürgős intézkedések kellenek, mivel az életbelépéshez is kell idő. Akkor meg miről beszélünk? Sajnos a Matolcsy a fantazmagóriái ismertetésekor azt sugallta, hogy a helyzet jó, lehet költekezni, mert a Bajnai megmentett minket. Ez nem igaz, jobb ha megbarátkozik a gondolattal.
math | 2010. június 8. | 09:51:20
Köszönjük Fidesz szavazók! Ezeket a pénzügyi barmokat hoztátok felénk.
Makk Marci | 2010. június 8. | 09:43:55
bozsós! Ez a cikk arról szól ,hogy 2 országos politikus orbitális hülyeséget mondott és rajtunk röhög az egész világ! Egyébként meggyőződésem ,hogy kommenista gyurcsányi balliberális összeesküvők belöltöztettek két embert,egyet Kósának a másikat Szijjártónak és tulajdonképpen ők beszéltek hülyeségeket,hogy lejárassák a polgári forradalmi kormányt és a bölcs Vezért!
yoda69 | 2010. június 8. | 09:42:22
Hogy lehetett ez az idiota Debrecen polgarmestere eveken at? Egy iyen hazug, ketszinu, bekepzelt, pokhendi senkire meg szarlapatolo munkat se mernek rabizni, mert meg annak is nagyobb felelossge van, mint ez a tusko erez sajat orszaga, nemzete irant.
Mirol hablatyol egyaltalan? Hogy mer parhuzamot vonni egy doktor es sajat dilettans tenykedese kozott?
Hibazott, es keptelen ennek beismeresere, pedig meg varga es orban is elismerte a hiba tenyet. Egyszeruen ki kellene rugni a francba, nem oda valo. Hihetetlen egy orban ilyen ketes alakokkal bastyazza korbe magat. Ez lesz neki a veszte hosszutavon.
luther | 2010. június 8. | 09:40:34
Öszöd pehelycsoportos elszólás, ráadásul jóakaratu volt ehhez képest,
az elefánt bőre papir ehhez képest
FIROBÉ | 2010. június 8. | 09:30:01
Jó a cím. ...magam sem hittem..., ebből is látszik milyen tudatlan. Nincs tisztába szavai következményével. Ők verték magukat, hogy következmények nélküli az ország. Ja, igen. boldogok a tudatlanok.
Makk Marci | 2010. június 8. | 09:24:59
Ez az ember semmiből nem tanul! Pedig lenne miből,a legutóbbi interjújaiban Kálmán Olgánál(aki nem látta esetleg annak érdemes megnézni mit tud Lajosunk ha igazán megszorongatják) is mellébeszélt,ködösített,vérmérséklet szerint rajta röhögött vagy szörnyülködött az egész ország. Mi lenne ha egyszer megpróbálna őszinte lenni:Hölgyeim,uraim ezt nagyon elszúrtam,elnézést kérek,máskor jobban megfontolom mit mondok... Merem állítani ezzel le lenne zárva az ügy,jóvan bammeg máskor vigyázz azt kész..De így?!!! Szánalom az egész 2/3 meg forradalom ide vagy oda....
bozsós | 2010. június 8. | 09:19:26
A sok ballibes, Kósát átkozó kommentelőnek figyelmébe ajánlom a májusi költségvetési hiányjelentés. E szerint május végére összejött az éves hiány 86%-a. A tavalyi megfelelő adat még csak 61%-volt. Külön döbbenetes, hogy nem a bevételek elmaradása okozza a hiányt (lásd. I. negyedévi jelentés), hanem a központi költségvetési szervek felelőtlen költekezése (elköltötték az éves előirányzat 40-50%-t az első negyedévben - köszönet nedudgi-nak). Kósa tehát igazat beszélt, ha nem lesznek sürgős intézkedések, nem tudjuk tartani az IMF hiánycélt és itt az államcsőd. A sok háborgónak meg azt üzenem, hogy nem várható el a Fidesztől, hogy az előző kormány felelőtlen gazdálkodása miatt ő vigye el a balhét.
Binders | 2010. június 8. | 09:18:49
Ezt a viccelődést sem fogják külföldön megérteni.
A görögdinnye (Citrullus vulgaris)nevében se angolul, se németül, se franciául, se olaszul, se svédül, se lengyelül nem nem szerepel az, hogy "görög".
Ha pedig kizárólagosan magyar fülek számára hangzott el ez a viccelődés akkor hagyja már el ezt a tisztelt új kormány mert már nem hőzöngős ellenzék, hanem felelős országvezető.
jogerőspál | 2010. június 8. | 09:03:17
Eddig az mszp néhány képviselője,na meg Torgyán doktor volt a mellébeszélés mesterei,most Kósa úr átvette a vezető szerepet,rögtön az élre ugrott.Szomorú és kétségbeejtő,hogy egyes emberek nem nőnek fel a feladatukhoz.Mit várhatunk a többiektől(a tapsoló képviselőktől)?!
nucleus | 2010. június 8. | 08:49:35
Végtelenül buta nyilatkozat és még pökhendi is. Még véletlenül sem ismeri el, hogy hibázott, hogy még nem fogta fel, mit jelent egy kormányzó párt alelnökének lenni, hogy még nem jutott el az agyáig másfél év alatt, hogy a világválság miatt a piacok érzékenysége megnőtt.
A szavazóikat nézi hülyének - azok meg szegények mit tehetnak mást, megpróbálják őket védeni, csakhát ezeket nem lehet.
Többre tartottam őt, de ez a hét nekem nagy csalódás volt. Én azt hittem, ha Orbánt meg a papagájkommandót elzavarja a Fidesz, akkor egy értelmes párt lesz belőle, de tévedtem. Egyelőre csak hülyéket látok közöttük.
SanyiManó63 | 2010. június 8. | 08:47:13
Sajna régebben Kósát tartottam normális személyiségnek a narancsos klubból, de tévedtem.
Vagy buta, vagy kérésre, parancsra teszi a buta kijelentéseit, vagy csak simán arrogáns és nem tud változtatni a választási időszak kliséin.
Egyik sem jó nekünk, de sok ember ilyen kvalitású politikusokban látta a megoldást. A baj az, hogy azokat is tönkre teszik, akik nem is akarták őket, mert biztosak voltak a felszínességükben.
Lassan nem a szegényeket kell itt összeszámolni, hanem csak az élőket.
Szamok Embere | 2010. június 8. | 08:41:56
"A kormány ott hibázott, hogy nem jól kommunikálta az igazságot", írja egy kommentelő.
Így mondják újmagyarul, hogy hülyeségeket beszél.
A riporter meg remélem megtanulta, hogy egy FIDESZ alelnök abban is hasonlít egy párttitkárhoz, hogy mindig igaza van.
Hammada Patrol | 2010. június 8. | 08:35:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
vizimalac | 2010. június 8. | 08:35:13
Short ? Nem kell itt short-ra játszani, meg nincs itt mit kivizsgálni…. :)
Egyszerű:
Az exportáló céges haver szólt neki telefonon: „Most jár le egy benyújtott eurós számlám, holnap utalják. Mondj már egy-két hülyeséget, hogy pár százalékkal többet érjen.”
Mi, kivitelben érdekelt cégek, köszönjük Lajosnak, jól jött ez a kis többlet.
Most olvasomsom, hogy nincs diplomája….
mari | 2010. június 8. | 08:19:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
istván9 | 2010. június 8. | 08:18:28
Kósa úr, ez szánalmas szöveg! Lemondhat a miniszterelnöki ambíciójáról! sajnos ilyen KONTÁROK irányítják a magyar gazdaságot, politikát, immár húsz éve!
blaci42 | 2010. június 8. | 08:03:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szvori | 2010. június 8. | 08:00:05
„Kontárok Budapesten” címmel közöl kommentárt a hétfői Financial Times a legutóbbi napok piaci felfordulást keltő magyarországi politikusi nyilatkozatairól.
Ebben a mondatban benne van a lényeg.
Leviticus | 2010. június 8. | 07:42:08
Ez a pökhendi stílus mindig bajokat okoz.
Süt róla,hogy hülyének nézi a választókat,nemzetközi szervezeteket,mindenkit,aki nem az ő tengelyük körül forog.
Sajnálom,hogy egyre jobban elmegy az esze,mert régebben józan,megfontolt polgármesternek néztem.
ysn37 | 2010. június 8. | 07:22:12
Már szombat hajnalban írtam egy hozzászólásomban, hogy ha Kósa úr személyesen shortra játszott, akkor már néhány milliárdot nyert.
Mikor fogja végre valaki a világhálón kikeresni (én nem értek hozzá), hogy kik játszottak shortra? Kósa talán, vagy Szíjjártó? Vagy Orbán? Vagy a Fidesz? Mert valakik játszották rà, a német gazdasági lapok szerint. És a kár az egész országé, a magyar gazdaságé, a magyar társadalomé. Közvetve, fél Európáé. Mindenki tudja, mibe került az EU-nak a görög helyzet eddig is. Természetesen mindenki fél, hogy esetleg ez itt is megismétlödik. És tényleg úgy van: nem egy piszlicsáré polgármester nyilatkozott, hanem a Vice-President, amit aztán a miniszterelnök szóvivöje megerösített.
nonemárt | 2010. június 8. | 07:14:33
Reménytelen ez az ember, egyszerűen nem elég intelligens ahhoz, hogy kormányzati körökig emelkedhessen. Fényeskedjék neki a nagy magyar görögdinnye !
gyozike | 2010. június 8. | 07:05:09
A fidesz soha, semmit nem beszél meg a dolgozó néppel. Hanem kinyilatkoztat, közli, mit hogy kell érteni. Még a saját alkotmányunk tervezetének előkészítésébe se vonja be a fityesz a népét.
Imádom, mikor hülyére vesznek. Mostanában egyre gyakrabban tölt el emiatt a végtelen boldogság érzése.
Arrogáns, nagyképű társaság.
sharapova2008 | 2010. június 8. | 06:59:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sydney | 2010. június 8. | 06:51:35
És még ezt a dadogós nagyképűt állítottátok alternatívának Orbánnal szemben. Hogy mennyi butaság gyűlt ott össze a keleti alvégen. Kultúrállamban egy ilyen megnyilatkozás után az illető azonnal és örökre eltűnik, csak nálunk pofátlankodik tovább mindkettő. Na ennyit Orbánról és csapatáról.
Hegyi | 2010. június 8. | 06:21:31
Nem elég Mély Baromnnak lenni,annak is kell látszani.Olaj Vászonhuszárnak
ez sikerült,bár nekünk sokba került.Csak az ökör konzekvens.
FONTANA | 2010. június 8. | 06:11:35
Érdekesen fogalmazott Allan Conway, a magyar befektetési eszközöket portfolióiban semleges súlyozással tartó Schroders befektetési alapkezelő feltörekvő piaci befektetési vezetője fideszről. "Kis híján önmaguk lettek saját maguk legnagyobb ellenségei. Magyarországról alkotott véleményük sokkal rosszabb, mint a piacé - és még a végén a befektetők ezt el is hiszik nekik"- tette hozzá.
Rá Dios | 2010. június 8. | 05:49:56
A legrémesebb - és egyben figyelmeztetés a jövőre nézve - hogy nem értik, nem vállalják, nem bánják amit tettek.
Kisemberek nagypályán.
vydio | 2010. június 8. | 05:41:12
Ez az ember vagy nem tudja hogy mit hord össze és a felelőtlen nagyot mondásaival mit csinált,vagy ha tudja,egy jellemtelen hazudozó.Ennyit az Új irányról!
mutatom | 2010. június 8. | 05:32:52
- A magyar gazdaság és a költségvetés helyzete egyelőre még nem jó. Ha jó lett volna, akkor egy ilyen nyilatkozat, mint az enyém, hatás nélkül elpukkant volna a levegőben. Akkor nem reagálna mindenki ilyen túlzóan."""
Dolgozni fogtok egy tál rizsért, ti akartátok ezt.
Most már lehet mire hivatkozni.
Az ígéret nem hazugság.
Az viszont igen, mikor azt mondják,
Nem tudjuk teljesíteni, mert mások nem akarják.
puli | 2010. június 8. | 05:16:33
Szerintem ez a beszólás többfunkciós volt .Aki tudott róla előre az nyert rajta az ország kárára , ha nem létezett gyors felmérés a reakciókról a javaslatokról nos ez a szurkálás ezt is lehetővé tette-" díjtalanul" jutottak ahhoz amijük nem volt , érdekes a szereposztás is hiszen Viktor első reakciója az volt Kósa nem tagja a kormánynak .Szerintem ez egy új korszerű politikai húzás de hatása aláásta a 2/3-ot, mert aki ezzel így egyetértett az maga is kárt okozott .
tavi görény | 2010. június 8. | 05:14:36
Nem történt itt falrengető dolog. Lali királyról kiderült (persze sokan eddig is tudták), hogy fékezett habzású, helyi érdekeltségű politikus. A megyében jó, sőt tenyeres-talpas dolgait még díjazzák is. Igazi pályán már melegítés közben hasra esett. Most tartják még egy ideig, azután mehet vissza megyei II-be.
kerax | 2010. június 8. | 04:52:34
Ha jól belegondolunk nem is GyF-ék b...k el hanem a Kádárék. Ismeritek: Kádár élt, Kádár él, Kádár élni fog :-)))) A Kósáról meg : Könyörgöm akasszuk fel ! csak egy kicsit. ( ismerős???) :-)))
ampulla | 2010. június 8. | 04:31:03
Itt az ideje Mádi László rehabilitálásának !!
Makk Marci | 2010. június 8. | 03:58:29
Igen, Illyés Gyulával szólva.-Én meg Örkénnyel szólok: Drága jó Lajosom! Inkább dobozoljatok a Petivel!
fabatka2 | 2010. június 8. | 02:07:59
"Valóban nem szokásos, hogy egy kormány gazdaságpolitikája már hivatalba lépésének első hetében kártyavárként omoljon össze. Különösen vicces, ha ez a dolog egy olyan párttal történik meg, amelynek kétharmados többsége van a parlamentben, és amely egy hónapig abban a hitben élt, hogy azt csinál, amit akar - írja a Sme című liberális szlovák napilap hétfőn.
A röhej az, hogy ez nem vicc - mondta annak idején Hofi.
Milyen igaza van...
kations | 2010. június 8. | 02:05:04
Kedves Olvasótársak!
Hallott már valaki olyat egy magyar politikus vagy közszereplő szájából, hogy „ne haragudjatok választóim, ezt elrontottam. Ha továbbra is megbíztok bennem akkor soha többé nem követek el efféle hibát. Ha elvesztettem bizalmatok akkor lemondok politikusi állásomról”. Amíg effélét nem hallunk addig bohóckodás az egész.
Amikor végre hallunk ilyet is akkor gondolhatunk arra, hogy itt demokrácia van. Addig csak pártokrácia és kleptokrácia lesz.
kismagyar-félsz | 2010. június 8. | 01:55:18
joccakát, mert jött még egy kósafelmentő kommenter a jó öreg "minden a szocik hibája" szöveggel. Nem! Ez egyéni ostobaság volt, amiért senki nem kért elnézést.
nostradamus | 2010. június 8. | 01:53:03
Bizony, bizony Kósa úr! Volt oka megijedni, hiszen olyasmi történt a múlt héten, ami talán 200 évente egyszer. A magyar politika szómágiája mozgatta pénteken az európai és részben az észak-amerikai pénzügyi piacokat. Így lett híres-hírhedt a kis Magyarország 1 rövidke napra. Nem is Kósa úr belföldre szánt egyszer használatos csütörtöki beszédével volt a gond, hanem azzal, hogy egy nap múlva erre Szijjártó úr - miniszterelnöki szóvivői minőségében - ráerősített. Ez a nemzetközi pénzpiac számára egyenlő volt azzal, mintha maga Orbán miniszterelnök úr mondta volna azt, hogy nem állunk messze az államcsődtől. Hiába jött Brüsszelből a hivatalosnak szánt orbáni üzenet, hogy szigorú költségvetést folytatunk és jönnek a mélyreható reformok, a piaci szereplők annak az Orbánnak hittek, amelyik Szijjártó szájával szólalt meg. A külföld nem érti a Fidesztől már megszokott kétfenekű kommunikációt, Orbán úrnak ezért volt oka dühösnek lenni a rendkívüli kormányülésen, hogy ezért manővere hamar csődöt mondott. De talán van esély arra, hogy a Fidesz megtanulja, így működik a XXI. századi globális világ.
kismagyar-félsz | 2010. június 8. | 01:51:37
Ebbe vannak beágyazva, de ez nem menti fel az egyéni felelőtlenségeket. És a Kósa-Szijjártó-Varga-Matolcsy-hallgatag Orbán ötösfogat utóbbi napokban bemutatott kűrje gyalázatos volt. Nem mondanak semmi konkrét adatot, de esszenciákat előre és bőven öntenek a belföldi hallgatóságnak. Parasztvakítás. A máv, bkv stb, konszolidációt nem fogják egy év alatt lefutni, mert nem lehet, akkor mi értelme van teljes összeggel beszuszakolni az idei költségvetésbe, hogy felnyomja a hiánytervet? Vágyálmokkal remekül lehet növelni a hiányt; én azt kérem, legyen ingyenes a kenyér. Reális? Nem. Egy év alatt beönteni a közl. vállalatokba mindent, hogy 0-ra kijöjjenek reális. Nem, gigantikus, de lehetetlen, mert kicsi az ország és szegény.
Biofegyver | 2010. június 8. | 01:45:34
Nagy butaság volt amit tett, de ennyi. Nem kell túllihegni a szocik elintézték, hogy kilátástalan legyen a helyzet úgyhogy nem kéne őket védeni. Csakis az ő felelőtlenségük miatt lett ilyen érzékeny a Magyar gazdaság! Nem azokon kéne elveri akik végre tájékoztatni akarnak.
kismagyar-félsz | 2010. június 8. | 01:44:06
Természetesen férges a komplett politikai garnitúra. Csak nézz parlamenti közvetítést, nézd őket nyilatkozni, nézd meg a leadott vagyonnyilatkozatok komolyságát.
fabatka2 | 2010. június 8. | 01:40:34
kismagyar-félsz | 2010. június 8. | 01:31:41
Ugye, most mindkét (három, négy) oldalra gondolsz?...
sampinyon | 2010. június 8. | 01:36:10
"Átláthatóság, pártfinanszírozás, független minősítő szervezetek elismerése." Egyetértek.
sampinyon | 2010. június 8. | 01:35:11
Tehát az elvnélkuli, erkolcs nélkuli politikusokra gondolsz? Hát igen. Nem tudom, hogy kit milyen indíttatás mozgat. Az átláthatóság lenne egy kulcsfogalom minden teruleten. Hogy valós adatok, tények alapján lehessen donteni, ne pedig csak az alapján, hogy a kulonbozo pártcsatornák mit kozvetítenek az emberek felé és kirol állítják, hogy gazember.
kismagyar-félsz | 2010. június 8. | 01:34:42
Átláthatóság, pártfinanszírozás, független minősítő szervezetek elismerése. Hazánkban minden relatív, mert az egyik oldal mindig megkérdőjelezi a másik hivatkozási alapjait, és nem tudnak független szervezeteket megtűrni maguk felett.
kismagyar-félsz | 2010. június 8. | 01:31:41
klóncsapat: komcsi politikai kultúrán szocializálódott zsebtömő banda
sampinyon | 2010. június 8. | 01:30:53
kismagyar-félsz: Nem tudom, hogy miért nem tudták megtartani a hatalmat, oszintén szólva. Szerintem az átláthatóság megteremtése lenne az egyik legfontosabb feladat egyébként. Mert anélkul mindenki csak a sotétben tapogatózhat, hogy kinek van igaza a vitákban, mik a valós tények és adatok és hogy mi zajlik a színfalak mogott. Ez adna igazi lehetoséget arra, hogy a választók jól informáltan donthessenek arról, hogy kire szavazzanak.
|