forgomorgo | 2010. augusztus 8. | 09:37:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nugát | 2010. augusztus 8. | 00:55:24
Moderálási alapelvek- komment törölve -
adamant | 2010. augusztus 7. | 21:09:26
teniszke | 2010. augusztus 7. | 20:47:57
"...szinte hozsannázza Sólyom urat, akit korábban minden adandó alkalommal igyekezett annyi sárral dobálni, amennyivel csak a szerkesztői lehetőségei megengedték."
Hozzá a kommentelök népes kórusa nullázta le SL-t. Ezt hívják politikai érdekek felismerésének... (Pffff)
(Hosszú idö után örömmel látom teniszke!!)
:))
teniszke | 2010. augusztus 7. | 20:47:57
Schmitt úr valószínűleg tényleg nem lesz egy karizmás államfő, ez OK. Az viszont már kínosan röhejes, ahogy a Népszabi mainstream elemző zsenije szinte hozsannázza Sólyom urat, akit korábban minden adandó alkalommal igyekezett annyi sárral dobálni, amennyivel csak a szerkesztői lehetőségei megengedték. Hja, tempora mutantur, s egyesek érdekei is...
adamant | 2010. augusztus 7. | 15:22:55
Schmitt Pál:
"elvtelen, keplekeny pojaca, Schmitt egy gyökér, alkotmánysértéssel kezdte a hivatalát, Brezsnyev, Koszigin, Podgornij."
Csupán néhány jelzö arról a KE-röl, aki nincs 24 órája, hogy átvette hivatalát.
Miért ez a nagy útálat, hiszen még eddig nem is volt lehetösége bizonyítani KE-ként, hogy tényleg egy Podgornij, ahogy mekmörfi írja. Legalább hagyjuk megszólalni hivatalos alkalmakkor, külföldi vendég fogadásakor.
Semmivel sem rendelkezik kevesebb adottsággal, mint elödei.
Legalább hagyja a T. kommentelö társaság, hogy Schmitt Pálnak ideje legyen saját magát, mint KE megutáltatni...
altamira | 2010. augusztus 7. | 14:54:30
Napjainkban a legfobb politikusi erenyeket mutatja fel az aki elvtelen, keplekeny pojaca. A magyar koztarsasag elnoke az egyik legsikeresebb politikusa kis hazanknak.
benedek | 2010. augusztus 6. | 21:00:36
progresszivblog | 2010. augusztus 6. | 20:48:13
Miből gondolod, hogy érdekelsz valakit?
progresszivblog | 2010. augusztus 6. | 20:48:13
annyira felhúztam magam Schmitt Pál mai szűzbeszédén, hogy átírtam neki egy roma slágert...
http://progressziv.blog.hu/2010/08/06/unnepi_dal
benedek | 2010. augusztus 6. | 19:09:23
tarpataky | 2010. augusztus 6. | 18:08:04
Talán liberális szemszögből - igazad is lehet...
De az ország érdeke mégiscsak előbbre való!
tarpataky | 2010. augusztus 6. | 18:08:04
benedek-csak örömet akartam szerezni vele.Hidegvérű hüllő vagyok,de kedvelem a meleg helyzeteket.Na nem úgy .A lényeg,sértett jobb liberális vagyok együtt indultunk a szadesszal,Orbánnal,Orbán áruló lett kilépett a nemzetközi szövetségből,de el kell ismernem neki lett igaza,mi összeomlottunk,de ő nyert.Megcsinálta a maga forradalmát,most megcsinál minket is.Érdemeljük,hülyébbek már nem lehettünk volna.Ami most van,nem ő csinálta,hanem mi.Büszkék is vagyunk magunkra.
Peripetia | 2010. augusztus 6. | 17:24:45
Minden relatív. Lehetne Schmitt helyett még rosszabb is, például Torgyán.
benedek | 2010. augusztus 6. | 16:44:37
Jager László | 2010. augusztus 6. | 16:09:51
Aki fizeti az eszement beírásaidat, - abszolute nem nézi, meg, hogy miért is fizet? (szóra, vagy betüre..)
Valami minimális értelem?
Jager László | 2010. augusztus 6. | 16:09:51
Javítom magam!
A/C!
Nos megoldotta!
Megmondom!!
A két párt bezárt szög.
A=0 C=végtelen
Megoldás?????????
Persze lehetne tanges alfa is!!
Tessék választani!!
J.L.
benedek | 2010. augusztus 6. | 16:08:18
piramis | 2010. augusztus 6. | 16:01:05
Tudjuk, hogy "problémád van", - ezért ajánlottam a megfelelő helyet...
piramis | 2010. augusztus 6. | 16:01:05
benedek | 2010. augusztus 6. | 15:08:38
piramis | 2010. augusztus 6. | 12:23:17
Doktor ur megsimogatta ma a fejed vizitkor? -"Ma melyik fárao voltál fiam"?
Korrektebb lett volna az általam felvetett problémára reagálni. Annál is inkább, mert kivételesen nagyon egyszerű kérdésről volt szó. De mint az összes Orbán-fan, ilyen esetekben te is rögtön másról kezdesz beszélni. Miért nem mész át valamelyik kedvenc lapodhoz, ott biztosan nem tűnne fel a nívótlanságod.
plano | 2010. augusztus 6. | 15:55:13
EZT MIÉRT KELLET KITÖRÖLNI?NEM IRTAM SEMMI SÉRTŐT.
piramis | 2010. augusztus 6. | 15:52:09
benedek | 2010. augusztus 6. | 15:08:38
piramis | 2010. augusztus 6. | 12:23:17
Doktor ur megsimogatta ma a fejed vizitkor? -"Ma melyik fárao voltál fiam"?
Korrektebb lett volna az általam felvetett problémára reagálni. Annál is inkább, mert kivételesen nagyon egyszerű kérdésről volt szó. De mint az összes Orbán-fan, ilyen esetekben te is rögtön másról kezdesz beszélni. Miért nem mész át valamelyik kedvenc lapodhoz, ott biztosan nem tűnne fel a nívótlanságod.
benedek | 2010. augusztus 6. | 15:27:30
Jager László | 2010. augusztus 6. | 15:16:17
Azt javaslom ezt ne erőltesd tovább, mert csak égeted meged!
Jager László | 2010. augusztus 6. | 15:16:17
Sin tétel.
Sin alfa= A/B
Ha a befogó aránya az átfogóhoz képest nem változik akkor az alfa szög nem változik.
Sin alfa=Orbán/Gyurcsány=0
Nos ez a megoldás!!
J.L.
benedek | 2010. augusztus 6. | 15:14:29
sydney | 2010. augusztus 6. | 13:10:49
Találobb lenne, ha "Marco Polo" néven hadoválgatsz.. (A képzelet Utazásai)
benedek | 2010. augusztus 6. | 15:08:38
piramis | 2010. augusztus 6. | 12:23:17
Doktor ur megsimogatta ma a fejed vizitkor? -"Ma melyik fárao voltál fiam"?
telehaz | 2010. augusztus 6. | 15:01:43
kimek | 2010. augusztus 6. | 08:00:11
...ha majd lesz alkotmánymódosítás, akkor lehet közvetlenül is választani...ez van :)"
Ez nem lesz, mert az alkotmány átírása csak azt fogja szolgálni, hogy orbánidióta lehessen egyedül megválasztható, az idők végtelenjéig. Demokrácia, óh...
Adamu | 2010. augusztus 6. | 14:10:31
Orban mar evekkel ezelott megmondta, sem a demokracia, sem a koztarsasag nem elvez elsobbseget nala, csak tartja amit mondott,
a szavazoi nagy reszenek fontosabb masok megbuntetese, mint a haza boldogulasa,
ebbe minden belefer, meg Scmitt elnoksege is,
annak orulnenek a legjobban, ha mindenki kivandorolna aki nem ugy magyar mint ok, kozben a nemzeti maszlag alatt, soha nem latott eros oligarchak lesznek, torvenyen felul, marad a munkanelkuliseg, marad a kozepesen fejlett orszag statusza, Isten aldjon Magyarorszag!
mindjart jon a valasz, tudjuk bkv es ingatlan botranyok, persze, a mszp-rol tudunk, a fideszt csak sejtjuk, mar az ugyeszsegen elhallnak az ugyeik, erdekes, de resze az oligarchak vilaganak,
Rá Dios | 2010. augusztus 6. | 13:47:29
"...Javasolja, hogy bevezetőjében az alaptörvény emlékeztessen a Szent Koronára és a magyar államiság keresztény gyökereire."
Ja. Egy Schmitt, egy gyökér. Schmitt egy gyökér.
PS: Hova sűllyedtem, ugye? Nem gondoltam volna anno, hogy ilyen egyszerű leszek, ilyen egyszerűek lesznek a dolgok.
sydney | 2010. augusztus 6. | 13:15:16
"benedek" - az "el lehet menni" emlékeim szerint akkor hangzott el, amikor a Széles félék ültek ott mellette és zúgolódtak valami miatt, hogy lám az is olcsóbb Szlovákiában. Az "el lehet menni" ezeknek a harácsoló, tolvaj tőkéseknek szólt és nem a népnek. Most jöhet a válasz, hogy Gyurcsány is az volt.....
sydney | 2010. augusztus 6. | 13:10:49
"benedek" tévedés, nem büszke vagyok, csak mint tényt közöltem. Egyébként diákként nagy élmény is volt egy Moszkva-Leningrád utazás vonattal és egy találkozás egy nagyon szép orosz kislánnyal több évi levelezés után. (Félre ne értsd, a világ sok tájára leveleztem több nyelven, és később másokkal is találkoztam közülük pl. Stockholmban vagy Singapore-ban).
paragrafus | 2010. augusztus 6. | 13:10:24
Schmitt Pál máris alkotmánysértéssel kezdte a hivatalát. Íme az első alkotmánysértése köztársasági elnökként:
Nem mondott ugyanis le minden állami, társadalmi és politikai tisztségéről, ahogy azt a köztársasági elnöki összeférhetetlenség előírja.
Az Alkotmány a köztársasági elnöki tisztségre vonatkozó összeférhetetlenségi passzusa szerint: "A köztársasági elnöki tisztség összeegyeztethetetlen minden más állami, társadalmi és politikai tisztséggel vagy megbízatással."
EZ alapján tehát mától olyan ember köztársasági elnökként az Alkotmány őre, aki maga nem tiszteli a hatályos alaptörvényt. Schmitt MOB-elnöki tisztségéről való távozásakor hangoztatta: "a fennálló rendelkezések szerint köztársaság elnökeként civil szervezetnek nem lehetne tagja. Az Olimpiai Charta alapján azonban a NOB tagjaként a nemzetközi olimpiai mozgalmat képviseli Magyarországon, így hivatalból tagja maradhat az Magyar Olimpiai Bizottságnak."
Ez azt jelenti, hogy az új elnök felülírja a hatályos magyar Alkotmányt az olimpiai charta rendelkezéseivel.
piramis | 2010. augusztus 6. | 12:23:17
Azért, mert egy benedek nevű idióta ideszabadult, ne feledkezzünk meg az írás lényegéről, Orbán tévébeli kijelentéséről: Magyarországon az államfő „nem fékje meg ellensúlya a kormánynak, hanem a végrehajtó hatalomnak a része".
A cikkíró szerencsére idézi az Alkotmánybíróság álláspontját, miszerint a köztársasági elnök bizony nagyon is ellensúly. És itt van az egész dolog tragédiája.
1/ Orbán annyira műveletlen, hogy nincs tisztában a parlamenti demokrácia alapvető működésével.
2/ Tisztában van vele, csak gátlástalanul hazudik és manipulál.
Egyik eset sem ígér semmi jót
benedek | 2010. augusztus 6. | 12:09:48
zolcsi44 | 2010. augusztus 6. | 12:06:58
Hogy egy "nagy gondolkodótól" idézzek; "el lehet menni"...
zolcsi44 | 2010. augusztus 6. | 12:06:58
DRága Istenem!! micsoda ország ez ahol a miniszterelnők buzditja törvénytelenségre a köztársasági elnököt és az még bologat is rá.
Uram! bocsájsd meg nekünk s hassál oda, hogy változon meg a Himnusz. Igy Isten áld meg Orbániát és Schmith országát.
benedek | 2010. augusztus 6. | 12:03:08
sydney | 2010. augusztus 6. | 11:59:23
Lenyügöző a "szerénységed"! /pedig volna mire.../
benedek | 2010. augusztus 6. | 12:01:34
sydney | 2010. augusztus 6. | 11:49:16
"Aki még látta brezsnyevet" (azt a "vén johadékot"...)
Hát, - az is jellemző, - ki mire büszke!
sydney | 2010. augusztus 6. | 11:59:23
"tusa" - valahogy te sem figyelsz oda eléggé a dolgokra. Én már kb. 1 évvel Hunvald elvtárs letartóztatása előtt itt kérdeztem többször is, hogy "mikor tartóztatják már le a Hunvald Gyurit?" - ezért a letartóztatása után meg is dicsért egy hozzászóló, és még olyat is írt, hogy figyeljetek rám ide, mert én tudhatok valamit. Tudhatok tényleg, azt hogy a Hagyó is egy bűnöző - és én lennék az utolsó, aki ki akarná szabadítani. Az én tapasztalatommal és IQ-mal sokszor már ránézésre, az első kiejtett mondata után tudom, ki a gazember. Nem tudom honnan veszed, amit írtál.
sydney | 2010. augusztus 6. | 11:53:17
"ki mitake hiraoka" - írtam én egy szóval is, hogy a forradalmat a szegények robbantják ki? Olvasd el újra figyelmesen.
sydney | 2010. augusztus 6. | 11:49:16
"gallineus" - Hofi szavaival élve, sehol sem vagy, tudod, sehol sem. Te láttad állítólag Lendvait "majdnem elélvezni", én meg felvonultam május 1-én a Vörös téren és nekem integetett Leonyid Brezsnyev, Gromiko és a többiek! Ezt csináld utánam vén trottyos! Én még láthatnám Lendvait "majdnem elélvezni" de te Brezsnyevvel hol fogsz találkozni? Na hol? A másik: Bizony-bizony a barátaid 8 évig mást sem csináltak -hatalmas pénzekért- mint szabotáltak! Szabotálták az országot, benne az MSZP-SZDSZ kormányt, de ott ártottak a magyar népnek,ahol tudtak. És most sem azzal ártanak igazán, ,hogy hatalmon vannak. Hanem azzal, hogy BUTÁK-MŰVELETLENEK, és fingjuk nincs hogy mit és hogyan kellene tenni. Csak gazdagodni akarnak tovább, Tokaj mellé kell még Villány, a kőbányák mellé még a bauxit bányák, etc.,etc.
tavi görény | 2010. augusztus 6. | 11:44:39
Zembere Kembere
benedek | 2010. augusztus 6. | 11:32:16
tarpataky | 2010. augusztus 6. | 11:07:01
Tartalmas a hozzászólásod! Benne minden "tartalom", - amiről idekapartál..
Szívből, - vagy gyomorból jött?.
tarpataky | 2010. augusztus 6. | 11:13:09
Néha az az érzésem,ezt az országot Pista bácsi az árokszélén pipázva,laza kisfröccsös kómában is el tudná vezetni,így a jurták világa és Európa közé szorulva.Ami fontos,a hit remény szeretet.
tarpataky | 2010. augusztus 6. | 11:07:01
benedek-egy kübli,de te vagy benne a jövő nagy reménysége.Az áhított sikeres végtermék.A társadalom komposztja,humusza.A magyar ugar megmentője,a jó termés nem is marad el.A csoda jövő magjai már elhintve ,a talaj fertilis ,a narancsszínű melengető jó napocska majd beérleli.
Jager László | 2010. augusztus 6. | 10:58:42
Pszt!
Azonnal kezdődik a emberek emberének a beiktatása!!!
Éljen az új Köztársasági Elnök.
Éljen az új Főparancsnok! Éljen Forradalom.........
Éljen Mindenki!
Hajrá magyarok!!
J.L.
tarpataky | 2010. augusztus 6. | 10:58:09
Igen sokan reménykednek,egy Brigg Anti nevű csibész,mert ők elmennek a potya kajára,csinnadrattára,naná,ma reggel a Kossuthon azon reményét fejezte ki,hogy reméli az elnök támogatni fogja a m.gárdát.Hoppszi.Le is keverték rögtön,de a lényeg elhangzott.Na ezért is mennek el,a támogatás reményében,vagy tudnak valamit.Magasan a remény mércéje elnök úr,kiváncsi vagyok milyen mélyre fog süllyedni az alcsuti B közép vágyainak kielégítésében,hogy folyamatosan zúgjon az elégedett stadion?Mert ha kell,a harcosok bevetik a csoda fegyvert is,a vuvuzellát,akkor megnézheti magát.Amúgy jó étvágyat a dísz ebédhez,sok díszpinty fogja degeszre zabálni magát,csak hogy egy kis örömet szerezzenek nekünk is.Jó étvágyat.Kösz meg van OK
hhy2k | 2010. augusztus 6. | 10:54:26
Micsoda ovodas orszag ez, hihetetlen. Csoda hogy meg 280 az euro. Ez is csak azert van mert senki mas nem beszel magyarul, csak mi magyarok. Ha ertenek ezeket a kommenteket es a politikusok megnyilatkozasait, hanyatt-homlok menekulnenek innen a befektetok.
hhy2k | 2010. augusztus 6. | 10:49:13
Micsoda ovodas orszag ez, hihetetlen. Csoda hogy meg 280 az euro. Ez is csak azert van mert senki mas nem beszel magyarul, csak mi magyarok. Ha ertenek ezeket a kommenteket es a politikusok megnyilatkozasait, hanyatt-homlok menekulnenek innen a befektetok.
ö regember | 2010. augusztus 6. | 10:20:29
köztársasági elnök, kancellár,alkotmányos monarchiában az uralkodó, mind azért lett létrehozva, hogy a túlkormányzás ellensúlya legyen. fordított a helyzet az egyesült államokba, ahol a végrehajtó hatalom feje az elnök, ott viszont a szenátus az elnök intézkedéseinek a kontrollja.a fidesz felépítése abszolúte nem demokratikus.az elnöknek szinte diktátori atalma van, ami kezd kiteljesedni az ország vezetésében is.a választók biztosak lehetnek abban, hogy mindig a legjobb döntést hozza? ha jól tudom orbán viktor jogot tanult. egészségügy, környezetvédelem, szociálpolitika, közlekedés,külügy, mind elég messze van a jogtól. de ő dönt. biztos hogy jól?
benedek | 2010. augusztus 6. | 10:11:17
"gyűlölködő szélsőségesekkel kapcsolatban haszontalan dolog egységről beszélni."
Akik nevesitve; maszop, szadesz, madöf, jobbik.. /egy kübli/
lesli42 | 2010. augusztus 6. | 10:01:32
Gazsi, Gazsi, legalább te hagyd abba, azt a balliberális süketelést, hogy azzal teszünk szívességet a határon túliaknak, hogyha úgy csinálunk, mint Gyurcsányék, tudomást se veszünk róluk. Miközben pontosan tudod te is, hogy a gyűlölet motiválja a baloldalt ebben a politikában, a gyűlölet, amiért még mindig "magyarkodnak", hátországot adnak Orbánéknak, ahelyett, hogy rég beolvadtak volna.
ö regember | 2010. augusztus 6. | 09:56:26
én is vigyorgok. schmitt pál, mint főparancsnok. de a titulusa megvan. sőt egy karizmatikus egyéniség ki is tudná harcolni, hogy az országgyűlés a véleményét figyelembe vegye. nem tartom véletlennek azt a felvetést, hogy orbán viktor is tervbe vette, hogy a kormányzási ciklusuk vége felé beül a sándor-palotába.
medve1942 | 2010. augusztus 6. | 09:49:50
Szorgosan vigyorgok. Ő a hadsereg főparancsnoka. MELYIKÉ?
medve1942 | 2010. augusztus 6. | 09:48:33
Ez a Kalinyinra való hivatkozás nem volt rossz poén.
Lesz itt még Pajavár. (A la Königsberg - Kalinyingrád.)
A Göncz-időszakban pedig valóban igencsak kétséges volt a nemzet egysége.
ö regember | 2010. augusztus 6. | 09:47:00
azt azért ne felejtsük el emberek, hogy a köztársasági elnöknek, ha nincs is végrehajtó hatalma, mégiscsak az országgyűlés kontrolljának kellene lennie. hogy mást ne említsek nem véletlenül ő a hadsereg főparancsnoka.
negymadar | 2010. augusztus 6. | 09:35:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
negymadar | 2010. augusztus 6. | 09:34:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Dunkerque | 2010. augusztus 6. | 09:15:36
Valamiért Kalinyin jut eszembe...
paragrafus | 2010. augusztus 6. | 09:14:30
Íme Schmitt Pál ELSŐ ALKOTMÁNYSÉRTÉSE:
Nem mondott ugyanis le minden állami, társadalmi és politikai tisztségéről, ahogy azt a köztársasági elnöki összeférhetetlenség előírja.
Az Alkotmány a köztársasági elnöki tisztségre vonatkozó összeférhetetlenségi passzusa szerint: "A köztársasági elnöki tisztség összeegyeztethetetlen minden más állami, társadalmi és politikai tisztséggel vagy megbízatással."
EZ alapján tehát mától olyan ember köztársasági elnökként az Alkotmány őre, aki maga nem tiszteli a hatályos alaptörvényt. Schmitt MOB-elnöki tisztségéről való távozásakor hangoztatta: "a fennálló rendelkezések szerint köztársaság elnökeként civil szervezetnek nem lehetne tagja. Az Olimpiai Charta alapján azonban a NOB tagjaként a nemzetközi olimpiai mozgalmat képviseli Magyarországon, így hivatalból tagja maradhat az Magyar Olimpiai Bizottságnak."
Ez azt jelenti, hogy az új elnök felülírja a hatályos magyar Alkotmányt az olimpiai charta rendelkezéseivel.
math | 2010. augusztus 6. | 09:13:47
Az AB "félreértette" Viktátor óhaját. Ez van.
viktator.freeblog.hu
Gyurka46 | 2010. augusztus 6. | 08:58:41
Orbán Viktor bábokká züllesztette a demokrácia intézményeit.
Minden intézmény úgy táncol, ahogy a miniszterelnökünk fütyül: a parlament, az állami szervek és bizottságok, valamint azok ellenőrző szervezetei, az ügyészség, a bíróságok és az alkotmánybíróság, most már a Közt. Elnök is.
Kiteljesedett a demokrácia, O.V. akarata az immár pisszenésre sem merészkedő államhatalmi szerveknek hála egy héten belül törvény lesz. Kivétel, ha sérti az alkotmányt, mert akkor előbb módosítják azt.
Most már elmondhatja a miniszterelnökünk: az állam én vagyok.
figyeltem | 2010. augusztus 6. | 08:51:03
Kedves Barátaim!
Lehet így és úgy értékelni Sólyom László eddigi tevékenységét, azonban most kapott egy hatalmas lehetőséget, hogy bizonyíthassa ÁLLAM FÉRFIÚI képességét!
Most kiderülhet nem csak a baloldalt tudja bírálni, de a jobboldallal szemben is tud elkötelezetten viselkedni, ha a helyzet úgy kívánja!
Oktár | 2010. augusztus 6. | 08:49:21
"Természetesen a gyűlölködő szélsőségesekkel kapcsolatban haszontalan dolog egységről beszélni."
Így van.
Ezért nincs is semmiféle nemzeti egység a most (is) gyűlölködö szélsőségekkel..
Az agyonvert lúzerek "bojkottálnak" meg hörögnek.
Ki nem szarja le őket, ugye.
A következő becsapódás időpontja: 2010 október 3.
kovacsba | 2010. augusztus 6. | 08:43:41
Jó koronaúsztató ünnepséget a jobboldalnak
Gordon | 2010. augusztus 6. | 08:35:13
Balangó: Természetesen a gyűlölködő szélsőségesekkel kapcsolatban haszontalan dolog egységről beszélni.
Kannibál: Az ellesúly demokráciabeli értelmezhetetlenségéről beszélni - ez a valóban értelmezhetetlen! Az ellensúly, ami megakadályozza az egyeduralmat - ez pont a demokráciát szolgálja. Elég egyszerű összefüggés...
Oktár | 2010. augusztus 6. | 08:34:04
"Máas: Göncz jól testesítette meg az ország egységét."
Ühüm.
Mikor Antall "ellenzéke" volt- aki még a kinevezéseit is visszautasította...
Mikor a törvénytelen, országot napokra megbénitó szdsz-es taxisblokádot támogatta, illetve főkolomposainak kegyelmet adott...
Aztán, 94-98
NULLA törvényt küldött normakontrollra az Alkotmánybíróságra( ezek közül utóbb tucatnyit elmeszelt az AB).
Igaz, KÉT törvényt vissuaküldött "megfontolásra " az Országggyűlésnek.
Megfontolták oszt újra megszavazták.
Ez volt a 94-98 közötti dicsőséges mszp/szdsz kétharmad alatt az "alkotmányos fék".
Fel,vidék! | 2010. augusztus 6. | 08:33:49
Ezúttal bennem is aggályok merülnek fel a KE intézményével és a választás eljárásának módjával.
El kellene már dönteni, hogy az elnök csak prezentál, vagy van valami demokratikus szerepe is.
Legjobb lenne, ha nem a pártok, hanem közvetlenül a NÉP választaná és lenne érdemi hatásköre is, vagy legyen csak mosolygós Árpi bácsi, de akkor nem várjuk tőle semmi ellensúly szerepet. Úgy látszik a kettő egyszerre nem megy.
Schmitt Pál valószínűleg nem fog csúnyábban mosolyogni, mint Göncz Árpád, és biztosan szebben fog mosolyogni, mint Mádl Ferenc. Sólyom László meg szerintem inkább volt jó KE, mint rossz. Ezért sírják most vissza a neokommunisták (bocs). Pedig hányszor alázták meg azzal, hogy az általa megfontolásra visszaküldött törvényjavaslatokat változtatás nélkül pimaszul újra elküldték neki. Késő bánat, akkor kellett volna jobban megbecsülni...
Balango | 2010. augusztus 6. | 08:21:32
Gordon | 2010. augusztus 6. | 07:50:04
Máas: Göncz jól testesítette meg az ország egységét.
Felejtsük már el ezeket a hülyeségeket. Mi, itt a jobboldalon, annyira utáltuk, hogy arra nincs szó.
KannibálTatárÚr | 2010. augusztus 6. | 08:20:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
KannibálTatárÚr | 2010. augusztus 6. | 08:20:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pekseg | 2010. augusztus 6. | 08:19:12
Huuu, pedig Nagy N. Peter még Friderikusznak is benyalt amikor elment fikazni Solyomot...
kimek | 2010. augusztus 6. | 08:19:00
Kannibál: ezzel csak egyetérteni tudok :) épp ezért egy uborkaszezoni vihar a biliben az egész!
KannibálTatárÚr | 2010. augusztus 6. | 08:14:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pimi | 2010. augusztus 6. | 08:03:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kimek | 2010. augusztus 6. | 08:00:11
Tökegyszerű: akié a többség a jelölés időszakában, az fog elnököt jelölni és választani...ezt eddig, ellenpélda híján a maszop-szdsz tudta csak elqrni, ahogy a gyurcsányidióta is megmondta ... Göncz ugyebár a paktum része volt, Mádl a parlamenti többség alapján lett elnök, Sólyom a fent említett böszmeség nyertese/áldozata? lett, Schmidt megint csak a parlamenti többség embere...ha majd lesz alkotmánymódosítás, akkor lehet közvetlenül is választani...ez van :)
Gordon | 2010. augusztus 6. | 07:50:04
A KE személye és maga a poszt független kell legyen a pártpolitikától. Éppen ezért a megválasztásának folyamata sem tükrözheti a pártpolitikai erőviszonyokat. (A KE tevékenységének az ország egységét kell kifejeznie -az alkotmány szerint- nem pedig a pátok közötti erőviszonyt.) Most pártkatonát (pártkarrieristát) ültettek erre a postra, ezzel a post gyakorlatilag felesleges lett.
Ideje lenne a KE megválasztását függetleníteni a parlamenttől (az itteni erőviszonyoktól), mert csak így biztosítható a KE független volta. Jobb lenne külön választással, vagy népszavazással megválasztani a KE-t.
Máas: Göncz jól testesítette meg az ország egységét. Mádl jobbos volt, de végül nem sok vizet zavart. Sólyom ugyan független volt, de összegezve a tevékenységét komoly mértékben hozzájárult a baloldali kormányt lejárató hadjárathoz, tevékenységével nem segítette elő az ország egységét, inkább fordítva. Schmitt feltehetően a hatalomra jutottak érdekeit fogja szolgálni, ezzel szó nem lesz az ország egységét elősegítő tevékenységről. Eddigi benyomásim szerint ezt nem durván fogja tenni, hanem simulékony módon. A KE posztja alatta tökéletesen súlytalanná válik. Utána meg majd meglátjuk...
kimek | 2010. augusztus 6. | 07:11:59
Na megint megtalált most épp mekmörfi néven egy gyurcsányidióta :))) megszoktam, ... de azért leszögezném: SOHA sem szerettem és nem is kívánok továbbra sem személyeskedni, de hát ugyebár ha megszólíttatom illik válaszolni...Ha pedig neked mm ilyesmi szokásaid vannak amiket itt ajánlgatsz, azt tedd diszkréten a saját köreidben :)
Mekmörfi | 2010. augusztus 6. | 07:02:52
Mint látom, Kimek úgy gondolja, hogy megtisztelte látogatásával ezt az oldalt.
Nos, a látogatás befejeztével további eredményes napot kívánhatunk neki, és javasolhatjuk, hogy helyezzen el egy újabb DNS mintát szeretett vezére(i) virtuális hátsó felein.
Ismétlés nem árt(hat).
Mekmörfi | 2010. augusztus 6. | 06:55:22
B. verzió:
Breki, Topi, Gonzo
kimek | 2010. augusztus 6. | 06:53:33
sanyóka valószínűleg nem senyvedet, hanem satnyultot akart írni, de hát mindegy....mellékesen a Schmidt nekem sem tetszik, olyan csigaszerű...ennek ellenére magasan a gyurcsányidióták fölött áll :)))
Mekmörfi | 2010. augusztus 6. | 06:51:51
Brezsnyev, Koszigin, Podgornij.
kimek | 2010. augusztus 6. | 06:50:31
Jó reggelt JÓ arcok :)))...na meg jóreggelt balarcok is :) valamikor tegnap este még, vagy már idenéztem, azóta látom az emigráns maoisták is lecsengtek :) ... a cikk, lehet, hogy egy szarkasztikus fergetegnek készült, de sajnos csak egy ízléstelen gusztustalan stroke lett belőle, egy nevetséges rikácsolás, amire persze gerjednek a maszopfanok ... Ismételten JÓ reggelt kívánok mindenkinek és kellemes munka/pihenőnapokat :)
sanyóka | 2010. augusztus 6. | 06:44:31
Semmiféle "egymás torkának esésről" nincs itt szó! Ugyanis vannak, akiknek halvány fogalmuk sincs a demokratikus politikai rendszer lényegéről, a hatalom megosztás és kiegyensúlyozottság elmeiről , csak vakhitük miatt, és persze butaságuk miatt, nyilvánítanak véleményt! Mert hiszen a vélemény szabd, de akik annyira buták, hogy mindössze ezt jegyezték meg, és ismerteik, felkészültségük, nem egyszer intelligenciájuk csaj ennyi, azokkal éremben semmiféle vita nem is lehet! Akik csak személyek minősítgetésében képesek gondolkodni, azokkal vajon mit lehet kezdeni! Holott az intézmény működését és funkcióját kellene elsősorban elsősorban vizsgálni, és ebből következően azt a személyt, aki éppen betölti a funkciót!? SP eddigi "működése" joggal veti fel azt a kérdést, hogy a leg gerinctelenebb Köztársasági elnök lép ma be! És ebben a korban, amiben ő van, már nem változik a "gerinc"!(legfeljebb, a még meglévő is senyved!)
Peka36 | 2010. augusztus 6. | 06:27:42
Ha megnézem a kormányra került "elit" névsorát, akkor már nem várok semmit!
Bábszínház!
lesli42 | 2010. augusztus 6. | 06:25:28
A balliberális média éjt nappallá téve temeti a demokráciát, a demokratikus intézményeket már hónapok óta. Mennyivel hasznosabb lett volna, ha az idevezető úton, az elmúlt 8 évben is ennyire aggódott volna értük, rávette volna például Gyurcsány Ferencet, a mai állapotok előidézőjét, hogy Őszöd után közvetlenül vonuljon vissza a blogjába, és ne húzza az időt addig, amíg rá nem omlik a politikai mennyezet a pártjára. Vagy amikor a szakmányba lopó MSZP kapcsán fideszes ügyészségről, rendőrségről vizionált ahelyett, hogy szakított volna statisztálással, ami a tolvajlást illeti.
Oktár | 2010. augusztus 6. | 04:57:11
"Nem lenne becsületesebb, ha az új államfő azt mondaná, hogy akármi volt is idáig, ennek a kormánynak a dolgába bele nem szól, őket nem zavarja, pláne nem fékezi, sőt? Ezzel Schmitt Pál részéről a dolog le lenne zárva. Persze így is le van."
Ha lenne precedens...
Ha a 94-98 közötti diucsőséges mszp/szdsz kétharmad alatt göncz árpád is ezt mondta volna...
Csakhogy , nem emlékszem.
Arra viszont igen, hogy ezalatt a volt szdsz-es államelnök ezalatt a négy év alatt NULLA törvényt küldött normakontrollra az Alkotmánybíróságra( ezek közül utóbb tucatnyit elmeszelt az AB).
walsz | 2010. augusztus 6. | 04:00:22
Uj politikai fogalom:
Láthatatlan Elnök.
Fidesznyik báb, aki pár éve a szocialistákhoz dörgölözött de azok elhajtották.
walsz | 2010. augusztus 6. | 03:55:31
Orbán Viktor pedig tévéinterjúban közölte, teljes félreértés van itt, mert Magyarországon az államfő „nem fékje meg ellensúlya a kormánynak, hanem a végrehajtó hatalomnak a része".
Ebben a nagyképü buta mondatban minden benne van.
soosoo | 2010. augusztus 6. | 02:31:41
Magához a témához meg annyit, hogy én személy szerint Sólyom Lászlót egy óriási elmének tartom, és azt hiszem a köztársasági elnöki posztra az eddigiek közül a legalkalmasabb volt, t.i. megvolt ahhoz a jogi felkészültsége, hogy a törvényhozást kissé kordában tartsa (az AB-gal közösen). Sajnos azonban most Schmitt kinevezésével visszatértünk ahhoz a köztársasági elnök típushoz, akinek kizárólag szimbolikus szerepe van, értsd: törvények automatikus aláírása, szilveszteri köszöntő, diplomáciai jópofizás. Remélem Sólyom erőteljesen bedobja magát a civil szférába hangadóként! És mindezt úgy mondom, hogy sokszor nem értettem egyet vele!
soosoo | 2010. augusztus 6. | 02:29:29
Kedves kommentezők!
Sajnos ma már általánosan, bármely politikai téma, cikk kapcsán megfigyelhető jelenség, hogy a kommentezők egymás torkának esnek, személyeskednek, holott úgy gondolom, hogy sokan úgy vannak vele, hogy nem akarták sem a meggyesit, sem a gyurcsányt, sem az orbánt. sokan úgy vannak vele, hogy alternatíva híján behúzzák/behúzták az ikszet az egyik nagypárt mellé, hol ide, hol oda. Ezt bizonyítja az is, hogy többtíz százaléknyi olyan választópolgár szavazott a fideszre (vagy jobbikra) idén áprilisban, aki 4 éve még gyurcsány mellé ikszelt. A lényeg, amit mondani akartam, hogy valószínűleg sokan nem tiszta meggyőződésből ikszeltek 4 vagy 8 éve (vagy akár most), szóval nem kéne ilyenekkel dobálózni, hogy "idehoztad a meggyesit", stb. Ráadásul, én úgy gondolom, hogy itt azért elég különböző politikai beállítottságú emberek kommentelnek, ami szerintem örvendetes, de ezt egymás fikázása helyett arra kéne felhasználni, hogy VALÓDI ÉRVEKet és KRITIKÁKat sorakoztatunk fel, tárgyalunk meg, magyarul: felnőtt módjára politizálunk. Jó lenne, ha egy aktív, színes véleménypalettát felvonultató értelmiségi kommentelő kör alakulna ki itt!
Egyébként meg sajnálattal figyelem az egyre elfogultabb cikkek megjelenését itt a nol-on. Ha meg már felraktok ilyesmit, jól láthatóan különítsétek el a belföldi hírektől egy vélemény vagy publicisztika(?) vagy szösszenet vagy akármilyen rovatba.
Magához a témához meg annyit, hogy én személy szerint Sólyom Lászlót egy óriási elmének tarto
csaszi/2 | 2010. augusztus 6. | 01:58:30
"Temetni jottunk, Cezar, nem dicserni"
plano | 2010. augusztus 6. | 01:27:25
Üdv.Értem Én,hogy hozzátartozik a diplomáciához,de lehet nálunk bárki a KE.mindig megosztó lesz.Mindig a"másikat" segíti,úgy-e ki-ki mond épp véleményt.Biztos meg lehetne oldani hiányát valami módon,mert egyik fél mindig azt mondja,hogy csak bábú.Én azért MÁR nem idegesítem magam különösképpen apolitikával,mert sajnos inkább hányigerem van tőle!Jó éjt!
adamant | 2010. augusztus 6. | 00:56:58
plano | 2010. augusztus 6. | 00:40:05
"Mennyivel OLCSÓBB lenne ez az egész,ha megszünne."
Biztos olcsóbb lenne, de mint sok minden más, hozzátartozik az európai diplomáciai protokollhoz, szokásjoghoz.
Van Parlamentünk, ME-künk, kell, hogy KE is legyen.
Sok minden más is olcsósítaná az államapparátust. Pl. a nagykövetségek, kereskedelmi kirendeltségek bezárása, az összes brüsszeli - EU - és New yorki - ENSZ - diplomata és személyzet azonnali hazahívása.
Ez azért még egy Észak-koreai bezártságnál is rosszabb helyzetet eredményezne.
Ezért le kell nyelni a békát és fizetni öket.
adamant | 2010. augusztus 6. | 00:52:09
abatka2 | 2010. augusztus 6. | 00:26:39
A KE intézményt igazából nem kellett létrehozni, mert ha szocialista keretek között is, de megvolt (Losonczi & Co.).
Sem az intézménnyel, sem a személyekkel nincs baj.
Öket odaválsztják, ill. választatják a kormánypártok. De mivel minde választásnál a választók tudják, hogy a KE melyik párthoz köthetö, ezért van vagy lehet a választások kimenetelére enyhe hatása (nem sok).
Nálunk a KE csak egy protokoll figura, ellentétben az erös francia, vagy amerikai elnöki pozícióval.
Semmiben sem minösíti Schmitet, mert hogy még nincs 24 órája, hogy elfoglalta a Sándor palotát. Majd kb. 1 év múlva kiderül, a látott, halott megnyilatkozásai alapján, hogy mennyire tölti be ezt a posztot a polgárok, választók megelégedésére. Addig nincs jogunk elöre elmeszelni, mert még kifejezett hülyeség elkövetésére sem volt eddig ideje.
plano | 2010. augusztus 6. | 00:40:05
Üdv.Mennyivel OLCSÓBB lenne ez az egész,ha megszünne.gyakorlati jelentősége sohasem volt,és szerintem nemis lesz. Mennyibe kerülhet ez az operett státusz? Nagyon kiváncsi lennék rá,szőröstül-bőröstül évente hány milliárdot fizetünk asemmiért!
fabatka2 | 2010. augusztus 6. | 00:26:39
adamant | 2010. augusztus 5. | 22:35:48
"Ha Schmitt jól csinálja, szavazatok nyer a Fidesznek, ha rosszul, szavazatokat veszíttet a Fidesszel.
Ennyiröl szól a történet és nem többröl."
Ennyi lenne valóban? Ezért felesleges volt a KE intézményét létrehozni.
Úgy tűnik, kissé leegyszerűsítetted a dolgokat, de lehet, neked van igazad - ez a mostani köztársasági elnökség tényleg csak erről szól, viszont ez nem magát az intézményt, hanem a személyt - jelesül Schmitt Pált - minősíti.
nyugdíjas | 2010. augusztus 5. | 22:52:39
Igaz Milanovics Szvetiszláv!Csak be ne jöjjenek a kertkapun!
Milanovics Szvetiszláv | 2010. augusztus 5. | 22:48:26
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tusa | 2010. augusztus 5. | 22:47:03
"De hogyan őrködik egy motor?"
Ahogy a gazdája nyomja a gázpedált... Szegény hazánk!
nyugdíjas | 2010. augusztus 5. | 22:46:08
Palika kilincselt Kovács elvtársnál is.
rénszarvas | 2010. augusztus 5. | 22:45:21
Kiflikutya | 2010. augusztus 5. | 22:43:13
A KE intézményét sikerült a bányászbékák szintje alá zülleszteni.
***************
Megyó és Gyugyu szintjét talán eléri :))
rénszarvas | 2010. augusztus 5. | 22:44:05
sydney | 2010. augusztus 5. | 22:06:13
Most pedig 10 millió ember lesz kénytelen elég sokáig a Schmitt féle vezetőkkel együtt élni,
**********************
Kedves Sydney, jól tudjuk, hogy sokan mennének Hagyó Miklóst kiszabadítani, mint valami Táncsicsot. De van a klasszikus mondás: sokan vannak de nem elegen. Egyelőre rossz napok jönnek a "tolvaj bandára" (ez is klasszikus mondás :)
nyugdíjas | 2010. augusztus 5. | 22:43:48
De okos ez az adamant!
Kiflikutya | 2010. augusztus 5. | 22:43:13
A KE intézményét sikerült a bányászbékák szintje alá zülleszteni.
Pontos pillanatfelvétel a jövőről
rénszarvas | 2010. augusztus 5. | 22:38:16
Balango | 2010. augusztus 5. | 21:44:02
Egyébként nem tudom, milyen alapon vannak itt bárkinek is igényei. Azok, akik Medgyessyt megválasztották miniszterelnöknek, szíveskedjenek mélyen magukba szállni.
**********************
Ezt telitalálat. A Grasham-palotás utelágazásososok most sososopánokdnak :)
adamant | 2010. augusztus 5. | 22:35:48
Visszaolvasva ismét több tucat kommentet, nem értem, hogy milye alapon várja, várta el bárki is, hogy egy nagyarányú választási gyözelem esetén a kormányzó párt leáll az ellenzékkel alkudozni az esedékes KE személyéröl.
A demokrácia non plus ultra-ja Németország, ott a Merkelék a Bundestagban meglévö többségük alapján (és a muja Die Linke tartózkodása mellett) igaz, hogy harmadik menetre, de átvert a vér CDU-s Ch. Wulffot! Aki a CDU egyik legvbefolyásosabb embereként hagyta ott inkább a tartományi miniszterelnöki széket.
A német sajtóban senkinek nem jutott eszébe a CDU-CSU-t és koalíciós partnerét a liberális FD-t kárhoztatni azért, hogy a saját emberüket NYOMTÁK be államelnöknek. (A korábbi államelnökök is valamelyik párt politikusai voltak, mint Rau, vagy Herzogh.)
Ezért nem értem, hogy ez itt most nálunk miért probléma???
Nem demokratikus? Dehogynem. Voltak jelöltek, Schmitt nyert.
A személy alkalmatlan? Kit érdekel, ha a kormánypártnak ö a jelölltje, mert ez rájuk is visszahathat és a következö parlamenti választáson, mint egy hátizsákot viszik magukkal. Ha Schmitt jól csinálja, szavazatok nyer a Fidesznek, ha rosszul, szavazatokat veszíttet a Fidesszel.
Ennyiröl szól a történet és nem többröl. Nem értem miért kell ezt ennyire filozófikusan túlragozni akkor, amikor pedig egyébként sem lesz túl nagy szerepe az ország ügyeinek vitelében, elödeihez hasonlóan.
Vihar a biliben!!
csingacsguk | 2010. augusztus 5. | 22:35:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kimitake hiraoka | 2010. augusztus 5. | 22:28:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
gallienus | 2010. augusztus 5. | 22:18:55
Hol voltak önök amikor a maszop t. képviselői Szili Katalint akarta köztársasági elnöknek? Akkor nem tetszettek félteni a hatalom megosztását és a demokráciát? Hol volt akkor a NOL?
Fordítsuk meg a dolgot. Ha a Maszop nyer 2/3-al akkor ők másképp csinálnák? Mert aki elhiszi hogy ők ezt nem így csinálnák akkor az nem normális vagy hazudik.
Azért az elmúlt 8 év után vastag bőr van az itt hozzászólók némelyikének az arcán, szégyen gyalázat ami itt megy. Jó hogy nem a két hónapja beiktatott kormány hibája az elmúlt 8 év is igaz?
Sok mindent megéltem, 70 felett már nem szívesen idegesítem magam ilyen szenny hírrel, de ez már kiverte a biztosítékot.
A hozzászólók egy része meg sem élte a régi rendszert és itt ossza az észt. Én még láttam Lendvait fiatalon amint a KISZ gyermeknapján majd elélvezett a pártvezetől láttán. Most meg azt látom hogy 8 évig osztotta az észt a demokráciáról? Titeket fiatalokat lehet hülyíteni, de aki megélte azt nem!!!
adamant | 2010. augusztus 5. | 22:10:30
sydney | 2010. augusztus 5. | 22:06:13
"...hacsak nem robbantanak ki forradalmat..."
Azért kedves sydney Schmitt Pál, vagy maga a KE intézménye miatt egy forradalmat kirobbantani talán nem elégséges indok.
Ezzel a farkast kiáltó fiú esetébe eshetne a "forradalmi tömeg"...!
sydney | 2010. augusztus 5. | 22:10:27
A köztévé ismét műsorára tűzi az "Esti tornát" - éhező nyugdíjasoknak Makrai Kati vezetésével. (Miközben férje a Sándor palotában végzi a gyakorlatokat például az olimpiai bajnok Ritával...)
krtek2 | 2010. augusztus 5. | 22:10:06
(legalább) 2/3-os sötétség
sydney | 2010. augusztus 5. | 22:06:13
"rénszarvas" - ezzel semmi újat nem mondtál. A valódi temetésen nyilván az emberek saját magukat siratják, mert ők lesznek kénytelenek tovább élni a szeretett rokon vagy barát nélkül. Most pedig 10 millió ember lesz kénytelen elég sokáig a Schmitt féle vezetőkkel együtt élni, hacsak nem robbantanak ki forradalmat. De ez utóbbihoz még nem elég nagy a szegénység, még mindig van mit kockáztatniuk a legszegényebbeknek is.
adamant | 2010. augusztus 5. | 22:01:02
evianna | 2010. augusztus 5. | 21:36:18
"a topon nagyvonalú alkukat kötnek.
ennyi maradt a magyar rendszerváltásból."
Kedves evianne, majdnem tökéletesen egyetértek, de ha megengedne egy "minimális" kiegészítést, ill. módosítást:
a topon nagyvonalú alkuk köttettek és
ezt nevezzük a magyar rendszerváltásnak.
Így talán közelebb állna a mi 20 éves valóságunkhoz.
:)
shakter | 2010. augusztus 5. | 21:48:14
Neked meg "jóóóreggelt."
kimitake hiraoka | 2010. augusztus 5. | 21:47:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kimek | 2010. augusztus 5. | 21:45:28
unlak titeket...a normálisabbaknak jó éjszakát...:)))
shakter | 2010. augusztus 5. | 21:44:46
Bizonyám.
Balango | 2010. augusztus 5. | 21:44:02
Nem tudom, mi ez a pánikolás.
Nézzük meg, mit művelt Gyurcsány. Meg tudta őt Sólyom bármiben is akadályozni? Nem tudta. Akkor meg mi a gond?
A köztársasági elnök most egy báb lesz. Mindenki tudja. A választók is tudták, hogy Orbán Viktor sajátos demokráciát fog kiépíteni. Mégis ezt választották, mert már bármi jobb volt, mint amit magunk mögött hagytunk.
Ezt ne felejtsük el még hosszú ideig!
Egyébként Göncz is egy báb volt. Csak az ereje és hatalma teljében lévő balliberális sajtó élő mítoszt gyártott belőle. Némi képzavarral élve: szent tehén lett. Most is az. Etalon és hivatkozási alap. Holott a rendszerváltás időszakának egyik legkétesebb és leghitványabb figurája volt.
Most van egy Schmitt Palink. A plebejus elnök. Túl fogjátok élni. Egyébként nem tudom, milyen alapon vannak itt bárkinek is igényei. Azok, akik Medgyessyt megválasztották miniszterelnöknek, szíveskedjenek mélyen magukba szállni.
Akik pedig még Gyurcsányt is megválasztották, azok vonuljanak kolostorba. Medgyessyhez képest Schmitt Pali az ész, Gyurcsányhoz képest pedig a becsület lovagja.
Ja, hogy alacsony a mérce? Tetszettek volna magasabbra rakni.
Most egy ideig Orbán Viktor keze fog ránehezedni az országra. Nem volt ez történelmi szükségszerűség, csak el tetszett játszani az esélyt a tartós kormányzásra az elmúlt 8 évben.
kimek | 2010. augusztus 5. | 21:42:47
szegény sakter
kimek | 2010. augusztus 5. | 21:42:11
szegény piti :)
shakter | 2010. augusztus 5. | 21:42:04
Várd ki a végét kicsigyerek, fogsz még Te hüppögni.
Piti Palkó | 2010. augusztus 5. | 21:40:10
Azt hiszem Schmitt Pajátol kb. azt várhatjuk amit legutóbb a parlamentben mutatott mikor Ecleston a magyar koronát nevezte kínai bóvlinak. Már nemcsak Orbánt alázzák /lásd.folyosón készített protokol fotók, Fehér Házi pénzért fotók stb.stb./de most már a köztársasági elnökünkkel is szórakozhat egy félművelt tuskó milliomos nyilvánosan a parlamentünkben.Szegény Magyarország,szegény magyarok.
kimek | 2010. augusztus 5. | 21:39:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
rénszarvas | 2010. augusztus 5. | 21:38:01
Úgy nézem; itt néhányan saját magukat siratják.
A valódi temetésen is így szokott ez lenni.
|