Hát csak nem ők nyerték a tendert? De.
Néhány hetes késéssel, de kiderült, hogy a Múzeumok Éjszakájának kommunikációs feladatait L. Simon László környezetéhez köthető pályázó csípte meg.
Bár a Múzeumok Éjszakája június 21-én volt, a Közbeszerzési Értesítő csak július 9-én közölte, hogy a rendezvény kommunikációs feladataira kiírt tendert ki nyerte meg - írja a Kreatív Online.
A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás egyedüli indulója, és így biztos befutója a Kortárs Média Kft. volt, amely a keretösszeg alá ígérve, 17 millió 320 ezer forintért kapta meg a feladatot. A cég korábban a tender kiírójával közösen készítette a Kultura.hu oldalt, ráadásul a megbízó állami cég vezetője L. Simon László kabinetfőnöke volt a kulturális államtitkárságon.
Sok feladatuk azért nem biztos hogy volt: a szerződést június 20-án, azaz egyetlen nappal a Múzeumok Éjszakája előtt írták alá.
A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás egyedüli indulója, és így biztos befutója a Kortárs Média Kft. volt, amely a keretösszeg alá ígérve, 17 millió 320 ezer forintért kapta meg a feladatot. A cég korábban a tender kiírójával közösen készítette a Kultura.hu oldalt, ráadásul a megbízó állami cég vezetője L. Simon László kabinetfőnöke volt a kulturális államtitkárságon.
Sok feladatuk azért nem biztos hogy volt: a szerződést június 20-án, azaz egyetlen nappal a Múzeumok Éjszakája előtt írták alá.