belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

Bajnai szerint 'óriási probléma' a Jobbik térnyerése

Bajnai Gordon kormányfő szerint minden parlamenti párt felelőssége, hogy teret nyert a Jobbik, ami 'óriási probléma'. Lendvai Ildikó úgy vélte, a Fidesz 1,6 millió szavazója 'sok, de megint nem elég', Navracsics Tibor pedig az MSZP és az SZDSZ történelmi vereségéről beszélt. 'Más országban ébredtünk ma, mint amilyen előzőleg volt Magyarország' - fogalmazott Fodor Gábor. Az EP-választásokat értékelik a pártok a T. Házban.

Hírösszefoglalónk| NOL| 2009. június 8. |38 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

kisdobos16 | 2009. november 25. | 14:12:57

irriga | 2009. június 8. | 21:09:20

M0, Duna-híd, völgyhíd, M6 alagút, M4 virtuális metró és társai:

egyrészt ezek nagy része a mai napig nincs kész
másrészt a világ legdrágább dolgait építjük
s közben csődbe ment az ország

ha jól számolom, akkor 2006 és 2009 között eddig kétszer, most lesz a 3. csődbevitel, kormányátadásra...

kisdobos16 | 2009. november 25. | 14:10:32

irriga | 2009. június 8. | 21:09:20

3 Duna híd??????
az átkost is hozzászámolod?

kisdobos16 | 2009. november 25. | 14:09:12

talán nem kéne az mszp-nek állami pénzből és ingyen média reklámokkal szponzorálnia a jobbikot és akkor nem nőne...

valaki csak feltüzelte a romákat sajóbábonyban
valaki meg csak odacsődített 300 rendőrt vörös csepelre
stb.

toncsello007 | 2009. június 9. | 13:08:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pentagram | 2009. június 9. | 05:55:08

irriga | 2009. június 8. | 21:07:17

A felelőségre vonás kritériuma nem korszak feltétele.
Ilyen is volt, Önnek igaza van Rákosi korszak, sok per, igen. Hamis, koholt vádak alapján, ún. koncepciós perek. /De erről Ön is hallott./

A felelőségre vonás feltételei: elkövetői magatartás, szándékosság, minősítő körülmények, és a lényeg bizonyíthatóság, elévülési idő.
Példa pedig van bőven, sajnos, de idő is.

pentagram | 2009. június 9. | 05:42:56

Bajnai Úr!
" Óriási probléma " az ország jelenlegi állapota, továbbá, hogy a megszorításon kívül semmi nem történik, illetve folytatódik a hagyomány.
Önnek most a válság kezelésével kellene foglalkozni, ezért " választották."
Idézzem szavait, " Ön nem politikus. " Vagy mégis?

fututeincur | 2009. június 9. | 00:57:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

fututeincur | 2009. június 9. | 00:56:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nyugdíjas | 2009. június 8. | 23:45:50

Mire megoldjuk a cigánykérdést, addíg eltelik egy-két nap!

immortal | 2009. június 8. | 23:20:23

Old meg a cigánykérdést struccpolitika nélkül s máris megoldódik a "probléma" a Jobbikkal kapcsolatosan.

feketebuli2 | 2009. június 8. | 22:38:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

feketebuli2 | 2009. június 8. | 22:36:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

feketebuli2 | 2009. június 8. | 22:34:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

feketebuli2 | 2009. június 8. | 22:28:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Virág elvtárs s.k. | 2009. június 8. | 21:16:42

Irriga elvtársnő túlbecsüli a magyar háborús veszteségeket.

Virág elvtárs s.k. | 2009. június 8. | 21:15:01

A szélsőséges internacionalista-globalista kormánypártoknak tényleg nagy probléma a nemzeti radikalizmus.

radak | 2009. június 8. | 21:14:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

irriga | 2009. június 8. | 21:10:49

A Jobbik valóban probléma.

Olyan múlt század harmincas éveit idézi ideológiájuk.

Aztán néhány milla magyar ember idő előtt elhalt ...

irriga | 2009. június 8. | 21:09:20

fututeincur | 2009. június 8. | 17:21:14

Bárcsak minden előző kormány 3 Duna híddal döntögette volna az ország gazdaságát.

+ egy M0-val.

irriga | 2009. június 8. | 21:07:17

Szkeptikus | 2009. június 8. | 18:55:25

A baj nem a felelőségre vonással van hanem azzal, hogy akorra tervezik mikor majd ha ők kerülnek hatalomra.

Ilyen már volt.
Úgy hívták: rákosi korszak.

Ez feltételezi a rendőrség, ügyészség, bíróság központi irányítását, valamint visszamenőleges hatályú törvények megalkotását.
Ez nem fog menni ...

Anjou | 2009. június 8. | 20:15:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

teniszke | 2009. június 8. | 20:15:11

Bajnai Gordon szégyellheti magát (bár róla ezt nehéz feltételezni), az őt magasba emelő, támogató MSZP vezetéssel egyetemben (róluk még nehezebb)! A Jobbik ilyen sajnálatos felemelkedése és MSZP-t ostromló szavazatai (úgy, hogy a két párt lehetőségeit össze sem lehet vetni) leginkább pont nekik, az ő hazug, taszító és a nagy többségben már szinte utálatot keltő tevékenységüknek köszönhetőek, a Jobbik nem sokat tudott, de nem is kellett tennie érte! Ennek az MSZP-nek nem hogy az európai, de még a kulturált baloldalhoz sincs semmi köze! Nem is fogja sajnálni őket senki...
Az SZDSZ-t meg pláne nem, ők legalább annyit tettek a kialakult helyzetért, csak még jellemtelenebbül, mint a társpárt (pedig ez nagy szó!)...
Tisztelt NSZ! Ha valóban nem személyeket szolgálnak szervilisen, hanem egy ügyet, most itt az idő megmutatni! Önöknek vannak lehetőségeik a kormányoldal felé. Ha szeretnének tenni a Jobbik térnyerése ellen, hajrá! Segítsék elő a maguk eszközeivel, hogy ez a bagázs húzzon el végre, mert így a OGY választáson megelőzik az MSZP-t. Ne higgyenek néhány vezető kormánypolitikus önámító és önhülyítő fuvolázásának...

Szabo | 2009. június 8. | 20:09:44

gordonka!
"Egy jó szót tőlük megtanulunk végre,
S majd: "Cine mintye"- megfizetünk érte!"
Reményik S: Mindent felirunk!

pistii | 2009. június 8. | 19:39:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Szkeptikus | 2009. június 8. | 18:55:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ökör111 | 2009. június 8. | 18:35:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Szabo | 2009. június 8. | 18:31:53

A probléma nem a Jobbik, hanem bajnai és a bajnai-félék térnyerése!
Bajnai a "tolvajszellem" megtestesítője... még választhat; lógni, vagy meglógni...!

Pali | 2009. június 8. | 18:21:08

Ha mar az ingyen virsli meg az ingyen feldeci sem segit, akkor tenyleg baj van!

Balcsi | 2009. június 8. | 18:05:28

Még egy kis nácizás, még egy kis rasszistázás és a Jobbik az ogy-i választásokon megveri az MSZP-t. Az SZDSZ? Az meg már nem számít. Mint politikai erő nullává vált. Beteljesítette történelmi szerepét: ostoba fajvédő arroganciájával nagyban segítette a Jobbikot.

cerberus | 2009. június 8. | 17:38:00

azert Lendvai nem semmi arc. Nem csupan, idegesito es hulye hanem undoritoan arrogans is (talan ezert idegesito).
ebben a parades 17%-ban o is rendesen benne van. Ilyen ellenszenves figurat partelnoknek...

sicc3 | 2009. június 8. | 17:24:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

fututeincur | 2009. június 8. | 17:21:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Szabo | 2009. június 8. | 15:54:40

Ezt a "független" "politikamentes" kis mitugrászt vajjon miért nem zavarja a az őt jelölő pártban szép számban jelenlévő ordas ócska kommunista briganti (és briganta)?

Jobbik Magyar | 2009. június 8. | 15:20:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tölgyes | 2009. június 8. | 15:17:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

zeni | 2009. június 8. | 15:09:55

Kedves Fodor úr! Ön téved, ugyanaz az ország mint tegnap volt.
A többiben meg igaza van:.
".....a kudarc nem az elmúlt hónapokból táplálkozik, hanem egy több éves politika eredménye, amelyet az SZDSZ-nek kell majd értékelnie. "Nem lenne bölcs homokba dugni a fejünket, vagy megpróbálni magunkat áltatni azzal, hogy jól tettünk a dolgunkat; nem tettük jól, nem csináltuk jól, mert akkor nem így szerepeltünk volna, ezzel őszintén szembe kell nézni"...." -

emilke | 2009. június 8. | 15:09:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

atwin | 2009. június 8. | 14:55:51

"Önök nem tudják annyira lerombolni az országot, hogy mi ne tudjuk újjáépíteni"

okké... erre tess' majd emlékezni jövő ősszel.

HIRDETÉS
Bajnai Gordon az EP-vála...
Bajnai Gordon az EP-választás másnapján a parlamentben
Népszabadság - Kovács Bence

Bajnai Gordon arra kérte az európai parlamenti választásokon mandátumot szerzett politikusokat, hogy az európai Magyarország és a magyarság érdekeit tartsák szem előtt. A miniszterelnök hétfői parlamenti napirend előtti felszólalásában azt mondta: a Jobbik térnyerése óriási probléma. „Ebben minden parlamenti pártnak van felelőssége, ezért mindegyiknek önvizsgálatot kell tartani" - fogalmazott a kormányfő.

Bajnai Gordon azt mondta: örül , hogy véget ért a kampány, így ismét koncentrálhatnak a munkára. Leszögezte: a kormány továbbra is az ország hosszú távú érdekeire tekintettel végzi a munkáját. Mindaddig - és csak addig -, amíg a parlament stabil többsége mögöttünk áll - hangoztatta.

A kormányfő megismételte azon álláspontját, hogy eddigi, több mint ötvennapos tevékenységüknek már megvan az eredménye, de azt is hangsúlyozta, hogy az ország még jó ideig ki lesz szolgáltatva a nemzetközi bizalom ingadozásának. Úgy látja, Magyarország ma bizalomkeltőbb hely kívülről nézve, mint néhány hónappal ezelőtt. Bajnai Gordon a következő időszak feladatának a bizalom további erősítését tartja.

HIRDETÉS

Sok Fidesz-szavazó, de nem elég

Az MSZP elnöke szerint az európai parlamenti (EP) választás 1 millió 600 ezer Fidesz-szavazója sok, de megint nem elég, hiszen a Fidesznek még saját szavazótáborát sem sikerült meggyőznie arról, hogy ez a választás a kormányváltásról szól - mondta Lendvai Ildikó napirend előtt az Országgyűlésben.

Az MSZP és az SZDSZ 'történelmi veresége'

Történelmi vereség érte az MSZP-t és az SZDSZ-t - mondta Navracsics Tibor, a Fidesz frakcióvezetője. A miniszterelnökhöz intézve szavait azt mondta: miközben arról beszél, hogy ez egy eredményes kormány, nem veszi észre, hogy a politikája mögött álló politikai hátország vasárnap megsemmisült. Kiemelte: a kormánynak és a miniszterelnöknek nincsen stabil politikai támogatottsága. Mint mondta, az európai parlamenti választáson az MSZP és az SZDSZ összesen 560 ezer szavazatot kapott, míg a Fidesz-KDNP egymillió hatszázharminc ezer szavazatot. A kormánynak nincs többsége sem az országgyűlésben, sem az országban - hangsúlyozta a fideszes képviselő.

Véleménye szerint Bajnai Gordon azt folytatja, amit Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök elkezdett, és szerinte ez a munka egy súlyosan veszélyeztetett térséggé tette Magyarországot Közép-Európában. Közölte: nem csak gazdasági, hanem társadalmi és lelki problémák is vannak az országban.

Semjén: Bajnainak le kellett volna ma mondania

A KDNP elnöke szerint a miniszterelnöknek be kellett volna jelentenie hétfőn lemondását. Semjén Zsolt erről napirend előtti felszólalásában beszélt a parlamentben. A magyar nép vasárnap beírta az elégtelent a miniszterelnök bizonyítványába, ez azonban nem évismétlést jelent, hanem kicsapást - fogalmazott az ellenzéki párt vezetője. A Fidesz-KDNP ugyanakkor abszolút többségű támogatást kapott, ami azt a hitet és reményt jelzi, hogy az emberek úgy látják: "Önök nem tudják annyira lerombolni az országot, hogy mi ne tudjuk újjáépíteni".

Fodor: egy egészen más országban ébredtünk ma

"Egész más országban ébredtünk a mai nap, mint ami előzőleg volt Magyarország" - mondta Fodor Gábor, aki az SZDSZ vereségét komoly kudarcnak nevezte, és hangsúlyozta, hogy a szükséges következtetéseket pártvezetőként le kívánja vonni. Szerinte a kudarc nem az elmúlt hónapokból táplálkozik, hanem egy több éves politika eredménye, amelyet az SZDSZ-nek kell majd értékelnie. "Nem lenne bölcs homokba dugni a fejünket, vagy megpróbálni magunkat áltatni azzal, hogy jól tettünk a dolgunkat; nem tettük jól, nem csináltuk jól, mert akkor nem így szerepeltünk volna, ezzel őszintén szembe kell nézni" - fogalmazott.

Szerinte ugyanakkor az egész magyar közéletnek le kell vonni a választás tanulságait, a demokratikus pártok - sem a Fidesz, sem az MSZP, sem az MDF - nem mehet el szó nélkül amellett, hogy középpárttá vált a szélsőjobb.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    38 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS