Szokatlan megoldásokat vet be az MSZP a most bemutatott plakátjain. De ez nem ellensúlyozhatja a kormánypártok és az ellenzék kampányköltései közötti brutális különbségeket.
559 461 882 forint. Ennyit költött a kormány egy hónap alatt tévés és rádiós hirdetésre – derítette ki az Átlátszó. A júniusi költések alapján a legtöbb pénz a Habony Árpádhoz köthető médiához és a Száraz István tulajdonolta Origóhoz, illetve az Andy Vajna által állami hitelből vásárolt TV2-höz folyt. Júniusban az Origó 30,4 millió, a Habony-média (Lokál, 888, Ripost) 22,3 millió, a TV2 pedig 202 millió forint reklámbevételre tett szert a kvótakampánynak köszönhetően.
falseMSZP |
Összesen közel négymilliárd forint közpénzt szórhat el a kormány a kvótakampányban, hogy elmagyarázza, miért kell majd nemmel szavazni október 2-án és a Fidesz kampánygépezete is turbófokozatba kapcsol. Még Orbán Viktor is személyes kampányt indít, azaz a Fidesz mindent bevet azért, hogy elvigye a szavazófülkékbe az összes választó felét és így érvényes népszavazás után triumfálhasson. Minderre akár 100 millió körüli összeget is szánhat pluszban a Fidesz a pártkasszából a kormányzati milliárdos tételeken felül, mondta korábban Gyürk András kampányfőnök.