belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Húsz állása van a BKV-vezérnek

Azért kap kettő és negyed millió forint havi prémiumot Kocsis István, a BKV vezérigazgatója, mert bejár a munkahelyére, és elvégzi a munkáját - derítette ki a Blikk.

NOL| 2009. szeptember 28. |60 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

tulhosszu | 2009. október 14. | 21:45:39

Én csak az éves bérletét irigylem.

eperszezon | 2009. szeptember 29. | 12:25:49

"Kocsis István fizetése 1,5 millió forint, és ehhez kap még 150 százalékos prémiumot, vagyis összesen 3 millió 375 ezer forintot tehet zsebre csak a közlekedési vállalattól."
Ha már zsebre tételről van szó, akkor a felét teszi a saját zsebébe, a másik fele visszamegy valamelyik állami zsebbe.
Az állásai. Szerintem a nagy része ennek a 20 állásnak nem jelent külön jövedelmet. Egyesületi tagság vagy alapítványi tagság nem igazán szokott díjazással járni. Az IT tagságok pedig nem igényelnek egész embert.
Azért mindenképpen bele kellene nézni a hírekbe, meg amit ott olvasunk, azt értelmezni is tudni kellene.

Jut eszembe, nem rég bevezette a BKV a fesztivál-jegyeket, amit egy-egy többnapos konferenciára, vagy bármilyen többnapos rendezvényre belépésre jogosító kártyával, jeggyel igénybe lehet venni. Esetleg valami pozitív hírértékű cikk, hogy az emberek kedvét ne vegye el a sajtó teljesen a tömegközlekedéstől?

Valahogy úgy megy ez most kishazánkban, hogy csak a negatív hír hír. Azt is lebutítják és botrányba csomagolják a sajtósok, ami talán nem is feltétlenül botrány. Csak a kattintás, az olvasottság, a látogatottság számít. Az tényleg rossz üzleti stratégia lenne, ha valaki megpróbálna a pozitív dolgokra is koncentrálni? Azzal nem lehet talpon maradni?
Pesszimista ország, sok-sok negatív érzelmű emberrel...

kipcsak | 2009. szeptember 29. | 05:38:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Knapp | 2009. szeptember 29. | 01:23:59

Ha ebből a 20 állásból csak egy is Morvai Krisztikéjé lehetne, nem tartana itt ez az ország! ;)

zsoszta | 2009. szeptember 28. | 23:09:19

tarkabarka84 | 2009. szeptember 28. | 22:59:05

Ez a fax nem csak a szociknak nyal! Ez 25 éve nyal már Orbánéknak is és az összes ellenálló Hugyos Józsinak, Demszkájtól kezdve a szadeszon, Fideszen, MDFen át a szocikig!

zsoszta | 2009. szeptember 28. | 23:05:51

BENyy | 2009. szeptember 28. | 22:27:18

Ez a Mekk-Mester is egy III/IIes fax lehet, mint a Megyó, a Járai, Martonyi, csak őt a gazdaságba betonozták be a pártállami titkosszolgálatok!

Itt az önéletrajza:
http://www.managermagazin.hu/magazin.php?page=article&id=648
A Csányi nyal neki ezerrel, valszeg a felettese.
Az önéletrajzából azt is megérted, hogy miért nem bántják Orbánék!
Ő futtatta a Fidesznyikeket a nyolcvanas években, ő készítette fel a Fijjugokat a módszerváltásra, a titkosszolgálati gazdái utasítására.
Ideje lenne kiteregetni a titkoszszolgálati doksikat, mert a gazdasági életben nyüzsöghetnek a volt besúgók, a volt SzT tisztek.
Ráadásul a KGBnek is volt többezer ügynöke, akiről nem is tudtak a magyar szervek!

catoo | 2009. szeptember 28. | 22:59:49

Hogy lehet 20 allasa??? Nagyon egyszeru!!!
Min 20 embert csicskaztat meg azert, hogy ellasak helyette ezeket a "munkakoroket" es utanna felvegye erte a penzt.

Ismerek ilyen embert en is szemelyesen a MTA-nal. Ott is annak a szemelynek tobb allasa van, amiert penzt kap es egy csapat, akik helyette dolgoznak!!! Egy tipikus csicskabrigad...

tarkabarka84 | 2009. szeptember 28. | 22:59:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Falatka | 2009. szeptember 28. | 22:35:43

POFÁTLAN, GÁTLÁSTALAN, SZEMÉRMETLEN, RABLÓTOLVAJ HÁNYADÉK! NO MEG POLIHISZTOR IS EGYBEN, CSAK NE LENNE OLYAN BUTA KÉPE! VAJON A DOKTORIJÁT HOL VETTE, MIKOR ÉS MENNYIÉRT? ÉS HOVA FOG BUKNI LEGKÖZELEBB? JÓ LENNE, HA A HUNVALD MELLÉ CSÜCSÜLNE ÖRÖKRE. SEMMIÉRT KAP MILLIÓKAT, ILLETVE A BKV SZÁZMILLIÁRDOS HIÁNYÁÉRT, CSŐDJÉÉRT. KATASZTRÓFA EZ AZ ORSZÁG, ÉS ÉN MÉG MINDIG MEG TUDOK LEPŐDNI. AZ ILYENEKNEK AZ ÓLOMBÁNYÁBAN A HELYE KÉNYSZERMUNKÁN! A HORVÁTH CSABA IS EGY BÁB, SEMMI NEM FOG VÁLTOZNI, OTT ÖLELGETTÉK, SIMOGATTÁK EGYMÁST, LÁTHATÓAN EGY HAJÓBAN EVEZNEK. GYOMORFORGATÓ TÁRSASÁG!

BENyy | 2009. szeptember 28. | 22:27:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

zsoszta | 2009. szeptember 28. | 22:19:57

Hoppa-hoppa!

Itt a kulcsmondat!
"emellett felügyelőbizottsági elnöke a Gemenc Zrt-nek"

Na ha valaki nem tudná, akkor annak megsúgom, hogy a gemenci természetvédelmi terület a mindenkori pártállamok jóelvtársainak a vadászterülete!
Ez a Mekk-Mester jól tudhat vadászni, meg jól tudhat berúgni és zabálni az őzperkeltet az elvtársúri vadászatokon, tivornyákon, ennyi lehet a titka, ezért futtatják!
Csányi is onnan indult fénysebességű karrierjére!
Cinege György idejében, amikor a Csányit is kiválasztották, még helikopteres mészárlások is mentek a már akkor természetvédelmi területen!

zsoszta | 2009. szeptember 28. | 22:09:39

Weiszpeter | 2009. szeptember 28. | 21:19:18

Na ácsi!
Nem a nép ülteti az ilyen Mekk-Mestereket az állami cégek élére, felügyelőbizottságokba, hanem a korrupt pártok!

Nálunk nem demokrácia van, hanem képviseleti demokrácia! A nép csak azok közül a faxok közül választhat, akit az ügyeletes pártführerek, és a nagytőke az orra elé b@sznak!

Nem alulról, nem demokratikus módon megy a kiválasztás, nem tehetség, szorgalom, a közösségért végzett munka a mérvadó, hanem felülről jelölik ki a PÁRTVEZÉREK a megbízhatónak vélt, tartott lakájokat, szervienseket és utána pénz és médiafelület dönti el, hogy kiből lesz PÁRTképviselő, olyan, aki tulajdonképpel semmilyen felelőséggel sem tartozik a népnek!

zsoszta | 2009. szeptember 28. | 21:58:59

Vajon ki tartja a farkát ebben a univerzális Mekk-Mesterben?
Ez a fax jó volt Orbánéknak Pakson, majd miután majdnem felrobbantotta áttették a BKVhoz ami a szoci Hagyó territóriuma.

Érdekes módon a felügyelőbizottságba ültetett Fidesznyikeknek, köztük az Orbán rokon milliárdos Vitézinek sem tűnt fel éveken át, hogy mi megy BKVnál...

Ki lehet ez a csigagerincű Muki?
Jól tudta tömni az összes párt zsebét, azért ekkora námberván?!

BENyy | 2009. szeptember 28. | 21:48:23

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ubuntu | 2009. szeptember 28. | 21:30:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Weiszpeter | 2009. szeptember 28. | 21:19:18

O legalabb "megdolgozik" a penzert. Masok bortonben vannak es jar nekik a fizetes. Oszinten?? Egyikuk sem hibas. A magyar nep butasaganak a tukre! Szegyen!

pentagram | 2009. szeptember 28. | 21:07:23

Nem kell csodálkozni, ezért tart itt a BKV és a többi állami cég.
És még ezeken belül hány olyan "munkatárs Dolgozik", akinek az illetménye a millió felett és ahhoz közel jár.
Nem kell venni jegyet, bérletet, annak az árát az adódból, jó előre befizetted.
Ezek nem félnek semmitől!
De nagyon meg fognak ijedni.
Még az írmagjukat is irtani kell.

Vogelweide | 2009. szeptember 28. | 20:22:22

Ez azért nem 20 állás, mert van közte olyan gittegylet is, amely jó ha negyedévenként ülésezik.

Mindazonáltal az eset A JÓ ERKÖLCSBE ÜTKÖZIK. Legalább háromszor annyira, mint a Tocsik ügy.

ubuntu | 2009. szeptember 28. | 19:38:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bion | 2009. szeptember 28. | 19:16:28

Zelvtársak!
Felhívom a figyelmeteket, hogy Kocsis elvtárs már nem elvtárs, hanem megbízható polgártárs, aki felismervén, hogy a szocik jövőre nem nyernek, mea culpázva térden átcsúszott a polgári oldalra. Emellett még a korábbi vezetők által aláírt szerződéseket vitt magával bűnbocsánatért a fidesznek és a heti válasznak. és teljes mellszélességgel támogatja a Vitézy Pubi elnökké választását a bkv-nál. Ő egyébként, a véleményem szerint soha nem volt teljes szívéből szoci, ahogy fidesznyik sem lesz, mivel ő az otp-s csányi közeli rokona és megbízható embere az állami cégekkel való üzletelésben .

evianna | 2009. szeptember 28. | 19:11:06

na, azért nem egészen magyar sajátosság az automatikus prémium (volt honnan másolni), de a britek már lépnek ellene:
http://www.privatbankar.hu/cikk/hircentrum/a_britek_betiltanak_a_regi_banki_premiumrendszert_32203

greg | 2009. szeptember 28. | 19:09:53

Van, akinek 20 állása van, nekem meg hányingerem.
Egy, azaz egy állás is teljes embert igényelne.
És sokaknak még egy se jut.

Walden | 2009. szeptember 28. | 18:30:56

Akadályoztatása esetén szívesen átveszek Kovács úrtól pár felügyelőbizottsági-igazgatótanácsi állást. Lehetőleg olyanokat, amelyekben a sok pénzért bejárni nem kell, ugyanis a jelenlegi munkám nagyon leköti az időmet. Név és cím a szerkesztőségben.

erlauer | 2009. szeptember 28. | 18:16:26

Bár én lennék ilyen tehetséges...

Szkeptikus | 2009. szeptember 28. | 18:04:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

volvo340 | 2009. szeptember 28. | 18:03:08

Elgondolkodtató!20,az-az húsz, különböző állás!
Kb,másfél-kétmillió ember, egy állásnak is örülne!
Azoktól viszont, a mostani álláshalmozók irigyelték, és irigyelnék, az állást!
Az állást, de nem a munkát!

BENyy | 2009. szeptember 28. | 17:50:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

BENyy | 2009. szeptember 28. | 17:43:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tölgyes | 2009. szeptember 28. | 16:50:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

rasd | 2009. szeptember 28. | 15:53:09

Ne higyje senki, hogy az ilyen-olyan "díszfasz" állások nem járnak pénzzel. Tiszteletbeli tag és megilleti tiszteletbeli pénz 1-2 százas havonta(minden "állásból"). Magyarország...Mióta megy már a BKV mocskának a felderítése és Kocsis még mindig vez. ig. Miért?? Nem értem.

amfika | 2009. szeptember 28. | 15:39:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tengerimalac | 2009. szeptember 28. | 14:06:48

Nehogy valaki azt gondolja, hogy a „Kocsis” szinten a pénzért dolgozni kell! Nem! Ott elég „Kocsisnak” lenni és a kapcsolatokat ápolni! Persze azért illik szívességeket tenni, információ morzsákat hozni, vinni, ami esetenként 100 milliókat érhet annak, aki abban a körben utazik! Egyszer, még Kuncze belügyminisztersége idején a fül és szemtanuja voltam egy ilyennek! A vállalkozó kérdése annyi volt, hogy „Gabikám, abból a sport-törvényből az idén lesz valami?” A válasz annyit tett: „Nem is tudom, de szerintem semmi sem lesz!” No ez korrupció? Ez egy semmi! De fogadok, hogy sokmilliós infó volt a vállalkozónak! Kocsis is ilyen! Szó szerint tud valamit!

Rothstein | 2009. szeptember 28. | 14:05:15

"Ebben az országban a közvagyon lerablásával kialakult egy dúsgazdag réteg, amelyik a vagyonával már politikai döntéseket is befolyásolni tud, megtorpedózhat vagy éppen kikényszeríthet törvényeket, jogszabályokat."
Teljesen igazad van értelmetlenségi, hozzátenném, ez a háborúk előtti Magyarországon is létezett, csak nem ennyire durva formában, valamint az akkori politikai elit valóban, szívből az ország üdvéért cselekedett. Magánvagyonukból nem semmire se való párt alapítványokat és egyéb baromságokat támogattak, hanem pl. Julián-egyesületet.

értelmetlenségi | 2009. szeptember 28. | 14:03:02

krapulax | 2009. szeptember 28. | 13:34:17
"Milyen csúsztatás? Komoly cégekről és milliókról van szó, állami vagyonról és felelősségről. Erre ez a patkány mindenhonnan veszi a zsét, nekem egy ilyen "csúsztatott" állás is elég lenne anyagilag."

"... elnöke a Műegyetem Támogatói és Baráti Körének,". Ezzel nem sokra mennél... :-)

A csúsztatás abban rejlik, hogy nem húsz ÁLLÁSA van Kocsisnak, hanem húsz FUNKCIÓJA. Ezek között van olyan is, amiért egy fityinget se kap, erre írtam a "díszfasz" jelzőt. A lényeget illetően azonban egyetértek veled: az ilyen patkánynak még egy állás is sok!



bánáti? | 2009. szeptember 28. | 13:46:36

Szégyen, gyalázat, hogy több mint 20 év után derülnek ki ezek az ügyek.
A rendszerváltás óta hány ilyen BKV vezető volt, akik ennyi sápot húztak le állami pénzekből. Tehát nem csak Kocsisról szól a történet, hanem az eddigiekről is.
Azt meg nem hiszem el, hogy ennél kevesebb bérjuttatásért sokan nem vállalnák el ezeket a vezetői állásokat, tán még sokkal alkalmasabbak is lennének az összes eddigi BKV-s főnöknél.
Igen is kell a bér, a prémium és végkielégítési plafon meghúzása! Követelem!

krapulax | 2009. szeptember 28. | 13:34:17

Milyen csúsztatás? Komoly cégekről és milliókról van szó, állami vagyonról és felelősségről. Erre ez a patkány mindenhonnan veszi a zsét, nekem egy ilyen "csúsztatott" állás is elég lenne anyagilag.

értelmetlenségi | 2009. szeptember 28. | 13:11:34

A húsz állás valóban csúsztatás, mert az ilyen-oyan társaságokban betöltött díszfasz-tagság csak amolyan jelképes tagság. Leginkább az illető kapcsolatainak szól, mert ugye ha valamit el kell intézni, jó egy nagyfejű a háznál...

Az állami szférában a menedzser-fizetésekkel nem is az alegnagyobb baj, hogy jószerével tízszerese az átlagkereseteknek, hanem az, hogy nincs mögöttük értékteremtő munka. Mint ahogy nem teremtett egy fia értéket Demján, Széles, Csányi és a többiek sem, ennek ellenére akkora jövedelmük van, mintha euro-milliárdokkal és munkahelyek ezreivel gyarapították volna az országot.

Ebben az országban a közvagyon lerablásával kialakult egy dúsgazdag réteg, amelyik a vagyonával már politikai döntéseket is befolyásolni tud, megtorpedózhat vagy éppen kikényszeríthet törvényeket, jogszabályokat. Ennek az egyik következménye az, hogy jólfizető állásokat tudnak kijárni maguknak, akár többet is egyszerre, és ezért vészelnek át minden bukást úgy, hogy minden alkalommal jobb helyre kerülnek, mint ahogy például Kocsis...

1948pG | 2009. szeptember 28. | 13:01:15

Én annyira megkérdezném egyszer Illetékes Elvtárstól,honnan tudják
ilyen pontosan,mennyit KELL fizetni egy állami vállalat vezetéséért?
Konzultáltak vajon mondjuk egy Szélessel,vagy egy Várszegivel?Nem hiszem.
Már valahol itt egyszer javasoltam,ki kéne próbálni a negatív licitet,
ki vállalja kevesebbért,aztán EGY éves határozott idejű szerződéssel
kipróbálni,mire jut!Ha nem jó,hát akkor egy viszontlátással elköszönni
tőle és keresni másikat!

evianna | 2009. szeptember 28. | 12:54:59

azok a bizonyos testületi tagságok egyébként nem járnak sok munkával (én nem nevezném állásnak), legfeljebb akkor, ha odafigyeléssel olvassák a nekik küldött tájékoztatásokat, vagy ha a cégnél, alapítványnál stb. gondok vannak.
de mint tudjuk, nem szoktak lenni...

evianna | 2009. szeptember 28. | 12:53:21

oldfish | 2009. szeptember 28. | 11:40:34

igen, két dolog érdekelne engem is:
1. a havonta előírt prémiumfeladat és annak teljesülése (remélem, nem annyi, hogy járjanak a villamosok és a buszok, illetve a késések átlaga ne legyen x percnél több)
2. általános-e a hasonló bérezés a cégnél? konkrétan a villamos-, troli- és buszvezetők, metrósok is így kapják-e a javadalmazásukat?

1948pG | 2009. szeptember 28. | 12:50:42

oldfish
Elvileg akár igazad is lehetne,ám mi az a hatalmas teljesítmény,erdmény,
amit Kocsis fel tudna mutatni??Semmi a köbön!Semmi!Egyébként utálom
és nem is olvasom a Blikket,de azért jó,hogy ezt az égbekiáltó disznóságot
feltárják.Gondolkodj el azon,hogy ha csak havonta egyszer akarná végigjárni
a társaságait (köztük vidékiek is),mi marad neki a BKV igazgatására?Nem
beszélve,hogy ennyi minden gondolatilag is mennyire meg tud osztani
egy embert,szóval ez egy akkora szélhámosság,mint ide lacháza és Kocsis
úr tevékenysége,beleértve a BKV igazgatást is,kizárólag a presztizs és
hatalom és befolyásépítésről szól!Mert ők az ELIT,tudod,őkaz igazi urai
ennek az országnak és mindezt a mi (meg a te!)pénzünkön teszik!!

zermatt | 2009. szeptember 28. | 12:37:07

El tudom kepzelni milyen lelkiismeretesen helyt allt mind a husz allasaban a BKV vezer.
Igen, a husz allas listaja engem is erdekelne. Nekem az egy munkahely is lekoti minden idomet, Kocsis egy superman lehet :)

Mr T | 2009. szeptember 28. | 12:02:16

Es hogyan lehet valaki egyszerre a falu allatorvosa, polgarmestere es a korzet orszaggyulesi kepviseloje is? Ezek a munkahelyek hogyan fernek ossze egymassal? Persze mindenhol teljes fizetesert es koltsegteritesert.

izomagyu | 2009. szeptember 28. | 11:59:41

ezek tudatában nem értem mi a baj az adócsalókkal?

!!§!! | 2009. szeptember 28. | 11:54:59

Ez már szélhámosság! Ez is bizonnyítja a Hunvald ügy erősíti, hogy rájuk a törvény nem vonatkozik.

oldfish | 2009. szeptember 28. | 11:40:34

Nem rokonom, barátom Kocsis I., de mondjuk azért egyesületi tagságokat, megbízatásokat mint teljes munkaidőt igénybevevő "állásként" beállítani legalábbis csúsztatás, blikkbe való.
Aki dolgozott már vállalatnál, az tudja, hogy a terv eléréséért mindenütt jutalmazzák a vezetőket, bár a fizetés-prémium arány tényleg elég furcsa.
De még összesen sem feltűnően sok, az ország egyik legnagyobb, nagyon nagy szarban lévő vállalatának válságmenedzselését várják érte cserébe (most jöhet a kőzápor), nem mindennek a mércéje az átlagos rokkantnyugdíj.
Az én gondom az lenne inkább, hogy alig hallani a teljesítménykövetelményekről, mit kell elérni, meddig, mennyiért.

teniszke | 2009. szeptember 28. | 11:28:41

Hogy az Ő (Nagybetűvel!) szavait idézzem : kis pénzért csak hülyéket lehet kapni, az ilyen zseniket jól meg kell fizetni...

llukabrazi | 2009. szeptember 28. | 11:13:31

Ez a Kocsis egy reneszánsz ember, Ő a mi Leonardónk. Mindent tud, mindenhez ért, csak éppen ahhoz nem, amit pont abban a percben csinál. A másik Michelangelónk meg a Széles Gábor. Tönkre tette a Videoton, az Ikaruszt, aztán inkább csinált egy tévét (Echo), hogy megmondja, hogyan kéne jobbá tenni kis hazánkat. Ezek valóban CSÚCS menedzserek.

sandor1 | 2009. szeptember 28. | 10:56:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Herzen | 2009. szeptember 28. | 10:54:24

POPULISTÁK!!!!!
Hát nem megírta az És, meg Hírszerző meg a HVG, meg az MDF, meg az SZDSZ, hogy aki azon rinyál, hogy mennyi lélegeztetőgépet lehetne venni a korrupciós csatornákon elfolyó pénzeken, az populista?!
Sötét populizmus tombol itt, én mondom...

Rá Dios | 2009. szeptember 28. | 10:50:49

Wasabi:
"Számomra már az is felháborító, hogy valaki 4-500 ezret keres"
Nem, wasabi, nem ez a baj. A baj az, hogy kusza, nagyon kusza, hogy ki adja, kinek adja, miért adjam, miből adja.

wasabi | 2009. szeptember 28. | 10:46:49

A mai világban és a mai gazdasági helyzetben hogy van képe/képük ennyi pénzt felvenni. Pedagógus, rendőr, tűzoltó, egészségügyi dolgozó miért keres 100 ezer forint körüli összeget? És ők miért kapnak milliókat? Ez egyszerűen nem fér a fejembe. Számomra már az is felháborító, hogy valaki 4-500 ezret keres.

Rá Dios | 2009. szeptember 28. | 10:39:08

Kocsis István egyedül mínusz tíz százalék az MSZP-nek...
Asszem rájuk, pártfinanszírozókra is érvényes az eredetileg egyházi vicc. Elmondom híven, ha az arányokat illetően vannak is kétségeim:

Három vallás papjai mesélik, mit történik a hívektől beszedett adományokkal. Azt mondja a (katolikus) plébános: Amit kapok, az Isten kapta, mind Őt illeti.
A (protestáns)lelkész: Vannak kiadásaim, megfelezem az adományokat. Egy rész az Úré, egy rész az enyém.
Végül pedig a (zsidó) rabbi: Minden pénzt feldobok az égbe, amit az Úr megtart magának, azt elveszi, ami visszahull, az nyilván nem kell neki, az az enyém.

nagyozi | 2009. szeptember 28. | 10:38:55

Ezért a vitalitásért javaslom Nobel dijra, könyörgöm terjesszük fel..

zero977 | 2009. szeptember 28. | 10:30:20

Kérhetnénk a pontos listát a 20 állásról ???

Kb. így:

Állás - munkaidő - ki írta alá a munkaszerződést - fizetség

műstoppoló | 2009. szeptember 28. | 10:20:32

A megoldás remek, most megmutathatná az MSZP azt a fene nagy szociális érzékét (meg a "szociálliberalizmustól" majd szét durranó Kóka-féle tányérnyalóik!)- ha lenne neki ilyen! De nincs!

lakatlajos | 2009. szeptember 28. | 10:18:23

Moderálási alapelvek- komment törölve -

evianna | 2009. szeptember 28. | 09:54:04

vowels: nem 95%, csak 90 az adó, és csak akkor, ha a cég állami támogatást kap, de én is remek megoldásnak tartom!
a gond legfeljebb az, hogy az állam költségvetéséből menne a magas fizetés is, csak éppen valamennyi visszajönne belőle adó formájában.

sajnos, Kocsis nem vonható felelősségre (nem kéne álmodozni a büntetőperekről), pedig ez tényleg égre kiált! (különösen a 150% prémium.)

azért a Blikk nem írta meg, melyik az a 19 állás, pedig onnantól érdekes a dolog - gondolom, inkább igazgatósági és FB-tagságok, de az minden fontos embernek van egy csomó. (elég gyalázat...)

ujfoszer | 2009. szeptember 28. | 09:35:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vowels | 2009. szeptember 28. | 09:25:15

egy "jó" dolog, amit közkincsé teszek, mert, hogy nagy kuss van róla. a szlovéneknél is elszaladt a ló, az állami, vagy többségi állami tulajdonú cégek vezetőinek fizetése ügyiben....az érvényes szerződésekkel ott se sokat tudnak kezdeni, ám tenni akartak, valóban, ezért a parlament iziben elfogadott egy törvényt, miszerint az állami vagy többségében állami cégek vezetőinek egy szint feletti jövedelmét, 95%-s személyi jövedelem adó terheli! slussz-passz, a kérdés megoldva. a sok túlfizetett csibor pénze "jó" helyre kerül. lehetne követni politikus hölgyek és urak, ha valóban tenni akartok, amit nem hiszek! pedig szavazatokat a tettekkel lehet nyerni, nem az ismeretlen, még inkább a - sajnos már ismert - pofákkal, a tettekkel, legyen az kklazházai roma kérdés, parkolós cég ferrarija, bkv-s 100 milla, vagy akár a 200 fős parlament ügye. a tények és a tettek is makacs dolgok. csak dumával ma csak veszteni lehet!

HIRDETÉS
Kocsis István, a BKV vez...
Kocsis István, a BKV vezérigazgatója a Fővárosi Közgyűlés ülésén
MTI - Szigetváry Zsolt

Kocsis István fizetése 1,5 millió forint, és ehhez kap még 150 százalékos prémiumot, vagyis összesen 3 millió 375 ezer forintot tehet zsebre csak a közlekedési vállalattól. Mindazok után jár neki ez a keresetkiegészítés, hogy kipattant a botrány, a BKV-nál 100 milliós jutalmakat osztogattak szét az igazgatóknak az elmúlt években. Kocsis István korábban bejelentette: megszüntette a visszásságot. Mindezek tükrében a lap szerint furcsának tűnik a fizetését meghaladó havi prémium.

"Nem jár automatikusan a prémium a BKV vezetőinek, így Kocsis Istvánnak sem, ezért pluszfeladatokat kell teljesíteni" - közölte a cég sajtóirodája. A Blikk kérdésére elárulták, melyek azok a többletmunkák, amelyeket a 2,2 millió forintért el kell végeznie a vezérigazgatónak. Így például "biztosítania kell az üzleti terv teljesítését", az sem baj, ha veszteséges a cég, és gondoskodnia kell a 4-es metró építésével öszszefüggő feladatok végrehajtásáról. Ezenkívül stratégiai tervet is le kell tennie az asztalra, amely a BKV működési feltételeit biztosítja.

Eddig nem kapott a lap választ arra, hogy nem ezekért a feladatokért kapja-e a fizetését Kocsis István, és miért jár ezért prémium. Azt sem tudták meg, hogy az ország egyik legnagyobb közszolgáltató cégét irányító vezérigazgatónak hogyan jut ideje még 19 másik cégnél munkát vállalni. Kocsis István ugyanis a BKV-n kívül ennyi társaságnál, intézménynél tölt be felelős posztot, vagyis összesen 20 ember helyett dolgozik - írja a lap. 

HIRDETÉS

A Blikk kíváncsi lett volna, hogy a 20 felelős beosztás nem vonja-e el Kocsis figyelmét és energiáját a közlekedési vállalat irányításától, de nem kaptak választ. Azt sem tudták meg, naponta hány órát dolgozik a BKV-nak Kocsis István, és mennyi időt szán a többi 20 cégre.

A lapban közölt összesítés szerint Kocsis tagja a Gépipari Tudományos Egyesületnek, 2003 óta alelnöke, majd elnöke a Jedlik Ányos Társaságnak, valamint a Méréstechnikai, Automatizálási és Informatikai Tudományos Egyesletnek. Ezenkívül 2004 óta tagja a Pécsi Tudományegyetem társadalmi szenátusának, 2005 óta kuratóriumi tagja a műszaki egyetem Pro Progressio Alapítványának, 2004 óta a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara alelnöke. Kocsis tagja még a Magyar Olimpiai Bizottságnak, 2005 óta alapító elnökségi tag a Budapesti Olimpiai Mozgalomban, 2006 óta elnöke a Műegyetem Támogatói és Baráti Körének, ugyanezen esztendőtől tagja a Kossuth- és Széchenyi-díj-bizottság egyik albizottságának, tagja a műegyetem gazdasági tanácsának, tiszteletbeli tagja az intézmény egyetemi tanácsának, illetve kuratóriumi elnöke a Duna-Mecsek Terülefejlesztési Alapítványnak is.

Társasági megbízatásai körében igazgatósági tagja az OTP-nek, a Paksi Atomerőműnek, az MVM Trade Zrt-nek, a Csányi Pincészetnek, emellett felügyelőbizottsági elnöke a Gemenc Zrt-nek, és igazgatósági tagja az MKB Nyugdíjpénztárának is.

 

Címkék: BKV, Kocsis
 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    60 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS