belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Vita után az MSZP-frakció borítja a megállapodást!

Heves vita alakult ki a mai MSZP frakcióülésén a bizottsági elnöki helyek leosztásáról. A tanácskozáson elsősorban a Jobbik nemzetbiztonsági bizottsági helye okozott feszültséget. Úgy tudjuk, a bizottsági leosztásokat visszadobják.

Szalay Tamás Lajos| NOL| 2010. május 13. |228 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Döbrögi | 2010. május 14. | 07:00:48

Ennyit ér a komcsik adott szava és kézfogása. Régen ezek mindenféle szerződésnél többet jelentettek, amíg ezek a gyilkosok 40 éven át meg nem mérgezték azt, amit évszázadokon át becsületnek hívtak.

latyek | 2010. május 14. | 06:33:26

Van aki szolgálatba van és mindent kétszer/többször/mond-ettől még sem igazabb sem okosabb nem lesz-Trianonról egészen jó tankönyvek vannak és gondolom a harci tevékenység kevés időt ad az olvasáshoz.1olvasó.

kadar | 2010. május 14. | 05:58:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vydio | 2010. május 14. | 05:51:26

Nem kellene most-újra-kétségbe esetten csapkodni,ha tudtak volna gondolkodni.Az egész politikájuk egyik sarkalatos pontja a szélsőjobb feltámadásának megakadályozása volt.Aztán az első gyakorlati lépésnél szembe köpték magukat.Ebben ugyan van már rutinjuk,de ez olyan,nemzetközi megütközést jelentő lépés,ami tovább erodálja ezt a szerencsétlen pártot.

kadar | 2010. május 14. | 04:05:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

1nyilazo | 2010. május 14. | 01:01:46

Az MSZP miért gyilkolta - az SZDSZ-el közösen - a kultúrpolitikának nevezett ámokfutásukkal a magyar nemzettudatot permanensen?

A rendszerváltás óta felnőtt egy generáció, aki Trianonról a magyar történelem könyvekben semmit nem olvashatott.

A magyar történelem nagyjairól semmit nem tanulhatott.

A Magyar Bálint féle minisztérium képtelen ötletével - nem kell magyar történelmet tanulni - egyetértőket kérem: tessenek békén hagyni a magyar történelmi tudatot.

A magyarságunkat.

S emlékeztetném őket kellő tisztelettel arra: ez a föld magyar föld, ez az ország a Magyar Köztársaság.

A Szózat, s a Himnusz szülőföldje.

A magyar, mint befogadó nemzet mindig toleráns volt a befogadottakkal.

Ám azt, ez a nemet, nem igazán tűri s tűrheti, ha a befogadottak a nemzet ellen rontanak.

Ez nem szerencsés.

A rendszerváltás óta felnőtt új generációnak is joga van tudni, hogy Trianonnal mit vesztett ez az ország.

Azt is miért, s kik miatt.

néró | 2010. május 13. | 23:34:40

Az MSZP a vízgereblyézés császára és a következetlenség megtestesítője...

tiItott_baker | 2010. május 13. | 22:56:32

ujsagolvaso | 2010. május 13. | 21:18:02

pedig komolyan gondoltam a párhuzamot, Vona tartózkodik a Mesterházy-féle politikusok mindenféle közeledésétől, véleményem szerint. Éppen hogy az lett volna a visszatetsző, ha mosolyogva jópofizik a fotó kedvéért, miközben a Jobbik mondanivalója szöges ellentéte mindenfélének, ami az mszp-hez köthető. Így őszinte a kép, és nem úgy, ahogy te gondolnád.

1nyilazo | 2010. május 13. | 22:49:23

Mikor helyezik hatályon kívül a nemzetellenes Párt, az MSZP-SZDSZ segédletével, az oligarchák, érdekcsoportok, monopóliumok és a zsákmánytőke, Bankok, az energia szolgáltatók /villany gáz/ stb. által pénzen vett - az emberek, a nemzet ellen hozott törvényeket?

1nyilazo | 2010. május 13. | 22:46:17

Az MSZP még nem szállt le a földre.

Nem érzékeli most sem, hogy a nemzettel szemben, nemzetellenes látszattal, s tettekkel - mint beigazolódott - nem lehet választást nyerni.

A fizetett média s a nemzetet permanensen mocskoló szellemi csőcseléknek vajon mi volt, s mi a célja és a mögöttük lévő pénzügyi-gazdasági érdekcsoportnak azzal, hogy néhány tucat utcai csőcseléket a nemzettel azonosítja, emiatt permanensen büntetlenül lerasszistázzák, leantiszemitázzák, lenácizzák, s lefasisztázzák az egész magyar nemzetet?

Hogy történelmi zászlóinkat s jelképeinket történelmi csúsztatással s hamis, sunyi s alattomosan gátlástalan párhuzammal a szégyenpadra akarják helyeztetni.

Hogy a bűnös nemzet sunyi, aljas és ostoba képzetét sulykolják?

Józsi bácsi reagálása szép példája annak, hogy az egyszerű magyar embernek a demagógiára, az üres frázisokra s hazugságokra, a félrevezetésekre milyen egyszerű, de a lényeget megragadó válasza van.

Józsi bá, már csak legyint rájuk, szép komótosan összevágja az ilyen cikkeket tartalmazó újságot, kiviszi a budiba a papír szeletkéket és értéküknek megfelelően igen célszerűen felhasználja.

Hát igen, a keserű népi humor pikáns, gyilkosan célba találó nyers ízessége, még mindig verhetetlen érték.

Mekmörfi | 2010. május 13. | 22:40:50

No, emmár télleg a bányászbéka ülepe alatt van.
Töröknek igaza van abban, hogy az MSZP-nek ebben a kérdésben ki kellett volna provokálnia a Fidesz döntését, hogy mindjárt az elején kibújtassa a szöget a zsákból.

MN előfizető | 2010. május 13. | 22:27:10

Végre leesett a tantusz a nagyeszűeknél, hogy a választói akarat beszorította őket a satuba.
Egy pár évük lesz még a purgatóriumban, oszt jónapot.

adamant | 2010. május 13. | 22:25:36

Vigyázzatok!!

"Valamennyien Vona mellényének újjából bújtunk ki...!"
(Ismeretlen naiv, magyar szerzö)

1nyilazo | 2010. május 13. | 21:52:48

"Nem kellene a magyar nemzet ellene támadást befejezni?"

Mikor helyezik hatályon kívül az oligarchák, érdekcsoportok, monopóliumok és a zsákmánytőke, Bankok, az energia szolgáltatók /villany gáz/ stb. által pénzen vett - az emberek, a nemzet ellen hozott törvényeket?

Ilyen "sehol a világon nincs - csak Magyarországon:

"Róna Péter felszámolná az egyoldalú szerződésmódosítás intézményét, mert ilyen "sehol a világon nincs". "Ennek segítségével a bankok ugyanis a jól fizető adósokra terhelik a bedőlt hitelek költségeit. Tizenkét évig vezettem egy jeles New York-i bankot, és ilyenről még csak nem is hallottam. Ez nem piacgazdaságot, hanem oligopolisztikus gazdasági berendezkedést tükröz" − hívta fel a figyelmet.

http://hvg.hu/gazdasag/20100513_devizahitelesek_Orban_Viktor#rss

Mikor helyezik hatályon kívül az oligarchák, érdekcsoportok, monopóliumok és a zsákmánytőke, Bankok, az energia szolgáltatók /villany gáz/ stb. által pénzen vett - az emberek, a nemzet ellen hozott törvényeket?

Nem árt Vona Gábornak is igen hamar megtanulni, hogy a nemzetellenes MSZP-nek akkor sem lehet hinni, ha kézfogással és mosolyogva megpecsétel egy megállapodást.

Erre mondá Józsi bá, „szart se ér ezeknek - MSZP-LMP - a szavuk sem”.

Jager László | 2010. május 13. | 21:50:11

Itt a idő most vagy soha kedves FIDESZ!!
Nehéz döntés lesz!!
Ti akartátok,vagy nem!!??
Most döntsetek!!!
Ezt magyarázza meg Szijjártó,vagy Cser Palkovics!!
J.L.

manipul | 2010. május 13. | 21:47:12

Igaza van FUENTES-nek!
Össza vissza fasisztáznak, pedig más a nyilas, más a fasiszta, a náci pedig, ami a nemzeti SZOCIALISTA rövidítése pedig megint más. A kommunista is más.

FUENTES | 2010. május 13. | 19:09:41

Döntsétek már el kedves balosok hogy most nyilas-fasiszta vagy náci a JOBBIK.Mert valószínűleg fogalmatok sincs egyik fogalomról sem ,különben nem írnátok ennyi hülyeséget!

ellenseg | 2010. május 13. | 21:35:11

haha azt hiszem ezt beneztem....:)

1nyilazo | 2010. május 13. | 21:34:31

A nemzetnek fel kell emelni a fejét s ki kell mondani nyíltan, hogy az, azok: Aki, akik – néhány debil miatt - az Árpádsávos zászlót alattomos történelmi csúsztatással támadja, támadják, az, azok a Magyar Köztársaság címerét támadja, támadják.

Aki, akik az Árpádsávos zászlót alattomos történelmi csúsztatással támadja, támadják az, azok az egész magyar nemzetet támadja, támadják.

A magyarság befogadó nemzet, s a 99 %-a nem rasszista, s nem antiszemita, nem náci és nem fasiszta, de a fennmaradó 0,5 % gerjeszti ezt alattomos és sunyi módon a médiában s történelmi csusztatással permanensen mocskolja az egész magyar nemzetet lenácizva, lefasisztázva, leantiszemitázva s lerasszistázva az ugyancsak gyógypedagógiai kezelést igénylő másik 0,5 % miatt.

Megengedhetetlenül támadják történelmi zászlóinkat és jelképeinket, Árpádházi gyökereinket, s alattomos történelmi csúsztatással hamis párhuzamot vérvörös fejjel üvöltve a szégyenpadra akarják helyezni, helyeztetni történelmi zászlónkat.

Nem kellene a magyar nemzet ellene támadást befejezni?

ellenseg | 2010. május 13. | 21:34:02

safranek

vannak, akik ki is nyirjak a szomszedaikat, ugyan ne add mar itt a maszuletett baranyt! elobb a sajat bajomon akarok segiteni, utana johetnek a szomszed problemai, csakis ebben a sorrendben!

moszkvicssluszkulcs | 2010. május 13. | 21:31:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ujsagolvaso | 2010. május 13. | 21:18:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2010. május 13. | 20:49:54

emilke, akkor beugorhatsz Münchenbe és libertyMUC-cal megihattok egy nagy pohár Weizent fehér virslivel... Az 5. pohár után megegyeztek.
:)

Jager László | 2010. május 13. | 20:34:45

Megkérdezem halványan és bátortalanul!
Kit választ a Fidesz a nemzetbiztonsági bizottság elnökének!
Gondolom.....
Hát ezzel egyetértek!
Igaz milyen okos és bátor vagyok!?
Mondhatnám hülye!
J.L.

nagypapa | 2010. május 13. | 20:32:15

Csak így tovább ! - mdf - munkáspárt - illegalitás ? Ámen !

spicc | 2010. május 13. | 20:22:08

Még egyszer vörhenyek, bár hogy semmiből sem tanultok, az evidencia, de hátha:

Kedd, 15:10 - "Az alakuló ülést előkészítő kedd délutáni egyeztetésre az MSZP ajánlattal érkezett. Mesterházy Attila bejelentette: lemondanak a nemzetbiztonsági bizottság elnöki posztjáról, azt átengedik a Jobbiknak; cserébe kérik a számvevőszéki és költségvetési bizottság vezetését, és a délelőtti tárgyalási fordulóban jelzett foglalkoztatási, valamint a fogyasztóvédelmi bizottság elnöki posztját. A Jobbik elfogadta az MSZP javaslatát"
http://www.hirszerzo.hu/cikk.osszejott_a_jobbike_a_nemzetbiztonsag.150547.html

Spartan | 2010. május 13. | 20:11:39

Az eddigi kormányzati munkából, a mindig hazudni és lopni-ból, ellenzéki pártként már csak a mindig hazudni maradt...máris elkezdték, semmiről nem szabad még csak megkérdezni sem őket....

Jager László | 2010. május 13. | 20:11:00

Na most mi van!?
Döntsön az igazság pártja a parlamentben!!
2/3 most élni kell vele!!!
Hajrá Viktor!!
J.L.

sün-süntelen | 2010. május 13. | 20:04:13

Mondja, kedves Lendvay Bubuka, nem
teccett tudni, hogy a Jobbik nem ez,
hanem amaz? Igen, igen a szélsőséges
f@siszták/nyilasok, akikkel össze teccett
kacsintani a sötétben, mert akkor
jónak láccott az mszp-nek. Mán nem jó, Bubuka?

gope | 2010. május 13. | 19:41:28

megint megnyilatkozott a csodálatos pártegység és az utóbbi évek politikai impotanciája.
Most pedig egy oszt jónapot célravezetőbb lenne.

1nyilazo | 2010. május 13. | 19:34:50

Abba kellene már hagyni az MSZP-nek a magyar nemzet támadását.

Hogy fogalmazott anno Orbán Viktor: "Az MSZP rárontott a nemzetére".

Valóban, az MSZP permanensen ráront a saját nemzetére.

Ki kell javítani azokat a nemzetellenes törvényeket, amelyekkel az MSZP-SZDSZ oda dobta zsákmányként az embereket a zsákmánytőkének.

Ma, Magyarországon már 3 millió ember él létminimumon.

Ma, Magyarországon már 200 ezer gyermek éhezik, naponta.

emilke | 2010. május 13. | 19:29:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ip1000 | 2010. május 13. | 19:28:50

vakablak | 2010. május 13. | 19:05:06
"..ezért is pártolsz nyíltan egy fasiszta pártot. "
Na, a végén a ballib mindig elkezd fasisztázni.
"Ha a szomszédaid tudnák, kiféle-miféle vagy, valószínűleg leköpnének.."
Köszönjük az önkritikát.

Toleranciaterror | 2010. május 13. | 19:27:30

1nyilazo | 2010. május 13. | 19:12:41

"Nem árt Vona Gábornak is igen hamar megtanulni, hogy a nemzetellenes MSZP-nek akkor sem lehet hinni, ha kézfogással és mosolyogva megpecsétel egy megállapodást."

Innen 6:35-től megtudod a választ, ha nem ismernéd
http://www.youtube.com/watch?v=aQD0Xdtjwvc

safranek | 2010. május 13. | 19:15:21

vakablak | 2010. május 13. | 19:05:06
A Jobbik demokratikus választáson a választók akaratából került a Parlamentbe.
Az, hogy te leköpködöd a szomszédodat, az valami irdatlan hülyeségre, és gusztustalanságra vall. Ugyanúgy minősít téged, ahogyan a hozzászólásaid.

vakablak | 2010. május 13. | 19:14:26

polihisztor | 2010. május 13. | 19:08:52
„Neked fizet a mszop hogy kötelezöen védd öket?”

Vicctelen és vacak pártnak tartom az MSZP-t. Csak azért védem most, mert oktalanul és méltánytalanul támadják. Ugyanígy a Fideszt is védem, ha ilyet látok. A múltkoriban pl. Matolcsy álláspontját védtem, mert úgy láttam jónak. Sőt, már a Jobbikot is védtem, amikor valamelyik aktivistáját elbocsájtották a párt programjának egyszeri fénymásolásáért. De te hidd csak azt nyugodtan, hogy én valami vérkomcsi volnék, mit bánom én?

1nyilazo | 2010. május 13. | 19:14:11

Mikor helyezik hatályon kívül az oligarchák, érdekcsoportok, monopóliumok és a zsákmánytőke, Bankok, az energia szolgáltatók /villany gáz/ stb. által pénzen vett - az emberek, a nemzet ellen hozott törvényeket?

Az elmúlt 45 évben nem született annyi nemzet és polgár ellenes törvény, mint az MSZP-SZDSZ éra alatt.

A tetteiket kell nézni, nem a szavaikat.

A tettek alapján csak azt lehet megállapítani: az MSZP s az SZDSZ egy nemzetellenes Párt.

Mérhetetlen pofátlanságukban LOP-STOP meg hasonló táblákkal kábították az egyszerűeket.

1nyilazo | 2010. május 13. | 19:12:41

Nem árt Vona Gábornak is igen hamar megtanulni, hogy a nemzetellenes MSZP-nek akkor sem lehet hinni, ha kézfogással és mosolyogva megpecsétel egy megállapodást.

Erre mondá Józsi bá, "sz*ar*t se ér ezeknek - MSZP-LMP - a szavuk sem".

A nemzetellenes MSZP is bemehet a Parlamentbe?

A KDNP-nek a tízparancsolatot az Országgyűlés alakuló ülésén, minden MSZP-s országgyűlési képviselőnek, át kellene adnia .

Tényleg, sz*ar*t sem ér, a szavuk sem.

Toleranciaterror | 2010. május 13. | 19:10:35

Toleranciaterror | 2010. május 13. | 19:09:27

"Még mondja valaki, hogy az mszp-t nem külföldről távirányítják."

Ez az igazi nemzetbiztonsági kockázat.

FUENTES | 2010. május 13. | 19:09:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Toleranciaterror | 2010. május 13. | 19:09:27

Még mondja valaki, hogy az mszp-t nem külföldről távirányítják.

Tegnap megegyeznek a bizottsági posztokról, még kezet is fog mesterházi Vonával, majd ma szólnak nekik, hogy "hohó ez nem lesz így jó". Erre a kollaboráns mszp rögtön segget csinál a szájából, de ez sem zavarja, mert az elmúlt 8 évben vastagra edzették az arcbőrüket.

Ebből sose lesz megújulás.

polihisztor | 2010. május 13. | 19:08:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. május 13. | 19:05:06

emilke | 2010. május 13. | 19:02:50

Miért is kacagnék ezen? Tudom, hogy megteheted, azért javasoltam. Te onnan a távoli Baden-Württembergből nyilván ezerszer jobban látod, mit kéne itt az országban tennünk, ezért is pártolsz nyíltan egy fasiszta pártot. Ha a szomszédaid tudnák, kiféle-miféle vagy, valószínűleg leköpnének, ugyebár. Addig jó, amíg nem tudják.

katana | 2010. május 13. | 19:04:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

emilke | 2010. május 13. | 19:02:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

FUENTES | 2010. május 13. | 18:59:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. május 13. | 18:59:07

ip1000 | 2010. május 13. | 18:48:41

Akkor csak kiderült, hogy szó sincs azoknak az elveknek a megsértéséről, amiről siránkoztál az imént. Az MSZP magát a Jobbikot tartja alkalmatlannak e pozícióra, nem az egyéni képviselőivel foglalkozik. Ugyan hadd legyen joga az egyik legitim parlamenti pártnak arra, hogy vacaknak tartsa a másik parlamenti pártot (ahogy ez egyébként fordítva is történik).

muzsik | 2010. május 13. | 18:47:29
„Az MSZP ha megsértődik és durcásan visszad minden posztot kivel tol ki?”

1) senkivel sem tol ki
2) nem azt mondtam, hogy durcás legyen, hanem azt, hogy következetes. Mivel e posztok a választói akaratot tükröző 2/3 fényében az ellenzéknek ténylegesen semmilyen jogosultságot sem jelentenek (és írtam azt is, hogy erről nem a Fidesz tehet), jobban tenné az ellenzék (nem csak az MSZP), ha a látszatát is kerülni igyekezne, hogy a hatalom ellensúlyaiként működhetnek. Ténylegesen az ellenzék tökéletesen súlytalan, és a most elkövetkezendő négy évben még arra sem lesz joga, hogy indítványozzon valamit.

weberiánus | 2010. május 13. | 18:58:24

Dehogy borítják az elvtársak... :) Csak különvéleményt fűznek hozzá, magyarán minden marad úgy, ahogy van. Csak majd visítanak, hogy a Fidesz volt... :)

kuttykurutty19 | 2010. május 13. | 18:55:56

az MSZP nevű szélsőséges pártot fel kell oszlatni az összes korábbi és jelenlegi vezetőjét pedig min.20 évre lesittelni.

gyozike | 2010. május 13. | 18:53:28

ip1000
Hülyeség. Tudod te, mi a nemzetbiztonsági kockázat? Nem az, hogy te utálod az MSZP-t.

Kihaltak a kommentelők közül a normálisak: Csupa vicsorgó nyilas osztja itt az észt.

polihisztor | 2010. május 13. | 18:52:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ip1000 | 2010. május 13. | 18:48:41

vakablak | 2010. május 13. | 18:28:39
"Csak hogy én is értsem:.. "
Nagyon is érted.
Mellesleg a többi párt is megkérdőjelezhetné az MSZP jogát a Költségvetési Bizottság vezetésére, hiszen az elmúlt években bebizonyították a szocik, hogy ilyen pozícióban bizony nemzetbiztonsági kockázatot jelentenek.

muzsik | 2010. május 13. | 18:47:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

FUENTES | 2010. május 13. | 18:40:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. május 13. | 18:28:39

ip1000 | 2010. május 13. | 18:25:07

Csak hogy én is értsem: hol kérdőjelezi is meg az MSZP „jelenleg”, hogy minden képviselői mandátum értéke azonos, és minden képviselő egyenlő? Már túl azon, hogy betöltött tisztségeik alapján (pl. frakció-vezető, korelnök, parlament elnöke, stb.) amúgy sem egyenlő minden képviselő, de azért mondd már el a saját szavaiddal, hogy mit értettél te ez alatt, kérlek. :)

ip1000 | 2010. május 13. | 18:25:07

Minden képviselői mandátum értéke azonos és minden képviselő egyenlő. Az MSZP jelenleg a parlamenti demokrácia ezen alapelvét kérdőjelezi meg.
Mi ebben a meglepő - kérdezhetnék sokan. Az MSZP sosem volt a demokrtikus elvek bajnoka, más demokratikus elveket is lábbal tiport. Elég csak az elmúlt pár évet végignézni.

zokni67 | 2010. május 13. | 18:23:01

Kérdés, ezek után kiakar az mszpével egyeztetni?

kadar | 2010. május 13. | 18:22:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kadar | 2010. május 13. | 18:20:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. május 13. | 18:20:26

Nem, emilke, nem kötelező ezt tűrni. Te pl. fellázadhatnál ott Sindefingenben vagy Böblingenben vagy hol a rákban laksz, hogy szerinted Mesterházy alkotmányosan hülye, és írhatnál petíciót az ügyben a tartományi miniszterelnöknek.

emilke | 2010. május 13. | 18:17:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kadar | 2010. május 13. | 18:16:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tiItott_baker | 2010. május 13. | 18:15:16

ujsagolvaso | 2010. május 13. | 18:06:28

szerintem ha veled pl. Hitler akarna kezetfogni, te sem nagyon hajlanál a lelkes parolázásra. Azthiszem érzékletes a párhuzam :)
A szocik meg teljesen hülyét csinálnak magukból, Orbán meg Vona már csak egy kávét kér :)

kadar | 2010. május 13. | 18:14:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. május 13. | 18:09:43

kadar | 2010. május 13. | 17:53:20
„Egyébként ha tudnád ezt a hírt értelmezni, megköszönném.”

Nem szoktál kíváncsi lenni a véleményemre, most mégis miért? Itt van neked értelmezési segítségnek kocsobur a maga farkalós véleményével.

ujsagolvaso | 2010. május 13. | 18:06:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kadar | 2010. május 13. | 18:02:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kadar | 2010. május 13. | 18:01:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kocsobur | 2010. május 13. | 18:00:44

Re#kadar ("Úgy látom a NOL is föladta. Vagy annyira röhögnek, hogy nem tudják a hírt lehozni, vagy csak várnak egy fél órát a következő változatra.")


Olyan ez is mint egy bohózat.
Férfi: jöjjön fel hozzám nagysád, mert boldoggá akarom tenni.
Nő: Rendben van maga vadállat. De azt mindenképpen tudja meg hogy csakis az erőszaknak engedtem.

kocsobur | 2010. május 13. | 17:57:54

"Az MTI nemrég azt írta: információik szerint az MSZP aláírja a politikai megállapodást, de különvéleményt csatol hozzá. "

Szánalmas.hu..:P
Ki a farkat érdekel a "különvéleményetek"?:P

kadar | 2010. május 13. | 17:56:24

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kadar | 2010. május 13. | 17:53:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kadar | 2010. május 13. | 17:51:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. május 13. | 17:47:47

kadar | 2010. május 13. | 17:47:03
„Hiszen van itt egy balfék.”

Egy? Vagytok itt egy páran.

kadar | 2010. május 13. | 17:47:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kiskocka | 2010. május 13. | 17:46:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. május 13. | 17:38:35

puli | 2010. május 13. | 16:40:49
„Jó ez a 2/3 most kezdem csak érteni !”

Boldog vagyok, hogy még elvakult Fidesz-droidokkal is együtt tudok örülni! Ugyanis kimondottan előnyösnek tartom én is az ellenzék, kontroll, fék és ellensúly nélküli Fidesz-hatalmat, csak hát egy egész picit más okból, mint magácskák. :)

kadar | 2010. május 13. | 17:34:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kadar | 2010. május 13. | 17:32:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Artúr király | 2010. május 13. | 17:31:12

A Jobbik valóban komoly politikai kockázatokat jelent Magyarország számára. Node, majd 1 millió magyar arra szavazott, hogy ezek a kockázatok felmerüljenek. Nincs itt mit tenni, meg kell hajolni a választók akarata előtt, miszerint Magyarország kerüljön egy kockázatos helyzetbe.

kadar | 2010. május 13. | 17:29:26

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. május 13. | 17:25:16

Én már orosz rulettet játszom!
J.L.

kadar | 2010. május 13. | 17:21:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

minime | 2010. május 13. | 17:05:59

haha, tehát az mszp átveszi azt amit a sajtóban több elemző is javasolt. de hát akkor mire jó maga az mszp? :O

Jager László | 2010. május 13. | 17:01:08

Mire nem képesek az MSZMP-sek!!
A Fidesz képviselőkkel is kezet fognak!!
Most mondjátok meg!! Hülyék az ilyen emberek!!???
Cysk lágyan és szerényen.
J.L.

luis3 | 2010. május 13. | 16:59:29

Pomádé ne adjál ilyen magas labdákat!!!!
Idézet a jegyzőkönyvből SZÓ SZERINT BY Mesterházy Attila (MSZP):

"A következő javaslattal élne a szocialista frakció, hogy feloldjuk az eddig elhangzott vitákat. Bizottsági elnöki tisztségre három bizottságban kérnénk elnöki mandátumot. A költségvetési, pénzügyi és számvevőszéki bizottság, a második a foglalkoztatási és munkaügyi bizottság, a harmadik pedig a fogyasztóvédelmi bizottság. Ebből az következik, hogy a szocialista frakció lemond a nemzetbiztonsági bizottsági elnöki posztról, és ezt az eddigi vita alapján átengedi a Jobbiknak."

Orrsövény | 2010. május 13. | 16:48:25

Adjál nekik kadar, a primitív csőlátó maszop-ós kommentelőknek.

bakonyi gyuri | 2010. május 13. | 16:44:12

vakablak | 2010. május 13. | 16:24:07

Igazad van, garantálom, hogy hasonló helyzetben fidesz be se ment volna tárgyalni. Ezek a hülye szocik már ott tartanak, hogy kezet fognak a neonácikkal.

Már írtam én is, hogy ez valóban tökéletes fideszes csapda. Orbánék most „demokratikus farkas” szerepében pózolnak, és csak a főnök ukázára várnak, mikor mehetnek át a támadásba.

Akkor a béna szocik rá fognak jönni, mire volt jó ez a „bizottságos” cirkusz.

spicc | 2010. május 13. | 16:42:29

Üdv kadar igen, igenigen:)))

puli | 2010. május 13. | 16:40:49

vakablak | 2010. május 13. | 16:18:21

Jó ez a 2/3 most kezdem csak érteni !

kadar | 2010. május 13. | 16:34:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

spicc | 2010. május 13. | 16:33:51

Azt hiszem én is elpályázok egy kis olvasgatásra...Üdv Urak!

kadar | 2010. május 13. | 16:31:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

spicc | 2010. május 13. | 16:31:09

Nagyonnagyon

kadar | 2010. május 13. | 16:28:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

spicc | 2010. május 13. | 16:27:36

Nem kellene olyan szkeptikusnak lenni, fontos az ellenzéki kontroll: olyan nagy klasszikusok hangoztatják, mint például az echte ungarishe Clausewitz/Szekeres főhadúr :)))

kadar | 2010. május 13. | 16:25:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. május 13. | 16:24:07

Az MSZP helyében az összes bizottsági elnöki és alelnöki helyről lemondtam volna, sőt, még ha kérték volna, hogy ugyan már delegáljon az MSZP ilyet, azt is megtagadtam volna. Jelen felállásban az avatatlan szemlélődő még azt hiheti, hogy ezekkel a posztokkal az ellenzéknek van bármiféle kontrollja a 2/3-os kormány fölött, pedig egy fikarcnyi sincs. Ez egyébként nem a Fidesz hibája – ez senki hibája, ezt adja ki a parlamenti aritmetika, így kívánták a választók. Akkor viszont ne is legyen olyan látszatja, hogy az ellenzék számít. Nem számít! Minden felelősség a Fideszé, és csak a Fideszé. Kormányozzon jól, sok sikert!

spicc | 2010. május 13. | 16:21:50

vakablak: nem vagy véletlenül hangszerész? olyan jó ötleteid vannak, olyan 8éves ötletek :)))

spicc | 2010. május 13. | 16:19:36

Okés győzike, bár csótányokhoz eddig nem szoktam szólni, de azért egyetértünk: nem hinném, sőt biztos vagyok benne, hogy nem azonos körökben mozgunk :)))

kadar | 2010. május 13. | 16:18:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. május 13. | 16:18:21

Igazán kár, hogy nem hagyta ennyiben az MSZP. Miért is ne lehetett volna jobbikos elnöke az NBB-nek, ha a Fidesz ezt így megszavazza?

Tökéletes csapda volt. A Fidesz odalökte a helyeket, hogy marakodjon rajta az ellenzék. Sikerült megfordítani a csapdahelyzetet, amennyiben marakodás helyett a Fideszre visszatolhatták volna, hogy 1) vagy önmagát hazudtolja meg, amikor mégsem fogadja el az ellenzéki jelöléseket és NEM szavazza meg a jobbikost az NBB elnökének, 2) vagy pedig azáltal, hogy megszavazza, az elnök személyével való a saját egyetértését fejezi ki és dokumentálja örök időkre (mi másért szavazta meg egyébként?!), majd négy éven keresztül hallgathatta volna az idétlen kretén zsidózását, cigányozását meg nemzetárulózását minden egyes ülésen.

Olyan Murphy-törvényes ez most: ha időben felfedezel egy hibát, hamar rájössz, hogy a kijavítás előtt volt jó.

Értetlenek kedvéért még egyszer: mivel MINDEN bizottságban 2/3-os fideszes többség van, az elnök személye semmilyen döntésben nem bír relevanciával, így az NBB-elnök legföljebb csacsogni tud többet, mint egy mezei tag. A Fidesz szépen lefolytathatta volna remek értékvitáit a Jobbikkal minden egyes ülésen, ha már derogál neki szóba állni bárki mással. A hülye jobbikos minden ülésen verbálisan felmosta volna a padlót az elnöktől a szót megvonni nem tudó fideszes tagokkal, hát kellett ezt a szép cirkuszt tönkretenni?!

spicc | 2010. május 13. | 16:17:23

Szóval "elhangszereltétek" a bizottsági elnöki helyeket is :)))

Jager László | 2010. május 13. | 16:16:37

Minden bizottsági elnökséget átengedunk az ellenzéknek!!
Na itt a kadarkas megoldás!
Kadarka ez a javaslat!!
Borítozttam!!
Gondolom tetsszik!!
J.L.

spicc | 2010. május 13. | 16:16:02

és ezt olvastátok elvtársak? :
"Egy hangszerész végzettségű férfi készítette azt a kormányzati személyügyekkel foglalkozó tanulmányt, amelyet a kormányzás utolsó hónapjaiban vásárolt több mint 11 millió forintért a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) - írja az Origo."

Kértek hozzá kommentet is, vagy van még egy szikrányi értelem valamelyikőtökben? :)))

kadar | 2010. május 13. | 16:15:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kadar | 2010. május 13. | 16:14:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gyozike | 2010. május 13. | 16:13:52

kadarka
Nme tartok rá és rád igényt. Spicc betegtársaddal együtt.

spicc | 2010. május 13. | 16:13:14

még mindig nem jut el a baba agyukig, hogy elhúzhatnának már a hatalom közeléből, merthogy azért trutyi itt minden mert még mindig ott kapirgálnak :)))

spicc | 2010. május 13. | 16:11:39

Miért pont most szólalnának meg értelmesen? azt ugyebár ők nem tudnak :)))

kadar | 2010. május 13. | 16:11:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kadar | 2010. május 13. | 16:10:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. május 13. | 16:07:26

"Szerintem a külügyet is a jobbikra bíznám,mert én nem értek hozzá!"
Vitatkozzanak!!!! Ugyi majd én döntök! Ugyi!!J.L.

kadar | 2010. május 13. | 16:06:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kadar | 2010. május 13. | 16:05:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kadar | 2010. május 13. | 16:03:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kadar | 2010. május 13. | 16:02:32

Moderálási alapelvek- komment törölve -

chili | 2010. május 13. | 16:00:58

Latom, sikerult a fidesz viszaly-politizalasa. Orban csak ehhez ert: oszd meg es uralkodj. Es ez meg csak a kezdet.

gyozike | 2010. május 13. | 16:00:52

kadar
Hagyd már abba a náci és antiszemita baromságaidat. Húzz el a nyilas haverokhoz, nekik meséld fárasztó őrültségeidet. Elég belőled, meg a beteg
dumádból!

kadar | 2010. május 13. | 16:00:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Dr. Kotász | 2010. május 13. | 15:59:41

"kadar | 2010. május 13. | 13:35:45

2. Elismerem, hogy az ő [Horthy] idejében senki sem merte a TV székházat fölgyújtani."

Bátorkodom megjegyezni, hogy nem is lett volna mit. Mármint TV székházat. 1957 előtt.

HIRDETÉS
Mesterházy Attila és Von...
Mesterházy Attila és Vona Gábor kényszeredett kézfogása a parlamentben
Népszabadság - Reviczky Zsolt

Információink szerint az MSZP frakció végül amellett döntött, hogy újranyitja a bizottság elnöki posztok leosztásának a kérdését és egyértelműsíti, hogy a szélsőjobboldallal nem egyezkedik. Vagyis, kész akár a kormánypártokkal, akár az LMP-vel együttműködni a nemzetbiztonsági bizottság elnökének megválasztása kapcsán. Lendvai Ildikó pártelnök egyébként már tegnap késő este jelezte, hogy készek elfogadnia azt is, hogy a Jobbik helyet az LMP adja a testület elnökét.

Információink szerint abban a frakció egységes volt, hogy ez a "leosztást", vagyis politikai megállapodást nem szabad ellenjegyezni. Lapunk úgy tudja, hogy az MSZP végül amellett foglal állást, hogy amennyiben a Jobbik helyett nem kerül más párt irányítása alá a nemzetbiztonsági bizottság, úgy kész visszaadni minden más "megkapott" elnöki pozícióját és a döntést, irányítást ráhagyja a Fideszre.

Reggel kilenc órakor kezdődött az MSZP parlamenti képviselőcsoportjának tanácskozása a Képviselői Irodaházban. A zárt ajtók mögötti ülésen információink szerint érdemi és heves vita alakult ki a bizottsági helyek leosztásával kapcsolatban.

HIRDETÉS

Az MSZP a hét eleji megállapodás szerint szerint három parlamenti bizottság elnöki tisztségét, a költségvetési-, a foglalkoztatáspolitikai-, illetve a fogyasztóvédelmi bizottság vezetőségét kapta meg. Lemondott viszont a nemzetbiztonsági bizottság elnökletéről, amely így a Jobbikhoz került. Ez utóbbi kapcsán az MSZP a Fideszre, a Fidesz az ellenzéki pártokra mutogat.

Úgy tudjuk, hogy a zárt frakcióülésen többen is kritizálták a kialakult helyzetet, az ülésen állítólag felszólalt többek között Gyurcsány Ferenc ex-kormányfő is. Információink szerint a legtöbben az újraosztás mellett voltak, vagyis a lehetséges tisztségviselőkről nem is szavazott a képviselőcsoport, mert a bizottsági helyek úrjatárgyalására adott csak felhatalmazást a frakcióvezetésnek.

Az MTI nemrég azt írta: információik szerint az MSZP aláírja a politikai megállapodást, de különvéleményt csatol hozzá. A NOL úgy tudja, a különvélemény épp azt tartalmazza majd, hogy a bizottsági elnöki posztok leosztása nem megfelelő.

Hivatalos bejelentés és kommentár nemsokára várható.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    228 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS