Három év alatt Várhegyi Attila személyesen és cégein keresztül is több tízmillió forintos megbízást kapott az állami médiától tanácsadásért és más projektfeladatokért. Várhegyi cége, a Prestige Media jelenleg havi 1,3 millióért osztja meg szakértelmét az MTVA-val. Médiaügyekben őt tartják a Fidesz egyik összekötőjének, megmondóemberének.
Várhegyi Attila a mai napig a Fidesz egyik befolyásos háttérembere. Az egykori szolnoki polgármester, a párt országos választmányának volt elnöke, az első Orbán-kormány kulturális államtitkára 2002-ben mondott le parlamenti mandátumáról, mert a bíróság jogerősen elítélte folytatólagosan elkövetett, különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés bűntette miatt, amelyet még polgármesterként követett el. Várhegyi előbb párt-, majd kampányigazgató lett a Fideszben, a 2006-os választási vereség után kiszállt, s családi vállalkozásként megalapította a Prestige Média reklámügynökséget, majd a Myself Consulting Kft.-t.
Az MTI eredeti képaláírása szerint „az MTVA kommunikációs tanácsadója”, Várhegyi Attila ül Orbán Viktor és Havasi Bertalan miniszterelnöki szóvivő között Kallos Bea / MTI |
Az üzleti életben a Prestige Média stabilan működő közepes vállalkozás, éves árbevétele 120-150 millió forint között mozog, a 2010-es év azonban kiugró volt 373 milliós bevétellel. A Myself ennek töredékét éri el, évi 15-20 milliós bevételt. A Prestige főként a politikai szférából szerzi megrendeléseit, dolgozott a Fidesznek a parlamenti, az önkormányzati és az uniós választásokon, megbízást kapott több kormánypárti vezetésű nagyvárostól, a Külügyminisztériumtól, a Nemzeti Fejlesztési Ügynökségtől és a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alaptól (MTVA). A cég tartósan rentábilis, 2012-ben 54, 2013-ban 63 milliós adózott nyereséget produkált.