belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

BKV: nincs megállapodás, szerdán is folytatódik a sztrájk

Délután ugyan néhány újabb villamosjárat is elindul, továbbra is bizonytalanságba tarthatja a budapestieket, hogy szerdán is folytatódik a BKV-dolgozók sztrájkja. Emiatt holnap is teljesen kiszámíthatatlan lesz a fővárosi tömegközlekedés. A sztrájk az éjszakai buszokat nem érinti.

Kun J. Erzsébet | NOL/MTI| 2010. január 12. |50 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

MN előfizető | 2010. január 13. | 12:16:36

Jager László | 2010. január 13. | 10:15:47

Meg fog lepődni; a nemzeti kormány kontójára emelt országosan fizetést a jelenlegi protobolsi kormányzat. Ugyanis a SZJA csökkentése jelenti ebben az évben a munkavállalók számára a béremelést, ezzel mentesítve a munkaadókat ettől a kiadástól.
Tehát amit Ön ordítva követel, annak zöme már megvalósult, ui. a következő kormányok adóbevétele pontosan a béremelkedéseknek megfelelően csökken.

Jager László | 2010. január 13. | 10:15:47

Mit kérek a nemzeti kormánytól.
Ingyen gyógyszert.
Ingyen MÁV, BKV közlekedésst.
MINDENKINEK 105-qs béremelést.
Ingyenes jakuzit.
PÉNZÉRT a BUSZOZÁST.
PÉNZÉRT A FIZETÉST!
PÉNZÉRT AZ INTERNETET!
PÉNZÉRT MINDENT!!
CSAK ÉN NE FIZESSEK!!!!!
J.L.

jozsipapa60 | 2010. január 13. | 05:20:44

Kedves szkeptika!A "proli"kifejezés nem szitokszó.A "proletár"kétkezi dolgozót,gyári munkást jelentett.Úgy látszik hogy ön ezzel nincs tisztában,talán koránál fogva,vagy neveltetése okán!

szkeptika | 2010. január 13. | 00:04:38

kedves Knapp | 2010. január 12. | 21:25:03, először is ez a prolis tegeződés engem zavar, de lelke rajta, a net ezt megengedi, én csak annyit mertem leírni, hogy vannak akik a jogosnak vélt igazkért kiállnak, míg én begyalogolok a munkahelyemre, mert nekem nincs olyan szakmám, ami láthatóan megjelenik ha tiltakozom valami ellen, van Uram bocsáˇ, valamiért (bár ez valljuk meg a ritkább). A proli számomra az, aki irigyli, vagy lenézi, ha más kiáll az igazáért, nos, itthon ezek vannak többen és lenyomják azokat akik kiállnak az igazukért, ennyi és nem több.

pakesz | 2010. január 12. | 21:39:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Knapp | 2010. január 12. | 21:25:03

"szkeptika | 2010. január 12. | 20:47:58
A kommentelőket olvasva, azt vontam le magamnak, hogy mindenki kussoljon, amit kap érje be vele... a rendszerváltás csak azért volt, hogy legyenek milliárdosok, az átlagpogárt, ha a jogait követeli, a prolik majd lenyomják, ez a mai MAGYARORSZÁG.-GRATULA prolik"

Nálad kik a prolik? Szerintem fingod nincs, mit beszélsz.
Jelenleg sztrájkoló, "átlagpolgár" prolik szivatják az összes többi átlagpolgár prolit.

feketebuli4 | 2010. január 12. | 20:54:54

hoplita: "Átlagnál magasabb bér? Mire gondolsz? A bruttó 220 ezer forint. Szerinted mennyi az nettóban? Hajnalbankelésért, többműszakokért, hétvégi munkákért, túlórákért. Mert akkor ennyi ha mindezeket bevállalja."
Ezt csinálják a tescosok és a többiek 100 ezer bruttóért!

Nekem meg ne adj ötletet, hogy hol dolgozzak, nem kérdeztelek!

És,ha tudnál olvasni én nem csak a sztrájkolókkal nem értek egyet, hanem a tolvaj, csaló, korrupt vezetőikkel sem!

És mind a két oldal, - TÖRVÉNYT SZEGVE, - az ártatlan utasokkal szúr ki!!!

Az alábbi hozzászólások eredetileg a http://nol.hu//archivum/csak_het_busz_jar_budapesten web-oldalon jelentek meg.

feketebuli4 | 2010. január 12. | 20:53:34

A szemüket egyébként nem az utasok lopták ki,hanem a vezetőik, élükön demszki és kovács elvtársakkal!
Ha ezek a sztrájkolók olyan nagy fiúk és lányok, akkor a korrupt, tolvaj, csaló vezetőiket izélgessék és ne az ártatlan utasokat!
Csakhogy arrafelé (demszki, kovácspisti, eleonóra segge) ők is csak nyalogatnak, mert onnan várják a lét (azt hiszem hiába!)

Ezért törvénytelen egy ilyen sztrájk, mert
1. bojkottálják az általunk vásárolt eszközök használatát
2. a megvásárolt, kifizetett szolgáltatásért (bérlet, jegy), nem szolgáltatnak, tehát bíróság előtt megtámadható szerződésszegést követtek el
3. törvénytelen, vadsztrájkban vesznek részt, mivel a törvényes sztrájk feltételeit nem teljesítették: "A sztrájkról szóló, 1989-es törvény szerint annál a munkáltatónál, amely a lakosságot alapvetően érintő tevékenységet végez - így többek között a közforgalmú tömegközlekedés terén -, csak úgy gyakorolható a sztrájk, hogy az a még elégséges szolgáltatás teljesítését ne gátolja."
Csak azt nem értem, hogy a munkáltatójuk ezt miért nem tudja és miért nem fordul bírósághoz!
Bár sejtem az okát: A törvénytelen munka,- és megbízási szerződések, a dokumentációk megsemmisítésével vannak elfoglalva!!!

feketebuli4 | 2010. január 12. | 20:53:04

!!§!! | 2010. január 12. | 09:57:07
"Különben minden sztrájk törvényes ha előre egyeztetve is időbe bejelentették."
"A sztrájkról szóló, 1989-es törvény szerint annál a munkáltatónál, amely a lakosságot alapvetően érintő tevékenységet végez - így többek között a közforgalmú tömegközlekedés terén -, csak úgy gyakorolható a sztrájk, hogy az a még elégséges szolgáltatás teljesítését ne gátolja."

"A törvény nem szól arról, hogy mi számít elégséges szolgáltatásnak, illetve mi történik akkor, ha a felek nem tudnak megállapodni az elégséges szolgáltatásokról."

Dehogynem!

".....közforgalmú tömegközlekedés terén -, csak úgy gyakorolható a sztrájk, hogy az a még elégséges szolgáltatás teljesítését ne gátolja."

Mivel az elégséges szolgáltatásról nem állapodtak meg, ígya sztrájk TÖRVÉNYTELEN!!!

Az érdekvédőket pedig fizessék azok, akiknek az érdekeit védik, a bkv-s sztrájkolók!!!

feketebuli4 | 2010. január 12. | 20:52:14

"A sztrájkról szóló, 1989-es törvény szerint annál a munkáltatónál, amely a lakosságot alapvetően érintő tevékenységet végez - így többek között a közforgalmú tömegközlekedés terén -, csak úgy gyakorolható a sztrájk, hogy az a még elégséges szolgáltatás teljesítését ne gátolja.

A sztrájktörvény szerint az elégséges szolgáltatás mértékéről és feltételeiről a sztrájkot megelőzően egyeztetni kell, azonban a jogszabály szerint mindössze az egyeztetés kötelező, a megállapodás nem. A törvény nem szól arról, hogy mi számít elégséges szolgáltatásnak, illetve mi történik akkor, ha a felek nem tudnak megállapodni az elégséges szolgáltatásokról."
forrás: http://www.jogiforum.hu/hirek/22348

Az első bekezdés a törvény: "a közforgalmú tömegközlekedés terén -, csak úgy gyakorolható a sztrájk, hogy az a még elégséges szolgáltatás teljesítését ne gátolja."
Tehát megállapodtak az elégséges szolgáltatásról! Enélkül a sztrájk(jog) nem gyakorolható!!!

A második bekzdés nem tudom micsoda, mert ez értelmezhetetlen: "azonban a jogszabály szerint mindössze az egyeztetés kötelező, a megállapodás nem."

Az utasok és állampolgárok pénzéből finanszirozott közszolgáltatóknak NE LEGYEN JOGA SZTRÁJKOLNI!!!
Ha azért az - átlagnál magasabb bérért - nem hajlandók üzemeltetni az adófizetők és utasok által vásárolt buszokat, villamosokat, trolikat, mondjanak fel és engedjenek oda olyanokat, akik ilyen "szörnyű" munkafeltételek mellett is hajlandók dolgozni!

silenthill1 | 2010. január 12. | 20:50:52

magnetron | 2010. január 12. | 20:30:30

Minimális szolgáltatásban egyetértünk, meg hogy tüntessenek is akár. De ha nem csinálnak semmit, akkor még ennyire se fog változni. Magától megjavul a főnökség, és hirtelen racionalizálódik a pénzügyi helyzet?

Meg mi az, amit egyesek írnak, hogy lityi lötyi munka? Most komolyan, bent ülni valahol a fűtött irodában az önkormányzatnál, lehet lityi lötyi. De hogy hajnali 4től 10 órán át vezetni egy buszt....na menjenek a francba akik ezt írják.
A mostani Heti Hetesben Hajdú Steve fejtegette az édesapja buszvezetőségét, és hogy alig látta, olyan korán ment, olyan későn jött...elgondolkodtató volt.

Korrekt_orr | 2010. január 12. | 20:50:38

Igen. Megbecsülném az állásom elsősorban. Aztán alulról (hangsúlyozom: alulról) szervezkedve létrehoznám az érdekvédő szervezetemet. Nem a munkáltatóm által fizetett (őrület!) tokaszallonákat ültetném még pluszban a saját nyakamba. Hogy őket is én tartsam el. Miután ez megvan és működik, akkor tán sztrájkolnék is. Tokaszallonná(k)ért nem. De hát nem látják az érintettetek. Vagy tán ami szörnyűbb, meg lennének félemlítve - az „érdekvédőik” által?

szkeptika | 2010. január 12. | 20:47:58

kedves Knapp taxi és magnetron- vannak olyan munkakörök, ahol lehet sztrájkolni, mert megbénítanak egy országot és vannak olyanok ahol hiába sztrájkolnak marginális az érdekérvényesítő képessügk, ennyi. Ma én is jó sokat gyalogoltam, de Istenemre nem gondoltam arra, hogy ez bármelyik pártnak jó-biztos jó, de most nem ez a lényeg. A BKVs dolgozóknak nem azért járt le a kollektív szerződésük mert jön (?) a fidesz kormány. A kommentelőket olvasva, azt vontam le magamnak, hogy mindenki kussoljon, amit kap érje be vele... a rendszerváltás csak azért volt, hogy legyenek milliárdosok, az átlagpogárt, ha a jogait követeli, a prolik majd lenyomják, ez a mai MAGYARORSZÁG.-GRATULA prolik

magnetron | 2010. január 12. | 20:39:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

magnetron | 2010. január 12. | 20:37:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

innocent | 2010. január 12. | 20:37:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

innocent | 2010. január 12. | 20:36:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

magnetron | 2010. január 12. | 20:30:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Knapp | 2010. január 12. | 20:21:58

Szerintem ha annyira sz@r a BKV-nál dolgozni, akkor el lehet menni onnan máshova. Hja, hogy az nem olyan könnyű?!
Akkor talán meg kéne becsülni azt, hogy a lityi-lötyi közszférában dolgozhat valaki, ahol teljesítményt még véletlenül sem követelnek meg.

Azzal egyetértek, hogy a pofátlan munkaadókkal szemben fel kell lépni, de ha az adófizetők összessége jelenti a munkaadót, akkor talán picit szerényebben, ha kérhetem!
Arról meg ne is beszéljünk, mekkor kárt okoznak az országnak!

Idegeskedik fél Budapest, még többen ülnek autóba és tovább szennyezik a levegőnket, a Volán és a MÁV pénzbe kerül (a BKV persze ezt kifizeti a költségvetési pénzekből), az iskolások mehetnek majd be hétvégén a kieső napok miatt, ráadásul ha Budapest kevesebbet termel, akkor nem tudja eltartani ezt a csodálatos országot! ;)

silenthill1 | 2010. január 12. | 19:58:38

magnetron | 2010. január 12. | 18:19:58


Semmi köze a dolgokhoz, hogy közszolgáltatás. Ha bebizonyítod, hogy eddig csak nálunk volt közszolgáltatásokat érintő sztrájk, akkor fejet hajtok. És ha magáncég lenne, ugyanúgy a befizetett bérletedből élnének, és ugyanúgy sztrájkolhatnának.

silenthill1 | 2010. január 12. | 19:57:00

taxi | 2010. január 12. | 19:48:24

Ismered azt a kifejezést, hogy relatív? :)

taxi | 2010. január 12. | 19:48:24

Kádár-rendszerben ezt nem lehetett volna megcsinálni. Ott dolgozni kellett, és szépen meg is éltek az emberek a munkából.

magnetron | 2010. január 12. | 19:38:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

taxi | 2010. január 12. | 19:25:49

Rákay Philip elvtárs is adja vissza a közpénzt, amit a fideszes önkormányzatoktól "tanácsadásért" kapott.

kafetéria | 2010. január 12. | 19:09:36

Vissza az ellopott pénzt elvtársak!

kafetéria | 2010. január 12. | 19:08:26

Tartsatok ki gyerekek, jövünk mi is. Bénulásig sztrájkolunk.
Demszky menjen!!!!

immortal | 2010. január 12. | 19:05:07

Lassan mondom, hogy mindenki megértse: a sztrájk alkotmányos jog. Lövetni meg ugye csak október 23-án szokás...

taxi | 2010. január 12. | 18:35:47

hoplita | 2010. január 12. | 18:31:49

Ezt te sem gondolhatod komolyan. Az egyszerű dolgozók sem keresnek rosszul (undorító ez a mocskos zsarolás, amit művel a szakszerv). Gondolom neked is nyilvánvaló, h direkt bénítják ezt az országot. Orbán kibírhatná még ezt az 1-2 hónapot...

hunnia1234 | 2010. január 12. | 18:34:40

taxi

Tiszta véletlen hogy fejek gurulnak a BKV-ban és letartoztatások vannak folyamatban pont most. Erről is a Fidesz tehet ugye? Korában kellett volna ezeket végrehajtani. Talán több pénz is lenne, és nem lenne sztrájk. :-)

taxi | 2010. január 12. | 18:25:37

Senkinek se legyenek illúziói, a választások előtt csak egyetlen oka lehet a sztrájknak. Természetesen a Fidesz áll mögötte, nem véletlen, hogy a Gaskóék is csatlakoztak a munkabeszüntetéshez.

Minden ismerősöm mondja, h kilóg a lóláb, vagyis a politikai hátszél adott. Amúgy semmi értelme nincs ennek a sztrájknak, a BKV dolgozói nagyon szépen keresnek.

magnetron | 2010. január 12. | 18:22:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

magnetron | 2010. január 12. | 18:21:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adam2000 | 2010. január 12. | 18:20:27

Én nem kezelem úgy. A "nyugaton úgy van"című dolgot nem szeretem.
Volt,hogy Londonban egy hétig gyalogoltunk,nem ilyen távolságok vannak,mint itt.Nem tett senki tanubizonyságot a nagy együttérzésről,hidd el nekem.))

magnetron | 2010. január 12. | 18:19:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

silenthill1 | 2010. január 12. | 18:12:58

adam2000 | 2010. január 12. | 18:02:13

Ahhoz képest ami nyugaton megy, ez csak babaházi teazsúr. Pár éve francia tűzoltók tüntettek is sztrájkkal párhuzamosan, és autókat gyújtogattak, seggüket mutogatták a rendőröknek. Nem kívánok ide ilyet, de ne kezeljük már úgy, mintha a világ legdurvább helyzete forogna fenn nálunk.

sandorbe | 2010. január 12. | 18:10:43

Csókoltatom a moderátort. Ha lennél szíves megírni, hogy nálad mi verte ki a biztosítékot?
Roemer te ezt honnan veszed? Csak nem!?

hunnia1234 | 2010. január 12. | 18:06:30

Remélem hogy a kommentelők között van olyan aki baloldali és a sztrájkolok mellett van.
Baloldalinak lenni akkor is kell, ha egy kis önfeláldozással jár. Könnyü csak akkor beszélni mikor nem kerül semmibe, vagy ha hasznot huzunk belőle.

roemer | 2010. január 12. | 18:02:24

sandorbe

Eltévedtél. Ez nem a KuruczInfo.
Szebb jövőt!

taxi | 2010. január 12. | 18:02:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adam2000 | 2010. január 12. | 18:02:13

"Nyugaton"van a francot szolidalitás. Én azt tapasztaltm,hogy a közlekedési sztrákjnál mindig-mindenki mérges,mert "Ő" van korlátozva.

sandorbe | 2010. január 12. | 17:59:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

silenthill1 | 2010. január 12. | 17:53:38

magnetron | 2010. január 12. | 17:15:35

Gondolom anno a bányatulajoknak is volt joguk szétveretni a sztrájkokat verőlegényekkel.

silenthill1 | 2010. január 12. | 17:52:30

kreivichiren | 2010. január 12. | 16:38:3

Jaj bakker. Nyugaton szolidaritás van. Itthon meg bezzeg lebszás. Senki se sztrájkolhasson, és fogja be a pofáját, aki miatt 1 ember élete is felborul?

Gondolom kiküldenéd a rozzant tragacsokkal is a sofőröket, mert hát hogyne. Aztán bezzeg miért nem figyelt, mikor az elguruló kerék letarolt 2 babakocsit.

magnetron | 2010. január 12. | 17:15:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kreivichiren | 2010. január 12. | 17:13:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Szabo | 2010. január 12. | 16:42:31

kreivichiren | 2010. január 12. | 16:38:30
Vagy talán értük...

Szabo | 2010. január 12. | 16:38:52

"A fővárosban négy iskolában nem volt tanítás a sztrájk miatt."

Ennyit a hírek megbízhatóságáról... A többi iskolába hogyan jutottak el a diákok?
(És persze ugye nem csak relative lakóhelyközeli általános iskolák vannak..)

kreivichiren | 2010. január 12. | 16:38:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

HIRDETÉS


Bartha Pál,a sztrájkbizottság alelnöke és Juracsik Zoltán, a BKV humánpolitikai igazgatója a kedd délutáni egyeztetésen
MTI - Szigetváry Zsolt
A BKV Zrt. tájékoztatása szerint ismét közlekedik a 41A villamos a Bocskai út és a Kamaraerdő között. Délután fél 4-től a 28-as villamos vonalán újabb szerelvényt állítanak forgalomba, így "kicsit sűrűbb követési idővel" - körülbelül 40 percenként - fog közlekedni. Az 1-es villamos teljes vonalhosszon (a Bécsi út és a Lágymányosi híd között) közlekedik. A 83-as trolipótló vonalán már csak egy jármű közlekedik, délután háromtól pedig nem jár a 244-es busz - áll a társaság közleményében.

Ehhez képest délutánra a meghirdetettnél is kevesebb buszjárat közlekedett, leállt a 150-es, a 122-es és a 95-ös is. A 2-es villamosok vonalán is kevesebb volt a szerelvény. A 28-as óránként közlekedett, a 3-as meg leállt. Az 1-es és a 6-os villamos viszont ritkán, de közlekedett.

Bár az előzetes várakozásokhoz képest - a délutáni leállások ellenére is - ma több BKV-jármű közlekedett a sztrájk alatt, mégis kiszámíthatatlan volt, hogy az utasok feljutnak-e egy-egy elvétve felbukkanó buszra vagy villamosra. A közlekedési vállalat menedzsmentje a kedd délutáni tárgyaláson sem állt elő a szakszervezetek többsége számára elfogadható javaslattal a kollektív szerződésről, így a szakszervezetek egyelőre nem fújták le az akciót.

Ez azt jelenti, hogy továbbra is kiszámíthatatlan, elindulnak-e a buszok és a villamosok. Az eddigi tapasztalatok szerint ugyanis legfeljebb a trolibuszra és a metróra számíthattak azok, akik BKV-járművel akartak utazni. A még elégséges szolgáltatásról sem sikerült egyezségre jutniuk a cég és a szakszervezetek képviselőinek. Egy biztos: az éjszakai buszok rendben közlekednek majd.

A BKV tizennégy szakszervezetét képviselő testület szóvivője, Nemes Gábor sikeresnek tartaja az egész fővárosra, illetve az agglomeráció bizonyos területeire is kiterjedő sztrájkot. A buszok és a villamosok vonalán jószerével csak azok a járművek közlekedtek, amelyekre alvállalkozók vagy a sztrájkhoz nem csatlakozó szakszervezetek biztosították a sofőröket.

HIRDETÉS

A tárgyalásokat szerdán délelőtt tízkor folytatják.

Ritkán, de azért jön
Ritkán, de azért jön
Népszabadság - Szabó Bernadett
Sztrájktörők a fedélzeten

Nemes Gábor elmondta azt is: feljelentést tettek a rendőrségen ismeretlen tettes ellen közúti közlekedés szándékos veszélyeztetése, valamint közüzem megzavarása és veszélyeztetése gyanújával. Bírósághoz fordulnak továbbá sztrájktörés miatt is, mivel szerintük nincs joga a munkáltatónak más szolgáltatóktól sofőröket alkalmazni.

Kocsis István, a BKV vezérigazgatója még sajtótájékoztatón azt mondta: nem tehet újabb ajánlatot az érdekképviseleteknek. Felelős vezetőként nem hajlandó arra, hogy kollektív szerződésben rögzítsenek bér jellegű juttatásokat. Ha ilyet tenne, azzal - mint fogalmazott - eladósítaná a kormánnyal kötött megállapodás után fejlődési pályára álló BKV-t. Nem vállalhat olyan kötelezettségeket, amelyekre nincs fedezet - hangsúlyozta.

A vezérigazgató álláspontja délutánra sem változott - erősíte meg Székelyné Pásztor Erzsébet, a BKV kommunikációs igazgatója. A sztrájktörők alkalmazásáról annyit mondott: a BKV törvényes keretek között alkalmaz másodállásban gépkocsivezetőket.

Segít a Volán és a MÁV

Aki tehette, vagy otthon maradt, vagy autóval próbált eljutni a célállomására. Gyakran előfordult, hogy a megállóhelyeken várakozókat nemcsak autósok, hanem Volán-járatok vezetői is felvették. Az agglomerációban is közlekedő BKV-buszok többsége nem szállított utasokat. Nagyobb fennakadások azonban nem voltak. A Volánbusz illetékese megerősítette: továbbra is felkészülnek a fokozottabb igénybevételre, negyvennel több buszt állítanak forgalomba.

A MÁV-Start szerdán üzemkezdettől több vonatot közlekedtet egyes elővárosi vonalakon, illetve több vasútállomáson is megállít egyes szerelvényeket. A MÁV és a Volán is elfogadja Budapesten kívül is a környéki járatokra egyébként csak Budapest határain belül érvényes bérleteket. A BKV jegyeket azonban nem. A gyorsvonatok menetrenden kívül megállnak Ferencváros állomáson és Kőbánya-felsőn. A menetrendszerinti vonatokon felül különvonatokat is közlekedtetnek a Nyugati pályaudvar és Óbuda állomás, valamint a Keleti és Kelenföld között.

A tömegközlekedés hiánya miatt megnövekedett autóforgalom segítése érdekében megnyitják a buszsávokat az autósok előtt. Csak az hajthat azonban a buszsávba, aki legalább két utast visz.

Négy iskolában nem volt tanítás

Hírügynökségi jelentések szerint eddig nem okozott nagyobb fennakadást a sztrájk a tűzoltóság, a kórházak és a posta működésében. Sok cég maga oldotta meg dolgozói eljutását a munkahelyekre, de olyan is akad, amelyik engedélyezte az otthoni munkavégzést. A fővárosban négy iskolában nem volt tanítás a sztrájk miatt. A szaktárca még hétfőn tudatta az iskolaigazgatókkal, hogy a hiányzók számátül függően mérlegelhetik, szükség van-e rendkívüli tanítási szünetre. A tanulókról azonban a szünet alatt is gondoskodni kell.

A délelőtti események összefoglalóját elolvashatja itt>>>

Ez a böngésző nem támogatja a flash videókat

Részletes utazási információkat a BKV honlapján talál.

 

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    50 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS