revify | 2010. május 25. | 05:56:46
... vannak Adamant, "csakbefogjákapofánkat" felülről. Azonban, ha megtalálod a templomomat - s még nem rugtak hátulsó felembe - hallhatsz érdekességeket.
adamant | 2010. május 24. | 16:31:54
folyt:
konfliktusokat, hárborus helyzeteket fel- és megoldani.
Kérdezem, hol vannak az erre a feladatra felesküdött katolikus, református, evangélikus, izraelita, muszlim vallási vezetök ??
Hol vannak ???
adamant | 2010. május 24. | 16:30:18
xanadu | 2010. május 24. | 14:57:40
"Nem értek Veled egyet!!"
"A kereszt jele alatt, Isten nevében Mária országa ..." az elmúlt 1.000 évben, kis nyelvi, etnikai szigetként de élve maradt a Kárpát-medencében.
Háborúkkal, kevesebb nyertessel, több amit elvesztettünk (el veszelytettek velünk ld. 1948/49. orosz segítséggel).
Ha valakiknek beszélni kell, akkor miért pont ne egy vallási vezetö beszéljen, egy lelki- és morális nyomorban lévö világban, kiknek lehetne nagyobb szavuk, mint az egyházi embereknek??? Hol vannak a katolikus püspökök, hol vannak a véleményformáló autentikus rabbik (ne nem Landeszmann félék), hol vannak a kis egyházak, a muszlimok, buddhisták???
Politikusoknak közvetlen befolyásolási lehetöségük van a pénztárcádra (adó), az egyházi embereknek - Bölcskeitöl függetlenül MINDEGYIK!!! - a hívö emberekre, vagy a nem hívök közül is a nem élböl gyülölködö általánosan utálkozókra.
Az elbukott két háborút, nem az egyház, nem az Istenhit (bármelyik), nem a vallás bukta el, hanem gyarló, nagyratörö, még pallérozott elméket és nézeteket is elhomályosító hétköznapi hatalomvágy!
Ha az egyházakon múlott volna, nem tört volna ki soha, sehol gyilkos háború. Pont a keresztény egyházak azok, amelyek a megbékélést, az emberi szeretett hirdetik jól, vagy rosszul, de az alaptan az nem változik, legföljebb az interpretálóik között lehet - emberi - különbség!
Kérdezem (nem töled) hol vannak a harcos, feddhetetlen egyházi emberek, akik képesek lennének kon
HankHill | 2010. május 24. | 15:30:07
Politikusnak kéne szegődnie a püspök úrnak, ez a beszéd nem az igehirdetésre való (sem Debrecenben, sem az ország más templomaiban). Az istentisztelet Isten tiszteletére tartatik, és nem aktuálpolitikai kérdések hirdetésére, az éppen esedékes politika szeleknek megfelelően.
Xanaduval egyetértek, hozzátéve, hogy valóban a "gyász évszázada" volt ez (mégis csak jól beszél a püspök úr, nicsak), és ebben a gyászos évszázadban még püspök is lehetett belőle...
xanadu | 2010. május 24. | 14:57:40
adamant | 2010. május 24. | 14:30:32
Nem értek veled egyet.
A kereszt jele alatt, Isten nevében Mária országa a múlt században elbukott két világháborút, területének kétharmadát, erőszakos halált halt ezen események alatt 2 millió magyar ember.
Jobb, ha hallgat a püspök.
xanadu | 2010. május 24. | 14:54:35
navtelagata | 2010. május 24. | 14:48:49
Ha az alábbi pontot kiveszik, úgy csökkennek a magyar magyarok jogai is.
70/E. § (1) A Magyar Köztársaság állampolgárainak joguk van a szociális biztonsághoz; öregség, betegség, rokkantság, özvegység, árvaság és önhibájukon kívül bekövetkezett munkanélküliség esetén a megélhetésükhöz szükséges ellátásra jogosultak.
(2) A Magyar Köztársaság az ellátáshoz való jogot a társadalombiztosítás útján és a szociális intézmények rendszerével valósítja meg.
Eddig is voltak csalások a magyar szoc, eü. nyugdíj rendszerrel, most ismét könnyűvé válik a dolog. Elég venni a határszélen egy házat 1 milláért és máris bejelentkezhet oda 20 ember.
És kapja a fenti ellátásokat.
xanadu | 2010. május 24. | 14:52:32
navtelagata | 2010. május 24. | 14:48:49
Akkor ezt kell tenni.
Racionálisan elég furcsa döntés, hogy előbb hozunk egy olyan törvényt, melyről tudjuk: nem harmonizál a hazai jogrenddel.
Végső esetben még elfogadnám a kettős állampolgárságot, ha az tényleg szimbolikus lenne.
Jelenlegi Alkotmányunk nem vette figyelembe ezt az agyrém tervezetet.
navtelagata | 2010. május 24. | 14:48:49
xanadu | 2010. május 24. | 10:50:08
Szóval: nem Alkotmány ellenes a kettős állampolgárság állandó lakhely nélküli megadása?
A jelenlegi alkotmány szerint erre nincs lehetőség. De az alkotmányt 2/3-os többséggel módosítani lehet. Ha az Alkotmánybíróság úgy ítéli meg, hogy az alkotmány többi részével a módosított állampolgárság nem áll ellentmondásban, akkor már nem lesz alkotmányellenes.
navtelagata | 2010. május 24. | 14:43:52
adamant | 2010. május 24. | 14:30:32
mint "írástudó"
Előbbi hozzászólásom pont ezt a témát akarta körüljárni, hogy aki írástudó, az tudja, hogy az Újszövetségben (legalább) kettő egymástól független forrás (Máté és János evangélium) ellentmond a hagyományos pünkösdi elképzeléseknek (Ap.Csel beszámolója). Vajon mégis hány "írástudó" prédikált ebben az országban tegnap (és ma) a "pünkösdi csodá"-ról?
adamant | 2010. május 24. | 14:30:32
prioritás | 2010. május 24. | 14:15:33
Ez nem igaz!
Vallási vezetöknek igenis meg KELL szólalniuk akkor, amikor a társadalmi körülmények, emberi kapcsolatok ezt szükségessé teszik.
Csak felhívnám a figyelmét arra, hogy az Iszlám vallásban milyen nagy jelentösége van még ma is (internet, TV, SMS, stb. világában) a pénteki imának és az akkor elhangzott beszédnek. Mert a muszlim igehirdetö nemcsak a vallásról beszél, hanem aktuálpolitikáról és kifejti saját véleményét (mint "írástudó").
Szóval szólaljanak meg és saját egyházuk alapelveinek megfelelöen képviseljék a "földi" emberi értékeket.
Amíg ezt teszik nem tehetnek rosszat és nem adthatnak téves üzenetet a társadalomnak. (Ld. 10 Parancsolat!)
prioritás | 2010. május 24. | 14:15:33
A suszter maradjon a kaptafánál,
a püspök pedig a vallásánál!
adamant | 2010. május 24. | 14:12:00
navtelagata: söt még kiegészítheném, hogy eredete egykori izraelita ünneppel függ össze, ill. onnan került át a keresztény vallásba. (Mint az egész egy átmenet a két világvallás között.)
Pünkösd a keresztény egyházak ünnepe.
De bocs, nem akartam ünneprontó lenni ezér is írtam, "Békés Pünkösdöt annak, akinek ez számít!"
Ezennel visza is vonulok illegalitásomba, a saját magam keresztény "katakombájába"...
navtelagata | 2010. május 24. | 14:06:00
adamant | 2010. május 24. | 12:36:56
"A keresztény egyházak III. legnagyobb ünnepén"
Igen, nagyon érdekes ez a pünkösd. A hagyományos keresztény elképzelés a Jeruzsálemben az apostolokra tüzes nyelvekben leszálló Szentlélekről (vagy Szent Szellemről) az Apostolok Cselekedetei elbeszélésére épül. Ennek viszont ellentmond a Máté és János evangélium.
Máté szerint még Jézus mennybemenetele előtt az apostolok visszamentek Galileába (Mt 28,16). Jánosnál (Jn 20,21-22) pedig Jézus azon a napon, amikor Tamás épp nem volt a többiekkel, lehelt az apostolokra, ilymódon átadva nekik a Szentlelket.
adamant | 2010. május 24. | 12:36:56
A keresztény egyházak III. legnagyobb ünnepén azért annyit mindenesetre el lehet mondani, hogy a kommentelök kevesebb gyalázkodó kifejezést, nyomdafestéket nem , csak az online virágnyelvét eltürö fröcskölést használnak a keresztények és azon belül is föleg a katolikusok ellen.
Már ez is valami.
Békés Pünkösdöt annak, akinek ez számít!
xanadu | 2010. május 24. | 11:53:40
navtelagata | 2010. május 24. | 11:32:15
Mondjuk a szegénységgel kapcsolatban elég óvatosak.
Pedig a katolikus egyház rendelkezik a Föld legnagyobb magánvagyonával. Tehát lenne miből.
Vagy éppen ezért nem forszírozzák a szegény polgárokat?
Hazai jobb ebben is képmutató.
navtelagata | 2010. május 24. | 11:32:15
xanadu | 2010. május 24. | 06:52:03
Vajon érdemes egy egyházi emberre egyáltalán figyelni?
Az egyházak el vannak választva az államtól (reméljük ez de facto is így marad). Másrészt sok ember számára fontos, hogy az egyházi elöljáróik mit mondanak.
A kereszténység saját maga szerint az egyedüli igaz vallás, amit ráadásul kötelességük (lenne) a hívőknek terjeszteni. Még örülhetünk neki, hogy a hívők nem csak a szegénységről, a szexualitásról vallott keresztény elveket ignorálják, hanem a hitet sem terjesztik.
navtelagata | 2010. május 24. | 11:26:31
Azaz a kérdés nem a magyarság "összeilleszkedésére" vonatkozott. Egy-két csinos nem magyar állampolgár magyar lánnyal én pl. szívesen "összeilleszkedtem" volna.
navtelagata | 2010. május 24. | 11:24:51
Ennek kapcsán figyelmeztetőleg idézte fel a 2004. december 5-iki népszavazást, amikor a választók úgy ítélték meg, hogy "nem illeszkedhet össze" a magyarság.
Akarja-e, hogy az Országgyűlés törvényt alkosson arról, hogy kedvezményes honosítással – kérelmére – magyar állampolgárságot kapjon az a magát magyar nemzetiségűnek valló, nem Magyarországon lakó, nem magyar állampolgár, aki magyar nemzetiségét a 2001. évi LXII. törvény 19. paragrafusa szerinti magyarigazolvánnyal vagy a megalkotandó törvényben meghatározott egyéb módon igazolja?
Nem akarta elég mennyiségű állampolgár, hogy az Országgyűlés törvényt hozzon. (Itt "nem akar" annyit jelent, hogy én nem akarom, hogy hozzon, de ha ő akar, nem pedig "azt akarom, hogy ne hozzon ilyen törvényt")
xanadu | 2010. május 24. | 10:50:08
Szóval: nem Alkotmány ellenes a kettős állampolgárság állandó lakhely nélküli megadása?
A kettős állampolgárság intézménye a nemzetiség azonosítására hibás kiindulás, hiszen a Magyar Köztársaságot 12 nemzetiség és egy etnikum alkotja. Ez a döntés lényegileg az egész országot „elmagyarosítja” holott az Alkotmány ezt tíltja.
A jogegyenlőség úgy biztosítható, ha VALAMENNYI nemzet megkapja a lehetőséget, hogy nyelve és felmenői alapján megkaphatják a Magyar Köztársaság állampolgárságát.
70/A. § (1) A Magyar Köztársaság biztosítja a területén tartózkodó minden személy számára az emberi, illetve az állampolgári jogokat, bármely megkülönböztetés, nevezetesen faj, szín, nem, nyelv, vallás, politikai vagy más vélemény, nemzeti vagy társadalmi származás, vagyoni, születési vagy egyéb helyzet szerinti különbségtétel nélkül.
(2) Az embereknek az (1) bekezdés szerinti bármilyen hátrányos megkülönböztetését a törvény szigorúan bünteti.
(3) A Magyar Köztársaság a jogegyenlőség megvalósulását az esélyegyenlőtlenségek kiküszöbölését célzó intézkedésekkel is segíti.
A kettős állampolgárság nem bíztosítja az Alkotmány alábbi pontjának érvényesítését sem, mivel az állampolgárok nem élnek a Magyar Köztársaság fennhatósága alatt.
70/I. § Minden természetes személy, jogi személy és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet köteles jövedelmi és vagyoni viszonyainak megfelelően a közterhekhez hozzájárulni.
Borszívóügynök | 2010. május 24. | 09:41:44
„…szerintem, azonnal felülvizsgálatát kellene követelni a Trianoni és az 1947-es párizsi békeszerződésnek (az azt meghozó utódhatalmaknál) s azután rögtön megszüntetni a köztársaságot s újra életre hívni a Magyar Királyságot”
Miért végeznénk félmunkát? A két világháborút kell újrajátszani!
Vagy legalábbis – új győzteseket hirdetni! De legalább újraszámlálni!
Az Antantnál és a Szövetségeseknél végeztek egyáltalán doppingvizsgálatot? Szerintem – doppingoltak…
xanadu | 2010. május 24. | 09:16:44
balbakó | 2010. május 24. | 07:30:49
Köszi az aggódást.
Semmilyen törést nem fog bennem okozni a kettős állampolgárság.
Én ugyanis racionális alapokon gondolkodom.
Ha lesz ilyen, akkor azt veszem kiindulási pontnak döntéseimben.
staropramen | 2010. május 24. | 08:17:42
Jehu!
Ez nagyon jó kérdés.Az a társaság amely évek óte képtelen (mert nem akar) a Hegedűs rokonság , barátok és üzletfelek között szétcsapni, az ne nagyon akarjon bárkit emberségre tanítani.
A két pap a gáton című példabeszéd elég viccesre sikeredett.
jehu | 2010. május 24. | 08:06:14
És mit mondott a püspök úr a Szabadság téri templomban évek óta működő nyilas kupiról?
Hogy van bőr a képén egyáltalán megszólalni, amíg az a kupi működhet..?
balbakó | 2010. május 24. | 07:30:49
Mi több, a Parlament el is fogja fogadni testvéreink honosításáról szóló törvényt és a trianonit is. Xanadunak pedig rossz lesz itt élni, vigaszul közlöm eddig meg nekünk volt rossz!
xanadu | 2010. május 24. | 06:52:03
Vajon érdemes egy egyházi emberre egyáltalán figyelni?
A kereszt jele alatt, Isten nevében Mária országa 500 évig nem volt független, a múlt században elbukott két világháborút, területének kétharmadát, erőszakos halált halt ezen események alatt 2 millió magyar ember.
xanadu | 2010. május 24. | 06:48:27
A kettős állampolgárság intézménye a nemzetiség azonosítására hibás kiindulás, hiszen a Magyar Köztársaságot 12 nemzetiség és egy etnikum alkotja. Ez a döntés lényegileg az egész országot „elmagyarosítja” holott az Alkotmány ezt tíltja.
A jogegyenlőség úgy biztosítható, ha VALAMENNYI nemzet megkapja a lehetőséget, hogy nyelve és felmenői alapján megkaphatják a Magyar Köztársaság állampolgárságát.
70/A. § (1) A Magyar Köztársaság biztosítja a területén tartózkodó minden személy számára az emberi, illetve az állampolgári jogokat, bármely megkülönböztetés, nevezetesen faj, szín, nem, nyelv, vallás, politikai vagy más vélemény, nemzeti vagy társadalmi származás, vagyoni, születési vagy egyéb helyzet szerinti különbségtétel nélkül.
(2) Az embereknek az (1) bekezdés szerinti bármilyen hátrányos megkülönböztetését a törvény szigorúan bünteti.
(3) A Magyar Köztársaság a jogegyenlőség megvalósulását az esélyegyenlőtlenségek kiküszöbölését célzó intézkedésekkel is segíti.
A kettős állampolgárság nem bíztosítja az Alkotmány alábbi pontjának érvényesítését sem, mivel az állampolgárok nem élnek a Magyar Köztársaság fennhatósága alatt.
70/I. § Minden természetes személy, jogi személy és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet köteles jövedelmi és vagyoni viszonyainak megfelelően a közterhekhez hozzájárulni.
xanadu | 2010. május 24. | 06:36:15
revify | 2010. május 24. | 05:24:44
Amibe a most a Parlament belesétál, az egy mocsár, melyből nem látjuk hogyan fogunk kikecmeregni.
A kettős állampolgárság nem Alkotmányellenes?
xanadu | 2010. május 24. | 06:34:32
revify | 2010. május 24. | 05:22:10
A probléma az Oszán birodalom szétzúzásával keletkezett.
A K und K szerette volna átvenni a terepet.
A helyiek nem lelkesedtek érte, ami érthető.
A magyar polikikusok f.szok voltak, kétszer is rosszul döntöttek.
Most mintha folytatná valaki tevékenységüket ...
Egyébként a kettő állampolgárság hogy oldja a gyászt?
Mitől magyarabb az az ember, akinek van egy papírja?
revify | 2010. május 24. | 05:24:44
... amibe, most a magyar diplomácia besétált, ezt kellene alaposabban "szétszednünk".
revify | 2010. május 24. | 05:22:10
... már máshol leírtam, hogy ha nem zúzzák szét az Osztrák Magyar Monarchiát és az Oszmán birodalmat, akkor nincs sem Lenin, sem Hitler.
Így lehetne idnítani ezt a fonalat, amelynek mentén csak eljuthatnánk egy olyan értékeléshez, ami segíthet(ne) a mai helyzet alaposabb kiértékelésében.
bakonyi gyuri | 2010. május 24. | 01:00:22
adamant | 2010. május 24. | 00:26:42
Nincs igazad. Ha indulunk a revify barátunkkal, akkor 1945-ben nincs Jalta, legalább is, ahogyan mi ezt most ismerjük.
adamant | 2010. május 24. | 00:26:42
bakonyi gyuri | 2010. május 23. | 23:16:02
Miért pont Jalta?
Ott zsugázott le minket a három gazember, hogy melyik érdekzónába tartozunk majd a háború befejödése után.
bakonyi gyuri | 2010. május 23. | 23:16:02
revify | 2010. május 23. | 21:47:52
... bakonyigyuri, ez a pap püspök és nem buta!
Micsoda intelligens érvelés! Ha valaki püspök, akkor nem lehet buta? Sőt...
Az inkompleta barátunk lelkesedik: "azonnal felülvizsgálatát kellene követelni a Trianoni és az 1947-es párizsi békeszerződésnek (az azt meghozó utódhatalmaknál) s azután rögtön megszüntetni a köztársaságot s újra életre hívni a Magyar Királyságot.”
Miért csak ezt a kettőt? Vizsgáljuk felül az összes ezen a bolygón 90 év alatt készült szerződést. Warum nicht?
Miért csak 90 év alatt? Vegyük elő az utolsó 1000 évet, és írjuk át a történelmet.
Képzeld el mennyi igazságtalanság történt 1000 év alatt. Van, mit felülvizsgálni. Bőven.
Barátom, ennél nagyobb baromságot elképzelni sem lehet. Nem akarsz te újra háborúba menni?
Hátha másodjára megnyerjük a II. Világháborút. Próbáljuk meg! Most már tudjuk, hogy Donig nem szabad elmenni. Maradjunk Kijev-Jalta vonalnál.
Nekem speciel Jalta jobban tetszik, mert tengernél van, jó a klímája. Te maradhatsz Kijevben vagy Csernigovban. Ott szar a klíma, de viszont jó a feketeföld.
Ez az inkompleta csávó úgy kívánja a soros király nélküli Magyar Királyságot, hogy teljesen megfeledkezett arról, hogy az érvényben lévő legitim alkotmányunk végig köztársaságról beszél.
Tetszik - nem tetszik, ez van.
revify | 2010. május 23. | 22:26:05
... a pedofilok 97,7%-a nem pap kedves Jaffarkám.
revify | 2010. május 23. | 22:14:34
... Jaffar, azt hol olvastad, hogy a papok húzzanak vissza a templomba?
Jaffar | 2010. május 23. | 21:58:06
S azokkal mi lesz, akik nem ebben a (z)Istenben hisznek? Vagy éppen egyikben sem.
A papok különben is húzzanak vissza a templomaikba és imádkozzanak. Jah, és hagyják abba a kisgyerekek molesztálását. Ök tanítják az erkölcsöt? lol
revify | 2010. május 23. | 21:47:52
... bakonyigyuri, ez a pap püspök és nem buta!
revify | 2010. május 23. | 21:46:38
... na na, Gyerekek. Kicsit ósdian fogalmaz a reformátusok püspöke, de bennevan minden. Itt tovább kell lépni (miután kijött a szellem a palackból), szerintem, azonnal felülvizsgálatát kellene követelni a Trianoni és az 1947-es párizsi békeszerződésnek (az azt meghozó utódhatalmaknál) s azután rögtön megszüntetni a köztársaságot s újra életre hívni a Magyar Királyságot. Elkerülhető lesz a jelenlegi helyzet, minden más vitás úton rendezhető. A köztársasági államformát, úgy tudom senki sem szavazta meg 1989-ben. Vagy tévedek?
xanadu | 2010. május 23. | 20:14:42
bakonyi gyuri | 2010. május 23. | 20:00:10
Egyébként pedig a katolikus emberek Isten bárányai, római felügyelettel.
Ott nem tesznek különbséget nemzetek szerint.
Mindenki a nyáj egyenrangú része.
bakonyi gyuri | 2010. május 23. | 20:00:10
Miről dumál ez a buta pap?
Garantálom, ezek nem tudják, mi a kereszténység lényege.
A Jézus tanításában sehol nem találkozol nemzetiségi emberrel, hanem egyszerűen az emberről van szó.
Ezek a református uszítók azt se tudják, mit tanított a Jézus. Ez a buta uszító pap nem olvasta a Szent Ágostont sem, ha mindenféle trianonokról dumál.
xanadu | 2010. május 23. | 17:31:35
Nadir | 2010. május 23. | 16:31:45
1. a nép már döntött.
2. ne költsük a közpénzt hülyeségekre.
Kár forszírozni ezt az állampolgárság dolgot.
1. A magyar nemzetnek nincs állampolgársága. Az a Magyar Köztársaságnak van, melyet 12 nemzet és egy etnikai kisebbség alkot.
2. Akinek magyarsága bizonyítására a Magyar Köztársaság állampolgárságára van szükség az:
a. elmebeteg.
b. megélhetési politikus.
c. etnobizniszben érdekelt.
d. revizionista.
3. Akinek magyarsága bizonyítására útlevel szükséges, az törölje ki azzal a valagát.
xanadu | 2010. május 23. | 17:29:30
Braschkeneu | 2010. május 23. | 14:44:38
De haeddig nehezítette, akkor mitől fogja most könnyíteni.
Egyébként mikor is volt a múlt század előtt független állam Magyarország.
1526 előtt?
Csak 100 éve szív amagyar?
Vagy 500?
Nadir | 2010. május 23. | 16:31:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sydney | 2010. május 23. | 16:23:00
Látott valaki a gátakon lapáttal - homokzsákkal egyházi vezetőket? Ja, hogy ők nem értek rá, mert értetek imádkoztak...........?
sydney | 2010. május 23. | 16:22:03
Most már Bölcskei püspök is véget érhetne.....Trianon az ő elődeinek lelkén is szárad. Lassan kezdem megérteni, miért üldözte Rákosi a egyházi "méltóságokat".
adamant | 2010. május 23. | 16:20:53
Valamennyi másként gondolkodónak békés Pünkösdöt kívánok !
(Adamant az illegalitásból)
joan | 2010. május 23. | 16:20:11
Bölcskei ur nem nagy bölcske, nyalja popsiját fideszkének, mert ugye forradalom történt most a 3/3-al!, hazugságok áradata, ömlik szájából a konzervativ arcoknak, ha nincs isten tőlünk féljen, ha mégis van, akkor tőle. De nagyon
Borszívóügynök | 2010. május 23. | 16:16:58
Braschkeneu | 2010. május 23. | 14:44:38
"...Isten nem befolyásolja az embert, szabadnak teremtette."
De az embert Ő teremtette olyannak, amilyen...már persze, ha elfogadjuk, hogy ő teremtette...
annamari | 2010. május 23. | 15:58:43
A Püspök ùrnak kellene a legjobban tudnia hogy a papok egyházi vezetök, súlyosabb elb´rálásban részesülnek majd, ha eljön az idö. Nemértem nem fél az itélettöl? Nem embereknek (fidesz) kellene tetszeni. Kár az örökkévalóságot kockáztatni. Jó lenne ha a tört.egyházak Isten szeretetét ´, és nem a gyülölködést tanítanák. Jézus elutasította a farizeusi viselkedést.Isten álld meg a magyart...........bölcsességgel
kuszi42 | 2010. május 23. | 15:34:54
Bölcskei igazán befejezhetné ezt a kemény politizálást és nyalást.Amugy szelektiv az emlékezete, nem emlékszik a vezére viselkedésére 1990-ben ?
Undoritó egyes papok részéről az a tény,hogy Isten igéjének hirdetése helyett a győztes Fidesz maagasztalása folyik. Elfelejtették,hogy voltak Ők egyszerüen csak "csuhások "- Orbán szerint?
Braschkeneu | 2010. május 23. | 14:44:38
xanadu | 2010. május 23. | 14:12:12
Én már megmagyaráztam neked egy másik posztban, de megteszem mégegyszer, ha lassú a felfogásod.
Te kiragadtál 100 évet ezerből. Sajnos a XX. század olyanra sikerült, amilyenre és erről nem Isten tehet, mert ha ismernéd a keresztény és zsidó vallást akkor tudnád: Isten nem befolyásolja az embert, szabadnak teremtette. Ergo Isten csak a körülmények alakulásában segíthet vagy nehezítheti meg az ember sorsát.
xanadu | 2010. május 23. | 14:12:12
Guszti!
Ezt magyarázd meg!
A kereszt jele alatt, Isten nevében Mária országa a múlt században elbukott két világháborút, területének kétharmadát, erőszakos halált halt ezen események alatt 2 millió magyar ember.
FIROBÉ | 2010. május 23. | 13:40:39
Azé az öreg kapásból tud hazudni.
FIROBÉ | 2010. május 23. | 13:35:25
"A gyász évszázada véget ért. A magyar parlament végre eljutott oda, hogy napirendre tűzze magyar testvéreink honosítását és hogy meg tudjon emlékezni Trianon tragédiájáról"
Természetesen akkor van csak ünnep, ha Orbán ME kijelenti, hogy most ünnepelünk. Tragédia az egyház s.egg nyalása.
Azé 1990-ben is volt ünnep, de akko Orbán és Kövér tüntetőleg kivonult a Triano-ra emlékezéskor.
Szemforgató u8ndorító, alamuszi alakok.
|