belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Játsszon Orbánt! Ön mit függesztene ki a közintézményekben?

A Fidesz és Orbán Viktor a Nemzeti Együttműködés dokumentumát függesztetné ki a közintézmények falán. Mi meg más egyebeket is. De nem szeretnénk diktatórikusan dönteni, segítséget kérünk olvasóinktól.

NOL| 2010. július 5. |240 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

urbányi | 2010. július 16. | 21:41:36

Csak Orbánt!
Teljes életnagyságban a bájgúnár vigyorával.
(Mindenkit hülyének néz. Ja! Meg a talpnyalóit, angyalok" helyett, ha már a szentkorona a fején van.)

czippfe | 2010. július 16. | 10:15:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Zidane | 2010. július 11. | 08:19:48

Mikor várható ezen kommentek "elbírálása"?
Fel lehet ezeket egyáltalán érdemben dolgozni? :D

Tibapó | 2010. július 9. | 09:48:18

Értem én a tréfát egyébként, de ezegyszer hadd legyek komoly.
Volt egy nyilatkozat, tulajdonképpen egy üdvözlő beszéd, amit TGM (Tamás Gáspár Miklós) mondott el, még 1989-ben a Fidesz második kongresszusán. Na abban mondott olyan bölcs dolgokat, amit nyugodtan ki lehetnen tenni mindenhová, lehetne akár az alkotmány preambulumában is. Azóta is keresem a szövegét, de még nem találtam rá itt a neten, Csak részleteket tudok belőle szabadon idézni, de a lényeget, ami a leges leglényegesebb, ami a valódi rendszerváltozást illetné, azt igen:

"Akkor lesz itt szebb világ, ha az országot mérsékelten ostoba és mérsékelten korrupt politikusok vezetik majd." Úgy legyen!

Értitek? Mecsoda előrelátás, népi bölcsesség! Nem várja el az abszolút bölcsességet, és nem várja el az abszolut feddhetetlenséget. Megelészegszik azzal, ha nem túl ostoba és nem túl korrupt. Milyen igaza van, örülnünk kéne még ezeknek is!!!

Tibapó | 2010. július 9. | 09:39:36

Nono, a Lehel kürtjét kéretik nem bántani, legalábbis semmiféle dehonesztáló kontextusba nem keverni ezzel a Nenyi-nyavajával.

Kösz, egy echte jász gyerek

SammyD | 2010. július 8. | 14:30:46

Az említett nyilatkozatot egy kis módosítással, mely így szólna: "Mi I.Viktor kinyílvánitjuk szándékunkat, mi szerint legyen béke, szabadság és egyetértés." Persze elkelne még mellé Kedves Vezérünk I.Viktor, valamint Che Guevara fényképe is a permanens forradalom jegyében.

mutatos | 2010. július 8. | 09:37:23

Egy trezort, vizitdíj automatát, reklámújságot, a Népszabadságot.
Őszöd beszédet, cd-n is.

mutatos | 2010. július 8. | 09:35:21

Érdekes lenne, szépen bekeretezve,

Gyurcsány Bajnai 1 forintért dolgozott.
Vegyél róluk példát te is!

zsiga60 | 2010. július 8. | 08:10:41

blaci42 ! az ön által oly nagyon preferált lista mellé azt is tegye ki,hogy a fidesz bűneit ( apeh,postabank,sándor palota,vegyépszer,stb. legalább 200 esetig ),mely hivatalok és név szerint kik tusolták el, hogy ne legyen per belőlük. Ugyan ezek a hivatalok és személyek most a másik oldal terhére görcsösen mindent elkövetnek,hogy lejárassák az mszp-t, jobbikot,mindenkit aki szerintük nem fideszes. Mind ez ugyebár a nemzeti együtt működésben úszó demokratikus országban ahol csakis ,független, politika mentes hivatalok működnek 2010 juniusa óta.Ön szerint is röhelyes amit leírt csak nem meri bevallani magának,ahogy a fidesz sem.

énmárunomapolitikusokat | 2010. július 8. | 07:54:42

Hazugságvizsgálót.Aki igazat mond az kereshet új "munkát" a többi mehetne az ujj onnan megnyílló kóterekbe csak kevés a hely.

blaci42 | 2010. július 8. | 06:47:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

sákáráhárá | 2010. július 8. | 06:24:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

loallat | 2010. július 8. | 01:13:16

Először is, kifüggesztenék WC papírt minden közintézményben, ahol "sok ember megfordul", főleg kórházakban - mivel a kritikus pillanatban általában hiába keressük ezt a hasznos segédeszközt ... Másodszor is, kifüggeszteném az összes politikust jobbról is, balról is - meglennénk nélkülük, sőt: felvirágozna a hon. Harmadszor, kifüggeszteném John Lennon "Imagine" c. nótájának szövegét ízes magyar fordításban, hadd értse minden honpolgár - és hadd értse meg, hogy semmi szükség sem pártokra, sem rendszerekre, sem szervezetekre: minden velünk kezdődik, rajtunk múlik és velünk végződik.

zsiga60 | 2010. július 7. | 22:18:32

azt szeretném látni, hogy semjén zsolt tűzi ki orbán viktor mikrobuszának szélvédőjére három példányban egymás mellé az együt kiötlött nyilatkozatukat. így utazzanak együtt ketten. hogy ez orosz rulett.ha játék akkor legyen komoly.

zsiga60 | 2010. július 7. | 22:07:27

de zsigmond ! akkor nem sajnálja a fideszes barátait, hiszen egytől egyig piros könyvesek vagy azok sarjai. üdvözlendő az ötlete végre teljesen megszabadulna magyarország a mocskos köpönyeg forgató fidesz népségtől.

nemhiszem | 2010. július 7. | 20:59:46

Egy zen-mondást:" Amikor feljutsz a hegy tetejére, mássz tovább! "
Igaz, ehhez Orbánnak semmi köze nincs...és nem is lehetne

zsigmond | 2010. július 7. | 20:04:57

Játsszon Orbánt! Ön mit függesztene ki a közintézményekben?
Én kifüggesztenék minden kommunistát a nemi szervénél fogva.
Évtizedekig basáskodtak, most pedig óbégatnak ha valami nem ugy van ahogy nekik tetszik.
Undorittó banda.

pedrus | 2010. július 7. | 13:51:45

Én a következőt függeszteném ki:
Emberek "narancsriasztás" ébredjetek, míg nem késő.

Zidane | 2010. július 7. | 11:33:07

ütköztetni :(

Zidane | 2010. július 7. | 11:32:13

Azt hiszem a szerkesztők nem érték el amit akartak...
Tisztelt Tökfej és moderálást kívánó hozzászólók. Véleményt ütküztetni lehet trágár, obszcén és leminősítő kifejezések nélkül is.
Mielőtt le mocskoskomcsiznak jelzem nem vagyok MSZP-s, átlag magyar ember vagyok aki bizonyos dolgokkal nem tud azonosulni, függetlenül attól, hogy a számára szimpatikus párt, vagy kevésbé szimpatikus párt csinálja a baromságot!
Ha élből elutasítom a Népszabadság cikkeit akkor minek olvasom?!!!! (azoknak akik szerint a Népszabadság, Viktor ellenes bevált propagandát folytat!!!)
Jó lenne végre felébredni az álomból, Orbán Viktor szerint áprilisban forradalom volt...
Szerintem "csak" egy népszavazás és az eredménye az elmúlt 8 év bénázásainak eredménye!
Továbbra is úgy gondolom annak az ideje lejárt, hogy a kormány eldöntse, hogy ki, mi és miként legyen kirakva az osztályteremben...
Az MSZP-ek vannak állandóan lekomcsizva, de ez a "plakátolás" igazán kommunista szokás, miért csodálkozik azon, hogy ezt mindenki élből elutasítja???
Logikus következtetés az is, hogy egy ilyen tacepaó után várhatónak tűnik az Orbán Viktor arckép kötelező kifüggesztése is!!!
Nincs bajom a hataloméhséggel, ha megfelelő alázattal párosul, márpedig Shmidt Pál "kinevezése" nem tükrözi sem a szakmai sem az erkölcsi alázatot...

nővér | 2010. július 7. | 11:25:49

Nem a tisztességtelenek vannak többen, csak a tisztességesek nem hallatják eleget a hangjukat. Már csak azért sem, mert el vannak foglalva a munkájukkal.

nővér | 2010. július 7. | 11:22:57

Ostoba az, aki azt hiszi, hogy a politikusok mindegyike besorolható valamelyik oldalra. Kb. a felük rég együttműködik, sajnos nem a választók érdekében.

selyemret | 2010. július 6. | 16:27:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

selyemret | 2010. július 6. | 16:24:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

la liberté | 2010. július 6. | 16:10:46

Mondjuk, szlogeneket ebben a sorrendben:

Itt az idő!

A jövő elkezdődött!

Vissza a jövőbe!

Van más alternatíva! VAN MÁS ALTERNATÍVA!! V A N M Á S A L T E R N A T Í V A!!!

tokfej | 2010. július 6. | 15:40:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Potroh | 2010. július 6. | 15:21:51

Minden Fideszre és a Jobbikra szavazó ember IQ-teszjének eredményét!

tokfej | 2010. július 6. | 14:43:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

saman | 2010. július 6. | 14:35:55

Neomys | 2010. július 6. | 13:14:18

A zsákmányszerzés mint egy történelmi pont.

http://reszvetelidemokracia.blog.hu/2008/09/17/a_reszveteli_demokracia_keresztjei

Én a zsákmányszerzés jelzőt azért használom a civilgyilkos zsákmányszerző pártokráciára, mert egy amerikai politológus csoport rámutatott arra, hogy több kelet európai országban egy kirekesztő és versenykorlátozó rendszer épül.

Ez tetten érhető az energia politikában, a gazdasági szabályozásban az adórendszerben és a közéletben is.

A koorporativizmus ennek az ellenkező tartománya, ami épp hogy integráló és verseny megalapozó.

A FIDESZ rendkívül gátlástalan demagóg alakulat. Gyakori hogy a szavak az ellenkező vektorú lépéseket eltakaró fügefa levelek.

Használták az előző kormány idején a koorporativizmus szót, de valójában a Halász - Zuschlag paktummal például kiirtották a politika független mozgalmakat.

Nézd meg mennyi a villanyszámlád? Mennyi a gázszámlád? Mennyi a telefonszámlád?

Nézd meg ezt nemzetközi kontextusban!

Én kifüggeszteném a szalon politizálást,a részvételi demokráciát, a baszk típusú terrorizmust és az ír típusú terrorizmust erőtérben elhelyező diagrammmot.

http://reszvetelidemokracia.blog.hu/2008/10/03/a_baszk_es_az_ir_tipusu_terrorizmus_harca_az_informalis_halozatokkal

reszvetelidemokracia.blog.hu

SammyD | 2010. július 6. | 14:27:33

Hmmm....talán Rákosi Mátyás és Sztálin fényképét. Ne adj Isten, de úgy látszik vissza jönnek ezek az idők.

tokfej | 2010. július 6. | 14:27:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

castadiva | 2010. július 6. | 13:49:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

buff | 2010. július 6. | 13:33:43

Igyekeznék Hungarikumokat keresni és azokat kiakasztani. Lehet ez kolbász, pálinka, szűr, vagy fokos, vagy éppen Orbán Viktor. Ő ugyanis az egész világon egyedüli óriási barom, aki csak nálunk tudja eladni magát a megtévesztett embereknek. /szó nincs 2/3- ról!!/ Őt a Parlamentben kellene egy a Kövér László által garantált kötélre lógatni egy táblával a nyakában. A tábla feliratára EU pénzből pályázatot íratnék ki, és természetesen a kész mű műanyag, bronz, vas, marcipán, stb változatát a Kossuth téren sátorból árusítanám.
Mellé akasztanám - ha már lehet választani - Debrecen jeles ökrét Kósát és a másik senkiházit, Szíjjártót.
Egyébként nem kell nekem ezzel bajlódni, hamarosan megteszi helyettem a Jobbik.

Neomys | 2010. július 6. | 13:14:18

saman | 2010. július 6. | 12:05:35
Nem. Szerintem a zsákmányszerzés a pártállam utolsó néhány évében megvalósult.
Magyarország EU-ba való belépése előtt nem volt széleskörű egyeztetés.
A politikai elitek egyszerűen eldöntötték ezt a kérdést.
Itt nálunk semmiről nem volt széleskörű egyeztetés.
Ez egy polarizált, elidegenedett, atomizált társadalom - amelyik kíválóan manipulálható.

László80 | 2010. július 6. | 13:14:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

hintapalinta | 2010. július 6. | 12:50:17

A kérdésre azt válaszolnám:
Gyurcsányt, Bajnait, Kókát, Verest, Szekerest, Kiss Pétert, Kovács Lászlót, Lendvait, Lampertet, Újhelyit, Hillert, jaj! Vadait ki ne felejtsem! Mestert, Bárándyt a kis gennyest stb., stb.!
Elő kell venni az mszp listát és kb. abban a sorrendben!
Jutna minden önkormányzatba minimum 1 elvtárs...

hintapalinta | 2010. július 6. | 12:50:10

A kérdésre azt válaszolnám:
Gyurcsányt, Bajnait, Kókát, Verest, Szekerest, Kiss Pétert, Kovács Lászlót, Lendvait, Lampertet, Újhelyit, Hillert, jaj! Vadait ki ne felejtsem! Mestert, Bárándyt a kis gennyest stb., stb.!
Elő kell venni az mszp listát és kb. abban a sorrendben!
Jutna minden önkormányzatba minimum 1 elvtárs...

álompolgár | 2010. július 6. | 12:47:15

Kérdés:Ön mit függesztene ki a Közintézményekbe?
Válasz: Orbánt

álompolgár | 2010. július 6. | 12:45:54

László úr!
A kishazánk szavazóképes népessége nem éri el az összes lakosság kb.45%-t
Ennek a 45%-nak a fele elment szavazni.
Ennek a 40% nak a felének a 2/3-a amit a finesz elvitt.
Remélem tudsz matekozni.

álompolgár | 2010. július 6. | 12:40:32

Elvégeztem az IQ tesztemet!
Hurrá, magas a szintem.
Azonban egy gondolat már az örületig foglalkoztat engem!
Tessék mondani biztosan ez a FŐLD nevű Bolygó?
Ez itt pedig Magyarország?
Tessék bele súlykolni agyamba: itten igaz, a Szólásszabadsága?
Főleg foglalkoztat egy másik kérdés is: Tessék mondani, itt kitőrt már a demokrácia?
Snassz lenne ha magas IQ-val hülyén kellene meghalnom!
A választ kérem mellé ragasztani Dakota által nyenyin keresztül megfogalmazott ..minek nevezzem??!! Jogok tiprásának, vagy Dakota nevet cseréljük le POproscsinra?
Életem hátralevő részét meghatározza ezen való rágódásom, de nyugtassatok meg!!! Jó Bólygón vagyok!!
Elmegyek irokéznek:-))))
Dakota leégette magát, kell egy másik szellemiség!!
Az külön tetszik, hogy IP cim megjegyezve....Van Titkosrendőrségünk? Feltörik a gépemet? elvisz a fekete autó?
Vagy miért is listáznak?? B Listáznak?
Sírjak, vagy röhögjek ezen is?!
Röhögök - kínomban

enterment | 2010. július 6. | 12:39:34

Idétlen ötlet, az tény, ez a kifüggesztés.
Nem is tudom, szerintem sokan kiakasztanák akár Lenin képét is, ha azzal az jőne el, hogy:
1. mindenkinek lesz munkája
2. a fizetéséből nem csak máról holnapra él, nem csak a rezsit tudja épphogy kifizetni!

nakoba | 2010. július 6. | 12:37:53

Ma úy látszik ez a legnagyobb problémája a népszabadságnak. Nincs magvasabb mondanivaló, csak az hogy mit és mit nem kell kifüggeszteni?A technika régtől ismert, lejáratni mindent és mindenkit, főleg Orbán Viktort. Jó szórakozást, és ez legyen a legjobb szórakozása annak , aki ilyen bugyuta cikkeknek felül.

GabZagyvag | 2010. július 6. | 12:29:28

A Nagy Nemzeti Egyetértés nem valósul meg soha és nem is ez az emberek többségének a legnagyobb problémája, hanem túlélni a mindennapokat, ezért egy kis biztatásként Madách örök érvényű szavait javasolnám: "Jegyezd meg jól, de ne csüggedj soha, remény, csalódás, küzdelem, bukás, sírig tartó nagy versenyfutás. Keresni mindig a jót, a szépet, s meg nem találni - ez az élet."
Vezető politikusunk fényképéhez applikálva különösen jól mutatna!

Jager László | 2010. július 6. | 12:23:30

Hülye nem vagyok!!
Nem játszom Orbánt!!
J.L.

Jager László | 2010. július 6. | 12:23:25

Hülye nem vagyok!!
Nem játszom Orbánt!!
J.L.

Lucsmellyéke | 2010. július 6. | 12:10:52

HNB9JSK041 | 2010. július 6. | 09:54:44

Sajnos, ez nem jó mérce. Ugyanis a leköpések nem csak azt fejezik ki, hogy a leköpött személlyel hányan nem szimpatizálnak, hanem azt is, hogy milyen átlagos értelmi színvonalú/kulturáltságú az, aki így fejezi ki a nemtetszését egy adott politikus vagy szervezet iránt.
Konkrét példák:
- A Fidesz/Kdnp parlamenti képviselőinek viselkedése, szóhasználata szemben a többi párt képviselőjének viselkedésével/szóhasználatával az elmúlt 4 évben;
- A Fidesz/Kdnp utcára szólított hívőinek viselkedése, szóhasználata szemben a nem fidesz-függő szervezetek szimpatizánsainak utcai megmozdulásaival, akármikor – például most is.
Ez úgy értendő, hogy az uralkodó pártszövetség politikusai és hívei főként az intenzív nyáltermeléssel (persze még mással is) vélik hatékonyan stabilizálni helyzetüket, pedig a nemzeti egyetértés ennél (képletesen és a valóságban is) magasabb szintű kezelést igényelne, viszont az igényesebb folyamatok az agyban játszódnak le, ahol annyi nyál nem nagyon terem.

Jager László | 2010. július 6. | 12:07:26

Preambulum
Mindez nem érvényes!!
Jelenthetné ki a FIDESZ!!!
HÜLYESÉGET MONDTUNK ÉS EZT VISSZAVONJUK!
sk........
J.L.

Neomys | 2010. július 6. | 12:05:43

TomThumb | 2010. július 6. | 06:46:03
"Megmondanád ezt a megjegyzésedet hova jegyezted be 2002 és 2010 között?"
Sajna kevés időm van ilyen módon írásban vitázni! Munka miatt járom egész Európat és hozom haza a gondolatokat a baráti/ismerősi körbe.
Nem sok jó példa van!...de mi sokat mulasztottunk az elmúlt 20 évben a miatt, hogy az elején ('89-'90) nem tisztáztunk alapkérdéseket.
20 éve maszatolunk és annál jobban fog fájni minnél tovább tesszük ezt!
Most éppen a műtéti előkészítés zajlik.

saman | 2010. július 6. | 12:05:35

Kedves Neomys!

Írországban az EU csatlakozást megelőzte egy széles körű társadalmi tervezési folyamat. Óriási szakmai konszenzus alakult ki abban, hogy mit kell tenni az oktatás, a vidékfejlesztés, a gazdaságfejlesztés és a halászat reformjáért.

Így a legszegényebb régióból 10-12 év alatt felzárkóztak a jóléti társadalmak sorába.

Nálunk a társadalmi tervezés mozgalmakat kiirtotta a civilgyilkos zsákmányszerző pártokrácia.

A Halász -Zuschlag paktummal megegyezett a FIDESZ és az MSZP abban, hogy általában a politika független mozgalmakat kiirtják.

Azóta a FIDESZ valóban Írország azt a fajta múltját akarja itt megidézni, ami a 40 évig tartó polgárháború.

Ezt, mint állampolgár kifogásolom.

Sokkal jobb prosperáló országban élni, mint 40 év polgárháborúban.

http://reszvetelidemokracia.blog.hu/2008/10/03/a_baszk_es_az_ir_tipusu_terrorizmus_harca_az_informalis_halozatokkal

reszvetelidemokracia.blog.hu

Neomys | 2010. július 6. | 11:51:39

aranybika | 2010. július 6. | 01:46:39
Azt ugyan nem tudom értelmezni, hogy "FIDESZ tipusu párt", de az ír történlemben egy kicsit jobban elmélyedhetnél mielőtt olyanokat írsz, hogy ott nem 'gáncsoskodatak' egymással a pártok...:-) Ott bombákat raktak egymás segge alá!

deviáns | 2010. július 6. | 01:39:10
A nemzeti megállapodásoknak ill. az ún. 'társadalmi szerződéseknek' az alapja az általad 'általános lózungnak' nevezett alapelvek megfogalmazása.

László80 | 2010. július 6. | 11:48:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

birtokos | 2010. július 6. | 11:20:25

A vidéki birtokomon már 2 éve kifüggesztettem:
Minden vendégem választhat: az első éjszaka jogával,
vagy pedig a pallosjogommal élek.
Eddig nekem bejött. o.V. jövője is ez lesz?

Domhain | 2010. július 6. | 11:15:27

A NENYI mellé természetesen mindenhova egy darab magyar narancsot (leánykori neve: citrom) függesztenék ki, emlékeztetve a drága jó népet az az orbáni ígéretekre és a várható megvalósulásra.
Egyébként a NENYI kezdő szavaival egyet lehet érteni: Béke, szabadság, egyetértés... a baj mindig csak azzal van, ami hiányzik: demokrácia, jólét...

birtokos | 2010. július 6. | 10:54:02

A vidéki birtokomon már 2 éve kifüggesztettem:
Minden vendégem választhat: az első éjszaka jogával,
vagy pedig a pallosjogommal élek.
Eddig nekem bejött. o.V. jövője is ez lesz?

kacsababa | 2010. július 6. | 10:52:49

Nem hozták nyilvánosságra a rendelet kiegészítését.
..... az elkészült plakát hátoldalát vékony enyvréteggel kell bevonni! Az így, már teljesen kész terméket a közintézmények vezetőinek saját nyelvűen/nyáluan kell az előre kialakított helyre felragasztani!!

Independent | 2010. július 6. | 10:45:23

Én inkább csak egy végtelenített video-klipet, Orbán Tusnádfürdői beszédéből, azt a részt amikor a baloldal (nem az MSZP - a baloldal!) genetikai meghatározottságáról beszél.
Ez jól passzolna a Nemzeti Együttműködés Dokumentumához.

jucus | 2010. július 6. | 10:40:54

Akinek nincs humorérzéke, minden galádságra képes.

Orbánia | 2010. július 6. | 10:40:19

csusza(2010.06.05.)
"Ember" ! Meghülyültél! vagy ha így jobb ..
Polgártárs! Meghülyültél!

nagyjudit | 2010. július 6. | 10:10:48

Annak a pár "tisztességes" üzletembernek a képét akik nem szeretnek szerepelni mert még véletlenül kiderülne, hogy ki, kit pénzel.

Jager László | 2010. július 6. | 10:10:48

Kívánság!! És most jöhetnek a legyek !!
Mármint, ahogy Svejk is megmondta.
Persze a 4 beterjesztőt is megtisztelnék,ha lehetne!!!
J.L.

HNB9JSK041 | 2010. július 6. | 09:54:44

Az Orbán Viktorét és az mszp vezérkarának a fényképét,kíváncsi lennék, hogy melyiket köpik le többször.

Walden | 2010. július 6. | 09:54:39

A közintézményekben a házirend mellé mindössze egy rövid idézetet függesztenék ki a Tízparancsolatból: "Ne lopj!"

sarlo | 2010. július 6. | 09:48:37

Ezt a "cikket", és mellé tenném az mszp vezérkarának a fényképét,kiváncsi lennék, hogy melyiket köpik le többször.

Cognac | 2010. július 6. | 09:34:00

Egy grafikont: Orbán Viktor térdének kilengése, amikor Barroso előtt áll, az idő függvényében. Háttérnek naplementés tájkép Kim Ir Szen gyermekkoi fényképével.

HNB9JSK041 | 2010. július 6. | 09:30:12

Gyurcsányi, Bajnai,és Lendvai Ildikó fényképét. És még azoknak az MSZP-k a képét, akik börtönben, vagy előzetesben vannak.Remek tabló lenne. Sokkal jobb, mint egy vacak Nemzeti Együttműködési Nyilatkozat.

menekse | 2010. július 6. | 09:24:44

Törökországban a megelőző adóév adóbefizetése van kifüggesztve minden cégnél, amelyik adót fizetni köteles. Ez lenne egy javaslat az APEH részére. Ez a tájékoztató bármely kormány regnálása esetén időszerű lenne. Ki ért velem egyet?

HNB9JSK041 | 2010. július 6. | 09:24:33

Gyurcsányit, Bajnait és Lendvai Ildikót.

Gabe | 2010. július 6. | 09:17:15

Én egyes MSZP-s képviselők erkölcsi bizonyítványát.

Ajbars | 2010. július 6. | 09:10:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Zidane | 2010. július 6. | 08:59:49

afene az 1500 karakterbe :(

Zidane | 2010. július 6. | 08:59:19

kommunikálják, hogy az adózási kedvet szeretnék növelni, de önmaguknak kitalálnak egy sajátos adónemet!!!
A Nemzeti Összefogást, én az átlag POLGÁR, abban látom megtestesülni, ami az árvízkárosultak kapcsán jött létre napjainkban!
Az ilyen nevetséges „kötelező kifüggeszteni” tacepaók, vicces és értelmetlen elszámoltatási bizottságok, irdatlan sok pénzbe kerülő állami vezetők kirúgása, és a vállalkozók seggének nyalása helyett, illene már végre a ténylegesen bérből és fizetésből élőkre koncentrálni!!! Nevetséges az adórendszerünk, a nyugdíjrendszerünk, a melós 30 km-re lévő munkahelyére 2 óra 10 percel korábban indul a nevetséges MÁV menetrend miatt!!! A 40 éve dolgozó szaki nem tud elmenni nyugdíjba, mert újabb nyugdíj korhatár emelés lesz „jogharmonizáció az EU-val”! Könyörgöm a bérünk, a munkakörülményeink mikor harmonizálódik az EU-val?
Hol van ezekben az esetben nemzeti együttműködés? Kérdezi valaki a véleményünket? Együttműködik valaki velünk?
A szabadságot megtaláltam, hiszen ezt is szabadon leírhattam és vélhetően nem fognak lecsukni érte, de attól még szánalmas, hogy ismét találtunk valamit amire feleslegesen költhetjük az adóforintokat!

Zidane | 2010. július 6. | 08:58:45

„Legyen béke, szabadság és egyetértés.”


A Nemzeti Együttműködésről alkotott véleményünk eltér az országgyűlés által képviselt véleménytől!
Én a POLGÁR felsorolnám, mit érzek és mit tapasztalok a Nemzeti Együttműködésből.
Néhány eset a régmúltból a teljesség igénye nélkül.
Aradi kontra Pepó, VIP-lista, Orbán-bányák és az ÉS, Cser kontra OEP, Malév-késés: kirúgások, Surányi jegybankelnök elleni támadások, Dávid Ibolya kontra Solt Pál, kormány-Demszky-ellenzéki önkormányzatok, Jeszenszky-levél, a frankfurti könyvvásár botránya, Kövér–Elek–Schmidt zsidókérdései, Heti hetes cenzúrázása, Kaya Ibrahim& Josip Tot, Ezüsthajó stb…
Néhány eset a közelmúltból.
MTV székházfoglalás, öszödi beszéd, Gyurcsány medence, MDF-es lehallgatás, Magyarok Nyilai „diákcsíny robbantása”, Weiszt féle, nem emlékszem kenőpénz(ek), BKV-s számlagyár, 4-es metró, áprilisban átadott(méregdrága), májusban összeomló autópályák…
A Gárda nevű formációról nem is beszélve, mely más néven (Nemzeti mint az Együttműködés!) újra megalakul(biztos ez a Béke részhez tartozik), mit nekik bírósági ítélet, és az új ellenzéki, de NEMZETI párt a Jobbik vezetője ebben az egyenruhában feszít a kormány alakuló ülésén…
Ezek a politikusaink által képviselt „Legyen, béke, szabadság, egyetértés!” szlogen alatt megtörtént mozzanatok, minősítik őket…
Az egyetértés részre külön kitérnék, az elmúlt években (emlékeim szerint) mindössze egyetlen törvény kapcsán volt konszenzus: a költségtérítésük kapcsán!!! Miközben azt komm

Laca, | 2010. július 6. | 08:41:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

fecske76 | 2010. július 6. | 08:26:54

Igazad van Mesertj... ennek még a most felnövő gyerek is hasznát veheti.

szabadságot | 2010. július 6. | 08:10:29

"Legyen béke, szabadság és egyetértés"

…egy békülési kisérlet a sikertelen 8 év utàn, amin csak nyerni lehet.



Medgyessy Petya is többször hangoztatta, …Betemetik az árkokat.
Csak hát a mi okos Ferink, a jó-tanácsadó, szépen megpuccsozta.

sandor1 | 2010. július 6. | 08:08:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szabadságot | 2010. július 6. | 08:06:21

Ön mit függesztene ki a közintézményekben?""


Páncélszekrényt, vizitdijautomatát, ingyenes Népszabadságot!

Minden jóban van valami, ami rossz.
Az mszp mindig a rosszat találja meg.
Nekik jó volt a korházakba rendszeresített trezor.

Tényleg, bevált a páncélszekrény?

Köszönöm, Népszabadság!

dekimi | 2010. július 6. | 08:05:31

Szép új világ jön.Már ma azon gondolkodom 4 év mulva mivel döntsük le a szeretett Vezír 10 m-es bronzszobrát?Én azt gondolom a Sztálin szobor ledöntésének képét kell kifüggeszteni - a mini duce irodájában.

tibca82 | 2010. július 6. | 07:57:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mesterj | 2010. július 6. | 07:50:56

Megvan mit kell kifüggeszteni!
Eddig is kint volt, csak méltatlanul elfelejtkeztünk róla:
104 Mentők
105 Tűzoltók
107 Rendőrség
A törvény szerint ezt is jól látható helyre kell kirakni.
De ennek van értelme...

thzui | 2010. július 6. | 07:49:33

h.genoveva: Az ilyen "hülyeségekkel" szokott kezdődni...

értelmetlenségi | 2010. július 6. | 07:48:55

dudask | 2010. július 6. | 07:07:51

"Hát arról egy listát hogy húsz év alatt mennyit sikerült már eladni ill.ellopni az országból.Majd pedig arról hogy még mit lehet ellopni,elcsalni és elárverezni a Nemzeti Vagyonból ami minden magyar ember közös tulajdona.A végére pedig egy névsort azokról hogy kik zsírosodtak meg ezen és mikor óhajtják mindezt visszaadni a Szent Korona országának?"

Nálam ez nyert, egyrészt a tartalma miatt, másrészt mert a szó szoros értelmében "párt"-atlan.

--

Toleranciaterror és társai: becsülöm a (párt)hűségeteket, de legyetek őszinték, ha ez Gyurcsány/Bajnai ötelete lett volna, szó nélkül hagytátok volna?...

lovol | 2010. július 6. | 07:48:01

Sajnos nem megy jól az országnak, mert a kormány 2/3-os többsége a parlamentben az ellenzéket impotens udvarlóvá tette. Így az ellenzék pótcselekvése lényegében a fő cselekményük. Ezért ki kellene függeszteni minden egyes szavazólapot, amin a fidesz van bejelölve, a jelőlő nevével... Kíváncsi lennék hányan vállalnák.

h.genoveva | 2010. július 6. | 07:31:15

Igazán jól megy az országnak, ha a kormány nyilatkozatokat gyárt, az ellenzék meg egyfolytában felháborodik ezen a szóra sem érdemes hülyeségen. Cselekvés helyett pótcselekvés. Mindkét oldalon.

gedeijozsef | 2010. július 6. | 07:27:34

Az új kormányzat eme lépéséről (is) Weöres Sándor versének részlete jutott eszembe "...majom kézben majom fegyver ...a majmoké a világ." A Lehel (helyesen Jász) kürttel viszont nem majomkodnék! Ezt kérem a cikk szerzőjétől és mindenki mástól! LEGYEN(EK) TEKINTETTEL A JÁSZSÁG TÖRTÉNELMÉRE ÉS KULTÚRÁJÁRA! Kérem!

nemválaszolok | 2010. július 6. | 07:19:12

Na, az már biztos, hogy hamarosan leváltják az ellenállót. Hát miért nem veszi tudomásul a botor, hogy a zemberek a fülkeforradalommal ezt akarták.

orinoco | 2010. július 6. | 07:15:53

"Az Alkotmánybíróság (Ab) nem tud eleget tenni a nemzeti együttműködés nyilatkozatának kifüggesztésére vonatkozó kérésnek - közölte a testület sajtófőnöke az MTI megkeresésére hétfőn. Sereg András azt mondta: a határozat is hangsúlyozza, hogy a kormány tiszteletben tartja az államhatalmi ágak elválasztásának alkotmányos elvét. Ebből az alkotmányos elvből kiindulva az Ab elnöke a kérésnek nem tud eleget tenni - mondta.

A sajtófőnök utalt arra, hogy az alkotmány kimondja: az Ab tagjai a testület hatásköréből adódó feladatokon kívül politikai tevékenységet nem folytathatnak, a politikai nyilatkozat kihelyezése az Ab épületében politikai tevékenységnek minősülne - mondta Sereg András."

Ujabb pofon...

dudask | 2010. július 6. | 07:07:51

Hát arról egy listát hogy húsz év alatt mennyit sikerült már eladni ill.ellopni az országból.Majd pedig arról hogy még mit lehet ellopni,elcsalni és elárverezni a Nemzeti Vagyonból ami minden magyar ember közös tulajdona.A végére pedig egy névsort azokról hogy kik zsírosodtak meg ezen és mikor óhajtják mindezt visszaadni a Szent Korona országának?

orinoco | 2010. július 6. | 07:07:19

Hat ilyent meg Milosevics idejeben sem tettek Szerbiaban (Jugoban), hacsak a szirenajelzeseket nem vesszuk annak. Nincs is ezzel se semmi baj, a szovegevel sem, hanem a politikai akarat megnyilvanulasaval. Mellesleg, hamar klerikalis-konzervativ berendezkedest akar a kormany, eleg lett volna a tizparancsolat is. Az is nagyjabol ugyanaz.

TomThumb | 2010. július 6. | 06:46:03

Neomys | 2010. július 6. | 00:10:15
Sok értelme nincs ide írogatni, de egy dolgot nem tudok kihagyni.
...Egész jó kis országot csináltak (az írek)…és nem rúgták szét a saját országukat csak azért, mert a másiknak más a véleménye
----
Ebben nagyon egyetértek veled. Megmondanád ezt a megjegyzésedet hova jegyezted be 2002 és 2010 között?

thzui | 2010. július 6. | 06:33:35

Tokfej (04:24:28)!
Sajnos az első szótól az utolsóig egyetértek a hozzászólásoddal!
Szégyen, szégyen, szégyen, ami ebben az országban megtörtént:(((((((((((((

vydio | 2010. július 6. | 06:05:53

Egy közmondást."Nem nőnek a jegenyefák az égig".Hogy minden magáról megfeledkezett politikai erő tudja,hogy minden nótának van egy vége.

kacsababa | 2010. július 6. | 05:46:52

Igazán remek ötleteket olvastam.
Én kizárólag az egyszer már bevált módszert alkalmaznám.
Szent István királyunk Koppányt függesztette ki.
Istenkém, Orbánt nem négyfelé kéne vágni.......

tokfej | 2010. július 6. | 04:24:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

saman | 2010. július 6. | 03:25:11

Számomra a demokrácia ott halt meg, amikor Halász János és Zuschlag János (Hegyi Gyula, Szijártó és társai) a Társadalmi Szervezetek Országos Bizottságban megegyeztek a politikafüggetlen civil mozgalmak kiirtásáról.

Azóta a "részt vehetünk a saját sorsunk alakításában" álma szerte foszlott.

A FIDESZ felszámolt minden demokratikus kontrollt, elfoglalták a civilgyilkos zsákmányszerző pártok a sajtót is, az ügyészséget, a bíróságot, a rendőrséget, az alkotmány bíróságot, stb. stb.

Nem működik a törvények kontrollja, ezek nagy ívben tesznek a szabályokra. Nem működik a nyilvánosság kontrollja. Nincsenek intézményes szervei a társadalmi tervezésnek.

Ennek a társdadalomnak azóta nincs immun rendszere.

Ezek már csak egy halott rendszer ideg rángásai.

reszvetelidemokracia.blog.hu

saman | 2010. július 6. | 03:19:20

Én ezt függeszteném ki:

Emléktábla

a magyar demokrácia emlékére

élt 1989- 1998

deviáns | 2010. július 6. | 02:29:36

Aranybika! Úgy van. A Fidesz most azt várja el azoktól, akik nem rájuk szavaztak, vagy nem szavaztak, amit ők éveken át nemhogy nem tettek meg, hanem ott mélyítették az árkokat, ahol csaktudták, összekacsintottak a szélsőjobbal. Utcára küldték őket, s a háttérből figyelték a rombolást. Arról nem is beszélve, hogy unalmas már arra hivatkozni, miszerint a nép akaratát hajtják végre. A nyolcmillió szavazópolgárnak nem a kétharmada, csak alig több mint az egyharmada szavazott rájuk. Milyen alapon beszélnek mindenki nevében? Ám nem is olyan sokára - remélhetően - jön majd a birka- és csordaszellemből való kijózanodás. Ilyen szempontból nem is olyan nagy baj, hogy baromságokat csinálnak. Csak az a bökkenő, hogy visszaélnek majd a parlamenti túlhatalmukkal, s nem tartják be a demokratikus játékszabályokat. Akkor lesz nehéz kirobbantani őket a hatalomból, mert pártkatonáik, s a várhatóan megváltoztatott alkotmány nem teszi majd lehetővé. Kíváncsi vagyok mit tesznek akkor majd, a már kijózanodott fülkeforradalmárok?

aranybika | 2010. július 6. | 01:46:39

neomys!

irország többet között azért volt sikeres (mert most ott is nagy a gazdasági válság..) mert ott nem voltak fidesz-tipusú pártok...

pártok amik ha az érdekukben volt, csak mindent elleneztek, elgáncsoltak, megtorpédoztak, bemocskoltak....emlékszel melyik párt volt az utobbi években ami nem volt hajlandó a többivel unnepelni a nemzeti unnepeket?
elárulom; a fidesz!

A nemzeti egyuttmuködés egy jó dolog,de csak attol aki ellenzékben is az után él...

deviáns | 2010. július 6. | 01:39:10

Neomys! Az íreknek például nem volt szükségük arra, hogy egy Bölcs Vezér - amúgy nagy általánosságokban megfogalmazott nyilvánvalóságait - kifüggesszék, arra sem, hogy ilyeneket törvénybe foglaljanak. Az, hogy az együttműködés szétbombázását ki kezdete el, talán hagyjuk. Jól irod: nem rúgják szét a saját országukat csak azért, mert a másiknak más a véleménye. A Fidesz szétrúgta, mert mindig más volt a véleménye, még akkor is, ha az ökörség volt, mint ez a mostani is,
Az egész nemzeti együttműködési program nem más, mint egy hordószónoklat, tele általános lózungokkal és értelmezhetetlen elvárásokkal.
Visszatérve az eredeti kérdéshez, hogy mit függesztenék ki? Nem mit, kit! Kitalaható?

Potroh | 2010. július 6. | 00:38:58

Természetesen én is a Nemzeti Együttműködés dokumentumát függeszteném ki, hiszen a nyolc év alatt az ellenzéki szerepben a Fidesz bebizonyította, hogy mennyire kész az együttműködésre.
Minden ésszerű javaslatot támogattak, kulturált hangon szóltak a kormányoldalhoz és egész tevékenységüket az EGYÜTTMŰKÖDÉS jellemezte.
Igaz, csak saját magukkal működtek együtt - és persze a Jobbikkal is - de ez nem szempont.
A Nagy Párt és Nagy vezetőjének Nagy Eszméi lám végül győzedelmeskedtek. Igaz ehhez kellett közel 3 millió oligofrén szavazata is, de ennyi van e hazában.
Ja és kifüggesztheti minden Fidesz szavazó a fülkeforradalom cédulkáját, hogy 4 uszkve 8 év múlva legyen mire célbadobnia...

Neomys | 2010. július 6. | 00:10:15

Sok értelme nincs ide írogatni, de egy dolgot nem tudok kihagyni.
A legtöbb megjegyzés azért gyomorforgató, mert épp csak egy dolog kerüli el a legtöbb hozzászóló figyelmét. Teljes ökörködésbe fullad az egész. Tényleg ennyit mond az egész?...merthogy nem az a lényeg, hogy hová tegyük ki…meg nem is az, hogy ki mondta…hanem maga az egész írás lényege!
Egy társadalmi szerződés, amit a rendszerváltásnál ’elfelejtettünk’ megkötni.
Az írek meg tudták csinálni, amikor bajban voltak. A gazdaság romokban + több mint a fél ország kivándorolt. Megegyeztek arról , hogy csinálnak egy jobb országot. Gyakran járok arra.
Egész jó kis országot csináltak…és nem rúgták szét a saját országukat csak azért, mert a másiknak más a véleménye…és van nemzeti önazonosságuk!...és van nemzeti öntudatuk, meg büszkeségük…és ezen senki nem viccelődik!!!...mert az saját magát köpi szembe.

Neomys | 2010. július 5. | 23:54:28

krapulax | 2010. július 5. | 23:00:42
Lehet, hogy Te tényleg nem tudod honnan származik ez a mondat!...?
Az 1848-as 12 pont alcíme.
Mi köze ehhez Rákosinak?!?!?

katarakt | 2010. július 5. | 23:22:55

A ’hova akasszam,’ ősi kabarétréfa.
Én inkább a (valóban) szabad pálinkafőzés törvény szövegét akasztanám ki.

math | 2010. július 5. | 23:12:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

krapulax | 2010. július 5. | 23:00:42

„Legyen béke, szabadság és egyetértés.”

Ez a mondat a falon maga a Rákosi korszak.

krapulax | 2010. július 5. | 22:56:47

„Legyen béke, szabadság és egyetértés.”

Ez a mondat a falon maga a Rákosi korszak.

crusader | 2010. július 5. | 22:38:21

Embrek!
Itt hűjéskedtek őszeviszajatémával. Én koromat messze megelőzve onokáimat elüldöztem a monitorról és képernyőkímélőnek a Nyilatkozatot tettem fel, ráusztatva persze Vittore legelőnyösebbnek tűnő arcképét. Aki magyar, velem tart!

napkelet | 2010. július 5. | 22:15:30

Nem csak a Fideszre szavazók listáját függeszteném ki hanem azokat is ami a Fidesz bírtokában van!!!!!Vagyis a kubatov listát. Viktor nagy vezérünk fényképe mallé Leninét Engelssét és Marxét hisz jól megtanulta a tanításaikat!Sztálin szobor helyén pedig követelem viktor nagy vezérünk szobrát fel állítani ahogy kezet csókolneki a 90 éves nénike!

csusza | 2010. július 5. | 22:12:27

"A kormányrendelet napvilágra kerülése alkalmából menetrendszerűen megérkezett az éppen vádemelésre váró Gyurcsány reakciója. Gúnyos iratában a hatalomtól megrészegült Orbán képét állítja elénk. Erős túlzásokkal teszi nevetségessé Orbánék vesszőparipáját, a forradalmat és persze a nyilatkozat kötelező jellegű kifüggesztésének tervét. Ezzel nem is lenne semmi gond, ha nem Gyurcsány írná ezeket. Az a Gyurcsány, aki uralma alatt sikeresen kiépítette a rendszerváltás utáni Magyarország rendőrállamát. Aki az általa dróton rángatott rendőri vezetőknek utasítást adott a törvénytelen tömegoszlatásokra. Akinek viselkedése, ideges rángásai és megszólalásai pszichiáterek tucatjainak jelentették – és jelentik ma is – az analizálás kimeríthetetlen forrását. Utóiratában ezt kérdi a böszme: “Polgártársak, meghülyültetek?” Hát erre mondtam én, bagoly mondja verébnek."


http://vasihazafi.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=458:polgartarsak-meghuelyueltetek-bagoly-mondja-verebnek&catid=4:tragyadomb&Itemid=7

NaNI | 2010. július 5. | 22:04:11

A Nemzeti Együttműködés dokumentumának kifüggesztését egyrészt hatalmi arroganciának tartom, másrészt gumicsontnak, amin jól "elrágódik" a sajtó, média, és addig sem foglalkozik senki azzal, hogy mit tesz / tett a kormány a munkanélküli emberek munkához juttatása-, a hajléktalanok megmentése-, a kisebbségi megélhetési bűnözés felszámolása-, a betegek kiszolgáltatottságának, ellátatlanságának megszüntetése, a magyar emberek életét alapvetően befolyásoló, meghatározó problémák megoldására...
vagy akár a gátak építésével a jövő évi árvíz megelőzése érdekében …

NaNI | 2010. július 5. | 21:52:19

Azt a képet függeszteném ki, ahol Orbán úr átveszi a Magyar Pálinkafőzők Lovagrendjének nagykeresztjét... ( nem LMP, hanem MPL!)

Azt függeszteném ki, hogy mi a Magyar Szakszervezetekkel a megállapodás a munkavállalók érdekében a 4 éves FIDESZ kormányciklusra vonatkozóan...

és azt a receptet, hogy lehet államigazgatásból kikerülve 4-8 év alatt milliárdossá válni...

evianna | 2010. július 5. | 21:51:22

tokfej | 2010. július 5. | 20:58:42
nagyon igaz... sajnos.

tudod, az jut a jobber reagálásokról eszembe, hogy amerikában volt egy olyan szekta, amelyik egy bizonyos napon éjjel kettőre meghirdette a világvégét.
a szekta tagjait felszólították, hogy minden vagyonukat adják el, minden kapcsolatukat számolják fel, mert értük eljön egy űrhajó, és az lesz az új noé bárkája, mert a föld elpusztul.
na, a szekta gyülekezett a mondott nap előestéjén, énekeltek, imádkoztak és vártak. hajnali 6 órakor a helyzet már kezdett kicsit kínos lenni, mire a szekta vezetőjének látomása támadt, hogy éppen a szekta buzgalmára való tekintettel a világvége egyelőre elmarad.
és a lényeg: a szekta tagjai nem verték agyon, nem is háborodtak fel, hanem még inkább megerősödtek abban a hitükben, hogy igazat beszél, és a későbbiekben, a sajtó kérdéseire is harcosan védelmükbe vették a kóklert.

valami ilyen van most nálunk is: látszik, hogy semmi sem az, amit ígértek, erre még dühödtebb baloldal-ellenesség a válasz.
csak az nem válasz, semmire.

tokfej | 2010. július 5. | 21:41:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

misima | 2010. július 5. | 21:39:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tokfej | 2010. július 5. | 21:37:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tokfej | 2010. július 5. | 21:27:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pacsifista | 2010. július 5. | 21:26:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pacsifista | 2010. július 5. | 21:25:24

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tokfej | 2010. július 5. | 21:25:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lith | 2010. július 5. | 21:23:15

Úgy látom a többség a komment törölve jelszót függesztené ki.

HIRDETÉS

Annyi minden kifüggeszthető lenne. Ott van mindjárt Kövér László egy-egy értékes hajaszála, rész a Nemzeti Sörényből, mely a Fidesz sámsoni erejét adta oly hosszú időn át. Ha a jövendő házelnök úr hozzájárulna, méltó keretben nyugodtan kifüggeszthetnénk. Olyan nemzeti egyetértés lenne belőle, hogy attól a fülünk kettéállna.

Lehetne próbálkozni egy darab tokaji szőlővesszővel, puliszőrrel, Lehel kürtjével vagy Puskás Ferenc focicsukájának fűzőjével is. A "Jól látható helyen"-szabálytól csak hazánk méltán világhírű szűzies szépsége, Cicciolina képei esetében kellene eltekintenünk. De ha valaki őt szeretné kifüggesztve látni, azzal is csak egyet kellene értenünk. Kik vagyunk mi, hogy megmondjuk, mi a kifüggeszthető, s mi nem az? Mi ennél sokkal demokratikusabbak szeretnénk lenni. Vagy legalább annak látszani.

Arra kérjük olvasóinkat, lelkes kommentelőinket, ne hagyjanak minket magunkra, segítsenek közösen kiötölni, minek a kifüggesztése szolgálná legjobban a Nagy Nemzeti Egyetértést. A javaslatokat ide kérjük, a cikk alatti kommentekben. A legjobbak közül kiválasztunk tízet, készítünk egy csinos infografikát, s megszavaztatjuk a NOL olvasótáborát. Amit itt kezdeményezünk, nyugodtan hívhatjuk Nemzeti Konzultációnak. Tippre fel! Önökön s rajtatok múlik minden, ami kifüggeszthető!

 

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS