sitingbull | 2010. július 30. | 10:24:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bunkóságotoltó | 2010. július 15. | 18:26:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bunkóságotoltó | 2010. július 15. | 18:18:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Agymosott_panelnyugger | 2010. július 15. | 10:49:42
Az adományozást megszervezők rasszisták. Oké
Aki adományozott, gondolom az is rsszista. Renben
Az adományokat megkapók is biztos rasszisták.
Nem baj, legalább a pénz oda kerül ahova küldték, mission accomplished!
A többin majd akkor fogunk vitatkozni amikor a vajdák illetve az iwiwen húszezres kötegekkel pózoló szabadidős szamurájok is a zsebükbe nyúlnak.
spartacus | 2010. július 15. | 00:32:01
szalosján ferenc | 2010. július 14. | 22:35:17
spartacus, LibertyMUC:
Most egy nagyon rasszista mondat következik (szerintetek):
Isten, áldd meg a magyart! ”
Esetedben nem a mondanivalóval van gond, hanem a nickeddel. Aki a magyar történelem egyik legnegatívabb figuráját választja nicknek, az valószínűleg azonosul ezen állat eszmerendszerével, ergo, ilyen nickkel csak elmebeteg rasszisták jelentkeznek.
szalosján ferenc | 2010. július 14. | 22:35:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. július 14. | 22:12:46
centurio | 2010. július 14. | 21:35:38
”(ti.: csak ezért kell nyomni és pátyolgatni, valamint szaporítani a bűnöző rétegét a cigányságnak,„
Gusztustalan rasszista.
Kedves Moderátor!
A gusztustalannal volt gondod, vagy a rasszistával? Esetleg az idézett szöveggel?
Ha már ennyire belelendültél, ugyan olvasd már át az összes kommentet, hát ha a t9bbi kommentben is találsz moderálni valót, esetleg a gusztustalannál súlyosabb jelzőket is.
Segítségként mindjárt itt egy moderálni való:
Kertesi | 2010. július 14. | 21:25:00
”Azt hiszi, közösséget kell vállalnia - kötelezően - akár még bűnöző bandákkal is, rajoskodó, pofátlan gyilkosokkal is,„
illetve
”Nagyon fontosak számunkra az igazi, a világ legrasszistább, fajgyűlölő cigányok!„
spartacus | 2010. július 14. | 22:10:14
Kertesi | 2010. július 14. | 21:25:00
Bunkó rasszista.
spartacus | 2010. július 14. | 21:54:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. július 14. | 21:53:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
centurio | 2010. július 14. | 21:35:38
Moderálási alapelvek- komment törölve -
centurio | 2010. július 14. | 21:30:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Kertesi | 2010. július 14. | 21:25:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. július 14. | 21:08:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ostoba 90 | 2010. július 14. | 21:02:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ostoba 90 | 2010. július 14. | 20:51:27
Spartacus
Szerintem Spartacus te az utóbbi 2 évben nem járták a nyóckerben .
Szeretettel várunk.
Akkor legyen nagy az arcod .
Várunk .
ostoba 90 | 2010. július 14. | 20:46:50
Szerintem Spartacus a rassszissta ...a magyarok ellen ....
És Isten ne adja , hogy Centurionak igaza / 18.15 / legyen ....
spartacus | 2010. július 14. | 19:56:10
Gebbeth | 2010. július 14. | 19:52:16
Nem nyert.
Gebbeth | 2010. július 14. | 19:52:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Agymosott_panelnyugger | 2010. július 14. | 19:32:18
spartacus | 2010. július 14. | 19:28:08
Szerintem te vagy sötét tapló, idióta.
Na, kit fognak moderálni?
spartacus | 2010. július 14. | 19:28:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
centurio | 2010. július 14. | 19:03:39
Azt megfigyelte már valaki, hogy Spartacus, LibertyMUC, Frigyes, tehát a legagresszívebb magyargyűlölők szökőévente egyszer kerülnek moderálásra? Az, hogy törlés (amire itt többeknek -nem is túl durva megjegyzésekért- hetente sor kerül) szóba sem jön, az evidens. Gyakorlatilag bármilyen útszéli stílust megengedhetnek maguknak, a nol ezt cinkosan eltűri...
Ja, az hogy váltják egymást, azt már meg sem említem...
moszkvicssluszkulcs | 2010. július 14. | 18:57:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pilvax | 2010. július 14. | 18:52:45
spartacus | 2010. július 14. | 18:20:57
"Rasszista.
Rasszista tuskó."
Olyan meggyőzően és intelligensen érvelsz, le a kalappal.
Agymosott_panelnyugger | 2010. július 14. | 18:50:04
Gebbeth | 2010. július 14. | 18:17:18
"Mi tartja vissza a magyarokat hogy most szépen hazamenjenek és elkapják az asszonyt?"
Elkapják, ne izgulj, csak ők védekeznek :)
Hogy miért? Talán a felelősségtudat miatt.
Hál' istennek ezek az emberek hideg fejjel mérlegelni tudják, mit tudnak nyújtani gyermekeik számára születésüktől egészen felnőttkorukig, és utána. Nem csak tolják a purdékat a nagyvilágba, azt remélve, hogy egy-kettő köztük fogyatékossággal születik, mert akkor nagyobb lesz a segílyke.
centurio | 2010. július 14. | 18:29:47
Gebbeth | 2010. július 14. | 18:17:18
Hát igen...sajnos fogyunk, fogyunk. Remélem, hamarosan ez lesz a kormányok fő és első számú és központi kérdése: miként lehet a valóban produktív és normális réteget "szaporítani"...a későbbi katasztrófa megelőzése céljából...anyagilag is, a fejekben is rendet tenni, ésatöbbi.
Wormie | 2010. július 14. | 18:28:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
centurio | 2010. július 14. | 18:26:51
Spartacus!
Ez nem rasszizmus, ez egyszerű tény, amiről egyre több helyen beszélnek és nagyon sokan látják így. Persze tudom, neked az a célod, hogy ez az evidencia ne legyen ennyire egyértelmű, ne legyen világos, lehetőleg azért, hogy ez majd készületlenül érje az országot. Nem fog menni :)
spartacus | 2010. július 14. | 18:20:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gebbeth | 2010. július 14. | 18:17:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
centurio | 2010. július 14. | 18:15:40
koka7677 | 2010. július 14. | 15:45:56
Az az igazság, ha a cigányság Magyarországon elér egy bizonyos létszámot, legyen ez durván 20 százalék, törvényszerűen polgárháború lesz a vége. Részben az akkorra már tömeges mértékűre emelkedő erőszak és agresszió miatt, másrészt az állami források beszűkülése miatt. Annyi eltartottat ugyanis nem fog tudni finanszírozni -a valóban csökkenű számú- magyarság. Tehát a rendszerbe kódolva vagyon egy polgárháború, ha nem változnak meg gyökeresen a népesedési arányszámok. Ezt ma már csak a vak nem látja.
Gebbeth | 2010. július 14. | 18:09:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. július 14. | 17:56:08
Wormie | 2010. július 14. | 17:00:56
koka7677 | 2010. július 14. | 15:45:56
LOOOOOOL!
Még a 30%-ot sem fogja tudni elérni a cigány arány, mert nem lesz, aki kitermelje a segílykéjüket. ERgo: beáll a természetes kiválasztódás. :-DDD”
Rasszista bunkó.
spartacus | 2010. július 14. | 17:54:25
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bpredwing | 2010. július 14. | 17:42:26
Számomra egyszerű a dolog.Adományról lévén szó a saját pénzemből annak adok akinek akarok,saját megfontolásom alapján,így senkinek semmi köze hozzá.
Adóm egy %-át minden évben felajánlom egy bizonyos kórház javára,és nagyon nem szeretném magyarázni miért rekesztek ki ezzel a döntésemmel több ezer másik közhasznú szervezetet.
ostoba 90 | 2010. július 14. | 17:34:29
Az előbb meghivtam egy ismerősömet " magánadományként " egy kávéra egy közeli presszóban . / nem cigány /
Közben rájöttünk , hogy ez nem más , mint rasszizmus , és a " romák megsegitésének megakadalyozása " ......hiszen egy cigányt sem hivtunk ...
Én kérek elnézést .
Gebbeth | 2010. július 14. | 17:18:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gebbeth | 2010. július 14. | 17:13:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Wormie | 2010. július 14. | 17:04:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2010. július 14. | 17:01:34
pilvax | 2010. július 14. | 16:10:46
folyt.:
Miért a romákról diskurálunk itt, és miért nem mondjuk ki nyíltan, hogy a jobbik meg náci társainak egyetlen motivációja a romák megsegítésének megtagadásában a rasszizmus. A nyílt, otromba és brutális rasszizmus. Üzenetük: a roma megdögölhet csak azért mert roma (minden differenciálás nélkül), a magyar meg megkap mindent (differenciálás nélkül).
nézd, ha esetleg a jobbikos nyalód elöd, vagy a vona-g-ló szorulna segítségre én még tölük sem tagadnám meg, pedig bennük kevesebb magyarság van, mint egy gyilkos roma aranyerében.
“Mindkét félnek viselni kell az ezzel kapcsolatos felelősségét.”
Pontosan. Ha tetszik, ha nem, a romák is feleösek értünk, de a nem romák is felelösek a romákért. Ember az emberért. Ha roma, ha nem.
Wormie | 2010. július 14. | 17:00:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2010. július 14. | 16:58:58
pilvax | 2010. július 14. | 16:10:46
„Segítem a romákat, mert dolgozom és fizetem a közterheket“
Miért, a roma, nem fizet adót? Az adó meg kötelesség, nem segítség.
“ Ez új nekem, hogy többségi társadalom nincs.”
A demokrácia kompromisszum. De a többsség diktatúrája is diktatúra lenne. A többség emberi és keresztényi kötelessége a kisebbségek felkarolása, azok jogainak biztosítása, esetleg pozitív szegregációja. Jogokban és kötelességben nem lehet különbség a kisebbség és a többség között. Ìgy nincs joga a többségnek a kisebbségtöl az tmegtagadni, amit önmagának megad.
„ kissebbségek - így a cigányság - sem létezik.“
Ezt nem mondta senki.
“. A felsorolt országokban és nálunk a cigányok negatív megítélésében a cigányságnak nincs felelőssége?“
Nem mondta senki hogy a romák problémáiban a romáknak nincs szerepe. de általánosítani, vagy faji alapon nyöszörögni ez alapján meglehetösen ostoba dolog. Van bünözö magyar, van bünözö roma is. Az okokat kell felszámolni: a szegénységet és a müveletlenséget. Ez faji megkülönböztetéssel nem megy. Esetleg a pozitív szegragáció segíthet az átmeneti idöszakban.
„Van olyan ország, ahol nagy számban él cigány népesség és teljesen integrálodtak az adott társadalomba?“
Egész európa tele van elöitéletekkel. De mondd, ennek mi köze a segítséghez, az alapvetöen humános viselkedéshez? Miért a romákról diskurálunk itt, és miér tnem mondjuk ki nyíltan, hogy a jobbik meg náci társainak egyetlen motivációja a romák megsegítésének megtagadá
Wormie | 2010. július 14. | 16:57:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ostoba 90 | 2010. július 14. | 16:54:42
Ezentúl , ha egy tesco parkolóban adok a krisnásoknak 500 forintot , akkor odajöhet hozzám egy cigány , hogy ez rasszizmus ?
Vagy különben a nyakamra küldi a jogvédőket ??
ostoba 90 | 2010. július 14. | 16:46:29
"" A cigányok nem kephatnak az adományokból "" irja a cikk , és óriási a felháborodás .
Hány , és hány olyan esetet irjak le , amikor " magyarok " nem kaphattak a pénzből , csak a cigányok ???
A cikk cime : Hová tünik a cigányoknak szánt pénz ?
http://nol.hu/archivum/lap-20090216-20090216-29
Hány jogvédő fordult az " Egyenlő Bánásmód Hatósághoz " ????
Vagy hány magyar ???
Eszem megáll .
moszkvicssluszkulcs | 2010. július 14. | 16:43:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gebbeth | 2010. július 14. | 16:41:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
moszkvicssluszkulcs | 2010. július 14. | 16:38:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pilvax | 2010. július 14. | 16:32:33
A liberálisok üzenete az utóbbi 8 évben ez volt a cigányságnak: Te vagy az elnyomott, megfélemlített kisebbség. Neked nincs SEMMI FELELŐSSÉGED és teendőd, majd az állam megoldja a problémáidat Ha bűnözöl, az sem baj, mert ez csak megélhetési bűnözés. Még azt sem várjuk el tőled, hogy járasd a gyerekeidet iskolába, tartsd rendben az udvarodat, alapvető együttélési normákat tarts be. Ha valaki esetleg megpróbálja ezt megkövetelni tőled, ne törődj vele, az csak rasszistafasisztanáci lehet.
Meggyőződésem, hogy ez a hozzáállás okozt(za) a legtöbb kárt a cigányságnak. Igazán ez fordítja a cigánysággal szembe a többségi társadalmat. A cigányság integrációjára csak akkor van esély, ha ebbe őket is bevonjuk és bizonyos dolgokat megkövetelünk tőlük. Olyan dolgokat, amik a többségi társadalom számára evidenciák.
moszkvicssluszkulcs | 2010. július 14. | 16:27:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pilvax | 2010. július 14. | 16:10:46
libertyMUC | 2010. július 14. | 15:50:24
Előrebocsátom, hogy nem értek egyet a segélyek osztásánál a megkülönböztetéssel. Mint általános problémáról írtam a véleményemet, nem a konkrét cikkről.
A közvéleménynek én csak egy része vagyok, a cigánysággal kapcsolatos többségi véleményért nem hiszem, hogy felelős lennék. Segítem a romákat, mert dolgozom és fizetem a közterheket. Ez új nekem, hogy többségi társadalom nincs. Ezek szerint kissebbségek - így a cigányság - sem létezik. Nem válaszoltál a kérdésemre. A felsorolt országokban és nálunk a cigányok negatív megítélésében a cigányságnak nincs felelőssége? Van olyan ország, ahol nagy számban él cigány népesség és teljesen integrálodtak az adott társadalomba? Magyarországon tudomásom szerint 13 nemzetiség él. Nem olvastam a többivel kapcsolatos problémákról. Ha csak a konfliktus minket érintő oldalával foglalkozunk, akkor az életben nem integrálódik a cigányság. Mindkét félnek viselni kell az ezzel kapcsolatos felelősségét.
Gebbeth | 2010. július 14. | 16:10:27
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Kertesi | 2010. július 14. | 15:59:12
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2010. július 14. | 15:50:24
pilvax | 2010. július 14. | 15:40:13
„Közvéleménykutatások szerint "erősen negatív a viszony a cigánysághoz".“
Elég baj ez. Itt az ideje hogy tegyünk MI ez ellen. És mi köze ennek az emberségünkhöz? Ja, hogy csak annak segítsünk, akit szeretünk? Elég hiányos lehet a humanista nevelésed.
„ A híreket olvasva más országokban (Románia, Bulgária, Szlovákia, Csehország stb.) sincs ez másképp.“
És? Ennek mi köze a segítség megtagadásához? Te mitt tettél ez ellen? Miben segítetted a romákat?
„Mindenütt kizárólag az állam és a többségi társadalom a felelős ezért?“
A „többségi“ társadalom – magyar jobbikus kiadásban “magyar nemzeti (náci) társadalom“ nincs. Polgári, képviselete demokrácia van. Meg keresztényi é sállapolgári kötelesség a segítséghez. Vagy te ,mint jobbikos ne mlennél keresztény? Nuku mária országa? Na akkor ugyan meséld el, hogy mária is különbséget tenne-e az emberek között? Ö megtagadná származása alapján „a“ romától a segítséget? Vagy akkor mégsem mária országa kéne? Akkor kié? Belzebúbé?
„ Nem lehet, hogy egy szikrányit a cigányság is tehet erről a megítélésről?“
Mint minden konfliktusnak, ennek is, két oldala van. Mi talán foglalkozzunk a miénkkel emberségesen : van elég évszázados rasszista vaj a fülünk mögött. Lenne mit bepótolni.
koka7677 | 2010. július 14. | 15:45:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2010. július 14. | 15:40:32
úgyis.újra.regisztrálok | 2010. július 14. | 15:29:07
„„Előbb egyetértesz azzal hogy az adományozó szíve-joga szerint oszthatja az adományokat, majd kijelented hogy az ILYEN ESETEKBEN el kell vennie az államnak és odaadni a cigányoknak. Szóval milyen esetekben? Amikor nem cigányok a kedvezményezettek, olyan esetekben?“
1) Szíve szerint egy normális adományozó mindenkinek oszt. Mindenkinek, aki rászorul. Így ezzel egyetértenék. De.. ha valamilyen “adományozó” rasszista alapon megkülönböztet és adományait rasszista politikai célokra – lélekfogásra – használná, akkor az államnak kell gondoskodni az igazságos elosztásról. A magyar társadalomban rasszistáknak még adományozóként sincs helye.
2) A jobbik és a 2ésfél vármegye politikai céljaira és nem adományozásra használná a befolyt pénzt, már csak ezért is kellene áfá-t és jövedelemadót fizetnie utána, ha politikai/ rasszista feltételekhez köti a kifizetést. Jótékonyságról, így rasszista magyarosan, nem lehet szó.
“A cigányvajda cigányoknak ítélt adományát is el kell vennie az államnak és a magyaroknak adni? Akkor is fennáll az "ilyen esetekben" kategória? (a szót is kár rád pazarolni annyira sötét vagy)“
A cigányvajda cigányoknak ítélt adománya? Ez meg milyen sületlenség? A rászorultak kapjanak minden adományból. Magyar nemroma és magyar roma szükségleteik, káruk alapján. Ezt miért olyan nehéz megérteni??? Csak rasszista tetü tesz különbséget ember és ember között származása alapján, plána akkor, ha segítségröl van s
pilvax | 2010. július 14. | 15:40:13
libertyMUC | 2010. július 14. | 15:18:14
Közvéleménykutatások szerint "erősen negatív a viszony a cigánysághoz". A híreket olvasva más országokban (Románia, Bulgária, Szlovákia, Csehország stb.) sincs ez másképp. Mindenütt kizárólag az állam és a többségi társadalom a felelős ezért? Nem lehet, hogy egy szikrányit a cigányság is tehet erről a megítélésről?
http://index.hu/belfold/2009/05/03/erosen_negativ_viszony_a_ciganysaghoz/?rnd=952&rnd=879
hobo111 | 2010. július 14. | 15:30:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
úgyis.újra.regisztrálok | 2010. július 14. | 15:29:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sutyanandi | 2010. július 14. | 15:21:38
Gusztustalan ez a jobbiktól!
Az meg aztán szégyen, hogy bekerültek a parlamentben!
libertyMUC | 2010. július 14. | 15:18:14
sandor1 | 2010. július 14. | 15:14:31
"összegyűjtött adomány elosztását eldöntheti-e az adományozó?
A válasz: igen, eldöntheti. Hogy ez rasszizmus lenne? A lényeg a segítség..."
igen, így van, de ilyen esetben el kell venni az asományokat az ilyen aljas adományozótól az államnak é sigazságos elosztásáról gondoskodni. a morál és az emberiésség nevében.
libertyMUC | 2010. július 14. | 15:16:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sandor1 | 2010. július 14. | 15:14:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2010. július 14. | 15:10:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
moszkvicssluszkulcs | 2010. július 14. | 15:04:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2010. július 14. | 15:03:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
zhv3mc | 2010. július 14. | 14:56:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
úgyis.újra.regisztrálok | 2010. július 14. | 14:54:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
úgyis.újra.regisztrálok | 2010. július 14. | 14:52:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gebbeth | 2010. július 14. | 14:50:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szalosján ferenc | 2010. július 14. | 14:48:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Mézengúz | 2010. július 14. | 14:47:00
libertyMUC!
Hagyd! Ezekkel nem lehet értelmesen vitatkozni. Ezek azt is elfelejtették, hogy ŐK Maguk honnan jöttek. Nem olvasnak, és nem is foglakoznak társadalmi és szociológiai kérdésekkel. Él bennük a nagy apjuktól örökölt írigység,a szűklátókörűség,némelyük vért kíván látni. Sajnos most Ők lesznek többen.
pumpkin | 2010. július 14. | 14:46:51
reader
az egymas mellett elo magyar es cigany arvizkarosultak kozott ilyen kulonbseget tenni BUN! NE DONTHESD EL! mert az ottelok eletet keserititek meg ezzel! INKABB NE ADJATOK SENKINEK mocsok rasszistak!
reader | 2010. július 14. | 14:43:10
Egyébként elég rossz fényt vet a libberekre ez a nagy követelőzés...
Én például ha koldusoknak adakozom, igyekszem a nagyszájú lejmolósokat kihagyni, és a világon senki, de senki nem akadályozhat meg abban, hogy a csendesebb, szerényeknek juttassam a pénzt.
reader | 2010. július 14. | 14:40:14
Hagy dönthesse már el egy szervezet, hogy kihez akarja eljuttatni az adományt! Éppen azért hívják adománynak (és mondjuk nem kötelezően fizetendő juttatásnak), mert szabadon eldönthető, kinek menjen.
Ha például én pénzt akarok mondjuk koldusoknak, hajléktalanoknak adni, akkor is eldönthetem, melyiknek adom oda, attól, hogy adakozni akarok, nem kötelező a város összes koldusának/hajléktalanjának adni.
libertyMUC | 2010. július 14. | 14:28:58
„Adományával kizárólag magyar családokat támogat”
milyen jogon meri valaki roma származású honfitársaink magyarságát megkérdöjelezni?????
ugyan, ki vagy mi nekik "a" magyar? a szöke kékszemü árjabizonyítvánnyal rendelkezö, hasoncsúszó pápista, aki árpádsávos szemüvegben fröcsög gyülöletet a világra, turulmadartojást eszik, meg piros-fehér csíkos törölközöben jár csaba királyfi háza elött a hadakútján (XXIX. kerplet), orrát a szentjobbal piszkálja, és szentkoronát hord baseball sapka helyett?
akinek meg roma az egyik szülöje az meg félmagyar?
ennyi sötét rasszsita birkát!!!
libertyMUC | 2010. július 14. | 14:22:27
a tényeket lehet így meg úgy nézni, de látni csak egyet lehet: a rasszizmust. (aki nem az tlátja az vagy vak, vagy maga is rasszista, vag ymind a kettö)
az aki faji (inkább etnikai) alapon másokat hátrányosan megkülönböztet, azt rasszistának nevezzük. pont.
na most lehet egy kicsit fröcsögni ehhez a jobb szélröl, meg "cigózni", akkor is ez van: a jobbik és a 2,0 vármegye :) egyszerüen rasszista (is).
ergo: be kell tiltani öket, vezetöiket pedig bíróság elé állítani.
hintapalinta | 2010. július 14. | 14:17:59
Ne is kapjanak! Nem érdemlik meg! DOLGOZZANAK!
pilvax | 2010. július 14. | 14:12:14
Melchior | 2010. július 14. | 13:53:14
"De, hogy kötözködjek: a minap hallottam egy "magyar" ember szájából azt a kifejezést, hogy "mocskos paraszt" egy szintén "magyar" embernek címezve. Azt szabad?"
Más, ha egy konkrét embert mocskos parasztoz le valaki. És megint más, hogy a cigányság egésze parasztozza le szisztematikusan a nem cigány magyarokat. Ez egy virágzó ország lehetne, ha a cigányság integrálódna a társadalomba. De aki nem akar integrálódni, azt a világ minden pénzével sem lehet integrálni. Nevezzen meg valaki egy országot, ahol nagyobb létszámú cigány közösség él probléma nélkül a többségi társadalommal. Az nem létezik, hogy mindenütt az állam és a többségi társadalom a felelős ezért. Ismerek cigány embereket akik beilleszkedtek, dolgoznak, lakást tartanak fenn. Többre becsülöm őket, mint sok magyart, mert sikerült kitörniük. Egy a baj, hogy a saját közösségük kitagadja Őket, azok ahonnan kiemelkednek. Amíg ebben nincs változás, addig nincs esély integrációra. Viszont az említett cigány emberek példája mutatja, hogy van esély, de ebben a cigányságnak is nagy a felelőssége.
Kertesi | 2010. július 14. | 14:05:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Melchior | 2010. július 14. | 14:03:46
Wormie | 2010. július 14. | 14:01:47
Ja, persze, tudjuk, ismerjük...
Minden liberálisnak rendes cigány szomszédjai vannak, akik dolgoznak, és sosem hangoskodnak, nem segélyen élnek, és csak két gyerekük van.
Tévedsz! Nem csak olyanokat ismerek. Mint ahogy a "magyarok" közt sem csupán az ellenkezőjét!
Melchior | 2010. július 14. | 14:01:51
Kertesi | 2010. július 14. | 13:56:35
Attól tartok, hogy a bizonyítás ez esetben is elmaradt!
Wormie | 2010. július 14. | 14:01:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Kertesi | 2010. július 14. | 13:56:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gebbeth | 2010. július 14. | 13:56:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Melchior | 2010. július 14. | 13:53:14
Kertesi | 2010. július 14. | 13:41:03
"...ez a legnagyobb veszély egy országra! Az általánosítás!"
Teljesen egyetértek Veled! De nem csak egy országra nézve a legnagyobb veszély, hanem egy adott népcsoportra nézvést is!
Ami a többit illeti: való igaz, hogy álnaív volt a hozzászólásom. Éltem és élek ma is romák között, természetesen tudom, hogy mire milyen kifejezést használnak, barátaim vannak közöttük. (Festők, zenészek, irodalmárok is!)
De, hogy kötözködjek: a minap hallottam egy "magyar" ember szájából azt a kifejezést, hogy "mocskos paraszt" egy szintén "magyar" embernek címezve. Azt szabad?
Kertesi | 2010. július 14. | 13:41:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Melchior | 2010. július 14. | 13:34:48
szalosján ferenc | 2010. július 14. | 13:25:29
Melcior:
"sajna egy kicsit sem vagyok az"
Tehát csak szeretnél zsidó lenni. Ez még rosszabb.
Bizony-bizony sokszor irigyeltem őket kultúrájukért, inteligenciájukért, tehetségükért, összetartásukért...(ez utóbbi kivételével a többi akár ránk is jellemző lehetne)és még sorolhatnám. De nem irigyeltem őket hányattatásaikért, üldöztetésükért...És miattad.
Melchior | 2010. július 14. | 13:29:19
pilvax | 2010. július 14. | 13:03:24
Melchior | 2010. július 14. | 12:57:57
Nem érted miről van szó. Ők ezt nem hízelgő jelzőként alkalmazzák. A magyar paraszt, mert dolgozik. Az hogy nekünk mit jelent a paraszt igazi jelentése az egy dolog, de itt másról van szó. A cigányok általában parasztnak hívják a magyarokat. Mondjuk Téged (a paraszt=bunkó=magyar) joggal.
Az utolsó mondatodat külön köszönöm, de ezzel még nem győztél meg arról, hogy hogyan is értik a romák a "paraszt" kifejezést. Minden tiszteletem, hogy Te ezt ilyen mélységekben tudod, de engedd meg, hogy én más tapasztalatokkal másképp értelmezzem.
Emlékszem jópár évvel ezelőtt Bécsben a nagyobb (és nem csak nagyobb) árúházakban a kiírásra: Magyar ne lopj! Pedig kevés cigány járt akkoriban arrafelé.
úgyis.újra.regisztrálok | 2010. július 14. | 13:29:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szalosján ferenc | 2010. július 14. | 13:25:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pumpkin | 2010. július 14. | 13:22:53
zhv3mc
fogalmuk nincs a "tisztesseges" jobboldali embereknek, mit jelent jobboldalinak lenni! elobb ezt kene tisztazniuk, mert nagy a sotetseg a fejekben! onmagaban nem elegseges a jelenlegi baloldallal szemkozt helyezkedni! nyugaton a jobboldal kepviseli a konzervatizmust es a penzt....melyikrol van fogalmatok????? meg orbannak se! ez itt a baj!
Melchior | 2010. július 14. | 13:19:44
szalosján ferenc | 2010. július 14. | 13:03:32
Melchior, te zsidó állat. Fogd be a pofádat.
Ajaj! Nem szaladt el Veled kicsit a ló?
Amúgy megtisztelsz azzal, hogy zsidó származásúnak vélsz, de sajna egy kicsit sem vagyok az.
Én nem kérem Tőled, hogy fogd be...Talán a Veled egy táborban lévők egyszer észreveszik, hogy kik közé keveredtek. Vagy: kik keveredtek közéjük.
Csak így tovább!
baker_ | 2010. július 14. | 13:09:33
Frigyes | 2010. július 14. | 12:27:46
apexke tájékozatlan és sarkosan fogalmaz, ne rajtam kérd számon az ő saját véleményét :)
Annak viszont örülök, hogy Murányitól nem tudtál olyan forrással alátámasztott idézetet előszedni, mint amit korábban állítottál, hogy "minden roma bűnöző". Újabb urbanlegend :)
zhv3mc | 2010. július 14. | 13:09:26
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Lazio | 2010. július 14. | 13:09:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
zhv3mc | 2010. július 14. | 13:06:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szalosján ferenc | 2010. július 14. | 13:03:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pilvax | 2010. július 14. | 13:03:24
Melchior | 2010. július 14. | 12:57:57
Nem érted miről van szó. Ők ezt nem hízelgő jelzőként alkalmazzák. A magyar paraszt, mert dolgozik. Az hogy nekünk mit jelent a paraszt igazi jelentése az egy dolog, de itt másról van szó. A cigányok általában parasztnak hívják a magyarokat. Mondjuk Téged (a paraszt=bunkó=magyar) joggal.
Jaffar | 2010. július 14. | 13:03:23
Látom a kultúra megint a tetöfokára hágott. Hjába, le sem tagadhatjuk, hogy közelebb állunk a balkáni színvonalhoz, mint az európaihoz. Sajnos.
Melchior | 2010. július 14. | 13:00:26
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Melchior | 2010. július 14. | 12:57:57
pilvax | 2010. július 14. | 12:48:33
Nem tudom néztétek-e a videót. A cigány hölgy azt monja, hogy csak a parasztok (parasztok=magyarok) kaptak adományt. Ez nem háborít fel senkit? Ők hívhatnak minket parasztnak, ha mi cigánynak hívjuk őket az rasszizmus? Akkor rasszista a NOL is és a OCÖ is.
Ajaj! Parasztok=magyarok? Én úgy emlékszem, a paraszt megjelöléssel a földműves honfitársainkat hívtuk, amikor még jócskán voltak. A paraszt=bunkó képzettársítás később alakult ki, a paraszt=bunkó=magyar csak a Te fejedben létezik, nem tagadom, egyre több okkal.
A cigány hölgy körbenézett és nem talált hirtelen akadémikust, színészt, celebet a településen, így maradt a még ismert paraszt.
szalosján ferenc | 2010. július 14. | 12:57:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
system53 | 2010. július 14. | 12:52:25
Moderálási alapelvek- komment törölve -
úgyis.újra.regisztrálok | 2010. július 14. | 12:50:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pilvax | 2010. július 14. | 12:48:33
Nem tudom néztétek-e a videót. A cigány hölgy azt monja, hogy csak a parasztok (parasztok=magyarok) kaptak adományt. Ez nem háborít fel senkit? Ők hívhatnak minket parasztnak, ha mi cigánynak hívjuk őket az rasszizmus? Akkor rasszista a NOL is és a OCÖ is.
Gebbeth | 2010. július 14. | 12:43:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Melchior | 2010. július 14. | 12:35:46
Agymosott_panelnyugger | 2010. július 14. | 10:40:35
Már elnézést, de
„Adományával kizárólag magyar családokat támogat”
Ennyi. Feltételek az elejétől fogva meg voltak adva.
Ha támogatok egy kutyamenhelyet, nem akarom, hogy a pénzem macskáknak menjenek. Ha úgy gondolom, majd támogatom a macskákat is.
Mélységesen egyetértek! Ha kutyamenhelyet támogatok is, én csak a vizslákra gondolok, még véletlenül se a gyütt-ment vesztikre. Logikus, vagy nem?
Frigyes | 2010. július 14. | 12:34:50
zhv3mc | 2010. július 14. | 10:21:55
Murányi Levente kijelentése pontosan idézve, a
http://frigyes.nolblog.hu/archives/2010/03/31/Miert_is_naci_organizacio_a_Jobbik_es_a_Magyar_Garda/
oldalon, a véleményemmel kifejtve.
Az a bizonyos idézet más oldalról:
http://www.kisalfold.hu/belfold_hirek/szogi_lajosra_emlekezett_a_jobbik_olaszliszkan/2120635/
http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=67224
Frigyes | 2010. július 14. | 12:27:46
baker_ | 2010. július 14. | 11:43:39
„Persze a putriknál a cigányokkal együtt homokzsákot pakoló jobbikosokról, egyebekről […] sosem hoz le semmit a sajtó…”
- Ellentmondasz apexke | 2010. július 14. | 11:35:10 kommentjének, aki szerint EGYETLENEGY roma sem pakolt homokzsákot a gátakon. Akkor hogyan pakoltak volna a jobbikosokkal együtt, ha csak a matracokon heverésztek?
úgyis.újra.regisztrálok | 2010. július 14. | 12:17:04
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Melchior | 2010. július 14. | 12:14:33
Valahogy kimaradt a felhívásból, amit a Jobbik és a "nemzeti gárda" tett közzé -legalábbis a fenti írás szerint- az a kitétel, hogy "jótékonysági gyűjtés csak nem romák számára".
Még belegondolni is rossz, milyen helyzetbe kerülhetett valamely helyi osztogató (nem fosztogató!), ha a fönti kritériumról nem tudván véletlenül roma családnak is nyújtott segítséget, mert úgy vélte, az is rászorul. Úgyhogy kéretik ezentúl a felhívásokat pontosítani! Például: Tisztelt rasszista honfitársaink! Gyűjtést rendezünk azon árja magyar árvízkárosult családok részére, akik hét felmenőig igazolni tudják, hogy őseik között nincs sem apai, sem anyai ágon cigány, zsidó, német, szlovák, "kalmük-török-tatár" (Illyés Gyula)stb. Adományaikat a szent korona megköszöni. (Szívesen.)
úgyis.újra.regisztrálok | 2010. július 14. | 12:11:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Agymosott_panelnyugger | 2010. július 14. | 11:46:09
libatoll | 2010. július 14. | 11:33:22
Jó volna pontokba szedni a moderálási alapelveket, és moderálás esetén a hozzászólás helyén ki lehetne írni, melyik pontot sértette konrkétan.
Csak úgy odavágni a moderálási alapelvek linkjét nem túl szép, dehát ahogy mondtad is, demokrácia, szólásszabadság...
moszkvicssluszkulcs | 2010. július 14. | 11:45:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mbazs | 2010. július 14. | 11:45:32
A cikkben van egy találó kifejezés: "Utóítélet".
Anyám, aki egy végtelenül rendes ember, az Alföldön, egy kis faluban él apámmal. Segített egy cigány családnak, adott nekik takarót, ruhákat, stb. Erre azok a fejére nőttek, a holmikat eladták, és a végén úgy kellett őket elzavarni, mert annyira pofátlanná váltak. Közben hazudtak, mint a vízfolyás, hogy valakik ellopták a cuccokat, közben pedig elkótyavetyélték. Anyám jóindulata megszűnt. Szomorú, hogy ilyen kétes alakok miatt a jókat is bántják. Mert vannak olyanok is ám. Így illan el a jószándék, pontosan a fent említett "utóítélet" miatt.
baker_ | 2010. július 14. | 11:43:39
zhv3mc | 2010. július 14. | 10:21:55
Frigyest hagyni kell, elpörög ő magában mint a búgócsiga, általában sosemhallott sztorikkal, városi legendákkal szokott jelentkezni, amelyek ha valóban megtörténtek volna, akkor már régen tele lett volna velük az egész balliberális sajtó (a HírTV-EchoTV tengellyel kánonban) :)
Ez a mostani sztori is ugyanez, valaki kamera elé állított néhány cigányembert(kitudja milyen motiválóerő segítségével), aztán mondják amit a szájukba adtak. Volt már ilyen sztori a sajóbábonyi balhé után is, amikor a cigánynő kamerák előtt a gárda nyakába varrta a romagyilkosságokat, vagy hallhattuk a számtalan szavazatvásárlási bejelentést, szervezett szavazóutaztatásokról szóló bejelentéseket a választásokkor, legtöbbször cigány főszereplőkkel...
Persze a putriknál a cigányokkal együtt homokzsákot pakoló jobbikosokról, egyebekről(Hajdúszoboszlón narancsosztás a cigánygyerekeknek, stb.) sosem hoz le semmit a sajtó, mert az már nem férne bele a "profilba" :)
apexke | 2010. július 14. | 11:35:10
Miért baj az, ha én magyar családokon szeretnék segíteni? Mert láttam azt, hogy a homokzsákok pakolása helyett életerős barnabőrű fiatalemberek a matracokon heverésztek. Akkor a pénzbeni támogatás se kelljen, mert a fizikai munkából sem vették ki a részüket. Minket az Alföldről vittek segítségnek, pedig mi közünk az árvízhez?
libatoll | 2010. július 14. | 11:33:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Agymosott_panelnyugger | 2010. július 14. | 11:31:11
Jager László | 2010. július 14. | 11:24:41
Mi van Lacika, nem írnak neked a májvipen? :D
|