Delta | 2012. január 15. | 15:07:35
"..a paraszt szó pejorativ értelmű használata a világon egyedül Magyarországon divat.."
Ugyanilyen hungarikum a "vidéki" szóhasználat pejorativ jelentése is. Mintha Budapesten élni akkora minőségi különbséget jelentene. Az átlagember számára ez nagy valószínűséggel nem így van, nem véletlenül csökkent a főváros lakossága közel 300 000 fővel az utóbbi évtizedekben.
immortal | 2012. január 15. | 14:06:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Dakota King | 2012. január 15. | 12:40:28
Tegnap az egyik tv leadta a BBC Olli Rehn-nel készült interjúját. Olyan szinten hülyét csináltak ebből a szerencsétlen biztosból, hogy szétröhögtem magam...
öregficko | 2012. január 15. | 11:56:12
taliga | 2012. január 13. | 22:19:19
"Magyarország fasorban sincs..."
Hogy lehet ilyen agyatlan hülyeséget ide firkálni ?!
Franciaország egy lépcsővel lejjebb esett.......na és ??!!
DE 9 ( kilenc !!!!! )
lépcsővel van feljebb mint Magyarország !!!!!
Ezt még a Fidesz írnokainak is tudni kéne !!!
luigi22 | 2012. január 15. | 07:14:05
KerSanyi | 2012. január 14. | 21:55:39:Nem szabad annyira a propagandának felülni!Az 53% nem egészen igaz!Nem voltunk EU tagok,így sok dolgot, a bankokkal tüntettek el! A 80% sem teljesen igaz!Ha csak a 3000 milliárdot veszed!Elég megnézni a CDS felárat,ami mutatja a hozzá nem értést!
dunántúli | 2012. január 14. | 22:04:55
fletya
Hozzászólásában "Orbán paraszt viselkedéséről" értekezik.A paraszt szó pejorativ értelmű használata a világon egyedül Magyarországon divat.Ha ezt megtenné pl. Németországban, vagy a lengyeleknél azonnal szájon vágnák.Nálunk bizonyos fővárosi seftelő-kereskedő-kispolgári köröknek, a parasztságot, mint nemzetfenntartó erőt lefitymáló szóhasználata már közel száz éve mérgezi a közvéleményt. Erre mondta egykor Veres Péter, ( aki a XX.század egyik nagy írója volt)hogy "Paraszt az , aki ezt a szót ilyen értelemben használja." Kedves Fletya, értsen a szóbol.
KerSanyi | 2012. január 14. | 21:55:39
Kedves Casio, az "emúltnyolcévezés" szerintem sem érdekel senkit. Mindazonáltal még vagy 10 évig nem várható, hogy ne legyen, ugyanis 8 év alatt a dilettáns szemkilövető hajbókolók tényleg tönkretették az országot. (53% GDP arányos adóság 80% lett. tudod ugye?)És sem a Viktor, sem más nem fogja kirántani az országot a gödörből 1,5-2 év alatt, de még 5 alatt sem. És ha csődbe megyünk, azért is a hajbókoló dilettáns libkomcsik lesznek a hibásak. Nagyon egyszerű a képlet: ha hazafiak kormányoznak van esély. Ha árulók akkor biztos elveszünk. 8 évig árultak.
casio | 2012. január 14. | 19:10:44
macskajaj | 2012. január 14. | 13:32:55
Te valami szörnyű propagandaháború áldozatává váltál. A 2009-es év volt az egyetlen, amely negatív GDP-t (-6.9 %) eredményezett. Ezt természetesen egy erős gazdaság másképp viselte volna, de a következő évet már a Bajnaiék helyretették és ezt örökölte Orbán.
Lassan 2 év telik el és még a látszata sincs annak, hogy valamerre elindult volna a szekér.
Talán lassan tényleg fel kellene hagyni ezzel az emútnyocévezéssel, mert senkit nem érdekel.
A 2/3 birtokában olyan lehetőséget kaptak a választóiktól, hogy abból a megfelelő intézkedésekkel mára egy sikergazdaságot kellene felmutatni.
Ezzel szemben sikerként csak a saját hatalmi pozícióikat erősítették meg.
És az országgal mi lesz?
Az EU pedig teljesen jogosan szorítja az országot, hiszen nem látja biztosnak a kihelyezendő hitelét. Te adnál valami drogos munkakerülőnek pénzt, ha azt mondja, hogy most biz'isten arra kell, hogy vegyek egy ruhát, mert állásinterjúra megyek?
betablokk | 2012. január 14. | 16:27:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Dakotai | 2012. január 14. | 15:23:26
macskajaj!-olvasd a mh5129 hozzá szólását sok igazság van benne.!
És mit szóltok, a Bayer Zsolték mozgósitják a "vidéki gazdákat" a "Béke menet"részvételre. Jönnek most majd traktorral, meg kombájnal,450-ft gázolaj
most nem akadály!Vagy a kompenzációt erre költik.!!? Nesze neked magyar árú.
Vegyünk minden nemzetiszinü árút OV tüntetését segitjük vele. Hurrá. Vagy az üzemanyag emelés ellen tüntetnek? Érdekes eddig milyen csendben voltak a vidéki gazdák.
mh5129 | 2012. január 14. | 14:09:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
fpetya | 2012. január 14. | 13:34:26
Az itt kibontakozó vitáról úgy általában azt gondolom, hogy akik az EU alapjogainak és törvényeinek hazai sárba tiprását firtató nemzetközi véleményfront ellen ágálnak, azok valamit alapvetően rosszul gondolnak. Ha az ABC-ben a pénztárnál fizetés nélkül akarsz kivinni árút, az NEM a szabadságjogok korlátozása. Ha a moziban a jegyszedő figyelmeztet, hogy a film alatt ne böfögj és fingjál, az NEM a szabadságjogok korlátozása. Ha a sornak pofátlanul az elejére állsz be és erre a sorbanállók figyelmeztetnek, az NEM a szabadságjogok korlátozása. Ha az EP-ülésen Orbán kioktatja Európa vezetőit, képviselőit a demokráciáról és a szólásszabadságról és visszakézből kap a fejére, az NEM a szabadságjogok korlátozása, csak Orbán paraszt vislekedésének kritikája. Ha az EU és az IMF a készenléti hitelét csak akkor adja, ha a visszafizetése a kormány szuverén döntései alapján valószinűsíthető, az NEM a szabadságjogok korlátozása, csak egy befektetői elővigyázatosság.
Ki kellene végre gyógyulnia Orbánnak és narancshályogos követőinek abból a téveszméből, hogy mindenki az ellenségük, aki a Nemzetvezető jövőképét nem hajlandó a pártfegyelemből kötelező rózsaszínnek látni.
macskajaj | 2012. január 14. | 13:32:55
casio
az hogy orbánék nem tudták kijavizani amit gyurcsányék előidéztek(részben téves helyzetértékelés,részben a 2/3-ad túlértékelése,részben a mélyülő euroválság miatt)nem öröm,de attól még tény hogy a helyzetet nem ők idézték elő.az szerintem is nonszensz hogy a 8 éve folyó túlzott deficit eljárást akkor folytatják amikor nincs deficit.ez olyan mintha robinho gólját azért nem adnák meg mert valaki közben beleért vagy nem ollózva rúgta.
az mnb törvényeket elejétől fogva feleslegesnek tartottam.ugyanakkor az nem lehet kérdés hogy a függetlenség nem járhat ellenőrizhetetlenséggel.ez nálunk nincs jól megoldva.nem tudom másutt hogy van.a birók ügye szerintem is belügy.ha mindenkire vonatkozik a 62 év rájuk miért is nem.az ombudsman szerintem is marginális ügy.
az egykulcsos adót én se emeltem volna be az alkotmányba.de ennek semmi köze nem lehet a hitelfelvételhez.a hitelfelvevőnek joga van úgy szerezni pénzt vagy strukturálni államháztártasi bevételeit vagy kiadásait ahogy szerinte a leghatékonyabb.
vannak határok amit nem okos túllépni.az orbán kormány és a 2/3-ad hozott rossz döntéseket.ezt nem lehet azonban az EU-nak zsarolásra,nyomásra felhasználni.az ugyanolyan elfigadhatatlan.
casio | 2012. január 14. | 13:06:34
taliga | 2012. január 13. | 22:19:19
Már megint a csúsztatás és hazugság hegyeiddel próbálkozol. Mondd nem unod még, hogy napjában többször is rajtakapnak? Nem unod, hogy állandóan aláznak és helyreigazítanak?
Talán ez valami betegség, hogy élvezed ezt? Na, figyelj!
Nehogy már valami remekül sikerült politika eredményének tudd be az IMF hitelfelvételt! Eddig a gazdáddal az élen kézzel-lábbal tiltakoztatok ellene. és tagadtátok, most meg úgy próbáljátok eladni, hogy ez mekkora teljesítmény. Ekkora hazug bandát!
Az hogy a S&P leminősített más országokat is, nem javít a hazánkról alkotott negatív képen. Nekem a fater mindig azt mondta, hogy őt rohadtul nem érdekli, ha más gyereknek is egyes lett a dogája. Érted?
A világsajtó most éppen nem említette Magyarországot, valószínűleg azért, mert most nem rólunk szólt a történet. Ami két hete megy az nem volt neked elég?
Magyarország most éppen a világ 10 legkockázatosabb országába tartozik. Ezt az eredmény tartod olyan nagyra? A gazdádnak sikerült másfél év alatt elérnie azt, ami a Gyurcsánynak 4 évébe telt. Nagyon büszke lehetsz!
rézláb | 2012. január 14. | 13:00:30
Kedves taliga, realisan, bizinol, breathe!
Hol lehet bérkommentelőnek jelentkezni? (sajnos munkanélküli lettem) Szívesen vállalnám ezt a munkát, itthonról, jó pénzért, bármikor képes vagyok butaságokat beszélni.
Ajánlatokat privátban kérek!
realisan | 2012. január 14. | 12:53:57
nablakarát.
Ha elfogynak az érvek, jön a minősítés? Nem vagyok "narancsködös" ,hanem a tényeket érzelemnélkül egymáshoz sorakoztató állampolgár, aki nagyon aggódik az igazi európai és az igazi magyar baloldal hiánya miatt.A nemzetközi tőke zsebéből kikiabáló baloldalisággal nem lehet megoldani a tömegek égető gondjait.
luther | 2012. január 14. | 12:46:14
Tehát ha Orbán megmondta, az erősebb, mintha Baroso, az IMF és EU állítása.Ha ők nem tárgyalnak, mi minden nap milliárdokat bukunk, rosszabb helyzetbe jutunk, tehát érdemes a fejünket a falba ütni, ugyis a nép fizeti ki a számlát. Máskülönben minden téma feladása a magyar nép közvetlen érdeke, jót akarnak nekünk, egyetlen ellenérv az ostoba sehova nem vezető gazdasági politika,ami minden évben legalább 500 milliárdos lyukat üt az egyébként is üres kasszába , meg az átverésre épülő 2/3
walsz | 2012. január 14. | 12:40:23
A legnagyobb probléma a Fidesz alaptörvény léte. Ezt kell elsöpörni, mert jelenleg alkotmányos válság van Magyarroszágon. Orbán megpuccsolta a demokráciát.
nablakarát | 2012. január 14. | 12:39:24
realisan | 2012. január 14. | 11:22:53
Mivel, szerintem, nem látsz reálisan, nem látom értelmét válaszolni narancsködös észrevételedre!
Minden jót!
csegei | 2012. január 14. | 12:14:14
fpetya | 2012. január 14. | 11:02:13 Attól félek, hogy a fideszesek - Gíró-Szász és a többiek - nem szimplán hazudoznak, hanem amiket mondanak, legalábbis annak egy részét őszintén hiszik is. Nekem ivott egy rokonom, és ezzel a fájdalmas ténnyel sokáig nem akartam szembesülni. S volt olyan, hogy bár láttam, hogy vodka van a szatyorban, mégis elhittem neki - mert el akartam hinni -, hogy nem vodka amit vett, hanem zöldborsó! DE tényleg elhittem, hogy az zöldborsó, s csak valahol nagyon mélyen a tudatom legmélyén volt az, hogy az vodka!(ez egy nagyon furi dolog, nagyon furcsa tudatállapot.) És nagyon tartok tőle, hogy a fideszesek is így lehetnek. Valahol dereng nekik a valóság, de elnyomják mindenféle hül.e magyarázatokkal. Nem tudom, hogy az ő tudatuk mikor fog megvilágosodni, mikor fognak - mikor tudnak - majd szembesülni a valósággal. Lehet, hogy valami drámai esemény kell majd ehhez! (Nálam az kellett, hogy tragikus esemény után egy belgyógyász leüljön velem, s rákérdezzen, hogy na akkor most őszintén, mennyit is iszik a rokonom.)
konzekvens | 2012. január 14. | 11:26:39
A péntek reggeli közrádió "interjúban" Orbán Viktor elmondta, h a világ legjobb üzlete magyar állampapírt venni. Továbbra is a piacról akarjuk finanszírozni magunkat. A "külföldi befektetők idehozzák a pénzüket". Ő nem is érti, miért viszik ki magyar emberek külföldi bankokba a pénzüket. Stb. Az idomított riporter nem kérdezte (kérdezhette) meg, milyen áron, mekkora kamattal, felárral finanszíroznánk magunkat. Itt tart a magyar közmédia.
Jager László | 2012. január 14. | 11:25:42
Sikerélmény!
A világ legjobbja Viktor!!!
Maximálisan egyetértek a választással.
Teljes magyar siker!
Gratulálok Karsai Viktornak.
J.L.
realisan | 2012. január 14. | 11:22:53
Kedves nablakarát
Téved. Nem Orbán Viktor hírdetett harcot a nemzetközi tőke ellen, hanem pont fordítva;nemzetközi tőke akar példát statuálni a magyar kormányfő politikai ellehetelenítésével. Orbán Viktor u.i. a tömegek életszínvonalának megtartása érdekében hoz döntéseket. Szörnyű elgondolni mi történik, ha más európai országokban is követik a példát. Hát előzzük ezt meg.
Gondolja meg hány százezer Ft-al terhelte volna meg minden egyes magyar család kasszáját ha pl. a bankadó összegét az állampolgárok megszoritásával kellett volna kipréselni.És ki támadja a legjobban? Az a baloldal, amelyik a éppen a kis és közép egzisztenciák képviseletét jelöli meg fő feladatának. Miért? Azért, amiért pl Veres János pénzügyminiszterként nem mert fellépni a sokezer magyar családot tönkre tevő frankhitel nevű nagy banki átverés ellen: ez az u.n. baloldal európai szinten már régóta lepaktált pont azokkal, akik ellen küzdenie kellene.Ezáltal a súlyok és ellensúlyok rendszer pont az Európa-i nagypolitikában szünt meg. Ennek máris súlyos következményei vannak , és lesznek.
Javasolom , hogy válassza külön a lényegest, a kevésbé meghatározóktól, és főleg az előbbire koncentráljon.
fpetya | 2012. január 14. | 11:02:13
csegei | 2012. január 14. | 10:49:22
Én is néztem és élveztem, ahogy Olga többször is annyira sarokba szorította a fizetett szócsövet, hogy kénytelen volt a legócskább trükkhöz folyamodni, többször is visszakérdezett: "Mit értünk demokrácia /sajtószabadság /magántulajdon /stb alatt, mint egy nem magyar értelmi fogyatékos. Csodáltam Olga higgadtságát, hogy a vendég nyilvánvaló hazudozása ellenére kultúrált mederben folyt az interjú.
PepecsElek | 2012. január 14. | 11:01:53
"bizinol | 2012. január 13. | 19:42:24"
Késő, bizi, csókdoshatod te a Führer Altáját, nem segítesz rajta.
Igaz: ő se rajtad.
fpetya | 2012. január 14. | 10:57:11
Orbán és szócsövei most afféle partizán-mentalitást követnek a kommunikációban: ahány annyifélét mond. Az, hogy Orbán három hét leforgása alatt a "semmi közük hozzá"-tól eljutott a "hajlandóak vagyunk bármiről tárgyalni"-ig, már nem szokatlan, közben persze nyomatja a pénzvilág ellen a szabadságharcát ezerrel. Ugyanekkor a kormány EU-IMF tárgyalással megbízott Fellegi feltételek nélküli (már részünkről t.i.) tárgyalásokról és a végsőkig elmenő kompromisszumkészségről nyilatkozik. Giró Szász kormányszóvivő pedig tegnap az egyenes beszédben nem érti, mit is akar voltaképpen az EU, hiszen semmi konkrétat nem mondtak és ezt igazság szerint nem is kérdezhetnék. Ez utóbbi olyan, mintha a vizsgázó diák kezdené el a profnak magyarázni, hogy mit van és mit nincs joga kérdezni.
Azt hiszem, még mindig nem értik, hogy a politikai és a gazdasági megbízhatóság is szavak hihetőségével kezdődik.
Ami viszont ránk, magyar választókra nézve siralmas, hogy ezt a kormányzati hazudozást, a kifelé alázkodó, befelé szabadságharcos dumát nem kérjük ki magunknak, hagyjuk magunkon száradni, hogy olyan birkák vagyunk, akikkel bármit meg lehet etetni. Fel kellene végre ébredni!
PepecsElek | 2012. január 14. | 10:54:47
Én is nyugodt lennék, ha 3 és fél milliárdot sikerült volna "megmentenem", ami havi bő tízmilliónyi bevételnek felel meg, húsz éven át.
Egyébként meg nagyon veszélyes az ilyen vihar előtti csend. Egy (szkizoid vagy paranoid) pszichopatánál meg különösen. Tudjuk, hogy képes az irodáját összetörni, családtagjait kék-zöldre verni.
A kutyámat sem bíznám rá, nemhogy a haza sorsát, inkluzíve az életemet.
csegei | 2012. január 14. | 10:49:22
AGrisa! Gíró-Szászt Kálmán Olga tegnap ízekre szedte az ATV-ben. A pasi csak mekegni tudott olyan kérdéseket kapott, hihetetlenül felkészült volt a műsorvezetőnő. A Gíró-Szász olyan rosszul is nézett ki, lefogyott és az a fura kicsit fanatikus kinézet... Azt nem tudom, hogy valóban őszintén elhiszi-e amiket mond, vagy csak hazudik mint a vízfolyás.
csegei | 2012. január 14. | 10:38:41
Vele ellentétben én egyáltalán nem vagyok nyugodt. Igaz, nem is vagyok miniszterelnök, csak egy kisember, aki félti a pici megtakarítását, és a jövőjét.
csegei | 2012. január 14. | 10:36:20
Nyugodt? Aha. Ha nyugodt, akkor azért lehet nyugodt, mert
vagy tényleg nem érti, hogy mi is a tét
és/vagy leszedálták az orvosai.
R'n'R | 2012. január 14. | 10:00:48
Kedves Pokorni, Kövér és Kósa Urak!
A józan ész és az ország érdekében kérem, hogy rángassák már le azt az őrültet a pulpitusról, mert már mindenkinek kellemetlen amit csinál. Kérem, hogy ne fogják vissza és ne áltassák magukat azzak, hogy a Fidesznek 2/3-os támogatottsága van.
Három királyfiként lehet megküzdeni a hétfejű sárkánnyal és a szerszámos ládából elővenni a soha nem használt kardokat. Kérem, hogy ne gyáva módon hallgassanak vagy lemondjanak, mint ahogy azt általában minden politikusok teszik, hanem harcban haljanak meg és ne párnák közt, ahogy Petőfi is megmondta Önöknek.
Ha olyan hatalmas nagy magyarnak tartják magukat, tessék itt a nagyszerű lehetőség, mutassák meg.
Szerintem ami most folyik az nem más mint a hatalomra jutott őrület korlátlan tombolása és ez Önöknek is köszönhető. Ahogy a dolgok alakulásából következtetni lehet, ez csak rosszabb lehet és ideje lenne megállítani az ámokfutást.
berci2010 | 2012. január 14. | 09:43:43
Miért ne lenne nyugodt? A mi farkunkkal veri a csalánt. Ez az egész neki egy fillérjébe nem kerül, ha neki kellene megélnie a gyerekeivel a hatalmas magyar nettó átlagból, akkor szerintem ő is durva ideges lenne.Nota bene, javasolnám,hogy ez a sok léhűtő ezt az átlag nettót kapja, akkor biztos kevesebb hülyeséget csinálna.
kolmár | 2012. január 14. | 08:33:03
Nem érdemes vitatkozni. Orbán és segítőinek amatőrsége bebizonyosodott. Most arról van szó, hogy meg kell szabadulni tőlük. Nem vitatható, hogy az ország érdekei helyett főként hatalmuk bebetonozásán és saját anyagi előnyeik megszerzésén dolgoztak. Ez ide vezetett, hogy az ország egyre meredekebb lejtőre kerül.
nablakarát | 2012. január 14. | 08:28:03
folytatás:
Van még sok, de nem akarok kisértekezést tartani arról, hogy aki Orbán és a jelenlegi kurzus ellen van, az nem mind hazaáruló kommunista, hanem, REÁLISAN gondolkodó, Magyarországon élő tisztességes ember!
Egyébként a baloldali támadásról csak annyit:
Ki is mondta Brüsszelben, hogy a súlyos gazdasági válságban levő Magyarországnak ne adjon Európa egy fillért sem?
Csak nem Orbán?
Na akkor ki is a hazaáruló?
nablakarát | 2012. január 14. | 08:27:29
realisan: "Érdekes látni, hogy a kedves hozzászólók egy része milyen jól felmondja,amit az SZDSZ-es meg MSZP-és médiafőnökök,meg egyéb fontosemberek a Nyugat közbeiktatásával beléjük szuggerálnak.”Mindegy ,hogy milyen áron ,de Orbán Viktor tűnjön el, a Fidesz meg kényszerüljön a hatalom megosztására, avagy netán teljes átadására..” Az a gyűlölet, a személyeskedés ,sőt hazug családi rágalom (!) ,ami egyes hozzászólásokból árad kétségbeejtő, és rendkívül ízléstelen."
Neveddel ellentétben, nem látod a dolgokat reálisan!
Nem tudom, visszanézel-e ide, leírom egy sztálinista, rákosista, trapista véleményét!
Mert ugye, aki nem Orbán kátyúba vezetett cigánykordéját tolja, az már csak mocskos kommunista lehet!
Éppúgy, mintha valaki a baloldalt meri kritizálni, az szemét hitlerista, hortysta, fasiszta!
Tehát, véleményem szerint nem az a baj, hogy Orbán szabadságharcot indított a nemzetközi tőke ellen!
A baj az, hogy:
1. ezt meggondolatlanul teszi,
2. Magyarországon MINDENKIBE belerúgott, így a hátországa is partizánharcot folytat ellene
3. az ellopott 3000 milliárdnyi nyugdíjpénz ellenére semmit sem tud felmutatni, sem a gazdaság növelése, sem az adósság csökkentése terén,
4. a 32% adókulcs eltörlésével az amúgy is irritálóan gazdag emberek zsebét tömi tovább, miközben az igazi szegénységben élőket mégjobban a mélybe löki.
Van még sok, de nem akarok kisértekezést tartani arról, hogy aki Orbán és a jelenlegi kurzus ellen van, az nem mind hazaáruló kommunista, hanem, R
Tarik | 2012. január 14. | 05:04:19
Rémlik, mintha példaképük a Don-kanyar után lett volna sokkal békülékenyebb.
:-)))
wizes4 | 2012. január 14. | 04:47:09
Melyik az az ország amék ellen 2004 óta túlzott deficit hiány miatt eljárás van?
Már csak azé', amiért hőbörög Brüsszel.
rasztaszív | 2012. január 14. | 00:23:09
realisan | 2012. január 13. | 23:54:36
biztos lehetsz benne,hogy a saját véleményemet írtam.de úgy tűnik,nem árt,ha kiegészítem.
ízléstelennek tartom azt is,hogy összemosod a kormányt érő kritikákat azzal ,mintha az egész országot kritizálnák.nem azonos a kettő.
ízléstelen az is,ha megkérdőjelezed a baloldaliak nemzeti érzéseit.
ízléstelen továbbá nemzeti érdeknek tekinteni egy nemzetrontó kormányzat ténykedéseit.
mindezek tetejébe még a baloldalra mutogatni pedig különösen ízléstelen.
realisan | 2012. január 13. | 23:54:36
fabatka 2 és rasztaszív
Köszönöm az észrevételeiket. Jobb lett volna viszont, ha saját véleményüket mondják el a kialakult helyzetről. Vagy pl. arról, hogy miért van az, hogy amíg az LMP képes arra, hogy Magyarország érdekében fellépjen, az u.n. magyar baloldal ott támad,ahol csak tud. Talán az internacionalizmus azt jelenti, hogy az éppen aktuális gazdát (korábban az SZU, mostmeg azok akik) nemzetünk érdekei ellenére is maradéktalanul kiszolgáljuk? Miért nem alakul ki Magyarországon végre egy nemzeti érzelmű baloldal? Érdekes kérdések ezek.
rasztaszív | 2012. január 13. | 23:18:56
taliga | 2012. január 13. | 23:08:16
mert te aztán nem vetemednél ilyesmire...
hogy eszem azt az érzékeny kis lelkecskédet...:)
taliga | 2012. január 13. | 23:08:16
R'n'R | 2012. január 13. | 22:56:11
Nem vagyok "talicska", a nickem: taliga...
(kéretik megjegyezni...)
Amúgy, meg, személyeskedésen kívül van valami mondanivalója is...???
R'n'R | 2012. január 13. | 22:56:11
talicska, breathe (tavaszi szellő)!
levelezzetek már egy kicsit egymással. úgy szeretném látni, hogy mi kerekedik belőle. lehet, hogy a végén mindketten szóról szóra ugyanazt mondanátok. a magyarországi bloggerek két legokosabbja. bevallom elég sokan alig bírjuk követni azokat a magasságokat ahol ti ketten szárnyaltok.
fabatka2 | 2012. január 13. | 22:52:15
realisan | 2012. január 13. | 22:25:45
"Érdekes látni, hogy a kedves hozzászólók egy része milyen jól felmondja,amit az SZDSZ-es meg MSZP-és médiafőnökök,meg egyéb fontosemberek a Nyugat közbeiktatásával beléjük szuggerálnak.”Mindegy ,hogy milyen áron ,de Orbán Viktor tűnjön el, a Fidesz meg kényszerüljön a hatalom megosztására, avagy netán teljes átadására.."
Egy újabb "kedves hozzászóló", nyilván őt is az MSZP-SZDSZ médiafőnökök oktatták ki:
"Helyteleníti magyar kollégája politikáját a bolgár kormányfő.
Bírálta Bojko Boriszov bolgár miniszterelnök az állami televízióban Orbán Viktort reformjai miatt, amelyekkel nemcsak hogy nem ért egyet, hanem egyenesen károsnak tartja azokat az európai jobbközép politikai családra nézve.
A magyar kormányfőhöz hasonlóan konzervatív Boriszov csütörtöki tévényilatkozatában azt mondta: "Orbán Viktor a barátom, de amit most csinál, az helytelen".
"Nemcsak, hogy helytelen. Kompromittálja a jobboldali eszmét" - tette hozzá a bolgár miniszterelnök, akinek szavait a BNN bolgár hírportál idézte pénteken." (hirado.hu)
rasztaszív | 2012. január 13. | 22:39:32
realisan | 2012. január 13. | 22:25:45
"Az a gyűlölet, a személyeskedés ,sőt hazug családi rágalom (!) ,ami egyes hozzászólásokból árad kétségbeejtő, és rendkívül ízléstelen. "
ha fel tudsz mutatni egy kommentet legalább,amiben a semlyén-navracsics- féle karaktergyilkolászásról is hasonló véleményt formálsz,akkor rendben van a dolog.
máskülönben ízléstelen...
realisan | 2012. január 13. | 22:25:45
Érdekes látni, hogy a kedves hozzászólók egy része milyen jól felmondja,amit az SZDSZ-es meg MSZP-és médiafőnökök,meg egyéb fontosemberek a Nyugat közbeiktatásával beléjük szuggerálnak.”Mindegy ,hogy milyen áron ,de Orbán Viktor tűnjön el, a Fidesz meg kényszerüljön a hatalom megosztására, avagy netán teljes átadására..” Az a gyűlölet, a személyeskedés ,sőt hazug családi rágalom (!) ,ami egyes hozzászólásokból árad kétségbeejtő, és rendkívül ízléstelen.
Tessék példát venni az LMP-ről. Volt bátorságuk megüzenni Brüsszelbe a u.n. Zöldeknek,hogy azt kérik ne foglalkozzanak Magyarország újabb megvádolásával. Ők az ország érdekeit is nézik!
Szerintem valószínű,hogy Orbán Viktor és az EU előbb –utóbb rendbe teszi a kapcsolatát. .Magyarország módosítani fogja azokat a bizonyos törvényeket, és a megtalálják a megoldást a 2013 és 2014-es évek pénzügyi szabilátására is. Az EU-nak sokkal súlyosabb gondjai vannak, minthogy sokáig Magyaroszággal szórakozzon, egyébként is az a mondás kelt arrafelé izgalmat, hogy amennyire gyengül Orbán Viktor, annyit erősödik Vóna Gábor. Márpedig Brüsszel nagyon is emlékszik arra, hogy mennyi gondot okozott 15 évvel ezelőtt, amikor Ausztriában egy szélsőjobboldali párt került hatalomra.
hecketaper | 2012. január 13. | 22:22:46
Kopott betyár,öreg betyár tudod-e,hogy időd lejárt,ölég volt
Fogságodon nem okultál,te fölötted beborult már az égbolt
Híred a múlt eltemette,puskád rozsda mind megette
S amialatt messze voltál, a rózsád egy ífjú zsandár szerette
Kopott betyár,öreg betyár nem szól már a kakukkmadár tenéked
Nem hív a dús erdők lombja,a vén csárda is azóta leégett
Nem fél senki már tetőled,csavargó lett tebelőled
Sose veszed vissza te már, mit ellopott az a zsandár tetőled
taliga | 2012. január 13. | 22:19:19
- Rövidesen meglesz az IMF ée EU megállapodás.
- Az S & P leminősített egy sor másik európai országot is. Köztük olyan "gyengéket", mint Franciaország, Ausztria...
- Ettől bezuhant az euró.
- A világsajtóban egy szóval nem említik Magyarországot a pénzügyi krízisben lévő országok között.
A sorrend:
Görögország,
Spanyolország,
Portugális,
Olaszország
Magyaország fasorban sincs...
Akkor lehet, hogy csak a ballib sajtóban állunk olyan rosszul...???
elsore | 2012. január 13. | 22:00:18
nablakarát | 2012. január 13. | 21:41:39
"Valami bolgár dolgozatából ollózta össze!"
Nemnem. Ezeket az MN-ből szokták idézni hivatkozás nélkül. Utoljára a melegházasság támogatását olvastam, mint EU követelést.
kukutyin | 2012. január 13. | 21:53:22
A miniszterelnök még mindig nem érti a helyzetet és azt hiszi, hogy ez egy bazári alku. Keserű lesz a kiábrándulás ebből a pozicióból, súlyos, nagyon súlyos pofonokkal és következményekkel. Amíg ezeket a pofonokat ő kapja, nem érdekel. De minthogy ő reprezentálja az országot, ezért mi is kapjuk, és ez már fájdalmas. Tehát, ki kell mondjuk, a miniszterelnök és kormánya tevékenysége az ország érdekei ellen irányul, ezért HAZAÁRULÓ!
nablakarát | 2012. január 13. | 21:41:39
prof: "breathe: amit írtál, idézőjelben van, ami pedig az idézőjelben van, az egy tartalmi idézet. Meg lehet tudni, hogy ezek hol jelentek meg?"
Valami bolgár dolgozatából ollózta össze!
giulio | 2012. január 13. | 21:30:38
Ez dózis kérdése...Bekap még kettőt, és hót nyugodt valóban...
casio | 2012. január 13. | 21:08:21
A miniszterelnök már nem ragaszkodik sem a harmadik MNB-alelnökhöz, sem a PSZÁF-összevonáshoz?"
Lassan már csak a hatalmáshoz ragaszkodik. Nem akar menni. De úgy fog járni, mint Anulu, amikor "nemet" mondott az anyjának.
prof | 2012. január 13. | 21:08:00
breathe: amit írtál, idézőjelben van, ami pedig az idézőjelben van, az egy tartalmi idézet. Meg lehet tudni, hogy ezek hol jelentek meg?
elsore | 2012. január 13. | 21:05:27
breathe | 2012. január 13. | 20:24:28
"Bocs bizinol, hogy kölcsön veszem a mondatodat, de ez sajna így van:
Hülyét és hazaárulót csinált magából a balliberális ellenzék."
:)) Egyszerre? Amennyiben?
Nem szégyellitek magatokat? Egy cseppet se?
Idejöttök vádaskodni, érvek és bizonyítékok nélkül?
A kormány másfél éves társadalmi és gazdasági ámokfutása után?
nablakarát | 2012. január 13. | 20:02:01
"Azaz Orbán Viktor - ha ez az ára az IMF-megállapodásnak - már nem ragaszkodna egy harmadik MNB-alelnök kinevezéséhez, és a plusz két monetáris tanácstaghoz sem."
Álmodik a nyomor!
Ennyivel nem ússza meg!
Simor fölé nem ültethet senkit, a PSzÁF nem egyesül az MNB-vel!
nablakarát | 2012. január 13. | 19:57:53
puli: "Giró-Szász idegei tropára mentek ,nem tud normálisan beszélni , szinte őrjöng , hadar , veszekszik ."
Nézd meg jobban!
Ez bedrogozott!
Másképp nem lehetne bírni!
Minden tiszteletem Nagy Annáé!
nablakarát | 2012. január 13. | 19:55:28
lombik: "Szeretném, ha Orbán visszavonulna Matolcsyval és Schmittel együtt, menjenek a fenébe!"
Nem szeretném, ha ilyen könnyen megúsznák!
Az EU-nak sem lenne kifogása az ellen, hogy a meggyötört nép adjon nekik néhány kokit és sallert!
Szó szerint!
nablakarát | 2012. január 13. | 19:52:14
lombik: "Nézzétek mg a rádióban készült fotó Orbánról! Mindent elárul róla!!!
Nekünk nyomja az igét, a szépet, a felemelkedést, és azt, hogy a hitel tulajdonképpen nem is kell, úgysem fogjuk lehívni, majd a piacról tartjuk el magunkat, stb., stb."
Meg a gazdaság beindítására használjuk fel!
Ez az "ember" ugyanúgy érti amiről beszél, mint bizinol haverja!
Hacsak a kettő nem ugyanaz!!!
chili | 2012. január 13. | 19:51:22
bizinol
Mehetsz a penztarba, megvan a mai penzumod!
Excelsa41 | 2012. január 13. | 19:51:17
bizinol, ugyan mondanál már valami érdemi érvet is, ne csak gúnyolódjál.
nablakarát | 2012. január 13. | 19:50:28
bizinol: "A fölfokozott izgalmi állapot rossz hatással van a vérnyomásra és a szexuális teljesítményre, ezért javaslom kedves cuclib kommentársaknak, hogy több sárgarépát fogyasszanak, úgy belsőleg, mint külsőleg!"
bizinol: "Hülyét és hazaárulót csinált magából a balliberális ellenzék."
bizinol: "Reménytelenül szerelmesnek lennetek szörnyű lehet."
bizinol: "Ideges típus ne menjen politikusnak, talán neked is inkább a konyhában kellene serénykedned!"
bizinol, látom magas IQ-d segítségével megint rátapintottál a lényegre!
Nagy szarban lehet a Fidesz, ha ilyen eszetlen bérkommentelőket tud már csak alkalmazni!
puli | 2012. január 13. | 19:50:23
Giró-Szász idegei tropára mentek ,nem tud normálisan beszélni , szinte őrjöng , hadar , veszekszik .
AGrisa | 2012. január 13. | 19:46:24
Giró-Szász szánalmas vagy! Most az ATV adásában magyarázza a magyarázhatatlant!
bizinol | 2012. január 13. | 19:42:24
A fölfokozott izgalmi állapot rossz hatással van a vérnyomásra és a szexuális teljesítményre, ezért javaslom kedves cuclib kommentársaknak, hogy több sárgarépát fogyasszanak, úgy belsőleg, mint külsőleg!
lombik | 2012. január 13. | 19:39:45
Nem a baloldaliak és nem a liberálisok, és nem a demokraták a hazaárulók, hanem a kormány a hazugságaival, a lakosság félrevezetésével, a saját hasznuk és embereik bebetonozásával, azt csinálnak amit akarnak, az adófizetők részéről az ellenőrzés legkisebb lehetősége nélkül!!!
Nem Orbánnak van országa, hanem az országnak van kormánya!
Jó lenne, ha ezt nem felejtenék el!!!
Még most is, miközben hitelekért folyamodunk, még mindig szórják a pénzt, a száz milliókat, milliárdokat maguknak, jutalmakra, emberekre lebontva 600ezertől 1.5 millióig, osztogatnak a baráti vállalkozóknak pályáztatás nélkül, de Budapest hadd menjen tönkre! Addig, amíg nem lesznek halálos balesetek a metróban? Vagy a hibás buszokkal?
nablakarát | 2012. január 13. | 19:34:18
"Hogy mely pontok esetén vannak távol az álláspontok, és melyek azok a pontok, ahogy a magyar kormány kész azonosulni az aggodalmakkal, a miniszterelnök részéről a rádióműsorban nem érkezett válasz."
Mert ő sem tudja!
Csak hadovál!
Be nem vallaná, hogy ez nem szabadságharc volt, hanem terrortámadás Magyarország és népe ellen!
De a terrorista nem az EU, vagy az IMF volt, hanem "saját" kormányunk!
lombik | 2012. január 13. | 19:28:05
Nézzétek mg a rádióban készült fotó Orbánról! Mindent elárul róla!!!
Nekünk nyomja az igét, a szépet, a felemelkedést, és azt, hogy a hitel tulajdonképpen nem is kell, úgysem fogjuk lehívni, majd a piacról tartjuk el magunkat, stb., stb.,
Elhiszi ezt még valaki? Minek a hitel, ha olyan jó a gazdaságunk, minek kell a biztosíték? Hol vannak a jó gazdaság jelei?
Olyan jó. hogy 9,5 %-ot fizetünk majd a magyar állampapírokra? Az IMF hitel pedig 2-3 %-os?
Van ennek a kormánynak józan esze?? Hülyítenek, gyogyósnak néz minket Orbán és kormánya!
Megfélemlíti a zembereket, hogy itt rengeteg megszorítás lesz! Az EU nagyon jól tudja, hogy rengeteg terhet rakott már a szegényekre a kormány,tudja, hogy a közmunkások fizetése havi 200 euró, amit szinte el sem hisznek, de a gazdagokat támogatja a kormány anyagilag a 16%-os egykulcsos adóval!
Az Eu-nak nem tetszik az egykulcsos rendszer, mert 500-600 milliárd hiányzik így évente a költségvetésből, amit a kedvezményezettek zsebre tesznek! Ezért siettek december végén betenni az alkotmányukba, mint törvényt!! Rohadt egybanda!
Szeretném, ha Orbán visszavonulna Matolcsyval és Schmittel együtt, menjenek a fenébe!
ibi90 | 2012. január 13. | 19:20:39
666666 | 2012. január 13. | 18:06:22
FONTANA | 2012. január 13. | 17:43:52
Orbán az EU és az IMF-el egy csapatban játszik. Már megegyeztek, hogy mekkora megszorítások jönnek, de hogy Orbán "szüzessége" népe elött megmaradjon, neki most felháborodottat kell játszani. Utána aztán jönnek a megszorítások, mivel a túlerö kiosztott megint egy gazdasági "trianont". És Orbán király vágtat tovább fakó lován."
Gyakorlatilag nem lesznek, vagy alig lesznek megszorítások.
Valójában inkább jogállami garanciákat kér az IMF a hiánycél teljesíthetőségére.
A kevés megszorítás inkább a magasabb jövedelműeket érinti. Pl. javasolják, de nem írják elő a vagyonadót (valahol 60-100 milla körül indulna) OV viszont lehet, hogy megint az alacsonyabb jövedelműeken fog facsarni. Javasolják a veszteséget termelő állami cégektől való megszabadulást: MÁV, BKV, Posta, Malév, stb Ezek a cégek évente úgy 3-400 milliárdba kerülnek az adófizetőknek.
Hammada Patrol W | 2012. január 13. | 19:20:18
"Idegek harca - Orbán állítólag nyugodt"
Vigyázzanak, nehogy túlságosan leszedálják. Túl egyszerű lenne így meglógni az igazságszolgáltatás elől.
bizinol | 2012. január 13. | 19:10:53
Hülyét és hazaárulót csinált magából a balliberális ellenzék.
Dödölle | 2012. január 13. | 19:08:19
666666 | 2012. január 13. | 18:06:22
"...neki most felháborodottat kell játszani. ..."
Pontosítsunk:
Nem felháborodottat, hanem elmeháborodottat. És nem játszani. Csak mutatni. Mert már régen az...
bizinol | 2012. január 13. | 19:06:32
chili & co
Reménytelenül szerelmesnek lennetek szörnyű lehet.
Hammada Patrol W | 2012. január 13. | 19:06:01
"Idegek harca - Orbán állítólag nyugodt"
Hja, a modern pszichiátria csodákra képes!
bizinol | 2012. január 13. | 19:04:36
weiner | 2012. január 13. | 18:48:57
Ideges típus ne menjen politikusnak, talán neked is inkább a konyhában kellene serénykedned!
chili | 2012. január 13. | 19:03:31
Minden forditva van a fidesznel: Orban nyugtalan, remeljuk, mar van idopontja Grazban.
kutyaütő.01 | 2012. január 13. | 19:03:19
Svejk 59...na az azért nem biztos,hogy így lesz!
Emlékezz csak Romániában sem tudott lepattanni a diktátor,sőt gyakorlatilag néhány órán belűl már a falhoz is állították őket!
Persze ezt nem javaslom mert az áván maradt orbángyerkőcöket továbbra is az államnak kell majd eltartani,hiszen kiskorúak.
milotaiz | 2012. január 13. | 19:02:47
Járai szintváltott úgy beszél amit eltud fogadni minden érdekelt fél,készítik elő a bizalom helyreállítását!
Következő lépésben menesztik Matolcsyt és Járait beteszik a helyére,aki addigra a pénzpiaci bizalom erős bástyájának fog tünni!
Egy lépés előre,de ez még igen kevés.
weiner | 2012. január 13. | 18:48:57
Borogyinótól hazáig a visszavonulás hossz lesz és a téli hideg nagy károkat tesz a narancsligetben, fogyatkozik a sereg, de messze van még Szent Ilona.
Barcsi | 2012. január 13. | 18:35:19
csider tibor | 2012. január 13. | 18:10:34
:))))
kodiv | 2012. január 13. | 18:14:59
Teljesen érthető a demokratikus ellenzék frusztráltsága, hiszen a most éppen aktuális barátoktól, az EU-tól és az IMF-től általuk elvárt fürgeség és brutalitás meg sem közelíti a régi kedves szövetséges tankjait. Elsöprő erejű külső támogatás nélkül pedig az annyira megkedvelt hatalom egyre távolabbra kerül. Még az sem biztos, hogy van az a dollár, amennyiből megint hatalomra kerülhet a libák és a 13. havi nyugdíjak réme!
simitata | 2012. január 13. | 18:10:36
John30 | 2012. január 13. | 17:49:55.
Hát, biztosan nem tudjátok, de számomra eddig tabu volt a VIKTOR CSALÁDJA. Azt gondolom, hogy az Ő feleséges egy csodálatos asszony. Ha vallásos lennék, akkor azt mondanám, szentté kell avatni. Egy olyan ember mellett sok gyermeket szülni és nevelni, majd partnerként kezelni, mint OV rendkívüli állapot. Maximális tiszteletem ennek az asszonynak. Szerintem Ő egy csoda. "Keblein" nevel egy szörnyű embert. Mindezenközben hiszi, hogy a Viktor jót akar. Ez csodálatos. Sajna a valóság kicsit más....
csider tibor | 2012. január 13. | 18:10:34
OV olyan nyugodt lehet, mint a medve a heréléskor.
666666 | 2012. január 13. | 18:06:22
FONTANA | 2012. január 13. | 17:43:52
Orbán az EU és az IMF-el egy csapatban játszik. Már megegyeztek, hogy mekkora megszorítások jönnek, de hogy Orbán "szüzessége" népe elött megmaradjon, neki most felháborodottat kell játszani. Utána aztán jönnek a megszorítások, mivel a túlerö kiosztott megint egy gazdasági "trianont". És Orbán király vágtat tovább fakó lován.
elsore | 2012. január 13. | 18:05:32
"azokon a jegybanki működést érintő pontokon változtassanak, melyek a status quo-t nem érintik."
Erről szól a történet. Itt is, meg a többi törvénynél is. Bármit aláír, ami a teljhatalmát nem veszélyezteti. Ez nem pénzkérdés, nem neki kell kifizetni. A törvények már megvannak hozzá, hogy bevasalja a népen.
svejk59 | 2012. január 13. | 18:05:12
Helyében én is nyugodt lennék.A vagyona biztos helyen és készenlétben egy repülő,ami kiviszi a családjával együtt ha dől az ország.
Clandon | 2012. január 13. | 18:04:03
Grazban imadkoznak az orvosok, hogy ne menjen Vikctor, mert mar ok is unjak a kepet. Raadasul azert sem szeretik, ha megy, mert ott emberekkel foglalkoznak, nem majmokkal.
simitata | 2012. január 13. | 18:02:22
OV feladatot teljesít. Ennek maximálisan eleget tett. Most jönnek a pénzesek, hogy kihúzzák a szarból. A Viktor szupi. A Viktor olyan jó mint a Hitler. A Viktor teljesít. Sőt (Én bízom benne)lehet, hogy sikerre viszi a válságot. A diktatúra nem zavar, az jó is lehet, ha eredményeket hoz. Rajta. Hajrá Viktor. Nem a demokrácia a lényeg. Az eredmény a fontos.
marsalfia | 2012. január 13. | 17:54:59
Orbán nem nyugodt, hanem elmeháborodott.
John30 | 2012. január 13. | 17:49:55
Orbán nem pókerezik, és nem nyugodt. Már nem is lakik a rezidencián. Kirúgta az asszony. Összezördűlt vele is rendesen.
kalmar laszlo | 2012. január 13. | 17:48:38
MÁR A MINISZTERELNÖKSÉGHEZ SEM RAGASZKODIK,-OSZT.JÓNAPOT.
FONTANA | 2012. január 13. | 17:43:52
Olyan érzésem van, Orbán pókerezik. Tegyük fel kitűnően pókerezik. Mi van, ha az EU vagy az IMF nem akar pókerezni?
|