belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Az MSZP szerint Szabó Éva kijelentése nem hasonlítható Molnár Oszkáréhoz

Szabó Éva szocialista országgyűlési képviselő 2008-as kijelentését ismertette az ECHO Tv annak illusztrálására, hogy az MSZP-ben is elhangoztak a fideszes Molnár Oszkáréhoz hasonló állítások az önmagukat tudatosan károsító várandós anyákról.

MTI| 2009. november 2. |57 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

gibson70 | 2009. november 3. | 16:18:59

A gond az (bár a gumikalapácsos sztori egyelőre nekem sok)hogy abszolút életszerű egy bizonyos csoport mindenre képes viselkedése.

feketebuli4 | 2009. november 3. | 16:15:41

Idézetek a cikkből:
"Szabó Éva így nyilatkozott az esetről: "Olyan elhangozhatott (...), hogy ilyen beszédtéma van az emberek között, de nekem ilyen témájú beszédem biztos, hogy nem volt"
Szabó Éva így nyilatkozott az esetről: "Olyan elhangozhatott (...), hogy ilyen beszédtéma van az emberek között, de nekem ilyen témájú beszédem biztos, hogy nem volt"

Idézet a balközép ominózus számából:
".....egy különös módszert ismertetett Veresné Szabó Éva. A magasabb segélyek érdekében ördögi eszközökre is képesek tudatlan és befolyásolt fiatal anyák. Olyan gyógyszert is képesek beszedni, amelynek következtében súlyosan sérült gyermekek jönnek a világra. A képviselő megfigyelését a jelenlevők elképedve hallgatták..."

Na akkor most ki hazudik?

feketebuli4 | 2009. november 3. | 15:59:45

".....egy különös módszert ismertetett Veresné Szabó Éva. A magasabb segélyek érdekében ördögi eszközökre is képesek tudatlan és befolyásolt fiatal anyák. Olyan gyógyszert is képesek beszedni, amelynek következtében súlyosan sérült gyermekek jönnek a világra. A képviselő megfigyelését a jelenlevők elképedve hallgatták..."

Mégegyszer: "...A képviselő megfigyelését....."
Tehát szabó éva megfigyelte!!! Személyesen részt vett ilyen rituálén! Ez már valami!!!
Talán ezért tünt el mszp-s honlapokról! Az internet korában ez már nem sokat segít! Itt a vég(elszámolás)!!!

feketebuli4 | 2009. november 3. | 15:49:47

Cikapapa: "Szabó É tudatlan, befolyásolt anyákról beszél, Molnár pedig tudatos cselekvésről!!!!! A KETTŐ NEM EGY!!!"

te egy ZSENI VAGY!
Hát persze, hogy nem egy!
Ugyanis Molnár igazat mond, amikor azt mondja, hogy "tudatosan károsítják a magzatot"! Hogy lehet azt tudattalanul tenni?
Talán csak úgy, ahogy szabó éva nyilatkozott! Tudattalanul! Azt sem tudta, miről beszél!!!

Cikapapa: "Szabó É tudatlan, befolyásolt anyákról beszél..."
Ki befolyásolta őket? Ezeket a tudatlanokat? Mert akkor azok a bűnösök!

Hiába mosdatod a szerecsent.............. jön 2010!!!

nedudgi | 2009. november 3. | 15:41:22

cikapapa!
Szabó É. született Veres Jánosné ugyan úgy "TUDATOS" cselekedetről számolt be! "annak érdekében..., hogy magasabb családi pótlékot kapjanak..."
A másik paciens is erről beszélt "Többségében romák által...." tehát elmaradott, tudatlan emberekről.:-)

feketebuli4 | 2009. november 3. | 15:37:37

Igazmondó Béla: " Egy a honlap frissítési rendszerét ismerő MSZP-s képviselő szerint nem tudatosan vették le ezt a számot a botrány hétfői kitörése után, hanem „trehányságból néhány számot eleve elfelejtettek kitenni”. "
A hazugságspirál folytatódik. :D
Oláh Lajos MSZP-s államtitkár és képviselő webhelyéről is eltűnt a szám, pedig ott éjszaka még fent volt."

Teljesen igazad van! Mert, ha fel se tették, ez az oláh lajos hogyan szerezte meg! A szamizdatosoktól???

Röhej ez az mszp hazugság propaganda! Menjenek a moslékba! Legfeljebb többé nem eszek disznóhúst!

Cikapapa | 2009. november 3. | 15:33:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nedudgi | 2009. november 3. | 15:32:16

ejmiakő Enikő!
Hát nem tudod, hogy Magyarországon az etnikai alapon való megkülönbözeteés, nyílvántartás vezetés a kórházakban (is) TILOS? Pláne a segélyszervezeteknél! :-)
Kivételt képez, ha köztisztviselőnek jelentkezel!

Cikapapa | 2009. november 3. | 15:27:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ejmiakő | 2009. november 3. | 15:21:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

NETEGEZZ | 2009. november 3. | 15:21:48

Részlet, Gyurcsány Ferenc az MSZP megalakulásának 20. évfordulóján tartott ünnepségen elmondott beszédéből:

„Van olyan parlamenti képviselő, aki szabadon beszélhet arról, hogy a terhes anyák mi mindent tesznek, hogy sérült gyerekeket hozzanak világra. Ez nem kínos, hanem gyalázatos, embertelen és elfogadhatatlan, ocsmány. Ez szégyen!”

Veresné Szabó Éva képviselő valóban ezt mondta.

Igazmondó Béla | 2009. november 3. | 15:07:38

" Egy a honlap frissítési rendszerét ismerő MSZP-s képviselő szerint nem tudatosan vették le ezt a számot a botrány hétfői kitörése után, hanem „trehányságból néhány számot eleve elfelejtettek kitenni”. "

A hazugságspirál folytatódik. :D
Oláh Lajos MSZP-s államtitkár és képviselő webhelyéről is eltűnt a szám, pedig ott éjszaka még fent volt.

"A 2008-as számok közül a júniusin kívül hiányzik a szeptemberi, októberi és novemberi is. "

Ez további negtévesztés. Azt a látszatot akarja kelteni, mintha a júniusin kívül még három szám hiányozna ezzel a fenti hazugságot akarja hihetőbbé tenni.Azonban a számozás lebuktatja ezt a hazudozást is.
Az augusztusi a 8. szám, a "november-december" feliratú pedig a 10.
Vagyis a novemberi egyáltalán nem hiányzik, a szeptember és október hónapra pedig csak egy szám jut, a 9-es, tehát ez a két hónap is összevont számban jelent meg.
Vagyis a jelen botrányban szereplő júniusin kívül mindössze egy szám, a 9-es szept-okt, hiányzik.


Ismerve a komcsikat, valószínűleg szó sincs "elfelejtett kitevésről", hanem azt is most vették le. Így felmerül a kérdés: Vajon abban a számban mi lehetett a kompromittáló?

Igazmondó Béla | 2009. november 3. | 14:52:13

Annyira ciki, hogy az mszp állandóan beég. Akármivel vádolják meg ellenfeleiket, rövid idő múlva kiderül, hogy ők azt már rég elkövették. :)

várakozó | 2009. november 3. | 14:32:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kocsobur | 2009. november 3. | 13:20:05

"Az MSZP szerint Szabó Éva kijelentése nem hasonlítható Molnár Oszkáréhoz"



Igazuk van, tényleg nem.:)
Az elöbbi ugyanis pártja egy hisztériakampány utáni kétségbeesett lebukása és annak szarfényezési kísérlete..:P

laspalmas | 2009. november 3. | 13:15:29

Kedves NOL!

Elküldtem Önöknek az ominózus számát az újságnak pdf-ben, ahogy az Origonak, MNO-nak is. Persze magam se gondoltam, hogy kiteszik, megmutatják a cikket egy az egyben, de legalább megpróbáltam.

Üdv.
laspalmas
szerkesztő, Vastagbőr-blog

http://vastagbor.blog.hu/2009/11/03/amit_szabad_jupiternek_oszod_ii

bábolna | 2009. november 3. | 13:04:28

Na miután mindenhonnan gondosan kigyomlálta az MSZP az eredeti szöveget, itt az eredeti, hátha így Prepost is megérti:
„Az országunkban kialakult szociális segélyezési rendszer anomáliáiról beszélve egy különös módszert ismertetett Veresné Szabó Éva. A magasabb segélyek érdekében ördögi eszközökre is képesek tudatlan és befolyásolt fiatal anyák. Olyan gyógyszert is képesek beszedni, amelynek következtében súlyosan sérült gyermekek jönnek a világra. A képviselő megfigyelését a jelenlevők elképedve hallgatták, ám néhány honatya elismerte, maga is hallott már hasonló esetről. A jelek szerint a segélyek elosztási elvei ellenérdekeltséget váltottak ki a munkához való viszonyban, és érdekeltséget a minél nagyobb gyereklétszámban, extrém esetben a sérült gyerekek vállalásában is.”

balegyenes | 2009. november 3. | 12:53:17

Jelentem, a délelőtt folyamán Oláh Lajos államtitkár honlapjáról is törölték a Balközépet. Akkor egy olyan hely, ahonnan biztosan nem fogják: http://www.fidesz.hu/download/balkozep_08_06.pdf.

kretenológus | 2009. november 3. | 12:47:08

nyaki!"A HAZUG SZÓVIVŐT,hamarabb utolérik ,mint a SÁNTA KUTYÁT."
Az MSZP-nek is a tudomására jutottak bizonyos információk ezekről a szerencsétlen esetekről.Mégsem tudták megállni és megpróbáltak POLITIKAI TŐKÉT KOVÁCSOLNI ebből a sötét ügyből.Ez most a visszájára fordult és a KONTRAPRODUKTIVITÁS ETALONJÁVÁ VÁLT.

steph | 2009. november 3. | 12:43:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

marindaa | 2009. november 3. | 12:33:08

Prepost

Nem igazán értem, mit kell fényezni Szabó Éva kijelentését. Szerintem az ővé sokkal súlyosabb, mivel a kormányzatnak valamit kellett volna tennie ennek kivizsgálására illetve a segélyezés ilyen szintű felszámolásának. Amit viszont tettek, az a hallgatás és az ellenzék sározása. Kormányzati felelősségükből adódóan ez nagyon súlyos hiba.

Nem mentegetőzni kellene most már, hanem végre cselekedni.

bábolna | 2009. november 3. | 12:32:10

Annyira komikus az érvelésed, hogy tulajdonképpen reagálni sem érdemes rá, de azért megkérdezem, ha minden rendben van Veresnével, akkor miért töröltek le villámgyorsan az MSZP.hu-ról a tavaly júniusi Ballközepet, és miért gyűjtötték be a nyomtatott verziót az MSZP alapszervezetektől?

Prepost | 2009. november 3. | 12:19:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Prepost | 2009. november 3. | 12:16:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ni1218 | 2009. november 3. | 11:32:15

bábolna | 2009. november 3. | 11:26:29
Nem csak 82-re, 1984-re is van áthallása a kiadvány begyűjtésének...

bábolna | 2009. november 3. | 11:26:29

Ez a Balközép nyomtatott verzióinak a begyűjtése csakis Lendvai ötlete lehetett, megrohanhatta a daliás idők iránt érzett nosztalgia, hirtelen 1982-ben érezte magát...

bábolna | 2009. november 3. | 11:10:13

Ajánlom mindenkinek a témával kapcsolatos Reakció-blogot: http://reakcio.blog.hu/2009/11/03/magasabb_segely_balkozep_es_jobbszel#comment-form

ni1218 | 2009. november 3. | 10:57:27

Várom Vásárhelyi Mariska véleményét erről a hallatlan esetről. Meg Kolompár OCÖ elnökét is (persze csak ha van erre ideje a perére készülés közepette). Meg Erlauerét is, aki nagy szakértő a náci dumák kategorizálásában.

bábolna | 2009. november 3. | 10:55:46

Szegény Fletó, ha legalább a Balközepet az MSZP honlapján olvasta volna, addig, amíg fent volt a tavaly júniusi szám (mert villámgyorsan letörölték, sőt, a nyomtatott verzióit begyűjtötték, már ahol tudták) az MSZP honlapján, akkor nem áll elő pénteken azzal a gyújtóhatású szöveggel, ami szerint vannak olyan gyalázatos képviselők a parlamentben, akik olyan anyákról beszélnek, akik szándékosan ártanak a megszületendő gyerekeiknek. Már rég csinált magából párt ekkora hülyét, ezt betetézte azzal, hogy megpróbálta eltüntetni a nyomokat, miközben a net tele van vele.

Moliere | 2009. november 3. | 10:30:43

Hasonlítható vagy nem, én speciel azonnal kirúgnám, annyi. "Szocialista" így nem szólalhat meg.

gallienus | 2009. november 3. | 10:20:27

Üdv
Részemről osztom lacus véleményét, és komolyan el kell gondolkodni azon, hogy jó-e a szőnyeg alá söpörni a kellemetlen problémákat. Gondolok itt a cigánykérdésre, abortuszra, a melegek jogaira. Egyetértek azzal is hogy "nem zörög a haraszt". Csak azért, mert némelyek rögtön kiakadnak ha valaki kritikus véleményt mond a melegekről vagy egyes cigányokról, attól még a probléma megmarad. Elhiszem hogy mindenkinek egyenlő jogokat kell biztosítani, de az ellenvéleménynek is arányban kell állnia ezzel. Lásd a melegfelvonulást. ŐK nyíltan vonultak a belvárosban, "ünnepelte" míg az ellenvéleménnyel kivonulókat elterelték, más utcába zárták stb. Hol vannak az egyenlő jogok? Egy heteroszexuális embert legalább annyira irritál ez a nyílt felvonulás (mely szerintem már már közszeméremsértő) mint a melegeket amikor valaki kritizálja őket. A cigányoknak rögtön kinyilik a bicska a zsebükben ha valaki jogos kritikával illeti őket, az illető rögtön rasszista, holott lehet hogy a véleménye igaz. Lásd az USA fehér-szinesbőrű kérdés. Szerintem a magyar társadalom sok tekintetben gyerekcipőben jár.

feketebuli4 | 2009. november 3. | 10:15:20

Idézet tőlem: "Kiváncsi vagyok, hogy a szabó évát, vagy a Moldovát az ombudsman ELMARASZTALJA-E?????"

nablaquadrat: "Szabó Éva -a cikkben idézett- kijelentése semmi esetre sem tekinthető nécsoportra ill. közösségre nézve specifikusnak, azaz rasszistának..."

Tehát, ha MAGYAROKRA is érthető, akkor már bocsánatos bűn???
Nahát EZ A RASSZIZMUS!!!

300 magyart meg lehetett gyilkolni a cigányoknak az elmúlt 6 évben, az oké!
6 cigányért az egész világsajtót telekürtölni, rasszizmust hirdetni, bocsánatot kérni, emléktáblát állítani, az még okébb!

feketebuli4 | 2009. november 3. | 10:10:03

nablaquadrat: "Szerintem, az MSZP okosan tenné, ha Nyakót, Szabó Zoltánt, Török Zsoltot, Molnár Csabát, Mesterházyt, Lendvait, Kellert, Katona Tamást, Székely Tamást, Arató Gergelyt egyáltalában nem hagyná nyilvánosan megszólalni a 2010-es választások második forduloja urnáinak lezárásáig."

Dehogyis! Sőt, be kell vetnie még gyurcsányt, kispétert, szekerest, verest, (rend)hagyót és a többi okos mszp-st a teljes választási siker érdekében!
Ami úgy 4% tájékon található!
Hajrá mszp, hajrá szakadék!!!

guga | 2009. november 3. | 10:09:24

Moderálási alapelvek- moderált komment -

m lbrzszt, z z, hgy ltzk lyn, hgy z mszp szrnt :))
mhh

tvsszl mntk rvtlzr stb kmcs vglnyk :))
4%?

feketebuli4 | 2009. november 3. | 10:03:03

Csil: "Mivel 2 oldalról is ugyanazt mondják, igaz lehet, bármilyen szörnyű..."
És akkor még nem beszéltünk a harmadik oldalról! Moldova elvtárs UGYANEZT írja le az "Érik a vihar" című könyvének első részében!
De a probléma nem az, hogy MI TÖRTÉNIK!
A probléma az, HA KIMONDJÁK!!!
Kiváncsi vagyok, hogy a szabó évát, vagy a Moldovát az ombudsman ELMARASZTALJA-E?????

nablaquadrat | 2009. november 3. | 09:53:25

@ baluati | 2009. november 3. | 09:31:40

"Fel kéne már hagyni a szőnyegalásöpréssel.
Ha nem nézünk szembe az élet realitásaival akkor soha nem lesz kilábalás, se gazdasági se morális értelemben."

Egyetértek. Ez 1000 MSZP-s magyarázkodás közül 998-ra illeszkedik. De most éppen a maradék kettő eset közül az egyikkel álunk szemben.
Ne legyünk igazságtalanok.

balegyenes | 2009. november 3. | 09:49:12

Molnár Oszkár is azt mondta, beszélik, nyílt titok. Rajta mindjárt azt kérték számon, hogy miért nem tett feljelentést (a hírek szerint rövidesen megteszi). Szabó Éva és a munkacsoport többi tagja, legalábbis akik elmondták, hogy hallottak már ilyesmit, miért nem tettek feljelentést már egy évvel korábban? Egyébként ha valakit érdekel a lap: http://www.olahlajos.hu/anyagok/balkozep_08_06.pdf.

nablaquadrat | 2009. november 3. | 09:39:45

@ bábolna | 2009. november 3. | 09:15:36
"Miközben Nyakó Pisti javában magyarázza a bizonyítványt ..."

Szerintem, az MSZP okosan tenné, ha Nyakót, Szabó Zoltánt, Török Zsoltot, Molnár Csabát, Mesterházyt, Lendvait, Kellert, Katona Tamást, Székely Tamást, Arató Gergelyt egyáltalában nem hagyná nyilvánosan megszólalni a 2010-es választások második forduloja urnáinak lezárásáig.

zeni | 2009. november 3. | 09:38:10

Kedves Nyakó Úr! Már nem annyira fiatal, megtanulhatta volna, hogy ha elhangzik, pontosabban kiderül valami, aki jobb ha behúzzuk fülünk-farkunk és ha lehet korrigálunk. Most speciel, ha már ilyen össztüzet zúditottak (most tekintsünk el annak a megitélésétől, hogy okkal vagy anélkül) molnároszira, akkor -példát statuálva- zavarják el Szabó Évát, de semmi esetre se kezdjenek el magyarázkodni, mert egyre jobban belegabalyodnak. Micsoda mentő érv, hogy:
"Veresné Szabó Éva mondatai nem kötődnek etnikai kisebbséghez, nem bélyegeznek meg etnikai csoportokat." ?
A többséget meg mindenkit meg lehet? Az rendben van, ráadásul meg -szerintem maga is jól tudja-, ha direkten nem is emlit népcsoportot, csak élethelyzethez köti nem igazán lehet másként értelmezni mint diszes Molnár szövegét.
A legrosszabb az egészben -legalábbis számomra- , hogy egyre kevesebb a kétség, hogy nem zörög a haraszt. És ez legnagyobb baj az egész történetben , legalábbis véleményem szerint.

baluati | 2009. november 3. | 09:31:40

politikusok, nablaquadrat és még sok mindenki, ajánlom figyelmükbe lacus48, rövid, de lényegretörő megállapítását, és nem csak e témával kapcsolatban!

nablaquadrat | 2009. november 3. | 09:22:15

@ latyek | 2009. november 3. | 08:48:48
"Bizony ugyanazt mondja másképpen."

Szerintem nem.

Molnár Oszi ezt mondja a videón (leegyszerűsítve):
Mesélik, hogy vanak magyarok, akik csűnyák. De én magam meggyőződtem róla, hogy vannak többen is cigányok, akik csúnyák.

Szabó Éva ezt mondja (leegyszerűsítve):
Vannak, akik csunyák. [ Csak amúgy, általában ]

Meg kell ismételnem, szerintem annak semmiféle rasszista éle nincs, amit Szabó Éva mondott, legyen Szabó Éva akár magának Lucifernek a felesége is.

bábolna | 2009. november 3. | 09:15:36

Miközben Nyakó Pisti javában magyarázza a bizonyítványt: "a mi molnároszkárunk nem olyan, mint a ti molnároszkárotok", aközben az mszp.hu-ról villámgyorsan eltüntették a Balközép tavaly júniusi számát. Ennek a pártnak már az IQ-jával is komoly gondok vannak, ha ennyire hülyének nézik az embereket. Érdemes felmenni az mszp.hu-ra: http://mszp.hu/balkozep

latyek | 2009. november 3. | 08:48:48

Bizony ugyanazt mondja másképpen.
Ami egyben szégyen,egyben gyalázat,ha tényszerűen igaz.
És szégyellhetjük magunkat és országunkat és politikusainkat,akik eddig züllesztették vissza az országot!

rackefe | 2009. november 3. | 08:40:49

az echo tv kezd "felnőni" a hír tv-hez...

Csil | 2009. november 3. | 08:18:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

várakozó | 2009. november 3. | 08:09:51

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nablaquadrat | 2009. november 3. | 07:22:42

Saját szemszögéből nézve nagy marhaságot csinál a FIDESZ, amikor védelmébe veszi az edelényi és monoki polgármestereket. Ezzel -szerintem- nem csak a kétharmad úszhat el számára, hanem még egy további harmad is.

nablaquadrat | 2009. november 3. | 06:23:52

A szóban forgó két kijelentés nem ugyanazokról, nem ugyanazt állítja és nem is ugyanazzal a megállapítható célzatossággal.

Szabó Éva -a cikkben idézett- kijelentése semmi esetre sem tekinthető nécsoportra ill. közösségre nézve specifikusnak, azaz rasszistának, míg Molnár Oszi alábbi kijelentése bizonyosan az.

Molnár Oszi szövegét lásd itt:
http://www.youtube.com/watch?v=x5fv_PMLD1c

lacus48 | 2009. november 3. | 05:52:30

Fel kéne már hagyni a szőnyegalásöpréssel.
Ha nem nézünk szembe az élet realitásaival akkor soha nem lesz kilábalás, se gazdasági se morális értelemben.

NETEGEZZ | 2009. november 3. | 05:12:48

Szabó Éva az MSZP országgyűlési képviselője, Veres János volt pénzügyminiszter felesége, egy balatonőszödi frakcióülésen elhangzott szavai:
„A magasabb segélyek érdekében ördögi eszközökre is képesek tudatlan és befolyásolt anyák. Olyan gyógyszert is képesek beszedni, amelynek következtében súlyosan sérült gyermekek jönnek a világra.”

A fentiek kapcsán, két kérdésem van:
1./ A képviselő-asszony által elmondottaknak van-e valóságalapja?
2./ Ha a „tudatlan és befolyásolt anyák” rágalmazási pert indítanak a képviselő-asszony ellen, a Magyar Országgyűlés felfüggeszti-e mentelmi jogát?

bábolna | 2009. november 2. | 23:55:40

Az egész ország fekszik a röhögéstől. "A mi molnároszink nem olyan, mint a ti molnároszitok." Ezt a leckét kell majd felmondani a jó szociknak naponta többször is. Nyakó Pisti pedig máris felmondta az MTI-nek...

HIRDETÉS

Szabó Éva MSZP-s országgyűlési képviselő szerint beszélgetésen, munkacsoportban lehetett szó arról 2008-ban, hogy magasabb segély érdekében egyes anyák gyógyszereket szednek, hogy sérült gyereket szüljenek. A politikus az MTI-nek hétfőn azt mondta: nem a saját véleményét ismertette, szóbeszédről számolt be.

Az Echo Tv hétfő esti híradójában arról számolt be: birtokába jutott a szocialista frakció lapja, a Balközép 2008. júniusi száma, amely a televízió szerint idézi Szabó Évának egy balatonőszödi frakcióülésen elhangzott szavait. E szerint a képviselő azt mondta: "A magasabb segélyek érdekében ördögi eszközökre is képesek tudatlan és befolyásolt anyák. Olyan gyógyszert is képesek beszedni, amelynek következtében súlyosan sérült gyermekek jönnek a világra". A médium az interneten is meg akarta keresni az érintett lapot, de bár a többi szám fenn volt az MSZP honlapján, a júniusit nem találták.

Szabó Éva így nyilatkozott az esetről: "Olyan elhangozhatott (...), hogy ilyen beszédtéma van az emberek között, de nekem ilyen témájú beszédem biztos, hogy nem volt". Mint mondta: frakcióülésen nem mondott ilyet, beszélgetésben, munkacsoportban lehetett szó arról, hogy egyes térségekben ez beszédtéma. Azt is mondta, hogy ő ezzel az újsággal nem is találkozott.

HIRDETÉS

Molnár Oszkár fideszes edelényi polgármester nemrég országos visszhangot váltott ki azzal, hogy egy képviselő-testületi ülésen úgy fogalmazott: a cigány többségű településeken a terhes nők szándékosan ártanak születendő gyereküknek, gyógyszert szednek be, gumikalapáccsal ütik a hasukat azért, hogy emelt szintű családi pótlékot kaphassanak.

Nyakó: Veresné szavai nem kötődtek etnikai kisebbséghez

Nyakó István, az MSZP szóvivője szerint az a különbség Molnár Oszkár (Fidesz) és Szabó Éva (MSZP) szavai között, hogy míg az előbbinél a megbélyegzés, utóbbinál az aggodalom és a segítő szándék dominált. A szocialista párt szóvivője szerint Molnár állítása rasszista, mivel egy etnikai kisebbséghez kötötte mondatait, és az állítólagos cselekvések helyét is behatárolta: Szendrőlád, és Lak roma anyáiról beszélt. Hozzátette: Veresné Szabó Éva mondatai nem kötődnek etnikai kisebbséghez, nem bélyegeznek meg etnikai csoportokat.

Ezzel együtt tény, hogy az idézett szöveg megjelent. A szóvivő az MTI-hez eljuttatta a Balközép 2008 júniusi számában megjelent cikket, amely az esélyegyenlőségi, foglalkoztatási és civil ügyek munkacsoportjának kétnapos balatonőszödi üléséről számol be. A cikk szerint a szocialista politikus a magyarországi szociális rendszer segélyezési anomáliáiról szólva ismertetett "egy különös módszert".

A tudósítás szerint arról beszélt, hogy "a magasabb segélyek érdekében ördögi eszközökre is képesek tudatlan és befolyásolt fiatal anyák. Olyan gyógyszert is képesek beszedni, amelyek következtében súlyosan sérült gyermekek jönnek a világra". A cikkben olvasható az is, hogy a képviselő megfigyelését "a jelenlévők elképedve hallgatták, ám néhány honatya elismerte, hogy maga is hallott már hasonló esetről". A jelek szerint a segélyek elosztási elvei "ellenérdekeltséget váltottak ki a munkához való viszonyban és érdekeltséget a minél nagyobb gyereklétszámban, extrém esetben a sérült gyerekek vállalásában is" - zárul a cikk.

Címkék: MSZP, vita
 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    57 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS